Ухвала
від 04.11.2021 по справі 554/4961/21
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 04.11.2021 Справа № 554/4961/21

Єдиний унікальний номер справи: №554/4961/21

Провадження № 1-кс/554/14931/2021

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 листопада 2021 року м. Полтава

Октябрський районний суд м. Полтави в складі: слідчого судді ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Решетилівської окружноїпрокуратури ОСОБА_3 , заматеріалами кримінальногопровадження №12020170310000199 від 22.06.2020 року, про арешт майна , -

В С Т А Н О В И В :

Досудовим розслідуванням встановлено, що постановою Пащенківської сільської виборчої комісії Решетилівського району Полтавської області № 8 від 26.10.2015 ОСОБА_4 визнаний обраним Пащенківським сільським головою.

Відповідно до рішення 1 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про результати голосування та підсумки виборів Пащенківського сільського голови VII скликання і визнання його повноважень» від 19.11.2015 ОСОБА_4 обраний на посаду Пащенківського сільського голови Решетилівського району Полтавської області, яка відповідно до ст.14Закону України«Про службув органахмісцевого самоврядування» відноситься до 4 категорії посад місцевого самоврядування та з цього часу визнані його повноваження як Пащенківського сільського голови.

Рішенням Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області від 28.07.2020 висловлено недовіру Пащенківському сільському голові ОСОБА_4 та достроково припинені його повноваження та звільнено із займаної посади з 28.07.2020.

Відповідно до ч.1 ст.12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі по тексту Закон № 280/97-ВР), сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об`єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста.

Згідно із ч. 4 ст. 42 Закону № 280/97-ВР, сільський, селищний, міський голова:

1) забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержанняКонституціїта законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;

2) організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету;

3) підписує рішення ради та її виконавчого комітету;

4) вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради;

5) вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної ради;

6) вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України;

7) здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету;

8) скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;

9) забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;

10) призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім випадків, передбаченихчастиною другоюстатті 21 Закону України "Про культуру";

11) скликає загальні збори громадян за місцем проживання;

11-1) вносить на розгляд ради пропозиції про утворення спеціалізованої установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;

11-2) вносить на розгляд ради пропозиції щодо кандидатури на посаду керівника установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;

12) забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, відповідної ради, її виконавчого комітету;

13) є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;

14) представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

15) звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;

16) укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради;

17) веде особистий прийом громадян;

18) забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об`єднань;

18-1) бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановленіЗаконом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності";

19) здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів;

20) видає розпорядження у межах своїх повноважень;

Відповідно до ч. 5 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський, селищний, міський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

Частиною 6 статті 42 цього Закону встановлено,що при здійсненні наданих повноважень сільський, селищний, міський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним перед відповідною радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади. Сільський, селищний, міський голова щорічно звітує відповідно сільській, селищній, міській раді про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконавчими органами відповідної ради.

Згідно з ст. 52 Земельного кодексу України рекультивації підлягають землі, які зазнали змін у структурі рельєфу, екологічному стані ґрунтів і материнських порід та в гідрологічному режимі внаслідок проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт.

При проведенні гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов`язаних з порушенням ґрунтового покриву, відокремлена ґрунтова маса підлягає зняттю, складуванню, збереженню та перенесенню на порушені або малопродуктивні земельні ділянки відповідно до робочих проектів землеустрою.

Наприкінці березня 2020 року у ОСОБА_4 виник злочинний умисел на протиправну безоплатну передачу іншій юридичній особі у власність корисних копалин місцевого значення на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області, без належним чином оформлених дозвільних документів на їх видобуток.

На виконаннясвого злочинногонаміру,27.03.2020року ОСОБА_4 ,обіймаючи посадуПащенківської сільськогоголови,пов`язану ізвиконанням організаційно-розпорядчихта адміністративно-господарськихфункцій,тобто будучислужбовою особою,діючи умисно,тобто усвідомлюючисуспільно-небезпечнийхарактер свогодіяння,передбачаючи йогосуспільно-небезпечнінаслідки табажаючи їхнастання,використовуючи своєслужбове становищевсупереч інтересамслужби,всупереч вимогабзацу 5ч.1ст.186Земельного кодексуУкраїни,якими передбачено,що схемиземлеустрою ітехніко-економічніобґрунтування використаннята охорониземель села,селища,міста затверджуєтьсявідповідною сільською,селищною,міською радою,без винесеннявказаного питанняна розглядсесії Пащенківськоїсільської ради,уклав договір№2-рб-03/20(безназви), від імені Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області (Замовник) з однієї сторони та Товариством з обмеженою відповідальністю «Земфонд» (код ЄДРПОУ 34805080) в особі директора ОСОБА_5 (Виконавець), за умовами якого замовник доручає, а виконавець бере на себе виготовлення технічної документації, а саме робочого проекту землеустрою рекультивації порушених земель та заходів щодо охорони навколишнього середовища на земельній ділянці площею 1,16 га на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області.

На підставі вказаного договору ТОВ «Земфонд» 06.04.2020 виготовлено Робочий проект рекультивації порушених земель та заходів щодо охорони навколишнього природного середовища на ділянці розташованої в межах земель Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області, який в подальшому ОСОБА_4 підписав та скріплений печаткою Пащенківської сільської ради.

Після цього, 27.05.2020 ОСОБА_4 , діючи від імені Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області, без винесення вказаного питання на розгляд сесії Пащенківської сільської ради, уклав договір №2705П про надання послуг із Товариством з обмеженою відповідальністю «БУД ІНВЕСТ КОМПАНІ» (Код ЄДРПОУ 41846013) (Підрядник) за умовами якого Підрядник за завданням Замовника зобов`язується виконати земляні роботи згідно Робочого проекту по рекультивації порушених земель та заходів щодо охорони навколишнього середовища в межах земельної ділянки, яка розташована в межах земель Пащенківської сільської ради.

З метою доведення свого злочинного умислу спрямованого на безоплатну передачу іншій юридичній особі у власність корисних копалин місцевого значення на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області до кінця, 01.07.2020 ОСОБА_4 , обіймаючи посаду Пащенківської сільського голови, пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто будучи службовою особою, діючи умисно, тобто усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, в порушення вимог п.36 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування», яким передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується відповідно до закону питання про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення, без винесення вказаного питання на розгляд сесії Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області, діючи від імені очолюваної ним сільської ради, уклав угоду №2707/СП про співпрацю із Товариством з обмеженою відповідальністю «БУД ІНВЕСТ КОМПАНІ» (Код ЄДРПОУ 41846013 в особі директора ОСОБА_6 ..

Згідно п. 1.2., 2.2. вказаного договору Пащенківська сільська рада Решетилівського району Полтавської області на безоплатній основі надає ґрунт (глину) на виконання державної програми по реконструкції автодороги на ділянці Решетилівка-Кобеляки. А також зобов`язується не чинити перешкод виконанню робіт по забору і транспортуванню ґрунту, а також погоджувати місцеві дороги для руху транспорту.

Таким чином, ОСОБА_4 без відповідного рішення сесії, використовуючи своє службове становище, діючи від імені Пащенківської сільської ради фактично розпорядився природними ресурсами (корисними копалинами) місцевого значення.

У подальшому ТОВ «БУД ІНВЕСТ КОМПАНІ» із залученням техніки Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВЕ БУДІВНИЦТВО «АЛЬТКОМ» (Код ЄДРПОУ 32794511) на підставі договору про 01/06-20 від 01.06.2020 здійснено самовільний видобуток цегельно-черепичої сировини об`ємом 33020 м. куб., на земельної ділянки комунальної форми власності без кадастрового номера.

Згідно висновку експерта судово-економічної експертизи №СЕ-19/117-21/9909-ЕК від 20.08.2021 збитки завдані самовільним видобутком цегельно-черепичної сировини на території земельної ділянки комунальної форми власності без кадастрового номеру становлять 24104 600 грн. (двадцять чотири мільйони сто чотири тисячі шістсот гривень), що становить 22934 (24104600 : 1051) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що згідно примітки 4 до ст.364 КК України є тяжкими наслідками, та відповідно кваліфікуючою ознакою скоєного.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні зловживання службовим становищем, а саме умисному, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки, тобто у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що постановою Пащенківської сільської виборчої комісії Решетилівського району Полтавської області № 8 від 26.10.2015 ОСОБА_4 визнаний обраним Пащенківським сільським головою.

Відповідно до рішення 1 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про результати голосування та підсумки виборів Пащенківського сільського голови VII скликання і визнання його повноважень» від 19.11.2015 ОСОБА_4 обраний на посаду Пащенківського сільського голови Решетилівського району Полтавської області, яка відповідно до ст.14Закону України«Про службув органахмісцевого самоврядування» відноситься до 4 категорії посад місцевого самоврядування та з цього часу визнані його повноваження як Пащенківського сільського голови.

Рішенням Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області від 28.07.2020 висловлено недовіру Пащенківському сільському голові ОСОБА_4 та достроково припинені його повноваження та звільнено із займаної посади з 28.07.2020.

Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі по тексту Закон № 280/97-ВР), сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об`єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста.

Згідно із ч. 4 ст. 42 Закону № 280/97-ВР, сільський, селищний, міський голова:

1) забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержанняКонституціїта законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;

2) організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету;

3) підписує рішення ради та її виконавчого комітету;

4) вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради;

5) вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної ради ;

6) вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України;

7) здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету;

8) скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;

9) забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;

10) призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім випадків, передбаченихчастиною другоюстатті 21 Закону України "Про культуру" ;

11) скликає загальні збори громадян за місцем проживання;

11-1) вносить на розгляд ради пропозиції про утворення спеціалізованої установи з надання безоплатної первинної правової допомоги ;

11-2) вносить на розгляд ради пропозиції щодо кандидатури на посаду керівника установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;

12) забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, відповідної ради, її виконавчого комітету;

13) є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;

14) представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

15) звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;

16) укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради;

17) веде особистий прийом громадян;

18) забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об`єднань;

18-1) бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановленіЗаконом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності";

19) здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів;

20) видає розпорядження у межах своїх повноважень;

Відповідно до ч. 5 ст. 42 Закону № 280/97-ВР сільський, селищний, міський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

Згідно із ч. 6 ст. 42 Закону № 280/97-ВР, при здійсненні наданих повноважень сільський, селищний, міський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним перед відповідною радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади. Сільський, селищний, міський голова щорічно звітує відповідно сільській, селищній, міській раді про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконавчими органами відповідної ради.

Таким чином, відповідно до вищевикладеного, ОСОБА_4 у період часу з 19.11.2015 по 28.07.2020 перебував у статусі особи, яка постійно здійснювала функції представника місцевого самоврядування, а відтак протягом указаного періоду був службовою особою у розумінні як

ч.3 ст.18 КК України, так і примітки до ст.364 КК України, та діючи як службова особа, вчинив кримінальні правопорушення за наступних обставин.

Так, відповідно до ч.6 ст.118 Земельного кодексу України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

При цьому частиною 7 вказаної статті встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Згідно частини 9 статті 118 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Так, наприкінці 2019 року у ОСОБА_4 виник злочинний умисел на протиправне заволодіння правом власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, розташовані на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів.

На виконання свого злочинного наміру, 20.11.2019 ОСОБА_4 , обіймаючи посаду Пащенківської сільського голови, пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто будучи службовою особою, діючи умисно, тобто усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, з корисливих мотивів, з метою отримання неправомірної вигоди для самого себе та своєї дружини ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вигляді набуття права власності на 2 земельні ділянки сільськогосподарського призначення, без законних на те підстав, в порушення вимог ч.6, 7 ст.118 Земельного кодексу України та Регламенту Пащенківської сільської ради 7 скликання, що затверджений рішенням 2 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради 11.12.2015, склав та видав завідомо неправдиві офіційні документи 2 (два) Рішення 35 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» від 20.11.2019 року (без номера), до яких внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія Пащенківської сільської ради розглянувши заяви ОСОБА_4 та ОСОБА_7 вирішила надати дозвіл на виготовлення проектів із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства у власність орієнтовною площею 2,0 га кожному за рахунок земель запасу не наданих у власність та користування сільськогосподарського призначення комунальної власності, що входили в межі державного акту на право колективної власності серії ПЛ № 12 за межами населених пунктів на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області, достовірно знаючи що вказані заяви на розгляд сесії не подавались та сесією такі рішення не приймались. Вказані 2 (два) завідомо неправдиві Рішення 35 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» від 20.11.2019 року (без номера) ОСОБА_4 в графі «Сільський голова ОСОБА_4 » скріпив власним підписом та печаткою сільської ради.

В подальшому,на підставівказаних підробленихрішень Пащенківськоїсільської радиукладено договориіз землевпорядноюорганізацією ПП«АЛАН-ЗЕМ»№ 2473/51від імені ОСОБА_4 та №2473/52від імені ОСОБА_7 ,про розробленняпроектів землеустроющодо відведенняземельних ділянок,в процесівиготовлення яких,відповідно 14.07.2020 відділом у Любарському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області зареєстровано земельну ділянку площею 2,0000 га та земельній ділянці присвоєний кадастровий номер 5324283100:00:005:0063, цільове призначення 01.03 Для ведення особистого селянського господарства, а 17.07.2020 міськрайонним управлінням у Черкаському районі та м. Черкасах Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області зареєстровано земельну ділянку площею 2,0000 га та земельній ділянці присвоєний кадастровий номер 5324283100:00:005:0064, цільове призначення 01.03 Для ведення особистого селянського господарства.

Продовжуючи свій злочинний намір, 17.07.2020 ОСОБА_4 , обіймаючи посаду Пащенківської сільського голови, пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто будучи службовою особою, діючи умисно, тобто усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, з корисливих мотивів, з метою отримання неправомірної вигоди для самого себе та своєї дружини ОСОБА_7 , у вигляді набуття права власності на 2 земельні ділянки сільськогосподарського призначення, без законних на те підстав, в порушення вимог ч.9 ст.118 Земельного кодексу України та Регламенту Пащенківської сільської ради 7 скликання, який затверджений рішенням 2 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради 11.12.2015, склав та видав завідомо неправдиві офіційні документи Рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера), до якого внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія Пащенківської сільської ради розглянувши заяву ОСОБА_4 вирішила затвердити проект землеустрою щодо відведення йому у власність земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів, кадастровий номер 5324283100:00:005:0063 та передати вказану земельну ділянку йому у власність, а також та Рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера), до якого внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія Пащенківської сільської ради розглянувши заяву ОСОБА_7 вирішила затвердити проект землеустрою щодо відведення їй у власність земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів, кадастровий номер 5324283100:00:005:0064 та передати вказану земельну ділянку їй у власність, достовірно знаючи, що 17.07.2020 37 сесія 7 скликання Пащенківської сільської ради не проводилась, вищевказані проекти землеустрою на розгляд сесії не подавались, не розглядались, сесією не затверджувались та відповідне рішення про передачу зазначених земельних ділянок у власність ОСОБА_4 та ОСОБА_7 не приймались.

Вказані 2 (два) завідомо неправдиві Рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера) ОСОБА_4 в графі «Сільський голова ОСОБА_4 » також скріпив власним підписом та печаткою сільської ради.

З метою доведення свого злочинного умислу до кінця та реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, ОСОБА_4 , діючи у власних інтересах та інтересах дружини ОСОБА_7 , 24.12.2020 звернувся до державного реєстратора виконавчого комітету Решетилівської міської ради Полтавської області із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на земельні ділянки із кадастровими номерами 5324283100:00:005:0063 та 5324283100:00:005:0064 та подав державному реєстратору підроблені рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» кожному. Однак, у зв`язку із виникненням сумнівів у дійсності рішень органу місцевого самоврядування, державним реєстратором прийняте рішення не вчиняти реєстраційні дії.

Не зупиняючись на досягнутому, з метою доведення свого злочинного умислу до кінця та реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, ОСОБА_4 30.04.2021 звернувся до державного реєстратора виконавчого комітету Кобеляцької міської ради Полтавської області із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на земельні ділянки із кадастровими номерами 5324283100:00:005:0063 та 5324283100:00:005:0064 та подав державному реєстратору підроблені рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» кожному. Однак, державним реєстратором Кобеляцької міської ради Полтавської області 25.05.2021 прийняті рішення про відмову у реєстрації права власності земельних ділянок за останніми у зв`язку із неприйняттям рішення державним реєстратором виконавчого комітету Решетилівської міської ради Полтавської області за їхніми заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на зазначені земельні ділянки, які були подані 24.12.2020.

Таким чином, ОСОБА_4 виконав усі дії, які вважав необхідними для доведення злочину до кінця, однак протиправні наслідки у вигляді вибуття земельних ділянок з комунальної власності та позбавлення органу місцевого самоврядування права розпоряджатися ними, не настали, а злочин не було закінчено з причин, які не залежали від його волі.

Відповідно до висновку судової оціночно-земельної експертизи

№ 61/06-21від 25.06.2021,ринкова вартістьземельної ділянкиплощею 2га ізкадастровим №5324283100:00:005:0063для веденняособистого селянськогогосподарства,що розташованана територіїПащенківської сільськоїради Решетилівськогорайону Полтавськоїобласті,за межаминаселених пунктів,станом на30.04.2021склала 421470,00грн.,ринкова вартістьземельної ділянкиплощею 2га ізкадастровим №5324283100:00:005:0064для веденняособистого селянськогогосподарства,що розташованана територіїПащенківської сільськоїради Решетилівськогорайону Полтавськоїобласті,за межаминаселених пунктів,станом на30.04.2021склала 421470,00грн.,а їхсумарна ринковавартість складає842940грн.,що становить 802(842940:1051) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що згідно примітки 4 до ст.364 КК України є тяжкими наслідками, та відповідно кваліфікуючою ознакою скоєного.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні закінченого замаху на зловживання службовим становищем, а саме умисному, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе та іншої фізичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки, тобто у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.15, ч.2 ст.364 КК України.

Водночас, 20.11.2019 ОСОБА_4 , будучи службовою особою, вчинив протиправні дії, що полягали в умисному складанні та видачі завідомо неправдивих офіційних документів, як способу придбання права на майно, при оформленні права власності на земельні ділянки кадастровий №5324283100:00:005:0063 та кадастровий №5324283100:00:005:0064 площею 2га кожна, без законних на те підстав, а саме 2 (два) Рішення 35 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» від 20.11.2019 року (без номера), до яких внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія Пащенківської сільської ради розглянувши заяви ОСОБА_4 та ОСОБА_7 вирішила надати дозвіл на виготовлення проектів із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства у власність орієнтовною площею 2,0 га кожному за рахунок земель запасу не наданих у власність та користування сільськогосподарського призначення комунальної власності, що входили в межі державного акту на право колективної власності серії ПЛ № 12 за межами населених пунктів на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області, достовірно знаючи що вказані заяви на розгляд сесії не подавались та сесією такі рішення не приймались. Вказані 2 (два) Рішення 35 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» від 20.11.2019 року (без номера) ОСОБА_4 в графі «Сільський голова ОСОБА_4 » скріпив власним підписом та печаткою сільської ради.

Крім того, 17.07.2020 ОСОБА_4 , будучи службовою особою, вчинив протиправні дії, що полягали в умисному складанні та видачі завідомо неправдивих офіційних документів, як способу придбання права на майно, при оформленні права власності на земельні ділянки кадастровий №5324283100:00:005:0063 та кадастровий №5324283100:00:005:0064 площею 2 га кожна, без законних на те підстав, а саме Рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера), до якого внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія Пащенківської сільської ради розглянувши заяву ОСОБА_4 вирішила затвердити проект землеустрою щодо відведення йому у власність земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів, кадастровий номер 5324283100:00:005:0063 та передати вказану земельну ділянку йому у власність, а також Рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера), до якого внесено завідомо неправдиві відомості про те, що сесія Пащенківської сільської ради розглянувши заяву ОСОБА_7 вирішила затвердити проект землеустрою щодо відведення їй у власність земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області за межами населених пунктів, кадастровий номер 5324283100:00:005:0064 та передати вказану земельну ділянку їй у власність, достовірно знаючи, що 17.07.2020 у 37 сесія 7 скликання Пащенківської сільської ради не проводилась, вищевказані проекти землеустрою на розгляд сесії не подавались, не розглядались, сесією не затверджувались та відповідне рішення про передачу зазначених земельних ділянок у власність ОСОБА_4 та ОСОБА_7 не приймались.

Вказані 2 (два) завідомо неправдиві Рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» від 17.07.2020 року (без номера) ОСОБА_4 в графі «Сільський голова ОСОБА_4 » також скріпив власним підписом та печаткою сільської ради.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні службового підроблення, а саме умисному, складанні та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, тобто у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України.

Крім того, 24.12.2020 ОСОБА_4 , не будучи службовою особою, вчинив протиправні дії, що полягали в умисному використанні завідомо підроблених офіційних документів, як способу придбання права на майно, при оформленні права власності на земельні ділянки кадастровий №5324283100:00:005:0063 та кадастровий №5324283100:00:005:0064 площею 2 га кожна, без законних на те підстав, а саме з метою доведення свого злочинного умислу до кінця та реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, ОСОБА_4 , діючи у власних інтересах та інтересах дружини ОСОБА_7 , звернувся до державного реєстратора виконавчого комітету Решетилівської міської ради Полтавської області із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на земельні ділянки із кадастровими номерами 5324283100:00:005:0063 та 5324283100:00:005:0064 та подав державному реєстратору завідомо підроблені 2 (два) Рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність», до яких внесено завідомо неправдиві відомості щодо передачі вказаних земельних ділянок у власність ОСОБА_4 та ОСОБА_7 відповідно. Однак, у зв`язку із виникненням сумнівів у дійсності рішень органу місцевого самоврядування, державним реєстратором прийняте рішення не вчиняти реєстраційні дії.

Не зупиняючись на досягнутому, 30.04.2021 з метою доведення свого злочинного умислу до кінця та реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, ОСОБА_4 звернувся до державного реєстратора виконавчого комітету Кобеляцької міської ради Полтавської області із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на земельні ділянки із кадастровими номерами 5324283100:00:005:0063 та 5324283100:00:005:0064 та подав державному реєстратору підроблені рішення 37 сесії 7 скликання Пащенківської сільської ради Решетилівського району Полтавської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність» кожному.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у використанні завідомо підроблених документів, тобто у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України.

У вчиненні зазначеного кримінального правопорушення підозрюється:

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженець с.Смотрики Пирятинського району Полтавської області, зареєстрований та проживає у АДРЕСА_1 , громадянин України, з вищою освітою, пенсіонер, інвалідом не являється, депутатом не являється, на утриманні неповнолітніх дітей не має, раніше не судимий,

26 жовтня 2021 року ОСОБА_4 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 15 ч. 2 ст. 364, ч. 4 ст. 358 КК України.

рапортом прокурора Решетилівської окружної прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 про вчинення кримінальних правопорушень;

протоколом обшуку від 29.05.2021 року під час якого було виявлено та вилучено документацію, щодо виділення та виготовлення документації на земельні ділянки розміром 2 га кожна ОСОБА_4 та ОСОБА_7

протоколом огляду документів, які вилучені під час обшуку за місцем проживання ОСОБА_4 в с. Пащенки, Полтавського району Полтавської області;

протоколом тимчасового доступу до речей та документів від 10.06.2021 під час проведення якого у Державного реєстратора виконавчого комітету Решетилівської міської ради вилучено заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) виникнення у ОСОБА_4 та ОСОБА_7 права власності на земельні ділянки із квитанціями про сплату адміністративного збору;

протоколом тимчасового доступу до речей та документів від 09.06.2021 під час якого у ПП «Алан-Зем» вилучено проекти землеустрою щодо відведення ОСОБА_4 та ОСОБА_7 у власність земельних ділянок;

протоколом тимчасового доступу до речей та документів від 29.06.2021 під час якого у Державного реєстратора виконавчого комітету Кобеляцької міської ради вилучено у заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) виникнення у ОСОБА_4 та ОСОБА_7 права власності на земельні ділянки із квитанціями про сплату адміністративного збору, а також рішень державного реєстратора про відмову у проведенні державної реєстрації;

протоколами допитів свідків ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_20 ;

висновком судової почеркознавчої експертизи № 84 від 11.06.2021;

висновком експерта судової оціночно-земельної експертизи №61/06-21 від 25.06.2021.

Протоколом огляду місця події від 22.06.2020, яким зафіксовано факт незаконного видобутку корисних копалин, а саме цегельно-черепичної сировини на території с. Пащенки;

Постановою про визнання речовими даками та приєднання їх до матеріалів кримінального провадження від 22.06.2020;

Протоколами допитів свідків ОСОБА_23 , ОСОБА_24 ,

Договором №_2-рб-03/20 від 27.03.2020 про виготовлення технічної продукції, а саме робочого проекту землеустрою рекультивації порушених земель та заходів щодо охорони навколишнього природного середовища;

Договором про надання послуг №2705П про надання послуг від 27.05.2020;

Угодою про співпрацю №2707/СП від 01.07.2020;

Протоколом огляду місця події від 09.11.2020;

Довідкою Державної екологічної інспекції Центрального округу від 02.02.2021 про встановлення суми збитків, завданих державі незаконним видобутком цегельно-черепичної сировини;

Протоколами додаткових допитів свідків ОСОБА_9 , ОСОБА_14 , ОСОБА_19 , ОСОБА_18 , ОСОБА_15 , ОСОБА_12 , ОСОБА_8 , ОСОБА_21 , ОСОБА_17 , ОСОБА_25 ;

Висновком експерта від 20.08.2021 №СЕ-19/117-21/9909-ЕК від 20.08.2021 судової економічної експертизи.

ОСОБА_26 підозрюється у вчиненні умисних злочинів, а саме:

- передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, який є тяжким, за вчинення якого передбачене покарання у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п`ятисот до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян;

- передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, який є нетяжким, за вчинення якого передбачене покарання у вигляді штрафу до двохсот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років;

- передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України, який є не тяжким, за вчинення якого передбачено покарання у вигляді штрафу до п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.

- передбаченого ч. 2 ст. 15 ч. 2 ст. 364 КК України, який є тяжким за вчинення якого передбачене покарання у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п`ятисот до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян із застосуванням правил призначення покарання згідно ст. 68 КК України за вчинення замаху на кримінальне правопорушення.

Шкоду у кримінальному провадженні не відшкодовано.

На даний час в органу досудового розслідування виникла необхідність у накладенні арешту на майно підозрюваного ОСОБА_4 .

26.10.2021 року прокурором Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 заявлено позов про відшкодування майнової шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.

Згідно ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. У свою чергу, слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні.

Згідно п. 4 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов).

Арешт накладаєтьсяна майнопідозрюваного,обвинуваченого,засудженого,фізичної чиюридичної особи,яка всилу законунесе цивільнувідповідальність зашкоду,завдану діями(бездіяльністю)підозрюваного,обвинуваченого,засудженого абонеосудної особи,яка вчиниласуспільно небезпечнедіяння,а такожюридичної особи,щодо якоїздійснюється провадження,за наявностіобґрунтованого розміруцивільного позовуу кримінальномупровадженні,а таксамо обґрунтованогорозміру неправомірноївигоди,яка отриманаюридичною особою,щодо якоїздійснюється провадження.

Відповідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного державного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, за підозрюваним ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (РНОКПП НОМЕР_1 ) значиться наступне майно:

- земельна ділянка площею 5,2418 га з кадастровим номером 5324283100:00:007:0042 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходиться на території Пащенківської сільської ради Полтавського району (колишнього Решетилівського району) Полтавської області

Відповідно декларації поданої ОСОБА_4 15.05.2020 року, за 2019 рік останній задекларував як своє майно:

квартиру, дата набуття права 21.12.1994 р.н., без зазначення вартості за останньою грошовою оцінкою, що знаходиться за адресою с.Петропавлівське Бориспільського району Київської області загальною площею 44 м2 та на праві спільної сумісної власності належить ОСОБА_4 , ОСОБА_7 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 .

Земельну ділянку загальною площею 8500 м2, дата набуття права 06.03.2000 року;

Житловий будинок площею 197, 8 м2, дата набуття права 06.03.2000 року, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1 ;

Легковий автомобіль марки ЗАЗ DAEWOO T 1310, 2006 року випуску, дата набуття права 17.10.2006 року, вартість на дату набуття у власність, володіння чи користування або за останньою грошовою оцінкою 41 000 грн.;

Сільськогосподарська техніка трактор модель МТЗ 82.1, 2013 року випуску, дата набуття права 18.11.2013 року, вартість на дату набуття у власність, володіння чи користування або за останньою грошовою не зазначено;

Легковий автомобіль марки ГАЗ 24, 1978 року випуску, дата набуття права 06.10.1988 року, вартість на дату набуття у власність, володіння чи користування або за останньою грошовою оцінкою ОСОБА_4 не зазначено;

Відповідно реєстраційних карток на ТЗ ОСОБА_4 є власником:

- Легкового автомобіля марки ЗАЗ DAEWOO T 1310, 2006 року випуску, дата набуття права 17.10.2006 року, вартість на дату набуття у власність, володіння чи користування або за останньою грошовою оцінкою 41 000 грн.

Виходячи з того, що для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вказаного кримінального правопорушення, з метою відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), є потреба в накладенні арешту на вищезазначене майно, що у ході досудового розслідування не було тимчасово вилученим.

Прокурор в судове засідання не з`явився, надав заяву в якій прохав клопотання задовольнити, та розглянути клопотання у його відсутність.

Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Відповідно до ч.2 ст.170 КПК України метою арешту майна є забезпечення кримінального провадження, забезпечення цивільного позову у кримінальному провадженні, забезпечення конфіскації або спеціальної конфіскації.

Відповідно до ч.10 ст.170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Відповідно до ч.11 ст.170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Стороною обвинувачення доведено, що вищевказане майно, має значення для забезпечення даного кримінального провадження.

Враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до висновку про наявність правових підстав до арешту, вказаного в клопотаннях сторони обвинувачення майна, наслідки арешту майна, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, а тому клопотання про арешт майна підлягає задоволенню.

Застосування заходу забезпечення у вигляді арешту майна у вказаний спосіб відповідає належній правовій процедурі та завданням кримінального провадження.

На підстав викладеного, керуючись ст. ст.2,7,170-173,309,372 КПК України, слідчий

У Х В А Л И В :

Клопотання прокурора Решетилівської окружноїпрокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт, з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов) на майно підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (РНОКПП НОМЕР_1 ), з забороною користування, розпорядження, а саме:

- земельну ділянку площею 5,2418 га з кадастровим номером 5324283100:00:007:0042 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходиться на території Пащенківської сільської ради Полтавського району (колишнього Решетилівського району) Полтавської області;

- частку у власності квартири, дата набуття права 21.12.1994 р.н., без зазначення вартості за останньою грошовою оцінкою, що знаходиться за адресою с.Петропавлівське Бориспільського району Київської області загальною площею 44 м2 та на праві спільної сумісної власності належить ОСОБА_4 , ОСОБА_7 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28

- Земельну ділянку загальною площею 8500 м2, дата набуття права 06.03.2000 року;

- Житловий будинок площею 197, 8 м2, дата набуття права 06.03.2000 року, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1

- Легковий автомобіль марки ЗАЗ DAEWOO T 1310, 2006 року випуску, дата набуття права 17.10.2006 року, вартість на дату набуття у власність, володіння чи користування або за останньою грошовою оцінкою 41 000 грн.;

- Сільськогосподарську техніку трактор модель МТЗ 82.1, 2013 року випуску, дата набуття права 18.11.2013 року, вартість на дату набуття у власність, володіння чи користування або за останньою грошовою не зазначено;

- Легковий автомобіль марки ГАЗ 24, 1978 року випуску, дата набуття права 06.10.1988 року, вартість на дату набуття у власність, володіння чи користування або за останньою грошовою оцінкою ОСОБА_4 не зазначено.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Полтавського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення04.11.2021
Оприлюднено22.05.2024
Номер документу100826903
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —554/4961/21

Ухвала від 01.11.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 04.11.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 06.10.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 23.09.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 23.09.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 27.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 26.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 15.06.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні