Справа № 461/7876/21
Провадження № 2-а/461/173/21
УХВАЛА
22.09.2021 року. м.Львів.
Галицький районний суд м. Львова
в складі:
головуючого судді Юрківа О.Р.
секретаря судового засідання Цибулько О.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Львові заяву керівника Товариства з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки Кіщака Владислава Михайловича про забезпечення адміністративного позову у справі за Товариства з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки (адреса місцезнаходження: 79018, м. Львів, вул. Героїв УПА, 40) до Головного управління Держпраці у Львівській області (адреса: 79005, м. Львів, пл. Міцкевича, 8) про визнання протиправною та скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення, -
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки звернулося до суду з позовом до Головного управління Держпраці у Львівській області (адреса: 79005, м. Львів, пл. Міцкевича, 8) про визнання протиправною та скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення, з підстав, викладених у фабулі позову.
Керівник Товариства з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки Кіщак В.М. подав до суду заяву про забезпечення позову, в якій просить забезпечити позов шляхом зупинення дії постанови Головного управління Держпраці у Львівській області № ЛВ8632/409/АВ/ФС від 26 липня 2021 року про накладення штрафу за порушення законодавства про працю та зупинення стягнення за номером виконавчого провадження 66745056.
Перевіривши матеріали справи, суд вважає, що заява про забезпечення позову підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 150 КАС України, суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень.
Підставами забезпечення адміністративного позову є: 1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; 2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.
Пленум Вищого адміністративного суд України у п.17 постанови № 2 від 06.03.2008 Про практику застосування адміністративними судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду адміністративних справ роз`яснив, що згідно з частинами третьою та четвертою статті 150 КАС України забезпечення позову в адміністративних справах допускається лише у двох формах: 1) зупинення дії рішення суб`єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються; 2) заборони вчиняти певні дії. Наведений перелік підстав забезпечення позову є вичерпним.
Слід зауважити, що ухвала суду про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якою відповідно до статті 150 КАС України зупинення дію оскаржуваного акта, не скасовує його чинність, не змінює обсягу прав та обов`язків сторін у спорі, а лише тимчасово забороняє застосування передбачених цим актом заходів до вирішення спору по суті.
Предметом оскарження у даній справі є постанова відповідача від 26.07.2021 р. №ЛВ8632/409/АВ/ФС про накладення штрафу на Товариство з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки за порушення законодавства про працю у розмірі 60 000, 00 грн.
Реалізація оскаржуваного рішення, на думку суду, унеможливлять або значно утруднять виконання рішення суду в надій справі у разі задоволення адміністративного позову.
Тому, суд дійшов висновку про необхідність забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії оскаржуваного рішення.
Заходи забезпечення позову повинні відповідати і бути співрозмірними заявленим позовним вимогам, мають бути безпосередньо пов`язаними з предметом спору, необхідними і достатніми для забезпечення виконання судового рішення.
Зупинення дії оскаржуваного рішення та зупинення стягнення на підставі виконавчого документа відповідає меті застосування правового інституту забезпечення позову.
Звертаючись до суду, позивач належним чином вказав причини, у зв`язку із якими необхідно вжити заходи забезпечення позову та обґрунтував існуванням реальної загрози невиконання чи утруднення виконання рішення суду у випадку задоволення позову.
Виходячи зі змісту та розміру позовних вимог, співрозмірності вимог заяви, обраного способу забезпечення позову та зазначених причин, у зв`язку з якими потрібно забезпечити позов, убачається прямий зв`язок між заявленими вимогами та способом забезпечення позову, а тому заява підлягає до задоволення.
Керуючись ст.ст. 150 , 151 КАС України , суд, -
У Х В А Л И В :
Заяву керівника Товариства з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки Кіщака Владислава Михайловича про забезпечення адміністративного позову - задовольнити.
Зупинити дію постанови Головного управління Держпраці у Львівській області № ЛВ8632/409/АВ/ФС від 26 липня 2021 року про накладення штрафу на Товариство з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки за порушення законодавства про працю у розмірі 60 000, 00 грн.
Зупинити стягнення за виконавчим провадженням №66745056, яке перебуває на виконанні у Франківському відділі Державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) стосовно з Товариство з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки 60 000, 00 грн.
Боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю Чотири чебуреки (адреса місцезнаходження: 79018, м. Львів, вул. Героїв УПА, 40).
Стягувач: Головне управління Держпраці у Львівській області (адреса: 79005, м. Львів, пл. Міцкевича, 8).
Ухвала про забезпечення позову виконується негайно в порядку, встановленому для виконання судових рішень.
Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.
Апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга може бути подана протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали.
Повний текст ухвали виготовлено 22.09.2021 року.
Суддя О.Р.Юрків.
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2021 |
Оприлюднено | 30.09.2021 |
Номер документу | 99943381 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кушнерик Мар’ян Петрович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кушнерик Мар’ян Петрович
Адміністративне
Галицький районний суд м.Львова
Юрків О. Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні