"05" серпня 2021 р. Справа № 363/3174/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05серпня 2021року Слідчийсуддя Вишгородськогорайонного судуКиївськоїобласті ОСОБА_1 за участісекретаря ОСОБА_2 ,розглянувши клопотанняслідчого відділеннярозслідування злочинівзагальнокримінальної спрямованостіВишгородського РУПГУНП вКиївській області ОСОБА_3 погоджене зпрокурором Вишгородськоїокружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовийдоступ до речейі документів в кримінальному провадженні №42021112330000022 від 18.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
До Вишгородського районного суду надійшло клопотання слідчого відділення розслідування злочинів загальнокримінальної спрямованості Вишгородського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором Вишгородської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів в кримінальному провадженні №42021112330000022 від 18.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України, у якому просить надати старшому слідчому СВ Вишгородського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_5 , слідчому СВ Вишгородського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_6 , іншим слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні № 42021112330000022 від 19.05.2020, дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 , можливістю вилучення:
-договорів № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019 на виконання робіт з будівництва комунального дошкільного дитячого закладу по АДРЕСА_1 з додатками та наявними додатковими угодами до нього;
- робочих проектів з пояснювальними записками, первинну кошторисну документацію та звіти про відповідність кошторисної документації вимогам будівельних норм на виконання підрядних робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- документація про проведені роботи на об`єкті за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019, а саме: дефектні акти, акти про виконані роботи форми КБ2в, довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, фактична підсумкова відомість ресурсів, договірні ціни, додаткові договори тощо;
- загальні журнали робіт по об`єкту за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- акти на закриття прихованих робіт по об`єкту за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- укладені договори, щодо надання послуг з технічного нагляду на об`єкті за договорами про № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- журнали технічного нагляду робіт по об`єкту за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- платіжні документи, підтверджуючі оплату виконаних робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- сертифікати відповідності та паспорти якості щодо проведених робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, товарні чеки, податкові накладні та інші документи, що підтверджують придбання сертифікованих матеріалів, які використовувалися під час виконання робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- документи (розпорядження, накази, рішення тощо), підтверджуючі виділення коштів на виконання робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- особова справа колишнього директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 ;
- акт прийому-передачі матеріальних цінностей б/н від 10.10.2019, згідно якого КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримано будівельні матеріали від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в рахунок використаних авансів по Договору підряду № 18-09/17 від 12.09.2017 на суму 2 977 521 грн;
- акт прийому-передачі матеріальних цінностей б/н від 04.11.2019, згідно якого КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до п. 6.1.9 Договору підряду № 17-11/19 від 04.11.2019 передано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » будівельні матеріали на суму 2 977 521 грн.
Обґрунтовуючи клопотання, слідчий посилається на те, що у 2017 році Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 проводилися відкриті торги, предметом яких є будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по АДРЕСА_1 , очікуваною вартістю предмета закупівлі 54 549 980 грн.
За результатами проведення тендерних торгів визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , яким подано найвигіднішу пропозицію в сумі 47 250 000 грн, тобто на 7 293 980 000 грн менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
В подальшому, 12.09.2017 директором Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » або Замовник) ОСОБА_7 та директором Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (далі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » або Підрядник) ОСОБА_8 укладено договір № 18/09/17 на виконання робіт з ДСТУ БД.1.1-1:2013 45000000 7 Будівельні роботи (Будівництво комунального дошкільного дитячого закладу по АДРЕСА_1 далі Договір).
Відповідно до п. 1.1. Договору, Підрядник зобов`язується своїми силами і засобами та на свій ризик, в межах Договірної ціни, що наведена в розділі ІІІ Договору, виконати роботи з будівництва комунального дошкільного навчального закладу по АДРЕСА_2 (далі також Об`єкт) за завданням Замовника та у встановлений строк здати виконання робіт Замовнику, а Замовник зобов`язується надати Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, прийняти від Підрядника закінчені роботи (об`єкт будівництва) та оплатити їх.
Пунктом 2.1. Договору передбачено, строки виконання робіт до 31.12.2019, якщо інше не встановлено календарним графіком, в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об`єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором.
Згідно п.3.1. Договору, ціна цього Договору становить 47 250 000 грн, в тому числі ПДВ 7 875 000 грн.
Крім того, відповідно до п.п. 3.3.-3.6., Договору, ціна може бути зменшеною за взаємною згодою сторін, ціна договору є динамічною, вартість будівництва визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, проектно-кошторисної документації, тендерної документації, тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та вимог чинного законодавства, підрядник не може вимагати уточнення ціни Договору у зв`язку із зростанням цін на ресурси, що використовуватимуться для виконання робіт.
Пунктами 4.1. та 4.2. Договору визначено, що фінансування робіт (будівництва об`єкта) здійснюється за рахунок таких джерел: бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконання робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування, зокрема з бюджету на даний Об`єкт.
Замовник відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Відповідно до п. 4.3. Договору, поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ- 2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
В подальшому, між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » підписано ряд додаткових угод, згідно яких змінено строк виконання робіт до 31.12.2020, однак 11.10.2019 підписано додаткову угоду № 6, згідно якої сторони дійшли взаємної згоди про розірвання Договору.
Після цього, 04.11.2019 директором КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_8 укладено договір № 17-11/19, предметом якого є: Підрядник зобов`язується своїми силами і засобами та на свій ризик, в межах Договірної ціни, здійснити будівництво відповідно до ДК 021:2015:45210000-2 (Будівництво будівель) за робочим проектом «Коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по АДРЕСА_1 » за завданням Замовника та у встановлений строк здати виконання робіт Замовнику, а Замовник зобов`язується надати Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, прийняти від Підрядника закінчені роботи та оплатити їх.
Відповідно до 2.1. Договору № 17-11/19, строк виконання робіт до 31.12.2020, якщо інше не встановлено календарним графіком виконаних робіт.
Пунктом 3.1. Договору № 17-11/19 визначено, що ціна договору становить 50 311 641, 63 грн, в тому числі ПДВ 8 385 273, 6 грн.
Згідно п. 4.2. Договору № 17-11/19, Замовник відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Водночас, в ході проведення ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 01.01.2017 по 31.08.2020, виявлено ряд порушень на загальну суму 11 734 481 грн.
Зокрема в ході проведення ревізії встановлено, що 10.10.2019, згідно акту прийому-передачі матеріальних цінностей б/н КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримано будівельні матеріали від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в рахунок використаних авансів по Договору підряду № 18-09/17 від 12.09.2017 на суму 2 977 521 грн, а саме:
- Блок керамічний 2НФ М-100 в кількості 139, 80 тис. шт. по ціні 6 450, 00 грн за тис. шт. на загальну суму 855 432 грн без ПДВ;
- Арматура 10 А500С в кількості 27,68 т по ціні 17 800 грн за тону на загальну суму 444 644 грн без ПДВ;
- Арматура 12 А400/А500С в кількості 24,923453 т по ціні 17 916, 67 грн за тону на загальну суму 446 545, 28 грн без ПДВ;
- Труба профільна 30х30х2 в кількості 3,42 т по ціні 19 541, 67 грн за тону на загальну суму 66 832,51 грн без ПДВ;
- Труба профільна 50х25х3 в кількості 4,68 т по ціні 19 958,33 грн за тону на загальну суму 93 404, 98 грн без ПДВ;
- Дріт 1,2 мм ТО в кількості 2,4 т по ціні 16 319,44 грн за тону на загальну суму 39 166,66 грн без ПДВ;
- Брус хвойний 100х100х4,0м в кількості 6,1 куб.м. по ціні 2 993,92 грн за куб.м. на загальну суму 18 262,91 грн без ПДВ;
- Дошка обрізна 25х150-200х4,0 м в кількості 7,8 куб.м. по ціні 2 993,92 грн за куб.м. на загальну суму 23 352,58 грн без ПДВ.
Проте ревізією встановлено, що згідно проектно-кошторисної документації, яка є додатком до договору підряду № 18-09/17 від 12.09.2017для виконання робіт по об`єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по АДРЕСА_2 передбачено використання гарячекатаної арматури діаметром 8 мм в загальній кількості 8,35566 т, діаметром 10 мм в кількості 0,36665 т, діаметром 12 мм в кількості 178,54197 т, брус хвойний в загальній кількості 1,4925 куб.м., дошка обрізна товщина 25 мм в кількості 24,17636 куб.м., а використання блоків керамічних 2 НФ М-100, дроту діаметром 1,2 мм, труби профільної 30х20х2 та 50х25х3 проектно-кошторисною документацією не передбачено.
Згідно даних підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних підрядних робіт по договору підряду № 18-09/17 від 12.09.2017 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » фактично використано будівельних матеріалів по договору підряду №18-09/17 від 12.09.2017 при виконання будівельних робіт гарячекатану арматуру діаметром 8 мм в загальній кількості 19,42676 т., діаметром 10 мм в кількості 9,322739 т., діаметром10 мм в кількості 9,322739 т., діаметром 12 мм в кількості 176,834 т., брус хвойний в загальній кількості 3,901 куб.м., дошка обрізна товщиною 25 мм в кількості 23,87491 куб.м., блоків керамічних 2 НФ М-100 в кількості 180,252 тис. шт., дріт діаметром 1,2 мм в кількості 0,244 т., трубу профільну 30х20х2 в кількості 0,0519 т та 50х25х3 в кількості 0,09336 т. За перелічені матеріали КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » розрахунки проведено в повному обсязі.
В подальшому, 04.11.2019 згідно акту б/н КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до п. 6.1.9 Договору підряду № 17-11/19 від 04.11.2019 передано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » будівельні матеріали на суму 2 977 521 грн.
При цьому, проектно-кошторисною документацією, яка є додатком до договору підряду № 17-11/19 від 04.11.2019 при виконанні робіт з будівництва комунального дошкільного дитячого навчального закладу по АДРЕСА_2 , передбачено використання матеріальних цінностей, які отримано по акту прийому-передачі матеріальних цінностей від 04.11.2019 частково на загальну суму 671 152,71 грн з ПДВ, а саме: гарячекатану арматуру діаметром 8 мм в загальній кількості 0,07052 т на суму 1 510,53 грн, діаметром 10 мм в кількості 0,314028 т на суму 6 649,06 грн, діаметром 12 мм в кількості 2,69489 т на суму 57 007,69 грн, брус хвойний в загальній кількості 0,66 куб.м. на суму 3 073,68 грн, дошка обрізна в кількості 2,72 куб.м. на суму 11 738,29 грн, блоків керамічних 2 НФ М-100 в кількості 81,226 тис.шт. на суму 589 700,76 грн, дріт діаметром 1,2 мм в кількості 0,004503539 т на суму 145,77 грн та трубу профільну 30х20х2 в кількості 0,052184 т на суму 1 326,93 грн.
Водночас, в ході проведення ревізії з метою ефективного збереження матеріальних ресурсів при проведенні будівництва комунального дошкільного дитячого навчального закладу по АДРЕСА_2 комісією КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в присутності посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 проведено обстеження наявності переданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » матеріальних цінностей на загальну суму 2 977 521, 00 грн.
За результатами проведеного обстеження встановлено відсутність будівельних матеріалів на будівельному майданчику.
Крім того, в ході проведення ревізії комісійно проведено вибіркові контрольні обміри виконаних підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » робіт з будівництва комунального дошкільного дитячого навчального закладу по АДРЕСА_2 , включених до наступних актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), а саме: за грудень 2019 № 02/19, за квітень 2020 року № 03/20, за травень 2020 року№ 05/20, за червень 2020 року № 07/20 та за серпень 2020 року № 17/20, 16/20, 14/20.
При проведенні контрольних обмірів встановлено безпідставне включення до актів форми КБ-2в розцінки «ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021» та «Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ115», також на об`єкті «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по АДРЕСА_1 » безпідставно включені вищезазначені розцінки у кількості 236 м2 та 237 м2, внаслідок чого металеві конструкції вже були раніше включені як поґрунтовані, пофарбовані, фактично про проведенні контрольних обмірів зазначені роботи не виявлені. «Сітка штукатурна скловолокниста» у кількості 253, 4 м2, а також «Маячні профілі металеві оцинковані» у кількості 1672,7 м включені до розцінки «Високоякісне штукатурення стін по каменю гіпсовими сумішами МП-75 з механізованим нанесенням суміші та ще раз взяті окремо такій саме кількості. «Установлення металевої огорожі з сітчастих панелей по металевих стовпах без цоколя висотою до 1,7 м» у кількості 75 м.п. розцінкою передбачено виконання робіт краном, фактично роботи виконувались без допомоги крану. «Штукатурка вирівнювальна С111-2010-3-В2» - завищені витрати згідно розцінок. «Суцільне вирівнювання бетонних поверхонь стін цементно-вапняним розчином, товщина шару 2 мм» - фактично відсутні об`єми при проведенні контрольних обмірів. «Установлення та розбирання зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих висотою до 16 мм для інших оздоблювальних робіт» у кількості 315 м2 завищено об`єм на 155 м2.
Таким чином, за результатами проведених вибіркових контрольних обмірів встановлено невідповідність фактично виконаних обсягів будівельних робіт на загальну суму 116 870,68 грн.
Крім того, під час зустрічної звірки, проведеної під час ревізії, шляхом співставлення даних підсумкової відомості ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року № 01-12/17 з видатковими накладними, актами на списання матеріалів та даними бухгалтерського обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », встановлено, що до акту включено вартість «Плит для покриттів автодоріг» в кількості 320 м2 з ціною 566,66 грн./за одиницю, проте відповідно до видаткової накладної від 18.12.2017 К РН-0000194 вартість плит дорожніх К/В становить 366,66 грн. (без ПДВ).
Таким чином, зайво включено вартість матеріалів до акту приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року № 01-12/17 на загальну суму 76 796,16 грн.
За таких обставин виникла необхідність у визначенні та перевірці обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва; для чого необхідно провести судову будівельно-технічну експертизу.
Відповідно п.5.1.3. другого розділу науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої Наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5 для вирішення питань: про відповідність розробленої проектно-кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП тощо); відповідність фактично виконаних будівельних робіт проектній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва; визначення переліку та об`ємів фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об`єктів; визначення вартості фактично виконаних робіт з будівництва об`єктів; визначення відповідності обсягів та вартості фактично виконаних будівельних робіт обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією; відповідності первинної звітної документації з будівництва за порядком складання і наведеними розрахунками вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва - експерту необхідно надати договірну документацію (договори підряду та додатки до них, додаткові угоди тощо), а також проектно-кошторисну та первинну звітну і виробничу документацію (форми КБ-2в, КБ-3, відомості списання матеріалів, журнал виконання робіт, акти огляду прихованих робіт, акти випробувань тощо) на виконання будівельних робіт.
Враховуючи вищевикладене на даний момент органу досудового розслідування для повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні та з метою забезпечення проведення судової будівельно-технічної експертизи щодо перевірки обсягів та якості фактично виконаних робіт за Договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019 необхідно отримати вищевказані документи.
Таким чином органу досудового розслідування необхідно вилучити договори на виконання робіт з будівництва комунального дошкільного дитячого закладу по АДРЕСА_1 з додатками та наявними додатковими угодами до нього, робочі проекти з пояснювальними записками, первинну кошторисну документацію та звіти про відповідність кошторисної документації вимогам будівельних норм на виконання будівельних робіт, документацію про проведені роботи на об`єкті, а саме: дефектні акти, акти про виконані роботи форми КБ2в, довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, фактична підсумкова відомість ресурсів, договірні ціни, додаткові договори тощо, загальні журнали робіт по об`єкту, акти на закриття прихованих робіт по об`єкту, укладені договори, щодо надання послуг з технічного нагляду на об`єкті, журнали технічного нагляду робіт по об`єкту, платіжні документи, підтверджуючі оплату виконаних робіт за вищезазначеними договорами, сертифікати відповідності та паспорти якості, товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, товарні чеки, податкові накладні та інші документи, що підтверджують придбання сертифікованих матеріалів, які використовувалися під час виконання робіт на обєкті, документи (розпорядження, накази, рішення тощо), підтверджуючі виділення коштів на виконання робіт, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою АДРЕСА_1 .
В судове засідання слідчий та прокурор не з`явились, про час та місце розгляду клопотання повідомлені належним чином, від прокурора надійшло клопотання в якому просить клопотання задовольнити, а також розглядати без участі прокурора.
Директор КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у судове засідання не з`явився, подав заяву, в якій просить провести судове засідання без його участі, проти задоволення клопотання не заперечує.
Згідно з ч.4 ст.107 КПК України фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів не здійснюється.
Дослідивши письмові матеріали клопотання слідчий суддя прийшов до наступного висновку.
Судом встановлено, що слідчим відділенням Вишгородського РУП Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості щодо якого внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань під №42021112330000022 від 18.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України.
12.09.2017 директором Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » або Замовник) ОСОБА_7 та директором Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_8 укладено договір № 18/09/17 на виконання робіт з ДСТУ БД.1.1-1:2013 45000000 7 Будівельні роботи.
Як вбачається з матеріалів клопотання, між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » підписано ряд додаткових угод, згідно яких змінено строк виконання робіт до 31.12.2020, однак 11.10.2019 підписано додаткову угоду № 6, згідно якої сторони дійшли взаємної згоди про розірвання Договору.
04.11.2019 директором КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_8 укладено договір № 17-11/19, предметом якого є: Підрядник зобов`язується своїми силами і засобами та на свій ризик, в межах Договірної ціни, здійснити будівництво відповідно до ДК 021:2015:45210000-2 (Будівництво будівель) за робочим проектом «Коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по АДРЕСА_1 » за завданням Замовника та у встановлений строк здати виконання робіт Замовнику, а Замовник зобов`язується надати Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, прийняти від Підрядника закінчені роботи та оплатити їх.
Згідно акту від 07.12.2020 року в ході проведення ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 01.01.2017 по 31.08.2020, виявлено ряд порушень.
30липня 2021року слідчимвідділення розслідуваннязлочинів загальнокримінальної спрямованостіВишгородського РУПГУНП вКиївській області ОСОБА_3 кримінальному провадженні №42021112330000022 від 18.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України винесено постанову про призначення судової будівельно-технічної експертизи.
01серпня 2021року слідчим відділення розслідування злочинів загально кримінальної спрямованості Вишгородського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 кримінальному провадженні №42021112330000022 від 18.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України винесено постанову про призначення судової почеркознавчої експертизи.
Відповідно до вимог ч. ч. 3-5ст. 132 КПК Українизастосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження;
Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використанні під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.
Згідно ч.ч. 1, 2ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити виїмку).
Згідно ч. 5 ст. 163КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи вищезазначене, а також те, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, отримати відомості в інший спосіб, а також довести обставини,які передбачаєтьсядовести,іншим способом, не представляється можливим, вилучення зазначених документів необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів, вважаю клопотання старшого слідчогоВишгородського РУПГУНП вКиївській області протимчасовий доступдо речейі документів обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131-132,159-164,371-372 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого відділення розслідування злочинів загальнокримінальної спрямованості Вишгородського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором Вишгородської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів в кримінальному провадженні №42021112330000022 від 18.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України - задовольнити.
Надати старшому слідчому СВ Вишгородського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_5 , слідчому СВ Вишгородського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_6 , іншим слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні № 42021112330000022 від 19.05.2020, дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 , можливістю вилучення:
- договорів № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019 на виконання робіт з будівництва комунального дошкільного дитячого закладу по АДРЕСА_1 з додатками та наявними додатковими угодами до нього;
- робочих проектів з пояснювальними записками, первинну кошторисну документацію та звіти про відповідність кошторисної документації вимогам будівельних норм на виконання підрядних робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- документації про проведені роботи на об`єкті за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019, а саме: дефектні акти, акти про виконані роботи форми КБ2в, довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, фактична підсумкова відомість ресурсів, договірні ціни, додаткові договори тощо;
- загальних журнали робіт по об`єкту за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- актів на закриття прихованих робіт по об`єкту за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- укладених договорів, щодо надання послуг з технічного нагляду на об`єкті за договорами про № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- журналів технічного нагляду робіт по об`єкту за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- платіжних документів, підтверджуючі оплату виконаних робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- сертифікатів відповідності та паспорти якості щодо проведених робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, товарних чеків, податкових накладних та інших документів, що підтверджують придбання сертифікованих матеріалів, які використовувалися під час виконання робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- документів (розпорядження, накази, рішення тощо), підтверджуючих виділення коштів на виконання робіт за договорами № 18/09/17 від 12.09.2017 та 17-11/19 від 04.11.2019;
- особової справи колишнього директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 ;
- акту прийому-передачі матеріальних цінностей б/н від 10.10.2019, згідно якого КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримано будівельні матеріали від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в рахунок використаних авансів по Договору підряду № 18-09/17 від 12.09.2017 на суму 2 977 521 грн;
- акту прийому-передачі матеріальних цінностей б/н від 04.11.2019, згідно якого КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до п. 6.1.9 Договору підряду № 17-11/19 від 04.11.2019 передано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » будівельні матеріали на суму 2 977 521 грн.
Строк дії даної ухвали встановити до 05.09.2021 року включно.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ і проведення вилучення документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, згідно ст.166КПК України має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Вишгородський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98822571 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Вишгородський районний суд Київської області
Свєтушкіна Д. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні