Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 серпня 2021 р. № 520/4015/21
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Горшкової О.О.,
за участі секретаря судового засідання - Кандиби Ю.О.,
представника позивача - Яковенко О.Г.,
представника відповідача - Шапошника С.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про визнання дій протиправними, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:
- визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Харківській області щодо не відкликання (не скасування) податкових повідомлень - рішень №142063-5806-2038 від 01.08.2019 на суму 57934,00 гривні; № 142060-5806-2038 від 01.08.2019 на суму 9867,48 гривень по сплаті земельного податку з фізичних осіб за 2019 рік;
- визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Харківській області щодо відмови у поверненні надмірно сплачених до Державного бюджету України податку на доходи фізичних осіб за 2019 у сумі 67801, 48 гривень 48 копійок;
- визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення №142063-5806- 2038 від 01.08.2019 на суму 57934, 00 гривні; №142060-5806-2038 від 01.08.2019 на суму 9867,48 гривень по сплаті земельного податку з фізичних осіб за 2019 рік;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області повернути ОСОБА_1 надмірно сплачені до Державного бюджету України платежі у сумі у сумі 67801, 48 гривень 48 копійок земельного податку за 2019 рік та надати для виконання до відповідного управління Державної казначейської служби України, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів висновок, щодо суми, що підлягає поверненню;
- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДПС у Харківській області на користь ОСОБА_1 судовий збір за подання адміністративного позову у розмірі 2270,00 грн.
В обґрунтування завалених позовних вимог, представник позивача зазначив, що контролюючим органом під час розрахунку суми земельного податку за 2019 рік з фізичних осіб допущено ряд порушень, а відтак оскаржувані податкові повідомлення рішення є безпідставними та необґрунтованими. Так, представник позивача вказав, що позивачем було двічі сплачено земельний податок за 2019 рік, внаслідок того, що контролюючим органом було двічі здійснено розрахунок земельного податку: на підставі технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова та на підставі витягів про нормативну грошову оцінку станом на 25.06.2019. Крім того, позивач зазначив, що нарахування контролюючим органом земельного податку за окремі періоди не відповідає виомогам законодавства та зауважив, що існує єдиниий базовий податковий період. А відтак, зважаючи на вказані обставини, представник позивача вважає, що податковий орган повинен вчинити дії щодо повернення ОСОБА_1 надмірно сплачених коштів.
Представник відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог та зазначив, що податковий орган нарахував земельний податок двома періодами з 01.01.2019 по 25.06.2019 та з 25.06.2019 по 31.12.2019, з тих підстав, що позивачем не було вчасно надано до контролюючого органу нормативної грошової оцінки земельних діяльнок. Крім того, зауважив, що якщо б ОСОБА_1 звернувся до податкового органу до 01.01.2019 з заявою про нарахування земельного податку на підставі витягів про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, то вони б були враховані за весь період 2019 року. З огляду на вищезазначене, представник відповідача вважає, що оскаржувані податкові повідомлення рішення прийняті у відповідності до вимог чинного законодавства, а тому просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду відкрито провадження в даній адміністративній справі та призначено підготовче засідання.
Протокольною ухвалою суду від 07.06.2021 закрито підготовче засідання та призначено розгляд справи по суті.
У судовому засіданні 17.08.2021 сторони підтримали свої правові позиції.
Суд, дослідивши та оцінивши наявні в матеріалах справи докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, з огляду на наступне.
ОСОБА_1 є платником податку на землю з фізичних осіб на земельні ділянки:
- з 25.10.2012 за земельну ділянку з кадастровим номером 6310138800:05:09:0007, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , площею 0,0782 га;
- з 01.01.2016 за земельну ділянку з кадастровим номером 6310138800:05:09:0012, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , площею 0,0622 га.
02.07.2019 ОСОБА_1 звернувся до податкового органу з заявою, в якій просив нарахувати останнього земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік. Разом із заявою, позивач надав до контролюючого органу витяги про нормативну грошову оцінку земельних ділянок з кадастровими номерами 6310138800:05:09:0007 та 6310138800:05:09:0012.
01.08.2019 Головним управлінням ДФС у Харківській області прийнято податкові повідомлення рішення, якими визначено позивачу суму податкового зобов`язання за платежем земельний податок з фізичних осіб, за два періоди.
За період з 01.01.2019 по 25.06.2019 прийнято податкові повідомлення-рішення №142060-5806-2038 на суму 9867,48 грн та №142063-5806-2038 на суму 57934,00 грн, розмір ставки, при розрахунку яких, становить 3% відповідно до положень рішення 11 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.02.2017 №542/17 "Про місцеві податки і збори у місті Харкові".
За період з 26.06.2019 по 31.12.2019 прийнято податкові повідомлення-рішення №142061-5806-2038 на суму 5007,07 грн та №142062-5806-2038 на суму 3982,60 грн, розмір ставки яких розраховувся податковим органом відповідно до наданих позивачем витягах з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 6310138800:05:09:0012 та 6310138800:05:09:0007 від 25.06.2019.
Загальна сума земельного податку з фізичних осіб за 2019 рік, яка була визначена ОСОБА_1 , склала 76791,15 грн.
Відповідно до наявних в матеріалах справи квитанцій, позивачем в період з 14.08.2019 по 22.08.2019 було сплачено вказане податкове зобов`язання в повному обсязі.
Як вбачається з матеріалів справи, 10.08.2020 ОСОБА_1 звернувся до Головного управління ДПС у Харківській області з заявою про проведення звірки даних щодо розміру ставки та нарахованої суми земельного податку з фізичних осіб.
Головне управління ДПС у Харківській області листом від 08.09.2020 №16242/ФОП/20-40-58-06-20 повідомило заявника, зокрема, про те, що податковим органом було нараховано платнику земельний податок за 2019 рік як на підставі рішення 11 сесії Харківської міської ради 7 скликання "Про місцеві податки і збори у місті Харкові" від 22.02.2017 №542/17, так і на підставі нормативної грошової оцінки земель від 25.06.2019.
Позивач, вважаючи, що вищевказанами діями податковий орган двічі нарахував ОСОБА_1 земельний податок за 2019 рік відносно двох земельних ділянок, звернувся до відповідача з заявою про повернення помилково та/або надміру сплаченого податку на землю за 2019 рік у сумі 67801,48 грн, а саме щодо податкового повідомлення-рішення №142063-5806-2038 на суму 57934,00 грн та податкового повідомлення-рішення №142060-5806-2038 на суму 9867,48 грн.
Листом від 23.12.2020 контролюючий орган проінформував платника податків, що підстави для скасування вказаних податкових повідомлень-рішень на загальну суму 67801,48 грн, у податкового органу відсутні.
Не погоджуючись із вказаною відповіддю, ОСОБА_1 14.01.2021 звернувся зі скаргою про скасування (відкликання) податкових повідомлень-рішень від 01.08.2019 №142060-5806-2038; №142063-5806-2038 та зобов`язання розглянути заяву про повернення помилково та/або надмірно сплачених грошових зобов`язань по сплаті земельного податку з фізичних осіб за 2019 рік, до Державної податкової служби України.
Рішенням Державної податкової служби України від 01.02.2021 №461/Ш/99-00-06-01-04-09, скаргу ОСОБА_1 залишено без розгляду з підстав пропущення заявником встановленого строку на оскарження законності прийняття податкових повівідомлень-рішень відповідно до положень статті 56 Податкового кодексу України.
Вважаючи, що відповідачем неправомірно прийнято податкові повідомлення-рішення №142063-5806-2038 та №142060-5806-2038 від 01.08.2019, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Земельні відносини в Україні регулюються Земельним кодексом України, а справляння плати за землю, зокрема, земельного податку здійснюється відповідно до положень Податкового кодексу України, яким визначено порядок оподаткування земельних ділянок і перелік пільг по земельному податку.
Відповідно до статті 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
За змістом підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Як визначено підпунктами 14.1.72 і 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, земельним податком визнається обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів. Землекористувачами можуть бути юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Згідно підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, установлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до підпунктів 269.1.1 і 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.
Відповідно до підпункту 271.1.1, 271.1.2 пункту 271.1 статті 271 Податкового кодексу України базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Згідно з п. 286.1 ст. 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 284.1 ст. 284 Податкового кодексу України Верховна Рада Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.
Органи місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
За приписами п. 274.1 ст. 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
Ставки земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено, визначено статтею 277 Податкового кодексу України.
Так, згідно з п. 277.1 ст. 277 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів або в межах населених пунктів, встановлюється у розмірі не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, а для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, а для лісових земель - не більше 0,1 відсотка від нормативної грошової оцінки площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.
Відповідно до положень статті 271 Податкового кодексу України базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
У разі зміни протягом року об`єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.
Пунктом 286.5 статті 286 Податкового кодексу України встановлено, що нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.
Отже контролюючий орган уповноважений здійснювати нарахування фізичним особам податкових зобов`язань із земельного податку на підставі даних державного земельного кадастру щодо площі земельної ділянки, її нормативної грошової оцінки з урахуванням коефіцієнтів індексації, а також рішення сільських, селищних, міських рад та рад об`єднаних територіальних громад щодо ставок земельного податку.
Разом з тим, відповідно до статті 1, частини другої статті 20 Закону України "Про оцінку земель" від 11 грудня 2003 року №1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, як установлено частиною третьою статті 23 Закон №1378-IV, видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності та земельних відносин, а також у сфері Державного земельного кадастру (пункт 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року №15).
Згідно з частиною першою статті 193 Земельного кодексу України державний земельний кадастр - це єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах кордонів України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.
Відповідно до ст. 194 Земельного кодексу України призначенням державного земельного кадастру є забезпечення необхідною інформацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування, заінтересованих підприємств, установ і організацій, а також громадян з метою регулювання земельних відносин, раціонального використання та охорони земель, визначення розміру плати за землю і цінності земель у складі природних ресурсів, контролю за використанням і охороною земель, економічного та екологічного обґрунтування бізнес-планів та проектів землеустрою.
Згідно з абзацом 2 частини третьої статті 38 Закону України "Про державний земельний кадастр" від 07 липня 2011 року №3613-VI для здійснення повноважень, визначених законом, органи державної влади та органи місцевого самоврядування користуються відомостями і документами Державного земельного кадастру щодо земель та земельних ділянок, розташованих на відповідній території, на безоплатній основі.
Таким чином, для реалізації контролюючим органом повноважень щодо нарахування земельного податку фізичним особам законодавством встановлено порядок та способи отримання необхідних відомостей для здійснення відповідних розрахунків, зокрема щодо площі земельної ділянки, нормативно-грошової оцінки, коефіцієнтів.
Як вже встановлено судом, податковий орган розрахував земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік за два періоди: з 01.01.2019 по 25.06.2019 та з 26.06.2019 по 31.12.2019.
Аргументуючи вказані дії, відповідач послався на те, що витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №97-20-0.23.08-1628/176-19 щодо ділянки 6310138800:05:009:0012 та №97-20-0.23.08-1627/176-19 щодо ділянки 6310138800:05:009:001207 складені Головним управлінням Держгеокадастру у Харківській області 25.06.2019, а відтак, затосувати вказані витяги для розрахунку земельного податку за 2019 рік, на думку відповідача, можливо лише за період з 26.06.2019 по 31.12.2019.
Для розрахунку земельного податку за 2019 рік за період з 01.01.2019 по 25.06.2019 (25.06.2019 - дата складання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки) відповідач застосував положення додатку 2 до рішення 11 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.02.2017 №542/17 "Про місцеві податки і збори у місті Харкові" в редакції рішення 23 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 28.11.2018 №1284/18, яким передбачено, що ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, становить 1,5 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено, у розмірі 3 відсотка від добутку базової вартості одного квадратного метра земель міста Харкова, помноженої на коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо) (КФ) та на зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони) (Км2), за 1 квадратний метр бази оподаткування.
Судом встановлено, що розрахунок земельного податку, до отримання відповідачем витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, здійснювався відповідно до абз. 2 п. 1.1 п.1 Рішення 11 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.02.2017 №542/17 "Про місцеві податки і збори у місті Харкові" в редакції рішення 23 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 28.11.2018 №1284/18, де нормативна грошова оцінка земельних ділянок розрахована за встановленою Харківською міською радою формулою, що є відповідною базою оподаткування.
А відповідно, з моменту отримання вищевказаних витягів про нормативну грошову оцінку земель, база оподаткування визначалась згідно даних зазначених у витягах.
Як вбачається з матеріалів справи, нормативна грошова оцінка земельних діяльнок до отримання позивачем витягів, за земельну ділянку за адресою: вул. Першої Кінної Армії, буд. 97 склала 329000,26 грн, а за адресою: вул. Першої Кінної Армії, буд. 99- 1536409,30 грн.
В той час, згідно витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за адресою: вул. Першої Кінної Армії, буд. 97 склала 508099,00 грн, а за адресою: вул. Першої Кінної Армії, буд. 99 - 641256,00 грн.
Отже відбулася зміна бази оподаткування
З огляду на встановлені судом обставини, суд приходить до висновку, що податкові повідомлення-рішення від 01.08.2019 №142063-5806-2038 та №142060-5806-2038 прийняті податковим органом з урахуванням норм чинного законодавства та є правомірними, відтак відсутні підстави для їх скасування, а тому позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню.
Щодо посилань позивача на те, що податковим законодавством прямо не передбачена можливість при розрахунку земельного податку з фізичних осіб здійснювати поділ податкового періоду, суд зазначає, що вказані обставини не спростовують висновків податкового органу та обов`язку платника податку сплачувати податкові зобов`язання у належному розмірі.
Суд відхиляє доводи позивача про те, що на спірні правовідносини поширюється дія рішення Харківської міської ради від 27.02.2019 №1474, оскільки відповідно до п. 2 вказаного рішення, нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2018 застосовується з 01.01.2020, а відтак вказане рішення не охоплює спірний період - 2019 рік та як наслідок, спірні правовідносини не регулюються вказаним рішенням. Доводи позивача про те, що за 2020 рік відповідачем були здійснені розрахунки земельного податку з урахуванням вищевказаного рішення не спростовує висновку суду про те, що дія рішення ХМР не може поширюватись на правовідносини, які виникли до моменту введення його в дію.
Посилання позивача, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення є відкликаними, з огляду на те, що податковим органом було зменшено суму грошового зобов`язання з земельного податку за 2019 рік, шляхом направлення ОСОБА_1 податкових повідомлень-рішень №142061-5806-2038 та №142062-5806-2038, які в свою чергу розраховані на підставі витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок від 25.06.2019, судом до уваги не приймається, оскільки за вказаними рішеннями визначено земельний податок з фізичих осіб за інший період.
З огляду на встановлені судом обставини, суд приходить до висновку, що податкові повідомлення-рішення від 01.08.2019 №142063-5806-2038 та №142060-5806-2038 прийняті податковим органом з урахуванням норм чинного законодавства та є правомірними, відтак відсутні підстави для їх скасування, а тому позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню.
Приймаючи до уваги, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення від 01.08.2019 №142063-5806-2038 та №142060-5806-2038 прийняті у відповідності, в межах та в порядку, визначеному чинним законодавством, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог щодо решти заявлених позовних вимог про визнання протиправними дій Головного управління ДПС у Харківській області щодо відмови у поверненні надмірно сплачених до Державного бюджету України податку на доходи фізичних осіб за 2019 у сумі 67801, 48 гривень 48 копійок та зобов`язання Головного управління ДПС у Харківській області повернути ОСОБА_1 надмірно сплачені до Державного бюджету України платежі у сумі у сумі 67801, 48 гривень 48 копійок земельного податку за 2019 рік та надати для виконання до відповідного управління Державної казначейської служби України, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів висновок, щодо суми, що підлягає поверненню, зважаючи на те, що вказана частина позовних вимог має похідний характер від попередньої, яка залишена судом без задоволення.
Згідно з частиною першою ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.
Відповідно до частини другої ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
На підставі вищезазначеного, суд приходить до висновку про відмову в задоволенні позовних вимог.
Керуючись статтями 14, 243-246, 258, 262, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про визнання дій протиправними, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - залишити без задоволення.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 19.08.2021.
Суддя О.О. Горшкова
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2021 |
Оприлюднено | 22.08.2021 |
Номер документу | 99117739 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Горшкова О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні