Ухвала
від 07.09.2021 по справі 453/1081/20
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 453/1081/20 Головуючий у 1 інстанції: Брона А.Л.

Провадження № 22-ц/811/3394/20 Доповідач в 2-й інстанції: Шандра М. М.

У Х В А Л А

судового засідання

07 вересня 2021 року колегія суддів судової палати з розгляду цивільних справ Львівського апеляційного суду в складі:

головуючого судді - Шандри М.М.

суддів:Приколоти Т.І., Савуляка Р.В.

секретаря: Бадівської О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Львові цивільну справу за апеляційною скаргою Сможенської сільської ради Сколівського району Львівської області на рішення Сколівського районного суду Львівської області від 01 жовтня 2020 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Сможенської сільської ради Сколівського району Львівської області про визнання права власності на нерухоме майно,

ВСТАНОВИЛА:

Рішенням Сколівського районного суду Львівської області від 01 жовтня 2020 року позов ОСОБА_1 задоволено.

Визнано за ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованою за адресою: Львівська обл., Сколівський р-н, с. Тухолька, РНОКПП НОМЕР_1 , право приватною власності на об`єкт нерухомого майна - нежитлової будівлі, позначеної у технічному паспорті літерою А-1, загальною площею 70,6 м.кв., розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Стягнуто зі Сможенської сільської ради Сколівського району Львівської області, місцезнаходження: вул. Т. Шевченка, с. Сможе, Сколівський район, Львівська область, код ЄДРПОУ: 04370372, на користь ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованї за адресою: Львівська обл., Сколівський р-н, с. Тухолька, РНОКПП НОМЕР_1 , понесені судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 840 (вісімсот сорок) гривень 80 копійок.

Рішення суду в апеляційному порядку оскаржила Сможенська сільська рада Сколівського району Львівської області.

Козівська сільська рада Стрийського району Львівської області подала заяву про заміну позивача - Сможенської сільської ради Сколівського району Львівської області на належного - Козівську сільську раду Стрийського району Львівської області. Просила задоволити дане клопотання.

Учасники справи в судове засідання апеляційної інстанції не з`явились, хоча належним чином були повідомлені про час та місце розгляду справи, тому їхня неявка відповідно до положень ч.2 ст. 372 ЦПК України не перешкоджає розгляду справи.

Частиною 1 ст. 55 ЦПК України передбачено, що у разі смерті фізичної особи, припинення юридичної особи, заміни кредитора чи боржника у зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії вчинені в цивільному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку він замінив (частина 2 ст. 55 ЦПК України).

Відповідно до змісту ст. 104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Відповідно до змісту п. 6-1 розділу V Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів, а також реорганізація сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб у зв`язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України здійснюються з урахуванням таких положень:

- у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України (далі - сформована територіальна громада), припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади (далі - розформовані територіальні громади);

- сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади з урахуванням особливостей, визначених підпунктами 5 і 6 цього пункту;

- не пізніше завершення другої сесії новообраної ради у порядку, визначеному цим пунктом, починається реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами та розміщених поза адміністративним центром сформованої територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі сформованої територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні сільські, селищні, міські ради припиняються як юридичні особи з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом;

- юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків усіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою.

Відповідно до статті 2 Закону України Про місцеве самоврядування місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Згідно з статтею 7-1 Закону України Про місцеве самоврядування до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад здійснює Кабінет Міністрів України. Рішення Кабінету Міністрів України про визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад подається до Центральної виборчої комісії для прийняття нею рішення про призначення перших місцевих виборів депутатів сільських, селищних, міських рад і сільських, селищних, міських голів відповідних територіальних громад.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 718-р на виконання статті 7-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні було визначено адміністративні центри та затверджено території територіальних громад Львівської області згідно з додатком. Додаток до вищезазначеної постанови передбачає утворення Козівської територіальної громади, до складу якої увійшла територія Сможенська територіальна громада. Адміністративним центром новостворенної територіальної громади визначено село Козьова.

Як, вбачається з матеріалів справи, відповідно до рішення Першої сесії Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області від 02.12.2020 №29-01/2020 почато процедуру реорганізаціх Сможенської сільської ради Сколівського району Львівської області, а правонаступником всього її майна прав та обов`язків відповідно до п.1.1. цього рішення є Козівська сільська рада Стрийського району Львівської області .

Ураховуючи наведене, судом встановлено наявність підстав для залучення Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області, як правонаступника позивача Сможенської сільської ради Сколівського району Львівської області,до участі у даній справі.

У зв`язку із заміною відповідача (залученням правонаступника відповідача) розгляд справи слід відкласти до 23 листопада 2021 року 09 год. 30 хв. та надати можливість особі, що залучена до у часті у справі, ознайомитись з матеріалами справи, з можливістю висловити свої письмові міркування по суті розгляду.

Керуючись ст. 55 ЦПК України, колегія суддів

УХВАЛИЛА:

Замінити відповідача в цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до Сможенської сільської ради Сколівського району Львівської області про визнання права власності на нерухоме майно - з Сможенської сільської ради Сколівського району Львівської області на Козівську сільську раду Стрийського району Львівської області.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з дня її постановлення, але може бути оскарженою у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повної ухвали.

Повний текст ухвали складено:07.09.2021.

Головуючий

Судді

СудЛьвівський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення07.09.2021
Оприлюднено09.09.2021
Номер документу99466195
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —453/1081/20

Постанова від 23.11.2021

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Постанова від 23.11.2021

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Ухвала від 07.09.2021

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Ухвала від 04.01.2021

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Ухвала від 02.12.2020

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Рішення від 01.10.2020

Цивільне

Сколівський районний суд Львівської області

Брона А. Л.

Рішення від 01.10.2020

Цивільне

Сколівський районний суд Львівської області

Брона А. Л.

Ухвала від 24.09.2020

Цивільне

Сколівський районний суд Львівської області

Брона А. Л.

Ухвала від 10.09.2020

Цивільне

Сколівський районний суд Львівської області

Брона А. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні