Ухвала
від 27.08.2021 по справі 766/14571/21
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/14571/21

н/п 1-кс/766/7954/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27.08.2021 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження №42021232010000073 від 26.07.2021 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, слідчого у кримінальному провадженні заступника начальника СВ ВП №1 ХРУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -

ВСТАНОВИВ:

В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження №42021232010000073 від 26.07.2021 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, слідчого у кримінальному провадженні заступника начальника СВ ВП №1 ХРУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, а саме: до оригіналів документів:

- документів щодо здійснення розрахунково-касових операцій по рахунку № НОМЕР_1 та НОМЕР_2 , відкритому у ІНФОРМАЦІЯ_1 (МФО НОМЕР_3 ), зокрема грошових чеків, платіжних доручень тощо, та документів що підтверджують обґрунтованість платежів за період з 01.08.2018 року по 01.11.2018 року;

- договору підряду № 1/09 від 13.09.2018 ( із усіма додатковими угодами) укладеного між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 », з актами приймання передачі виконаних робіт та/або актами виконаних робіт ф. КБ-2в до зазначеного договору (із додатковими угодами), довідок ф. КБ-3, кошторисів витрат, відомостей ресурсів, локальних кошторисів, дефектних актів, актів прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, платіжних доручень на перерахування коштів за вищевказаними договорами, авансових звітів та виписок банку за період виконання зазначеного договору (із додатковими угодами), договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт

- договору підряду № 08/18-01 від 30.08.2018 ( із усіма додатковими угодами) укладеного між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ФОП ОСОБА_5 , з актами приймання передачі виконаних робіт та/або актами виконаних робіт ф. КБ-2в до зазначеного договору (із додатковими угодами), довідок ф. КБ-3, кошторисів витрат, відомостей ресурсів, локальних кошторисів, дефектних актів, актів прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, платіжних доручень на перерахування коштів за вищевказаними договорами, авансових звітів та виписок банку за період виконання зазначеного договору (із додатковими угодами), договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт, з метою вилучення оригіналів зазначених документів або належним чином їх завірених копій які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 ( АДРЕСА_1 ).

Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що в провадженні СВ ВП 1 ХРУП ГУНП в Херсонській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42021232010000073 від 26.07.2021 року, за фактом розтрати посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 виділених коштів на проведення робіт на користь ПП « ОСОБА_6 » за ознакам кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

В ході проведення досудового слідства встановлено, що за інформацією, що міститься на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів виявлено, що на розрахунковий рахунок Приватного підприємства « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) 29.10.2018 та 30.10.2018 перераховано грошові кошти за будівництво водопровідної мережі по вул. Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області на загальну суму приблизно 1036532 млн. грн., в тому числі ПДВ 172 725, 33 тис. грн.

Однак, згідно офіційного реєстру платників ПДВ Приватне підприємство « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) зареєстроване платником податку на додану вартість лише з 01.06.2020.

Встановлено, що 31 липня 2018 року рішенням ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання № 611 виділено 158346,00 гривень на співфінансування на закільцювання (будівництво) водопровідної мережі по вул. Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області. Загальна сума коштів, які були виділено для вищевказаних будівельних робіт становить 1583464,00 гривень.

На виконання вказаного рішення між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір № 1/09 від 13.09.2018 на закільцювання (будівництво) водопровідної мережі по вул. Шевченко в смт. Нова Маячка Цюрупинського району Херсонської області.

Пунктом 2.1 вказаного договору визначено, що вартість робіт складає 1 499 603 грн.

Інформації про необхідність відшкодування податку на додану вартість ПП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) договір № 1/09 від 13.09.2018 не містить.

Разом з цим, при складанні проектно-кошторисної документації, актів приймання виконаних робіт та додатків до них договір за договором № 1/09 від 13.09.2018 до загальної суми необхідних для виплати грошових коштів включено необхідність відшкодування ПП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) податку на додану вартість.

Таким чином, посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснили розтрату грошей на користь ПП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) у вигляді суми податку на додану вартість.

Крім того за результатами моніторингу Єдиного веб-порталу використання публічних коштів встановлено, що на розрахунковий рахунок ФОП ОСОБА_5 21.09.2018 року, 17.09.2018 року та 31.08.2018 року перераховано грошові кошти за капітальний ремонт тенісного корту на загальну суму приблизно 570 тис. грн., в тому числі ПДВ 141 444, 84 тис. грн.

Разом з цим, згідно офіційного реєстру платників ПДВ ФОП ОСОБА_5 не є платником податку на додану вартість.

16 лютого 2018 року рішенням ХХVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №540 виділено 1303000,00 гривень (в рамках співфінансування) на капітальних ремонт об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

На виконання вказаного рішення між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_5 укладено договір № 08/18-01 від 30.08.2018 на капітальний ремонт об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (тенісний корт).

Пунктом 2.1 вказаного договору визначено, що вартість робіт складає 848 670 тис. грн.

Інформації про необхідність відшкодування податку на додану вартість ФОП ОСОБА_5 договір № 08/18-01 від 30.08.2018 не містить.

Разом з цим, при складанні проектно-кошторисної документації, актів приймання виконаних робіт та додатків до них договір за договором № 08/18-01 від 30.08.2018 до загальної суми необхідних для виплати грошових коштів включено необхідність відшкодування ФОП ОСОБА_5 податку на додану вартість.

Важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні мають документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 ( АДРЕСА_1 ), а саме:

- інформації щодо здійснення всіх розрахунково-касових операцій по рахунку № НОМЕР_1 та НОМЕР_2 відкритому у ІНФОРМАЦІЯ_1 (МФО НОМЕР_3 ), у друкованому вигляді на паперовому носії (відомості про рух грошових коштів) з наданням повного розшифрування: дати проведення розрахунків, сум перерахувань, номерів та виду платіжних документів, призначення платежів, назв підприємств, кодів ЄДР та МФО банків обслуговування по кожній операції за період з 01.08.2018 по 01.11.2018.

- оригіналів або належним чином завірених копій документів щодо здійснення розрахунково-касових операцій по рахунку № НОМЕР_1 та НОМЕР_2 , відкритому у ІНФОРМАЦІЯ_1 (МФО НОМЕР_3 ), зокрема грошових чеків, платіжних доручень тощо, та документів що підтверджують обґрунтованість платежів за період з 01.08.2018 по 01.11.2018

- договору підряду № 1/09 від 13.09.2018 ( із усіма додатковими угодами) укладеного між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 », з актами приймання передачі виконаних робіт та/або актами виконаних робіт ф. КБ-2в до зазначеного договору (із додатковими угодами), довідок ф. КБ-3, кошторисів витрат, відомостей ресурсів, локальних кошторисів, дефектних актів, актів прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, платіжних доручень на перерахування коштів за вищевказаними договорами, авансових звітів та виписок банку за період виконання зазначеного договору (із додатковими угодами), договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт

- договору підряду № 08/18-01 від 30.08.2018 ( із усіма додатковими угодами) укладеного між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ФОП ОСОБА_5 , з актами приймання передачі виконаних робіт та/або актами виконаних робіт ф. КБ-2в до зазначеного договору (із додатковими угодами), довідок ф. КБ-3, кошторисів витрат, відомостей ресурсів, локальних кошторисів, дефектних актів, актів прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, платіжних доручень на перерахування коштів за вищевказаними договорами, авансових звітів та виписок банку за період виконання зазначеного договору (із додатковими угодами), договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт

У вказаних документах містяться відомості, які можуть підтвердити, або спростувати факт завдання збитків сільській раді, які будуть використанні як докази у кримінальному провадженні.

Необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судово економічної, та у подальшому, почеркознавчої експертизи, в ході яких будуть дослідженні їх оригінали. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998 року, необхідно надати оригінали документів.

Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи не можливо забезпечити їх дослідження під час проведення експертизи, у зв`язку із чим слідчий просить клопотання задовольнити.

В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.

Особа, у володінні якої знаходяться документи та речі, які просить вилучити слідчий, у судове засідання не з`явилась, про час, день та місце розгляду справи повідомлялась у відповідності до норм діючого законодавства, причини неявки не повідомила.

Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що речі і документи, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , мають суттєве значення для всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин зазначеного кримінального провадження.

Так, відповідно до вимог ч.2 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку про достатність підстав для надання тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого у кримінальному провадженні заступника начальника СВ ВП №1 ХРУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 задовольнити.

Надати стороні кримінального провадження №42021232010000073 від 26.07.2021 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, слідчому у кримінальному провадженні- заступнику начальника слідчого відділення ВП №1 Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області, підполковнику поліції ОСОБА_3 , або слідчому ВП №1 ХРУП ОСОБА_8 або слідчому ВП №1 ХРУП ОСОБА_9 , слідчому ВП №1 ХРУП ОСОБА_10 , слідчому ВП №1 ХРУП ОСОБА_11 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, а саме: до оригіналів документів:

- документів щодо здійснення розрахунково-касових операцій по рахунку № НОМЕР_1 та НОМЕР_2 , відкритому у ІНФОРМАЦІЯ_1 (МФО НОМЕР_3 ), зокрема грошових чеків, платіжних доручень тощо, та документів що підтверджують обґрунтованість платежів за період з 01.08.2018 року по 01.11.2018 року;

- договору підряду № 1/09 від 13.09.2018 ( із усіма додатковими угодами) укладеного між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 », з актами приймання передачі виконаних робіт та/або актами виконаних робіт ф. КБ-2в до зазначеного договору (із додатковими угодами), довідок ф. КБ-3, кошторисів витрат, відомостей ресурсів, локальних кошторисів, дефектних актів, актів прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, платіжних доручень на перерахування коштів за вищевказаними договорами, авансових звітів та виписок банку за період виконання зазначеного договору (із додатковими угодами), договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт

- договору підряду № 08/18-01 від 30.08.2018 ( із усіма додатковими угодами) укладеного між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ФОП ОСОБА_5 , з актами приймання передачі виконаних робіт та/або актами виконаних робіт ф. КБ-2в до зазначеного договору (із додатковими угодами), довідок ф. КБ-3, кошторисів витрат, відомостей ресурсів, локальних кошторисів, дефектних актів, актів прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, платіжних доручень на перерахування коштів за вищевказаними договорами, авансових звітів та виписок банку за період виконання зазначеного договору (із додатковими угодами), договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт, з можливістю вилучення оригіналів зазначених документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 ( АДРЕСА_1 ).

Визначити строк дії ухвали тривалістю два місяці, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення27.08.2021
Оприлюднено23.05.2024
Номер документу99376585
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/14571/21

Ухвала від 14.09.2023

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 30.11.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 30.11.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 27.08.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні