Ухвала
від 30.08.2021 по справі 31/97 (27/90; 29/32)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

30.08.2021 Справа№ 31/97 (27/90; 29/32)

Господарський суд Львівської області, розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи за заявою:

кредитора: Відкритого акціонерного товариства Львівобленерго , м. Львів

про: банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора , м. Львів, ідентифікаційний код 01275727

Суддя В.М. Артимович Секретар судового засідання О.П. Іванило Представники сторін:

ліквідатор: Литвин І.М. - арбітражний керуючий;

від кредитора-1: ВАТ «Львівобленерго» : Середницький В.М. - представник;

від ЛМКП Львівводоканал : не з`явився;

від кредитора-3: ЛКП «Залізничнетеплоенерго» : не з`явився;

від кредитора-4 : Львівський міський центр зайнятості: не з`явився;

від кредитора-5: «Газ України» : не з`явився;

від кредитора 6: МПП «Зільник» : не з`явився;

від кредитора 7: Головне УПФ України у Львівській області: Цимбор Н.Я. - представник;

від кредитора 8: Управління виконавчої дирекції ФСС України у Львівській області: не з`явився;

від кредитора 9: ЛМКП «Львівтеплоенерго» : не з`явився;

від кредитора 10: Головного управління ДФС у Львівській області: Підгайний О.І. - представник;

від прокуратури: Г.В. Лука - прокурор;

від РВ Фонду державного майна України по Львівській області: не з`явився;

від Відділу з питань банкрутства Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів): Домін У.О. - представник.

ВСТАНОВИВ:

На розгляд господарського суду Львівської області подано заяву Відкритого акціонерного товариства „Львівобленерго» , м. Львів, про порушення справи про банкрутство Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» , м. Львів, код ЄДРПОУ 01275727, в порядку, встановленому ст. 11 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Ухвалою суду від 25.02.2008 провадження у справі порушено, заяву прийнято до розгляду, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою суду від 14.09.2009 введено процедуру санації боржника - Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» , керуючим санації призначено арбітражного керуючого Собенка Б.Д.

Львівський апеляційний господарський суд постановою від 07.12.2009 ухвалу господарського суду Львівської області від 14.09.2009 залишив без змін, а апеляційну скаргу ТзОВ „Ліфт-Еко» - без задоволення.

Постановою Вищого господарського суду України від 30.03.2010 р. касаційну скаргу ТзОВ „Ліфт-Еко» задоволено частково, а постанову Львівського апеляційного господарського суду від 07.12.2009 та ухвалу господарського суду Львівської області від 14.09.2009 в частині призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Собенка Б.Ф. скасовано та направлено справу в цій частині на розгляд до господарського суду Львівської області.

Ухвалою суду від 16.06.2010 суддею Артимовичем В.М. прийнято справу до свого провадження та присвоєно справі новий № 31/97 (27/90 (29/32).

Ухвалою суду від 25.01.2011 керуючим санацією Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» судом призначено арбітражного керуючого Литвина І.М.

Постановою суду від 11.09.2013 Державне підприємство „Житлово-комунальна контора» визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором у справі призначено арбітражного керуючого Литвина І.М., судове засідання призначено на 06.11.2013.

Ухвалою суду від 19.11.2014 клопотання арбітражного керуючого Литвина І.М. - ліквідатора Державного підприємства Житлово-комунальна контора від 15.10.2014 за № 27-31/97 задоволено та затверджено реєстр вимог кредиторів Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» .

Ухвалою суду від 20.08.2015 припинено ліквідаційну процедуру Державного підприємства «Житлово-комунальна контора» та повноваження ліквідатора арбітражного керуючого Литвина І.М., введено процедуру санації боржника Державного підприємства «Житлово-комунальна контора» строком на шість місяців, призначено керуючим санацією Державного підприємства „Житлово-комунальна контора» арбітражного керуючого Литвина І.М., оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення (повідомлення) про введення процедури санації Державного підприємства «Житлово-комунальна контора» , текст якого додається, судове засідання призначено на 28.10.2015.

Ухвалою від 23.05.2016 клопотання керуючого санацією Литвина І.М. від 11.05.2016 за № 6-31/97 задоволено, затверджено план санації Державного підприємства Житлово-комунальна контора , розгляд справи відкладено на 13.07.2016.

Постановою суду від 11.10.2017 ДП „Житлово-комунальна контора» визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором у справі арбітражного керуючого Литвина І.М.

Ухвалою суду від 06.02.2020 задоволено клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) від 03.02.2020, здійснено заміну учасника провадження відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Львівській області на його правонаступника відділ з питань банкрутства Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) та відкладено розгляд справи.

10.03.2020, 20.10.2020 та 09.06.2021 ліквідатором подано звіти про виконану роботу у справі № 31/97 (27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора та 20.10.2020 подано клопотання про долучення до матеріалів справи ряду документів.

12.05.2021 на електронну адресу суду від ліквідатора надійшло повідомлення про результати розгляду заяви ПрАТ Львівобленерго з грошовими вимогами до боржника.

Ухвалою суду від 12.05.2021 розгляд справи відкладено на 09.06.2021. В судовому засіданні 12.05.2021 розглянуто заяву ПрАТ Львівобленерго з грошовими вимогами до боржника, про що постановлено відповідну ухвалу.

11.08.2021 ліквідатором подано на розгляд суду звіт про виконану роботу у справі № 31/97 (27/90(29/32) про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора . Також ліквідатором подано клопотання про затвердження витрат арбітражного керуючого Литвина І.М. у справі № 31/97(27/90(29/32) про банкрутство Державного підприємства Житлово-комунальна контора .

28.08.2021 на розгляд суду ліквідатором подано клопотання про нарахування, виплату основної грошової винагороди та відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора ДП Житлово-комунальна контора .

28.08.2021 ліквідатором подано на розгляд суду клопотання з проханням затвердити звіт арбітражного керуючого у справі про банкрутство ДП Житлово-комунальна контора , закрити провадження у даній справі на підставі п. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства у зв`язку із погашенням всіх кредиторських вимог, які включені в реєстр вимог кредиторів. До вказаного клопотання ліквідатора долучено ряд документів.

30.08.2021 від ліквідатора надійшло клопотання з проханням долучити до матеріалів справи ряду документів.

В судове засідання 30.08.2021 з`явилися ліквідатор, прокурор, представники кредиторів та Відділу з питань банкрутства Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів). Ліквідатор у судовому доповів про виконану роботу в даній справі, підтримав подані на розгляд суду клопотання про закриття провадження у даній справі та клопотання про нарахування, виплату основної грошової винагороди та відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора ДП Житлово-комунальна контора . Представник ГУ ДПС у Львівській області просив задовольнити клопотання про заміну кредитора ГУ ДФС у Львівській області на ГУ ДПС у Львівській області (ідентифікаційний код ВП 43968090). Ряд інших представників кредиторів в судове засідання не з`явилися, хоча належним чином були повідомлені про дату, час та місце розгляду справи.

В судовому засіданні судом розглянуто клопотання Головного управління ДПС у Львівській області заміну кредитора від 30.08.2021.

У поданому клопотанні представник Головного управління ДПС у Львівській області просить провести процесуальну заміну ГУ ДФС у Львівській області (ідентифікаційний код 39462700) на правонаступника ГУ ДПС у Львівській області (ідентифікаційний код ВП 43968090).

Відповідно до ст. 512 ЦК України кредитор у зобов`язанні може бути замінений іншою особою внаслідок: передання ним своїх прав іншій особі за правочином (відступлення права вимоги); правонаступництва; виконання обов`язку боржника поручителем або заставодавцем (майновим поручителем); виконання обов`язку боржника третьою особою. Кредитор у зобов`язанні може бути замінений також в інших випадках, встановлених законом. Кредитор у зобов`язанні не може бути замінений, якщо це встановлено договором або законом.

Самостійною підставою заміни кредитора у зобов`язанні є правонаступництво, на підставі якого до правонаступника переходить весь обсяг прав та обов`язків попереднього суб`єкта, в тому числі права кредитора в окремому зобов`язанні.

Припинення юридичної особи з правонаступництвом або реорганізація юридичної особи може проводитися у формі злиття, приєднання, поділу тощо. В такому випадку права кредитора у зобов`язанні переходять до правонаступника за передавальним або розподільчим балансом.

Відповідно до вимог ст. 106 ЦК України злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади. Законом може бути передбачено одержання згоди відповідних органів державної влади на припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання.

Згідно ч.1 ст. 104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Питання правонаступництва у справі про банкрутство врегульовано ст. 43 Кодексу України з процедур банкрутства, відповідно до якої у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 за № 1200 постановлено утворити Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу та установлено, що Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступником прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 за № 537 постановлено утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи державної податкової служби, в тому числі і ГУ ДПС у Львівській області.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 за № 682-р функції і повноваження Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.

Наказом ГУ ДПС у Львівській області від 03.09.2019 року № 8 розпочато виконання Головним управлінням ДПС у Львівській області функцій та повноважень Головного управління ДФС у Львівській області, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.

Відтак, законодавчим актом здійснено правонаступництво Державної фіскальної служби на Державну податкову службу та передано такій усі права та обов?язки, в т.ч. й відповідно до ГУ ДПС у Львівській області.

З огляду на викладене, наявні усі правові підстави для процесуальної заміни кредитора Головного управління ДФС у Львівській області на її правонаступника - Головне управління ДПС у Львівській області

У поданому клопотанні, представник ГУ ДПС у Львівській області просить залучити до участі у справі правонаступника ГУ ДПС у Львівській області (ідентифікаційний код ВП 43143039).

Відповідно до ч. 2, ч. 3 ст. 4 ГПК України юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням. До господарського суду у справах, віднесених законом до його юрисдикції, мають право звертатися також особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.

Згідно ч. 3 ст. 29 ГПК України позови у спорах, що виникають з діяльності філії або представництва юридичної особи, можуть пред`являтися також за їх місцезнаходженням.

Частиною 4 статті 44 ГПК України передбачено, що юридична особа набуває процесуальних прав та обов`язків у порядку, встановленому законом, і здійснює їх через свого представника.

Відповідно до ч. 1, ч. 3 ст. 56 ГПК України сторона, третя особа, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь в судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника. Юридична особа незалежно від порядку її створення бере участь у справі через свого керівника, члена виконавчого органу, іншу особу, уповноважену діяти від її імені відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво юридичної особи), або через представника.

Згідно із п. 11 ч. 3 ст. 9 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, дані про відокремлені підрозділи юридичної особи.

Постановою від 30.09.2020 за № 893 Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби Кабінет Міністрів України постановив: п. 1. Ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком (серед яких є Головне управління ДПС у Львівській області; п. 2. Установити, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій; права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи;

Згідно із положенням про Державну податкову службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 за № 227: п.4. ДПС відповідно до покладених на неї завдань: 12) здійснює адміністрування податків, зборів, платежів, єдиного внеску, у тому числі проводить відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (платників єдиного внеску); 18) здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; 24) забезпечує стягнення сум простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами з бюджету в порядку, визначеному Податковим кодексом України та іншими законами; п. 5. ДПС з метою організації своєї діяльності: 15) забезпечує самопредставництво ДПС у судах через Голову ДПС, а також без окремого доручення Голови ДПС через його заступників та державних службовців самостійних структурних підрозділів апарату ДПС відповідно до положень про такі підрозділи, які забезпечують самопредставництво інтересів ДПС в судах без окремого доручення Голови ДПС; п. 7. ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи. ДПС та її територіальні органи є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення); п. 15. ДПС є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Казначейства і банках.

Аналізуючи установлені обставини справи та норми чинного законодавства суд прийшов до таких висновків.

Правонаступництво це є перехід прав і обов`язків від однієї особи до іншої. Такий перехід можливий лише у випадку реорганізації юридичної особи або внаслідок передання права вимоги від однієї особи до іншої (ст. 52 ГПК України і ст. 43 Кодексу Кодексу України з процедур банкрутства).

В обох випадках правонаступник стає володільцем прав і обов`язків особи, яку правонаступник замінив.

Будь-які ж права і обов`язки кредитора стосовно боржника у справі про банкрутство засвідчуються відповідними документами про право вимоги чи про зобов`язання.

Право грошової вимоги держави у особі контролюючого органу (а саме податкового органу - яким є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та його територіальні органи) до боржника ґрунтується на зобов`язанні боржника сплатити кредитору (державі) певну грошову суму, що підтверджується відповідними документами.

Перехід права вимоги до боржника означає фізичне переміщення документів про право вимоги до особи, яку правонаступник замінив. "Залишення" документів про право вимоги до боржника Головним управлінням ДПС у Львівській області (яке ліквідується як юридична особа) і "вступ у володіння" цими документами Державною податковою службою України у особі її філії, Головного управління ДПС у Львівській області і є переходом права вимоги.

Тобто правонаступництво можливе лише внаслідок реорганізації юридичних осіб, але не внаслідок ліквідації, і органи державної влади є лише різновидом юридичної особи - інше може бути визначено лише спеціальним законом.

Межі ж, у яких до Державної податкової служби України (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 за № 227) переходять права і обов`язки Головного управління ДПС у Львівській області, яке ліквідується, передбачають перехід права вимагати "погашення податкового боргу" та "стягнення сум простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою". Тобто, такий перехід відповідно означає перехід до Державної податкової служби України, права вимагати від боржника у цій справі погашення податкового боргу перед державою.

Установлені обставини правонаступництва є підставою для задоволення вимог заявника.

Відповідно до Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в Єдиному державному реєстрі містяться відомості щодо юридичної особи, зокрема, дані про відокремлені підрозділи юридичної особи. Відомості з Єдиного державного реєстру, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах (ч. 4 ст. 10).

Отже відокремлений підрозділ - це підрозділ юридичної особи, що знаходиться поза її місцезнаходженням, здійснює всі або частину її функцій, виконує роботи або операції, надає послуги від імені юридичної особи, або здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.

Відокремлений підрозділ не є юридичною особою. Такий підрозділ наділяється майном юридичної особи, що його створила, і діє на підставі затвердженого нею положення. Відомості про відокремлені підрозділи юридичних осіб містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб. фізичних осіб-підприємців та громадських формувань і їм присвоюється ідентифікаційний код.

У витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься запис про таку юридичну особу як Державна податкова служба України (місцезнаходження - 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8; ідентифікаційний код 43005393), а також дані про його відокремлені підрозділи, в тому числі Головне управління ДПС у Львівській області (79000, м. Львів, вул. Стрийська, 35; ідентифікаційний код ВП: 43968090).

Отже, відокремлений підрозділ Головне управління ДПС у Львівській області, як структурний підрозділ Державної податкової служби України (юридичної особи), не має права юридичної особи, тому не є самостійною особою в цивільному обороті відповідно до ЦК України.

За вказаних обставин, суд вважає за можливе здійснити заміну кредитора, Головного управління ДПС у Львівській області на його правонаступника Державну податкову службу України в особі Головного управління Державної податкової служби у Львівській області.

З огляду на викладене, з метою вивчення поданого ліквідатором звіту з долученими до нього документами, суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи.

Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 1, 2, 58-67Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 216, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Клопотання Головного управління ДПС у Львівській області про заміну кредитора від 30.08.2021 задовольнити.

Замінити кредитора Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області (ідентифікаційний код юридичної особи 39462700) на правонаступника - Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8; ідентифікаційний код юридичної особи 43005393) в особі Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (79000, м. Львів, вул. Стрийська, 35; ідентифікаційний код ВП 43968090).

2. Розгляд справи відкласти на 29.09.2021 о 10:30 год., яке відбудеться в приміщенні господарського суду Львівської області (м. Львів, вул. Личаківська, 128, зал № 2).

3. Зобов`язати:

3.1. Ліквідатора:

- повідомити усіх виявлених кредиторів про час та місце проведення наступного засідання суду, докази повідомлення надати суду;

4. Явка учасників провадження в судове засідання на власний розсуд.

5. Копію ухвали надіслати ліквідатору та ДПС України в особі ГУ ДПС у Львівській області

6. Запропонувати учасникам у справі про банкрутство:

- подавати всі необхідні документи (позовні заяви, заяви, клопотання, відзиви, пояснення тощо) до господарського суду через електронну пошту, відкриту на сайті mail.gov.ua або через особистий кабінет, відкритий у системі Електронний суд . Суд звертає увагу, що відкриття електронної пошти на сайті mail.gov.ua чи відкриття особистого кабінету в системі Електронний суд дозволяють учасникам у справі про банкрутство оперативно отримувати усі процесуальні документи, постановлені судом;

- подати до господарського суду письмові міркування щодо можливості розгляду справи за відсутності уповноважених представників за наявними у справі матеріалами.

7. Ухвала набирає законної сили в порядку та строк, передбачені ст. 235 ГПК України.

8. Ухвала може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду в порядку та строки, встановлені ст.ст. 256, 257 ГПК України.

Суддя В.М. Артимович

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення30.08.2021
Оприлюднено06.09.2021
Номер документу99354031
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —31/97 (27/90; 29/32)

Ухвала від 03.11.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 06.10.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 29.09.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 30.08.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 11.08.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 09.06.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 12.05.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 12.05.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 14.04.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 16.02.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні