Україна
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 травня 2010 р. сп рава № 2а-9832/10/0570
Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17
час прийняття постанови: < година >
Донецький окружний адміні стративний суд в складі:
головуючого судді Логойди Т. В.
при секретарі Чегринець А.М .
з участю представника поз ивача Мітасьової О.В.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом про курора Ворошиловського райо ну міста Донецька в інтереса х Донецького територіальног о управління Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку до закритого акціо нерного товариства Спільне У країнсько-Болгарське підпри ємство «ТУБ» про стягнення ш трафу,
в с т а н о в и в :
У квітні 2010 року прокурор Во рошиловського району міста Д онецька в інтересах Донецько го територіального управлін ня Державної комісії з цінни х паперів та фондового ринку звернувся до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому зазначав, що позивачем встановлено факт невиконанн я відповідачем розпорядженн я Донецького територіальног о управління Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку щодо усунення пору шень законодавства про цінні папери від 16 жовтня 2009 року № 386-Д О, виданого на підставі п. 10 ст. 8 Закону України «Про державн е регулювання ринку цінних п аперів в Україні», згідно яко го повинно у термін до 16 грудн я 2009 року усунути вказані у роз порядженні порушення, а саме : зареєструвати випуск акцій у відповідності до ст. 27 Закон у України «Про господарські товариства», п. 4 Розділу ІІ За кону України «Про внесення з мін до Закону України «Про го сподарські товариства», п. 9 ст . 6 Закону України «Про цінні п апери та фондовий ринок» та Р ішення ДКЦПФР від 04 травня 1998 р оку № 51; письмово повідомити У повноважену особу Комісії пр о виконання розпорядження ві д 16 жовтня 2009 року № 386-ДО, за резул ьтатами якої складено акт пр о правопорушення на ринку ці нних паперів від 20 січня 2010 рок у №30-ДО.
На підставі актів прийнято постанову про накладення са нкцій за правопорушення на р инку цінних паперів від 01 люто го 2010 року № 30-ДО, якою накладено штраф у розмірі 17000 грн.
Оскільки вказане рішення в ідповідачем виконано не було , тому просив стягнути з нього на користь держави суму штра фу в розмірі 17000 грн.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги, просив їх задов ольнити.
Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся, про час і місце розгляду сп рави повідомлявся належним ч ином. Причин неявки суду не по відомив, заяв про відкладенн я розгляду справи не надсила в.
Суд вважає за можливе розгл янути справу за його відсутн ості на підставі наявних у сп раві доказів.
Судом встановлено, що закри тим акціонерним товариством Спільне Українсько-Болгарсь ке підприємство «ТУБ» є еміт ентом, який здійснював відкр ите (публічне) розміщення цін них паперів.
Ним не виконано розпорядже ння Донецького територіальн ого управління Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку щодо усунення по рушень законодавства про цін ні папери від 16 жовтня 2009 року № 386-ДО, виданого на підставі п. 10 с т. 8 Закону України «Про держав не регулювання ринку цінних паперів в Україні», згідно як ого повинно у термін до 16 груд ня 2009 року усунути вказані у ро зпорядженні порушення, а сам е: зареєструвати випуск акці й у відповідності до ст. 27 Зако ну України «Про господарські товариства», п. 4 Розділу ІІ За кону України «Про внесення з мін до Закону України «Про го сподарські товариства», п. 9 ст . 6 Закону України «Про цінні п апери та фондовий ринок» та Р ішення ДКЦПФР від 04 травня 1998 р оку № 51; письмово повідомити У повноважену особу Комісії пр о виконання вказаного розпор ядження.
Вказане відображено в акті про правопорушення на ринку цінних паперів від 20 січня 2010 р оку №30-ДО.
За результатами розгляду с прави прийнято постанову про накладення санкцій за право порушення на ринку цінних па перів від 01 лютого 2010 року № 30-ДО , якою на підставі п. 8 ст. 11 Закон у України «Про державне регу лювання ринку цінних паперів в Україні» накладено штраф у розмірі 17 000 грн.
У встановлений закон ом час штраф сплачено не було .
Перевіривши матеріали спр ави, вирішивши питання чи мал и місце обставини, якими обґр унтовувалися вимоги та запер ечення, та якими доказами вон и підтверджуються, чи є інші ф актичні дані, які мають значе ння для вирішення справи, та д окази на їх підтвердження, як у правову норму належить зас тосувати до цих правовідноси н, суд приходить до висновку п ро те, що позов підлягає задов оленню з таких підстав.
Статтею 39 Закону України «П ро цінні папери та фондовий р инок» визначено, що емітенти , які здійснили відкрите (публ ічне) розміщення цінних папе рів, зобов'язані своєчасно та в повному обсязі розкривати інформацію про: фінансово-го сподарський стан і результат и діяльності емітента у стро ки, встановлені законодавств ом; будь-які дії, що можуть впл инути на фінансово-господарс ький стан емітента та призве сти до значної зміни ціни на й ого цінні папери; власників в еликих пакетів (10 відсотків і більше) акцій.
Статтею 40 Закону України «П ро цінні папери та фондовий р инок» визначено, що регулярн а інформація про емітента - рі чна та квартальна звітна інф ормація про результати фінан сово-господарської діяльнос ті емітента, яка подається Де ржавній комісії з цінних пап ерів та фондового ринку (в том у числі в електронному вигля ді).
Статтею 41 вказаного Закону визначено, що особлива інфор мація про емітента - інформац ія про будь-які дії, що можуть вплинути на фінансово-господ арський стан емітента та при звести до значної зміни варт ості його цінних паперів.
До особливої інформації на лежать відомості про:
прийняття рішення про розм іщення цінних паперів на сум у, що перевищує 25 відсотків ст атутного капіталу;
прийняття рішення про вику п власних акцій;
факти лістингу/делістингу цінних паперів на фондовій б іржі;
отримання позики або креди ту на суму, що перевищує 25 відс отків активів емітента;
зміну складу посадових осі б емітента;
зміну власників акцій, яким належить 10 і більше відсотків голосуючих акцій;
рішення емітента про утвор ення, припинення його філій, п редставництв;
рішення вищого органу еміт ента про зменшення статутног о капіталу;
порушення справи про банкр утство емітента, винесення у хвали про його санацію;
рішення вищого органу еміт ента або суду про припинення або банкрутство емітента.
Відповідно до гл. 1 розд. 1 Пол оження про розкриття інформа ції емітентами цінних папері в, затвердженого рішенням Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року № 1591, обов'язок зд ійснювати розкриття особлив ої інформації, передбаченої цим Положенням, поширюється на емітентів цінних паперів з дати, наступної за датою реє страції Комісією першого вип уску цінних паперів.
Обов'язок здійснювати розк риття особливої інформації, передбаченої цим Положенням , припиняється з дати опублік ування інформації про скасув ання реєстрації випуску цінн их паперів та анулювання сві доцтва про реєстрацію випуск у цінних паперів в порядку, вс тановленому Комісією.
Обов'язок здійснювати розк риття особливої інформації, передбаченої цим Положенням , припиняється у відповіднос ті з цим пунктом за умови відс утності інших підстав для ви никнення такого обов'язку.
Емітенти цінних паперів ро зкривають особливу інформац ію відповідно до переліку, як ий визначено у пункті 1 глави 2 цього розділу.
Обов'язок емітента цінних п аперів щодо розкриття особли вої інформації виникає з дат и вчинення будь-якої дії, що мо же вплинути на фінансово-гос подарський стан емітента та призвести до значної зміни в артості його цінних паперів.
Емітенти цінних паперів зо бов'язані розкривати особлив у інформацію у повному обсяз і відповідно до вимог цього П оложення.
Емітенти цінних паперів зо бов'язані розкривати особлив у інформацію у формі повідом лення про виникнення особлив ої інформації про емітента (д алі - Повідомлення). Щодо кожно го виду особливої інформації складається окреме Повідомл ення.
При розкритті особливої ін формації емітентом в Повідом ленні наводиться додаткова і нформація, яка необхідна для повного і всебічного розкри ття інформації про дію, виход ячи з конкретних умов фінанс ово-господарської діяльност і емітента.
Відповідно до п. 3 розд. І Поло ження про розкриття інформац ії емітентами цінних паперів , затвердженого рішенням Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку від 19 г рудня 2006 року № 1591, емітенти цінн их паперів у випадках, передб ачених цим Положенням, зобов 'язані розкривати на фондово му ринку у такій послідовнос ті Інформацію шляхом:
розміщення на безоплатній основі в загальнодоступній інформаційній базі даних Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку про ри нок цінних паперів (далі - зага льнодоступна інформаційна б аза даних Комісії) або в її інф ормаційному ресурсі, поновлю ваному у режимі реального ча су (далі - стрічка новин);
опублікування в одному з оф іційних друкованих видань Ве рховної Ради України, Кабіне ту Міністрів України або Ком ісії (далі - офіційні друкован і видання);
подання до Комісії.
Емітент після розкриття Ін формації відповідно до вимог цього Положення може на влас ний розсуд додатково оприлюд нити Інформацію на власному або іншому сайті у глобальні й інформаційній мережі Інтер нет (далі - сторінка в мережі І нтернет).
Постановою суб' єкта влад них повноважень виявлене нас тупне порушення вимог законо давства: не виконання розпор ядження Донецького територі ального управління Державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Статтею ст. 11 Закону України «Про державне регулювання р инку цінних паперів в Україн і» визначено, що Державна ком ісія з цінних паперів та фонд ового ринку накладає на юрид ичних осіб штрафи, зокрема, за
за невиконання або несвоєч асне виконання рішень Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпо ряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунен ня порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмі рі від тисячі до п'яти тисяч не оподатковуваних мінімумів д оходів громадян.
Штрафи, накладені Державно ю комісією з цінних паперів т а фондового ринку, стягуютьс я у судовому порядку.
Оскільки емітент порушив в имоги законодавства в сфері ринку цінних паперів та фонд ового ринку річну, тому контр олюючий орган правильно накл ав на нього штраф в порядку та розмірах, що відповідали вим огам законодавства.
Постанова суб' єкта владн их повноважень виконана не б ула та в установленому закон ом порядку не оскаржувалася.
Виходячи з наведеного та ви мог законодавства несплачен а сума штрафу підлягає стягн енню з відповідача в судовом у порядку.
Керуючись статтями 23, 94, 162, 163 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд
п о с т а н о в и в :
Позов прокурора Ворошилов ського району міста Донецька в інтересах Донецького тери торіального управління Держ авної комісії з цінних папер ів та фондового ринку до закр итого акціонерного товарист ва Спільне Українсько - Бол гарське підприємство «ТУБ» п ро стягнення штрафу задоволь нити.
Стягнути з закритого акціо нерного товариства Спільне У країнсько-Болгарське підпри ємство «ТУБ» (код ЄДРПОУ 20008506) на користь державного бюджету (управління Державного казна чейства в місті Донецьку на р /р 31110106700004, код ЄДРІІОУ 34686537, банк - уп равління Державного казначе йства у Донецькій області, МФ О банку 834016, код бюджетної клас ифікації 21081100, код виду платежу 101) штраф в розмірі 17 000 (сімнадця ть тисяч) грн.
Постанова набирає законно ї сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 КАС Укра їни, і може бути оскаржена до Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через суд першої інстанції у порядку, в изначеному статтею 186 КАС Укра їни, шляхом подачі заяви про а пеляційне оскарження протяг ом десяти днів з дня проголош ення постанови. Якщо постано ву було проголошено у відсут ності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяв и про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляці йна скарга на постанову пода ється протягом двадцяти днів після подання заяви про апел яційне оскарження. Апеляційн а скарга може бути подана без попереднього подання вказан ої заяви, якщо скарга подаєть ся у строк, встановлений для п одання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про ап еляційне оскарження постано ви суду подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а в разі складення постан ови у повному обсязі - з дня ск ладення в повному обсязі - до Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через Дон ецький окружний адміністрат ивний суд.
Якщо постанову було проголошено у відсутності о соби, яка бере участь у справі , то строк подання заяви про ап еляційне оскарження обчислю ється з дня отримання нею коп ії постанови.
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Донецького апеляційного адм іністративного суду через До нецький окружний адміністра тивний суд протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання зяви про апел яційне оскарження.
Суддя Логойда Т. В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2010 |
Оприлюднено | 01.09.2010 |
Номер документу | 9885255 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Логойда Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні