Постанова
від 18.06.2021 по справі 760/10808/20
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/10808/20

Провадження №3/760/4249/21

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 червня 2021 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Кушнір С.І., за участю секретаря Федоренко Д.В., представника Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України Келеберденка В.В., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали, які надійшли від Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності гр. України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , м. Київ, фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ,

за ознаками порушення митних правил, передбачених ст. 472 Митного кодексу України, -

В С Т А Н О В И В:

07.04.2021 р. до Солом`янського районного суду м. Києва від Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0269/10000/20 від 12.02.2020 року, складений відносно гр. ОСОБА_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ст. 472 Митного кодексу України.

Відповідно до протоколу №0269/10000/20 про порушення митних правил від 12.02.2020 року, вбачається, що 06.02.2020 до відділу митного оформлення № 1 митного поста Чайки (Київська область, Києво-Святошинський район, с. Чайки, вул. Антонова, буд. 1-А) Київської митниці Держмитслужби, керівником ФОП ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) ОСОБА_1 , на підставі договору від 31.01.2020 № 11/2020, з метою випуску у вільний обіг товарів, що надійшли на адресу ТОВ ЕКОНОМКЛАС ЗАХІД (02068, м. Київ, вул. Кошиця, буд. 1/38, оф. 525, код ЄДРПОУ 40716108), подано митну декларацію в електронному вигляді (далі ЕМД) з прикріпленими до неї сканованими зображеннями товаросупровідних документів.

ЕМД з внутрішнім номером 2303 прийнято до митного оформлення 06.02.2020 та присвоєно реєстраційний номер UA100300/2020/402111.

Товари ввезено на митну територію України через п/п Одеський морський торговельний порт м/п Одеса Одеської митниці Держмитслужби.

Згідно з даними товаросупровідних документів, відправником товарів є HONG KONG YUNFENG TRADE CO., LIMITED Flat/RM A, 9/F Silvercorp International Tower, 707-713 Nathan Road, Mongkok, Kowloon, Гонконг.

Отримувач - ТОВ ЕКОНОМКЛАС ЗАХІД (ЄДРПОУ 40716108).

Перевезення товарів здійснювалось в контейнері FCIU9728682 на автомобілі з державним реєстраційним номером НОМЕР_2/НОМЕР_3.

Відповідно до графи 14 ЕМД декларування товарів здійснено ФОП ОСОБА_1 , згідно з даними вказаними у графі 54, ЕМД подана до митного оформлення ОСОБА_1 , що засвідчено його електронним цифровим підписом.

Під час проведення повного митного огляду товарів, заявлених за ЕМД №UA100300/2020/402111 від 06.02.2020 встановлено, що частина товару № 1 шкарпетки трикотажні , а саме: шкарпетки короткі жіночі, арт. WSV-5005-3 (80% бавовна, 15% поліамід, 5% еластан, торговельна марка BRUNO MOLE, країна виробництва Китай) перевищує заявлену кількість на 6000 пар. (10 місць по 600 пар) та частина товару № 2 колготки трикотажні , а саме: колготки дитячі, арт. GH-K038 (80% бавовна, 15% поліамід, 5% еластан, торговельна марка ФЕННА, країна виробництва Китай) перевищує заявлену кількість на 480 шт. (2 місця по 240 шт.).

Зазначений факт засвідчено Актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 11.02.2020 № UA100300/2020/402111.

Згідно до ч. 1 ст. 257 Митного кодексу України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 266 Митного кодексу України - декларант зобов`язаний: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу митного органу пред`явити товари, транспорті засоби комерційного значення для митного контролю і митного оформлення; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; у випадках визначених цим Кодексом та Податковим кодексам України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього кодексу; у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.

Згідно із ч. 2 ст. 266 Митного кодексу України - перед подачею митної декларації декларант має право з дозволу органу доходів і зборів здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям), зазначеному у товаросупровідних документах, брати проби та зразки товарів.

Частиною 5 ст. 266 Митного кодексу України передбачено, що особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.

Таким чином, керівником ФОП ОСОБА_1 , громадянином України ОСОБА_1 не заявлені за встановленою формою у ЕМД від 06.02.2020 № UA100300/2020/402111 точні та достовірні відомості про кількість та наявність товарів, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Безпосереді предмети правопорушення, в порядку ст. 511 МК України вилучені та зберігаються на складі Київської митниці Держмитслужби.

Вартість предметів правопорушення визначена у відповідності до висновку СЛЕД Держмитслужби від 26.03.2020 № 1420003301-0334 та становить 81 302,40 грн.

За результатами розгляду апеляційної скарги ОСОБА_1 , постановою Київського апеляційного суду від 18.11.2020 постанову судді Солом`янського районного суду міста Києва від 12.06.2020, якою гр. ОСОБА_1 визнано винним у порушенні митних правил за ст. 472 МК України та накладено стягнення у вигляді штрафу у розмірі 81302,40 грн. з конфіскацією предметів правопорушення, скасовано, прийнято нову постанову, відповідно до якої матеріали справи направлено для проведення додаткової перевірки.

17.02.2021 призначено додаткову експертизу товарів, вилучених протоколом про тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил № №0269/10000/20, експертній установі надано в розпорядження усі товаросупровідні документи, що стосуються митного оформлення товарів за митною декларацією від 06.02.2020 №UA100300/2020/402111.

Вартість предметів правопорушення, згідно висновку СЛЕД Держмитслужби від 25.03.2021 № 1420003301-0239 становить 73 435,20 грн.

07 квітня 2021 року справа надіслана до Солом`янського районного суду м. Києва.

Представник Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України в судовому засіданні вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0269/10000/20 від 12.02.2020 року доведеними та просив притягнути громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ст. 472 МК України, застосувавши стягнення у виді накладення штрафу в розмірі 100% вартості товарів з конфіскацією цих товарів, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

В судовому засіданні особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - ОСОБА_1 проти протоколу про порушення митних справи заперечував. Пояснив, що відносно нього відсутні докази того, що він, як декларант мав у своєму розпорядженні певні дані, які свідчили про невідповідність товаросупровідних документів фактичній вазі товару та кількості місць. Допущення помилок в митній декларації сталось внаслідок наявних неточностей в наданих товаросупровідних документах В його діях був відсутній умисел щодо не зазначення точних та достовірних відомостей щодо кількості товарів, переміщуваних через митний кордон України. Крім того просив закрити провадження у справі у зв`язку із закінченням строку накладання стягнення.

Заслухавши пояснення представника митного органу, особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Так, у відповідності до вимог ст. 472 МК України адміністративним правопорушенням є недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Об`єкт правопорушення - встановлений Кодексом (гл. 40) порядок декларування товарів, транспортних засобів, переміщуваних через митний кордон України.

Згідно зі ст. 257 МКУ декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом учинення дій) точних відомостей про товари і транспортні засоби, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Об`єктивна сторона зазначеного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, характеризується дією (недостовірне декларування) або ж бездіяльністю (недекларування).

Тобто, це полягає в незаявленні за встановленою письмовою, усною, або будь-якою формою точних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) або заявлення недостовірних відомостей про, зокрема, товари комерційного призначення, що підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, їх митного режиму і інших відомостей для митної мети.

Суб`єктами правопорушення, передбаченого цією статтею, є осудні особи, які досягли 16-річного віку, а також посадові особи підприємств.

При визначенні суб`єкта правопорушення, передбаченого ст. 472, у певних випадках необхідно враховувати, чи була особа наділена правом (на підставі договору або належно оформленого доручення, виданого власником товарів і транспортних засобів) на здійснення декларування товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також учиняти дії, пов`язані з пред`явленням цих товарів і транспортних засобів митним органам для митного контролю та митного оформлення під час переміщення їх через митний кордон України.

Суб`єктивна сторона - правопорушення може бути вчинене як умисно, так і через необережність.

Для визначення складу правопорушення необхідно враховувати, що товари, транспортні засоби мають бути такими, що підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Правопорушення вважається закінченим із моменту вчинення зазначених у диспозиції статті дій.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності.

06.02.2020 до відділу митного оформлення № 1 митного поста Чайки (Київська область, Києво-Святошинський район, с. Чайки, вул. Антонова, буд. 1-А) Київської митниці Держмитслужби, ФОП ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) ОСОБА_1 , на підставі договору від 31.01.2020 № 11/2020, з метою випуску у вільний обіг товарів, що надійшли на адресу ТОВ ЕКОНОМКЛАС ЗАХІД (02068, м. Київ, вул. Кошиця, буд. 1/38, оф. 525, код ЄДРПОУ 40716108), подано митну декларацію в електронному вигляді (далі ЕМД) з прикріпленими до неї сканованими зображеннями товаросупровідних документів.

Однак, при митному огляді ЕМД № UA100300/2020/402111 від 06.02.2020 встановлено, що частина товару № 1 шкарпетки трикотажні , а саме: шкарпетки короткі жіночі, арт. WSV-5005-3 (80% бавовна, 15% поліамід, 5% еластан, торговельна марка BRUNO MOLE, країна виробництва Китай) перевищує заявлену кількість на 6000 пар. (10 місць по 600 пар) та частина товару № 2 колготки трикотажні , а саме: колготки дитячі, арт. GH-K038 (80% бавовна, 15% поліамід, 5% еластан, торговельна марка ФЕННА, країна виробництва Китай) перевищує заявлену кількість на 480 шт. (2 місця по 240 шт.).

Зазначений факт засвідчено Актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 11.02.2020 № UA100300/2020/402111.

Вартість предметів правопорушення визначено повторно, згідно висновку СЛЕД Держмитслужби від 25.03.2021 № 1420003301-0239 становить 73 435,20 грн.

Відповідно до ст. 196 МК України не можуть бути пропущені через митний кордон України:

1) товари, переміщення яких через митний кордон України заборонено законом;

2) товари, на пропуск яких відповідно до закону потрібні дозволи інших державних органів, за відсутності цих дозволів (крім алкогольних напоїв і тютюнових виробів, а також харчових продуктів для власного споживання, що ввозяться громадянами в обсязі та в порядку, встановлених статтею 376 та частиною другою статті 378 цього Кодексу);

3) товари, що переміщуються через митний кордон України з порушенням вимог цього Кодексу та інших законів України, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

Частиною 1 ст. 235 МК України регламентується заборона щодо переміщення (пересилання) в міжнародних поштових та експрес-відправленнях товарів, заборонених цим Кодексом та іншими законодавчими актами України відповідно до ввезення на митну територію України або вивезення з цієї території (п. 1 ч. 1), відправлених з порушенням митних правил (п. 2 ч. 1) та товарів, щодо яких відсутні відповідні дозвільні документи, у разі застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності (п. 3 ч. 1).

Статтею 236 МК України регламентовано здійснення декларантом письмового декларування товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях.

Згідно з ч. 1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Відповідно до п.п. 8.5.а, 8.5.б, 8.5.г, 8.6.а, 8.6.в ст. 257 МК України декларант зобов`язаний вносити до митної декларації відомості про товари, його найменування, торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар, а також код товару згідно зУКТЗЕД, ставки податків, суми митних платежів.

Згідно ст. 266 МК України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого Митним кодексом України; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату.

Згідно з п. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Відповідно до п. 2 ст. 266 МК України перед подачею митної декларації з метою перевірки відповідності товару опису, зазначеному у товаросупровідних документах, декларант має право з дозволу митного органу здійснювати фізичний огляд товарів.

Згідно з п. 6 Постанови від 03.06.2005 р. № 8 Пленуму Верховного Суду України (зі змінами), судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів .

При цьому, згідно з абз. 4 цього пункту Постанови, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності .

Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

04.02.2020 року складено Акт про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу № UA 500040/2020/0646, в якому зазначено, що згідно акту зважування одного місця товару№ 1 різниця брутто/нетто складає 5%., товару№ 3 різниця брутто/нетто складає 1%., у зв`язку з цим при випуску у війльний обіг рекомендовано звернути увагу на кількісні характеристики товару.

Декларантом ОСОБА_1 05.02.3030 року подано заяву про надання дозволу на проведення фізичного огляду товару.

06.02.2020 року складено Акт про невідповідність товарів відомостям, зазначеним у документах, необхідних для здійснененя їх митного контролю, про пошкодження товару, їх упаковки чи маркування або про їх втрату, в якому зазначено, що вага товару не відповідає товаросупровідним документам. При цьому, під час огляду товару брокером ОСОБА_1 не перевірено кількість товару, враховуючи встановлену невідповідність ваги товару.

Таким чином, наявними в матеріалах справи доказами підтверджується факт того, що громадянин України ОСОБА_1 вчинив дії, які призвели до переміщення товарів через митний кордон України, не заявивши за встановленою формою точні та достовірні відомості про кількість товару, який підлягає обов`язковому декларуванню.

Так, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що вина гр. України ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, повністю підтверджується дослідженими у судовому засідання доказами, зокрема, даними протоколу про порушення митних правил №0269/10000/20 від 12.02.2020 року, а також доказами, долученими до матеріалів справи представником Київської митниці, які досліджені судом у судовому засіданні, та іншими документами в їх сукупності.

Згідно зі ст.ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП при розгляді адміністративної справи органом (посадовою особою) повинно бути вжито всіх необхідних заходів для повного, всебічного і об`єктивного дослідження доказів та з`ясовано: чи було вчинено правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Оцінюючи в сукупності надані докази, суддя знаходить їх належними та допустимими, у зв`язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ст. 472 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.

З огляду на наведене, в діях громадянина України ОСОБА_1 , наявний склад адміністративного правопорушення, відповідальність за яке, передбачена ст. 472 МК України.

Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Обтяжуючих та пом`якшуючих відповідальність особи обставин судом не встановлено.

Відповідно до ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Відповідно до санкції ст. 472 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією цієї статті, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів, транспортних засобів з конфіскацією зазначених товарів, транспортних засобів.

Відповідно до митного законодавства України, товари та інші предмети, які заборонені до переміщення (пересилання) через митний кордон згідно із законодавством або є предметами контрабанди чи порушення митних правил, вилучаються підрозділом митного органу в установленому порядку.

Загальна вартість предметів порушення митних правил становить 73 435,20 грн.

З огляду на викладене, гр. України ОСОБА_1 , слід визнати винним у порушенні митних правил за статтею 472 Митного Кодексу України та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, з конфіскацією безпосереднього предмету порушення митних правил.

Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП та Закону України Про судовий збір з гр. України ОСОБА_1 , підлягає стягненню судовий збір у розмірі 454,00 грн.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 1,8, 245, 251-252, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст. 3, 458, 465, 467, 472, 487-488,491, 495, 522, 527 Митного кодексу України, суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , м. Київ, фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 , визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 73 435 (сімдесят три тисячі чотириста тридцять п`ять) гривні 20 копійок.

Конфіскувати в дохід держави безпосередні предмети порушення митних правил, а саме:

- шкарпетки короткі жіночі, арт. WSV-5005-3 (80% бавовна, 15% поліамід, 5% еластан, торговельна марка BRUNO MOLE, країна виробництва Китай) у кількість 6000 пар.;

- колготки дитячі, арт. GH-K038 (80% бавовна, 15% поліамід, 5% еластан, торговельна марка ФЕННА, країна виробництва Китай) у кількості 480 шт., що вилучений відповідно до протоколу про порушення митних правил №0269/10000/21 від 12.02.2020 року та зберігаються на складі Київської митниці Держмитслужби за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 8 А.

Стягнути з Громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , м. Київ, фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 , судовий збір у розмірі 454,00 грн.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя С.І. Кушнір

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.06.2021
Оприлюднено16.08.2021
Номер документу98988734
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/10808/20

Постанова від 24.09.2021

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Кирилюк Галина Миколаївна

Постанова від 18.06.2021

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Постанова від 18.11.2020

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Ященко Ірина Юріївна

Постанова від 12.06.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Жовноватюк В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні