1/2152
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про відкриття спрощеного провадження у справі
16 вересня 2021 року м. Київ№ 640/22516/21 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючої судді Клочкової Н.В., ознайомившись з позовною заявою і доданими до неї матеріалами
ОСОБА_1
до Міністерства охорони здоров`я України,
Департаменту охорони здоров`я Київської обласної державної адміністрації
про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В :
До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява ОСОБА_1 (надалі - позивач), адреса: АДРЕСА_1 до Міністерства охорони здоров`я України (надалі - відповідач 1), адреса: 01601, місто Київ, вулиця Грушевського, будинок 7, Департаменту охорони здоров`я Київської обласної державної адміністрації (надалі - відповідач 2), адреса: 04053, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, 45, в якій позивач просить суд:
- визнати дії Міністерства охорони здоров`я України щодо проведеної клініко-експертної оцінки якості надання мені медичної допомоги та медичного обслуговування в умовах КНП Київський обласний онкологічний диспансер , результати якої оформлені 24.03.2021 року у вигляді висновку за результатами клініко-експертної оцінки якості надання медичної допомоги та медичного обслуговування ОСОБА_1 в умовах КНП "Київський обласний онкологічний диспансер", протиправними, через порушення ч. 2 ст. 19 Конституції України, п. 2 розділу IV Положення про клініко-експертну комісію Міністерства охорони здоров`я України , затвердженого наказом МОЗ України №69 від 05.02.2016 та п. 7 Порядку контролю якості медичної допомоги , затвердженого МОЗ України №752 від 28.09.2012;
- зобов`язати МОЗ України повторно провести KEO КЕК МОЗ України якості надання мені медичної допомоги та медичного обслуговування в умовах КПП Київський обласний онкологічний диспансер з дотриманням вимог Положення про клініко-експертну комісію Міністерства охорони здоров`я України , затвердженого наказом МОЗ України №69 від 05.02.2016 і Порядку контролю якості медичної допомоги , затвердженого наказом МОЗ України №752 від 28.09.2012 та в моїй присутності;
- визнати дії Департаменту охорони здоров`я Київської обласної державної адміністрації щодо проведеної за дорученням МОЗ України клініко-експертної оцінки якості надання мені медичної допомоги та медичного обслуговування в умовах Комунального закладу Київської обласної ради Київський обласний онкологічний диспансер , результати якої оформлені 05.09.2019 року у вигляді висновку за результатами клініко-експертної оцінки якості надання медичної допомоги та медичного обслуговування гр. ОСОБА_1 в умовах Комунального закладу Київської обласної ради Київський обласний онкологічний диспансер , протиправними, через порушення ч. 2 ст. 19 Конституції України та Порядку контролю якості медичної допомоги , затвердженого наказом МОЗ України №752 від 28.09.2012;
- стягнути солідарно з Міністерства охорони здоров`я України та Департаменту охорони здоров`я Київської обласної державної адміністрації на мою користь матеріальну шкоду в розмірі: 2220 ( дві тисячі двісті двадцять) гривень 56 копійок;
- стягнути солідарно з Міністерства охорони здоров`я України та Департаменту охорони здоров`я Київської обласної державної адміністрації на мою користь моральну шкоду в розмірі 200 000 ( двісті тисяч) гривень 00 копійок.
Підставою позову вказано порушення прав та інтересів позивача внаслідок неправомірних дій суб`єкта владних повноважень.
Після усунення недоліків позовної заяви, які були викладені в ухвалі про залишення позову без руху, суд дійшов висновку про відповідність поданих документів та їх достатність для відкриття провадження у справі.
Відповідно до частини 1 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.
Згідно з частиною 2 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Згідно з частиною 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Судом враховано в даній справі її значення для сторони, обраний та чітко сформульований спосіб захисту, незначну складність справи, незначний обсяг доказів, відсутність необхідності на цій стадії допиту свідків або призначення експертизи, незначну кількість сторін (один позивач та один відповідач), відсутність суспільного інтересу та відсутність заперечень позивача щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Пунктом 10 частини 6 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що для цілей цього Кодексу справами незначної складності є також справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком переліку справ, визначених частини 4 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.
При цьому, судом встановлено, що даний позов до цього переліку винятків не відноситься.
Відтак, враховуючи, що дана справа не підпадає під обмеження, встановлені чинним Кодексу адміністративного судочинства України, а також незначну складність справи, судом вирішено розглядати дану справу за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) без повідомлення учасників справи.
На підставі викладеного, керуючись статтями 12, 160, 161, 171, 241, 243, 248, 255, 257-262, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Міністерства охорони здоров`я України, Департаменту охорони здоров`я Київської обласної державної адміністрації про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії.
2. Здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) без повідомлення учасників справи.
3. Повідомити позивача, що відповідно до частини 4 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.
4. Повідомити відповідачів про можливість подати відзив на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів, з дати отримання цієї ухвали.
5. Встановити позивачу семиденний термін із дня отримання відзиву відповідача для подання до суду відповіді на відзив у порядку, встановленому в статті 163 Кодексу адміністративного судочинства України.
6. Повідомити суб`єкт владних повноважень про наявні в суді матеріали, які підлягають врученню суб`єкту владних повноважень як стороні, та про можливість їх отримання безпосередньо у суді.
7. Інформацію щодо справи можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud2670/.
Ухвала набирає законної сили згідно статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України з моменту її підписання суддею (суддями).
Суддя Н.В. Клочкова
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2021 |
Оприлюднено | 19.09.2021 |
Номер документу | 99684374 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Клочкова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні