ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014,м.Львів, вул.Личаківська, 128
УХВАЛА
12.05.2021 Справа № 31/97 (27/90; 29/32)
Господарський суд Львівської області, розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали заяви Приватного акціонерного товариства Львівобленерго , м. Львів, про уточнені грошові вимоги до боржника Державного підприємства Житлово-комунальна контора , м. Львів, в сумі 431144,95 грн.
у справі за заявою: Відкритого акціонерного товариства Львівобленерго , м. Львів
про: банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора , м. Львів, ідентифікаційний код 01275727
Суддя В.М. Артимович Секретар судового засідання О.П. Іванило Представники сторін:
ліквідатор: не з`явився;
від кредитора-1: ВАТ «Львівобленерго» : Середницький В.М. - представник;
від ЛМКП Львівводоканал : не з`явився;
від кредитора-3:ЛКП «Залізничнетеплоенерго» : не з`явився;
від кредитора-4 : Львівський міський центр зайнятості: не з`явився;
від кредитора-5: «Газ України» : не з`явився;
від кредитора 6: МПП «Зільник» : не з`явився;
від кредитора 7: Головне УПФ України у Львівській області: не з`явився;
від кредитора 8: Управління виконавчої дирекції ФСС України у Львівській області: не з`явився;
від кредитора 9: ЛМКП «Львівтеплоенерго» : не з`явився;
від кредитора 10: Головного управління ДФС у Львівській області: Н.А. Янкович - представник;
від прокуратури: не з`явився;
від РВ Фонду державного майна України по Львівській області: не з`явився;
від Відділу з питань банкрутства Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів): Білик А.І. - представник.
ВСТАНОВИВ:
На розгляд господарського суду Львівської області подано заяву Відкритого акціонерного товариства Львівобленерго , м. Львів, про порушення справи про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора , м. Львів, в порядку, встановленому ст. 11 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .
Ухвалою суду від 25.02.2008 р. провадження у справі порушено, заяву прийнято до розгляду, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Постановою суду від 11.10.2017 р. ДП Житлово-комунальна контора визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором у справі арбітражного керуючого Литвина І.М.
09.06.2020 р. до Господарського суду Львівської області від Приватного акціонерного товариства Львівобленерго надійшла заява про визнання кредитором з вимогами до Державного підприємства Житлово-комунальна контора в сумі 431144,95 грн.
Ухвалою суду від 11.06.2020 заяву ПрАТ Львівобленерго прийнято до розгляду.
28.10.2020 на розгляд суду від ПрАТ Львівобленерго надійшли уточнення до заяви про визнання грошових вимог. У поданій заяві заявник просить визнати грошові вимоги ПрАТ Львівобленерго на суму 24204,00 грн. (збільшилась на суму 20000,00 грн. витрат на правничу допомогу) першої черги та 431144,95 грн. четвертої черги.
Як вбачається з матеріалів справи, 16.10.2006 між ПАТ Львівобленерго (постачальник) та ДП Житлово-комунальна контора (споживач) укладено договір про постачання електричної енергії за № 90461, відповідно до якого постачальник продає електричну енергію споживачу для забезпечення потреб електроустановок споживача з приєднаною потужністю, а споживач оплачує постачальнику вартість використаної (купленої) електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього договору.
Відповідно до п. 4.2.3 договору споживач сплачує постачальнику вартість недорахованої електроенергії, розраховану, виходячи із приєднаної потужності струмоприймачів та кількості годин їх використання відповідно до Методики обчислення обсягу електричної енергії, недоврахованої внаслідок порушення споживачем - юридичною особою правил користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ від 05.12.2001 за № 1197, за тарифами, що діяли протягом споживання електричної енергії з порушенням, у разі таких дій споживача: самовільного внесення змін у схеми обліку електроенергії, пошкодження засобів обліку електроенергії, втручання в їх роботу, зняття пломб з засобів обліку, споживання електроенергії поза засобами обліку, інших умов, визначених Методикою.
З п. 9 договору вбачається, що додатками до цього договору є, зокрема, додаток № 9 Графік зняття показів засобів обліку електричної енергії , додаток № 6 Однолінійна схема та додаток № 11 Акт розмежування балансової належності електромереж та експлуатаційної відповідальності сторін , якими визначено відповідальність споживача (відповідача) за все електрообладнання та електромережу КТП-105.
Згідно ст. 275 Господарського кодексу України за договором енергопостачання енергопостачальне підприємство (енергопостачальник) відпускає електричну енергію, пару, гарячу і перегріту воду споживачеві (абоненту), який зобов`язаний оплатити прийняту енергію та дотримуватися передбаченого договором режиму її використання, а також забезпечити безпечну експлуатацію енергетичного обладнання, що ним використовується.
Окремим видом договору енергопостачання є договір постачання електричної енергії споживачу. Особливості постачання електричної енергії споживачам та вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюються Законом України Про ринок електричної енергії .
У відповідності з ст.ст. 1, 58 Закону України Про ринок електричної енергії споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання.
Споживач, зокрема, зобов`язаний: надавати постачальникам послуг комерційного обліку, з якими він уклав договір, доступ до своїх електроустановок для здійснення монтажу, технічного обслуговування та зняття показників з приладів обліку споживання електричної енергії; дотримуватися правил технічної експлуатації, правил безпеки під час експлуатації власних електроустановок, нормативно - правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та умов укладених договорів.
Порядок постачання та розподілу електричної енергії та взаємовідносини зі споживачами усіх форм власності регулюється спеціальним законодавством, зокрема Законом України Про ринок електричної енергії , Правилами користування електричною енергією (надалі - ПКЕЕ), затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України № 28 від 31.07.1996, а також Правилами роздрібного ринку електричної енергії (надалі - ПРРЕЕ), затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 312 від 14.03.2018.
Відповідно до п. 2.3.4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 за № 312 відповідальність за збереження і цілісність засобів комерційного обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування покладається на власника (користувача) електроустановки або організацію, на території (у приміщенні) якої вони встановлені.
За умовами п. 1.2.1 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14.03.2018 № 312 на роздрібному ринку електричної енергії споживання та використання електричної енергії для потреб електроустановки споживача здійснюється за умови забезпечення розподілу/передачі та продажу (постачання) електричної енергії на підставі договорів про розподіл/передачу, постачання електричної енергії, надання послуг комерційного обліку, які укладаються відповідно до цих Правил, Кодексу системи передачі, Кодексу систем розподілу та Кодексу комерційного обліку.
Відповідно до п.п. 5.5.5 п. 5.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018р. № 312, споживач електричної енергії зобов`язаний користуватися електричною енергією виключно на підставі договору (договорів); споживач електричної енергії зобов`язаний: дотримуватися правил технічної експлуатації, правил безпеки під час експлуатації власних електроустановок, нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та умов укладених договорів; забезпечувати належний технічний стан та безпечну експлуатацію своїх електроустановок та електроприладів згідно з вимогами нормативно-технічних документів та нормативно-правових актів України; забезпечувати збереження і цілісність установлених на його території та/або об`єкті (у його приміщенні) розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування; забезпечувати доступ представникам оператора системи (після пред`явлення ними службових посвідчень) до об`єкта споживача для проведення технічної перевірки засобу комерційного обліку (засобів вимірювальної техніки), електроустановок та електропроводки, вимірювання показників якості електричної енергії, контролю за рівнем споживання електричної енергії, а також для виконання відключення та обмеження споживання електричної енергії споживачу (субспоживачу) відповідно до встановленого цими Правилами порядку та виконувати їх обґрунтовані письмові вимоги щодо усунення виявлених порушень, якщо це обумовлено умовами договору.
Як вбачається з матеріалів справи № 31/97(27/90;29/32), 11.12.2019 складено акт № 034900, в результаті якого перевіркою встановлено порушення обліку електричної енергії, зокрема, самовільне підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електричної мережі без порушення схеми обліку (п. 8.4.2, п. 5.5.5, п. 8.2.4, п. 8.2.5 ПРРЕЕ)
Статтею 77 Закону України Про ринок електричної енергії встановлено, що Учасники ринку, які порушили нормативно-правові акти, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, несуть відповідальність згідно із законом. Правопорушеннями на ринку електричної енергії є, зокрема крадіжка електричної енергії, самовільне підключення до об`єктів електроенергетики, споживання електричної енергії без приладів обліку.
В пункті 1.1.2 ПРРЕЕ наведено визначення терміну необлікована електрична енергія , згідно якого необлікована електрична енергія - це обсяг електричної енергії, використаний споживачем або переданий транзитом в електромережі, що належать іншим власникам електричних мереж, але не врахований розрахунковими засобами комерційного обліку або врахований неправильно.
Відповідно до підпункту 20 п. 5.5.5 цих Правил споживач електричної енергії зобов`язаний, зокрема: не допускати безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача, а також відшкодовувати збитки, завдані оператору системи та/або споживачу (основному споживачу), у разі виявлення безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача.
Пунктом 8.2.5 ПРРЕЕ встановлено, що у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником оператора системи, від якого споживач одержує електричну енергію, порушень цих Правил, у тому числі фактів безоблікового споживання електричної енергії, на місці виявлення порушення у присутності споживача (представника споживача) або іншої особи, яка допустила представників оператора системи на об`єкт (територію) споживача для проведення перевірки (за умови посвідчення цієї особи), оформлюється акт про порушення згідно з формою, наведеною в додатку 8 до цих Правил.
Акт про порушення складається представниками оператора системи, які мають таке право згідно з посадовою інструкцією, пройшли відповідне навчання та інструктаж, після пред`явлення ними службових посвідчень.
В акті про порушення мають бути зазначені зміст виявленого порушення з посиланням на відповідні пункти цих Правил та всі необхідні для визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії параметри, що характеризують електроустановку споживача, схему підключення електроустановки споживача та її графічне зображення із зазначенням: меж балансової належності; перерізів та матеріалу всіх проводів (кабелів), наявних у схемі підключення; номінальної сили струму спрацювання комутаційних апаратів, задіяних у схемі підключення; фазування лічильника на дату оформлення акта про порушення. В акті зазначаються заходи, яких було вжито або яких необхідно вжити для усунення допущених порушень. Акт про порушення складається у двох примірниках, один з яких передається або надсилається споживачеві.
Акт про порушення підписується представником (представниками) оператора системи, який (які) брали участь у перевірці, та споживачем (представником споживача) або іншою особою, яка допустила представників оператора системи на об`єкт (територію) споживача для проведення перевірки (за умови посвідчення цієї особи). У разі відмови споживача (представника споживача або іншої особи, яка допустила представників оператора системи на об`єкт (територію) споживача для проведення перевірки) підписати акт про порушення в ньому робиться запис про відмову.
До акта про порушення сторонами можуть бути додані пояснення, зауваження та докази, перелік яких (за наявності) зазначається в цьому акті.
Представники оператора системи перед складанням акта про порушення зобов`язані повідомити споживача про його право внести пояснення та зауваження до акта, викласти мотиви своєї відмови від його підписання або підписати його без зауважень.
Як вбачається з матеріалів справи, акт про порушення від 11.12.2019 за № 034900 складено та підписано представниками оператора системи. Із вказаним актом про порушення ознайомлений споживач - ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Литвин І.М., про що свідчить його підпис на вказаному акті.
Згідно з п. 8.2.6 ПРРЕЕ на підставі акта про порушення уповноваженими представниками оператора системи під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг необлікованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків. Споживач має право бути присутнім на засіданні комісії з розгляду актів про порушення. Споживач має бути повідомлений оператором системи про місце, час і дату засідання комісії не пізніше ніж за 7 календарних днів до призначеної дати засідання. Рішення комісії оформлюється протоколом, копія якого видається споживачу.
У разі причетності споживача до порушення цих Правил у протоколі зазначаються відомості щодо обсягу та вартості необлікованої електричної енергії. В такому разі разом з протоколом споживачу надаються розрахунок обсягу та вартості необлікованої електричної енергії з посиланням на відповідні пункти глави 8.4 цього розділу та розрахункові документи для оплати необлікованої електричної енергії та/або збитків.
Як зазначено в заяві з грошовими вимогами до боржника та не спростовано належними і допустимими доказами банкрутом, оперативно-господарські санкції, застосовані згідно з протоколом № 034900 від 17.01.2020 засідання комісії з розгляду актів про порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії ліквідатором банкрута не оскаржувалися та в судовому порядку не скасовані.
Таким чином, оскільки рішення комісії не оскаржено в судовому порядку, воно на час судового розгляду даної справи набрало чинності.
Відповідно до п. 8.2.7 ПРРЕЕ кошти за необліковану електричну енергію та суми збитків перераховуються споживачем на поточний рахунок оператора системи. Споживач має оплатити розрахункові документи за необліковану електричну енергію протягом 30 календарних днів від дня отримання рахунка (у випадку неотримання споживачем рахунка у поштовому відділенні упродовж 5 робочих днів з дня надходження рахунка до поштового відділення споживача рахунок вважається отриманим споживачем на 5 робочий день). У разі незгоди споживача з фактом безоблікового споживання електричної енергії та відмови від сплати вартості необлікованої електричної енергії оператор системи звертається з позовом до суду для підтвердження факту безоблікового споживання електричної енергії та стягнення вартості необлікованої електричної енергії.
Підпунктом 4 п. 5.5.5 ПРРЕЕ передбачено, що споживач електричної енергії зобов`язаний здійснювати оплату рахунків, виставлених на підставі актів про порушення цих Правил та умов договору.
Пунктом 8.4.12 ПРРЕЕ визначено формулу, за якою розраховується величина розрахункового добового обсягу споживання електричної енергії через проводи (кабелі), якими здійснене самовільне підключення (Wдоб.с.п., кВт·год).
До протоколу засідання комісії Львівських МЕМ ПрАТ Львівобленерго з розгляду актів про порушення долучено розрахунок обсягу та вартості необлікованої електричної енергії та завданих збитків на загальну суму 431144,95 грн.
Вказаний розрахунок проведений заявником відповідно до згідно даних, зафіксованих в акті про порушення від 11.12.2019 за № 034900. Зауважень до розрахунку ліквідатор банкрута не надав.
Згідно з ст. 11 ЦК України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також дій, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки.
Статтею 509 ЦК України встановлено, що зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.
У відповідності до положень Закону України Про ринок електричної енергії та Правил користування електричною енергією споживачі електричної енергії зобов`язані сплачувати обсяги електроенергії, а також здійснювати інші платежі відповідно до умов договору.
Зі змісту п. 26 ст. 1 Закону України Про ринок електричної енергії випливає, що електрична енергія - це енергія, що виробляється на об`єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу.
Згідно зі ст. 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно набуте, згодом відпала. Положення цієї статті застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.
Факт порушення відповідачем Правил роздрібного ринку електричної енергії у вигляді самовільного підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електричної мережі енергопостачальника з метою безоблікового споживання електричної енергії матеріалами справи підтверджується та ліквідатором банкрута не спростований.
Отже, отримана банкрутом від заявника протягом періоду, визначеного в протоколі № 87034900 від 17.01.2020 засідання комісії з розгляду актів про порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії, електрична енергія в силу зазначеної норми закону є безпідставно отриманим майном.
Статтею 1213 ЦК України встановлено, що набувач зобов`язаний повернути потерпілому безпідставно набуте майно в натурі. У разі неможливості повернути в натурі потерпілому безпідставно набуте майно відшкодовуються його вартість, яка визначається на момент розгляду судом справи про повернення майна.
Оскільки електрична енергія є специфічною товарною продукцією, яку не можливо повернути в натурі, позивачем, з посиланням на ст. 1213 ЦК України, заявлені вимоги про стягнення з відповідача 431144,95 грн. заборгованості за недовраховану електричну енергію.
Станом на дату розгляду заяви з грошовими вимогами до боржника в судовому засіданні заборгованість ДП Житлово-комунальна контора перед заявником за недовраховану електричну енергію становить 431144,95 грн. Боржником вартість необлікованої електричної енергії у встановленому законом порядку не сплачена.
Також судом приймається до уваги, що ліквідатор банкрута не надав суду доказів подання до ПрАТ Львівобленерго будь-яких своїх пояснень, зауважень або заперечень на акт про порушення 11.12.2019 за № 034900.
У заяві про уточнення грошових вимог, представник ПрАТ Львівобленерго просить також визнати вимоги на суму 20000,00 грн. витрат на правничу допомогу.
Представником заявника на підтвердження понесених витрат на професійну правничу допомогу в сумі 20000,00 грн. долучено до матеріалів справи наступні документи, а саме: договір про надання правничої допомоги від 11.02.2020 за № 20/2-5, рахунок на оплату від 02.03.2020 за № 20/018, платіжне доручення від 11.03.2020 за № 5321 на суму 20000,00 грн. Вказані послуги були оплачені заявником платіжним дорученням від 11.03.2020 за № 5321 на суму 20000,00 грн., оригінал якого долучено до матеріалів справи. У вказаному платіжному дорученні в призначенні платежу зазначено Попередня оплата згідно п. 4.1 договору без ПДВ .
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що заявлена представником заявника сума на відшкодування витрат на професійну правничу допомогу є співмірною із складністю справи та наданих адвокатом послуг, часом, витраченим адвокатом на надання послуг, розмір витрат підтверджено поданими у справі доказами. Оцінивши наявні матеріали справи та беручи до уваги, що ліквідатор банкрута не заперечив проти суми заявленої заявником до стягнення за надання професійної правничої допомоги, суд дійшов висновку, що заявлені зяавником до стягнення витрати на професійну правничу допомогу підлягають задоволенню.
Ліквідатор вказану суму заборгованості визнав в повному обсязі, що підтверджується повідомленням щодо розгляду заяви кредитора з грошовими вимогами до боржника від 12.05.2021 за № 4-31/97.
Згідно ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства грошове зобов`язання - зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Кодексом. При поданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство розмір грошових зобов`язань визначається на день подання до господарського суду такої заяви.
Згідно ч. 1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому: у першу чергу задовольняються: витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою; у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
Відповідно до ч.ч. 1-4 ст. 13 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.
Статтею 73 ГПК України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Згідно з ст. 74 ГПК України обов`язок доказування і подання доказів віднесено на сторони. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідно до ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Відтак, суд, дослідивши матеріали справи, зокрема, повідомлення ліквідатора про результати розгляду кредиторської заяви та заяву про визнання кредиторських вимог до боржника з доданими до неї документами, дійшов висновку, що грошові вимоги Приватного акціонерного товариства Львівобленерго слід визнати в сумі 431144,95 грн. Також визнанню підлягають сплачений судовий збір в сумі 4204,00 грн. та 20000,00 грн. витрат на правничу допомогу.
Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 1, 2, 45, 59-61, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 73, 74, 86, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Уточнені грошові вимоги Приватного акціонерного товариства Львівобленерго (79026, м. Львів, вул. Козельницька, 3; ідентифікаційний код 00131587) визнати в сумі 455348,95 грн., які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів Державного підприємства Житлово-комунальна контора (ідентифікаційний код 01275727), з яких: 24204,00 грн. (витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство) - перша черга; 431144,95 грн. (основний борг) - четверта черга.
2. Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 235 ГПК України.
3. Ухвала може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду в порядку та строки, встановлені ст.ст. 256, 257 ГПК України.
Повний текст ухвали складено 17.05.2021.
Суддя В.М. Артимович
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2021 |
Оприлюднено | 20.05.2021 |
Номер документу | 96963175 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Артимович В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні