Рішення
від 01.09.2021 по справі 160/7550/21
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 вересня 2021 року Справа № 160/7550/21 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сидоренка Д.В., розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Спецстройсистема" до відповідача-1 - Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2 - Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

Обставини справи : до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Приватного підприємства "Спецстройсистема" до відповідача-1 - Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2 - Державної податкової служби України, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправними та скасувати повністю Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про відмову в реєстрації: 1. 2180176/36839765 від 30.11.2020 року; 2. 2180141/36839765 від 30.11.2020 року; 3. 2180164/36839765 від 30.11.2020 року; 4. 2180192/36839765 від 30.11.2020 року; 5. 2180191/36839765 від 30.11.2020 року; 6. 2180194/36839765 від 30.11.2020 року; 7. 2180161/36839765 від 30.11.2020 року; 8. 2180160/36839765 від 30.11.2020 року; 9. 2180143/36839765 від 30.11.2020 року; 10. 2180152/36839765 від 30.11.2020 року; 11. 2180196/36839765 від 30.11.2020 року; 12. 2180146/36839765 від 30.11.2020 року; 13. 2180147/36839765 від 30.11.2020 року; 14. 2180154/36839765 від 30.11.2020 року; 15. 2180155/36839765 від 30.11.2020 року; 16. 2180186/36839765 від 30.11.2020 року; 17. 2180177/36839765 від 30.11.2020 року; 18. 2180145/36839765 від 30.11.2020 року; 19. 2180179/36839765 від 30.11.2020 року; 20. 2180144/36839765 від 30.11.2020 року; 21. 2180178/36839765 від 30.11.2020 року; 22. 2180184/36839765 від 30.11.2020 року; 23. 2180174/36839765 від 30.11.2020 року; 24. 2180180/36839765 від 30.11.2020 року; 25. 2180159/36839765 від 30.11.2020 року; 26. 2180142/36839765 від 30.11.2020 року; 27. 2180173/36839765 від 30.11.2020 року; 28. 2180153/36839765 від 30.11.2020 року; 29. 2180158/36839765 від 30.11.2020 року; 30. 2180170/36839765 від 30.11.2020 року; 31. 2180167/36839765 від 30.11.2020 року; 32. 2180149/36839765 від 30.11.2020 року; 33. 2180148/36839765 від 30.11.2020 року; 34. 2180181/36839765 від 30.11.2020 року; 35. 2180182/36839765 від 30.11.2020 року; 36. 2180183/36839765 від 30.11.2020 року; 37.2180150/36839765 від 30.11.2020 року; 38. 2180165/36839765 від 30.11.2020 року; 39. 2180157/36839765 від 30.11.2020 року; 40. 2180199/36839765 від 30.11.2020 року; 41. 2324491/36839765 від 18.01.2021 року; 42. 2324496/36839765 від 18.01.2021 року; 43. 2324499/36839765 від 18.01.2021 року; 44. 2324495/36839765 від 18.01.2021 року; 45. 2324498/36839765 від 18.01.2021 року; 46. 2324489/36839765 від 18.01.2021 року; 47. 2324493/36839765 від 18.01.2021 року; 48. 2324494/36839765 від 18.01.2021 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати: 1. податкову накладну №45 від 05.08.2020 року на суму 43200,00 грн.; 2. податкову накладну №1 від 05.10.2020 року на суму 112284,00 грн.; 3. податкову накладну №1 від 24.09.2020 року на суму 665590,80 грн.; 4. податкову накладну №2 від 29.09.2020 року на суму 32340,00 грн.; 5. податкову накладну №3 від 29.09.2020 року на суму 23600,00 грн.; 6. податкову накладну №11 від 24.09.2020 року на суму 12000,00 грн.; 7. податкову накладну №10 від 24.09.2020 року на суму 12120,00 грн.; 8. податкову накладну №9 від 24.09.2020 року на суму 16440,00 грн.; 9. податкову накладну №3 від 22.09.2020 року на суму 63912,71 грн.; 10. податкову накладну №4 від 22.09.2020 року на суму 42177,86 грн.; 11. податкову накладну №3 від 23.09.2020 року на суму 77871,78 грн.; 12. податкову накладну №4 від 23.09.2020 року на суму 76910,40 грн.; 13. податкову накладну №5 від 23.09.2020 року на суму 71416,80 грн.; 14. податкову накладну №2 від 08.09.2020 року на суму 100040,60 грн.; 15. податкову накладну №7 від 23.09.2020 року на суму 52644,95 грн.; 16. податкову накладну №8 від 23.09.2020 року на суму 53146,15 грн.; 17. податкову накладну №3 від 18.09.2020 року на суму 68578,55 грн.; 18. податкову накладну №4 від 18.09.2020 року на суму 66864,05 грн.; 19. податкову накладну №5 від 18.09.2020 року на суму 66010,40 грн.; 20. податкову накладну №6 від 18.09.2020 року на суму 54291,46 грн.; 21. податкову накладну №6 від 23.09.2020 року на суму 71435,98 грн.; 22. податкову накладну №4 від 24.09.2020 року на суму 151694,90 грн.; 23. податкову накладну №7 від 24.09.2020 року на суму 47283,36 грн.; 24. податкову накладну №8 від 24.09.2020 року на суму 24018,00 грн.; 25. податкову накладну №6 від 24.09.2020 року на суму 111332,40 грн.; 26. податкову накладну №5 від 24.09.2020 року на суму 137907,62 грн.; 27. податкову накладну №1 від 23.09.2020 року на суму 95170,80 грн.; 28. податкову накладну №2 від 23.09.2020 року на суму 79218,00 грн.; 29. податкову накладну №2 від 22.09.2020 року на суму 97200,00 грн.; 30. податкову накладну №2 від 24.09.2020 року на суму 106920,00 грн.; 31. податкову накладну №1 від 25.09.2020 року на суму 119880,00 грн.; 32. податкову накладну №3 від 01.09.2020 року на суму 50935,00 грн.; 33. податкову накладну №6 від 02.09.2020 року на суму 86069,99 грн.; 34. податкову накладну №1 від 14.09.2020 року на суму 97625,02 грн.; 35. податкову накладну №1 від 17.09.2020 року на суму 300000,00 грн.; 36. податкову накладну №2 від 18.09.2020 року на суму 150000,00 грн.; 37. податкову накладну №1 від 22.09.2020 року на суму 180000,00 грн.; 38. податкову накладну №1 від 28.09.2020 року на суму 250000,00 грн.; 39. податкову накладну №4 від 01.09.2020 року на суму 31137,50 грн.; 40. податкову накладну №1 від 03.09.2020 року на суму 79523,44 грн.; 41. податкову накладну №7 від 29.09.2020 року на суму 99480,00 грн.; 42. податкову накладну №5 від 02.09.2020 року на суму 23602,50 грн.; 43. податкову накладну №1 від 15.09.2020 року на суму 90000,00 грн.; 44. податкову накладну №1 від 16.09.2020 року на суму 68800,00 грн.; 45. податкову накладну №2 від 28.09.2020 року на суму 106500,00 грн.; 46. податкову накладну №2 від 13.08.2020 року на суму 30000,00 грн.; 47. податкову накладну №1 від 11.12.2020 року на суму 20000,00 грн.; 48. податкову накладну №1 від 18.12.2020 року на суму 61792,52 грн. в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного отримання.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем подано на реєстрацію податкові накладні, проте, їх реєстрацію зупинено та запропоновано платнику податків надати пояснення та/або документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК. Позивачем надані пояснення та необхідні документи, однак, рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у реєстрації поданої податкової накладної відмовлено. Позивач вважає, що рішення відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної є протиправними, оскільки позивачем надано документи, що підтверджують здійснення господарських операцій, а Комісія ГУ ДПС у Дніпропетровській області при прийнятті рішення не вивчала надані позивачем документи. З огляду на викладене, оскаржувані рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Даній позовній заяві було присвоєно №160/6015/21.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.05.2021 року, після усунення недоліків позовної заяви, відкрито провадження у адміністративній справі №160/6015/21, розгляд справи призначено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.05.2021 року роз`єднано позовні вимоги у справі №160/6015/21 за позовною заявою Приватного підприємства "Спецстройсистема" до відповідача-1 - Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, відповідача-2 - Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, в самостійні провадження.

Матеріали адміністративної справи №160/6015/21 в частині виділених в самостійні провадження позовних вимог було передано до відділу з організаційного забезпечення суду для виконання вимог, передбачених розділом ІІІ Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України №814 від 20.08.2019 року.

Так, в самостійне провадження даної адміністративної справи №160/7550/21 виділено позовні вимоги Приватного підприємства "Спецстройсистема" до відповідача-1 - Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, відповідача-2 - Державної податкової служби України про:

- визнання протиправним та скасування повністю Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про відмову в реєстрації: №2324499/36839765 від 18.01.2021 року;

- зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати: податкову накладну №1 від 15.09.2020 року на суму 90000,00 грн. в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання.

Ухвалою суду від 14.05.2021 року прийнято до свого провадження справу №160/7550/21 та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, за наявними у справі матеріалами.

10.06.2021 року представником Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надано відзив на позовну заяву, в якому просить у задоволенні позову відмовити, зазначивши, що оскаржуване рішення прийнято з дотриманням Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520. Спірні рішення прийнято з підстави ненадання позивачем копій документів. Відповідач вважає визначені в Рішеннях комісії підстави для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування правомірними та такими, що прийняті відповідно до норм чинного законодавства та в установленому порядку, а вимоги позивача є безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

10.06.2021 року від представника Державної податкової служби України надійшов відзив на позов, в якому зазначено, що ДПС України заперечує у повному обсязі обставини та правові підстави на які посилається у позовній заяві позивач і вважає обґрунтування позивача безпідставними та необґрунтованими. Відповідно до норм чинного законодавства повноваження ДПС України щодо реєстрації ПН в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу. Позовні вимоги про зобов`язання вчинити конкретні дії (зареєструвати ПН в ЄРПН) хоча і знаходяться у взаємозв`язку із вимогами про скасування рішень, але мають самостійний характер і можуть бути задоволені, якщо судом перевірено виконання усіх умов, визначених законом, для прийняття такого рішення.

Ухвалою суду від 01.09.2021 року клопотання Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про заміну відповідача по даній справі задоволено. Замінено відповідача у справі Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 43145015) в порядку процесуального правонаступництва на належного відповідача - Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ ВП 44118658).

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство Спецстройсистема (код ЄДРПОУ 36839765; 49094, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Набережна Перемоги, будинок 38) зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань 03.12.2009 року, про що внесено запис №12241020000048236.

Видами діяльності за КВЕД є: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний); 16.23 Виробництво інших дерев`яних будівельних конструкцій і столярних виробів; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 56.30 Обслуговування напоями; 71.11 Діяльність у сфері архітектури; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.

ПП Спецстройсистема було виписано на ТОВ МД Істейт рахунок-фактуру №159 від 15.09.2020р. на трубу 60*3.5 ГОСТ 8732, 60*6 ГОСТ 8732, 60*4-5 ГОСТ 8732, 89*6 ГОСТ 8732 на загальну суму 90000,00 грн.

Трубу 60*3.5 ГОСТ 8732, 60*6 ГОСТ 8732, 60*4-5 ГОСТ 8732, 89*6 ГОСТ 8732 було поставлено ТОВ МД Істейт згідно видаткової накладної №159 від 25.09.2020р.

Поставка придбаного товару підтверджується товарно-транспортною накладною №259 від 25.09.2020р. та довіреністю №892 від 17.09.2020р.

Платіжним дорученням №8594 від 15.09.2020р. ТОВ МД Істейт сплачено за металопрокат згідно рахунка №СФ-159 від 15.09.2020 року у сумі 90000,00 грн.

15.09.2020 року ПП Спецстройсистема складено ПН №1 на загальну суму 90000,00 грн. (з них сума ПДВ 15000,00 грн.) та направлено на реєстрацію.

Згідно квитанції від 28.09.2020р. документ прийнято, реєстрація зупинена.

Підстава зупинення: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7304, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

ПП Спецстройсистема було складено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №5 від 14.01.2021р. Кількість додатків до повідомлення - 30.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від11.12.2019 року №1165 надано пояснення та копії документів: наказ на призначення директора №1 від 04.12.2009р., штатний розпис віл 01.08.2020р., виписка ЄДР від 06.05.2019р., договір оренди приміщення №200114 від 14.01.2020р., договір надання послуг №19/19 від 01.01.2019р. та додаткова угода №1 від 27.12.2019р., договір оренди №С20120 від 01.01.2020р., договір оренди №С10120 від 01.01.2020р., договір зберігання №02/01-1 від 02.01.2020р., видаткова накладна №159 від 25.09.2020р., рахунок-фактура №159 від 15.09.2020р., довіреність №892 від 17.09.2020р., ТТН №259 від 25.09.2020р., платіжне доручення №8594 від 15.09.2020р., договір постачання №78 від 04.12.2017р., видаткова накладна №071217 від 06.12.2017р., рахунок-фактура №071217 від 06.12.2017р., платіжне доручення №363 від 06.12.2017р., договір постачання №5 від 05.01.2016р., видаткова накладна №РН-000029 від 11.04.2019р., видаткова накладна №РН-000031 від 15.04.2019р., платіжне доручення №1296 від 11.04.2019р., платіжне доручення №1331 від 22.04.2019р., платіжне доручення №1467 від 31.05.2019р., платіжне доручення №1497 від 11.06.2019р., платіжне доручення №1498 від 11.06.2019р., ПН №4 від 15.04.2019р. з квитанцією, ПН №5 від 11.04.2019р. з квитанцією, ПН №1 від 15.09.2019р. з квитанцією.

Зазначені документи, також містяться в матеріалах даної адміністративної справи.

Крім цього, підприємством в поясненнях на виконання вимог квитанції надано пояснення щодо підстави складення та направлення податкової накладної на реєстрацію - поставки товару ТОВ МД ІСТЕЙТ (код ЄДРПОУ 32040840).

Проте, комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, №2324499/36839765 від 18.01.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 15.09.2020 року;

Підстава відмови: ненадання платником податку копій документів:

- договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них;

- первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити);

- документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (документи, які не надано, підкреслити).

В графі додаткова інформація зазначено: відсутні ТТН на придбання ТМЦ, регістри бухгалтерського обліку щодо оприбуткування та списання ТМЦ, сертифікати якості та ін.

Не погоджуючись із рішенням про відмову у реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить із наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

Відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165 та Порядок розгляду скарги, відповідно).

За положеннями пункту 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).

За приписами пункту 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з пунктом 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

Пунктом 1 додатку 3 Порядку № 1165 Критерії ризиковості здійснення операцій є: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Суд зазначає, що належної мотивації підстав та причин віднесення поданої ПП Спецстройсистема податкової накладної до категорії ризиковості здійснення операцій, відповідачем-1 не наведено у спірному рішенні та не доведено відповідачами суду належними засобами доказування.

Як встановлено судом з квитанції №1, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стало те, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7304, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктами 2-7 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктами 9-11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Разом з тим, у пункті 6 Порядку № 1165 вказано, що інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

З урахуванням положень наведених норм, комісією регіонального рівня приймається рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за результатами розгляду інформації та копій документів платника податку. Отже, контролюючий орган має зажадати від платника податку документів та пояснень на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.

Також аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Як встановлено судом, 14.01.2021 року ПП Спецстройсистема подало повідомлення №5 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого надало документи на підтвердження здійснення господарської операції та реальності діяльності підприємства в цілому, що не заперечується відповідачами.

Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, незважаючи на зазначене повідомлення та додані до нього документи, прийнято рішення №2324499/36839765 від 18.01.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 15.09.2020 року.

Спірне рішення містить лише загальне твердження: ненадання платником податків копій: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому суд зазначає, що оскаржуване рішення містить обов`язок податкового органу підкреслити документи, яких не вистачає, проте, у спірному рішенні не підкреслено жодного документу, який необхідно надати позивачу.

У графі додаткова інформація зазначено: відсутні ТТН на придбання ТМЦ, регістри бухгалтерського обліку щодо оприбуткування та списання ТМЦ, сертифікати якості та ін.

Відтак, оскаржуване рішення не містить інформації за встановленою формою, які документи не подані позивачем, що позбавило його можливості реєстрації податкової накладної, а також інформації про те, які документи з поданих позивачем повідомленням №5 від 14.01.2021 року не враховані відповідачем та підстав такого неврахування.

Окрім того, судом встановлено, що позивачем надавались всі первинні документи, які підтверджують реальність господарської діяльності позивача та проведених операцій.

Суд зазначає, що відповідно до Податкового кодексу України та Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні товарно-транспортна накладна не є первинним документом.

Відповідно до пп. 11.1 п.11 Наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 року про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні зазначено, що основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил.

У свою чергу товарно-транспортна накладна призначена для обліку руху товарно-матеріальних цінностей та розрахунків за їх перевезення автомобільним транспортом, тобто товарно-транспортна накладна є документом, який підтверджує факт надання/отримання транспортних послуг.

Щодо регістрів бухгалтерського обліку щодо оприбуткування та списання ТМЦ, статтею 8 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні визначено, що складання та введення регістрів є способом організації бухгалтерського обліку, який призначено для хронологічного, систематичного або комбінованого накопичення, групування та узагальнення інформації з первинних документів, що прийняті до обліку, однак, в цьому випадку господарськими операціями не передбачалось придбання та/або купівля ТМЦ, натомість передбачалось виконання, передбачених договором, послуг.

Окрім того, судом встановлено, що позивачем було надано відповідачу-1 всі первинні документи, які в достатній мірі вказують на реальність здійснення господарської діяльності та проведених операцій з ТОВ МД Істейт .

Суд також зауважує, що зі змісту квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної видно, що контролюючий орган вказав на те, що платник податку відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому відповідачем-1 у квитанції не зазначено конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Відтак, ненадання документів не може бути підставою для відмови у реєстрації податкової накладної, оскільки вони не випробовувались податковим органом.

Отже, позиція відповідача щодо ненадання платником податку копій документів, згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520, є необґрунтованою, а у спірному рішенні не наведено обґрунтувань причин відмови у реєстрації податкової накладної, складеної позивачем.

При цьому невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 04.12.2018 року у справі № 821/1173/17.

На підставі викладеного судом встановлено протиправність рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Оскільки відповідач у спірному рішенні зазначив загальну, неконкретизовану та неоднозначну причину відмови у реєстрації податкових накладних, він прийняв невмотивоване рішення, оскільки його зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податків рішення. Прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 10.04.2020 року у справі №819/330/18.

Згідно з ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

З огляду на викладене, відповідачами не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваного рішення, а тому, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є необґрунтованими, протиправними та підлягають скасуванню.

Також суд звертає увагу, що відповідно до вимог п. п. 201.1, 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податку.

Водночас наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

Суд вважає, що у цьому випадку задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну податкову накладну №1 від 15.09.2020 року на суму 90000,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання, є належним способом відновлення порушених прав позивача і дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Так, реєстрацію в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо зупинено, віднесено до повноважень ДПС України.

Як встановлено судом, і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства і є достатніми для реєстрації спірної податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, що унеможливлювали б реєстрацію такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Згідно з ч.4 ст.245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, суд робить висновок про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну податкову накладну №1 від 15.09.2020 року на суму 90000,00 грн., складену позивачем, у Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного отримання.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд робить висновок про задоволення позовної заяви.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в загальному розмірі 108960,00 грн.

Згідно Виписок про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України, судовий збір у загальному розмірі 108960,00 грн. сплачений згідно платіжного доручення №2716 від 26.04.2021р. у сумі 44960,00 грн. та платіжного доручення №2717 від 29.04.2021р. у сумі 64000,00 грн. зараховано до спеціального фонду державного бюджету України повністю.

Враховуючи, що ухвалою суду від 12.05.2021 року роз`єднано позовні вимоги у справі №160/6015/21 за позовною заявою Приватного підприємства "Спецстройсистема" до відповідача-1 - Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2 - Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, в самостійні провадження, а в провадження даної адміністративної справи №160/7550/21 виділено одну позовну вимогу немайнового характеру, то відповідно судовий збір у сумі 2270,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Державної податкової служби України у рівних частинах.

Відповідно до ч.5 ст.250 КАС України, датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Керуючись ст.ст.139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №2324499/36839765 від 18.01.2021 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 15.09.2020 року, складеної Приватним підприємством Спецстройсистема (код ЄДРПОУ 36839765).

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 15.09.2020 року №1 на суму 90000,00 грн., подану Приватним підприємством Спецстройсистема (код ЄДРПОУ 36839765), датою її фактичного отримання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Сімферопольська, буд.17-А, код ЄДРПОУ ВП 44118658) на користь Приватного підприємства Спецстройсистема (код ЄДРПОУ 36839765; 49094, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Набережна Перемоги, будинок 38) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1135,00 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Приватного підприємства Спецстройсистема (код ЄДРПОУ 36839765; 49094, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Набережна Перемоги, будинок 38) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1135,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Д.В. Сидоренко

Дата ухвалення рішення01.09.2021
Оприлюднено03.09.2021
Номер документу99301818
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/7550/21

Ухвала від 14.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 03.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 12.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 15.02.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Рішення від 01.09.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 01.09.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 14.05.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні