ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Ухвала
"10" серпня 2021 р. м. ХерсонСправа № 540/2484/20 Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Хом`якової В.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області, Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Департаменту соціального розвитку населення Херсонської обласної державної адміністрації про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив :
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області, в якому просить:
- визнати протиправною та скасувати відмову Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області в нарахуванні та виплаті разової грошової допомоги до 05.05.2020 року ОСОБА_1 як особі з інвалідністю внаслідок війни 3 групи у розмірі семи мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 25.12.1998 та рішення Конституційного Суду України від 27.02.2020 року №3-р/2020 з урахуванням раніше виплачених сум;
- зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області здійснити нарахування та провести виплату разової грошової допомоги до 05.05.2020 року ОСОБА_1 як особі з інвалідністю внаслідок війни 3 групи у розмірі семи мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст.13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 25.12.1998 та рішення Конституційного Суду України від 27.02.2020 року №3-р/2020 з урахуванням раніше виплачених сум.
Ухвалою від 07.09.2020 відкрито провадження у справі.
Вирішено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
22.09.2020 Управління праці та соціального захисту населення надало відзив на позовну заяву, в якій позовні вимоги не визнало, з тих підстав, що управління не здійснює розрахунок та нарахування виплати грошової допомоги до 5 травня, а отримує списки з переліком осіб, які мають право на отримання грошової допомоги сформованими, з зазначенням грошових сум до виплати, та здійснює тільки опрацювання списку, а саме перевірку персональних даних осіб із зазначеного переліку, відповідність категорії пільговиків, зміна адреси, тощо. Після перевірки списки-розпорядження направляються для нарахування і виплати до Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Листом від 30.07.2020 року за вих. №01-20/2992 відповідач інформував позивача, що виплата зазначеної допомоги здійснюється Херсонським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Тож жодного рішення про відмову в нарахуванні та виплаті грошової допомоги позивачу управлінням не приймалося.
Ухвалою суду від 04.11.2020 подальший розгляд справи вирішено проводити за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 25.11.2020 та продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів. Також, залучено до участі у справі в якості співвідповідачів - Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат та Департамент соціального розвитку населення Херсонської обласної державної адміністрації.
23.11.2020 до суду надійшов відзив від Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат Департаменту соціального розвитку Херсонської обласної державної адміністрації, в якому вказує на те, що головним розпорядником бюджетних коштів програми щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни є Міністерство соцполітики. У Херсонській області Департамент соціального розвитку Херсонської обласної державної адміністрації забезпечує організацію виплати разової грошової допомоги до 5 травня а також координує і контролює роботу Управління та Центру, затверджує лімітні довідки, плани асигнувань, кошторис. Функції з обліку пільговиків, визначення їх категорії та призначення допомоги здійснюють структурні підрозділи з питань соціального захисту населення райони державних адміністрацій, міських, районних у місті рад, право на одержання допомоги визначає Управління, яке видає розпорядчий акт - список-розпорядження на виплату щорічної разової грошової допомоги. За відсутності розпорядження Управління про призначення виплати Центр не має відповідних повноважень та технічної можливості оформити документи на виплату допомоги. Центр не є належним відповідачем у справі.
26.11.2020 до суду надійшов відзив на позовну заяву від Департаменту соціального розвитку населення Херсонської обласної державної адміністрації, в якому останній не погодився з позовними вимогами та, зокрема, зазначив, що механізм нарахування та виплати разової грошової допомоги до 5 травня передбачає нарахування допомоги, яка здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення, а далі вже на підставі рішення УПСЗН Центром проводиться оформлення документів для виплати та перевіряється правильність/своєчасність виплати допомоги установами уповноважених банків. Крім того, вказує, що є неналежним відповідачем по справі.
Ухвалою суду від 18.11.2021 провадження у справі було зупинено до набрання чинності рішенням Верховного Суду у зразковій справі №440/2722/20, провадження №Пз/9901/14/20.
В січні 2021 року на офіційному веб-порталі судової влади України оприлюднена інформація про розгляд Великою Палатою Верховного Суду 13.01.2021 зразкової справи №440/2722/20, провадження №Пз/9901/14/20, та прийняття рішення у даній справі.
Надалі, 15.07.2021 позивач звернувся до суду із заявою щодо поновлення розгляду адміністративної справи.
Ухвалою від 20.07.2021 поновлено провадження в адміністративній справі.
Підготовче засідання проведено в письмовому провадженні.
Згідно ч. 1 ст. 179 КАС України, для виконання завдання підготовчого провадження в кожній судовій справі, яка розглядається за правилами загального позовного провадження, проводиться підготовче засідання. Під час підготовчого провадження були встановлені всі передбачені статтею 180 Кодексу адміністративного судочинства України обставини та вчинені дії, необхідні для забезпечення правильного і своєчасного розгляду справи по суті.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 183 КАС України, за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.
За таких обставин суд дійшов висновку про можливість закриття підготовчого провадження та подальшого розгляду справи по суті.
Керуючись ст. ст. 180-183 КАС України, суд
ухвалив :
Закрити підготовче провадження.
Подальший розгляд справи по суті проводити в письмовому провадженні.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя В.В. Хом`якова
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2021 |
Оприлюднено | 20.09.2021 |
Номер документу | 99683057 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Хом'якова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні