Ухвала
від 23.09.2021 по справі 554/4961/21
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 23.09.2021 Справа № 554/4961/21

Єдиний унікальний номер справи: №554/4961/21

Провадження № 1-кс/554/13452/2021

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 вересня 2021 року м. Полтава

Октябрський районнийсуд м.Полтави вскладі:слідчого судді ОСОБА_1 за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши клопотаннястаршого слідчогоСВ ВП№2Полтавського РУПГУНП вПолтавській областікапітана поліції ОСОБА_3 , внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020170310000199 від 22.06.2020 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 240, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 15, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

У провадженні СВ ВП № 2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області перебувають матеріали досудового розслідування за №12020170310000199 від 22.06.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 240, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 15, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що постановою ІНФОРМАЦІЯ_1 № 8 від 26.10.2015 ОСОБА_4 визнаний обраним Пащенківським сільським головою.

Відповідно до рішення 1 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про результати голосування та підсумки виборів Пащенківського сільського голови VII скликання і визнання його повноважень» від 19.11.2015 ОСОБА_4 обраний на посаду Пащенківського сільського голови Решетилівського району Полтавської області, яка відповідно до ст.14Закону України«Про службув органахмісцевого самоврядування» відноситься до 4 категорії посад місцевого самоврядування та з цього часу визнані його повноваження як Пащенківського сільського голови.

Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 від 28.07.2020 висловлено недовіру Пащенківському сільському голові ОСОБА_4 та достроково припинені його повноваження та звільнено із займаної посади з 28.07.2020.

Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі по тексту Закон № 280/97-ВР), сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об`єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста.

Згідно із ч. 4 ст. 42 Закону № 280/97-ВР, сільський, селищний, міський голова:

1) забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержанняКонституціїта законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;

2) організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету;

3) підписує рішення ради та її виконавчого комітету;

4) вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради;

5) вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної ради ;

6) вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України;

7) здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету;

8) скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;

9) забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;

10) призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім випадків, передбаченихчастиною другоюстатті 21 Закону України "Про культуру" ;

11) скликає загальні збори громадян за місцем проживання;

11-1) вносить на розгляд ради пропозиції про утворення спеціалізованої установи з надання безоплатної первинної правової допомоги ;

11-2) вносить на розгляд ради пропозиції щодо кандидатури на посаду керівника установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;

12) забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, відповідної ради, її виконавчого комітету;

13) є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;

14) представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

15) звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;

16) укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради;

17) веде особистий прийом громадян;

18) забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об`єднань;

18-1) бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановленіЗаконом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності";

19) здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів;

20) видає розпорядження у межах своїх повноважень;

Відповідно до ч. 5 ст. 42 Закону № 280/97-ВР сільський, селищний, міський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

Згідно із ч. 6 ст. 42 Закону № 280/97-ВР, при здійсненні наданих повноважень сільський, селищний, міський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним - перед відповідною радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади. Сільський, селищний, міський голова щорічно звітує відповідно сільській, селищній, міській раді про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконавчими органами відповідної ради.

Таким чином, відповідно до вищевикладеного, ОСОБА_4 у період часу з 19.11.2015 по 28.07.2020 перебував у статусі особи, яка постійно здійснювала функції представника місцевого самоврядування, а відтак протягом указаного періоду був службовою особою у розумінні як ч.3 ст.18 КК України, так і примітки до ст.364 КК України, та діючи як службова особа, вчинив кримінальні правопорушення за наступних обставин.

Так, відповідно до ч.6 ст.118 Земельного кодексу України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

При цьому частиною 7 вказаної статті встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Згідно частини 9 статті 118 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Так, наприкінці 2019 року у ОСОБА_4 виник злочинний умисел на протиправне заволодіння правом власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, розташовані на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів.

На виконання свого злочинного наміру, 20.11.2019 ОСОБА_4 , обіймаючи посаду Пащенківської сільського голови, пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто будучи службовою особою, діючи умисно, тобто усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, з корисливих мотивів, з метою отримання неправомірної вигоди для самого себе та своєї дружини ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , у вигляді набуття права власності на 2 земельні ділянки сільськогосподарського призначення, без законних на те підстав, в порушення вимог ч.6, 7 ст.118 Земельного кодексу України та Регламенту ІНФОРМАЦІЯ_3 7 скликання, який затверджений рішенням 2 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 11.12.2015, склав та видав завідомо неправдиві офіційні документи 2 (два) Рішення 35 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» від 20.11.2019 року (без номера), до яких внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія ІНФОРМАЦІЯ_3 розглянувши заяви ОСОБА_4 та ОСОБА_5 вирішила надати дозвіл на виготовлення проектів із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства у власність орієнтовною площею 2,0 га кожному за рахунок земель запасу не наданих у власність та користування сільськогосподарського призначення комунальної власності, що входили в межі державного акту на право колективної власності серії ПЛ № 12 за межами населених пунктів на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області, достовірно знаючи що вказані заяви на розгляд сесії не подавались та сесією такі рішення не приймались. Вказані 2 (два) завідомо неправдиві Рішення 35 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» від 20.11.2019 року (без номера) ОСОБА_4 в графі «Сільський голова ОСОБА_4 » скріпив власним підписом та печаткою сільської ради.

В подальшому,на підставівказаних підробленихрішень ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено договориіз землевпорядноюорганізацією ПП« ОСОБА_6 »№ 2473/51від імені ОСОБА_4 та №2473/52від імені ОСОБА_5 ,про розробленняпроектів землеустроющодо відведенняземельних ділянок,в процесувиготовлення яких,відповідно 14.07.2020 ІНФОРМАЦІЯ_4 зареєстровано земельну ділянку площею 2,0000 га та земельній ділянці присвоєний кадастровий номер 5324283100:00:005:0063, цільове призначення 01.03 Для ведення особистого селянського господарства, а 17.07.2020 ІНФОРМАЦІЯ_5 зареєстровано земельну ділянку площею 2,0000 га та земельній ділянці присвоєний кадастровий номер 5324283100:00:005:0064, цільове призначення 01.03 Для ведення особистого селянського господарства.

Продовжуючи свій злочинний намір, 17.07.2020 ОСОБА_4 , обіймаючи посаду Пащенківської сільського голови, пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто будучи службовою особою, діючи умисно, тобто усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, з корисливих мотивів, з метою отримання неправомірної вигоди для самого себе та своєї дружини ОСОБА_5 , у вигляді набуття права власності на 2 земельні ділянки сільськогосподарського призначення, без законних на те підстав, в порушення вимог ч.9 ст.118 Земельного кодексу України та Регламенту ІНФОРМАЦІЯ_3 7 скликання, який затверджений рішенням 2 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 11.12.2015, склав та видав завідомо неправдиві офіційні документи Рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера), до якого внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія ІНФОРМАЦІЯ_3 розглянувши заяву ОСОБА_4 вирішила затвердити проект землеустрою щодо відведення йому у власність земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів, кадастровий номер 5324283100:00:005:0063 та передати вказану земельну ділянку йому у власність, а також та Рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера), до якого внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія ІНФОРМАЦІЯ_3 розглянувши заяву ОСОБА_5 вирішила затвердити проект землеустрою щодо відведення їй у власність земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів, кадастровий номер 5324283100:00:005:0064 та передати вказану земельну ділянку їй у власність, достовірно знаючи, що 17.07.2020 у 37 сесія 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 не проводилась, вищевказані проекти землеустрою на розгляд сесії не подавались, не розглядались, сесією не затверджувались та відповідне рішення про передачу зазначених земельних ділянок у власність ОСОБА_4 та ОСОБА_5 не приймались.

Вказані 2 (два) завідомо неправдиві Рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера) ОСОБА_4 в графі «Сільський голова ОСОБА_4 » також скріпив власним підписом та печаткою сільської ради.

З метою доведення свого злочинного умислу до кінця та реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, ОСОБА_4 , діючи у власних інтересах та інтересах дружини ОСОБА_5 , 24.12.2020 звернувся до державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_6 із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на земельні ділянки із кадастровими номерами 5324283100:00:005:0063 та 5324283100:00:005:0064 та подав державному реєстратору підроблені рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» кожному. Однак, у зв`язку із виникненням сумнівів у дійсності рішень органу місцевого самоврядування, державним реєстратором прийняте рішення не вчиняти реєстраційні дії.

Не зупиняючись на досягнутому, з метою доведення свого злочинного умислу до кінця та реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, ОСОБА_4 30.04.2020 звернувся до державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_7 із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на земельні ділянки із кадастровими номерами 5324283100:00:005:0063 та 5324283100:00:005:0064 та подав державному реєстратору підроблені рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» кожному. Однак, державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_8 25.05.2021 прийняті рішення про відмову у реєстрації права власності земельних ділянок на останніми у зв`язку із неприйняттям рішення державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_6 за їхніми заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на зазначені земельні ділянки, які були подані 24.12.2020.

Таким чином, ОСОБА_4 виконав усі дії, які вважав необхідними для доведення злочину до кінця, однак протиправні наслідки у вигляді вибуття земельних ділянок з комунальної власності та позбавлення органу місцевого самоврядування права розпоряджатися ними, не настали, а злочин не було закінчено з причин, які не залежали від його волі.

Відповідно до висновку судової оціночно-земельної експертизи

№ 61/06-21від 25.06.2021,ринкова вартістьземельної ділянкиплощею 2га ізкадастровим №5324283100:00:005:0063для веденняособистого селянськогогосподарства,що розташованана територіїПащенківської сільськоїради Решетилівськогорайону Полтавськоїобласті,за межаминаселених пунктів,станом на30.04.2021склала 421470,00грн.,ринкова вартістьземельної ділянкиплощею 2га ізкадастровим №5324283100:00:005:0064для веденняособистого селянськогогосподарства,що розташованана територіїПащенківської сільськоїради Решетилівськогорайону Полтавськоїобласті,за межаминаселених пунктів,станом на30.04.2021склала 421470,00грн.,а їхсумарна ринковавартість складає842940грн.,що становить 802(842940:1051) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що згідно примітки 4 до ст.364 КК України є тяжкими наслідками, та відповідно кваліфікуючою ознакою скоєного.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні закінченого замаху на зловживання службовим становищем, а саме умисному, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе та іншої фізичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки, тобто у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.15, ч.2 ст.364 КК України.

Водночас, 20.11.2019 ОСОБА_4 , будучи службовою особою, вчинив протиправні дії, що полягали в умисному складанні та видачі завідомо неправдивих офіційних документів, як способу придбання права на майно, при оформленні права власності на земельні ділянки кадастровий №5324283100:00:005:0063 та кадастровий №5324283100:00:005:0064 площею 2 га кожна, без законних на те підстав, а саме 2 (два) Рішення 35 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» від 20.11.2019 року (без номера), до яких внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія ІНФОРМАЦІЯ_3 розглянувши заяви ОСОБА_4 та ОСОБА_5 вирішила надати дозвіл на виготовлення проектів із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства у власність орієнтовною площею 2,0 га кожному за рахунок земель запасу не наданих у власність та користування сільськогосподарського призначення комунальної власності, що входили в межі державного акту на право колективної власності серії ПЛ № 12 за межами населених пунктів на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області, достовірно знаючи що вказані заяви на розгляд сесії не подавались та сесією такі рішення не приймались. Вказані 2 (два) Рішення 35 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» від 20.11.2019 року (без номера) ОСОБА_4 в графі «Сільський голова ОСОБА_4 » скріпив власним підписом та печаткою сільської ради.

Крім того, 17.07.2020 ОСОБА_4 , будучи службовою особою, вчинив протиправні дії, що полягали в умисному складанні та видачі завідомо неправдивих офіційних документів, як способу придбання права на майно, при оформленні права власності на земельні ділянки кадастровий №5324283100:00:005:0063 та кадастровий №5324283100:00:005:0064 площею 2 га кожна, без законних на те підстав, а саме Рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера), до якого внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія ІНФОРМАЦІЯ_3 розглянувши заяву ОСОБА_4 вирішила затвердити проект землеустрою щодо відведення йому у власність земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів, кадастровий номер 5324283100:00:005:0063 та передати вказану земельну ділянку йому у власність, а також та Рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера), до якого внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія ІНФОРМАЦІЯ_3 розглянувши заяву ОСОБА_5 вирішила затвердити проект землеустрою щодо відведення їй у власність земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів, кадастровий номер 5324283100:00:005:0064 та передати вказану земельну ділянку їй у власність, достовірно знаючи, що 17.07.2020 у 37 сесія 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 не проводилась, вищевказані проекти землеустрою на розгляд сесії не подавались, не розглядались, сесією не затверджувались та відповідне рішення про передачу зазначених земельних ділянок у власність ОСОБА_4 та ОСОБА_5 не приймались.

Вказані 2 (два) завідомо неправдиві Рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера) ОСОБА_4 в графі «Сільський голова ОСОБА_4 » також скріпив власним підписом та печаткою сільської ради.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні службового підроблення, а саме умисному, складанні та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, тобто у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України.

Крім того, 24.12.2020 ОСОБА_4 , не будучи службовою особою, вчинив протиправні дії, що полягали в умисному використанні завідомо підроблених офіційних документів, як способу придбання права на майно, при оформленні права власності на земельні ділянки кадастровий №5324283100:00:005:0063 та кадастровий №5324283100:00:005:0064 площею 2 га кожна, без законних на те підстав, а саме з метою доведення свого злочинного умислу до кінця та реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, ОСОБА_4 , діючи у власних інтересах та інтересах дружини ОСОБА_5 , звернувся до державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_6 із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на земельні ділянки із кадастровими номерами 5324283100:00:005:0063 та 5324283100:00:005:0064 та подав державному реєстратору завідомо підроблені 2 (два) Рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність», до яких внесено завідомо неправдиві відомості щодо передачі вказаних земельних ділянок у власність ОСОБА_4 та ОСОБА_5 відповідно. Однак, у зв`язку із виникненням сумнівів у дійсності рішень органу місцевого самоврядування, державним реєстратором прийняте рішення не вчиняти реєстраційні дії.

Не зупиняючись на досягнутому, 30.04.2020 з метою доведення свого злочинного умислу до кінця та реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, ОСОБА_4 звернувся до державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_7 із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на земельні ділянки із кадастровими номерами 5324283100:00:005:0063 та 5324283100:00:005:0064 та подав державному реєстратору підроблені рішення 37 сесії 7 скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» кожному.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у використанні завідомо підроблених документів, тобто у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.358 КК України.

У вчиненні кримінальних правопорушень підозрюється ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , уродженець с. Смотрики Пирятинського району Полтавської області, жителю АДРЕСА_1 , громадянину України, українцю, з вищою освітою, одружений, пенсіонер, не інвалід, не депутат, не судимий

08.07.2021 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 15, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст.366 КК України.

Під час досудового розслідування надійшло клопотання від захисника підозрюваного ОСОБА_7 в якому останній просить отримати від ІНФОРМАЦІЯ_6 в порядку тимчасового доступу оригінали наступних документів (оригінали, оскільки в подальшому виникне необхідність в проведенні почеркознавчої експертизи):

Розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_1 (або мотивовані пропозиції про скликання позачергової сесії сільської ради, підписані ініціаторами) про скликання сесії із зазначенням питань, які вносяться на розгляд ради, місця і часу проведення сесії за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Проекти порядку денного сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Інформаційні та допоміжні матеріали, що надавались депутатам сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Проекти документів, що надавались депутатам сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Протоколи сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Чернетки секретаря сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Протоколи з результатами поіменного голосування сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Журналу реєстрації рішень ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання.

Вказані документи зберігаються у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою АДРЕСА_2 .

У відповідності до ст. 159 ч. 2 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відомості, які зазначені в документах про доступ до яких подано клопотання не становлять охоронювану законом таємницю.

У судове засідання слідчий не з`явився, про дату, місце та час розгляду клопотання повідомлений належним чином, до суду слідчий подав заяву про розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів за його відсутності, клопотання підтримує в повному обсязі, просить задовольнити.

Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, та інші письмові докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні. Іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.

Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому СВ ВП № 2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 та ВП № 2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_8 , які входять у склад слідчої групи дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення (здійснення виїмки) оригіналів:

Розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_1 (або мотивовані пропозиції про скликання позачергової сесії сільської ради, підписані ініціаторами) про скликання сесії із зазначенням питань, які вносяться на розгляд ради, місця і часу проведення сесії за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Проекти порядку денного сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Інформаційні та допоміжні матеріали, що надавались депутатам сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Проекти документів, що надавались депутатам сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Протоколи сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Чернетки секретаря сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Протоколи з результатами поіменного голосування сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 за результатами подальшого проведення яких були прийняті Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41, № 42, № 43;

Журналу реєстрації рішень ІНФОРМАЦІЯ_1 7 скликання

Вказані документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою АДРЕСА_2 .

Строк дії ухвали становить один місяць з дня її виготовлення.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення23.09.2021
Оприлюднено22.05.2024
Номер документу100058410
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —554/4961/21

Ухвала від 01.11.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 04.11.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 06.10.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 23.09.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 23.09.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 27.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 26.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 15.06.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні