Ухвала
від 27.09.2021 по справі 522/13001/21
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/13001/21

Провадження №1-кс/522/9805/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 вересня 2021 року м. Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання прокурора Приморської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_2 у кримінальному провадженні №42021163030000031 від 01.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей та документів,

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Приморської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_2 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021163030000031 від 01.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, мотивуючи наступним.

В провадженні слідчого відділу Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області знаходиться кримінальне провадження №42021163030000031 відомості про яке внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 01.06.2021, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України на підставі аналізу вивчення електронної системи державних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Так, в ході досудового розслідування встановлено, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 шляхом зловживання службовим становищем вчинили розтрату бюджетних коштів під час проведення капітального ремонту дворового входу до будівлі та підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_1 та капітального ремонту квартири, що надана для розміщення дитячого будинку сімейного типу, за адресою: АДРЕСА_2 Сума збитків на теперішній час встановлюється.

Так, в ході аналізу електронної системи державних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що під час проведення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 проводилась спрощена закупівля номер UA-2020-11-20-011673-с (код доступу ІНФОРМАЦІЯ_1 ), 20.11.2020 року оголошено тендер, предметом закупівлі якого є «Капітальний ремонт дворового входу до будівлі та підвальних приміщень адміністративної будівлі» за адресою: АДРЕСА_1 за очікуваною вартістю 259 600, 00 грн.

Під час проведення даної закупівлі учаником виступило ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) із первинною пропозицією 240 670,07 грн, та останньою ціновою пропозицією -240 670,07 грн.

Відповідно до протоколу розкриття опублікованого 04 грудня 2020 ІНФОРМАЦІЯ_2 переможцем вказаних торгів стало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », після чого 08.12.2020 року між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », підписано договір № 107-20/П, про закупівлю підрядних робіт за державні кошти на суму 240 670, 07 гривень (далі- Договір-1).

Згідно з Додатком № 2 до Договору-1 - календарного графіку виконання робіт, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » повинно проводити ремонтно-будівельні роботи на загальну суму 240 670, 07 грн., в період з грудня 2020 р. по березень 2021 року.

У Додатку № 3 до Договору-1- план фінасування робіт, вказується що за 2020 рік ІНФОРМАЦІЯ_2 повинні перерахувати на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » суму у розмірі 18 000 грн 00 коп, а залишок суми у розмірі 222 670 грн 07 коп. сплатити у 2021 році.

В електронній системі державних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » 30 грудня 2020 року опубліковано Додаткову угоду від 30.12.2020 до Договору-1, за яким Договір-1 вважається повністю виконаний сторонами і на основі цієї додаткової угоди здійснюється повний розрахунок. Проте копії Акту виконаних робіт, який дійсно підтверджував виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » своїх зобов`язань, не надано.

Також, в ході аналізу електронної системи державних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що під час проведення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 проводилась спрощена закупівля UA-2020-11-20-011224-c (із ссилкою ІНФОРМАЦІЯ_1 ), 20.11.2020 року оголошено тендер, предметом закупівлі якого є «Капітальний ремонт квартири, що надана для розміщення дитячого будинку сімейного типу, за адресою: АДРЕСА_2 за очікуваною вартістю 239 100, 00 грн.

Під час проведення даної закупівлі учаником знову виступило ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) із первинною пропозицією 219 738,47 грн, та останньою ціновою пропозицією -219 738,47 грн.

Згідно з протоколом розкриття опублікованого 04 грудня 2020 ІНФОРМАЦІЯ_2 переможцем вказаних торгів визначено також ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », після чого 08.12.2020 року між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », підписано договір № 100-20/П, про закупівлю підрядних робіт за державні кошти на суму 219 738,47 гривень (далі- Договір-2).

Відповідно до Додатку № 2 до Договору-2 - календарного графіку виконання робіт, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » повинно проводити ремонтно-будівельні роботи на загальну суму 219 738, 47 грн., в період з грудня 2020 р. по березень 2021 року.

Згідно з Додатком № 3 до Договору- план фінасування робіт, за 2020 р. ІНФОРМАЦІЯ_2 повинні перерахувати на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у сумі 180 000 грн 00 коп, у іншу суму у розмірі 39 738 грн 47 коп. сплатити у 2021 році.

В електронній системі державних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » 30 грудня 2020 року опубліковано Додаткову угоду від 30.12.2020 до Договору-2 , за яким Договір-2 вважається повністю виконаний сторонами і на основі цієї додаткової угоди здійснюється повний розрахунок. Проте копії Акту виконаних робіт, який дійсно підтверджував виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » своїх зобов`язань, знову не надано.

У своїй тендерній пропозиції для закупівлі щодо «Капітального ремонту дворового входу до будівлі та підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 надає довідку №7 від 26.11.2020 про наявність працівників, які будуть безпосередньо працювати на об`єкті будівництва. Така ж сама довідка №7 від 26.11.2020 надана для закупівлі Капітальний ремонт квартири, що надана для розміщення дитячого будинку сімейного типу, за адресою: АДРЕСА_2 . Таким чином ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » надав одну ж ту саму довідку з однаковими реєстраційними номерами та з різним змістом.

Згідно з цими довідками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » залучало до безпосередніх робіт 9 працівників.

Згідно з тендерною документацію, даний об`єм робіт по двух об`єктах будівництва має виконуватися протягом 4 місяців кожний. Підприємство зазначило одних і тих самих працівників для виконання робіт по обох об`єктах. У зв`язку з цим, виникають сумніви в тому, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » могло якісно та в повному обсязі виконати роботи протягом 22 днів на двох об`єктах будівництва, коли роботи повинні проводитися в сумаріній кількості протягом 8 місяців одними і тими самими працівниками.

За таких обставин для повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин кримінального провадження, які підлягають дослідженню та доказуванню у даному кримінальному провадженні, виникає потреба у проведені будівельно-технічної експертизи з метою встановлення здійснення капітального ремонту дворового входу до будівлі та підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , та капітального ремонту квартири, що надана для розміщення дитячого будинку сімейного типу, за адресою: АДРЕСА_2 .

Крім цього, у своїй тендерній пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для підтвердження виконання ним аналогічного договору, надає відгук виданий Комунальним підприємством спільної власності територіальних громад Роздільнянського району (далі « ІНФОРМАЦІЯ_5 ») (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) №172/11 від 25.11.2020 року та №171/11 від 25.11.2020 року. У відгуках міститься інформація про здійснення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » підрядних робіт за договором №1-Б/2019 від 03.07.2019 щодо капітального ремонту ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_3 (індинтифікатор закупівлі UA-2019-05-27-002668). Також ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснив виконання додаткових робіт капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_3 (індинтифікатор закупівлі UA-2019-05-27-002668). Але в електронній системі державних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » міститься угода про розірванняя Договору №1-Б/2019 від 03.07.2019. Причини розірвання даного Договору не міститься.

Окрім того, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » знову виграло відкриті торги (індинтифікатор закупівлі UA-2020-07-07-001379-c) щодо виконання підрядних робіт за тим самим об`єктом капітального будівництва та уклало з ІНФОРМАЦІЯ_5 договір 08/20 від 11 серпня 2020 року. Проте в електронній системі державних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » знову міститься інформація про розірвання договору 08/20 від 11 серпня 2020 року. Причинами розірвання на цей раз Замовник вказує те, що виконавець не виконав роботи в повному обсязі та не якісно, застосував неякісний будівельний матеріал ( код доступу ІНФОРМАЦІЯ_1 ).

У відгуках, що були надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для підтвердження виконання ним аналогічного договору міститься інформація про те, що замовник задоволений роботою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », всі роботи виконувалися висококваліфікованими робітниками із застосуванням сучасних технологій та матеріалів та що всі роботи були виконані на високому професійному рівні та в належний строк. Виникають сумніви у справжності надання таких відгуків, оскільки є наявна інформація, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » не виконував своїх зобов`язань.

Крім цього, дані відгуки не містять таких необхідних реквізитів таких як печатка підприємства. Також підписи керівника ІНФОРМАЦІЯ_5 у даних відгуках не співпадають з підписами, розміщеними в договорах про виконання підрядних робіт чи додатками до цих договорів.

У зв`язку з цим виникли підозри щодо справжності підписів і самих відгуків в цілому.

Приморська окружна прокуратура міста Одеси звернулась до КП ІНФОРМАЦІЯ_5 з листом №52-2453 від 26.05.2021 з проханням надати копії відгуків, які видавались ІНФОРМАЦІЯ_5 на імя ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » протягом листопада грудня 2020 року.

ІНФОРМАЦІЯ_5 надало відповідь №51/06 від 09.06.2021 про те, що дійсно КП СВТГРР співпрацювало з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » і на ім`я ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » надавалось два відгука №150/11 від 10.11.2020 та №153/11 від 13.11.2020 (копії додавались). Аналізуючи ці два відгуки з тими, які надали ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у своїх тендерних пропозиціях, можна знайти відмінності у номерах, датах, підписах керівника і самому тексті відгуку. У зв`язку з чим виникають підозри щодо підроблення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » відгуків №172/11 від 25.11.2020 року та №171/11 від 25.11.2020 року.

За таких обставин для повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин кримінального провадження, які підлягають дослідженню та доказуванню у даному кримінальному провадженні, виникає потреба у проведені судово-почеркознавчої експертизи з метою встановлення ідентичності підпису керівника на різних відгуках.

До судового засідання прокурор не з`явився, просив здійснювати розгляд клопотання за його відсутності, та вказав, що виклик особи у якої знаходиться зазначена інформація, може мати негативні наслідки.

Виклик володільця інформації не здійснювався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, у випадку можливості використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та у разі неможливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 160 КПК України до охоронюваноїзаконом таємниці,яка міститьсяв речахі документах,належать відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 160 КПК України у клопотанні про тимчасовий доступ до речей і документів повинні бути зазначені підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи.

Згідно з п. 1 ч. 5 ст. 163 КПК, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність підстав вважати, що ці речі або документи перебувають чи можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи.

Наявні у кримінальному провадженні матеріали дають достатні підстави вважати, що вказані у клопотанні документи, є необхідними для забезпечення повноти досудового розслідування. Іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо, а їх вилучення необхідне для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

За таких обставин, є підстави, передбачені ст. 159-163 КПК України, для надання тимчасового доступу до зазначених у клопотанні речей та документів.

Керуючись ст. ст. 131, 132, 159, 160-165, 372 КПК України, слідчий суддя -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання прокурора Приморської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей та документів в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021163030000031 від 01.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України - задовольнити.

Надати тимчасовий доступ до тендерних та інших договірних, технічних, бухгалтерських, облікових, фінансових документацій що стосується закупівель робіт з капітального ремонту дворового входу до будівлі та підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , та капітального ремонту квартири, що надана для розміщення дитячого будинку сімейного типу, за адресою: АДРЕСА_2 , які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 АДРЕСА_4 ), а саме: а саме: копій тендерних документацій на закупівлю робіт з капітального ремонту дворового входу до будівлі та підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , та капітального ремонту квартири, що надана для розміщення дитячого будинку сімейного типу, за адресою: АДРЕСА_2 , (інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, документи, що підтверджують відповідність учасника, вимогам визначеним у ст. 17 Закону України Про державні закупівлі, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічу спеціфікацію, з переліком та обсягом робіт (плани, креслення, малюнки, опис предмета закупівлі, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, інформацію про субпідрядників, лист-згоду з проектом договору, тендерну форму Пропозиція, календарний графі виконання робіт; дозвільну документацію на проведення будівельних робіт; експертний висновок проектно-кошторисної документації об`єкту; договір (наказ, розпорядження) про проведення авторського та технічного наглядів, акти передачі-прийняття об`єкта; акт передачі-прийняття проектної документації; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які використовувались під час проведення будівельних робіт; сертифікати якості (паспорти) на ці матеріали; експертні висновки щодо в використаних матеріалів; зведені та локальні кошториси; договори про закупівлю підрядних робіт № 107-20/П від 08.12.2020, та № 100-20/П від 08.12.2020 (смети, виконавчі схеми, сертифікати якості, копії рахунків на застосовані будівельні матеріали, додаткові угоди, дефектні акти, документи фінансово-господарської звітності щодо виконання зазначених вище договорів: акти виконаних робіт КБ-2в, акти на приховані роботи, довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3), журнал обліку виконаних робіт форми КБ-6, підсумкові відомості ресурсів, звіти про витрати основних матеріалів у будівництві в співвідношенні з виробничими нормами, розрахунки загальновиробничих норм, акти звірки взаєморозрахунків, акти прихованих робіт, корегування проекту, висновок експертизи щодо коригування, виписки з бухгалтерських програм по роботі с контрагентами, платіжні доручення, банківські виписки, тощо); проектну документацію по об`єкту, документи, що відображають перерахування коштів (видаткові, прибуткові накладні), загальний журнал будівельних робіт; журнали авторського нагляду; журнали виконання бетонних робіт.

Відповідальні особи зобов`язані надати можливість вилучити завірені відповідно до вимог законодавства копії та оригінали документів, а також електронних копій наявних документацій, прокурору Приморської окружної прокуратури міста Одеси ОСОБА_2 , або за дорученням прокурора або слідчого, в порядку ст. 41 КПК України оперативним працівникам поліції.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення тобто до 27.10.2021 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

27.09.2021

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення27.09.2021
Оприлюднено23.05.2024
Номер документу99882484
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —522/13001/21

Ухвала від 22.06.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 09.12.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 12.09.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 08.09.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 15.06.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Єршова Л. С.

Ухвала від 06.06.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Єршова Л. С.

Ухвала від 08.06.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Єршова Л. С.

Ухвала від 09.02.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Єршова Л. С.

Ухвала від 29.11.2021

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Єршова Л. С.

Ухвала від 27.09.2021

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні