ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
23 червня 2010 року 10:47 № 3/565
Окружний адміністра тивний суд міста Києва у скла ді головуючої судді Блажівс ької Н. Є., при секретарі судов ого засідання Миколаєнко І.О .,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
За позовом Управління Пенсійного фо нду України в Голосіївському районі міста Києва
до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Міжгалузев ий реєстраційний центр»
про стягнення 237 262 грн. 31 коп.
У судовому засіданні 23 че рвня 2010 року відповідно до пун кту 3 статті 160 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни проголошено вступну та р езолютивну частину Постанов и.
О Б С Т А В И Н И С П Р А В И
Управління Пенсійного ф онду України в Голосіївськом у районі міста Києва (надалі т акож - «Позивач») звернулось до Окружного адміністративн ого суду міста Києва з позово м до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Міжгалузе вий реєстраційний центр»(над алі також - «Відповідач», «Т ОВ «Міжгалузевий реєстрацій ний центр») про стягнення з ТО В «Міжгалузевий реєстраційн ий центр»на користь Управлін ня Пенсійного фонду України в Голосіївському районі міст а Києва заборгованість зі сп лати страхових внесків в сум і 237 262 грн. 31 коп.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідно до вимог чи нного законодавства України Товариство з обмеженою відп овідальністю «Міжгалузевий реєстраційний центр»має пер ед Управлінням Пенсійного фо нду України в Голосіївському районі міста Києва заборгов аність по сплаті страхових в несків в сумі 237 262, 31грн. грн., яка на момент розгляду даної адм іністративної справи є непог ашеною.
Представником Управління Пенсійного фонду України в Г олосіївському районі міста К иєва в судовому засіданні бу ло зазначено про те, що внаслі док проведеної перевірки сво єчасності, достовірності, по вноти нарахування та своєчас ності сплати внесків на зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування ТОВ «Між галузевий реєстраційний цен тр»за період з 1 січня 2005 року п о 28 листопада 2007 року у Відпові дача було виявлено суму прос троченої заборгованості зі с плати страхових внесків в ро змірі 237 262, 31 грн.
Оскільки Відповідач, як заз начила представник Позивача , є суб' єктом підприємницьк ої діяльності - юридичною ос обою, має найманих працівник ів, то, відповідно, він є страх увальником вказаних осіб, а, в ідтак, і платником страхових внесків на загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування.
Відповідач явку уповноваж еного представника до суду н е забезпечив, про дату та час с удового засідання повідомле ний належним чином.
Відповідно до частини 2 ста тті 128 Кодексу адміністративн ого судочинства України непр ибуття в судове засідання ст орін без поважних причин або неповідомлення ними про при чини неприбуття не є перешко дою для розгляду справи.
В матеріалах справи містят ься письмові пояснення Відпо відача на позов від 25 лютого 2008 року, в яких ТОВ «Мі жгалузевий реєстраційний це нтр»посилається на необґрун тованість та безпідставніст ь позовних вимог та просить в ідмовити в їх задоволенні.
Як зазначено в письмових по ясненнях, Відповідач є платн иком єдиного податку, тобто с уб' єктом малого підприємни цтва, який перейшов на спроще ну систему оподаткування та щомісячно сплачує суму єдино го податку в розмірі 6 % від отр иманого доходу в бюджет міст а Києва.
Таким чином, на думку Відпо відача, у Позивача були відсу тні правові підстави для дон арахування Відповідачу суми страхових внесків в розмірі 237 262, 31 грн.
Розглянувши подані сто ронами документи і матеріали , заслухавши пояснення предс тавника Позивача, всебічно і повно з' ясувавши всі факти чні обставини, на яких ґрунту ється позов, об' єктивно оці нивши докази, які мають юриди чне значення для розгляду сп рави і вирішення спору по сут і, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
В С Т А Н О В И В
Спірні правовідносини регулюються Законом України «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я» та Інструкцією про порядо к обчислення і сплати страху вальниками та застрахованим и особами внесків на загальн ообов'язкове державне пенсій не страхування до Пенсійного фонду України, затвердженою постановою правління Пенсій ного фонду України від 19 грудн я 2003 року № 21-1.
Відповідно до пункту 3.1.1 Інс трукції про порядок обчислен ня і сплати страхувальниками та застрахованими особами в несків на загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння до Пенсійного фонду Укра їни (надалі - Інструкція) стр ахувальники, зазначені у під пунктах 2.1.1 (крім фізичних осіб ) та 2.1.2 пункту 2.1 цієї Інструкції , на яких не поширюється дія За кону України «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців », беруться на облік в органах Пенсійного фонду України за своїм місцезнаходженням не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від них за яви за формою згідно з додатк ом 1.
Пунктом 3.1.5 Інструкції перед бачено, що страхувальники з д ня узяття їх на облік органам и Пенсійного фонду України н абувають статусу платників с трахових внесків.
Товариство з обмеженою від повідальністю «Міжгалузеви й реєстраційний центр»знахо диться на обліку в Управлінн і Пенсійного Фонду України в Голосіївському районі міста Києва та є платником страхов их внесків на загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування.
Відповідно до статті 1 Зако ну України «Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування»(надалі також - « Закон») страхові внески - ко шти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'я зкове державне пенсійне стр ахування, сплачені згідно із законодавством, що діяло ран іше; кошти, сплачені на загаль нообов'язкове державне пенсі йне страхування відповідно д о цього Закону.
Згідно з частиною 1 статті 18 Закону розмір страхових внес ків, у тому числі розмір ча стини внесків, що спрямовую ться до Накопичувального фон ду, встановлює Верховна Рад а України відповідно для страхувальників і застрах ованих осіб за результатами актуарних розрахунків, виход ячи з того, що вони повинні за безпечувати надання особам пенсійних виплат і соціаль них послуг, передбачених ци м Законом, а також покриття а дміністративних витрат для забезпечення функціонуванн я системи загальнообов'язков ого державного пенсійного ст рахування.
Відповідно до частини 3 ста тті 18 Закону страхові внески є цільовим загальнообов'язков им платежем, який справляєть ся на всій території України в порядку, встановленому цим Законом.
У відповідності до пункту 1 частини 1 статті 19 Закону стра хові внески до солідарної си стеми нараховуються: для роб отодавця - на суми фактичних витрат на оплату праці (грош ового забезпечення) працівни ків, що включають витрати на в иплату основної і додаткової заробітної плати та інших за охочувальних та компенсацій нихвиплат, у тому числі в нату ральній формі, які визначают ься згідно з нормативно-прав овими актами, прийнятими від повідно до Закону України "Пр о оплату праці", виплату винаг ород фізичним особам за вико нання робіт (послуг) за угодам и цивільно-правового характе ру, що підлягають обкладенню податком на доходи фізичних осіб, а також на суми оплати п ерших п'яти днів тимчасової н епрацездатності, яка здійсню ється за рахунок коштів робо тодавця, та допомоги по тимча совій непрацездатності.
Частиною 2 статті 20 Закону вс тановлено, що обчислення стр ахових внесків застраховани х осіб, зазначених у пунктах 1, 2, 5-7, 9, 10, 12, 15, 17 і 18 статті 11
цього З акону, здійснюється страхува льниками на підставі бухгалт ерських та інших документів, відповідно до яких провадит ься нарахування (обчислення) або які підтверджують нарах ування (обчислення) заробітн ої плати (доходу), грошового за безпечення, на які відповідн о до цього Закону нараховуют ься страхові внески.
Відповідно до частини 5 ста тті 20 Закону страхові внески с плачуються страхувальникам и шляхом перерахування безго тівкових сум з їх банківськи х рахунків. Страхувальники - фізичні особи, які не мають ба нківських рахунків, сплачуют ь страхові внески шляхом гот івкових розрахунків через ба нківські установи.
29 листопада 2007 року Управлі нням Пенсійного Фонду Україн и в Голосіївському районі мі ста Києва було проведено пер евірку своєчасності, достові рності, повноти нарахування та своєчасності сплати внеск ів на загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування Товариства з обмеженою відп овідальністю «Міжгалузевий реєстраційний центр» за пер іод з 1 січня 2005 року по 28 листопа да 2007 року.
За результатами проведено ї перевірки Управлінням Пенс ійного фонду України в Голос іївському районі міста Києва складено Акт перевірки своє часності, достовірності, пов ноти нарахування та своєчасн ості сплати внесків на загал ьнообов'язкове державне пенс ійне страхування № 2252 від 29 лис топада 2007 року, яким встановле но порушення Відповідачем по казників Розрахунків сум стр ахових внесків на загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування за період з 1 січ ня 2005 року по 28 листопада 2007 року ; донараховано Відповідачу с воєчасно не нарахованих та н е сплачених страхових внескі в в сумі 276 130, 84 грн, виявлена сума простроченої заборгованост і зі сплати страхових внескі в за платником 237 262, 31 грн.
Відповідно до части ни 3 статті 106 Закону територіа льні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначен і правлінням Пенсійного фонд у, надсилають
страхувальн икам, які мають недоїмку, вимо гу про її сплату. Вимога про сп лату недоїмки є виконавчим д окументом. Протягом десяти р обочих днів із дня одержання вимоги про
сплату недоїм ки страхувальник зобов'язани й сплатити суми недоїмки та с уми фінансових санкцій. Стра хувальник у разі незгоди з ро зрахунком суми недоїмки, заз наченої у вимозі про сплату н едоїмки, узгоджує її з органа ми Пенсійного фонду в поряд ку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неу згодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право н а оскарження вимоги в судово му порядку. Про оскарження ви моги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки до виконавчої дире кції Пенсійного фонду або в с удовому порядку страхувальн ик зобов'язаний письмово пов ідомити відповідний територ іальний орган Пенсійного фон ду протягом трьох робочих дн ів із дня звернення до викона вчої дирекції Пенсійного фон ду чи суду. Узгодження вимоги територіального органу Пенс ійного фонду про сплату недо їмки здійснюється на підстав і заяви страхувальника, яка р озглядається територіальни м органом Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання, та подани х страхувальником документі в, що свідчать про неправильн ість обчислення сум недоїмки , зазначених у вимозі. У разі у згодження страхувальником в имоги про сплату недоїмки з т ериторіальним органом Пенсі йного фонду цей орган зобов'я заний у строк, визначений для розгляду заяви страхувальни ка про узгодження вимоги, над іслати йому узгоджену вимогу про сплату недоїмки, а страху вальник зобов'язаний сплатит и узгоджену суму недоїмки пр отягом десяти робочих днів п ісля отримання узгодженої ви моги. У разі якщо страхувальн ик, який одержав вимогу терит оріального органу Пенсійног о фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих дні в після її отримання не сплат ив зазначену у вимозі суму не доїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією , включеної до вимоги, або не у згодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, аб о не оскаржив вимогу в судово му порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимог у, але не сплатив узгоджену су му недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповід ний орган Пенсійного фонду з вертається в установленому з аконом порядку і подає вимог у про сплату недоїмки до відп овідного підрозділу державн ої виконавчої служби. У зазна чених випадках орган Пенсійн ого фонду також має право зве рнутися до суду чи господарс ького суду з позовом про стяг нення недоїмки. У разі зверне ння органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недо їмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулюва ння спорів не застосовуються .
Відповідно до п ідпункту б) пункту 8.2 Інструкц ії органи Пенсійного фонду н адсилають страхувальникам в имогу про сплату недоїмки в т аких випадках: б) якщо ст рахувальник має на кінець зв ітного базового періоду недо їмку зі сплати страхових вне сків.
Частиною 1 пункту 8. 3 Ін струкції передбачено, що вим ога формується на підставі а ктів документальних перевір ок та облікових даних з карто к особових рахунків страхува льників за формою згідно з до датком 9 цієї Інструкції (для с трахувальника - юридичної ос оби) або за формою згідно з дод атком 10 цієї Інструкції (для с трахувальника - фізичної осо би).
Згідно з частиною 7 пу нкту 8.3 Інструкції вимога вваж ається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її пере дано посадовій особі такої ю ридичної особи під підпис аб о надіслано листом з повідом ленням про вручення.
7 грудня 2007 року Товариству з обмеженою відповідальніст ю «Міжгалузевий реєстраційн ий центр»Позивачем виставле но вимогу № Ю-1172у, якою визначен о загальну суму боргу платни ка страхових внесків в розмі рі 237 262, 31 грн.
Вимогу № Ю-1172у від 7 грудня 2007 р оку було отримано головним б ухгалтером ТОВ «Міжгалузеви й реєстраційний центр»11 груд ня 2007 року, про що свідчить її о собистий підпис у відповідні й графі вимоги.
Як підтверджується матері алами справи, вимогу № Ю-1172у від 7 грудня 2007 року було оскаржено ТОВ «Міжгалузевий реєстраці йний центр»в судовому порядк у.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва про відкриття провадження у справі № 12/151 від 31 березня 2008 року відкрито провадження у спра ві за позовом ТОВ «Міжгалузе вий реєстраційний центр»до У правління Пенсійного фонду У країни в Голосіївському райо ні міста Києва про визнання н ечинним рішення та зобов' яз ання вчинити дії.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва про залишення позовної заяви без розгляду № 12/151 від 19 березн я 2010 року залишено без розгляд у позовну заяву ТОВ «Міжгалу зевий реєстраційний центр»д о Управління Пенсійного фонд у України в Голосіївському р айоні міста Києва про визнан ня нечинним рішення.
Відповідно до части ни 6 статті 20 Закону страхувал ьники зобов'язані сплачуват и страхові внески, нарахован і за відповідний базовий зві тний період, не пізніше ніж че рез 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.
Частиною 12 Закону пер едбачено, що страхові внеск и підлягають сплаті незал ежно від фінансового стану платника страхових внесків.
Проаналізувавши мат еріали справи та вимоги чинн ого законодавства України, С уд звертає увагу на наступне .
Відповідно до частин и 1 статті 5 Закону України «Пр о загальнообов'язкове держав не пенсійне страхування»цей Закон регулює відносини, що в иникають між суб'єктами сист еми загальнообов'язкового де ржавного пенсійного страхув ання. Дія інших нормативно-пр авових актів може поширювати ся на ці відносини лише у випа дках, передбачених цим Закон ом, або в частині, що не супере чить цьому Закону.
Частиною 2 статті 5 Зак ону України «Про загальнообо в'язкове державне пенсійне с трахування»визначено, що вик лючно цим Законом визначають ся: принципи та структура сис теми загальнообов'язкового д ержавного пенсійного страху вання; коло осіб, які підляга ють загальнообов'язковому де ржавному пенсійному страхув анню; платники страхових вне сків, їх права та обов'язки; по рядок нарахування, обчисленн я та сплати страхових внескі в, стягнення заборгованості за цими внесками; види пенсій них виплат; умови набуття пра ва та порядок визначення роз мірів пенсійних виплат; пенс ійний вік чоловіків та жінок , при досягненні якого особа м ає право на призначення пенс ії за віком; мінімальний розм ір пенсії за віком; порядок з дійснення пенсійних виплат з а загальнообов'язковим держа вним пенсійним страхуванням ; порядок використання кошті в Пенсійного фонду та Накопи чувального фонду; організац ія та порядок здійснення упр авління в системі загальнооб ов'язкового державного пенсі йного страхування.
Пунктом 1 частини 1 ста тті 11 Закону визначено, що заг альнообов'язковому державно му пенсійному страхуванню пі длягають громадяни України, іноземці (якщо інше не встано влено міжнародними договора ми, згода на обов'язковість як их надана Верховною Радою Ук раїни) та особи без громадянс тва, які працюють на підприєм ствах, в установах, організац іях, створених відповідно до законодавства України, неза лежно від форми власності, ви ду діяльності та господарюва ння, у філіях, представництва х, відділеннях та інших відок ремлених підрозділах цих під приємств та організацій, в об 'єднаннях громадян, у фізични х осіб - суб'єктів підприємниц ької діяльності та інших осі б (включаючи юридичних та фіз ичних осіб - суб'єктів підприє мницької діяльності, які обр али особливий спосіб оподатк ування (фіксований податок, є диний податок, фіксований сі льськогосподарський подато к, придбали спеціальний торг овий патент) на умовах трудов ого договору (контракту) або п рацюють на інших умовах, пере дбачених законодавством, або виконують роботи на зазначе них підприємствах, в установ ах, організаціях чи у фізични х осіб за договорами цивільн о-правового характеру.
Згідно з пунктом 1 ча стини 1 статті 14 Закону страху вальниками вищезазначених о сіб є їх роботодавці, які відп овідно до частини 1 статті 15 За кону є платниками страхових внесків та зобов'язані на під ставі пункту 6 частини 2 статт і 17 цього Закону нараховувати , обчислювати і сплачувати в у становлені строки та в повно му обсязі страхові внески.
Частиною 3 статті 18 Закону ви значено, що страхові внески є цільовим загальнообов'язков им платежем, який справляєть ся на всій території України в порядку, встановленому цим Законом.
Страхові внески не в ключаються до складу податкі в, інших обов'язкових платежі в, що складають систему опода ткування. На ці внески не поши рюється податкове законодав ство (частина 4 статті 18 Закону ).
Відповідно до частин и 6 статті 18 Закону законодавс твом не можуть встановлювати ся пільги з нарахування та сп лати страхових внесків або з вільнення від їх сплати.
Суд звертає увагу на те, що ставки, механізм справл яння та пільги щодо сплати зб ору на обов'язкове державне п енсійне страхування встанов лені Законом України «Про зб ір на обов'язкове державне пе нсійне страхування», яким, як і Законом України «Про загал ьнообов'язкове державне пенс ійне страхування», не встано влено такої пільги, як звільн ення від сплати збору на обов 'язкове державне пенсійне ст рахування для суб'єктів підп риємницької діяльності, котр і перейшли на спрощену систе му оподаткування.
Указ Президента України «П ро спрощену систему оподатку вання, обліку та звітності су б'єктів малого підприємництв а»від 3 липня 1998 року № 727/98 регулю є питання оподаткування суб' єктів малого підприємництва і його застосування в частин і, що не суперечить положення м Закону України «Про загаль нообов'язкове державне пенсі йне страхування».
Отже, обов'язок сплачувати страхові внески на загальноо бов'язкове державне пенсійне страхування не ставиться в з алежність від статусу платни ка податку як суб'єкта підпри ємницької діяльності.
Оскільки Відповідач є суб 'єктом підприємницької діяль ності - юридичною особою, має н айманих працівників, то, відп овідно, він є страхувальнико м вказаних осіб, а відтак, і пл атником страхових внесків на загальнообов'язкове державн е пенсійне страхування.
Той факт, що Відповідач обр ав особливий спосіб оподатку вання, а саме, є платником єдин ого податку за відповідною с тавкою, не звільняє його від о бов'язку сплачувати страхові внески на загальнообов'язко ве державне пенсійне страхув ання.
Вищевикладені висновки с уду підтверджуються Постано вою Верховного Суду Укра їни від 29 травня 2007 року про пер егляд за винятковими обстави нами справу за позовом Управ ління Пенсійного фонду в Зас тавнінському районі Черніве цької області до Заставнінсь кої районної спілки споживчи х товариств, м. Заставна Черні вецької області, про стягнен ня заборгованості зі сплати страхових внесків на загальн ообов' язкове державне пенс ійне страхування.
Виходячи з аналізу наведен их правових норм, Суд приходи ть до висновку про те, що страх ові внески на загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування не входять до систем и оподаткування, на них не пош ирюється податкове законода вство, іншим законодавством не можуть встановлюватися пі льги з нарахування та сплати страхових внесків або звіль нення від їх сплати.
Відтак, дії Відповідача по донарахуванню зобов'язання з і сплати страхових внесків В ідповідачу є правомірними та такими, що відповідають вимо гам чинного законодавства Ук раїни.
Враховуючи вищевикладен е, Судом встановлено, що с таном на час розгляду даної а дміністративної справи ТОВ « Міжгалузевий реєстраційний центр»має перед Управлінням Пенсійного фонду України в Г олосіївському районі міста К иєва заборгованість в розмір і 237 262 грн. 31 коп.
Доказів на підтверд ження погашення вищевказано ї заборгованості Відповідач ем Суду не надано.
Відповідно до пункту 12.3 Інс трукції органи Пенсійного фо нду України зобов'язані здій снювати в межах своєї компет енції контроль за дотримання м страхувальниками та застра хованими особами вимог Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування».
Пунктами 5, 14 частини 1 статті 7 Закону передбачено, що загал ьнообов'язкове державне пенс ійне страхування здійснюєть ся за принципами: рівноправн ості застрахованих осіб щодо отримання пенсійних виплат та виконання обов'язків стос овно сплати страхових внескі в на загальнообов'язкове дер жавне пенсійне страхування; відповідальності суб'єктів с истеми загальнообов'язковог о державного пенсійного стра хування за порушення норм ць ого Закону, а також за невикон ання або неналежне виконання покладених на них обов'язків .
Згідно зі статтею 6 Конституції України органи з аконодавчої, виконавчої та с удової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах та в ідповідно до законів України .
Статтею 19 Конституці ї України закріплено, що орга ни державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язан і діяти лише на підставі, в меж ах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією т а законами України.
Частиною 1 статті 11 К одексу адміністративного су дочинства України визначено , що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах зд ійснюється на засадах змагал ьності сторін та свободи в на данні ними суду своїх доказі в і у доведенні перед судом їх переконливості, а частиною 1 с татті 71 Кодексу адміністрати вного судочинства України за значено, що кожна сторона пов инна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги т а заперечення.
Таким чином, виходячи з ме ж заявлених позовних вимог, с истемного аналізу положень ч инного законодавства Україн и та матеріалів справи, Суд ді йшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи Позив ача є обґрунтованими та таки ми, що підлягають задоволенн ю.
На підставі вищевикл аденого, керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 99, 100, 158, 161, 162, 163 та 254 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, Окружний адміністрати вний суд міста Києва, -
П О С Т А Н О В И В
1. Адміністратив ний позов задовольнити повні стю.
2. Стягнути з ТОВ «Міжгалу зевий реєстраційний центр»н а користь Управління Пенсійн ого фонду України в Голосіїв ському районі міста Києва за боргованість зі сплати страх ових внесків в сумі 237 262 грн. 31 ко п.
Постанова відповідно до частини 1 статті 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційн е оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними статтями 185-187 КАС України , шляхом подання через суд пер шої інстанції заяви про апел яційне оскарження з наступни м поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апе ляційна скарга може бути под ана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарж ення, якщо скарга подається у строк, встановлений для пода ння заяви про апеляційне оск арження.
Суддя Н. Є. Блажівс ька
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.06.2010 |
Оприлюднено | 22.07.2010 |
Номер документу | 10085333 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Блажівська Н.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні