Ухвала
від 03.11.2021 по справі 31/97 (27/90; 29/32)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014,м.Львів, вул.Личаківська, 128

УХВАЛА

03.11.2021 Справа№ 31/97 (27/90; 29/32)

Господарський суд Львівської області, розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи за заявою:

кредитора: Приватного акціонерного товариства Львівобленерго , м. Львів

про: банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора , м. Львів, ідентифікаційний код 01275727

Суддя В.М. Артимович Секретар судового засідання О.П. Іванило Представники сторін:

ліквідатор: Литвин І.М. - арбітражний керуючий;

від кредитора-1: ПрАТ Львівобленерго : Середницький В.М. - представник;

від ЛМКП Львівводоканал : не з`явився;

від кредитора-3: ЛКП Залізничнетеплоенерго : не з`явився;

від кредитора-4 : Львівський міський центр зайнятості: не з`явився;

від кредитора-5: Газ України : не з`явився;

від кредитора 6: МПП Зільник : не з`явився;

від кредитора 7: Головне УПФ України у Львівській області: Тимчишин І.В. - представник;

від кредитора 8: Управління виконавчої дирекції ФСС України у Львівській області: не з`явився;

від кредитора 9: ЛМКП Львівтеплоенерго : не з`явився;

від кредитора 10: Державної податкової служби України в особі ГУ ДПС у Львівській області: Кісіль Р.Л. - представник;

від прокуратури: не з`явився;

від РВ Фонду державного майна України по Львівській області: не з`явився;

від Відділу з питань банкрутства Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів): Домін У.О. - представник.

ВСТАНОВИВ:

На розгляд Господарського суду Львівської області подано заяву Приватного акціонерного товариства Львівобленерго , м. Львів, про порушення справи про банкрутство Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» , м. Львів, код ЄДРПОУ 01275727, в порядку, встановленому ст. 11 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Ухвалою суду від 25.02.2008 провадження у справі порушено, заяву прийнято до розгляду, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою суду від 14.09.2009 введено процедуру санації боржника - Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» , керуючим санації призначено арбітражного керуючого Собенка Б.Д.

Львівський апеляційний господарський суд постановою від 07.12.2009 ухвалу господарського суду Львівської області від 14.09.2009 залишив без змін, а апеляційну скаргу ТзОВ „Ліфт-Еко» - без задоволення.

Постановою Вищого господарського суду України від 30.03.2010 р. касаційну скаргу ТзОВ „Ліфт-Еко» задоволено частково, а постанову Львівського апеляційного господарського суду від 07.12.2009 та ухвалу господарського суду Львівської області від 14.09.2009 в частині призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Собенка Б.Ф. скасовано та направлено справу в цій частині на розгляд до Господарського суду Львівської області.

Ухвалою суду від 16.06.2010 суддею Артимовичем В.М. прийнято справу до свого провадження та присвоєно справі новий № 31/97 (27/90 (29/32).

Ухвалою суду від 25.01.2011 керуючим санацією Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» судом призначено арбітражного керуючого Литвина І.М.

Постановою суду від 11.09.2013 Державне підприємство „Житлово-комунальна контора» визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором у справі призначено арбітражного керуючого Литвина І.М., судове засідання призначено на 06.11.2013.

Ухвалою суду від 19.11.2014 клопотання арбітражного керуючого Литвина І.М. - ліквідатора Державного підприємства Житлово-комунальна контора від 15.10.2014 за № 27-31/97 задоволено та затверджено реєстр вимог кредиторів Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» .

Ухвалою суду від 20.08.2015 припинено ліквідаційну процедуру Державного підприємства «Житлово-комунальна контора» та повноваження ліквідатора арбітражного керуючого Литвина І.М., введено процедуру санації боржника Державного підприємства «Житлово-комунальна контора» строком на шість місяців, призначено керуючим санацією Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» арбітражного керуючого Литвина І.М., оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення (повідомлення) про введення процедури санації Державного підприємства «Житлово-комунальна контора» , текст якого додається, судове засідання призначено на 28.10.2015.

Ухвалою від 23.05.2016 клопотання керуючого санацією Литвина І.М. від 11.05.2016 за № 6-31/97 задоволено, затверджено план санації Державного підприємства Житлово-комунальна контора , розгляд справи відкладено на 13.07.2016.

Постановою суду від 11.10.2017 ДП „Житлово-комунальна контора» визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором у справі арбітражного керуючого Литвина І.М.

11.08.2021 ліквідатором подано на розгляд суду звіт про виконану роботу у справі № 31/97 (27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора . Також ліквідатором подано клопотання про затвердження витрат арбітражного керуючого Литвина І.М. у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора .

28.08.2021 на розгляд суду ліквідатором подано клопотання про нарахування, виплату основної грошової винагороди та відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора ДП Житлово-комунальна контора .

28.08.2021 ліквідатором подано на розгляд суду клопотання з проханням затвердити звіт арбітражного керуючого у справі про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора , закрити провадження у даній справі на підставі п. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства у зв`язку із погашенням всіх кредиторських вимог, які включені в реєстр вимог кредиторів. До вказаного клопотання ліквідатора долучено ряд документів.

30.08.2021 від ліквідатора надійшло клопотання з проханням долучити до матеріалів справи ряду документів.

Ухвалою суду від 30.08.2021 клопотання Головного управління ДПС у Львівській області про заміну кредитора від 30.08.2021 задоволено, замінено кредитора ГУ ДФС у Львівській області на правонаступника ДПС України в особі ГУ ДПС у Львівській області, розгляд справи відкладено на 29.09.2021.

28.09.2021 ліквідатор на розгляд суду подав клопотання з проханням затвердити основну грошову винагороду та витрати, понесені ліквідатором за період з 30.08.2021 по 28.09.2021, витрати за вчинення нотаріальних дій приватного нотаріуса.

Ухвалою суду від 29.09.2021 розгляд справи відкладено на 06.10.2021.

05.10.2021 від ліквідатора на розгляд суду надійшло клопотання про нарахування, виплату грошової винагороди та відшкодування витрат за час виконання ним обов`язків ліквідатора боржника у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора . У цьому клопотанні ліквідатор просить суд затвердити витрати ДП Житлово комунальна контора , витрати та основну і додаткові винагороди арбітражного керуючого, ліквідатора Литвина І. М. за рахунок коштів банкрута, а саме: коштів отриманих від розміщення депозиту та отриманих від продажу майна на аукціоні: а) витрати ДП Житлово-комунальна контора пов`язані з провадженням у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство в період з 25.01.2011 по 04.10.2021 в сумі 6 468 012,26 грн.; б) витрати арбітражного керуючого, ліквідатора Литвина І.М. у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство Державного підприємства „Житлово - комунальна контора» в період з 25.01.2011 по 04.10.2021 - 78781,18 грн.; в) основну винагороду арбітражного керуючого Литвина І. М. (керуючого санацією: 25.01.2011 - 11.09.2013, 20.08.2015 - 11.10.2017, ліквідатора за період з 11.09.2013 по 20.08.2015, за період з 25.01.2011 по 04.10.2021), яка становить суму 1 253 971,33 грн.; г) додаткову винагороду арбітражного керуючого, ліквідатора Литвина І. М. 3% (погашені вимоги 3 785 622,53 грн.*0,03 = 113 568,68 грн.) від погашених вимог кредиторів в сумі 113 568,68 грн.; ґ) додаткову винагороду арбітражного керуючого Литвина І. М., 5% стягнутого та повернутого майна в процедурі санації (нежитлове приміщення по вул. Стефаника 4, вартість майна 6013063,65*0,05=300653,18 грн.) в сумі 300653,18 грн. Також просить затвердити звіт арбітражного керуючого Литвина І.М. у справі №31/97(27/90(29/32) про банкрутство Державного підприємства „Житлово - комунальна контора» та у зв`язку з погашенням всіх кредиторських вимог, які включені в реєстр кредиторських вимог на суму 3785622,53 грн, на підставі п. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, закрити провадження у справи №31/97(27/90(29/32) про банкрутство Державного підприємства „Житлово - комунальна контора» .

02.11.2021 від ліквідатора на розгляд надійшло клопотання про додаткове нарахування та виплату грошової винагороди, відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора .

02.11.2021 ліквідатором подано уточнення до клопотання про закриття провадження у даній справі. У поданому клопотанні ліквідатор просить закрити провадження на підставі п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства.

В судове засідання 03.11.2021 з`явилися ліквідатор, представники кредиторів та Відділу з питань банкрутства Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів). Ліквідатор у судовому засіданні клопотання про закриття провадження у справі про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора про нарахування, виплату грошової винагороди та відшкодування витрат за час виконання ним обов`язків ліквідатора підтримав в повному обсязі. Ряд інших представників кредиторів в судове засідання не з`явилися.

Як вбачається з матеріалів справи, постановою суду від 11.10.2017 ДП Житлово-комунальна контора визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором у справі арбітражного керуючого Литвина І.М.

У зв`язку з введенням в дію Кодексу України з процедур банкрутства від 18.10.2018 р. № 2597-VIII та згідно п. 4 Прикінцевих та перехідних положень з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом . Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Провадження у справі про банкрутство Публічного акціонерного товариства Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат перебуває на стадії ліквідації.

Європейський суд з прав людини зазначає, що сторони судового провадження повинні мати право очікувати застосування до їхньої справи чинних норм процесуального законодавства (рішення ЄСПЛ у справі Дія 97 проти України від 21.10.2010).

З урахуванням вищенаведеного господарським судом при розгляді даної справи застосовуються положення Кодексу України з процедур банкрутства.

Комітетом кредиторів вирішено звіт ліквідатора арбітражного керуючого Литвина І.М. взяти до уваги, роботу ліквідатора визнати задовільною, зобов`язати ліквідатора направити клопотання до Господарського суду Львівської області про закриття справи № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора у зв`язку із погашенням всіх кредиторських вимог, які включені до реєстру вимог кредиторів, що оформлено протоколом від 04.10.2021.

Згідно ч. 6 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до ч. 8 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; надання згоди на продаж майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) та погодження умов продажу майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) у процедурі санації відповідно до плану санації або у процедурі ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом.

Слід зазначити, що через комітет кредиторів приватний інтерес окремого кредитора стає загальним (публічним) інтересом. Шляхом різного механізму прийняття рішень комітет кредиторів вирішує конфлікт інтересів серед самих кредиторів, і, як наслідок, спільність кредиторів має одну думку. Іншими словами, комітет кредиторів управляє (керує) кредиторами на основі закону і кредитори, які не увійшли до складу комітету кредиторів, повинні бути впевнені, що члени комітету кредиторів не приймуть рішення, які суперечитимуть загальним інтересам усіх кредиторів.

Письмових заперечень кредиторів, які не брали участі в голосуванні про закриття провадження у справі про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора у зв`язку із погашенням всіх вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, не надходило.

Відповідно до ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює, зокрема, інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством та формує ліквідаційну масу з усіх видів майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлених в ході ліквідаційної процедури.

Відтак, обов`язком ліквідатора є належне виконанням ним усіх повноважень в ході ліквідаційної процедури, зокрема, встановлення майна та майнових прав (обтяжень) боржника, його потенційних кредиторів шляхом надіслання запитів до державних реєстрів майнових прав та обтяжень (заборон відчуження), надіслання повідомлень до державних органів, які контролюють сплату загальнообов`язкових податків та зборів, витребування в органах державної виконавчої служби виконавчих проваджень, порушених кредиторами боржника та повідомлення зазначених кредиторів про перебування боржника в ліквідаційній процедурі та права кредиторів подати свої грошові вимоги, здійснення інвентаризації та оцінки майна банкрута, що включене до складу ліквідаційної маси.

Згідно статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.

Виходячи з вимог Кодексу, ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи (вчинення належних дій по виявленню активів та пасивів боржника, зокрема, виявлення ліквідатором кредиторів та дотримання їх процесуальних прав під час розгляду їх грошових вимог, доведення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, доведення неможливості задоволення визнаних ліквідатором вимог кредиторів за наслідками ліквідації боржника), висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні.

Підстави закриття провадження у справі про банкрутство визначено частиною першою статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства, згідно з якою господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо: боржник - юридична особа не внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; юридичну особу, яка є боржником, припинено в установленому законодавством порядку, про що є відповідний запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; у провадженні господарського суду є справа про банкрутство того самого боржника; відновлено платоспроможність боржника або погашені всі вимоги кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів; затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом; до боржника після офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про його банкрутство не висунуто вимог; справа не підлягає розгляду в господарських судах України; господарським судом не встановлені ознаки неплатоспроможності боржника; в інших випадках, передбачених законом.

Варто зазначити, що законодавець розмежовує можливість закриття провадження у справі про банкрутство з тих чи інших підстав стадіями процедури банкрутства.

Так, згідно з ч. 2 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справі про банкрутство може бути закрито у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 5 і 7 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (до та після визнання боржника банкрутом), у випадках, передбачених пунктами 3, 4, 8 і 9 частини першої цієї статті, - лише до визнання боржника банкрутом, а у випадку, передбаченому пунктом 6 частини першої цієї статті, - лише після визнання боржника банкрутом.

Таким чином, виходячи з наведених положень законодавства про банкрутство та беручи до уваги, що справа № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора перебуває на стадії ліквідаційної процедури, закриття провадження у даній справі може здійснюватися лише на підставі п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства.

Разом з тим, закриття провадження у справі про банкрутство на підставі п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства поставлено в залежність до однієї обов`язкової умови - наявності затвердженого судом звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Затвердження судом звіту ліквідатора, як підстави для закриття провадження у справі про банкрутство, є необхідним підсумком після етапу погашення вимог кредиторів з метою проведення судом правового аналізу здійснення ліквідатором ліквідаційної процедури та отримання вичерпних правових висновків про встановлені обставини та їх наслідки (Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 10.06.2020 у справі № 910/12809/16).

Судом встановлено, що станом на 03.11.2021 вимоги кредиторів у даній справі погашено у повному обсязі.

Таким чином, банкрутом виконано всі зобов`язання перед кредиторами.

Враховуючи вказане, ліквідатор банкрута просить суд затвердити звіт арбітражного керуючого Литвина І.М., у зв`язку із погашенням всіх кредиторських вимог, які включені в реєстр вимог кредиторів на суму 3642123,04 грн. закрити провадження у даній справі.

На підтвердження обставин, викладених у клопотанні про закриття провадження у справі, ліквідатором банкрута надані відповідні докази.

Отже, ліквідатором банкрута ДП Житлово-комунальна контора виконано усі зобов`язання перед кредиторами, всі вимоги кредиторів погашено станом на 03.11.2021, а, відтак, відсутній предмет спору та доцільність здійснення банкрутства підприємства як такого взагалі.

Оскільки, подальший розгляд справи є недоцільним (так як провадження у справі про банкрутство здійснюється за наявності ознак неплатоспроможності боржника, складовою частиною яких є доведення неможливості виконання боржником грошових зобов`язань в повному обсязі перед іншими кредиторами у разі задоволення вимог одного або кількох кредиторів поза межами справи про банкрутство боржника) суд вправі закрити провадження у справі про банкрутство на стадії ліквідації.

За змістом ч. 3 ст. 13 ГПК України кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

В силу ч. 1, ч. 2 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Статтею 74 ГПК України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до ст. 76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування.

Відповідно до ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до ст. 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Як встановлено судом, вищевказане клопотання про закриття провадження у справі № 31/97(27/90(29/32), мотивовано тим, що банкрут ДП Житлово-комунальна контора у повному обсязі оплатило заявлені кредиторські вимоги до боржника у цій справі.

Так, судом встановлено, що ліквідатором банкрута сплачено на користь кредиторів, а саме: ЛМКП Львівтеплоенерго , ПрАТ Львівобленерго , ЛМКП Львівводоканал , ДП Газ України НАК Нафтогаз України , ЛКП Залізничнетеплоенерго , Головному УПФ України у Львівській області, ДПС України в особі ГУ ДПС у Львівській області, Львівському міському центру зайнятості, Управлінню виконавчої дирекції ФСС України у Львівській області, МПП Зільник , ТзОВ Спецбудсервіс ДП ТехЕксБуд , ТзОВ Ліфт-Еко , ТзОВ Редакція Галицькі контракти , заборгованість по виплаті заробітної плати, грошові кошти, що підтверджується наданими до справи платіжними дорученнями.

Принагідно, суд звертає увагу на те, що відповідне погашення кредиторських вимог відбулось повністю станом на дату судового засідання.

Крім того, судом встановлено, що вказана оплата кредиторських вимог була здійснена ліквідатором банкрута у сумах, які визнавалися ухвалами суду у справі № 31/97(27/90(29/32).

Суд звертає увагу на те, що Кодекс України з процедур банкрутства встановлює умови та порядок відновлення платоспроможності боржника - юридичної особи або визнання його банкрутом з метою задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи.

Господарський суд може постановити ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство у випадку, якщо майна банкрута вистачило для задоволення вимог кредиторів у повному обсязі. Банкрут вважається таким, що не має боргів і може продовжувати свою підприємницьку діяльність.

Відповідно до ч. 5 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства якщо майна банкрута вистачило для задоволення вимог кредиторів у повному обсязі, він вважається таким, що не має боргів і може продовжувати свою підприємницьку діяльність. У такому разі ліквідатор протягом п`яти днів з дня прийняття господарським судом відповідного рішення повідомляє про це орган або посадову особу органу, до компетенції яких належить призначення керівника (органів управління) боржника, та за потреби скликає загальні збори чи засідання відповідного органу і продовжує виконувати повноваження керівника (органів управління) боржника до їх призначення в установленому порядку.

На виконання ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подав до господарського суду звіт ліквідатора.

Розглянувши матеріали справи, суд вважає, що існують підстави для відновлення платоспроможності ДП Житлово-комунальна контора з відповідним закриттям провадження у справі про банкрутство.

ДП Житлово-комунальна контора звільнилося від боргів, а залишок майнових активів є достатнім для продовження господарської діяльності підприємством згідно із законодавством.

Суд вважає, що ліквідатором виконані усі необхідні дії, спрямовані на відновлення платоспроможності боржника, розглянувши матеріали справи, дослідивши подані докази, суд вважає, що звіт ліквідатора підлягають затвердженню.

Враховуючи, що банкрут повністю сплатив борги перед кредиторами, відсутні відомості по заборгованості перед іншими кредиторами, у зв`язку з чим він може вважатися таким, що не має боргів і може продовжувати підприємницьку діяльність. Крім того, враховуючи, що на підприємстві відсутнє керівництво, суд згідно ч. 5 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства вважає за необхідне зобов`язати арбітражного керуючого Литвина І.М. протягом п`яти днів з дня прийняття господарським судом ухвали повідомити про це орган або посадову особу органу, до компетенції яких належить призначення керівника (органів управління) боржника, в разі необхідності забезпечити проведення загальних зборів чи засідання відповідного органу, а до цього часу продовжити виконувати повноваження керівника (органів управління) до призначення директора Державного підприємства Житлово-комунальна контора .

Підстави закриття провадження у справі про банкрутство передбачені у статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства. Так, згідно з п. 5 ч. 1 цієї статті, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Частина друга статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства визначає, що провадження у справі про банкрутство може бути закрито у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 5 і 7 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (до та після визнання боржника банкрутом), у випадках, передбачених пунктами 3, 4, 8 і 9 частини першої цієї статті, - лише до визнання боржника банкрутом, а у випадку, передбаченому пунктом 6 частини першої цієї статті, - лише після визнання боржника банкрутом.

У випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (частина 4 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства).

З огляду на наведені правові норми та враховуючи, що під час розгляду звіту ліквідатора встановлено відновлення платоспроможності банкрута, наслідком чого є затвердження звіту ліквідатора і визнання банкрута таким, що не має боргів і може продовжувати підприємницьку діяльність, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора ДП Житлово-комунальна контора та закриття провадження у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство цього підприємства.

Розглянувши клопотання арбітражного керуючого Литвина І.М. про нарахування, виплату грошової винагороди та відшкодування витрат за час виконання ним обов`язків ліквідатора банкрута від 05.10.2021 за № 22-31/97, суд зазначає наступне.

У поданому клопотанні ліквідатор зазначає, що загальна сума витрат, пов`язаних з провадженням у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора за період з 25.01.2011 по 04.10.2021 становить 6468012,26 грн., з яких: банківське обслуговування на суму 9310,10 грн., КП БТІ на суму 6033,20 грн., канцелярські послуги на суму 3032,02 грн., ЛКП Архітектурно-планувальне бюро на суму 1155,60 грн., електромонтажні, проектні роботи на суму 31972,61 грн., оцінка майна на суму 88200,00 грн., державна реєстрація нерухомого майна на суму 4650,00 грн., господарські витрати на суму 28024,76 грн., нотаріальні послуги на суму 110090,00 грн., впорядкуванню архіву на суму 31606,60 грн., винагорода біржі за торги на суму 263250,02 грн., юридичні послуги на суму 302000,00 грн., судовий збір за подання заяви про видачу судового наказу про стягнення заборгованості на суму 4512,20 грн., погашення кредиторських вимог, в т.ч. поточні, зарплата працівників, компенсація за її затримку на суму 3785622,53 грн., зберігання архіву на суму 30178,60 грн., основна винагорода арбітражного керуючого Литвина І.М. на суму 1253971,33 грн., витрати арбітражного керуючого Литвина І.М. на суму 78781,18 грн., витрати боржника 2011-2021 рр. (авансові звіти) на суму 21399,65 грн., додаткова винагорода ліквідатора 3% від погашених вимог на суму 113568,68 грн., додаткова винагорода ліквідатора 5% від стягнутого та повернутого майна на суму 300653,18 грн.

У прохальній частині клопотання від 05.10.2021 за № 22-31/97 ліквідатор просить затвердити звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Литвина І.М. за виконання ним повноважень керуючого санацією (за період з 25.01.2011 по 11.09.2013, з 20.08.2015 по 11.10.2017) та ліквідатора (за період з 11.09.2013 по 20.08.2015, з 11.10.2017 по 04.10.2021) у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора в сумі 1253971,33 грн., та звіт про витрати, понесені арбітражним керуючим Литвином І.М. за період з 25.01.2011 по 04.10.2021 в сумі 78781,18 грн.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі. У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Згідно ч. 4 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

У частині 6 вказаної статті визначено, що арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

На виконання вищевказаної норми Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатором вжито заходи щодо доведення до відома кредиторів звіту про витрачені кошти та звіту про виплату та нарахування грошової винагороди арбітражному керуючому Литвину І.М. шляхом проведення засідання комітету кредиторів.

Комітетом кредиторів вирішено погодити та схвалити витрати, понесені з провадженням у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора в сумі 6468012,26 грн., витрати арбітражного керуючого в сумі 78781,18 грн., основну грошову винагороду арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) за період з 25.01.2011 по 04.10.2021 на суму 1253971,33 грн., додаткову винагороду ліквідатора арбітражного керуючого Литвина І.М. 3% від погашених вимог кредиторів в сумі 113568,68 грн., 5% стягнутого та повернутого майна в процедурі санації в сумі 300653,18 грн., що оформлено протоколом від 04.10.2021.

Згідно з частинами 1, 4, 7 ст. 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Європейський Суд з прав людини (рішення від 28.03.2006 за заявою № 31443/96 у справі Броньовський проти Польщі ) зазначив, що принцип верховенства права зобов`язує державу поважати і застосовувати запроваджені нею закони, створюючи правові й практичні умови для втілення їх в життя.

Також суд звертає увагу, що приписами ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує покладені на нього обов`язки розпорядника майна, керуючого санацією та ліквідатора та здійснює діяльність арбітражного керуючого на платній основі. Підстав для безоплатного здійснення функцій арбітражного керуючого Кодекс України з процедур банкрутства не визначає.

При цьому, ліквідатором надано суду документи, які обґрунтовують суму нарахованої грошової винагороди в процедурі санації та ліквідації.

Як вбачається із матеріалів справи, заявлена до оплати арбітражним керуючим сума становить передбачений та встановлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та Кодексом України з процедур банкрутства розмір оплати послуг арбітражного керуючого за весь період виконання ним повноважень керуючим санацією та ліквідатора у справі № 31/97(27/90;29/32).

На підтвердження понесених витрат арбітражним керуючим Литвином І.М. у відповідності до ч. 4 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства долучено до матеріалів ряд документів.

Кодексом України з процедур банкрутства передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити арбітражному керуючому в ході відповідної судової процедури, що застосовується до боржника.

Суд зазначає, що кредитори, як учасники даної справи, мали розумні періоди часу цікавитись ходом справи по банкрутство, отримувати відомості, знайомитись з матеріалами справи та вчасно висловлювати свою незгоду з діями арбітражного керуючого або інших учасників справи про банкрутство у спосіб, передбачений Кодексом України з процедур банкрутства та ГПК України.

Наявні матеріали справи свідчать про те, що ліквідатором було дотримано обов`язок щодо здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника, що передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, тобто ліквідатором додержано принцип безсумнівної повноти дій ліквідатором у ліквідаційній процедурі. Крім того, дії або бездіяльність ліквідатором під час проведення ним процедури ліквідації у справі № 31/97(27/90;29/32) кредиторами не оскаржувались.

З огляду на викладене, враховуючи наведені положення законодавства, суд дійшов висновку, що клопотання арбітражного керуючого Литвина І.М. про нарахування та виплату грошової винагороди, понесених витрат під час виконання повноважень керуючого санацією та ліквідатора ДП Житлово-комунальна контора підлягає задоволенню.

У поданому на розгляд суду клопотанні від 05.10.2021 за № 22-31/97 арбітражний керуючий Литвин І.М. просить суд також затвердити додаткову винагороду арбітражного керуючого Литвина І.М. за виконання ним повноважень ліквідатора у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора 3% від погашених вимог кредиторів в сумі 113568,68 грн. та додаткову винагороду арбітражного керуючого Литвина І.М. у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора 5% стягнутого та повернутого майна в процедурі санацією в сумі 300653,18 грн.

Згідно ч. 3 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого визначається в розмірі 5 відсотків вартості стягнутого на користь боржника майна, яке на день відкриття провадження у справі перебувало у третіх осіб; 3 відсотки суми погашених вимог кредиторів. Додаткова винагорода не сплачується арбітражному керуючому у разі, якщо вимоги забезпеченого кредитора погашаються у зв`язку з продажем такому кредитору майна, що забезпечує його вимоги. Право вимоги додаткової грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого з дня фактичного надходження до боржника стягнутого на його користь майна, яке на день відкриття провадження у справі перебувало у третіх осіб, або з дня фактичного надходження коштів на рахунок боржника, які спрямовуються на погашення вимог кредиторів.

Станом на 03.11.2021 заперечень щодо затвердження звіту про додаткову грошову винагороду ліквідатора ДП Житлово-комунальна контора до Господарського суду Львівської області не надходило, в судовому засіданні не заявлено.

Враховуючи передбачене Кодексом України з процедур банкрутства право арбітражного керуючого на додаткову грошову винагороду, беручи до уваги протокол засідання комітету кредиторів ДП Житлово-комунальна контора від 04.10.2021, суд дійшов висновку клопотання ліквідатора в частині затвердження додаткової грошової винагороди задовольнити.

Як вбачається з матеріалів справи, 02.11.2021 від ліквідатора на розгляд суду надійшло клопотання про додаткове нарахування та виплату грошової винагороди, відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора .

У поданому клопотанні ліквідатор просить затвердити основну грошову винагороду арбітражного керуючого Литвина І.М. за період з 01.10.2021 по 31.10.2021 в сумі 24000,00 грн. та витрати, понесені ліквідатором за період з 01.10.2021 по 31.10.2021 на суму 2320,50 грн.

Комітетом кредиторів вирішено погодити і схвалити за період з 01.10.2021 по 31.10.2021 основну винагороду арбітражного керуючого Литвина І.М. в сумі 24000,00 грн. та додаткові транспортні витрати в сумі 2320,50 грн., що оформлено протоколом від 29.10.2021.

Враховуючи норми Кодексу України з процедур банкрутства, які передбачають право арбітражного керуючого на основну грошову винагороду та відшкодування витрат, беручи до уваги протокол засідання комітету кредиторів ДП Житлово-комунальна контора від 29.10.2021, суд дійшов висновку клопотання ліквідатора про додаткове нарахування та виплату грошової винагороди, відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора задовольнити.

Згідно п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Також суд звертає увагу, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства).

З дня затвердження господарським судом ухвали про закриття провадження у зв`язку із погашенням всіх вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів припиняються повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора). Ліквідатор виконують обов`язки керівника (органів управління) боржника до призначення, в установленому порядку, керівника боржника (органів управління).

Згідно ч. 5 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства якщо майна банкрута вистачило для задоволення вимог кредиторів у повному обсязі, він вважається таким, що не має боргів і може продовжувати свою підприємницьку діяльність. У такому разі ліквідатор протягом п`яти днів з дня прийняття господарським судом відповідного рішення повідомляє про це орган або посадову особу органу, до компетенції яких належить призначення керівника (органів управління) боржника, та за потреби скликає загальні збори чи засідання відповідного органу і продовжує виконувати повноваження керівника (органів управління) боржника до їх призначення в установленому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, ухвалою суду від 25.02.2008 порушено провадження у справі про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора , введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника ДП Житлово-комунальна контора .

Відповідно до ч. 8 ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства дія мораторію припиняється з дня закриття провадження у справі про банкрутство.

Враховуючи вищенаведене, оскільки провадження у справі про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора закрито на підставі п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства у зв`язку із затвердженням звіту керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом, суд дійшов висновку припинити дію мораторію, введеного ухвалою Господарського суду Львівської області про порушення провадження від 25.02.2008 у справі № 31/97(27/90;29/32).

Відповідно до п. 28 ч. 2 ст. 9 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора.

У відповідності до норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку зобов`язати державного реєстратора за місцезнаходженням боржника внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про закриття провадження у справі № 31/97(27/90;29/32) про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора (ідентифікаційний код 01275727).

Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 1, 2, 30, 64, 65, п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Литвина І.М. про закриття провадження від 28.08.2021 за № 15-31/97 (з уточненнями від 02.11.2021 за № 24-31/97) задовольнити.

2. Провадження у справі № 31/97(27/90;29/32) про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора (79035, м. Львів, вул. Зелена, 107; ідентифікаційний код 01275727) закрити.

3. Припинити процедуру ліквідації Державного підприємства Житлово-комунальна контора (79035, м. Львів, вул. Зелена, 107; ідентифікаційний код 01275727) та повноваження ліквідатора арбітражного керуючого Литвина Ігоря Миколайовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 541 від 18.03.2013; адреса: 79000, м. Львів, вул. Сірка, 23/37).

4. Припинити дію мораторію на задоволення вимог кредиторів, введеного ухвалою Господарського суду Львівської області від 25.02.2008.

5. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Визнати Державне підприємство Житлово-комунальна контора (79035, м. Львів, вул. Зелена, 107; ідентифікаційний код 01275727) таким, що не має боргів та може продовжувати підприємницьку діяльність.

7. Зобов`язати арбітражного керуючого Литвина Ігоря Миколайовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 541 від 18.03.2013; адреса: 79000, м. Львів, вул. Сірка, 23/37) протягом п`яти днів з дня прийняття господарським судом ухвали повідомити про це орган або посадову особу органу, до компетенції яких належить призначення керівника (органів управління) боржника, в разі необхідності забезпечити проведення загальних зборів чи засідання відповідного органу, а до цього часу продовжити виконувати повноваження керівника (органів управління) до призначення директора Державного підприємства Житлово-комунальна контора (79035, м. Львів, вул. Зелена, 107; ідентифікаційний код 01275727) у встановленому порядку.

8. Клопотання арбітражного керуючого Литвина І.М. від 05.10.2021 за № 22-31/97 (з уточненнями від 02.11.2021 за № 23-31/97) про нарахування, виплату грошової винагороди та відшкодування витрат за час виконання ним повноважень ліквідатора Державного підприємства Житлово-комунальна контора задовольнити. Затвердити звіт про витрати, пов`язані з провадженням у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора за період з 25.01.2011 по 04.10.2021 на загальну суму 6468012,26 грн., в тому числі:

Затвердити звіт про витрати, понесені арбітражним керуючим Литвином І.М. за виконання ним повноважень ліквідатора у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора за період з 25.01.2011 по 04.10.2021 в сумі 78781,18 грн.

Затвердити звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Литвина І.М. за виконання ним повноважень керуючого санацією (за період з 25.01.2011 по 11.09.2013, з 20.08.2015 по 11.10.2017) та ліквідатора (за період з 11.09.2013 по 20.08.2015, з 11.10.2017 по 04.10.2021) у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора в сумі 1253971,33 грн.

Затвердити звіт про додаткову винагороду арбітражного керуючого Литвина І.М. за виконання ним повноважень ліквідатора у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора 3% від погашених вимог кредиторів в сумі 113568,68 грн.

Затвердити звіт про додаткову винагороду арбітражного керуючого Литвина І.М. у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора 5% стягнутого та повернутого майна в процедурі санацією в сумі 300653,18 грн.

9. Клопотання арбітражного керуючого Литвина І.М. від 02.11.2021 за № 23-31/97 про додаткове нарахування, виплату грошової винагороди та відшкодування витрат за час виконання ним повноважень ліквідатора Державного підприємства Житлово-комунальна контора задовольнити.

Затвердити звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Литвина І.М. за виконання ним повноважень ліквідатора за період з 01.10.2021 по 31.10.2021 у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора в сумі 24000,00 грн.

Затвердити звіт про витрати, понесені арбітражним керуючим Литвином І.М. за виконання ним повноважень ліквідатора у справі про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора за період з 01.10.2021 по 31.10.2021 в сумі 2320,50 грн.

10. Зобов`язати Управління державної реєстрації Львівської міської ради внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про закриття провадження у справі № 31/97(27/90;29/32) про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора (79035, м. Львів, вул. Зелена, 107; ідентифікаційний код 01275727).

11. Копію ухвали надіслати кредиторам, ліквідатору, Сихівському відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів), Західному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м. Львів) та державному реєстратору.

12. Ухвала набирає законної сили в порядку та строк, передбачені ст. 235 ГПК України.

13. Ухвала може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду в порядку та строки, встановлені ст.ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст ухвали складено 15.11.2021.

Суддя Артимович В.М.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення03.11.2021
Оприлюднено16.11.2021
Номер документу101063394
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —31/97 (27/90; 29/32)

Ухвала від 03.11.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 06.10.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 29.09.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 30.08.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 11.08.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 09.06.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 12.05.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 12.05.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 14.04.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 16.02.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні