ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 320/5923/19 Суддя (судді) першої інстанції: Горобцова Я.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 жовтня 2021 року м. Київ
Колегія Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:
судді-доповідача Кузьменка В. В.,
суддів: Ганечко О.М., Василенка Я.М.,
за участю секретаря Кірієнко Н.Є.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Києві справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Крейда" до Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 06.01.2021
В С Т А Н О В И Л А:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крейда" звернулось до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Київській області , в якому просило:
- визнати протиправним і скасувати податкове повідомлення-рішення від 01.08.2019 № 0022401414 Головного управління ДФС у Київській області;
- визнати протиправним і скасувати податкове повідомлення-рішення від 01.08.2019 № 0022391414 Головного управління ДФС у Київській області.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 06.01.2021 позов задоволено.
Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області: №0022401414 від 01 серпня 2019 року, яким збільшено ТОВ "КРЕЙДА" суму грошового зобов`язання з податку на прибуток на суму 5 702 386,00 грн., в тому числі за штрафними санкціями на суму 1 140 477,00 грн., та №0022391414 від 01 серпня 2019 року, яким збільшено ТОВ "КРЕЙДА" суму грошового зобов`язання з ПДВ на суму 5 267 729,00 грн., в тому числі за штрафними санкціями на суму 1 053 546,00 грн.
Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції як таке, що ухвалено з порушенням норм матеріального і процесуального права, та прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позову.
Доводи апелянта аналогічні викладеним у відзиві на позовну заяву та стосуються того, що під час перевірки позивача, за наслідками якої винесено оскаржувані податкові повідомлення-рішення встановлено факти непідтверження проведення господарських операцій та без мети реального настання правових наслідків, що свідчить про безтоварність проведених фінансово-господарських операцій та про їх документальний характер, який суперечить нормам цивільного, податкового законодавства України.
Представники апелянта в судовому засіданні підтримали вимоги апеляційної скарги, просили скасувати рішення суду першої інстанції та відмовити в задоволенні позову.
Представник позивача, будучи належним чином повідомленим про час та дату розгляду справи, до судового засідання не з`явився, що не перешкоджає розгляду справи за його відсутності.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.
Згідно зі ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Як вірно встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, товариство з обмеженою відповідальністю "Крейда" зареєстроване в якості юридичної особи з 23.04.2008, видами економічної діяльності позивача за кодом КВЕД є: 73.11 - рекламні агентства (основний); 18.13 - виготовлення друкарських форм і надання інших поліграфічних послуг; 58.19 - інші види видавничої діяльності; 73.12 - посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації; 73.20 - дослідження кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки; 74.10 - спеціалізована діяльність із дизайну; 74.20 - діяльність у сфері фотографії.
На підставі направлень від 05.06.2019 №№1489, 1490, 1491, 1492, 1493, 1494, від 05.06.2019 №1531, 1532, виданих ГУ ДФС у Київській області посадовими особами відповідача відповідно до п.п.75.1.2 п.75.1 ст. 75, п.77.4 ст. 77, п.82.1 ст.82 Податкового кодексу України, плану-графіка проведення документальних планових виїзних перевірок платників податків, на підставі наказу ГУ ДФС у Київській області від 08.05.2019 № 997, проведена документальна планова виїзна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю "Крейда" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2016 по 31.03.2019, відповідно до затвердженого плану перевірки.
Результати перевірки оформлені актом про результати документальної планової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства, валютного законодавства, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства від 01 липня 2019 року №566/10-36-14-14/35772705.
На підставі Акту перевірки від 01 липня 2019 року, ГУ ДФС у Київській області були прийняті спірні податкові повідомлення-рішення:
- від 01 серпня 2019 року №0022401414, яким до позивача на підставі п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України були застосовані штрафні санкції у розмірі 1 140 477 грн. та на підставі пп.54.3.2 п.54.3 ст.54, п.58.1 ст. 58 Податкового кодексу України збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 4 591 909 грн. (т.1 а.с. 95);
- від 01 серпня 2019 року № 0022391414, яким на підставі п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України були застосовані штрафні санкції у розмірі 1 053 546 грн. та на підставі пп.54.3.2 п.54.3 ст.54, п.58.1 ст. 58 Податкового кодексу України збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 4 214 183 грн. (т.1 а.с. 96);
- від 01 серпня 2019 року № 0010071304, яким на підставі абз.2 п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України були застосовані штрафні санкції у розмірі 332 687,00 грн. та на підставі пп.54.3.5 п.54.3 ст.54, п.58.1 ст. 58 Податкового кодексу України збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходу з фізичних осіб у загальному розмірі 809 015 грн.;
- від 01 серпня 2019 року № 0010081304, яким на підставі п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України були застосовані штрафні санкції у розмірі 35 930 грн. та на підставі пп.54.3.2 п.54.3 ст.54, п.58.1 ст. 58 Податкового кодексу України збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходу з фізичних осіб у загальному розмірі 75 624 грн.
Не погоджуюсь з зазначеними рішеннями контролюючого органу, позивач оскаржив їх у адміністративному порядку.
Розглянувши скарги позивача, 11 жовтня 2019 року, ДПС України прийняла рішення від 5319/6/99-00-08-05-01 про часткове їх задоволення, зокрема, рішення від 01 серпня 2019 року №№0022401414, 0022391414, які є предметом даного спору, були залишені без змін, а ППР №0010071304, 0010081304 - скасовані.
Вважаючи протиправними вищезгадані податкові повідомлення-рішення, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Приймаючи рішення про задоволення позову, суд першої інстанції виходив з того, що в ході розгляду даної справи відповідачем не було пред`явлено до суду будь-які належні докази нереальності правочинів, укладених між ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТОРГОВА ГРУПА", ТОВ "ТРЕЙД СОЛЮШЕНС", ТОВ "МІСТОБУД-СЕРВІС", ТОВ "САЛІУС ТРЕЙД", ТОВ "ССІ", ТОВ "ІНТЕР ЕНЕРДЖІ ГРУП", ОСОБА_1 , ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "АВАК", ТОВ "ДОНУС ЛЮКС", ТОВ "ЛЕНД СИСТЕМ", ТОВ "РЕКОН ГРУП", ТОВ "ТПК "ІНКОМ ТРЕЙД", ТОВ "РЕЛАНТГЕН", ТОВ "ТП ПЛЕЙН", ОСОБА_2 , ТОВ "БУД КОРПОРЕЙШН", ТОВ "КРЕМАКС", ТОВ "БАНРІАМ", ТОВ "АНРЕС", ТОВ "ЕЛАНТА ПРАЙМ", ТОВ "ГРЕЙКОН", ТОВ "ДЖОРДЖІЯ КОНСАЛТ", ТОВ "СПИРИТ", ТОВ "ПОЛЮС КАПІТАЛ", ТОВ "ТІМБЕР-ПРОФ", ТОВ "МІЛТОН ТРЕЙД", ТОВ "ЮНІКОМ ГРУПП", ТЗОВ "МЕГАСПЕЦТОРГ", ТОВ "ВАРТЕС", ТОВ "НОЙ ТРЕЙД", ТОВ "ФІОЛЕНТ ГРУПП", ТОВ "ФІДО-СТРОЙ ГРУП", ТОВ "СП ТРЕЙД-АЛЬЯНС", ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "К-ПРІНТ", ТОВ "КАЛІСТО ІНТЕЛ", ТОВ "МАКСТРЕЙД-М", а також жодних достовірних документальних доказів на підтвердження фактів підписання договорів та первинних документів до них неуповноваженими на те особами.
Аналізуючи обставини справи, доводи апеляційної скарги та норми чинного законодавства, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про обґрунтованість позовних вимог та наявність правових підстав для їх задоволення, з огляду на таке.
Відповідно п.п.134.1.1 п. 134 ст. 134 ПК України (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, до 01.01.2015) об`єктом оподаткування податком на прибуток підприємств визначено прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135 - 137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138 - 143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу.
Пунктом 135.1 статті 135 ПК України встановлено, що доходи, що враховуються при обчисленні об`єкта оподаткування, включаються до доходів звітного періоду за датою, визначеною відповідно до статті 137, на підставі документів, зазначених у пункті 135.2 цієї статті, та складаються з: доходу від операційної діяльності, який визначається відповідно до пункту 135.4 цієї статті; інших доходів, які визначаються відповідно до пункту 135.5 цієї статті, за винятком доходів, визначених у пункті 135.3 цієї статті та у статті 136 цього Кодексу.
При цьому, загальне поняття "доходи" закріплене у п.п.14.1.56 п. 14.1 ст. 14 ПК України, як загальна сума доходу платника податку від усіх видів діяльності, отриманого (нарахованого) протягом звітного періоду в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах як на території України, її континентальному шельфі у виключній (морській) економічній зоні, так і за їх межами.
Склад доходів і порядок їх визначення передбачений статтею 135 ПК України.
За змістом п. 135.2 ст. 135 ПК України доходи визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують отримання платником податку доходів, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Відповідно до п. 135.3 ст. 135 ПК України суми, відображені у складі доходів платника податку, не підлягають повторному включенню до складу його доходів.
Згідно з п.п.135.5.4 п. 135.5 ст. 135 ПК України інші доходи включають вартість товарів, робіт, послуг, безоплатно отриманих платником податку у звітному періоді, визначена на рівні не нижче звичайної ціни, суми безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному податковому періоді, безнадійної кредиторської заборгованості, крім випадків, коли операції з надання/отримання безповоротної фінансової допомоги проводяться між платником податку та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи.
Враховуючи наведене, у разі збільшення активу підприємства на суму безоплатно отриманих оборотних активів, що зумовлює зростання його власного капіталу, підприємство зобов`язане віднести їх до складу інших доходів від безоплатного отримання оборотних активів (товарів).
Відповідно до абз. "а" п.п.14.1.13 п. 14.1 ст. 14 ПК України безоплатно надані товари, роботи, послуги: а) товари, що надаються згідно з договорами дарування, іншими договорами, за якими не передбачається грошова або інша компенсація вартості таких товарів чи їх повернення, або без укладення таких договорів; б) роботи (послуги), що виконуються (надаються) без висування вимоги щодо компенсації їх вартості; в) товари, передані юридичній чи фізичній особі на відповідальне зберігання і використані нею.
Таким чином, умовою для віднесення робіт до безоплатно отриманих платником є виконання (надання) таких робіт, які не передбачають висування вимоги щодо компенсації їх вартості.
Згідно з п. 138.1 ст. 138 ПК України витрати, що враховуються при обчисленні об`єкта оподаткування, складаються із: витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, підпунктами 138.10.2 - 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті: інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу; крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.
При цьому, загальне поняття "витрат" закріплене у п.п.14.1.27 п. 14.1 ст. 14 ПК України, як сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов`язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).
Склад витрат і порядок їх визначення закріплений в ст. 138 ПК України. Зокрема, за змістом норми п.п.138.1.1 п. 138.1 ст. 138 ПК України витрати операційної діяльності включають в себе собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об`єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.11 цієї статті, пунктів 140.2 - 140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку.
Абзацом 1 пункту 138.2 статті 138 ПК України встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об`єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
При цьому, підпунктом 139.1.9 пункту 139.1 статті 139 ПК України визначено, що не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
Відповідно до п.п.134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПК України (в редакції Закону від 28.12.2014 №71-VIII) об`єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.
Тобто, починаючи з 1 січня 2015 року податок на прибуток розраховується виходячи із бухгалтерського фінансового результату (як різниці між отриманими підприємством доходами та понесеними ним витратами протягом звітного періоду) за національними положеннями (стандартів) бухгалтерського обліку (далі по тексту - НП(С)БО) чи міжнародними стандартами фінансової звітності (далі по тексту - МСФЗ), відкоригованого на різниці, передбачені ПК України (як то амортизаційні різниці, різниці, які виникають при формуванні резервів (забезпечень), різниці, які виникають під час здійснення фінансових операцій).
Згідно з п. 135.1 ст. 135 ПК України базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно із статтею 134 цього Кодексу з урахуванням положень цього Кодексу.
Згідно з п. 198.6 ст. 198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Отже, наявність господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг), призначених для використання у власній господарській діяльності платника податків, підтверджених сукупністю документів первинного бухгалтерського обліку, є визначальною умовою для виникнення у платника податку права на формування податкового кредиту, витрат та доходу.
З метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування податкового кредиту з податку на додану вартість, витрат та доходу обов`язковому з`ясуванню підлягають обставини щодо руху активів у процесі здійснення господарської операції; установлення спеціальної податкової правосуб`єктності учасників господарської операції; установлення зв`язку між фактом придбання товарів (послуг), спорудженням основних фондів, імпортом товарів (послуг), понесенням інших витрат і господарською діяльністю платника податку.
При цьому дослідженню підлягають усі первинні документи, які належить складати залежно від певного виду господарської операції: договори, акти виконаних робіт, документи про перевезення, зберігання товарів тощо. В обов`язковому порядку необхідно досліджувати наявність господарської мети при вчиненні відповідних дій платника податку.
Разом з тим, сама по собі наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податків у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце. Водночас, наявність формально складених, але недостовірних первинних документів, відповідність яких фактичним обставинам спростована належними доказами, не є безумовним підтвердженням реальності господарської операції.
Пунктом 44.1 статті 44 ПК України передбачено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначено у Законі України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 №996-XIV (далі - Закон №996-XIV).
Відповідно до ст. 1 Закону №996-XIV бухгалтерський облік - процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень; господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства; первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Частиною 1 статті 9 Закону №996-XIV передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Згідно з ч. 2 ст. 9 Закону №996-XIV первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Суд першої інстанції вірно вказав, що аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.
Норми податкового законодавства не ставлять у залежність достовірність даних податкового обліку платника податків від дотримання податкової дисципліни його контрагентами, якщо цей платник (покупець) мав реальні витрати у зв`язку з придбанням товарів (робіт, послуг), призначених для використання у його господарській діяльності. Порушення певними постачальниками товару (робіт, послуг) у ланцюгу постачання вимог податкового законодавства чи правил ведення господарської діяльності не може бути підставою для висновку про порушення покупцем товару (робіт, послуг) вимог закону щодо формування витрат та податкового кредиту, тому платник податків (покупець товарів (робіт, послуг)) не повинен зазнавати негативних наслідків, зокрема у вигляді позбавлення права на формування витрат та податкового кредиту, за можливу неправомірну діяльність його контрагентів за умови, якщо судом не встановлено фактів, які свідчать про обізнаність платника податків щодо такої поведінки контрагентів та злагодженість дій між ними.
Досліджуючи зміст фінансово-господарських операцій позивача з контрагентами, на підставі яких позивачем сформовані спірні суми податку на прибуток та податку на додану вартість, рух активів у процесі здійснення господарських операцій, мету та обставини використання спірних товарів та послуг у власній господарській діяльності позивача, колегія суддів враховує таке.
01 лютого 2016 року між ТОВ "Крейда" (замовник) та ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТОРГОВА ГРУПА" (виконавець) було укладено договір про виготовлення поліграфічної продукції № 01/02-16.
На виконання умов договору виконавець виготовив та передав у власність ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, що підтверджується відповідними видатковими накладними, платіжними дорученнями
24 серпня 2016 року між ТОВ "Крейда" (замовник) та ТОВ "ТРЕЙД СОЛЮШЕС" (виконавець) було укладено договір про виготовлення поліграфічної продукції № 24/08-16.
На виконання умов договору виконавець виготовив та передав у власність ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, що підтверджується видатковими накладними та платіжними дорученнями.
01 лютого 2017 року між ТОВ "Крейда" (замовник) та ТОВ "ФІДО-СТРОЙ ГРУП" (виконавець) було укладено договір№ 01/02-17 про виготовлення й поставку продукції - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв з зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів визначених замовником.
На виконання умов договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - чохол на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет.прод.Guerlain розм.1400х435х35, постер на папері з зобр.парфюм.-космет. прод. Guerlain розм.1200х400, банер з зобр.парфюм.-космет.прод. Guerlain розміром 3150х990, банер з кишенями з зобр.парфюм.-космет. прод. Guerlain розм. 2700х4775, оракал з зобр. парфюм.-космет. прод. Garolina Herrera розміром 1850х870, лайтбокс з зобр. парфюм.-космет. прод. Carolina Herrera hjpvshjv 670х900х80, акрил з зобр.парфюм.-космет. прод. Carolina Herrera розм.680х1055, що підтверджується товарно-транспортною накладною №52 від 01.02.2017 року, відомостями про вантаж, видатковою накладною № 52 від 01.02.2017 року на суму 36141,60 грн., в т.ч. ПДВ - 6023,60 грн., платіжними дорученнями № 617 від 17.02.2017 року на суму 2000 грн., №619 від 21.02.2017 року на суму 34141,60 грн.
17 липня 2017 року між ТОВ "Крейда" (замовник) та ТОВ "САЛІУС ТРЕЙД" (виконавець) було укладено договір№ 17/07-17 про виготовлення й поставку продукції - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв з зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів визначених замовником.
На виконання умов договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., постеру на папері з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується товарно-транспортними накладними та платіжними дорученнями.
04 грудня 2016 року між ТОВ "Крейда" (замовник) та ТОВ "СКАЙ СІТІ ІНЖИНІРИНГ" (виконавець) було укладено договір №04/12-16 про виготовлення й поставку продукції - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв з зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів визначених замовником.
На виконання умов договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., постеру на папері з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними та платіжним дорученням № 538 від 15.12.2016 року на суму 2078290,39 грн.
02 січня 2018 року між ТОВ "Крейда" (замовник) та ТОВ "ІНТЕР ЕНЕРДЖІ ГРУП" (виконавець) було укладено договір №04/12-16 про виготовлення й поставку продукції - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв з зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів визначених замовником.
На виконання умов договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними та платіжними дорученнями.
01 червня 2017 року між ТОВ "Крейда" (замовник) та ТОВ "Інвестиційна Компанія Авак" (виконавець) було укладено договір №01/06-17 про виготовлення й доставку інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичної продукції замовника.
26.06.2017 року між ТОВ "Інвестиційна Компанія Авак" (первісний кредиток), ТОВ "Меркурі Трейд Консалтінг" (новий кредитор) та ТОВ "Крейда" (боржник) був укладений договір про відступлення права вимоги від 26.06.2017 року, за умовами якого первісний кредитор передає, а Новий кредитор приймає на себе право вимоги, що належить Первісному кредиторові, і стає кредитором за договором №01/06-17 від 01.06.2017 року на загальну суму 1 758 962 грн. 42 коп., укладеним між Первісним кредитором та ТОВ "Крейда".
На виконання умов договору №01/06-17 від 01.06.2017 року виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними та платіжними дорученнями.
01 червня 2017 року між ТОВ "Крейда" (замовник) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (виконавець) було укладено договір №01/06-17 про надання послуг, а саме: виготовлення поліграфічної продукції, а також інших послуг, що пов`язані з поліграфічним виробництвом і виконати певну роботу на умовах цього Договору.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними №КА11 від 03.07.2017 року на суму 298985,87 грн., актами здачі-приймання робіт (надання послуг).
16 лютого 2017 року між ТОВ "БУД КОРПОРЕЙШН" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №16/02-17 про виготовлення поліграфічної продукції, а саме: виготовлення і доставка інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичної продукції замовника та іншої поліграфічної/виставкової/демонстраційної продукції.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними №31 від 16.02.2017 року на суму 26691,59 грн., в т.ч. ПДВ - 4448,60 грн., №6 від 01.03.2017 року на суму 293827,55 грн., в т.ч. ПДВ - 48971,26 грн., платіжними дорученнями №640 від 13.03.2017 року на суму 26691,59 грн., №634 від 09.03.2017 року на суму 144827,55 грн., №635 від 149000,00 грн.
16 серпня 2017 року між ТОВ "ДОНУС ЛЮКС" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №16/08-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме: виготовлення і доставка рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується товарно-транспортними накладними № 14 від 16.08.2017 року, №15 від 16.08.2017 року, №16 від 16.08.2017 року, №18 від 16.08.2017 року, №19 від 16.08.2017 року; №84 від 17.08.2017 року; видатковими накладними, платіжними дорученнями.
10 листопада 2017 року між ТОВ "Крейда" (Сторона 1) та ТОВ "ЕЛІС ГЛОБАЛ" (Сторона 2), ТОВ "ЛЕНД СИСТЕМ" (Сторона 3) був укладено договір №01/11-17 про переведення боргу за договором поставки №10/10-17 від 10.10.2017 року, за умовами якого сторони погодили, що до Сторони 2 в повному обсязі переходять всі права та обов`язки Сторони 1, що існують в межах Договору поставки на момент укладання цього договору. Станом на момент укладення договору розмір заборгованості Сторони 1 перед Стороною 3 за Договором поставки становить 1149639грн. 08 коп., яку Сторона 2 зобов`язується в повному обсязі сплатити Стороні 3 у строк, передбачений Договором поставки.
На виконання вимог вищезазначених договорів, ТОВ "ЛЕНД СИСТЕМ" було виготовлено та доставлено ТОВ "Крейда" слайди, банери, стокери, що підтверджується прибутковими накладними №3 від 01.11.2017 року на суму 296694,76 грн., в т.ч. ПДВ - 49449,13 грн., №2 від 16.10.2017 року на суму 58984,35 грн., в т.ч. ПДВ - 11796,87 грн., № 4 від 01.11.2017 року на суму 291678,36 грн., в т.ч. ПДВ - 48613,06 грн., №5 від 01.11.2017 року на суму 293063,96 грн., в т.ч. ПДВ - 48843,99 грн., №6 від 01.11.2017 року на суму 197420,78 грн., в т.ч. ПДВ - 32903,46 грн.
У зв`язку з чим, ТОВ "Крейда" було здійснено виплату на ім`я ТОВ "ЕЛІС ГЛОБАЛ" заборгованості за договором поставки №10/10-17 від 10.01.2017 року, що підтверджується платіжними дорученням №932 від 23.11.2017 року на суму 250000 грн., №931 від 23.11.2017 року на суму 250000 грн., №928 від 23.11.2017 року на суму 149639,08 грн., №930 від 23.11.2017 року на суму 250000 грн., №929 від 23.11.2017 року на суму 250000 грн., №931 від 23.11.2017 року на суму 250000 грн.
18 вересня 2017 року між ТОВ "РЕКОН ГРУП" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №18/09-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме: виготовлення і доставка рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними, товарно-транспортними накладними, платіжними дорученнями.
03 травня 2017 року між ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ІНКОМ ТРЕЙД" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №05/05-17 про виготовлення й поставку товару, визначеної у Специфікації, що міститься в Додатку № 1 до цього договору, а саме слайди, банери, чохли, стокери з зображенням парфумерно-косметичної продукції.
На виконання умов вищезазначеного договору поставки виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується прибутковими накладними.
01 червня 2017 року між ТОВ "Крейда" (Сторона 1) та Адвокатське об`єднанням "КВАНТУМ" (Сторона 2), ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ІНКОМ ТРЕЙД" (Сторона 3) був укладено договір про переведення боргу за договором поставки №05/05-17 від 03.05.2017 року, за умовами якого сторони погодили, що до Сторони 2 в повному обсязі переходять всі права та обов`язки Сторони 1, що існують в межах Договору поставки на момент укладання цього договору.
У зв`язку з чим, ТОВ "Крейда" було здійснено виплату на ім`я Адвокатського обє`днання "КВАНТУМ" заборгованості за договором поставки №05/05-17 від 03.05.2017 року, що підтверджується платіжними дорученням №743 від 13.06.2017 року на суму 200000,00 грн., №733 від 01.06.2017 року на суму 200000 грн., №735 від 02.06.2017 року на суму 200000 грн.
28 листопада 2017 року року між ТОВ "РЕЛАНТГЕН" (постачальник) та ТОВ "Крейда" (покупець) було укладено договір поставки №28/11-17, за умовами якого постачальник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим договором, передати у власність покупцю товар , найменування та вартість якого визначеного у Специфікації, що міститься у Додатку № 1 до цього договору - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується прибутковими накладними, платіжними дорученнями.
01 серпня 2017 року між ТОВ "ТП ПЛЕЙН" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №01/08-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними, товарно-транспортними накладними, платіжними дорученнями.
20 серпня 2017 року між ТОВ "ТП ПЛЕЙН" (Цедент), ТОВ "САЛІУС ТРЕЙД" (Цесіонарій) та ТОВ "КРЕЙДА" (Боржник) був укладений договір №20/08-17 від 20.08.2017 року про відступлення права вимоги та складений акт прийому-передачі права вимоги до договору №20/08-17 про відступлення права вимоги від 20.08.2017 року, про те, що Цедент передає, а Цесіонарій приймає право вимоги від боржника за оплату за отримані товари та право вимоги від боржника належного виконання зобов`язань по оплаті товарів.
01 березня 2018 року між фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №01/03-18 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними та платіжними дорученнями.
02 жовтня 2017 року між ТОВ "КРЕМАКС" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №02/10-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковою накладною №2 від 02.10.2017 року на суму 293 786,51 грн., в т.ч. ПДВ - 48964,42 грн., товарно-транспортними накладними № 2 від 02.10.2017 року, платіжними дорученнями № 904 від 30.10.2017 року на суму 43786,51 грн., 905 від 30.10.2017 року на суму 250000 грн.
18 грудня 2017 року між ТОВ "БАНРІАМ" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №18/12-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет прод., чохли на сенсорм. з зобр. парфюм.-космет. прод., що підтверджується видатковою накладною №24 від 18.12.2017 року на суму 254423,18 грн., в т.ч. ПДВ - 42403,86 грн., товарно-транспортною накладною №24 від 18.12.2017 року.
01 вересня 2017 року між ТОВ "АНРЕС" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №01/09-17 про виготовлення поліграфічної продукції, а саме - виготовлення і доставку інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичної продукції замовника, іншої поліграфічної/виставкової/демонстраційної продукції.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди зобр. парфюм.-космет. прод., банери з зобр. парфюм.-космет продукції, що підтверджується видатковою накладною №6 від 01.09.2017 року на суму 225784,56 грн., в т.ч. ПДВ - 37630,76 грн., товарно-транспортною накладною №6 від 01.09.2017 року, платіжним дорученням №859 від 20.09.2017 року.
01 грудня 2017 року між ТОВ "ЕЛАНТА ПРАЙМ" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №01/12-17-2 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - чохли на сенсорм. з зобр. парфум.-космет., що підтверджується видатковою накладною №50 від 01.12.2017 року на суму 222534,14 грн., в т.ч. ПДВ - 37089,02 грн., товарно-транспортною накладною №50 від 01.12.2017 року.
02 січня 2018 року між ТОВ "ЕЛАНТА ПРАЙМ" (Цедент) та ТОВ "МАКРОЛАЙТ" (Цесіонарій), ТОВ "КРЕЙДА" (боржник) був укладено договір №02/01-18 про відступлення права вимоги та складено акт прийому-передачі права вимоги до договору №02/01-18 про відступлення права вимоги від 02.01.2018 року, за умовами яких до Цесіонарія переходить право вимагати (замість Цедента) від боржника належного виконання зобов`язань по товарам, а боржник зобов`язується перед Цесіонарієм належно виконати зобов`язання Цедента, боржник зобов`язується забезпечується забезпечити реалізацію прав Цесіонраія по оплаті товару згідно видаткових накладних.
У зв`язку з чим, ТОВ "Крейда" було здійснено виплату на ім`я ТОВ "МАКРОЛАЙТ" плату за виготовлення та доставку товарів за договором поставки №01/12-17-2 від 01.12.2017 року, що підтверджується платіжними дорученням №984 від 03.01.2018 року на суму 222534,14 грн.
01 грудня 2017 року між ТОВ "ГРЕЙКОН" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №01/12-17-1 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковою накладною №80 від 01.12.2017 року на суму 162951,37 грн., в т.ч. ПДВ - 27158,56 грн., товарно-транспортною накладною №80 від 01.12.2017 року, платіжним дорученням №967 від 22.12.2017 року на суму 162951,37 грн.
09 лютого 2017 року між ТОВ "ДЖОРДЖІЯ КОНСАЛТ" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №09/02-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними №70 від 14.02.2017 року на суму 9316,76 грн., в т.ч. ПДВ - 1863,35 грн., №109 від 09.02.2017 року, на суму 145080,48 грн., у т.ч. ПДВ - 24180,08 грн., товарно-транспортними накладними №109 від 09.02.2017 року, №70 від 14.02.2017 року, платіжними дорученням №650 від 20.03.2017 року на суму 11180,11 грн., №651 від 20.03.2017 року на суму 145080,48 грн.
10 березня 2017 року між ТОВ "ТІМБЕР-ПРОФ" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №10/03-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними №66 від 10.03.2017 року на суму 94733,96 грн., в т.ч. ПДВ - 15788,99 грн., товарно-транспортною накладної №66 від 10.03.2017 року, платіжним дорученням №681 від 25.04.2017 року.
16 червня 2017 року між ТОВ "МІЛТОН ТРЕЙД" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №16/06-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними №101 від 16.06.2017 року, №169 від 17.07.2017 року на суму 18342,74 грн., в т.ч. ПДВ - 3057,12 грн., товарно-транспортною накладною № 101 від 16.06.2017 року, №169 від 17.07.2017 року.
23 грудня 2016 року між ТОВ "ЮНІКОМ ГРУПП" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №23/12-16 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується платіжним дорученням №563 від 12.01.2017 року на суму 66592,49 грн., видатковою накладною № 323 від 23.12.2016 року на суму 66592,49 грн., в т.ч. ПДВ - 11098,75 грн.
23 грудня 2016 року між ТОВ "ЮНІКОМ ГРУПП" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №23/12-16 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується платіжним дорученням №563 від 12.01.2017 року на суму 66592,49 грн., видатковою накладною № 323 від 23.12.2016 року на суму 66592,49 грн., в т.ч. ПДВ - 11098,75 грн.
16 березня 2017 року між ТОВ "МЕГАСПЕЦТОРГ" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №16/03-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується товарно-транспортною накладною № 1 від 16.03.2017 року, платіжним дорученням №677 від 14.04.2017 року на суму 52404,64 грн., видатковою накладною № 1 від 16.03.2017 року на суму 52404,64 грн., в т.ч. ПДВ - 8734,11 грн.
14 грудня 2016 року між ТОВ "ВАРТЕС" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №14/12-16 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується платіжним дорученням №548 від 26.12.2016 року на суму 39861,86 грн., видатковою накладною № 150 від 14.12.2016 року на суму 39861,86 грн., в т.ч. ПДВ - 6643,64 грн.
01 листопада 2016 року між ТОВ "НОЙ-ТРЕЙД" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №01/11-16 про виготовлення поліграфічної продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковою накладною №237 від 16.11.2016 року на суму 38979,41 грн., в т.ч. ПДВ - 6496,57 грн., платіжним дорученням №519 від 24.11.2016 року на суму 38979,41 грн.
26 січня 2016 року між ТОВ "ФІОЛЕНТ ГРУПП" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №26/01-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковою накладною №23 від 26.01.2017 року на суму 36750,54 грн., ПДВ - 6125,09 грн., платіжним дорученням №594 від 09.02.2017 року на суму 36750,60 грн., товарно-транспортною накладною №23 від 26.01.2017 року.
01 лютого 2017 року між ТОВ "МІСТОБУД-СЕРВІС" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №01/02-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними, товарно-транспортними накладними, платіжними дорученнями.
01 липня 2016 року між ТОВ "СП Трейд-Альянс" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №01/07-16 про виготовлення поліграфічної продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними №21 від 18.07.2016 року на суму 18681,32 грн., в т.ч. ПДВ - 3113,55 грн., №6 від 14.07.2016 року на суму 13899,66 грн., в т.ч. ПДВ - 13899,66 грн., платіжними дорученнями №397 від 26.07.2016 року на суму 18681,32 грн., №396 від 22.07.2016 року на суму 13899,66 грн.
03 березня 2016 року між ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ К-ПРІНТ" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір б/н про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковою накладною №8 від 30.03.2016 року на суму 31912,63 грн., в т.ч. ПДВ - 5318,77 грн., рахунком на оплату №31 від 30.03.2016 року на суму 31912,63 грн., в т.ч. ПДВ - 5 318,77 грн., платіжним дорученням №280 від 01.04.2016 року на суму 31912,63 грн.,
16 січня 2017 року між ТОВ "КАЛІСТО ІНТЕЛ" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №16/01-17 про виготовлення поліграфічної продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується видатковими накладними №105 від 16.01.2017 року на суму 16367,23 грн., в т.ч. ПДВ - 2727,87 грн., платіжним дорученням №575 від 16367,23 грн.
04 травня 2017 року між ТОВ "МАКСТРЕЙД-М" (виконавець) та ТОВ "Крейда" (замовник) було укладено договір №04/05-17 про виготовлення й поставку продукції, а саме - рекламної, поліграфічної, виставкової, демонстраційної продукції, інформаційних носіїв із зображенням парфумерно-косметичних засобів чи інших товарів, визначених замовником.
На виконання умов зазначеного договору виконавець виготовив та доставив ТОВ "Крейда" поліграфічну продукцію, а саме - слайди, банери, стокери з зобр. парфум.-космет. прод., що підтверджується платіжним дорученням №739 від 07.06.2017 року на суму 15574,32 грн., видатковою накладною №32 від 05.05.2017 року на суму 15574,32 грн., в т.ч. ПДВ - 2595,72 грн., товарно-транспортною накладною №32 від 05.05.2017 року.
За результатами дослідження вищеперелічених первинних та інших документів суд дійшов висновку, що вони оформлені у відповідності до вимог Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 №996-ХІV та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, та в повній мірі відображають зміст і характер вчинених господарських операцій.
При цьому, суд звертає увагу на те, що податковий орган в акті перевірки та у своєму відзиві на позовну заяву не ставив під сумнів достовірність даних, які містять вказані вище первинні бухгалтерські документи, а також не зазначав про невідповідність первинних бухгалтерських документів вимогам чинного податкового законодавства, зокрема, відсутності у них обов`язкових реквізитів.
Крім того, судом встановлено, що на час укладання та виконання зазначених правочинів, ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТОРГОВА ГРУПА", ТОВ "ТРЕЙД СОЛЮШЕНС", ТОВ "МІСТОБУД-СЕРВІС", ТОВ "САЛІУС ТРЕЙД", ТОВ "ССІ", ТОВ "ІНТЕР ЕНЕРДЖІ ГРУП", ОСОБА_1 , ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "АВАК", ТОВ "ДОНУС ЛЮКС", ТОВ "ЛЕНД СИСТЕМ", ТОВ "РЕКОН ГРУП", ТОВ "ТПК "ІНКОМ ТРЕЙД", ТОВ "РЕЛАНТГЕН", ТОВ "ТП ПЛЕЙН", ОСОБА_2 , ТОВ "БУД КОРПОРЕЙШН", ТОВ "КРЕМАКС", ТОВ "БАНРІАМ", ТОВ "АНРЕС", ТОВ "ЕЛАНТА ПРАЙМ", ТОВ "ГРЕЙКОН", ТОВ "ДЖОРДЖІЯ КОНСАЛТ", ТОВ "СПИРИТ", ТОВ "ПОЛЮС КАПІТАЛ", ТОВ "ТІМБЕР-ПРОФ", ТОВ "МІЛТОН ТРЕЙД", ТОВ "ЮНІКОМ ГРУПП", ТЗОВ "МЕГАСПЕЦТОРГ", ТОВ "ВАРТЕС", ТОВ "НОЙ ТРЕЙД", ТОВ "ФІОЛЕНТ ГРУПП", ТОВ "ФІДО-СТРОЙ ГРУП", ТОВ "СП ТРЕЙД-АЛЬЯНС", ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "К-ПРІНТ", ТОВ "КАЛІСТО ІНТЕЛ", ТОВ "МАКСТРЕЙД-М" були зареєстровані як юридичні особи та були платниками податку на додану вартість.
При цьому, в акті перевірки немає жодних посилань на те, що свідоцтва про державну реєстрацію та свідоцтва платника податку на додану вартість вказаних контрагентів позивача - ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТОРГОВА ГРУПА", ТОВ "ТРЕЙД СОЛЮШЕНС", ТОВ "МІСТОБУД-СЕРВІС", ТОВ "САЛІУС ТРЕЙД", ТОВ "ССІ", ТОВ "ІНТЕР ЕНЕРДЖІ ГРУП", ОСОБА_1 , ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "АВАК", ТОВ "ДОНУС ЛЮКС", ТОВ "ЛЕНД СИСТЕМ", ТОВ "РЕКОН ГРУП", ТОВ "ТПК "ІНКОМ ТРЕЙД", ТОВ "РЕЛАНТГЕН", ТОВ "ТП ПЛЕЙН", ОСОБА_2 , ТОВ "БУД КОРПОРЕЙШН", ТОВ "КРЕМАКС", ТОВ "БАНРІАМ", ТОВ "АНРЕС", ТОВ "ЕЛАНТА ПРАЙМ", ТОВ "ГРЕЙКОН", ТОВ "ДЖОРДЖІЯ КОНСАЛТ", ТОВ "СПИРИТ", ТОВ "ПОЛЮС КАПІТАЛ", ТОВ "ТІМБЕР-ПРОФ", ТОВ "МІЛТОН ТРЕЙД", ТОВ "ЮНІКОМ ГРУПП", ТЗОВ "МЕГАСПЕЦТОРГ", ТОВ "ВАРТЕС", ТОВ "НОЙ ТРЕЙД", ТОВ "ФІОЛЕНТ ГРУПП", ТОВ "ФІДО-СТРОЙ ГРУП", ТОВ "СП ТРЕЙД-АЛЬЯНС", ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "К-ПРІНТ", ТОВ "КАЛІСТО ІНТЕЛ", ТОВ "МАКСТРЕЙД-М" були скасовані чи визнані недійсними за рішенням суду на момент укладання чи виконання договорів.
Також, відповідачем не заперечувався факт декларування та сплати як позивачем так і його контрагентами сум податку на додану вартість за наслідками спірних фінансово-господарських операцій.
Таким чином, зазначене підтверджує фактичне здійснення позивачем господарських операцій із ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТОРГОВА ГРУПА", ТОВ "ТРЕЙД СОЛЮШЕНС", ТОВ "МІСТОБУД-СЕРВІС", ТОВ "САЛІУС ТРЕЙД", ТОВ "ССІ", ТОВ "ІНТЕР ЕНЕРДЖІ ГРУП", ОСОБА_1 , ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "АВАК", ТОВ "ДОНУС ЛЮКС", ТОВ "ЛЕНД СИСТЕМ", ТОВ "РЕКОН ГРУП", ТОВ "ТПК "ІНКОМ ТРЕЙД", ТОВ "РЕЛАНТГЕН", ТОВ "ТП ПЛЕЙН", ОСОБА_2 , ТОВ "БУД КОРПОРЕЙШН", ТОВ "КРЕМАКС", ТОВ "БАНРІАМ", ТОВ "АНРЕС", ТОВ "ЕЛАНТА ПРАЙМ", ТОВ "ГРЕЙКОН", ТОВ "ДЖОРДЖІЯ КОНСАЛТ", ТОВ "СПИРИТ", ТОВ "ПОЛЮС КАПІТАЛ", ТОВ "ТІМБЕР-ПРОФ", ТОВ "МІЛТОН ТРЕЙД", ТОВ "ЮНІКОМ ГРУПП", ТЗОВ "МЕГАСПЕЦТОРГ", ТОВ "ВАРТЕС", ТОВ "НОЙ ТРЕЙД", ТОВ "ФІОЛЕНТ ГРУПП", ТОВ "ФІДО-СТРОЙ ГРУП", ТОВ "СП ТРЕЙД-АЛЬЯНС", ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "К-ПРІНТ", ТОВ "КАЛІСТО ІНТЕЛ", ТОВ "МАКСТРЕЙД-М".
Жодних належних та допустимих доказів щодо відсутності у контрагентів позивача матеріальних ресурсів відповідачем суду не надано, а відсутність основних фондів не може свідчити про відсутність адміністративно-господарських можливостей на виконання господарських зобов`язань та відсутність фактичних дій, спрямованих на виконання взятих на себе зобов`язань, що унеможливлює здійснення господарської діяльності, оскільки наведені обставини не позбавляють суб`єкта господарювання можливості здійснювати посередницьку діяльність, залучати виробничі та трудові ресурси інших суб`єктів господарювання для виконання зобов`язань по укладених ним договорах.
Окрім того, в законодавстві відсутня норма, яка б зобов`язувала підприємство перевіряти наявність таких ресурсів у контрагента та формувати податковий кредит, витрати та доходи лише за їх наявності.
Суд також наголошує, що норми податкового законодавства не визначають певний обсяг матеріальних та/або трудових ресурсів у платника податків при здійсненні господарської діяльності як критерій правового статусу платника податків чи умови для отримання податкової преференції у формі податкового кредиту чи визнання понесених витрат.
Відповідачем під час розгляду справи не наведено переконливих доводів, що ґрунтуються на об`єктивній інформації та беззаперечно спростовують факти здійснення вказаних вище господарських операцій, їх оприбуткування.
При цьому, відносини між учасниками попередніх ланцюгів постачань товарів та послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарської операції, вчиненої між останнім у ланцюгу постачань платником податків та його безпосереднім контрагентом.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
У свою чергу, податковий орган не надав доказів, які однозначно свідчили б про неправдивість одержаних від платника документів, підтверджували б фіктивний характер спірних операцій та недобросовісність позивача як платника податків.
Такий підхід узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі Компанія Вестберґа таксі Актіеболаґ та Вуліч проти Швеції Суд визначив, що …адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління. .
В той же час, відповідачем під час розгляду адміністративної справи не наведено об`єктивних доводів щодо наявності в діях позивача ознак неправомірності, як і не доведено правомірності оскаржуваних рішень.
Доказів, які б відповідали вимогам ст.ст. 73 - 76 КАС України, та спростовували зазначені вище мотиви або підтверджували відсутність підстав для задоволення позову апелянтом до суду апеляційної інстанції не надано.
При цьому, решта доводів апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи, неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права, позаяк апеляційна скарга не містить суттєво інших обґрунтувань ніж ті, які були зазначені у відзиві на позовну заяву, з урахуванням яких, суд першої інстанції вже надав оцінку встановленим обставинам справи.
Перевіривши мотивування судового рішення та доводи апеляційної скарги, відповідно до вимог ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод щодо справедливого судового розгляду, врахувавши ст. 6 КАС України, відповідно до якої суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про задоволення позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 242, 308, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України,
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 06.01.2021 у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Крейда" до Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - залишити без задоволення.
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 06 січня 2021 року - залишити без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя-доповідач В. В. Кузьменко
Судді: О. М. Ганечко
Я. М. Василенко
Повний текст постанови складено 19.10.2021.
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2021 |
Оприлюднено | 21.10.2021 |
Номер документу | 100439035 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Желтобрюх І.Л.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні