Рішення
від 09.09.2021 по справі 200/7410/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 вересня 2021 р. Справа№200/7410/21

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Циганенка А.І., за участі секретаря судового засідання Супрун Г.С., представника позивача Шатілова В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовною заявою Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці до Товариства з обмеженою відповідальністю ЕВО ЛАЙН 2019 про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

15 червня 2021 року позивач, Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці, звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю ЕВО ЛАЙН 2019 , у якому просив застосувати заходи реагування шляхом зобов`язання повного зупинення виконання робіт з заповнення автомобільних балонів зрідженим вибухонебезпечним газом і зберігання ємності із зрідженим вибухонебезпечним газом, а також виконання робіт з використанням установки для заправки зрідженим газом УЗСГМ-01 автотранспортних засобів, виготовлену ДП ЕКСПОГАЗ THL 60050 м. Харків, зав №0556, дата виготовлення 05 червня 2015 року та насосу для перекачування зрідженого вуглеводневого газу на автозаправному комплексі, розташованого за адресою: Донецька область, Волноваський район, смт. Благодатне. Вулиця Степанова, будинок 36, у зв`язку з загрозою життю людей.

Позовні вимоги вмотивовані тим, що під час проведення позапланової перевірки автозаправного комплексу ТОВ ЕВО ЛАЙН 2019 було виявлено 25 порушень нормативно-правових актів з охорони праці, з них чотири, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Відповідач подав відзив на адміністративний позов в якому зазначив, що на теперішній час підприємством усунені недоліки (порушення), вказані у акті перевірки, а саме проведено перевірку манометрів, про що свідчать свідоцтва про перевірку №1168-м/04, №1196-м/04 та 1170-м/04, які чинні до 06 липня 2022 року, отримано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, проведена атестація робочих місць за умовами праці, складений акт №26/07-21 від 26 липня 2021 року про проведення гідравлічного іспиту гумовотканого рукава АГЗП. Крім того, відповідач зазначив, що планується укладання договорів на проведення систематичної перевірки обладнання, що у подальшому буде запорукою своєчасного виконання вимог законодавства про охорону праці та безпечних умов роботи.

22 червня 2021 року відкрито провадження у справі та її розгляд було призначено за правилами загального позовного провадження.

26 серпня 2021 року закрито підготовче провадження і справа призначена до розгляду по суті на 09 вересня 2021 року.

У судовому засіданні представник позивача Шатілов В.В. позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити. Надав пояснення аналогічні викладеним в позовній заяві. Додаткового пояснив, що про усунення порушень, виявлених під час перевірки, відповідач мав повідомити позивача, про що останній складає відповідний акт, який свідчить про факт усунення порушень.

Представник відповідача у судове засідання не з`являвся, про дату, час та місце судового розгляду був повідомлений належним чином, про причини неявки суду не повідомив.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши докази та письмові пояснення, викладені в заявах по суті справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення проти нього, суд встановив наступне.

26 березня 2021 року Східним міжрегіональним управлінням Державної служби України з питань праці виданий наказ №419 Про проведення позапланової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ЕВО ЛАЙН 2019 (а.с.5).

26 березня 2021 року Східним міжрегіональним управлінням Державної служби України з питань праці видано направлення на проведення перевірки (а.с.6).

01 квітня 2021 року посадовими особами Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці складений Акт №5.1-18/5-21 за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки Товариства з обмеженою відповідальністю ЕВО ЛАЙН 2019 (а.с.7-15), за висновками якого встановлено наступне:

У порушення вимог статті 21 Закону України №2694-ХІІ, пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року та постанови №77 від 03 лютого 2021 року, відповідачем не отримано дозвіл на устаткування підвищеної небезпеки, а саме: 1. Установка заправки зрідженим газом УЗСГМ-01 автотранспортних засобів, ДП ЕКСПОГАЗ THL 60050 м. Харків, зав. № 0556Ю, дата виготовлення 05.06.2015 р. 2. Насос для перекачування ЗВГ. Крім того, відповідачем не отримано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме зберігання ємності із зрідженим газом (пропан-бутан), її заповнення і спорожнення (наповнення автомобільних балонів зрідженим газом (пропан-бутан) (пункт 1, 2 Опису виявлених порушень вимог законодавства).

У порушення вимог статті 13 Закону України №2694-ХІІ, розділу VI пункту 1.17 НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання , у відповідача відсутні відомості про проведення гідравлічного випробування гумотканого рукава АГЗП, також на гумотканому рукаві відсутнє маркування із зазначенням номінального тиску, строків проведеного і чергового гідравлічних випробувань (пункт 3 Опису виявлених порушень вимог законодавства).

У порушення вимог статті 13 Закону України Про охорону праці пункт 1.43 глава 1 розділ VI Правила безпеки систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15, на АЗГС встановлені манометри, яким не проведено повірку у порядку, встановленому Законом України Про метрологію та метрологічну діяльність згідно інструкції Про порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку газів вуглеводних скраплених для комунально-побутового споживання та автомобільного транспорту , що затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України 03.06.2002 №322, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 квітня 2003 розу за №331/7652 (пункт 17 Опису виявлених порушень вимог законодавства).

07 липня 2021 року відповідачем отримані свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювання техніки №1168-М/04, №1169-М/04 та №1170-М/04 згідно з якими манометри ДМ 05100, зав. №03350, 03397, 03387 відповідають вимогам ДСТУ 7224:2011 Метрологія. Манометри, мано вакуумметри, вакуумметри, напороміри, тягонапороміри, тягоміри з пневматичними вихідними сигналами. Методика повірки (калібрування) від 0 МПа до 2,5 МПа, клас точності 1,5 (а.с. 69-71).

З акту №26/07-21 от 26.07.2021г проведение гидравлического испытания резинотканевого рукава АГПЗ вбачається що испытуемый резинотканевый рукав годен к эксплуатации (а.с.72).

Відомості які б свідчили про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю ЕВО ЛАЙН 2019 повідомило Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці про усунення усіх виявлених порушень та запросило останнє для проведення повторної перевірки в матеріалах справи відсутні.

При ухваленні рішення суд виходив з наступних мотивів та керувався такими положеннями законодавства.

Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Згідно з частиною 4 статті 43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці […].

Основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їхнього життя і здоров`я в процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці визначені у Законі України від 14 жовтня 1992 року №2694-XII Про охорону праці (далі - Закон №2694-XII).

Закон №2694-XII передбачає принципи, на яких базується державна політика в галузі охорони праці, у тому числі: пріоритет життя і здоров`я працівників, повна відповідальність роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці; підвищення рівня промислової безпеки шляхом забезпечення суцільного технічного контролю за станом виробництв, технологій та продукції, а також сприяння підприємствам у створенні безпечних та нешкідливих умов праці (стаття 4 Закону).

Частиною 1 статті 13 Закону №2694-XII передбачено, що роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, у тому числі: забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров`я виробничих факторів (частина 2 статті 13 Закону №2694-XII).

Частиною 3 статті 13 Закону №2694-ХІІ встановлено, що роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

У відповідності до частини 1 статті 38 Закону №2694-XII державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснює, зокрема, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, яким відповідно до Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року №96 (далі - Положення), є Державна служба України з питань праці (Держпраці), яка здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

За приписами підпункту 16 пункту 4 Положення Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення […].

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України від 05 квітня 2007 року №877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі - Закон №877-V).

Приписами статті 1 Закону №877-V визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до частин 1 та 4 статті 4 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа. Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до статті 1 цього Закону заходами державного нагляду (контролю) є планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Згідно з частинами 6, 7 статті 7 Закону №877-V за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт. В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом. Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями. Зауваження суб`єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід`ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю). У разі відмови суб`єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис. Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Частиною 5 статті 4 Закону №877-V передбачено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можливе лише за рішенням суду. При цьому передумовою прийняття такого рішення є встановлення факту (фактів) виконання робіт (надання послуг) суб`єктами господарювання та порушень вимог законодавства під час їх виконання, які створюють загрозу життю працюючих.

Поняття загроза життю та/або здоров`ю людини є оціночним поняттям та віднесено до сфери захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Таким чином, існує три обставини, які обов`язково мають бути встановлені у цій справі: наявність порушення правил охорони праці та безпеки життєдіяльності; наявність загрози життю та здоров`ю працівників відповідача; прямий та безпосередній причинно-наслідковий зв`язок між порушенням та загрозою.

Заборона виконання робіт та експлуатації певного об`єкту є крайнім заходом впливу і повинна застосовуватися у виключних випадках, коли виявлені порушення дійсно становлять реальну загрозу життю і здоров`ю людей, а усунення цих порушень вимагає вжиття саме таких заходів реагування.

Згідно зі статтею 13 Закону №2694-XII роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

Пунктом 1.17 глави І розділу VІ. Вимоги безпечної експлуатації систем газопостачання (зріджений газ) Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 №285, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 року за № 674/27119, (далі - Правила) встановлено, що гумовотканинні рукави, що застосовують при операціях зливання-наливання і наповненні балонів, за наявності на них тріщин, надрізів, здуття і потертостей необхідно замінювати новими. Тривалість їх експлуатації не повинна перевищувати строку, визначеного документацією з експлуатації. Гумовотканинні рукави до встановлення, а надалі - один раз на 3 місяці, а металорукави або металеві шарнірні рукави - один раз на рік повинні підлягати гідравлічному випробуванню тиском, що становить 1,25 номінального. Рукави повинні мати маркування із зазначенням номінального тиску, строків проведеного і чергового гідравлічних випробувань.

Пунктом 1.43 глави І розділу VІ. Вимоги безпечної експлуатації систем газопостачання (зріджений газ) Правил передбачено, що Порядок заправлення автомобілів, що належать юридичним та фізичним особам, визначається Інструкцією про порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку газів вуглеводневих скраплених для комунально-побутового споживання та автомобільного транспорту, затвердженою наказом Міністерства палива та енергетики України від 03 червня 2002 року № 332, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 24 квітня 2003 року за № 331/7652.

Пунктом 4.8 Інструкції встановлено, що підприємства - власники засоби вимірювальної техніки згідно із Законом України Про метрологію та метрологічну діяльність складають та узгоджують із територіальними органами Держспоживстандарту перелік засобів вимірювальної техніки, що застосовуються у сфері державного метрологічного нагляду і підлягають повірці. До переліку засобів вимірювальної техніки включають, зокрема, манометри.

За приписами статті 21 Закону №2694-XII виробничі будівлі, споруди, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, що вводяться в дію після будівництва (виготовлення) або реконструкції, капітального ремонту тощо, та технологічні процеси повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці. Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, та граничні розміри тарифів на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, висновок якої є підставою для видачі дозволів, встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107, встановлено, що дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77;

Постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України затверджений Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.

Пункт 10 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2) Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А - Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.

Судом встановлено, що за наслідками проведеної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ЕВО ЛАЙН 2019 з питань дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки були встановлені порушення, які створюють загрозу життю і здоров`ю працівників, та передбачають необхідність їх негайного усунення.

Суд не бере до уваги аргументи відповідача, що частина порушень усунута, оскільки, як зазначалося раніше, факт усунення порушень має бути підтверджений актом перевірки, складеним позивачем за результатами повторно перевірки.

Суд не бере до розгляду докази, подані відповідачем, оскільки останні подані в копіях, які належним чином не завірені (а.с. 64-77).

Таким чином, судом встановлена наявність порушень правил охорони праці та безпеки життєдіяльності; які становлять загрозу життю та здоров`ю працівників відповідача; та прямий та безпосередній причинно-наслідковий зв`язок між порушенням та загрозою.

З огляду на викладене, суд доходить висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 2, 5-10, 20, 22, 25, 47, 72-77, 90, 132, 139, 143, 241-246, 250, 251, 255, 295, 297, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці (місцезнаходження: 85302, Донецька область, м. Покровськ, вул. Прокоф`єва, буд. 82; код ЄДРПОУ 4386617) до Товариства з обмеженою відповідальністю ЕВО ЛАЙН 2019 (місцезнаходження: 85725, Донецька область, смт. Благодатне, вул. Степова, буд. 36; код ЄДРПОУ 43180827) про застосування заходів реагування шляхом зобов`язання повного зупинення виконання робіт із заповнення автомобільних балонів зрідженим вибухонебезпечним газом і зберігання ємності із зрідженим вибухонебезпечним газом, а також виконання робіт з використанням установки для заправки зрідженим газом УЗСГМ-01 автотранспортних засобів, виготовлену ДП ЕКСПОГАЗ THL 60050 м. Харків, зав №0556, дата виготовлення 05 червня 2015 року, та насосу для перекачування зрідженого вуглеводневого газу на автозаправному комплексі, розташованому за адресою: Донецька область, Волноваський район, смт. Благодатне, вулиця Степанова, будинок 36, у зв`язку з загрозою життю людей, задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування шляхом зобов`язання Товариства з обмеженою відповідальністю ЕВО ЛАЙН 2019 повністю зупинити виконання робіт із заповнення автомобільних балонів зрідженим вибухонебезпечним газом і зберігання ємності із зрідженим вибухонебезпечним газом, а також виконувати роботи з використанням установки для заправки зрідженим газом УЗСГМ-01 автотранспортних засобів, виготовлену ДП ЕКСПОГАЗ THL 60050 м. Харків, зав №0556, дата виготовлення 05 червня 2015 року, та насосу для перекачування зрідженого вуглеводневого газу на автозаправному комплексі, розташованому за адресою: Донецька область, Волноваський район, смт. Благодатне, вулиця Степанова, будинок 36, у зв`язку з загрозою життю людей до усунення усіх встановлених судом порушень.

Рішення прийнято, складено та підписано в нарадчій кімнаті складом суду, який розглянув справу, його вступна та резолютивна частини проголошені в судовому засіданні 09 вересня 2021 року.

Повний текст рішення складений 20 вересня 2021 року.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана до Першого апеляційного адміністративного суду або через Донецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту рішення

Суддя А.І. Циганенко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.09.2021
Оприлюднено22.09.2021
Номер документу99715691
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/7410/21

Постанова від 23.02.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 12.01.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 08.12.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 08.12.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 04.11.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 09.09.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Рішення від 09.09.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 08.07.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 22.06.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні