Рішення
від 06.09.2021 по справі 560/5954/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/5954/21

РІШЕННЯ

іменем України

06 вересня 2021 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Лабань Г.В. розглянувши адміністративну справу за позовом ТОВ "Бройлер Юкрейн" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області , Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ТОВ "Бройлер Юкрейн" звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, Державної податкової служби України, в якому просить:

1. Визнати протиправними та скасувати

- рішення комісії Головного управління ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.02.2021 року №2386094/43325427, від 09.02.2021 року №2386096/43325427, від 18.02.2021 року №2410416/43325427, від 25.02.2021 року №2427206/43325427, від 25.02.2021 року №2427207/43325427, від 25.02.2021 року №2427208/43325427, від 25.02.2021 року №2427205/43325427;

- рішення комісія центрального рівня - комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС від 02.03.2021 року №10217/43325427/2, від 02.03.2021 року №10213/43325427/2 . від 02.03.2021 року №10244/43325427/2, від 22.03.2021 року №12284/43325427/2, від 22.03.2021 року №12287/43325427/2 , від 22.03.2021 року №12266/43325427/2, від 22.03.2021 року №12289/43325427/2.

2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складені ТОВ "Бройлер Юкрейн" податкові накладні №1 від 11.01.2021 року на загальну суму 404145,00 грн., №3 від 12.01.2021 року на загальну суму 417249,0 грн., №5 від 14.01.2021 року на загальну суму 337590,00 грн., №6 від 14.01.2021 року на загальну суму 346797,00 грн.. №7 від 14.01.2021 року на загальну суму 359693,00 грн., №8 від 15.01.2021 року на загальну суму 348626,00 грн., №9 від 15.01.2021 року на загальну суму 328383,0грн.

3. Стягнути з Головного управління ДПС у Хмельницькій області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ТОВ "Бройлер Юкрейн" сплачений судовий збір у розмірі 15890,00 грн. 00 коп.

В обґрунтування позовних вимог, позивач посилається на те, що на вимогу фіскального органу, після зупинення реєстрації податкових накладних №1 від 11.01.2021 року, №3 від 12.01.2021 року, №5 від 14.01.2021 року, №6 від 14.01.2021 року, №7 від 14.01.2021 року, №8 від 15.01.2021 року, №9 від 15.01.2021 року платник податків надав усі належні документи, проте, їх контролюючий орган не взяв до уваги, натомість фіскальний орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкових накладних, вказав на неподання платником податків достатнього пакету документів для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Позивач вважає протиправними рішення про відмову в реєстрації податкових накладних та просить їх скасувати та провести реєстрацію вищевказаних податкових накладних.

Від представників відповідачів на адресу суду надійшли відзиви на позовну заяву, згідно яких відповідачі вказали, що при прийнятті оскаржуваних рішень враховано усі надані платником податків документи, внаслідок чого встановлено порушенням вимог нормативно-правових актів на які зроблено посилання у відзиві на позовну заяву.

Зокрема, пояснили, що Комісія Головного управління ДПС у Хмельницькій області діяла виключно у відповідності з Податковим кодексом України та іншими законами України, іншими нормативними актами, у межах повноважень наданих чинним законодавством. Оскаржувані рішення винесені відповідно до норм чинного законодавства, на основі тих матеріалів, що були надані позивачем, саме тому останнє є законним та обґрунтованим, а підстави для його скасування та задоволення позову - відсутні.

Ухвалою від 25.05.2021 суд відкрив провадження в даній справі та призначив її до розгляду в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) осіб.

Відповідно до ухвали від 24.07.2021 суд відмовив у задоволенні клопотання відповідача про розгляд даної справи за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою від 24.07.2021 суд замінив відповідача - Головне управління ДПС у Хмельницькій області його правонаступником.

Суд встановив, що ТОВ "Бройлер Юкрейн" (код ЄДРПОУ 43325427) згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань є юридичною особою зареєстроване 01.11.2019 та зареєстроване платником ПДВ з 01.04.2020 р. Основним видом діяльності господарства є розведення свійської птиці.

З метою здійснення господарської діяльності підприємством у листопаді-грудні 2020 року укладено ряд договорів на поставку (придбання) товарів (курчат, корму, медикаментів, дров, ветеринарних і лабораторних послуг та ін.). з такими контрагентами:

- Польська компанія Zaklad Wylegu Drobiu T.A. Sztuder s.c. (ІПН 9261083917) на поставку курчат-бройлерів кросу ROSS 308, СОВВ 500, договір купівлі-продажу від 23.11.2020 року №231120_2020;

ТОВ "ТРАУ НУТРИШИН УКРАЇНА" на поставку корму (код 37018799) договір №62/20/13 від 27.11.2020 року;

ТОВ "ЕВРОВЕТ" (код 35370894) на поставку медикаментів, договір №618/20 від 23.11.2020 року;

Деражнянська районна державна лікарня ветеринарної медицини (код 00711528) на дослідження, договір №10/11-20 від 10.11.2020 року;

Хмельницька регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби (код 43325427) на дослідження, договір №331 від 24.11.2020 року;

ФОП ОСОБА_1 (код НОМЕР_1 ) договір про надання послуг по декларуванню та митному оформленню товарів №23 від 01.12.2020 року;

Львівська регіональна служба державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті (код 00483636) договір про надання ветеринарних послуг №160 від 01.12.2020 року;

СЛКП Флора (код 31122513) на постачання дров, договір №69 від 01.12.2020 року .

ТОВ "Бройлер Юкрейн" 30 листопада 2020 року подало до податкової інспекції повідомлення про прийняття працівника на роботу № 46871337 про працевлаштування 7 працівників (бухгалтер та 6 птахівників) з 01.12.2020 р..

22 грудня 2020 р. було подано повідомлення №51390148 про прийняття ще одного працівника. Підприємством за грудень 2020 року сплачено до бюджету податків і зборів в сумі 23 235,41 грн.

ТОВ "Бройлер Юкрейн" з 01 грудня 2020 року розпочало свою виробничу діяльність. Польська компанія Zaklad Wylеgu Drobiu T. A. Sztuder s.c. (ІПН 9261083917) 02 грудня 2020 року здійснила поставку курчат-бройлерів кросу ROSS 308. ТОВ "Бройлер Юкрейн" у період вирощення птиці закуплено ряд необхідних товарів, а саме: корми, вакцини, вітаміни, антибіотики та інші медикаменти, дрова для обігріву виробничих приміщень, проводилися та інші товари необхідні для виробництва. Отримувалися послуги по ветеринарних та лабораторних дослідженнях, отримувалися ветеринарні свідоцтва на якість птиці, що підтверджується реєстрацією отриманих податкових накладних. Діяльність здійснюється в орендованих приміщеннях.

Вирощену курку (бройлер) живою вагою ТОВ "Бройлер Юкрейн" реалізовувало ТОВ "УКРАГРО-ПОЛІССЯ" (код 39313834) договір поставки від 01.12.2020 року №01.12/20- Доставка курки (бройлера) живою вагою до покупця здійснювалась транспортом покупця, згідно товарно-транспортних накладних №1 від 11.01.2021р., №3 від 12.01.2021р., №5 від 14.01.2021 р., №6 від 14.01.2021р., №7 від 14.01.2021р., №8 від 15.01.2021р., №9 від 15.01.2021р.

В результаті господарської діяльності, ТОВ "Бройлер Юкрейн" оформлено такі податкові накладні.

Податкова накладна № 1 на загальну суму 404145,00 грн.. в тому числі ПДВ 67357,50 грн., яку 11.01.2021 року направлено до Єдиного реєстру податкових накладних.

За результатами розгляду податкової накладної № 1 від 11.01.2021 року контролюючий орган через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України направив підприємству квитанцію від 26.01.2021 року, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 11.01.2021 року №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105, відсутні в таблиці даних товару на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару /послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Яких саме документів - вказано не бую (копія додасться).

У зв`язку з блокуванням податкової накладної № 1 від 11.01.2021 року ТОВ "Бройлер Юкрейн" направило контролюючому органу повідомлення №1 від 04.02.2021 року разом з поясненнями та копіями документів у кількості 12 додатків, а саме : видаткова накладна, платіжне доручення оплати за курку, документи по дослідах і розмитненню курчат, договір та документи по поставці матеріалів, договір та документи по поставці корму, договір та документи по митному оформленню, електронне декларування, товаро-транспортні накладні на постачання курчат, корму, та договора з Хмельницькою регіональною лабораторією Держспоживслужби та ТОВ УКРАГРО-ПОЛІССЯ .

09.02.2021 року Комісією, яка приймає рішення про реєстраціюПН/РК в Єдиному реєстру податкових декларацій або відмову в такій реєстрації прийняті рішення №2386094/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 11.01.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

На погодившись з рішенням комісії регіонального рівня, ТОВ БРОЙЛЕР ЮКРЕИН подало скаргу до комісії центрального рівня від 24.02.2021 року з додатком 31 документ, де надано документи діяльності товариства за період грудень2020 року-січень 2021 року, включаючи звіт 20ОПП та оренду приміщень.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 02.03.2021 року №10217/43325427/2 скаргу ТОВ "Бройлер Юкрейн" на рішення №2386094/43325427 від 09.02.2021 року залишено без задоволення, рішення без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Податкова накладна № 3 на загальну суму 417249,00 грн., в тому числі ПДВ 69541,50 гри., яку 12.01.2021 року направлено до Єдиного реєстру податкових накладних.

За результатами розгляду податкової накладної № 3 від 12.01.2021 року контролюючий орган через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України направив ТОВ "Бройлер Юкрейн" квитанцію від 26.01.2021 року, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК від 12.01.2021 року №3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105, відсутні в таблиці даних товару на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Яких саме документів - вказано не було (копія додасться).

У зв`язку з блокуванням податкової накладної № 3 від 12.01.2021 року ТОВ "Бройлер Юкрейн" направило контролюючому органу повідомлення №2 від 05.02.2021 року разом з поясненнями та копіями документів у кількості 8 додатків, а саме : видаткова накладна, платіжне доручення оплати за курку, документи по дослідах і розмитненню курчат, договір та документи по поставці матеріалів, договір та документи по поставці корму, договір та документи по митному оформленню, електронне декларування, товаро-транспортні накладні та договори на постачання курчат, корму, з Хмельницькою регіональною лабораторією Держспоживслужби та ТОВ УКРАГРО-ПОЛІССЯ .

09.02.2021 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/PK в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийняті рішення №2386096/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 12.01.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні

На погодившись з рішенням комісії регіонального рівня ТОВ "Бройлер Юкрейн" подало скаргу до комісії центрального рівня від 24.02.2021 року з додатком 31 документ, де надано документи діяльності товариства за період грудень 2020 року-січень 2021 року, включаючи звіт 20ОПП та оренду приміщень.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 02.03.2021 року №10213/43325427/2 скаргу ТОВ "Бройлер Юкрейн" на рішення №2386096/43325427 від 09.02.2021 року залишено без задоволення, рішення без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Податкова накладна № 5 на загальну суму 337590,00 грн., в тому числі ПДВ 56265,00 грн., яку 14.01.2021 року направлено до Єдиного реєстру податкових накладних (копія додається).

За результатами розгляду податкової накладної № 5 від 14.01.2021 року контролюючий орган через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України направив ТОВ "Бройлер Юкрейн" квитанцію від 26.01.2021 року, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 14.01.2021 року №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послут 0105, відсутні в таблиці даних товару на додану вартість, як товари/послуги. що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару /послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У зв`язку з блокуванням податкової накладної № 5 від 14.01.2021 року ТОВ "Бройлер Юкрейн" направило контролюючому органу повідомлення №3 від 16.02.2021 року разом з поясненнями та копіями документів у кількості 11 додатків (ті ж, що у накладній №1).

18.02.2021 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийняті рішення №2410416/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 14.01.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податків

- договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій;

- первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування . навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункових документів та /або банківських виписок з особових рахунків.

Не погодившись з рішенням комісії регіонального рівня ТОВ "Бройлер Юкрейн" подало скаргу до комісії центрального рівня від 24.02.2021 року з додатком 31 документ, де надано всі попередні документи товариства за період грудень2020 року-січень 2021 року, включаючи звіт 20ОПП оренду приміщень, доручення.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 02.03.2021 року №10244/43325427/2 скаргу ТОВ "Бройлер Юкрейн" на рішення №2410416/43325427 від 18.02.2021 року залишено без задоволення, рішення без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Податкова накладна № 6 на загальну суму 346 797,00 грн., в тому числі ПДВ 57 799,50 грн., яку 14.01.2021 року направлено до Єдиного реєстру податкових накладних.

За результатами розгляду податкової накладної № 6 від 14.01.2021 року контролюючий орган через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів) ДФС України направив ТОВ "Бройлер Юкрейн" квитанцію від 26.01.2021 року, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 14.01.2021 року №6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105, відсутні в таблиці даних товару на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних..

У зв`язку з блокуванням податкової накладної № 6 від 14.01.2021 року ТОВ "Бройлер Юкрейн" направило контролюючому органу повідомлення №4 від 24.02.2021 року разом з поясненнями та копіями документів у кількості 29 додатків, де надано документи діяльності товариства за період грудень 2020 року-січень 2021 року, включаючи звіт 20ОПП та оренду приміщень.

25.02.2021 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийняті рішення №2427206/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 6 від 14.01.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування . навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

Не погодившись з рішенням комісії регіонального рівня ТОВ "Бройлер Юкрейн" подало скаргу до комісії центрального рівня від 25.02.2021 року з додатком 32 документа, де надало всі попередні документи та акт приймання-передачі і розрахункові документи по оренді.

Проте, рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 22.03.2021 року №12284/43325427/2 скаргу ТОВ "Бройлер Юкрейн" па рішення №2427206/43325427 від 22.02.2021 року залишено без задоволення, рішення без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Податкова накладна № 7 на загальну суму 359693,00 грн., в тому числі ПДВ 597948,83 гри., яку 14.01.2021 року направлено до Єдиного державного реєстру податкових накладних.

За результатами розгляду податкової накладної № 7 від 14.01.2021 року контролюючий орган через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України направив ТОВ "Бройлер Юкрейн" квитанцію від 27.01.2021 року, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 14.01.2021 року №7 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105, відсутні в таблиці даних товару на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару /послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію /відмову в реєстрації податкової накладної і розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У зв`язку з блокуванням податкової накладної № 7 від 14.01.2021 року ТОВ "Бройлер Юкрейн" направило контролюючому органу повідомлення №5 від 24.02.2021 року разом з поясненнями та копіями документів у кількості 29 додатків.

25.02.2021 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийняті рішення №2427207/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.01.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись з рішенням комісії регіонального рівня ТОВ "Бройлер Юкрейн" подало скаргу до комісії центрального рівня від 25.02.2021 року з додатком 32 документа, де надало попередні документи та акт приймання-передачі і розрахункові документи по оренді .

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 22.03.2021 року №12287/43325427/2 скаргу ТОВ "Бройлер Юкрейн" на рішення №2427207/43325427 від 25.02.2021 року залишено без задоволення, рішення без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Податкова накладна № 8 на загальну суму 348626,00 грн., в тому числі ПДВ 58104,33 грн., яку 15.01.2021 року направлено до Єдиного реєстру податкових накладних.

За результатами розгляду податкової накладної № 8 від 15.01.2021 року контролюючий орган через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України направив ТОВ "Бройлер Юкрейн" квитанцію від 27.01.2021 року, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 15.01.2021 року №8 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПГ1 товар)/послуг 0105, відсутні в таблиці даних товару на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У зв`язку з блокуванням податкової накладної №8 від 15.01.2021 року ТОВ "Бройлер Юкрейн" направило контролюючому органу повідомлення №6 від 24.02.2021 року разом з поясненнями та копіями документів у кількості 31 додатків.

25.02.2021 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийняті рішення №2427208/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 15.01.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись з рішенням комісії регіонального рівня ТОВ "Бройлер Юкрейн" подало скаргу до комісії центрального рівня від 25.02.2021 року з додатком 32 документа, де надало всі попередні документи та акт приймання-передачі і розрахункові документи по оренді.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 22.03.2021 року №12266/43325427/2 скаргу ТОВ "Бройлер Юкрейн" на рішення №2427207/43325427 від 25.02.2021 року залишено без задоволення, рішення без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Податкова накладна № 9 на загальну суму 328383,00 грн.. в тому числі ПДВ 54730,50 гри., яку 15.01.2021 року направлено до Єдиного реєстру податкових накладних.

За результатами розгляду податкової накладної № 9 від 15.01.2021 року контролюючий орган через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС

України направив ТОВ БРОЙЛЕР ЮКРЕЙН квитанцію від 27.01.2021 року, у якій зазначено: "Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 15.01.2021 року №9 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105, відсутні в таблиці даних товару на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію /відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У зв`язку з блокуванням податкової накладної № 9 від 15.01.2021 року ТОВ "Бройлер Юкрейн" направило контролюючому органу повідомлення №7 від 24.02.2021 року разом з поясненнями та копіями документів у кількості 31 додатків.

25.02.2021 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийняті рішення №2427205/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 15.01.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

Не погодившись з рішенням комісії регіонального рівня ТОВ "Бройлер Юкрейн" подало скаргу до комісії центрального рівня від 25.02.2021 року з додатком 32 документа, де надаю попередні документи та акт приймання-передачі і розрахункові документи по оренді.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 22.03.2021 року №12266/43325427/2 скаргу ТОВ "Бройлер Юкрейн" на рішення №2427207/43325427 від 25.02.2021 року залишено без задоволення, рішення без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Позивач вважає рішення комісії Головного управління ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.02.2021 року №2386094/43325427, від 09.02.2021 року №2386096/43325427, від 18.02.2021 року №2410416/43325427, від 25.02.2021 року №2427206/43325427, від 25.02.2021 року №2427207/43325427, від 25.02.2021 року №2427208/43325427, від 25.02.2021 року №2427205/43325427 та рішення комісії центрального рівня - комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС від 02.03.2021 року №10217/43325427/2, від 02.03.2021 року №10213/43325427/2, від 02.03.2021 року №10244/43325427/2, від 22.03.2021 року №12284/43325427/2, від 22.03.2021 року №12287/43325427/2, від 22.03.2021 року №12266/43325427/2, від 22.03.2021 року №12289/43325427/2 у зв`язку з чим, звернувся до суду з цим позовом.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до пункту 201.1 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно пункту 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначає Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246).

У відповідності до пункту 2 Порядку №1246, податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

дотримання вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку №1246).

Відповідно до пункту 14 Порядку №1246, квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165).

Пунктом 3 Порядку №1165 Податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем-платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D = S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому

Відповідно до пункту 6 Порядку №1165 у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Контролюючим органом позивача віднесено до переліку ризикових платників податків на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості платників податку відповідно до Порядку №1165.

Відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних), відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

На виконання вимог контролюючого органу, позивач надав пояснення та копії вказаних вище документів, проте спірним рішенням відповідач відмовив позивачу у реєстрації вищевказаної податкової накладної.

Враховуючи наведені вище норми, суд зазначає, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган повинен вимагати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.

Суд дослідив надані позивачем документи, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентами. Зазначені документи були надані також контролюючому органу.

З наявних у ТОВ "Бройлер Юкрейн" квитанцій встановлено, що квитанції містять вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначених в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, під час зупинення реєстрації спірних податкових накладних ДПС у Хмельницькій області застосовано критерії ризиковості здійснення операцій до податкової накладної, що не відповідають наведеним вище приписам пунктів 6, 7 Порядку №1165 та свідчить про відсутність обґрунтованих підстав для зупинення реєстрації податкових накладних.

У спірних рішеннях підставами для відмови відповідач зазначив, що позивач не надав повний пакет документів - не надано первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, не надано розрахункові а саме:

у рішенні №2386094/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 11.01.2021 вказано: Відсутні пояснення та копії підтверджуючих документів щодо наявності приміщень (офісних, складських) для здійснення діяльності, звіт 20ОПП не подано, не надано інвойс та CMR. ветеринарне свідоцтво, картку рах.361 або акт звірки з ТОВ Украгро-Полісся;

у рішенні №2386096/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 12.01.2021 вказано: Відсутні пояснення та копії підтверджуючих документів щодо наявності приміщень (офісних, складських) для здійснення діяльності, звіт 20ОПП не подано, не надано інвойс тa CMR, ветеринарне свідоцтво, картку рах. 361 або акт звірки з ТОВ Украгро-Полісся ( аналогічно податковій №1);

у рішенні №2410416/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 14.01.2021 вказано: Відсутні пояснення та копії підтверджуючих документів щодо наявності приміщень (офісних, складських) для здійснення діяльності, звіт 20ОПП не подано, не надано розрахункові документи з ТОВ Украгро-Полісся, відсутня довіреність, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію;

у рішенні №2427206/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 6 від 14.01.2021 вказано: Не надано акт приймання передачі майна в орендне користування відповідно до договору оренди №25.11/20 від 25.11.2020р., відсутній акт наданих послуг оренди та розрахункові документи з ПП Універсал Поділля ;

у рішенні №2427207/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.01.2021 вказано: Не надано акт приймання передачі майна в орендне користування відповідно до договору оренди Хс25.11/20 від 25.11.2020р.. відсутній акт наданих послуг оренди та розрахункові документи з ПП Універсал Поділля ;

у рішенні №2427208/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 15.01.202й вказано: Не надано акт приймання передачі майна в орендне користування відповідно до договору оренди №25.11/20 від 25.11.2020р., відсутній акт наданих послуг оренди та розрахункові документи з ПП Універсал Поділля ;

у рішенні №2427205/43325427 про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 15.01.2021 вказано: Не надано акт приймання передачі майна в орендне користування відповідно до договору оренди №25.11/20 від 25.11.2020 р., відсутній акт наданих послуг оренди та розрахункові документи з ПП Універсал Поділля .

З доданих до позову документів можна встановити, що сім податкових накладних, які стосуються однієї події з однаковими документами та діями розглядались неоднозначно і при блокуванні наступних накладних вказувались додаткові документи, що не надані не такі, як у початкових накладних. Частина цих додаткових документів не вказані у пункті 5 Порядку, хоча надавались до скарги для огляду, податкові накладні так і залишились заблокованими, а Комісією центрального рівня не вказано, чому пояснення та первинні документи не враховані при винесенні рішення.

З наданих позивачем до пояснень документів суд встановив, що ці документи є достатніми для підтвердження реальності наявності фінансово-господарських правовідносин між позивачем та контрагентами.

Суд вважає, що відмовивши у реєстрації податкових накладних у зв`язку з ненаданням копій документів, фіскальний орган у квитанціях не зазначав, яких пояснень та документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію цих податкових накладних.

У Рішенні від 20.10.2011 у справі "Rysovskyy v. Ukraine" Суд Європейський суд з прав людини зазначив, що принцип "належного урядування" передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб ("Beyeler v. Italy", "Oneryildiz v. Turkey", "Megadat.com S.r.l. v. Moldova", "Moskal v. Poland"). На державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок ("Lelas v. Croatia" і "Toscuta and Others v. Romania") і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (Oneryildiz v. Turkey", та "Beyeler v. Italy").

Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків ("Lelas v. Croatia").

Суд звертає увагу, що відповідачем були надані усі необхідні документи для підтвердження реальності господарської операції ТОВ "Бройлер Юкрейн" за результатами яких було складено податкові накладні №1 від 11.01.2021 року на загальну суму 404145,00 грн., №3 від 12.01.2021 року на загальну суму 417249,0 грн., №5 від 14.01.2021 року на загальну суму 337590,00 грн., №6 від 14.01.2021 року на загальну суму 346797,00 грн.. №7 від 14.01.2021 року на загальну суму 359693,00 грн., №8 від 15.01.2021 року на загальну суму 348626,00 грн., №9 від 15.01.2021 року на загальну суму 328383,0грн.

Враховуючи наведене, оскаржувані рішення є протиправними, оскільки платником податків надані відповідачу всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковою накладною, у реєстрації яких відмовлено.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання протиправними та скасування рішень комісії Головного управління ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.02.2021 року №2386094/43325427, від 09.02.2021 року №2386096/43325427, від 18.02.2021 року №2410416/43325427, від 25.02.2021 року №2427206/43325427, від 25.02.2021 року №2427207/43325427, від 25.02.2021 року №2427208/43325427, від 25.02.2021 року №2427205/43325427 та рішень комісії центрального рівня - комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС від 02.03.2021 року №10217/43325427/2, від 02.03.2021 року №10213/43325427/2, від 02.03.2021 року №10244/43325427/2, від 22.03.2021 року №12284/43325427/2, від 22.03.2021 року №12287/43325427/2, від 22.03.2021 року №12266/43325427/2, від 22.03.2021 року №12289/43325427 і задоволення позовних вимог у цій частині.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, суд зазначає наступне.

Відповідно до пунктів 19, 20 Постанови КМУ "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29.12.2010 №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, законодавством не передбачено іншого належного способу захисту порушеного права у спірних правовідносинах, ніж зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, у зв`язку з чим суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог в цій частині, а задоволення позовних вимог щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов необхідно задовольнити.

Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Таким чином, суд дійшов висновку, що позивач довів позовні вимоги, а суб`єкт владних повноважень, який заперечує проти позову, не довів, що діяв у межах закону при прийнятті оскаржуваного рішення.

Разом з тим, суд встановив, що при зверненні до суду з даним адміністративним позовом, позивач сплатив судовий збір в розмірі 15890/,00 грн., відтак понесені судові витрати (судовий збір) необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати:

- рішення комісії Головного управління ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.02.2021 року №2386094/43325427, від 09.02.2021 року №2386096/43325427, від 18.02.2021 року №2410416/43325427, від 25.02.2021 року №2427206/43325427, від 25.02.2021 року №2427207/43325427, від 25.02.2021 року №2427208/43325427, від 25.02.2021 року №2427205/43325427;

- рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС від 02.03.2021 року №10217/43325427/2, від 02.03.2021 року №10213/43325427/2, від 02.03.2021 року №10244/43325427/2, від 22.03.2021 року №12284/43325427/2, від 22.03.2021 року №12287/43325427/2, від 22.03.2021 року №12266/43325427/2, від 22.03.2021 року №12289/43325427/2.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складені ТОВ "Бройлер Юкрейн" податкові накладні №1 від 11.01.2021 року на загальну суму 404145,00 грн., №3 від 12.01.2021 року на загальну суму 417249,0 грн., №5 від 14.01.2021 року на загальну суму 337590,00 грн., №6 від 14.01.2021 року на загальну суму 346797,00 грн.. №7 від 14.01.2021 року на загальну суму 359693,00 грн., №8 від 15.01.2021 року на загальну суму 348626,00 грн., №9 від 15.01.2021 року на загальну суму 328383,0грн.

Стягнути з Головного управління ДПС у Хмельницькій області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ТОВ "Бройлер Юкрейн" сплачений судовий збір у розмірі 15890,00 (п`ятнадцять тисяч вісімсот дев`яносто) грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:ТОВ "Бройлер Юкрейн" (вул. Незалежності, 2А,Коричинці,Деражнянський район, Хмельницька область,32225 , код ЄДРПОУ - 43325427) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 44070171) Державна податкова служба України (Львівська площа, 8,Київ 1,04053 , код ЄДРПОУ - 43005393)

Головуючий суддя Г.В. Лабань

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.09.2021
Оприлюднено07.09.2021
Номер документу99388348
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/5954/21

Ухвала від 27.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 28.03.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 19.11.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 06.09.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

Ухвала від 06.09.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

Рішення від 06.09.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні