ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ С УД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" квітня 2010 р. Справа № 2 a-1139/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний с уд в складі:
головуючого судді Тимощук а О.Л.,
за участю секретаря Дущак С .М.,
представника прокурора: не з' явився,
представника позивача: К інтера І.А.,
відповідач: не з' явився,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду справу
за позовом Прокурора Рог атинського району в інт ересах держави в особі у правління Пенсійного фонду У країни в Рогатинському район і
до відповідача селянсь ко-фермерського господарств а «Демчишина Володимира Дани ловича»
про стягнення заборгов аності по сплаті страхових в несків в сумі 2580,03 грн., -
встановив:
Прокурор Рогатинсько го району звернувся до суду з адміністративним позовом в інтересах держави в особі уп равління Пенсійного фонду Ук раїни в Рогатинському районі (надалі - позивач) до Селянсь ко-фермерського господарств а „Демчишина Володимира Дани ловича” (надалі - відповідач ) про стягнення заборгованос ті по сплаті страхових внеск ів на обов'язкове державне пе нсійне страхування в сумі 2580,03 грн.
Прокурор в судове засіданн я не з' явився, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся завчасно та на лежним чином.
Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги викладені в позовній заяв і підтримав повністю. Просив позов задовольнити.
Представник відповідача в судове засідання не з'явивс я повторно, хоча про дату, час та місце судового розгляду п овідомлявся завчасно та нале жним чином, про що свідчить по відомлення про вручення пошт ового відправлення (рекоменд оване). Правом на подання запе речень не скористався.
Розглянувши матеріали адм іністративної справи, вислух авши пояснення представника позивача, дослідивши подані письмові докази, суд приходи ть до висновку, що позов обґру нтований та підлягає до задо волення виходячи із наступни х підстав.
Згідно ст.67 Конституції Укр аїни кожен зобов'язаний спла чувати податки і збори в поря дку і розмірах, встановлених законом.
В ч. 3 ст. 18 Закону України «Пр о загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування» ( надалі - Закон) передбачено, що страхові внески є цільови м загальнообов' язковим пла тежем, який справляється на в сій території України в поря дку, встановленому цим Закон ом.
Судом встановлено, що відп овідач, згідно свідоцтва про державну реєстрацію від 09.02.1999р оку, зареєстрований управлін ням економіки Рогатинської д ержавної адміністрації як су б' єкт підприємницької діял ьності - юридична особа та п еребуває на обліку в управлі нні Пенсійного фонду України в Рогатинському районі як пл атник страхових внесків за № 10.12-0645.
Відповідно до ч.6 ст.20 даного Закону страхувальники зобов 'язані сплачувати страхові в нески, нараховані за відпові дний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календ арних днів із дня закінчення цього періоду. Обчислення ст рахових внесків застрахован их осіб здійснюється страхув альниками на підставі бухгал терських та інших документів , відповідно до яких провадит ься нарахування (обчислення) або які підтверджують нарах ування (обчислення) заробітн ої плати (доходу), на які відпо відно до цього Закону нарахо вуються страхові внески (ч.2 ст .20 зазначеного Закону).
Згідно з ч.12 ст. 20 вищезазначе ного Закону страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платн ика страхових внесків.
В силу ч.2 ст. 106 Закону суми стр ахових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачен і страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Зак ону, в тому числі обчислені те риторіальними органами Пенс ійного фонду у випадках, пере дбачених частиною третьою ст атті 20 цього Закону, вважаютьс я простроченою заборгованіс тю із сплати страхових внеск ів (далі - недоїмка) і стягують ся з нарахуванням пені та зас тосуванням фінансових санкц ій.
За результатами, проведено ї прокуратурою Рогатинськог о району, перевірки щодо дотр имання вимог пенсійного зако нодавства управлінням Пенсі йного фонду у Рогатинському районі, здійснення останнім контролю за надходженням вне сків, правильності застосува ння та своєчасності стягненн я фінансових санкцій, встано влено що відповідач, при здій сненні фінансово-господарсь кої діяльності станом на 24.02.2010 р оку допустив заборгованість перед позивачем на загальну суму 2580,03грн. Перевіркою також встановлено, що відповідаче м не проводилась звітність з а 2009 рік, що підтверджується до відкою від 12.03.2010р. №1156/04 та інформа ційним листом від 23.04.2010р. №1915/04, на явними в матеріалах справи.
Таким чином, станом на 23.04.2010 ро ку заборгованість відповіда ча перед управлінням Пенсійн ого фонду України в Рогатинс ькому районі становить 2580,03 грн ., станом на день розгляду спра ви не погашена, а тому підляга є стягненню в судовому поряд ку. Суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, а позов таки м, що підлягає задоволенню в п овному обсязі.
У позовній заяві позивач пр осить суд забезпечити позов шляхом заборони відповідачу вчиняти дії щодо відчуження наявних в нього активів.
Відповідно до ч. 1 ст. 117 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд за клопотан ням позивача або з власної ін іціативи може постановити ух валу про вжиття заходів забе зпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна н ебезпека заподіяння шкоди пр авам, свободам та інтересам п озивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, а бо захист цих прав, свобод та і нтересів стане неможливим бе з вжиття таких заходів, або дл я їх відновлення необхідно б уде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевид ними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльност і суб'єкта владних повноваже нь.
Однак, позивачем в позовні й заяві не зазначені та докум ентально не підтверджені обс тавини, які б вказували на оче видну небезпеку заподіяння ш коди його правам, свободам та інтересам .
Позивачем не доведено існ ування обставин вказаних у ч астині 1 статті 117 КАС України.
Крім цього, суд звертає уваг у, що відповідно до частини 3, 4, ст. 117 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд у порядку забезпечення адміні стративного позову може відп овідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних п овноважень чи його окреми х положень, що оскаржуються; а дміністративний позов, крім способу, встановленого части ною третьою цієї статті, може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії.
Однак, всупереч вказаній пр оцесуальній нормі позивач пр осить суд забезпечити позов по відношенню до суб' єкта п ідприємницької діяльності - юридичної особи, що не передб ачено КАС України.
На підставі вищенаведеног о, суд не вбачає правових підс тав для задоволення заявлено го в позовній заяві клопотан ня про забезпечення адмініст ративного позову, з огляду на його невідповідність вимога м ст.ст.117,118 КАС України.
Стосовно судових витрат, то відповідно до ч.4 ст.94 КАС Украї ни у справах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізичн а чи юридична особа, судові ви трати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються .
На підставі ст. 124 Конститу ції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з селянс ько-фермерського господарст ва «Демчишина Володимира Дан иловича»на користь управлін ня Пенсійного фонду України в Рогатинському районі (ЄДРП ОУ 205550435), заборгованість по спла ті страхових внесків в сумі 258 0,03 (дві тисячі п' ятсот вісімд есят) гривень 03 коп.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку. Відповідно до статті 186 Ко дексу адміністративного суд очинства України про апеляц ійне оскарження постанови по дається заява протягом 10 днів з дня складення постанови в п овному обсязі. Апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Я кщо постанову було проголоше но у відсутності особи, яка бе ре участь у справі, то строк по дання заяви про апеляційне о скарження обчислюється з дня отримання нею копії постано ви. Заява про апеляційне оска рження та апеляційна скарга подаються до Львівського апе ляційного адміністративног о суду через Івано-Франківсь кий окружний адміністративн ий суд.
Відповідно до статті 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України постанова су ду набирає законної сили піс ля закінчення 10-денного строк у подання заяви про апеляцій не оскарження, якщо таку заяв у не було подано. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у 20-денний ст рок, постанова набирає закон ної сили після закінчення ць ого строку. У разі подання апе ляційної скарги постанова, я кщо її не скасовано, набирає з аконної сили після закінченн я апеляційного розгляду спра ви.
Судя (підпис) Тимощук О.Л.
Постанова складен а в повному обсязі 05.05.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2010 |
Оприлюднено | 03.09.2010 |
Номер документу | 9867521 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Тимощук О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні