Постанова
від 02.06.2010 по справі 3-5352/10
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

П О С Т А Н О В А с права № 3-5352/10

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 червня 2010 року суддя Шевче нківського районного суду м. Києва Павленко О.П., з участю п рокурора Юрка Т.Г. та захисник а ОСОБА_1 , розглянувши мат еріали, що надійшли з Головно го управління по боротьбі з к орупцією та організованою зл очинністю СБ України про при тягнення до адміністративно ї відповідальності

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця ІНФОРМ АЦІЯ_2, громадянина України , українця, ІНФОРМАЦІЯ_3, од руженого, непрацюючого, заре єстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ст. 5 ч.3 п. ”г” Закону Україн и “Про боротьбу з корупцією”

в с т а н о в и в :

05 березня 2010 року стар шим оперуповноваженим на ОВО Головного управління по бор отьбі з корупцією та організ ованою злочинністю СБ Україн и Діденком З.П. відносно ОСОБА_2 складено протокол, в якому зазначено, що ОСОБА_2 , перебуваючи на посаді першо го заступника Міністра транс порту та зв' язку України, ви конуючи обов' язки Міністра , при виконанні своїх функціо нальних обов' язків неоднор азово ( а саме 11.08.2009 року, 21.08.2009 року , 01.09.2009 року, 07.09.2009 року, 17.09.2009 року, 19.09.2009 року, 24.09.2009 року) надав незаконн і переваги ОСОБА_4, ОСОБА _5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОС ОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 п еред іншими громадянами Укра їни ( перебуваючими в кадрови х резервах, на обліку у Центра х зайнятості населення) під ч ас прийняття рішення про їх п ризначення на посади державн их службовців у Міністерстві без проходження обов' язков ої процедури конкурсного від бору, для чого, завідомо виход ячи за межі наданих йому зако ном прав і повноважень, зарах овував потенційних кандидат ів до патронатної служби Мін істерства, чим скоїв корупці йне діяння, передбачене ст. 5 ч .3 п. ”г” Закону України “Про бо ротьбу з корупцією”.

У судовому засіданні ОСОБА_2 пояснив, що розпоря дженням Кабінету Міністрів У країни від 09.01.2008 року він був пр изначений на посаду першого заступника Міністра транспо рту та зв' язку України. Пост ановою Верховної Ради Україн и від 23.06.2009 року Міністр транспо рту та зв' язку України ОСО БА_11 був звільнений із займа ної посади, а тому з цього часу він ( ОСОБА_2), будучи перши м заступником Міністра, у від повідності до Положення про Міністерство транспорту та з в' язку України, виконував о бов' язки Міністра транспор ту та зв' язку України. У свої й діяльності він керувався н ормами Закону України «Про К абінет Міністрів України», П оложенням про Міністерство т ранспорту та зв'язку України , затвердженим Постановою Ка бінету Міністрів України від 06.06.2006 року № 789 та Порядом перебу вання на державній службі пр ацівників патронатної служб и членів Кабінету Міністрів України та голів місцевих де ржавних адміністрацій, затве рдженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 р. № 851, відповідно до яких до першо го заступника Міністерства т ранспорту та зв' язку Україн и переходять всі, без виключе ння, повноваження Міністра, в тому числі і право призначат и осіб на посади до патронатн ої служби міністерства.

Статтею 46 Закону України «П ро Кабінет Міністрів України », як зазначив ОСОБА_2, вста новлено, що патронатна служб а міністра України, який очол ює міністерство, утворюється у складі центрального апара ту міністерства. Працівники патронатної служби признача ються на посаду та звільняют ься з посади міністром. Згідн о пункту 5 Порядку перебуванн я на державній службі праців ників патронатної служби чле нів Кабінету Міністрів Украї ни та голів місцевих державн их адміністрацій, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України від 19.05.1999 №851, прий няття на патронатну службу з дійснюється без проведення к онкурсу, а тому порушень чинн ого законодавства під час пр ийняття рішень про призначен ня осіб на певні посади до пат ронатної служби Міністерств а, він не порушував.

В частині переведення прац івників патронатної служби М іністра транспорту та зв' яз ку України на інші посади в М іністерстві транспорту та зв ' язку України, як пояснив ОСОБА_2, він керуватися ст.32 К одексу законів про працю Укр аїни, якою передбачено, що пе реведення на іншу роботу на т ому ж підприємстві, в установ і, організації, а також переве дення на роботу на інше підпр иємство, в установу, організа цію або в іншу місцевість, хоч а б разом з підприємством, уст ановою, організацією, допуск ається тільки за згодою прац івника, за винятком випадків , передбачених у статті 33 цьог о Кодексу та в інших випадках , передбачених законодавство м.

Враховуючи, що відповідно п ункту 4 Порядку перебування н а державній службі працівник ів патронатної служби членів Кабінету Міністрів України та голів місцевих державних адміністрацій, затвердженог о постановою Кабінету Мініст рів України від 19.05.1999 № 851, праців ники патронатної служби є де ржавними службовцями, а тому їх переведення за їх згодою н а інші рівнозначні (за рангом та категорією) посади в Мініс терстві транспорту та зв' яз ку України відповідає чинном у законодавству України.

Як зазначив ОСОБА_2, під ч ас проведення перевірки і ск ладання протоколу працівник ом Служби безпеки України Д іденком З.П. навмисне не вра ховано та не було долучено до матеріалів лист Міністерств а юстиції України від 04.11.2009 №13544-0 -26-09-18 за підписом першого засту пника Міністра ОСОБА_12, в ідповідно до якого призначе ння осіб на посади патронатн ої служби та переведення пр ацівників патронатної служ би на інші посади в Міністерс тві транспорту та зв' язку У країни першим заступником Мі ністра транспорту та зв' яз ку України не суперечить зак онодавству.

Враховуючи вимоги нормати вно-правових актів, що реглам ентують порядок виконання об ов' язків міністра у період його відсутності та висновки Міністерства Юстиції Україн и з цього приводу, ОСОБА_2 в важає, що в його діях стосовно призначення на посади до пат ронатної служби та переведен ні на інші посади в Міністерс тві ОСОБА_4, ОСОБА_5, О СОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 , ОСОБА_9, ОСОБА_10 відсу тні як подія, так і склад адмін істративного правопорушенн я у вигляді корупційного дія ння, а тому просить проваджен ня за протоколом щодо нього п ро вчинення адміністративно го правопорушення, передбаче ного п. „г” ч.3 ст.5 Закону Україн и „Про боротьбу з корупцією” , закрити в зв' язку з відсутн істю в його діях події і склад у правопорушення.

Вислухавши пояснення ОСОБА_2, дослідивши матер іали справи про адміністрати вне правопорушення, заслухав ши висновок прокурора про те , що винність ОСОБА_2 у вчин енні корупційного діяння, пе редбаченого п. ”г” ч.3 ст.5 Зако ну України “Про боротьбу з ко рупцією” доведена сукупніст ю матеріалів справи про адмі ністративне правопорушення , судом встановлено наступне .

Як убачається з матері алів справи, розпорядженням від 09 січня 2008 року № 59-р Кабінет у Міністрів України ОСОБА_2 був призначений першим зас тупником Міністра транспорт у та зв' язку України ( а.с. 11).

Постановою Верховної Ради України від 23.06.2009 року № 1536 М іністра транспорту та зв' яз ку України ОСОБА_11 звільн ено із займаної посади.

Пунктом 8 Положення про Міні стерство транспорту та зв' я зку України, затвердженого п остановою Кабінету Міністрі в України від 06.06.2006 року № 789, визн ачено, що у разі відсутності М іністра його обов' язки вико нує перший заступник Міністр а.

За час виконання обов' язків Міністра ОСОБА_2 при значено на посади патронатно ї служби наступних осіб:

- наказом № 199-к від 17.09.2009 року ОСОБА_13 з 17.09.2009 року призначен о

на посаду помічника Мініст ра відділу організаційної ро боти Управління аналітичног о забезпечення роботи Мініст ра та Колегії ( Патронатна слу жба), з присвоєнням 9 рангу дер жавного службовця ( а.с. 31);

- наказом № 186-к від 07.09.2009 року ОСОБА_10 з 07.09.2009 року

призначено на посаду голов ного спеціаліста відділу ана літичної роботи Управління а налітичного забезпечення ро боти Міністра та Колегії ( Пат ронатна служба), з надбавкою з а вислугу років на державній службі у розмірі 25% посадовог о окладу з урахуванням надба вки за 5 ранг державного служб овця ( а.с. 32);

- наказом № 185-к від 07.09.2009 року ОСОБА_9 з 07.09.2009 року

призначено на посаду засту пника начальника Управління аналітичного забезпечення р оботи Міністра та Колегії ( Па тронатна служба) - начальни ка відділу організаційної ро боти, з присвоєнням 9 рангу дер жавного службовця ( а.с. 33);

- наказом № 184-к від 07.09.2009 року ОСОБА_14 з 07.09.2009 року призначен о

на посаду завідуючого сект ором з питань взаємодії з зас обами масової інформації та громадськістю Управління а налітичного забезпечення ро боти Міністра та Колегії ( Патронатна служба), з надбавкою за вислугу років н а державній службі у розмірі 30% посадового окладу з урахув анням надбавки за 7 ранг держа вного службовця, з випробува льним терміном 2 місяці ( а.с. 34);

- наказом № 180-к від 02.09.2009 року ОСОБА_8 з 02.09.2009 року призначен о

на посаду головного спеціа ліста відділу аналітичної ро боти Управління аналітичног о забезпечення роботи Мініст ра та Колегії ( Патронатна слу жба), з присвоєнням 11 рангу дер жавного службовця ( а.с. 35);

- наказом № 179-к від 02.09.2009 року ОСОБА_15 з 02.09.2009 року призначен о

на посаду головного спеціа ліста сектору автоматизован их систем управління Управлі ння аналітичного забезпечен ня роботи Міністра та Колегі ї ( Патронатна служба), з присв оєнням 11 рангу державного слу жбовця ( а.с. 36);

- наказом № 169-к від 26.08.2009 року ОСОБА_7 з 26.08.2009 року призначен о на

посаду головного спеціалі ста сектору автоматизованих систем управління Управлінн я аналітичного забезпечення роботи Міністра та Колегії ( П атронатна служба), з присвоєн ням 11 рангу державного службо вця ( а.с. 37);

- наказом № 162-к від 18.08.2009 року ОСОБА_6 з 18.08.2009 року

призначено на посаду начал ьника відділу аналітичної ро боти Управління аналітичног о забезпечення роботи Мініст ра та Колегії ( Патронатна слу жба), з присвоєнням 9 рангу дер жавного службовця ( а.с. 38);

- наказом № 152-к від 06.08.2009 року ОСОБА_5 з 07.08.2009 року призначен о на

посаду заступника начальн ика Управління аналітичного забезпечення роботи Міністр а та Колегії ( Патронатна служ ба) - начальника відділу орг анізаційної роботи ( а.с. 39);

- наказом № 208-к від 23.09.2009 року ОСОБА_16 з 23.09.2009 року

призначено на посаду поміч ника Міністра відділу органі заційної роботи Управління а налітичного забезпечення ро боти Міністра та Колегії ( Пат ронатна служба), з присвоєння м 9 рангу державного службовц я ( а.с. 40);

- наказом № 153-к від 06.08.2009 року ОСОБА_4 з 06.08.2009 року

призначено на посаду голов ного спеціаліста відділу ана літичної роботи Управління а налітичного забезпечення ро боти Міністра та Колегії ( Пат ронатна служба), з присвоєння м 11 рангу державного службовц я ( а.с. 41);

- наказом № 159-к від 11.08.2009 року ОСОБА_17 з 11.08.2009 року призначен о

на посаду головного спеціа ліста відділу аналітичної ро боти Управління аналітичног о забезпечення роботи Мініст ра та Колегії ( Патронатна слу жба), з надбавкою за вислугу ро ків на державній службі у роз мірі 10 % посадового окладу з ур ахуванням надбавки за 7 ранг д ержавного службовця, за пере веденням з Апарату Верховної Ради України ( а.с. 42);

- наказом № 238-к від 23.11.2009 року ОСОБА_18 з 24.11.2009 року

переведено на посаду засту пника начальника Управління аналітичного забезпечення р оботи Міністра та Колегії ( Па тронатна служба) - начальни ка відділу організаційної ро боти ( а.с. 84).

Як убачається з довідк и від 04.12.2009 року робочої групи Г оловдержслужби за участю пре дставників Служби безпеки та Міністерства юстиції Україн и, складеної на виконання дор учення Міністра Кабінету Мін істрів України від 04.11.2009 року, з а наслідками перевірки питан ь, порушених у листі Служби бе зпеки України щодо недодержа ння службовими особами Мініс терства транспорту та зв' яз ку України законодавства про державну службу під час приз начення окремих осіб на поса ди працівників патронатної с лужби, робоча група прийшла д о наступних висновків:

« 1. Згідно з роз' ясненням, н аданим Міністерством юстиці ї України Міністерству транс порту та зв' язку України ві д 04.11.2009 року № 13544-0-26-09-18, « призначенн я осіб на посади патронатної служби та переведення праці вників патронатної служби на інші посади в Міністерстві п ершим заступником Міністра т ранспорту та зв' язку Україн и не суперечить законодавств у».

Також у листі від 11.11.2009 року № 2 41-9-35-09-11 Міністерством юстиції України зазначається: « на кази першого заступника Міні стра транспорту та зв' язку України про призначення на посади працівників Управ ління аналітичного забезпеч ення роботи Міністерства та Колегії ( патронатної служби ) не суперечить законодавств у».

У той же час, відповідно до експертного висновку Інстит уту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України , підготовленого заступником завідувача відділу проблем державного управління та адм іністративного права ОСОБ А_19 від 03.12.2009 року № 126/511: « ні Зак он України від 16 травня 2008 рок у № 279-VІ « Про Кабінет Міністрів України», ні Указ Президента України від 15 грудня 1999 року № 15 72/99 «Про систему центральних о рганів виконавчої влади» не містить чіткого регулювання питань призначення виконуюч ого обов' язки міністра у ви падках звільнення міністра з посади. Слід зауважити, що нор ма вказаної постанови Кабіне ту міністрів України від 1 лип ня 2009 року № 657 про виконання обо в' язків міністра не узгоджу ється, насамперед, з частиною 2 статті 46 Закону України від 16 травня 2008 року № 279-VІ « Про Кабін ет Міністрів України» та пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 17 липня 2003 року № 1096 «П ро порядок виконання обов' я зків міністра у разі його тим часової відсутності». Для ро зв' язання даної колізії доц ільним вбачається звернення до Кабінету Міністрів Украї ни із пропозицією перегляду правового регулювання призн ачення виконуючих обов' язк ів міністрів та реалізація т акими особами повноважень мі ністрів, в тому числі щодо при значення осіб на посади патр онатної служби міністра.

… з огляду на орально-юриди чні умови чинного законодавс тва України, не передбаченог о право першого заступника м іністра - виконуючого обов' язки міністра призначати осі б на посади працівників патр онатної служби члена Кабінет у Міністрів України - Мініс тра транспорту та зв' язку У країни».

У частині 5 статті 15 Закону У країни «Про державну службу» вказано, зокрема, що члени Уря ду України, глави місцевих де ржавних адміністрацій мають право самостійно добирати т а приймати осіб на посади сво їх помічників, керівників пр ес-служб, радників секретарі в згідно з штатним розписом і категорією, що відповідає по саді ( патронатна служба).

У пункті 1 Порядку перебува ння на державній службі прац івників патронатної служби ч ленів Кабінету міністрів Укр аїни та голів місцевих держа вних адміністрацій, затвердж еного постановою кабінету мі ністрів України від 19.05.99 р. № 851, з азначено, що члени Кабінету м іністрів України, Голови міс цевих державних адміністрац ій мають право самостійно до бирати осіб на посади патрон атної служби. Призначення на посади патронатної служби з гідно із штатним розписом і к атегорією, що відповідає пос аді, здійснюється Міністром Кабінету Міністрів України, міністром, головою місцевої державної адміністрації.

Чинними нормативно-правов ими актами не передбачено пр аво першого заступника Мініс тра - виконуючого обов' язк и Міністра, добирати осіб до п атронатної служби члена Кабі нету міністрів України.

2. За час виконання обов' яз ків Міністра транспорту та з в' язку України першим засту пником Міністра ОСОБА_2 пр изначено на посади патронатн ої служби Міністра 13 осіб, пер еведено на інші посади у міні стерстві та інших державних органах і звільнено - 14 осіб.

З 9 осіб, призначених до па тронатної служби та переведе них на інші посади у патронат ній службі відпрацювали від 2 до 6 днів - 5 осіб, від 10 до 15 днів - 3 особи, 1 особа - 34 дні.

Призначення до патронат ної служби і подальше переве дення осіб до інших структур них підрозділів міністерств а без конкурсного відбору на дало їм перевагу по відношен ню до інших потенційних канд идатів на зайняття відповідн их посад у Міністерстві тран спорту та зв' язку України.

3. За наявності неврегульова ного питання про призначення працівників до патронатної служби. Перший заступник - в иконуючий обов' язки Мініст ра транспорту та зв' язку Ук раїни ОСОБА_2 не звернувся до Кабінету Міністрів Украї ни з пропозицією щодо врегул ювання зазначеного питання.» ( а.с. 113 - 127).

Відповідно до інформа ції, викладеній у листі № 13544-0-26-09- 18 від 04.11.2009 року Міністерс тва юстиції України « призна чення осіб на посади патрона тної служби першим заступник ом Міністра транспорту та зв ' язку відповідає його повно важенням як особи, що на сього дні виконує обов' язки Мініс тра.

Що стосується переведен ня працівників патронатної с лужби на інші посади в мініст ерстві, то враховуючи, що патр онатна служба міністра Украї ни, який очолює міністерство , утворюється в складі центра льного апарату міністерства ( частина друга статті 46 Закон у України «Про Кабінет Мініс трів України»), в даному випад ку слід керуватися положення ми Кодексу законів про працю України та Закону України «П ро державну службу»…, постан овою Кабінету міністрів Укра їни від 15 лютого 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщ ення вакантних посад державн их службовців».

…вважаємо, що призначенн я осіб на посади патронатної служби та переведення праці вників патронатної служби на інші посади в міністерстві п ершим заступником Міністра т ранспорту та зв' язку Україн и не суперечить законодавств у» ( а.с. 161- 165).

Згідно з положеннями п. 6 Пор ядку перебування на державні й службі працівників патрона тної служби членів Кабінету Міністрів України та голів м ісцевих державних адміністр ацій, затвердженого постанов ою Кабінету Міністрів Україн и від 19.05.1999 № 851, основними завдан нями працівників патронатно ї служби членів Кабінету Мін істрів України, голів місцев их державних адміністрацій є :

- підготовка необхідних мат еріалів та документів для по садової особи, облік, аналіз к ореспонденції, що надходить на її ім'я, підготовка відпові дних проектів доручень, прот окольних рішень тощо;

- надання окремих фахових ко нсультацій, а також роз'яснен ь з питань діяльності посадо вої особи або органу (за доруч енням посадової особи);

- взаємодія з підрозділами а парату, органами державної в лади, органами місцевого сам оврядування у розв'язанні пи тань, що виникають під час опр ацювання доручень посадової особи;

- організація зустрічей пос адової особи з громадськістю , представниками засобів мас ової інформації, посадовими особами інших органів, прийо му відвідувачів та іноземних делегацій;

- інші завдання.

Відповідно до п.1 Порядку пе ребування на державній служб і працівників патронатної сл ужби членів Кабінету Міністр ів України та голів місцевих державних адміністрацій, за твердженого постановою Кабі нету Міністрів України від 19 .05.1999 №851, встановлено, що з метою о рганізаційного забезпеченн я своєї діяльності та відпов ідно до статті 15 Закону Україн и "Про державну службу" члени К абінету Міністрів України, г олови місцевих державних адм іністрацій мають право самос тійно добирати осіб на посад и патронатної служби. Призна чення на посади патронатної служби згідно із штатним роз писом і категорією, що відпов ідає посаді, здійснюється Мі ністром Кабінету Міністрів У країни, міністром, головою мі сцевої державної адміністра ції.

Аналізуючи дані, які м істяться у довідці робочої г рупи Головдержслужби за учас тю представників Служби безп еки та Міністерства юстиції України та листі Міністерств а юстиції України у сукупнос ті з положеннями Законів Укр аїни «Про Кабінет Міністрів України», "Про державну служб у" та Порядку перебування на д ержавній службі працівників патронатної служби членів К абінету Міністрів України та голів місцевих державних ад міністрацій, затвердженого п остановою Кабінету Міністрі в України від 19.05.1999 №851 , можна пр ийти до висновку про те, що пит ання, пов' язані з призначен ням виконуючих обов' язків м іністрів та реалізація таким и особами повноважень мініст рів, в тому числі щодо признач ення осіб на посади патронат ної служби міністра, законод авчо неврегульовані, разом з цим призначення осіб на поса ди патронатної служби та пер еведення працівників патрон атної служби на інші посади в міністерстві першим заступн иком Міністра транспорту та зв' язку України в даному ко нкретному випадку не супереч ить законодавству, а тому без підставними є твердження, ви кладені в протоколі про те, що під час підписання наказів п ро призначення ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_17, ОСОБА_6 , ОСОБА_7, ОСОБА_15, ОС ОБА_8, ОСОБА_14, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_13 ОСОБА _16 та ОСОБА_18 до патронатн ої служби ОСОБА_2 умисно с коїв дії, що виходять за межі н аданих йому законом прав та п овноважень.

Не ґрунтуються на вимогах діючого законодавства та мат еріалах справи й твердження, викладені в протоколі про те , що основною метою призначен ня ОСОБА_2 семи осіб ( ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБ А_6, ОСОБА_7, ОСОБ А_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10) до патронатної служби Міністр а транспорту та зв' язку Укр аїни було незаконне сприяння їм в ухиленні від проходженн я процедури конкурсного відб ору, що була обов' язковою дл я зайняття ними посади держа вного службовця, оскільки зг ідно п. 5 Порядку перебування на державній службі працівн иків патронатної служби член ів Кабінету Міністрів Україн и та голів місцевих державни х адміністрацій, затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 19.05.1999 р. №851, прий няття на патронатну службу з дійснюється без проведення к онкурсу.

Не знайшли свого підтвер дження у судовому засіданні й дані протоколу про те, що з м етою звільнення вакансій для своїх висуванців ОСОБА_2 вдався до неправомірних дій, що виявилися у безпідставно му звільненні окремих співро бітників Мінтрансзв' язку, о скільки в матеріалах справи відсутні належні докази, які б свідчили про вказані обста вини, а висновок про те, що осо би, які призначались ОСОБА_ 2 до патронатної служби, у ра зі проведення відповідного к онкурсу або не були б до нього допущені ( з причин невідпові дності кваліфікаційним вимо гам), або програли б іншим прет ендентам, зокрема співробітн икам, котрі перебувають у кад ровому резерві, ґрунтується виключно на припущеннях.

Згідно з положеннями п. “г” ч.3 ст. 5 Закону України “Про бор отьбу з корупцією” відповіда льність державного службовц я або іншої особи, уповноваже ної на виконання функцій дер жави, за надання незаконних п ереваг фізичним чи юридичним особам під час підготовки і п рийняття нормативно-правови х актів чи рішень може настат и лише в тому випадку, якщо заз начена особа дійсно надавала такі переваги. При цьому кору пційний зміст надання незако нних переваг полягає в тому, щ о особа в умовах проведення с пеціальної процедури (конкур су чи тендеру), допускаючи пор ушення законодавства, прийма є рішення на користь того з пр етендентів, який фактично не мав на це права, і в такий спос іб, порушуючи законні права о дного з них на користь іншого , надає останньому незаконні переваги.

Крім того, за змістом Закону України «Про боротьбу з кору пцією» суб' єктивна сторона конкретного корупційного пр авопорушення характеризуєт ься умислом і відповідним ін тересом ( як корисливим, так і іншим особистим або інтересо м третіх осіб).

З матеріалів справи в бачається, що ОСОБА_2, пере буваючи на посаді першого за ступника Міністра транспорт у та зв' язку України, викону ючи обов' язки Міністра, при виконанні своїх функціональ них обов' язків в проміжок ч асу з 21.08.2009 року по 23.11.2009 року призн ачав на посади патронатної с лужби ряд осіб без проведенн я конкурсу, що відповідає вим огам Порядку перебування на державній службі працівникі в патронатної служби членів Кабінету Міністрів України т а голів місцевих державних а дміністрацій, затвердженого постановою Кабінету Міністр ів України від 19.05.1999 р. №851.

Д аних, які б свідчил и про те, що ОСОБА_2, признач аючи до патронатної служби з подальшим переведенням до і нших структурних підрозділі в Мінтрансзв' язку ряду осіб без конкурсного відбору, над ав їм переваги по відношенню до інших потенційних кандид атів на зайняття відповідних посад, а також учасників 26 кон курсів на заміщення вакантни х посад державних службовців , що були проведенні вказаним Міністерством протягом 2009 ро ку, у матеріалах справи немає , як відсутні й докази того, що під час підписання наказів п ро переведення з патронатної служби до інших структурних підрозділів Мінтрансзв' яз ку ряду осіб, були порушені ви моги Кодексу законів про пра цю України та Закону України «Про державну службу», а тако ж положення постанови Кабіне ту міністрів України від 15 лют ого 2002 року № 169 «Про затверджен ня Порядку проведення конкур су на заміщення вакантних по сад державних службовців».

Оскільки судом не вс тановлені обов' язкові озна ки визнання дій особи корупц ійними, відсутні в даному вип адку, передбачені Законом Ук раїни “Про боротьбу з корупц ією”, підстави притягувати ОСОБА_2 до відповідальност і за його порушення, а тому про вадження по справі відносно ОСОБА_2 за порушення вимо г п. «г» ч.3 ст. 5 Закону України « Про боротьбу з корупцією» пі длягає закриттю на підставі п.1 ст. 247 КУпАП за відсутністю в діях ОСОБА_2 складу зазна ченого корупційного діяння.

Керуючись ст.ст. 247 п.1, 283, 284 КУп АП , ст.1 ч.2 п. “а” Закону України “Про боротьбу з корупцією” в ід 05.10.1995 р.( зі змінами), суд

п о с т а н о в и в :

Провадження по справі про притягнення ОСОБА_2 д о адміністративної відповід альності за вчинення правопо рушення, передбаченого ст.5 ч.3 п. “г” Закону України “ Про боротьбу з корупцією” - за крити за відсутністю в його д іях складу зазначеного кору пційного діяння.

На постанову протягом деся ти днів з дня її винесення мож е бути подана апеляція до Апе ляційного суду м. Києва через Шевченківський районний суд м. Києва.

Суддя

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.06.2010
Оприлюднено21.09.2010
Номер документу9847520
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-5352/10

Постанова від 23.11.2010

Адмінправопорушення

Суворовський районний суд м.Херсона

Кузьміна Оксана Іванівна

Постанова від 14.09.2010

Адмінправопорушення

Ленінський районний суд м.Вінниці

Сало Тарас Богданович

Постанова від 13.09.2010

Адмінправопорушення

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Вєдєнєєва Тетяна Григорівна

Постанова від 02.08.2010

Адмінправопорушення

Приморський районний суд м.Одеси

Турецький Олександр Сергійович

Постанова від 21.08.2010

Адмінправопорушення

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Ломакін Валентин Євгенович

Постанова від 16.08.2010

Адмінправопорушення

Суворовський районний суд м.Одеси

Журік Володимир Федорович

Постанова від 20.08.2010

Адмінправопорушення

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Олійник Артем Вікторович

Постанова від 02.06.2010

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Павленко Оксана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні