ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 жовтня 2021 року Справа № 160/15308/21
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Жукової Є.О.
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації об`єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7 Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) (код ЄДРПОУ - 34752489) до повного усунення порушень,-
ВСТАНОВИВ :
02 вересня 2021 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ), в якій позивач просить суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єктів, а саме: зупинення експлуатації об`єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7 Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) (код ЄДРПОУ - 34752489) до повного усунення порушень; зобов`язати зупинити експлуатацію об`єкту, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7 Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) (код ЄДРПОУ - 34752489) загального розвитку Новопільської сільської ради до повного усунення порушень.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.09.2021 р. дану позовну заяву було залишено без руху з огляду на невідповідність зазначеного адміністративного позову вимогам ст.160, 161 КАС України, та надано позивачу строк до 18 вересня 2021 року для усунення недоліків позовної заяви.
Роз`яснено позивачу, що недоліки позовної заяви можуть бути усунені шляхом надання до суду: документа про сплату судового збору у розмірі 2 270,00 грн. за позовні вимоги немайнового характеру.
При цьому суд зазначає, що ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.09.2021 р. у справі №160/15308/21 в задоволенні клопотання позивача - Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі за його позовною заявою до Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) про застосування заходів реагування було відмовлено.
20.09.2021 р., повноважним представником позивача було подано клопотання про усунення недоліків позовної заяви від 20.09.2021 р. вх.№14389/21-ел, в прохальній частині якого позивач заявляє клопотання про відстрочення сплати судового збору або звільнення від сплати судового збору, в обґрунтування якого зазначено наступне.
Ухвалою від 20.09.21 р., клопотання Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі за його позовною заявою до Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) про застосування заходів реагування або звільнити від сплати судового збору було задоволено частково.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.09.2021 р. відкрито провадження в адміністративній справі № 160/15308/21 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) про застосування заходів реагування.
Ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні.
Позовні вимоги обґрунтовано наступним.
25.06.2021 відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності проведено позапланову перевірку Комунального закладу "Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Снігуронька" загального розвитку" Новопільської сільської ради (далі - Новопільський ЗДО "Снігуронька") за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7.
Актом перевірки об`єкта Новопільський ЗДО "Снігуронька" щодо дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 25.06.2021 №186 (далі - Акт) встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-УІ (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (далі - ППБУ), Закону України Про об`єкти підвищеної небезпеки від 18.01.2001 № 2245 - III (далі - ЗУ № 2245), Державних будівельних норм України Системи протипожежного захисту , затверджено наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 №312 (дай - ДБН В.2.5- 56:2014), Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 № 1200 Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю (далі - Порядок забезпечення).
На думку позивача подальша експлуатація об`єкта Новопільський ЗДО "Снігуронька" із вищезазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Позивач зазначає, що відсутність автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення призведе до пізнього виявлення пожежі та оповіщення людей, які перебувають у будівлі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, продукти горіння га чадний газ унеможливлять своєчасну та безпечну евакуацію людей з будівлі та призведуть до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння. Відсутність або не відповідність вогнезахисної обробки конструктивних елементів будівлі або невідповідність стану вогнезахисної обробки, під впливом небезпечних факторів пожежі, призводить до її руйнування, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі.
Суд зазначає, що копію ухвали суду від 03.09.2021 р. у справі №160/15308/21 направлено на адресу відповідача, що підтверджується відомостями, які містяться в матеріалах справи.
На підставі викладеного вище, суд зазначає, що останній вжив заходи, щодо належного повідомлення відповідача про розгляд даної справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні, у порядку визначеним КАС України.
Відтак, оскільки відзив на позовну заяву до суду не надходив, а матеріали справи містять відомості про повідомлення відповідача щодо відкриття провадження у справі та необхідність подання відзиву до суду, останнє не перешкоджає розгляду справи.
Дослідивши письмові докази, долучені до матеріалів справи, проаналізувавши відповідні норми чинного на момент виникнення спірних правовідносин законодавства, суд прийшов до висновку, що позовна заява підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що у період з 25.06.2021 (12 год.) по 25.06.2021 (13 год.) відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, ЗУ Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та на виконання доручення Прем`єр-міністра України від 27.01.2021 р. №2768/1/1-21 проведено перевірку Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7 щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 19.02.2021 р. №40, встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-УІ (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (далі - ППБУ), Закону України Про об`єкти підвищеної небезпеки від 18.01.2001 № 2245 - III (далі - ЗУ № 2245), Державних будівельних норм України Системи протипожежного захисту , затверджено наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 №312 (дай - ДБН В.2.5- 56:2014), Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 № 1200 Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю , а саме: 1) Будівля не обладнана системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що є порушенням пунктів 1.2, 1.4 розділу V ППБУ, 2) Не виконано вогнезахисне обробляння дерев`яних конструкцій будівлі, що є порушенням розділу III п. 2.5 ППБУ, 3) Не розроблено та не затверджено обсяги (номенклатуру) забезпечення працюючого персоналу закладу засобами радіаційного та хімічного захисту (Номенклатуру засобів радіаційного та хімічного захисту, а також норми забезпечення ними визначено згідно з додатком до ПКМУ № 1200), що є порушенням частини 1, пункту 2 статті 20 КЦЗУ п.5; п.6; п.7; п.8; п.9, Додаток. ГІКМУ № 1200, 4) Не здійснено навчання керівного складу, працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки., що є порушенням пункту 8 частини першої статті 20 КЦЗУ, 5) Будівлю не обладнано системою блискавкозахисту, що є порушенням пункту 1.21 розділу IV ППБУ, 6) Не проведено ідентифікацію будівлі дитячого садочку щодо наявності або відсутності джерел небезпеки, що є порушенням, статті 9 ЗУ № 2245- III, 7) Об`єкт не забезпечено зовнішнім протипожежним водопостачанням, що є порушенням пунктів 2.1, 6.2.1, 6.2.3 розділу V ППБУ
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що відповідно до графи Відмітка про відмову від підписання керівником суб`єкта господарювання або уповноваженою ним особою чи третім особам цього акту акту №186 від 25 червня 2021 р. зазначено, що акт було направлено 25.06.2021 р. рекомендованим листом.
Надавши правову оцінку обґрунтованості застосування до відповідача заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) його об`єктів, суд зазначає наступне.
Статтею 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) визначено діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законодавством, щодо виявлення та запобігання порушення вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема, належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до ч.1, 2 ст.64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
Відповідно до ч.1 ст.65 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) з питань, які визначені ч.1 ст.64 цього Кодексу.
Відповідно до пп.12 п.1 ст.67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
При цьому відповідно з ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Згідно п.1, 4 ч.1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами та правилами; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій.
Відповідно до ч.2 ст.70 Кодексу цивільного захисту України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Відповідно до п.3 ст.55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.
Оцінивши надані сторонами у справі докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, відповідно до ст.86 КАС України, та надавши відповідь на кожен із специфічних, доречних та важливих доводів заявника в світлі висновку, викладеного в пункті 25 Рішення Європейського Суду з прав людини Проніна проти України (заява №63566/00, Страсбург 18 липня 2006 року), суд приходить до висновку про можливість винесення законного і об`єктивного рішення у справі з урахуванням всіх обставин, наведених вище.
При цьому, суд зауважує, що п.1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення.
Відповідно до ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а суд згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Суд зазначає, що під час проведення перевірки Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ), позивачем були виявлені численні та суттєві порушення норм чинного законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, викладені у акті перевірки від 25.06.2021 року №186.
За наслідками проведеної перевірки Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області було складено акт перевірки об`єктів Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) щодо додержання вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 25.06.2021 року №186, більшість пунктів якого на теперішній час не виконані належним чином.
Суд зазначає, що на момент розгляду справи, від відповідача не надходило жодної інформації про ініціювання проведення повторної перевірки з боку позивача.
Процедура підтвердження усунення порушень законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, виявлених позивачем під час перевірки та зазначених у вищевказаному акті закріплена у нормах Кодексу цивільного захисту України, зокрема в ст.ст. 64, 65, 67, 69, 70.
Відповідачем не складено та не затверджено план усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, не здійснено достатньо належних заходів щодо усунення виявлених порушень та не ініційовано проведення позапланової перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
Враховуючи все викладене вище, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та задоволення позовної заяви Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації об`єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7 Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) (код ЄДРПОУ - 34752489) до повного усунення порушень.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Відповідно до ч. 8 ст. 6 Закону України Про судовий збір розподіл судового збору між сторонами та перевірка повноти сплати судового збору здійснюються відповідно до процесуального законодавства.
Враховуючи задоволення позовної заяви Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації об`єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7 Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) (код ЄДРПОУ - 34752489) до повного усунення порушень, та зважаючи на той факт, що ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.09.21 р. про застосування заходів реагування відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі або звільнити від сплати судового збору було задоволено частково, суд приходить до висновку про необхідність стягнути з Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області з оплати судового збору у розмірі 2 270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят грн., 00 коп.) витрат з Державного бюджету України, а саме, судового збору у розмірі 2 270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят грн. 00 коп.).
Керуючись ст. 242-244, 246, 250, 254, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації об`єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7 Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) (код ЄДРПОУ - 34752489) до повного усунення порушень - задовольнити.
Зобов`язати Комунальний заклад Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) зупинити експлуатацію об`єктів, а саме: будівлю за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, Новопільська ТГ, село Новопілля, вул. Полтавського, будинок 7 Комунального закладу Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Снігуронька загального розвитку Новопільської сільської ради (Новопільський ЗДО Снігуронька ) (код ЄДРПОУ - 34752489) до повного усунення виявлених порушень.
Стягнути судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області з оплати судового збору у розмірі 2 270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят грн., 00 коп.).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Є.О. Жукова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2021 |
Оприлюднено | 25.10.2021 |
Номер документу | 100502399 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні