ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
23 липня 2021 рокум. Ужгород№ 260/3010/21 Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Плеханова З.Б., розглянувши матеріали позовної заяви Перечинського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки закарпатської області до Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області третя особа: Центр надання адміністративних послуг Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області про про скасування запису та зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
Перечинський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки закарпатської області звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом до Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області, третя особа: Центр надання адміністративних послуг Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області , яким просить: 1.Прийняти позовну заяву до свого розгляду. 2Зобовязати Ужгородську районну державну адміністрацію Закарпатської області та Центр надання адміністративних послуг Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області - визнати протиправним та скасувати запис від 19.12.2013 року під №13161760000000505 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості щодо Перечинського районного військового комісаріату Закарпатської області - ідентифікацій код 09851656.
Відповідно до статті 171 ч.1 ч.3 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160,161,172 цього Кодексу.
Розглянувши поданий адміністративний позов, суд вважає за необхідне залишити такий без руху з огляду на наступне.
Частинами 1-3 ст.55 КАСУ встановлено, що сторона, третя особа в адміністративній справі, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника. Особиста участь у справі особи не позбавляє її права мати в цій справі представника.
Юридична особа незалежно від порядку її створення, суб`єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, беруть участь у справі через свого керівника, члена виконавчого органу, іншу особу, уповноважену діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво юридичної особи, суб`єкта владних повноважень), або через представника.
У ч. 1 ст. 57 КАСУ визначено, що представником у суді може бути адвокат або законний представник.
Законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом.
Таким чином, повноваження законного представника органу, підприємства, установи, організації, який діє на підставі повноважень, наданих йому законом, статутом, положенням чи іншим установчим документом, підтверджуються документами, що посвідчують службове становище і повноваження діяти від імені цього суб`єкта. Такими документами можуть бути: службове посвідчення, рішення власника або уповноваженого ним органу про прийняття на посаду керівника, трудовий договір (контракт). Крім того, повноваження керівника підприємства установи чи організації повинні підтверджуватися статутом, положенням чи іншим установчим документом юридичної особи, або витягом з протоколу засідання повноваженого органу юридичної особи, на якому керівника уповноважено вести справу в суді.
Як вбачається із поданих матеріалів позовну заяву було підписано військовим комісаром Перечинського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки закарпатської області, однак не надано документів ( витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інш.), які могли б свідчити про те, що саме цю особу, яка підписала позовну заяву наділено повноваженнями на підпис позовної заяви (самопредставництво юридичної особи, суб`єкта владних повноважень).
Пунктом 2 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в позовній заяві зазначаються: повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.
Так, з позовної заяви вбачається, що позивачем не зазначено ідентифікаційний код позивача та відповідача в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України .
Наведені обставини свідчать про невідповідність позовної заяви вимогам ст.ст. 160,161 КАС України.
Відповідно до статті 169 частини 1 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, в якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Таким чином, для усунення недоліків позовної заяви позивачу необхідно надати суду:
- заяву із зазначенням ідентифікаційного коду позивача та відповідача в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України .
- належним чином засвідчені копії документів, які могли б свідчити про те, що саме цю особу, яка підписала позовну заяву наділено повноваженнями на підпис позовної заяви.
Враховуючи вищевикладене, суддя дійшов висновку, що вказаний адміністративний позов, слід залишити без руху.
В разі неусунення недоліків позовна заява повертається позивачу.
На підставі наведеного та керуючись статтями 160, 171, 248 КАС України, суддя, -
У Х В А Л И В:
1.Позов Перечинського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки закарпатської області до Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області, третя особа: Центр надання адміністративних послуг Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області - залишити без руху.
2.Надати позивачу 5-ти денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання ухвали. Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя З.Б.Плеханова
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2021 |
Оприлюднено | 02.09.2022 |
Номер документу | 98514243 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Плеханова З.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні