Рішення
від 16.06.2010 по справі 2-264-10
КОЗЕЛЬЩИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-264/10

РІШЕННЯ

І м е н е м У к р а ї н и

16 червня 2010 року Козельщинськи й районний суд Полтавської о бласті

в складі: головуючог о судді: - Оксенюк М.М.

при секретарі: - Пазій Г.В.

розглянувши у відкрито му судовому засіданні в залі суду в смт. Козельщині цивіль ну справу за позовом ОСО БА_3 до Управління пен сійного фонду України в Козе льщинському районі Полтавсь кої області про поновлення п ропущеного строку та про стя гнення недоплаченої щомісяч ної соціальної допомоги, -

в с т а н о в и в :

Позивач ОСОБА_3 звернулася до суду із поз овом до Управління пенсійног о фонду України в Козельщинс ькому районі про поновлення пропущеного строку для зверн ення до суду за захистом пору шених прав, свобод та інтерес ів, про визнання дій відповід ача неправомірними, про стяг нення з відповідача на корис ть позивача недоплаченої що місячної соціальної допомог и за 2006 - 2009 рік, про зобов ' язання відповідача нарахо вувати позивачу щомісячну со ціальну допомогу в подальшом у при нарахуванні пенсії.

Далі, в позові позивач зазна чив, що він належить до соціал ьної категорії «Дитина війни » та відповідно до ст. 6 ЗУ «Про соціальний захист дітей вій ни» має право на отримання со ціальної допомоги в розмірі 30% від мінімального розміру пе нсії за віком. Відповідач всу переч Рішення Конституційно го Суду України № 6-рп/2007 від 09 ли пня 2007 року, яким були визнані неконституційними окремі по ложення Закону України «Про державний бюджет України на 2007 рік», в тому числі й щодо зуп инення ст.6 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни», не здійснив йому нараху вання та виплату відповідног о підвищення до пенсії.

Далі, позивач зазначив, що з січня 2006 року по грудень 2009 рік відповідачем не виплачувала ся їй щомісячна державна соц іальна допомога, у зв' язку з чим утворилася заборгованіс ть за вищезазначений періоди .

В судове засідання позивач та представник відповідача не з'явились, про час та місце слухання справи були повідом лені своєчасно та належним ч ином, надали до суду заяви про розгляд справи без їх участі .

Суд, дослідивши письмові м атеріали справи встановив на ступне:

Судом встановлено, що позив ач має правовий статус дитин и війни відповідно до ст.1 ЗУ « Про соціальний захист дітей війни», що підтверджується в ідміткою у пенсійному посвід ченні та довідкою про суму от риманої надбавки де зазначен о, що позивач перебуває на обл іку в пенсійному фонді як отр имувач пенсії, має статус «ди тина війни».

Із заперечень УПФУ в Козель щинському районі встановлен о, що відповідач не здійснює п озивачу зазначених виплат, п осилаючись на відсутність у нього коштів та на невизначе ність розрахункової величин и (мінімальної пенсії за віко м) для розрахунку підвищень д о пенсії категорії громадян, які мають статус дітей війни .

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни "Про соціальний захист дітей війни", дітям війни пенс ії або щомісячне довічне гро шове утримання чи державна с оціальна допомога, що виплач ується замість пенсії, підви щуються на 30 відсотків мініма льної пенсії за віком.

Згідно ст. 7 Закону України "П ро соціальний захист дітей в ійни", фінансове забезпеченн я державних соціальних гаран тій, передбачених цим Законо м, здійснюється за рахунок ко штів Державного бюджету Укра їни.

Законом України "Про Держав ний бюджет на 2006 рік" від 20.12.2005 ро ку дію ст.6 зазначеного Закону на 2006 рік зупинено.

Законом України "Про внесен ня змін до Закону України "Про Державний бюджет на 2006 рік" від 19.01.2006 року, який набрав чинност і 15.03.2006 року, до статті 110 Закону України "Про Державний бюдже т на 2006 рік" було внесено зміни, якими встановлено, що пільги дітям війни, передбачені ст.6 Закону України "Про соціальн ий захист дітей війни" у 2006 році запроваджуються поетапно, з а результатами виконання бюд жету у першому півріччі, у пор ядку, визначеному Кабінетом Міністрів України за погодже нням з Комітетом Верховної Р ади України з питань бюджету .

Проте, у 2006 році пільги, встан овлені ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей вій ни" запроваджені не були.

Закони України "Про Державн ий бюджет на 2006 рік" від 20.12.2005 року та "Про внесення змін до Закон у України "Про Державний бюдж ет на 2006 рік" від 19.01.2006 року неконс титуційними не визнані та ді яли протягом 2006 року.

Таким чином, відповідно до в ищезазначених Законів, у від повідачів не було підстав на раховувати та сплачувати поз ивачеві доплату до пенсії, пе редбачену ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни", оскільки до 15.03.2006 року ді ю зазначеної норми було зупи нено, а потім передбачені нею виплати не запроваджені.

Крім того, надаючи перевагу Законам України " Про Державн ий бюджет на 2006 рік " від 20.12.2005 року та " Про внесення змін до Зако ну України " Про Державний бюд жет на 2006 рік " від 19.01.2006 року, суд в иходить з того, що закони є акт ами єдиного органу законодав чої влади - Верховної Ради Укр аїни. Конституція України не встановлює пріоритету в зас тосуванні того чи іншого зак ону, в тому числі залежно від п редмета правового регулюван ня. Немає такого закону Украї ни, який би регулював питання подолання колізії норм зако нів, що мають однакову юридич ну силу.

Конституційний Суд Україн и у п. 3 мотивувальної частини рішення від 03.10.1997 року №4-зп (спра ва про набуття чинності Конс титуцією) зазначив: "Конкретн а сфера суспільних відносин не може бути водночас врегул ьована однопредметними норм ативними правовими актами од накової сили, які за змістом с уперечать один одному. Звича йною є практика, коли наступн ий у часі акт містить пряме за стереження щодо повного або часткового скасування попер еднього. Загальновизнаним є те, що з прийняттям нового акт а, якщо інше не передбачено са мим цим актом, автоматично ск асовується однопредметний а кт, який діяв у часі раніше ".

Виходячи із системного ан алізу наведених норм законод авства, суд не знаходить підс тав для задоволення позовних вимог позивача, які стосують ся виплат доплати до пенсії з а 2006 рік. Відповідачі по справі протягом 2006 року діяли у відпо відності з діючим законодавс твом та не мали підстав здійс нювати позивачу щомісячні до плати до пенсії, оскільки до 15 .03.2006 року дія ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" була зупинена, а з 15.03.2006 ро ку здійснення доплат, визнач ено у інший спосіб, тобто пост авлено в залежність від вико нання у другому півріччі 2006 ро ку Закону України "Про Держав ний бюджет на 2006 рік".

Стосовно позовних вимог щ одо здійснення позивачу допл ати до пенсії за 2007 рік, суд вва жає їх частково підлягаючими задоволенню, з таких підстав .

Відповідно до п. 12 ст. 71 Закону України "Про Державний бюдже т на 2007 рік", дію статті 6 Закону У країни "Про соціальний захис т дітей війни", з урахуванням с т. 111 цього Закону, було зупинен о.

Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 за №6-рп\2007 року, у справі за поданням 46 на родних депутатів України щод о відповідності Конституції України (конституційності) п оложень статей 29, 36 ч. 2 ст. 56, ч. 2 ст. 62, ч. 1 ст. 66, пп. 7, 9, 12, 13,14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46, ст. 71, ст. ст. 98, 101, 103, 111 Закону України "П ро Державний бюджет України на 2007 рік" (справа про соціальні гарантії громадян), визнано т аким, що не відповідає Консти туції України (є неконституц ійним) положення п. 12 ст. 71 Закон у України "Про Державний бюдж ет на 2007 рік", яким зупинено дію ст. 6 Закону України "Про соціа льний захист дітей війни", з ур ахуванням ст. 111 цього Закону.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Відповідно до ч.2 ст.152 Консти туції України закони, інші пр авові акти або їх окремі поло ження, що визнані неконститу ційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційн им Судом України рішення про їх неконституційність.

Виходячи з приписів ч.2 ст.152 К онституції України та дати у хвалення рішення Конституці йним Судом України УПФУ в Коз ельщинському районі повинен був нараховувати та сплачув ати позивачу доплату до пенс ії, передбачену ст.6 Закону Укр аїни "Про соціальний захист д ітей війни" з 09.07.2007 року, оскільк и з моменту ухвалення Консти туційним Судом України рішен ня щодо неконституційності п ункту 12 статті 71 Закону Україн и "Про Державний бюджет Украї ни", ця норма втратила чинніст ь та не підлягала застосуван ню. Отже, відповідач з 09.07.2007 року мав діяти у відповідності з п риписами діючої норми ст. 6 Зак ону України "Про соціальний з ахист дітей війни", нараховув ати та здійснювати позивачу відповідні доплати.

Що стосується вимог позива ча про зобов'язання відповід ача виплачувати йому в 2008 році щомісячну надбавку до пенсі ї в розмірі 30 % мінімальної пен сії за віком, то суд вважає так і вимоги частково обґрунтова ними, виходячи з наступного.

Відповідно до п.п.41 розділу 2 Закону України "Про Державни й бюджет на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України" текст статт і 6 Закону України "Про соціаль ний захист дітей війни" викла дено в наступній редакції. Ді тям війни (крім тих, на яких поширюється дія Закону Укр аїни "Про статус ветеранів в ійни, гарантії їх соціально го захисту") до пенсії або що місячного довічного грошов ого утримання чи державної соціальної допомоги, що ви плачується замість пенсії, виплачується підвищення у р озмірі надбавки, встановлено ї для учасників війни. Ветера нам війни, які мають право на о тримання підвищення до пенсі ї або щомісячного довічного грошового утримання чи держа вної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії , відповідно до цього Закону т а Закону України "Про статус в етеранів війни, гарантії їх с оціального захисту" дане під вищення провадиться за їх ви бором згідно з одним із закон ів.

Відповідно до довідки про с уму отриманої надбавки "дітя м війни" яка виплачується одн очасно з пенсією вбачається, що з 01 січня 2008 року позивачу бу ло нараховане та виплачуєтьс я зазначене підвищення відпо відно до встановленого розмі ру, а саме: 01.01.2008 року у розмірі 47 г рн., 01.04.2008 року у розмірі 48,10 грн., 01 .07.2008 року у розмірі 48,20 грн. з 01.10.2008 р оку і по даний час 49,80 грн.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 за №10-рп\2008 року, у справі за конституцій ними поданнями Верховного Су ду України щодо відповідност і Конституції України (конст итуційності) окремих положен ь ст.65 розділу 1, пунктів 61, 62, 63, 66 ро зділу 2, пункту 3 розділу 3 Закон у України "Про Державний бюдж ет України на 2008 рік та про внес ення змін до деяких законода вчих актів України" і 101 народн их депутатів України щодо ві дповідності Конституції Укр аїни (конституційності) поло жень ст. 67 розділу 1, п.п. 1-4, 6-22, 24-100 роз ділу 2 Закону України "Про Держ авний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяки х законодавчих актів України " (справа щодо предмета та зміс ту закону про Державний бюдж ет України), визнано таким, що не відповідає Конституції У країни (є неконституційним) п оложення п.п.41 розділу 2 Закону України "Про Державний бюдже т на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих акті в України".

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Виходячи із системного ана лізу зазначених норм законод авства, рішення Конституційн ого Суді України від 22.05.2008 року та приписів ч.2 ст.152 Конституці ї України, суд дійшов висновк у, що з 22.05.2008 року УПФУ в Козельщи нському районі повинен був н араховувати та сплачувати по зивачу доплату до пенсії, пер едбачену ст.6 Закону України "П ро соціальний захист дітей в ійни" в редакції, яка діяла до 01.01.2008 року, оскільки з моменту у хвалення Конституційним Суд ом України рішення щодо неко нституційності пп..41 розділу 2 Закону України "Про Державни й бюджет на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України", ця норма втр атила чинність та не підляга ла застосуванню. Отже, відпов ідач з 22.05.2008 року мав діяти у від повідності з приписами діючо ї норми ст.6 Закону України "Пр о соціальний захист дітей ві йни", нараховувати та здійсню вати позивачу доплату до пен сії у розмірі 30% мінімальної п енсії за віком.

Між тим, до 22.05.2008 року, тобто до ухвалення зазначеного рішен ня Конституційним Судом Укра їни, відповідач, здійснюючи п озивачу доплати, передбачені ст.6 Закону України "Про соціа льний захист дітей війни" в ре дакції від 01.01.2008 року, з урахува нням п.п.41 розділу 2 Закону Укр аїни "Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів Ук раїни", діяв на підставі та у в ідповідності з діючою нормою зазначених законів, а тому по зовні вимоги щодо стягнення доплати до пенсії у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року задоволе нню не підлягають.

Що стосується вимог позива ча про зобов'язання відповід ача виплачувати йому в 2009 році щомісячну надбавку до пенсі ї в розмірі 30 % мінімальної пен сії за віком, то суд вважає так і вимоги частково обґрунтова ними, виходячи з наступного.

Згідно ст. 54 ЗУ «Про державни й бюджет України на 2009 рік», в 2009 році прожитковий мінімум на одну особу та для тих, хто від носиться для основних соціал ьних та демографічних груп н аселення, встановлено в розм ірах, що діяли в грудні 2008 року. Розміри державних соціальни х гарантій на 2009 рік, що визнача ються залежно від прожитково го мінімуму, встановлюються відповідними законами Украї ни, цим Законом та нормативно -правовими актами Кабінету М іністрів України.

Відповідно до ЗУ «Про Держ авний бюджет України на 2008 рік » прожитковий мінімум для ос іб, які втратили працездатні сть, становить: з 01 січня - 470 грн. , з 01 квітня - 481 грн., з 01 липня - 482 грн ., з 01 жовтня - 498 грн.

Відповідно до ЗУ «Про Держа вний бюджет України на 2009 рік» прожитковий мінімум для осі б, які втратили працездатніс ть, становить: з січня місяця - 498 грн., а із 01 листопада 2009 року становить 573 грн.

Також, суд бере до уваги, що З аконом України «Про Державни й бюджет на 2009 рік» не може ска совуватися чи змінюватися об сяг прав і обов'язків, пільг, к омпенсацій і гарантій, перед бачених іншими законами, з чо го є достатні підстави зроби ти висновок про те, що законом "Про Державний бюджет Україн и" не може встановлюватися ро змір гарантій, визначений ві дповідними законами.

Отже, відповідач з 22.05.2008 року п о 31.12.2009 рік мав діяти у відповід ності з приписами діючої нор ми ст.6 Закону України "Про соц іальний захист дітей війни", н араховувати та здійснювати п озивачу доплату до пенсії у р озмірі 30% мінімальної пенсії з а віком.

Відповідно до статті 64 Конс титуції України конституцій ні права і свободи людини і гр омадянина не можуть бути обм ежені, крім випадків, передба чених Конституцією України.

Щодо доводів стосовно відс утності підстав для застосув ання до спірних правовідноси н ст.28 Закону України "Про зага льнообов'язкове державне пен сійне страхування", суд зазна чає наступне.

Сторонами по справі не запе речується, що позивач, відпов ідно до ст.6 Закону України "Пр о соціальний захист дітей ві йни" має право на отримання до плати до пенсії у розмірі 30% мі німальної пенсії за віком.

За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими ст.28 З акону України "Про загальноо бов'язкове державне пенсійне страхування", іншого нормати вно-правового акта, який би ви значав цей розмір або встано влював інший розмір, немає.

З огляду на викладене, суд в важає необґрунтованими дово ди відповідача щодо застосув ання положення ч.3 ст.28 зазначе ного Закону, з якої випливає, щ о мінімальний розмір пенсії за віком, встановлений абзац ом 1 частини 1 цієї статті, заст осовується виключно для визн ачення розмірів пенсії, приз начених згідно з цим Законом , оскільки наявність такої но рми та відсутність іншого мі німального розміру пенсії за віком не є підставою для відм ови в реалізації позивачем к онституційної гарантії, вста новленої ст.46 Конституції Укр аїни та права на отримання до плати до пенсії, передбачено ї ст.6 Закону України "Про соці альний захист дітей війни".

Також, суд відхиляє доводи в ідповідача щодо не визначено сті на законодавчому рівні п итання відносно органу на як ий покладено обов'язок здійс нення виплат підвищення до п енсії особам, які мають стату с дитини війни, оскільки Пенс ійний фонд України повинен д іяти у відповідності до Поло ження Про Пенсійний фонд Укр аїни, затвердженого Указом П резидента України від 01.03.2002 рок у за №121\2001 і здійснює свої повн оваження на підставі п.15 зазна ченого положення через створ ені в установленому порядку його територіальні управлін ня. Відповідно до Закону Укра їни " Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван ня" рішення про призначення т а перерахунок пенсій приймаю ться районними управліннями Пенсійного фонду України за місцем проживання пенсіонер ів.

Таким чином, обов'язок по на рахуванню та виплаті доплати до пенсії позивача, передбач еної ст.6 Закону України " Про с оціальний захист дітей війни " покладено на УПФУ в Козельщи нському районі, за місцем про живання позивача.

Суд не бере до уваги твердже ння відповідача яке міститьс я в запереченнях відповідача стосовно того, що по справі та кож повинно бути залучено в я кості співвідповідача "Держк азначейство", оскільки згідн о абз. 1 п.1 Положення про Пенсій ний фонд України, затверджен ого Указом Президента Україн и від 01.03.2002 року за №121\2001 Пенсійни й фонд України є центральним органом виконавчої влади.

Відповідно до зазначеного Положення на Пенсійний фонд України покладено обов'язок щодо призначення пенсії; підготовки документів для її виплати; забезпечення своєчасного і в повному обся зі фінансування та виплату п енсій.

Отже, обов'язок по нарахуван ню та виплати доплати до пенс ії, яка передбачена Законом У країни "Про соціальний захис т дітей війни", покладено саме на органи Пенсійного фонду У країни.

Враховуючи, що держава взял а на себе обов'язок щодо випла ти позивачу 30% доплати до пенс ії та поклала виконання цьог о обов'язку на центральний ор ган виконавчої влади - Пенсій ний фонд України, який діє чер ез свої місцеві органи, що вхо дять в систему його органів, а ле вони не вчинили жодної дії для нарахування цих коштів т а їх виплати, суд вважає, що во ни не виконали своїх повнова жень без поважних причини.

Виходячи із системного ана лізу приписів Конституції Ук раїни та наведених нормативн о-правових актів, суд вважає б езпідставними посилання від повідача стосовно залучення в якості співвідповідача "Де ржказначейство", оскільки УП ФУ в Козельщинському районі є належним відповідачем по с праві.

Отже, суд виходить з того, що УПФУ в Козельщинському райо ні при виплаті соціальної до помоги в супереч вимогам ст. 62 ЗУ "Про Державний бюджет Укр аїни на 2007 рік" та ст. 58 ЗУ "Про Дер жавний бюджет України на 2008 рі к", ст. 54 ЗУ "Про Державний бюдже т України на 2009 рік" не здійснюв ав в повному обсязі доплату д о пенсії із врахуванням дові дки про суму отриманої надба вки позивачем, а саме: за 2007 рік з 09 липня 2007 року по 31 грудн я 2007 року у розмірі 710,94 грн. ( 410 грн. 06 коп. х 30 % : 31 дн. х 23 дн.) + (410 грн . 06 коп. х 2 міс х 30 %) + ( 415 грн. 11 коп. х 3 м іс х 30 %) та за 2008 рік з 22.05.2008 рок у по 31.12.2008 рік у розмірі 715,23 грн .: (481 грн. х 30 % : 31 дн. х 10 дн. - 481 грн. х 1 0 % : 31 дн. х 10 дн.) + ( 481 грн. х 30% - 481 грн. х 10 %) + ( 482 грн. х 3 міс х 30 % - 482 грн. х 3 міс х 10 %) + ( 498 грн. х 3міс х 30 % - 498 грн. х 3 міс х 10 % ), з 01 січня 2009 року по 31 грудня 2009 року недоотримано із враху ванням довідки про суму отри маної надбавки грошові кошти в розмірі 1240,2 грн. (( з с ічня місяця 2009 року по жовтень місяць 2009 року включно 498х30%=149,4 г рн. Ч10 = 1494 грн.) + (з листопада міся ця 2009 року по грудень місяць 2009 р оку 171,9 грн. Ч 2=343,8 грн.)= 1837,8 грн.; 49,8 г рн. ( надбавка яка виплачувала ся в 2009 році)Ч12(місяців)=597,6 грн.; 1837,8 грн.-597,6 грн. =1240,2 грн.)), які підляг ають донарахуванню та виплат і.

Разом з тим, суд виходить з т ого, що перерахунок пенсії зд ійснюється органами Пенсійн ого фонду України в порядку, в становленому чинним законод авством, на підставі докумен тів, наявних у пенсійній спра ві, з урахуванням вимог ст. 42 За кону України «Про загальнооб ов'язкове державне пенсійне страхування» щодо індексаці ї пенсійних виплат, тому суд н е може перебирати на себе фун кцію здійснення перерахунку та нарахування пенсії, покла дену законодавством на зазна чені органи, і не може зобов'яз ати управління нарахувати по зивачу підвищення до пенсії у визначеному розмірі, а може зобов'язати лише здійснити д ії щодо перерахунку пенсії з урахуванням вимог законодав ства.

З огляду на викладене, позов ні вимоги щодо нарахування к онкретно визначеної суми зад оволенню не підлягають.

Позовна вимога позивача що до зобов'язання відповідача в подальшому нараховувати що місячну соціальну надбавку д итині війни відповідно до За кону України "Про соціальний захист дітей війни" при нарах уванні пенсії не підлягає до задоволення, оскільки судов е рішення повинно бути наслі дком чинного правового регул ювання та спрямовано на відн овлення порушених прав, своб од та інтересів на час виріше ння позову по суті. Виходячи і з змісту законодавства воно не може в майбутньому регулю вати суспільні відносини.

Суд не бере до уваги доводи позивача щодо пропущення стр оку звернення до суду за захи стом своїх порушених прав, ос кільки відповідно до ст. 257 ЦК У країни, загальна позовна дав ність встановлюється тривал істю у три роки, а тому строк звернення до суду позивачем не пропущено.

Відповідно до ст. 16 ЦК Україн и вбачається, що кожна особа м ає право звернутися до суду з а захистом свого особистого немайнового або майнового пр ава та інтересу. Способами за хисту цивільних прав та інте ресу можуть бути визнання не законними рішення, дій чи без діяльності органу державної влади, органу влади Автономн ої Республіки Крим або орган у місцевого самоврядування, їх посадових та службових ос іб.

Отже, враховуючи викладене , суд вважає за необхідно задо вольнити позовні вимоги поз ивача в частині визнання дії відповідача неправомірними , оскільки відповідач порушу ючи норми вищезазначених нор мативних актів не вчинив жод них дій для нарахування цих к оштів та їх виплаті позивачу , не виконав своїх повноважен ь без поважних причин.

Відповідно до ч.1 ст.88 ЦПК України, стороні, на корис ть якої ухвалено рішення, суд присуджує з другої сторони понесені нею і документальн о підтверджені судові витрат и. Якщо позов задоволено част ково, судові витрати присудж уються позивачеві пропорц ійно до розміру задоволени х позовних вимог, а відповіда чеві - пропорційно до тієї ч астини позовних вимог, у задо воленні яких позивачеві відм овлено.

Стягнути з відповіда ча на користь позивача судов і витрати в розмірі 85 грн . 50 коп .

Також, суд бере до ува ги, що позивач при зверненні д о суду не в повному обсязі спл атила судові витрати, а тому необхідно стягнути з позивач а на користь держави недо плачене держмито в сумі 1 грн., а також на користь ГУДКУ в По лтавській області стягнути н едоплачені витрати за інформ аційне технічне забезпеченн я у розмірі - 83 грн. (а.с. 1,2).

На підставі викладен ого, керуючись ст.ст. 3, 6 ЗУ «Про соціальний захист дітей вій ни», ст. 64, 124, 152 Конституції Укра їни, Рішенням Конституційног о Суду України від 09.07.2007 за №6-рп\ 2007 року, Рішенням Конституцій ного Суду України від 22.05.2008 за № 10-рп\2008 року, ст. 28 ЗУ «Про загальн ообов' язкове державне пенс ійне страхування», ст.ст. 1, 3, 11, 14 -16, 22 ЦК України, ст.ст. 3, 4, 15, 88, 212-215 ЦПК України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Позов ОСОБА_3 до Управління пенсійного фо нду України в Козельщинськом у районі Полтавської області про поновлення пропущеного строку та про стягнення недо плаченої щомісячної соціаль ної допомоги - задовольн ити частково .

Визнати дії Управління пен сійного фонду України в Козе льщинському районі Полтавсь кої області за період з 09 липн я 2007 року по 31 грудня 2007 року, з 22 тр авня 2008 року по 31 грудня 2008 року та з 01 січня 2009 року по 31 гру дня 2009 року - неправомірни ми.

Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Ко зельщинському районі здійснити перерахунок пе нсії ОСОБА_3 з під вищенням її на 30% мінімальної пенсії за віком з розміру, вст ановленого ч. 1 ст. 28 Закону Укра їни «Про загальнообов' язко ве пенсійне страхування» та провести відповідні виплати за 2007 рік з 09 липня 2007 р оку по 31 грудня 2007 року, за 2008 рік з 22.05.2008 року по 31 грудн я 2008 року та 2009 рік з 01 с ічня 2009 року по 31 грудня 2009 року, з урахуванням проведених випл ат.

Стягнути з Управління пенс ійного фонду України в Козел ьщинському районі Полтавськ ої області на користь ОС ОБА_3 судові витрати в розмірі 85 грн . 5 0 коп.

В іншій частині позовних ви мог позивачу - відмовити.

Стягнути з ОСОБА_3 на користь дер жави недоплачене держмито в сумі 1 грн., а також на користь ГУДКУ в Полтавській області стягнути недоплачені витрат и за інформаційне технічне з абезпечення у розмірі - 83 грн.

Рішення може бути оскаржен е протягом десяти днів шляхо м подачі заяви про апеляційн е оскарження і протягом посл ідуючих двадцяти днів шляхом подачі апеляційної скарги д о апеляційного суду Полтавсь кої області через Козельщинс ький районний суд.

Рішення набуває чинності п ісля спливу строку на поданн я заяви про апеляційне оскар ження, якщо така заява не под ана.

Рішення надруковане судде ю в нарадчій кімнаті і є оригі налом.

Повне рішення виготовлено 18.05.2010 року.

Суддя

Козельщинського районного суду: М.М.Оксенюк

СудКозельщинський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення16.06.2010
Оприлюднено02.03.2011
Номер документу9952026
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-264-10

Рішення від 23.03.2010

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Гаврищук Л. П.

Рішення від 23.03.2010

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Гаврищук Л. П.

Ухвала від 22.02.2010

Цивільне

Комсомольський міський суд Полтавської області

Куц Тетяна Олександрівна

Ухвала від 02.07.2010

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Пахоменко Олег Геннадійович

Рішення від 31.05.2010

Цивільне

Першотравневий районний суд м.Чернівців

Скуляк Ігор Анатолійович

Рішення від 13.07.2010

Цивільне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Сінельнік Руслан Васильович

Рішення від 04.06.2010

Цивільне

Богодухівський районний суд Харківської області

Кузіна Надія Петрівна

Рішення від 10.06.2010

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Бондаренко Леонід Іванович

Рішення від 16.06.2010

Цивільне

Козельщинський районний суд Полтавської області

Оксенюк Михайло Миколайович

Рішення від 01.06.2010

Цивільне

Артемівський міськрайонний суд Донецької області

Тверський Сергій Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні