Ухвала
від 20.09.2021 по справі 501/1433/21
ІЛЛІЧІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний № 501/1433/21

Провадження № 1-кс/501/813/21

УХВАЛА

20 вересня 2021 року м. Чорноморськ

Слідчий суддя Іллічівського міського суду Одеської області ОСОБА_1

Секретар судового засідання ОСОБА_2 .

Кримінальне провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12021162160000217 від 25.03.2021 за ознаками вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Сторона обвинувачення: слідчий слідчі СВ відділу поліції № 2 Одеського районного управління № 2 Головного управління Національної поліції в Одеській області ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , прокурор прокурор Чорноморської окружної прокуратури Одеської області ОСОБА_5 .

Суть питання, що вирішується

Слідчий ОСОБА_3 звернувся з погодженим прокурором ОСОБА_5 клопотанням про надання тимчасового доступу до документів, які знаходиться у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з можливістю оглянути та вилучити копій документів, без яких неможливе проведення експертиз, оскільки на вимогу слідчого надати копії цих документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відмовило.

Клопотання слідчого розглянуте слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України з метою унеможливити зміни або знищення речей та документів.

Встановлені судом обставини

Слідчий ОСОБА_4 в судовому засіданні підтримав клопотання, зазначивши, що частина документів, до яких необхідно отримати доступ необхідна слідству для проведення експертизи, а інші документи містять відомості про обставини, які підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні, зокрема необхідно дослідити хронологію дій, пов`язаних з матеріальними цінностями, які були реалізовані, а також встановити коло осіб, які причетні до цих дій шляхом списання матеріальних цінностей, підписували акти та інші розпорядчі документи.

Клопотання слідчого обґрунтоване тим, що 25.03.2021 до відділу поліції № 2 Одеського РУП № 2 ГУНП в Одеській області надійшли матеріали Управління СБ України за фактом виявлення можливого зловживання своїм службовим становищем службовою особою ДП " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", всупереч інтересам підприємствам, яке виразилось в реалізації металобрухту по заниженій вартості та без погодження з ІНФОРМАЦІЯ_2 реалізації кранів - "Мостових перевантажувачів" за інвентарними номерами № 101 (№ 3829), № 102 (№ 3830), № 103 (3831), № 104 (№ 3828), які перебувають на балансі основного фонду підприємства, що спричинило істотну шкоду ДП " ІНФОРМАЦІЯ_1 ". Сума майнової шкоди встановлюється.

В рамках досудового розслідування було встановлено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з початку 2021 року на підставі підписаного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » договору № 17/106-о/д від 17.05.2017 року почав реалізовувати належний йому металобрухт виду 500, 501, 502, 503/504 згідно ДСТУ 4121-2002.

Також було встановлено, що перед початком реалізації металобрухту між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » була підписана специфікація № 1/2021 від 01.02.2021 та № 2/2021 від 23.02.2021 року до договору поставки металобрухту № 17/106-о/д від 17.05.2017 року.

Згідно специфікації № 2/2021 від 23.02.2021 року до договору поставки металобрухту № 17/106-о/д від 17.05.2017 року вартість металобрухту виду 500 склав 4560 грн, виду 501 склав 4530 грн., виду 502 склав 3910 грн., виду 503/504 склав 2580 грн., згідно даної специфікації виконувалась подальша реалізація металобрухту.

За даним фактом 09.04.2021 року було призначення судово-товарознавчої експертизи оцінки машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання щодо встановлення ринкової вартості металобрухт виду 500, 501, 502, 503/504 згідно ДСТУ 4121-2002 на момент його реалізації.

22.06.2021 року було призначено судово-економічну експертизу за експертною спеціальністю 11.1 «Дослідження документів бухгалтерського податкового обліку і звітності», дану експертизу було призначено експертам ІНФОРМАЦІЯ_4 .

02.07.2021 року на адресу ВП № 2 ОРУП № 2 ГУНП в Одеській області від експерта ОНДІСЕ надійшло клопотання щодо отримання додаткових матеріалів які необхідні для проведення вищезазначеної експертизи.

07.07.2021 року слідчим СВ ВП № 2 ОРУП № 2 ГУНП в Одеській області на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було направлено «Вимогу» щодо отримання додаткових матеріалів.

13.07.2021 року слідчим СВ ВП № 2 ОРУП № 2 ГУНП в Одеській області було призначено комплексну судово-електротехнічну та судово-товарознавчу експертизи оцінки машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання, виконання якої було залучено експертів ІНФОРМАЦІЯ_5 .

26.08.2021 року на адресу СВ ВП № 2 ОРУП № 2 ГУНП в Одеській області від експертів ІНФОРМАЦІЯ_5 надійшло клопотання щодо надання додаткових матеріалів.

З метою повного, всебічного та неупередженого проведення розслідування по даному кримінальному провадженню, встановленні осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, а також виявлення можливих спільників, виникла необхідність отримати документи, які надали б змогу отримати додаткову доказову інформацію та дозволили б, шляхом їх дослідження, підтвердити або спростувати факти підробки офіційних документів, шляхом внесення недостовірних відомостей до них.

25 березня 2021 року до ЄРДР внесені відповідні відомості про кримінальне правопорушення (а.с. 9).

Відповідно до клопотань експертів, для проведення експертизи необхідно надати додаткові документи (а.с. 10 13, 18 19).

Володільцю документів були направлені вимоги про їх витребування слідчим (а.с. 14 15, 20 22).

ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 відмовив у видачі документів (а.с. 16 17).

Мотиви, з яких суд виходив при постановлені ухвали

Згідно положеньст.159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Слідчим доведена наявність достатніх підстав вважати, що копії документів, до яких необхідно отримати доступ, перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, як для проведення експертизи, так і для виявлення причетних осіб та встановлення обставин кримінального правопорушення. Тому доступ має бути наданий з можливістю вилучення копій документів, як це значено в клопотанні. Такий ступінь втручання не створить перешкоди в здійсненні підприємством поточної діяльності.

Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 163-165, 370 372 КПК України, суд

ухвалив:

Задовольнити клопотання слідчого про тимчасовий доступ до документів.

Надати слідчому СВ відділу поліції № 2 ОРУ № 2 Головного управління Національної поліції в Одеській області ОСОБА_3 , слідчому з групи слідчих в даному кримінальному провадженні або о/у СКПВП № 2 ОРУ № 2 ГУНП в Одеській області за дорученням слідчого в порядку ст.ст. 40, 41 КПК України тимчасовий доступ до документів, тобто можливість оглянути та вилучити копії документів та електронних копій наявної документації, а саме:

- дані бухгалтерського аналітичного та синтетичного обліку по «Складу металобрухту» ДП МТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 23.02.2021 по 23.03.2021 по металовідходам виду 500, 501, 502, 503/504 за період з 01.01.2021 по 01.04.2021 у розрізі місяців та днів з відображенням залишків металобрухту на кінець дня.

- угоду про співробітництво в процесі експлуатації державного нерухомого майна, переданого в оренду від 22.01.2015 року яке було підписано між ДП МТП ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », з додатками та листами переписки з 2015 року по теперішній час

- протокол № 3 «Засідання комісії з питань надзвичайних ситуацій ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »» від 24.07.2017 року

- розпорядження Начальника СКПР № 89 від 08.12.2017 року «Про призначення осіб відповідальних за демонтування, складання і облік вузлів мостових перевантажувачів № 101, № 102, № 103, № 104»

- акт б/н «Засідання факту допуску ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » до проведення робіт по демонтажу мостових перевантажувачів № 101, № 102, № 103, № 104» від 06.12.2017 року, з додатками

- акт б/н «Засідання про закінчення робіт з демонтажу мостових перевантажувачів № 101, № 102, № 103, № 104» від 22.06.2018 року, з додатками

- проект виконання робіт на демонтаж мостових перевантажувачів№ 101, № 102, № 103, № 104 від 06.12.2017 року № 268

- договір щодо проведення демонтажу мостових перевантажувачів№ 101, № 102, № 103, № 104» від 2017 року який було підписано між ДП ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », з додатками (акти виконаних робіт, КБ-2в, КБ-3, список робітників та техніки яка виконувала демонтаж тощо)

- проект (схема) виконання складання демонтованих частин мостових перевантажувачів № 101, № 102, № 103, № 104» від 06.12.2017 року, з додатками

- лист (пакет документів тощо) повідомлення на адресу ІНФОРМАЦІЯ_8 щодо надання дозволу на проведення та про початок демонтажу кранів мостових перевантажувачів № 101, № 102, № 103, № 104», з додатками (відповіді від ІНФОРМАЦІЯ_8 щодо погодження або про відмову на проведення та про початок демонтажу кранів)

- положення ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо реалізації металобрухту, яке діяло в період лютий-березень 2021 року.

- особові справи (наказ про призначення на посаду, про переведення, посадові інструкції з відміткою про їх ознайомлення тощо) починаючи з 2015 року:

директора порту ОСОБА_6

в.о. директора порту ОСОБА_7

начальника СКПР ОСОБА_8

групових механіків СКПР ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11

старшого електро-механіка СКПР ОСОБА_12

заступника начальника СКПР з механізації ОСОБА_13

головного інженера ОСОБА_14

начальника служби матеріально-технічного забезпечення та ОСОБА_15

начальника служби охорони праці та промислової безпеки ОСОБА_16

в.о. директора порту ОСОБА_17

начальника СКПР ОСОБА_18

груповий механік СКПР ОСОБА_19

груповий електрик ОСОБА_20

технік з обліку СКПР ОСОБА_21

в.о. головного механіка ОСОБА_22

- Наказ № 201 від 05.05.2015 року та № 222 від 05.05.2014 року;

- Протокол «Засідання технічної ради ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »»№ 012/07 від 12.07.2017 року;

- Положення про комісію з питань надзвичайних ситуацій ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »» затвердженого Наказом в.о. директора порту ОСОБА_6 від 05.05.2014 № 222.

- Договори № 17/27-Т від 16.05.2017; договір № 1 від 29.12.2017; договір № 303/07-07 від 12.07.2017 з додатками;

- Довіреності № 188 від 30.12.2016 (яка видана на ОСОБА_14 ),№ 172 від 21.11.2017 (яка видана на Філіпову), № 64 від 28.04.2007 (яка видана на Кунтева);

- Завдання на надання послуг за договором № 303/07-07 від 12.07.2017;

- Рахунок фактури № 01140 від 18.07.2017;

- Акт приймання передачі надання послуг № ОУ-01140 від 18.07.2017;

- документацію на встановлення обладнання і експлуатаційні документи (настанови з експлуатації, інструкції з монтажу, пуску, регулювання та обкатки мостових перевантажувачів з поворотним краном № 101 (інв. № 3829), № 102 (інв. № 3830), № 103 (інв. № 3831), № 104 (інв. № 3828), або технологічні карти на монтаж (демонтаж) зазначених перевантажувачів;

- протокол інвентаризаційної комісії щодо залучення фахівця для оцінки всіх складових і технічного стану демонтованих вузлів мостових перевантажувачів з поворотним краном № 101 (інв. № 3829), № 102 (інв. № 3830), № 103 (інв. № 3831), № 104 (інв. № 3828), чинний станом на червень 2020 року, та результати проведеної оцінки;

- технічні умови (ТУ), дотримання яких є обов`язковим при виконанні робіт щодо демонтажу та перенесення на нову територію перевантажувачів з поворотним краном № 101 (інв. № 3829), № 102 (інв. № 3830), № 103 (інв. № 3831), № 104 (інв. № 3828) додаток до листа ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 06.02.2017 № 06/01-08;

- інвентаризаційні відомості (акти огляду, довідки, тощо) демонтованих вузлів (вузлів металоконструкції, механізмів, редукторів, пристроїв безпеки, електрообладнання, кабелів живлення, двигунів, комутаційної апаратури) мостових перевантажувачів з поворотним краном № 101 (інв. № 3829), № 102 (інв. № 3830), № 103 (інв. № 3831), № 104 (інв. № 3828), окремо, за кожним місцем їх тимчасового зберігання з висновками щодо наявності будь-яких пошкоджень та комплектності по кожному вузлу, станом на серпень-вересень 2021 року.

Дані документи перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до ст. 382 КК України за умисне невиконання судового рішення або перешкоджання їх виконанню передбачена кримінальна відповідальність.

Відповідно ч. 1 ст.166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.

Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копії для виконання вимог ч.2 ст.165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення.

Ухвала неможе бутиоскаржена вапеляційному порядкута набирає законної сили з моменту її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІллічівський міський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення20.09.2021
Оприлюднено23.05.2024
Номер документу99728327
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —501/1433/21

Ухвала від 02.12.2021

Кримінальне

Іллічівський міський суд Одеської області

Тюмін Ю. О.

Ухвала від 12.10.2021

Кримінальне

Іллічівський міський суд Одеської області

Тюмін Ю. О.

Ухвала від 12.10.2021

Кримінальне

Іллічівський міський суд Одеської області

Тюмін Ю. О.

Ухвала від 20.09.2021

Кримінальне

Іллічівський міський суд Одеської області

Тюмін Ю. О.

Ухвала від 20.09.2021

Кримінальне

Іллічівський міський суд Одеської області

Тюмін Ю. О.

Ухвала від 03.08.2021

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 03.08.2021

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 03.08.2021

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 03.08.2021

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Ухвала від 11.06.2021

Кримінальне

Іллічівський міський суд Одеської області

Тюмін Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні