Постанова
від 21.09.2011 по справі 2-а-870/11
КУЗНЕЦОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-870/11

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 вересня 2011 року м.Кузнецовськ

о 14 годині 30 хвилин

Кузнецовський міський суд Рівненської області в особі:

головуючого - судді Горегляд О.І.,

з участю:

- секретаря судового засідання - Ломази С.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі засідань справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області про перерахунок і виплату соціальної пенсії по інвалідності, додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, -

В С Т А Н О В И В:

28 березня 2011 року ОСОБА_1 подала позов до управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області, в якому просить суд: зобов`язати відповідача здійснити їй відповідно до ст.50, ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи перерахунок і виплату соціальної пенсії по інвалідності - в розмірі не нижчому 3 (трьох) мінімальних пенсій за віком і додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, - в розмірі 50 (п`ятдесяти) процентів мінімальної пенсії за віком, починаючи з 02 лютого 2011 року; та зобов`язати відповідача здійснити відповідно до ст.39 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи перерахунок і виплату підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, починаючи з 02 лютого 2011 року. Такі вимоги ОСОБА_1 обґрунтовує тим, що вона утримує дитину, яка визнана інвалідом з дитинства за захворюванням, пов`язаним з наслідками Чорнобильської катастрофи, є непрацюючим пенсіонером та проживає в м.Кузнецовськ Рівненської області, яке належить до зони посиленого радіоекологічного контролю. Згідно з доводами позивачки вона перебуває на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області та на підставі Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи отримує соціальну пенсію по інвалідності, щомісячну додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров`ю, Проте, як стверджує ОСОБА_1 , розміри проведених управлінням Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області вказаних пенсійних нарахувань і виплат не відповідають розмірам, встановленим ст.ст.50, ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи . При цьому позивачка зазначила, що вихідним критерієм обрахунку пенсії повинна виступати мінімальна пенсія за віком, яка встановлена ч.1 ст.28 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Окрім цього, як вказала ОСОБА_1 у позовній заяві, підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому у зоні посиленого радіоекологічного контролю, відповідачем всупереч ст.39 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи взагалі не нараховується і не виплачується. З наведених підстав ОСОБА_1 просить суд задоволити її позовні вимоги.

В судове засідання позивачка не з`явилася, хоча у встановленому законом порядку була повідомлена судом про час, дату і місце розгляду справи. 19 вересня 2011 року ОСОБА_1 подала в суд письмову заяву про розгляд справи без її участі.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, хоча належним чином був повідомлений судом про час, дату і місце розгляду справи. Про причини неприбуття представник управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області суд не сповістив. Письмових заперечень проти вимог позову ОСОБА_1 від відповідача в суд не надійшло.

За таких обставин, суд на підставі ч.4 ст.128 КАС України вважає можливим здійснення судового розгляду вказаної адміністративної справи без участі представника відповідача - суб`єкта владних повноважень на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши докази справи, суд визнав позов ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області про перерахунок і виплату соціальної пенсії по інвалідності, додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, обґрунтованим в частині вказаних вимог за період часу з 02 лютого 2011 року до 22 липня 2011 року включно.

Такий висновок суду ґрунтується на наступних підставах.

Відповідно до ч.1 ст.46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров`я, створення єдиного порядку визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій, умов проживання і трудової діяльності на них, соціального захисту потерпілого населення визначені та закріплені в Законі України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи .

Згідно з ст.39 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) громадянам, які працюють на територіях радіоактивного забруднення провадиться доплата в таких розмірах: у зоні посиленого радіоекологічного контролю - одна мінімальна заробітна плата. Пенсії непрацюючим пенсіонерам, які проживають на цих територіях, підвищуються у розмірах, встановлених частиною першою цієї статті.

Розмір мінімальної заробітної плати у 2011 році встановлений ст.22 Закону України Про Державний бюджет України на 2011 рік .

Статтею 49 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи визначені види пенсій, які підлягають виплаті особам, постраждалим внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеним до категорій 1, 2, 3 та 4, це зокрема: державна пенсія та додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров`ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.

Відповідно до ст.50 цього Закону (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров`ю, у розмірах: - інвалідам І групи - 100 процентів мінімальної пенсії за віком; - інвалідам ІІ групи - 75 процентів мінімальної пенсії за віком; - інвалідам ІІІ групи, дітям-інвалідам, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу - 50 процентів мінімальної пенсії за віком.

Згідно з ч.4 ст.54 наведеного Закону (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) в усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв`язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими: по І групі інвалідності - 10 мінімальних пенсій за віком; по ІІ групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком; по ІІІ групі інвалідності - 6 мінімальних пенсій за віком; дітям-інвалідам - 3 мінімальних пенсій за віком.

Судом встановлено, що згідно з посвідченням серії НОМЕР_1 , виданим Рівненською обласною державною адміністрацією 15 липня 1999 року, неповнолітня дочка позивачки - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є дитиною, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи. ОСОБА_2 визнано інвалідом дитинства за захворюванням, пов`язаним з наслідками Чорнобильської катастрофи, що підтверджується посвідченням № НОМЕР_2 , виданим управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради Рівненської області 04 квітня 2002 року та медичним заключенням Рівненського обласного спеціалізованого диспансеру радіаційного захисту населення №1089 від 11 грудня 2010 року, яке дійсне до 18 грудня 2012 року.

З довідки ЖЕД №2 Кузнецовського міського комунального підприємства №2128 від 30 серпня 2011 року слідує, що в період часу з 04 січня 1995 року до 11 жовтня 1996 року ОСОБА_2 була зареєстрована та проживала в АДРЕСА_1 .

Довідка ЖЕД №3 Кузнецовського міського комунального підприємства №1993 від 30 серпня 2011 року свідчить, що ОСОБА_2 з 18 жовтня 1996 року по даний час прописана і проживає в АДРЕСА_2 .

Відповідно до посвідчення серії НОМЕР_3 , виданим Рівненською обласною радою 20 червня 1995 року, ОСОБА_1 є особою, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи, категорії 3.

Матеріали пенсійної справи ОСОБА_1 , в тому числі розпорядження управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області №115 від 02 лютого 2011 року і №120816 від 23 березня 2011 року вказують на те, що соціальна пенсія по інвалідності та додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров`ю, призначені ОСОБА_1 з 02 лютого 2011 року. Проте розміри цих пенсійних виплат ОСОБА_1 в період часу з 02 лютого 2011 року до 22 липня 2011 року не відповідають розмірам, встановленим ст.50 і ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи , а підвищення пенсії як непрацюючому пенсіонеру, який проживає у зоні посиленого радіоекологічного контролю, не нараховано і не виплачується.

Постановою Кабінету Міністрів Української РСР від 23 липня 1991 року №106 Про організацію виконання постанов Верховної Ради Української РСР про порядок введення в дію законів Української РСР Про правовий режим території, яка зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи та Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи м.Кузнецовськ Рівненської області віднесено до зони посиленого радіоекологічного контролю.

Відповідно до вимог, передбачених ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з положеннями ч.4 ст.9 КАС України у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

Отже, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами, при визначенні розміру пенсії позивачці застосуванню підлягали ст.ст.39, 50 і ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи , а не постанови Кабінету Міністрів України, які є підзаконними нормативно-правовими актами і в частині встановлення розмірів соціальної пенсії по інвалідності, щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії особам, що проживають у зоні посиленого радіоекологічного контролю, в період часу з 02 лютого 2011 року до 22 липня 2011 року включно суперечать ст.ст.39, 50 і ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та істотно звужують обсяг встановлених законом прав позивачки. Крім того, суд врахував, що постанова Кабінету Міністрів України №836 від 26 липня 1996 року Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи не визначає виплат підвищення пенсії за проживання у зоні посиленого радіоекологічного контролю непрацюючим пенсіонерам.

При визначенні розміру соціальної пенсії по інвалідності та щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, за основу їх нарахування береться мінімальна пенсія за віком. Розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за правилами, передбаченими ч.1 ст.28 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування . Іншого нормативно-правового акту, який би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, немає.

Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування мінімальний розмір пенсій за віком встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом. Таким чином, новий мінімальний розмір пенсії за віком залежить від нового розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

При цьому суд визнав, що положення ч.3 ст.28 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , відповідно до яких мінімальний розмір пенсії за віком, встановлений абзацом першим частини першої цієї статті, застосовується виключно для визначення розмірів пенсій, призначених згідно з цим Законом, а також відсутність іншого мінімального розміру пенсії за віком не є підставою для відмови в реалізації позивачкою конституційної гарантії та права на отримання додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, виходячи з розміру мінімальної пенсії за віком, як це встановлено ст.50, ч.4 ст.54 Закону України Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи .

Отже, підставою для перерахунку пенсії є встановлення нового розміру прожиткового мінімуму прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, законом про Державний бюджет України на відповідний рік, з урахуванням якого визначається мінімальний розмір пенсії за віком. Для здійснення такого перерахунку пенсії непотрібне звернення пенсіонера, так як цей перерахунок пенсії має проводити орган Пенсійного фонду України відповідно до вимог діючого законодавства України з дня встановлення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Розмір прожиткового мінімуму у 2011 році для осіб, що втратили працездатність, встановлений ст.21 Закону України Про Державний бюджет України на 2011 рік .

Оскільки соціальна пенсія по інвалідності позивачці та її щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров`ю, має визначатись, виходячи з мінімальної пенсії за віком, яка встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, то у разі збільшення розміру цього прожиткового мінімуму перерахунок цих пенсійних нарахувань та їх виплата ОСОБА_1 повинні проводитись, виходячи з нового розміру мінімальної пенсії за віком.

Згідно з вимогами ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В даному випадку судом встановлено, що управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області допустило протиправну бездіяльність, так як не здійснило перерахунок і виплату ОСОБА_1 соціальної пенсії по інвалідності, щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, в розмірах, встановлених ст.ст.39, 50 і.ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи . Відповідачем не доведено, що допущена ним бездіяльність є правомірною. Отже, позов ОСОБА_1 підлягає задоволенню в межах обґрунтованості заявлених вимог про перерахунок і виплату соціальної пенсії по інвалідності, додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, відповідно до ст.ст.39, 50 і ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за період часу з 02 лютого 2011 року до 22 липня 2011 року включно.

Згідно з пунктом 4, яким доповнено прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2011 рік відповідно до пункту 7 Закону України Про внесення змін до Закону України Про Державний бюджет України на 2011 рік установлено, що у 2011 році норми і положення статей 39, 50, 51, 52, 54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи , статті 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни , статей 14, 22, 37 та частини третьої статті 43 Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсійного фонду України на 2011 рік.

Підпунктом 1 пункту 1, п.п.4 п.3 та п.4 постанови Кабінету Міністрів України Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету №745 від 06 липня 2011 року, прийнятої на виконання пункту 7 Закону України Про внесення змін до Закону України Про Державний бюджет України на 2011 рік , яка набрала чинності 23 липня 2011 року і діє до 01 січня 2012 року, установлено, що особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров`ю, відповідно до Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи виплачується у таких розмірах до прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність: тим, що належать до категорії 1, інвалідам III групи, дітям-інвалідам, а також тим, що страждають внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу, - 15 відсотків; установлено, що у всіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено причинний зв`язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, і пенсій у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, не можуть бути нижче:для дітей-інвалідів - 380 гривень; установлено, що підвищення пенсій непрацюючим пенсіонерам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення, передбачене ст.39 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, здійснюється в таких розмірах: тим, що проживають у зоні посиленого радіоекологічного контролю, - 5,2 гривні.

З наведених підстав суд прийшов до висновку, що починаючи з 23 липня 2011 року нарахування і виплата ОСОБА_1 соціальної пенсії, щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, здійснюється управлінням Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області у розмірі, встановленому чинним законодавством України. Підстав для зобов`язання відповідача здійснити перерахунок і виплату позивачці соціальної пенсії, щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, у розмірах, встановлених ст.ст.39, 50, ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи , за період часу з 23 липня 2011 року до теперішнього часу, тобто до 21 вересня 2011 року, - немає. Отже, в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 про перерахунок і виплату соціальної пенсії, щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, відповідно до ст.ст.39, 50, ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - за період часу з 23 липня 2011 року до теперішнього часу, тобто до 21 вересня 2011 року, слід відмовити за їх безпідставністю і необґрунтованістю.

Згідно з ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Зі змісту наведеної правової норми вбачається, що судовому захисту підлягають лише порушені права, свободи і інтереси фізичних або права і інтереси юридичних осіб, а не можливість їх порушення в майбутньому. Судове рішення не може ґрунтуватись на припущеннях.

Таким чином, вимоги позивачки щодо зобов`язання суб`єкта владних повноважень вчиняти дії у майбутньому в зв`язку із вірогідним настанням певних наслідків задоволенню не підлягають, оскільки на час розгляду справи відсутні підстави для прийняття судом рішення стосовно законності чи незаконності таких дій відповідача. Так, на теперішній час суду невідомо який розмір пенсійних виплат буде встановлено законодавством України в майбутньому, невідома суду також поведінка відповідача в майбутньому щодо нарахування і виплати ОСОБА_1 соціальної пенсії по інвалідності, щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю. При цьому суд також врахував, що в майбутньому можливі зміни інвалідності дитини позивачки - ОСОБА_2 та місця проживання позивачки, а також можливе переведення ОСОБА_1 за її заявою із соціальної пенсії по інвалідності на інший вид пенсії, що впливає на результат вирішення справи.

З наведених підстав суд прийшов до висновку, що в задоволенні позову ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області в частині вимог щодо зобов`язання відповідача в подальшому проводити виплату соціальної пенсії по інвалідності, щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, згідно з ст.ст.39, 50, ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи необхідно відмовити за їх безпідставністю і необґрунтованістю.

Враховуючи викладені обставини, на підставі ч.2 ст.19, ч.2 ст.152 Конституції України, ст.ст.39, 50, ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи , ч.1 ст.28 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , керуючись ч.1 ст.2, ч.1 ст.8, ч.4 ст.9, ч.2 ст.11, ч.1 ст.71, ч.ч.4, 6 ст.128, ч.1 ст.158, ст.159, ч.ч.1-3 ст.160, ст.ст.161-163, ч.ч.1, 2 ст.186, п.1 ч.1 ст.256 КАС України, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області про перерахунок і виплату соціальної пенсії по інвалідності, додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, задоволити частково.

Зобов`язати управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області здійснити перерахунок і виплату ОСОБА_1 соціальної пенсії по інвалідності по утриманню дитини-інваліда ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , захворювання якої пов`язане з Чорнобильською катастрофою, згідно з ч.4 ст.54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в розмірі не нижче 3 (трьох) мінімальних пенсій за віком, визначеного ч.1 ст.28 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , за період часу з 02 лютого 2011 року до 22 липня 2011 року включно з врахуванням проведених виплат.

Зобов`язати управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області здійснити перерахунок і виплату ОСОБА_1 додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, по утриманню дитини-інваліда ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , захворювання якої пов`язане з Чорнобильською катастрофою, згідно з ст.50 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в розмірі 50 (п`ятдесяти) процентів мінімальної пенсії за віком, визначеного ч.1 ст.28 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , за період часу з 02 лютого 2011 року до 22 липня 2011 року включно з врахуванням проведених виплат.

Зобов`язати управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області здійснити перерахунок і виплату ОСОБА_1 підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, відповідно до ст.39 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в розмірі однієї мінімальної заробітної плати, встановленої Законом України Про Державний бюджет України на 2011 рік , за період часу з 02 лютого 2011 року до 22 липня 2011 року включно.

В іншій частині позовних вимог ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області про перерахунок і виплату соціальної пенсії по інвалідності, додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, та підвищення пенсії, як непрацюючому пенсіонеру, проживаючому в зоні посиленого радіоекологічного контролю, - відмовити в задоволенні за їх безпідставністю.

Постанова суду в частині присудження ОСОБА_1 суми пенсійних виплат у межах суми стягнення за один місяць підлягає негайному виконанню.

Управлінню Пенсійного фонду України в м.Кузнецовськ Рівненської області подати до Кузнецовського міського суду Рівненської області звіт про виконання даної постанови в місячний строк в частині негайного виконання - з дня одержання її копії, а в іншій частині постанови - з дня набрання законної сили.

На постанову суду до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Кузнецовський міський суд Рівненської області може бути подана апеляційна скарга з одночасним надісланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів позивачкою - з дня отримання її копії, а відповідачем - з наступного дня після закінчення п`ятиденного строку з моменту отримання повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Головуючий суддя О.І.Горегляд

СудКузнецовський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення21.09.2011
Оприлюднено04.08.2021
Номер документу98747728
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-870/11

Постанова від 14.02.2011

Адміністративне

Суворовський районний суд м.Одеси

Мунтян О. О.

Ухвала від 14.02.2011

Адміністративне

Суворовський районний суд м.Одеси

Мунтян О. О.

Ухвала від 18.04.2011

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

Ухвала від 18.04.2011

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

Ухвала від 30.03.2011

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

Ухвала від 30.03.2011

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

Постанова від 21.09.2011

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

Постанова від 21.09.2011

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

Постанова від 21.09.2011

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

Постанова від 21.09.2011

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні