Ухвала
від 08.09.2021 по справі 640/22367/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/22367/20

У Х В А Л А

про залишення апеляційної скарги без руху

08 вересня 2021 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі судді-доповідача Бужак Н.П. та суддів Костюк Л.О., Степанюка А.Г., перевіривши матеріали апеляційної скарги Головного управління ДПС у м.Києві на рішення Окружного адміністративного суду м.Києва від 06 квітня 2021 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Прайм-індастрі до Головного управління ДПС у м.Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-

У С Т А Н О В И Л А:

Товариство з обмеженою відповідальністю Прайм-індастрі звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у м.Києві, Державної податкової служби України, в якому просило:

- визнати протиправними дії ДФС України щодо зупинення реєстрації податкових накладних від 23.04.2019 №23, від 24.04.2019 №24, від 26.04.2019 №26, від 27.04.2019 №27, від 27.04.2019 №28, від 02.05.2019 №2, від 03.05.2019 №3, від 04.05.2019 №5, від 04.05.2019 №6, від 04.05.2019 №7, від 06.05.2019 №8, від 07.05.2019 №9, від 07.05.2019 №10, від 07.05.2019 №11, від 07.05.2019 №12, від 07.05.2019 №13, від 07.05.2019 №14, від 08.05.2019 №15, від 08.05.2019 №16, від 08.05.2019 №17, від 08.05.2019 №18, від 08.05.2019 №19, від 09.05.2019 №20, від 09.05.2019 №21, від 09.05.2019 №22, від 09.05.2019 №23, від 05.06.2019 №10, від 06.06.2019 №11, від 07.06.2019 №12, від 14.05.2019 №24, від 14.05.2019 №25, від 14.05.2019 №26, від 14.05.2019 №27, від 14.05.2019 №28, від 14.05.2019 №29, від 14.05.2019 №30, від 14.05.2019 №31, від 14.05.2019 №32, від 14.05.2019 №33, від 14.05.2019 №34, від 14.05.2019 №35, від 14.05.2019 №36, від 14.05.2019 №37, від 15.05.2019 №38, від 15.05.2019 №39, від 15.05.2019 №40, від 03.06.2019 №7, від 04.06.2019 №8, від 16.05.2019 №43, від 16.05.2019 №44, від 16.05.2019 №45, від 16.05.2019 №46, від 16.05.2019 №47, від 16.05.2019 №48, від 16.05.2019 №49, від 17.05.2019 №50, від 17.05.2019 №51, від 17.05.2019 №52, від 18.05.2019 №55, від 18.05.2019 №56, від 21.05.2019 №58, від 22.05.2019 №60, від 28.05.2019 №72, від 30.05.2019 №78, від 31.05.2019 №84;

- визнати протиправними та скасувати Рішення комісії ГУ ДФС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації від 15.05.2019 №1163925/41431577, від 15.05.2019 №1163923/41431577, від 15.05.2019 №1163927/41431577, від 15.05.2019 №1163926/41431577, від 15.05.2019 №1163924/41431577, від 08.07.2019 №1215404/41431577;

- визнати протиправними та скасувати акти індивідуальної дії ДФС України у формі квитанцій про зупинення реєстрації спірних податкових накладних від 27.05.2019 №9109006364, від 27.05.2019 №9109010458, від 27.05.2019 №9109004014, від 27.05.2019 №9109003614, від 27.05.2019 №9108985323, від 27.05.2019 №9109000995, від 27.05.2019 №9109005910, від 27.05.2019 №9109001291, від 27.05.2019 №9108994949, від 27.05.2019 №9108997038, від 27.05.2019 №9109000769, від 27.05.2019 №9109099598, від 27.05.2019 №9109145191, від 27.05.2019 №9109129971, від 27.05.2019 №9109146799, від 27.05.2019 №9109156530, від 27.05.2019 №9109150258, від 27.05.2019 №9109154359, від 27.05.2019 №9109147701, від 27.05.2019 №9109144451, від 24.06.2019 №9134858218, від 24.06.2019 №9134867911, від 24.06.2019 №9134858753, від 27.05.2019 №9109150240, від 27.05.2019 №9109147240, від 27.05.2019 №9109150168, від 27.05.2019 №9109151740, від 27.05.2019 №9109151613, від 27.05.2019 9109144462, від 27.05.2019 №9109149962, від 27.05.2019 9109144472, від 27.05.2019 №9109149307, від 27.05.2019 №9109152781, від 30.05.2019 №9112482537, від 30.05.2019 №9112502970, від 30.05.2019 №9112494015, від 30.05.2019 №9112506085, від 30.05.2019 №9112509267, від 30.05.2019 №9112471845, від 30.05.2019 №9112503707, від 24.06.2019 №9134857819, від 24.06.2019 №913487654, від 13.06.2019 №9126041911, від 13.06.2019 №9126041063, від 13.06.2019 №912069932, від 13.06.2019 №9126073759, від 13.06.2019 №9126046202, від 13.06.2019 №9126070242, від 13.06.2019 №912374162, від 13.06.2019 №9126077126, від 13.06.2019 №9126072448, від 13.06.2019 №9126042303, від 13.06.2019 №9126040899, від 13.06.2019 №912076093, від 13.06.2019 №9126070200, від 13.06.2019 №912331219, від 13.06.2019 №9126346126, від 13.06.2019 №9126042669, від 13.06.2019 №9126070822;

- зобов`язати Державну податкову службу України здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкові накладні від 23.04.2019 №23, від 24.04.2019 №24, від 26.04.2019 №26, від 27.04.2019 №27, від 27.04.2019 №28, від 02.05.2019 №2, від 03.05.2019 №3, від 04.05.2019 №5, від 04.05.2019 №6, від 04.05.2019 №7, від 06.05.2019 №8, від 07.05.2019 №9, від 07.05.2019 №10, від 07.05.2019 №11, від 07.05.2019 №12, від 07.05.2019 №13, від 07.05.2019 №14, від 08.05.2019 №15, від 08.05.2019 №16, від 08.05.2019 №17, від 08.05.2019 .№18, від 08.05.2019 №19, від 09.05.2019 №20, від 09.05.2019 №21, від 09.05.2019 №22, від 09.05.2019 №23, від 05.06.2019 №10, від 06.06.2019 №11, від 07.06.2019 №12, від 14.05.2019 №24, від 14.05.2019 №25, від 14.05.2019 №26, від 14.05.2019 №27, від 14.05.2019 №28, від 14.05.2019 №29, від 14.05.2019 №30, від 14.05.2019 №31, від 14.05.2019 №32, від 14.05.2019 №33, від 14.05.2019 №34, від 14.05.2019 №35, від 14.05.2019 №36, від 14.05.2019 №37, від 15.05.2019 №38, від 15.05.2019 №39, від 15.05.2019 №40, від 03.06.2019 №7, від 04.06.2019 №8, від 16.05.2019 №43, від 16.05.2019 №44, від 16.05.2019 №45, від 16.05.2019 №46, від 16.05.2019 №47, від 16.05.2019 №48, від 16.05.2019 №49, від 17.05.2019 №50, від 17.05.2019 №51, від 17.05.2019 №52, від 18.05.2019 №55, від 18.05.2019 №56, від 21.05.2019 №58, від 22.05.2019 №60, від 28.05.2019 №72, віл 30.05.2019 №78, від 31.05.2019 №84 - датою їх фактичного подання на реєстрацію.Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 06 квітня 2021 року адміністративний позов задоволено повністю.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, Головне управління ДПС у м. Києві звернулось з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити повністю. Крім того, апелянтом подано клопотання про звільнення чи відстрочення сплати судового збору.

Перевіривши апеляційну скаргу, суд вважає, що вона підлягає залишенню без руху з наступних підстав.

Частиною 1 ст. 300 КАС України передбачено, що за відсутності підстав для залишення апеляційної скарги без руху, повернення апеляційної скарги чи відмови у відкритті апеляційного провадження суд апеляційної інстанції постановляє ухвалу про відкриття апеляційного провадження у справі.

Відповідно до ч.2 ст. 298 КАС України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Згідно з ч. 3 ст. 298 КАС України апеляційна скарга залишається без руху також у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 295 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строку або вказати інші підстави для поновлення строку.

Пунктом 1 частини 5 статті 296 КАС України передбачено, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

Як убачається з матеріалів справи, Головним управлінням ДПС у м. Києві до апеляційної скарги не долучено документ про сплату судового збору, натомість апелянтом заявлено клопотання про звільнення чи відстрочення сплати судового збору у зв`язку з обмеженим фінансуванням.

Щодо заявленого клопотання, суд вважає за необхідне зазначити наступне

Відповідно до Закону України Про судовий збір , з урахуванням змін внесених Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору , на момент подання апеляційної скарги, суб`єкти владних повноважень зобов`язані сплачувати судовий збір.

Пунктом 2 розділу ІІ Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору передбачено, обов`язок щодо забезпечення належного фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору покладено на Кабінет Міністрів України.

У відповідності до частини 1 статті 133 Кодексу адміністративного судочинства України України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Згідно з статтею 8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім`ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю.

Наведені в клопотанні причини несплати судового збору суд не може вважати поважними.

Доказів, які б вказували, на майновий стан та свідчили про неможливість сплати судового збору, відповідач до апеляційної скарги також не додав.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи норми чинного законодавства, колегія суддів вважає, що клопотання Головного управління ДПС у м. Києві про звільнення та відстрочення сплати судового збору задоволенню не підлягає, оскільки звертаючись до суду з вказаним клопотанням та посилаючись на відсутність коштів, відповідач не надав доказів, що його майновий стан унеможливлює сплату судового збору.

Таким чином, апелянт відповідно до вимог п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України повинен додати до апеляційної скарги документ про сплату судового збору.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з п. 3.1 ч. 2 ст. 4 вказаного Закону, за подання до суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Пунктом 3.2 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", встановлено, що за подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами ставка судового збору становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги, але не більше 15 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У відповідності до ч. 3 ст. 6 Закону, у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Згідно Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік", чинного на момент звернення до суду з позовною заявою, прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01 січня 2020 року встановлено у розмірі 2102 грн.

Отже, розмір судового збору за подання апеляційної скарги відповідно становить 31530,00 грн (2102*10=21020; 21020*150%/100%=31530).

Оскільки Головним управлінням ДПС у м. Києві не було сплачено судовий збір, то апелянт має сплатити судовий збір у сумі 31530,00 грн.

Судовий збір необхідно сплатити на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду. Реквізити для сплати судового збору: Отримувач коштів ГУК у м.Києві/Печерс.р-н/22030101. Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783. Банк отримувача Казначейство України (ел. адм. подат.). Код банку отримувача (МФО) 899998. Рахунок отримувача UA638999980313171206081026007. Код класифікації доходів бюджету 22030101.

Вищевказані обставини перешкоджають прийняттю апеляційної скарги до провадження суду апеляційної інстанції, тому апеляційна скарга підлягає залишенню без руху, а апелянту необхідно надати строк для усунення зазначених недоліків.

У відповідності до ч. 2 ст. 298 КАС України, до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, згідно з якими апеляційна скарга залишається без руху з наданням строку для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення копії даної ухвали.

У зв`язку з викладеним, апеляційну скаргу слід залишити без руху та запропонувати апелянту усунути вказані недоліки апеляційної скарги шляхом подання заяви про поновлення строку на апеляційне оскарження та документа про сплату судового збору в розмірі 31530,00 грн.

Керуючись ст.ст. 133, 169, 296, 298 КАС України, колегія суддів,-

У Х В А Л И Л А:

Відмовити Головному управлінню ДПС у м. Києві у задоволенні клопотання про звільнення та відстрочення сплати судового збору.

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 06 квітня 2021 року залишити без руху.

Встановити Головному управлінню ДПС у м. Києві строк для усунення недоліків в термін протягом десяти днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.

У разі невиконання ухвали у зазначений вище строк апеляційна скарга буде повернута особі, що її подала.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.

Суддя-доповідач Бужак Н.П.

Судді Костюк Л.О.

Степанюк А.Г.

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.09.2021
Оприлюднено13.09.2021
Номер документу99481474
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/22367/20

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 04.10.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Ухвала від 08.09.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Ухвала від 08.07.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 07.06.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 07.06.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Рішення від 06.04.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 02.12.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 02.12.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 22.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні