Справа №:755/14430/21
Провадження №: 1-кс/755/4063/21
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"13" вересня 2021 р. слідча суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , секретар судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчої СВ Дніпровського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12021100040001743 від 11 червня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,
в с т а н о в и л а:
слідча Дніпровського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 , за погодженням прокурора Дніпровської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_4 звернулася до слідчої судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 .
Мотивуючи клопотання, слідча посилається на те, щодо ІНФОРМАЦІЯ_2 надійшов рапорт від працівників УСР у м. Києві ДСР Національної поліції України про те, що у 2021 році ІНФОРМАЦІЯ_3 проводились державні закупівлі, предметом яких виступали: Поточні ремонти шкільних та дошкільних закладів освіти Дніпровського району міста Києва.
Зокрема, під час моніторингу інтернет-ресурсів державних закупівель: ІНФОРМАЦІЯ_4 ІНФОРМАЦІЯ_5 тощо, виявлено факт, що у більшості тендерів приймають участь як конкуренти та, в результаті, стають переможцями наступні організації: ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), таким чином виникають сумніви у законності проведення тендерної закупівлі, внаслідок чого проведення поточних робіт з порушення норм законодавства, шляхом внесення в акти форми КБ_2в завідомо неправдивих відомостей щодо об`ємів виконаних підрядних робіт, а також завищенням вартості використаних будівельних матеріалів.
Також при відпрацюванні відкритих інтернет ресурсів ІНФОРМАЦІЯ_13 встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 на рахунок вищевказаних організацій переведено приблизно 6 050 000 грн.
Окрім цього, між ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено ряд договорів підряду, зокрема: з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 1/99 від 11 грудня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт паркану в ІНФОРМАЦІЯ_14 », сума договору складає 732 277 грн. 20 коп. в тому числі з ПДВ 122 046 грн. 20 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) укладено договір підряду № 1/201 від 22 червня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 », сума договору складає 346 378 грн. 09 коп. в тому числі з ПДВ 57 729 грн. 68 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) укладено договір підряду № 2/ТЕХ від 20 серпня 2019 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_15 », сума договору складає 299 836 грн. 20 коп. в тому числі з ПДВ 49 972 грн. 70 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) укладено договір підряду № 2/444 від 15 травня 2020 року по об`єкту: «Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_16 за адресою: АДРЕСА_2 », сума договору складає 274 976 грн. 40 коп. в тому числі з ПДВ 45 829 грн. 40 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1/137 від 06 квітня 2021 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_3 », сума договору складає 799 795 грн. 39 коп. в тому числі з ПДВ 133 299 грн. 23 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 2/31 від 06 квітня 2021 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_17 , за адресою: АДРЕСА_4 », сума договору складає 799 941 грн. 43 коп. в тому числі з ПДВ 133 323 грн. 57 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) укладено договір підряду № 1/234 від 10 серпня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_5 », сума договору складає 995 831 грн. 00 коп. в тому числі з ПДВ 165 971 грн. 83 коп.; з ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду № 1/66 від 29 червня 2021 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_6 », сума договору складає 999 364 грн. 00 коп. в тому числі з ПДВ 166 560 грн. 67 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1/103 від 11 серпня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_7 », сума договору складає 729 696 грн. 76 коп. в тому числі з ПДВ 121 616 грн. 13 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір підряду № 1/327 від 13 серпня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_19 , за адресою: АДРЕСА_8 », сума договору складає 495 590 грн. 89 коп. в тому числі з ПДВ 82 598 грн. 48 коп.
Оригінали вказаних документів зберігаються у сторін Договору, а саме у ІНФОРМАЦІЯ_20 та ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ).
Відповідно до п.5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №466, будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та: подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) та об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта; або видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля.
Водночас, опрацюванням загальнодоступного Реєстру дозвільних документів, на офіційному Веб-сайті ІНФОРМАЦІЯ_21 , встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_20 , у вересні-грудні 2020 року не одержано дозвіл на виконання будівельних робіт по вищевказаним договорам підряду.
Інформація про подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт чи одержання дозволу на виконання будівельних робіт щодо інших вищеперерахованих об`єктів, на офіційному Веб-сайті ІНФОРМАЦІЯ_21 відсутня, що свідчить про не проведення підрядником будівельних робіт або ж виконання їх з грубим порушенням будівельних норм.
За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження № 12021100040001743 від 11 червня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, про що внесено відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Крім того, в обґрунтування клопотання, слідча посилається на те, що вказані документи, до яких необхідно здійснити тимчасовий доступ, містять в собі фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Також вилучення оригіналів вказаних документів є необхідним для досягнення мети тимчасового доступу, оскільки для встановлення осіб, причетних до складання та видачі документів, що стали підставою для безпідставного нарахування та виплати заробітної плати, існує потреба в проведенні почеркознавчих та економічних експертиз, проведення яких неможливе без надання оригіналів документів в розпорядження експерта.
Слідча ІНФОРМАЦІЯ_22 ОСОБА_3 в судове засідання не з`явилася, проте долучила до клопотання заяву про розгляд клопотання без її участі.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України судове засідання проводиться без виклику представника ІНФОРМАЦІЯ_1 , у володінні яких знаходяться речі і документи, з наведених прокурором підстав.
Вивчивши клопотання, додані до нього документи, якими слідча обґрунтовує доводи клопотання та витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у межах якого подано до суду клопотання, слідчасуддядійшла такого висновку.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст. 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному провадженні є потреба у наданні тимчасового доступу до документів.
Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені речі і документи знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також те, що такі речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати як доказ відомості, що містяться у них і відсутність можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених речей та документів, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання та необхідність його задоволення у цій частині.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 164 КПК України в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено, зокрема, прізвище, ім`я, та по батькові особи, якій надається право тимчасового до речей і документів.
У клопотанні слідча просить надати тимчасовий доступ, зокрема, за дорученням іншим уповноваженим особам відповідно до вимог КПК України у кримінальному провадженні, без зазначення їх прізвищ, імен, та по батькові, що не відповідає вимогам КПК України.
Враховуючи викладене, у задоволенні клопотання в частині надання тимчасового доступу до речей і документів за дорученням іншим уповноваженим особам відповідно до вимог КПК України у кримінальному провадженні, слід відмовити.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 131-132, 159-166, 309, 310, 395 КПК України, слідча суддя
п о с т а н о в и л а :
клопотання слідчої Дніпровського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 задовольнити частково.
Надати у розпорядження (забезпечити) слідчим Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , прокурорам Дніпровської окружної прокуратури у м. Києві ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_4 право тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )за адресою: АДРЕСА_1 , а саме оригіналів договорів підряду укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 1/99 від 11 грудня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт паркану в ІНФОРМАЦІЯ_14 », сума договору складає 732277 грн. 20 коп. в тому числі з ПДВ 122046 грн. 20 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) укладено договір підряду № 1/201 від 22 червня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 », сума договору складає 346 378 грн. 09 коп. в тому числі з ПДВ 57 729 грн. 68 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) укладено договір підряду № 2/ТЕХ від 20 серпня 2019 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_15 », сума договору складає 299 836 грн. 20 коп. в тому числі з ПДВ 49 972 грн. 70 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) укладено договір підряду № 2/444 від 15 травня 2020 року по об`єкту: «Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_16 за адресою: АДРЕСА_2 », сума договору складає 274 976 грн. 40 коп. в тому числі з ПДВ 45 829 грн. 40 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1/137 від 06 квітня 2021 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_3 », сума договору складає 799 795 грн. 39 коп. в тому числі з ПДВ 133 299 грн. 23 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 2/31 від 06 квітня 2021 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_4 », сума договору складає 799 941 грн. 43 коп. в тому числі з ПДВ 133 323 грн. 57 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) укладено договір підряду № 1/234 від 10 серпня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_5 », сума договору складає 995 831 грн. 00 коп. в тому числі з ПДВ 165 971 грн. 83 коп.; з ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду № 1/66 від 29 червня 2021 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_6 », сума договору складає 999 364 грн. 00 коп. в тому числі з ПДВ 166 560 грн. 67 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1/103 від 11 серпня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень в ІНФОРМАЦІЯ_14 , за адресою: АДРЕСА_7 », сума договору складає 729 696 грн. 76 коп. в тому числі з ПДВ 121 616 грн. 13 коп.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір підряду № 1/327 від 13 серпня 2020 року по об`єкту: «Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_19 , за адресою: АДРЕСА_8 », сума договору складає 495 590 грн. 89 коп. в тому числі з ПДВ 82 598 грн. 48 коп., додаткових угод та додатках до вказаного договору; оригіналів договорів субпідрядів укладених з іншими підприємствами, організаціями, установами, щодо надання техніки, товарів, послуг тощо по вищевказаним договорам підряду; оригіналів документів, що подавався Замовнику для проведення розрахунків (Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3); Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); Підсумкові відомості ресурсів; Акти витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копії платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; завірені копії видаткових накладних на продукцію та матеріали; сертифікати відповідності продукції; паспорти на продукцію та устаткування; Загальний журнал робіт, заповнений згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); Виконавчі схеми (надаються після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); Акти на закриття прихованих робіт; Фотофіксація об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); рахунки на суму попередньої оплати)по вищевказаним договорам підряду; оригіналів договорів по здійсненню технічного нагляду за проведенням будівельних робіт по вищевказаним договорам підряду та документів про проведення технічного нагляду на виконання вказаних договорів (акти, документи про сплату, тощо); завірених копії документів особових справ службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , що здійснювали перевірку документів при приймання та проведення розрахунків за виконані роботи по вищевказаним договорам підряду, наказипро їхпризначення (звільнення),посадові інструкції; оригіналу робочого проекту та проектно-кошторисної документації локальний кошторис та акти приймання виконаних будівельних робіт) на будівництво по вищевказаним договорам підряду з усіма додатками та змінами в повному обсязі; копії технічного паспорту об`єктів по вищевказаним договорам підряду; оригіналів банківських виписок (платіжних доручень), у яких відображено перерахування грошових коштів по вищевказаним договорам підряду за період з початку дії договорів та по закінченню; оригіналів оборотно-сальдових відомостей (в розгорнутому вигляді) та карток рахунків бухгалтерського по вищевказанимдоговорам підряду; актів огляду прихованих робіт проведених по об`єктам по вищевказаним договорам підряду; актів списання використаних будівельних матеріалів при будівництві (форма М29); загального журналу робіт при будівництві; журналу авторського нагляду на будівництво; проектну та виконавчу кошторисну документацію (локальний кошторис та акти приймання виконаних будівельних робіт) в електронному вигляді у програмному комплексі АВК з будівництва по об`єктам по вищевказаним договорам підряду; документів, що стосуються проведення експертизи кошторисної документації по вищевказаним договорам підряду з усіма додатками та змінами в повному обсязі; виконавчих схем на проведені будівельні роботи по об`єктах по вищевказанихдоговорам підряду, з можливістю вилучення (здійснення виїмки) оригіналів вказаних документів.
В іншій частині у задоволені клопотання - відмовити.
Строк дії ухвали не може перевищувати двох місяців з дня її постановлення.
Роз`яснити, особі, яка зазначена в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів, як володілець речей або документів, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Особа, яка зазначена в даній ухвалі слідчого судді, як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених речей і документів вказаній особі за умови пред`явлення копії цього судового рішення.
Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, або ж на вимогу останнього залишено копію вилучених документів.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, однак заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідча суддя: ОСОБА_1
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2021 |
Оприлюднено | 23.05.2024 |
Номер документу | 99691640 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дніпровський районний суд міста Києва
Левко В. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні