Рішення
від 16.11.2021 по справі 923/1304/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 листопада 2021 року, м. Херсон, справа № 923/1304/21

Господарський суд Херсонської області у складі судді Закуріна М. К. , розглянувши справу

за позовом Херсонського міського центру зайнятості

до Чорноморської митниці Держмитслужби

про стягнення 124952,44 грн,

у с т а н о в и в:

Дії та аргументи Позивача

30.09.2021Херсонський міський центр зайнятості звернувся з позовомдо Чорноморської митниці Державної митної служби України про стягнення 124952,44 грн допомоги по безробіттю. Поряд з цим, Позивач заявив вимоги про компенсацію за рахунок Відповідача витрат на сплату судового збору у сумі 2270 грн.

У якості обґрунтування власної позиції послався на приписи статей 34, 35 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» та невиконання Відповідачем обов`язку відшкодувати суму виплаченого забезпечення та вартості соціальних послуг, наданих ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , як безробітним, у зв`язку з поновленням їх за рішеннями суду, а саме ОСОБА_1 - на посаді головного державного інспектора митного поста Херсон-аеропорт митниці ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі з 21.03.2020 та ОСОБА_2 - на посаді начальника Херсонської митниці ДФС з 22.06.2016.

Позивач зазначив, що за час перебування на обліку в центрі зайнятості ОСОБА_1 отримав матеріальне забезпечення - допомогу по безробіттю в розмірі 54492,25 грн за період з 21.05.2020 по 27.12.2020, а ОСОБА_2 - 70460,19 грн за період з 27.07.2016 по 21.07.2017, всього було виплачено 124952,44 грн, проте на час звернення до суду Відповідач зазначені кошти не відшкодував.

Дії та аргументи Відповідача

Відповідач позовні вимоги не визнав та вказав, що:

- відповідальність, як роботодавець, несе Державна фіскальна служба України, а не Чорноморська митниця Державної митної служби України,

- Позивач не надав належних доказів про нарахування та виплату ОСОБА_2 та ОСОБА_1 допомоги по безробіттю.

Процесуальні дії та рішення суду

Ухвалою від 01.10.2021 суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного провадження без повідомлення та виклику учасників справи, а також установив сторонам строки для подачі процесуальних заяв. Зокрема, Відповідач надав відзив на позов, а Позивач - відповідь на відзив.

Установлені судом обставини

Щодо призначення та виплати допомоги по безробіттю ОСОБА_1

20.03.2020 наказом Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України № 29-о від 17.03.2020 ОСОБА_1 звільнено з посади головного державного інспектора митного поста Херсон-аеропорт Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

26.03.2020 ОСОБА_1 звернувся до Херсонського міського центру зайнятості за сприянням у працевлаштуванні (а.с. 8).

На підставі наказу від 08.04.2020 № ОСОБА_3 отримав статус безробітного з 26.03.2020 та йому призначено допомогу по безробіттю з 26.03.2020. Цим же наказом виплату відкладено у зв`язку з наданням особі вихідної допомоги або інших виплат при звільненні з 26.03.2020 по 20.05.2020 (а.с. 11).

Наказом Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України № 53-о від 28.12.2020 на виконання рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 23.11.2020 у справі № 540/993/20 ОСОБА_1 поновлено на посаді з 21.03.2020 (а.с. 12).

Відповідно до наказу Міського центру зайнятості від 28.12.2020 № НТ201228 припинено виплату допомоги по безробіттю ОСОБА_1 з 28.12.2020 у зв`язку з його поновленням на роботі за рішенням суду (а.с. 11).

У період перебування на обліку в Херсонському міському центрі зайнятості, а саме з 21.05.2020 по 27.12.2020 відповідно до Відомості виплат матеріального забезпечення (а.с. 19) та Додатку 4 до Персональної картки Нарахування допомоги по безробіттю та платежі (а.с. 66-67) ОСОБА_1 отримав 54492,25 грн допомоги по безробіттю.

29.06.2021 за вих. № 2120/06/2239/21 Херсонський міський центр зайнятості звернувся до Голови комісії з реорганізації Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі з заявою про повернення коштів, які були виплачені ОСОБА_1 , як допомога по безробіттю.

16.07.2021 за вих. № 399/21-70-05Митниця ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомила про відсутність можливості повернути виплачену ОСОБА_1 допомогу по безробіттю у зв`язку з відсутністю кошторисних призначень та закриттю рахунків у зв`язку з реорганізацією.

Як слідує з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 02.08.2021 внесено запис про припинення Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі припинено 02.08.2021.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Чорноморська митниця Держмитслужби перебуває в стані припинення.

25.08.2021 за вих. № 2120/06/2841/21 Херсонський міський центр зайнятості звернувся до Голови комісії з реорганізації Чорноморської митниці Держмитслужби з заявою про повернення коштів, які були виплачені ОСОБА_1 , як допомога по безробіттю.

09.09.2021 за вих. № 78.16-08/1-22/14/4127Чорноморська митниця Держмитслужби повідомила про відсутність можливості повернути виплачену ОСОБА_1 допомогу по безробіттю у зв`язку з відсутністю кошторисних призначень.

За обліковим даними Позивача станом на день звернення до суду сума виплаченого ОСОБА_1 забезпечення та вартості соціальних послуг 54492,25 грн не повернута.

Щодо призначення та виплати допомоги по безробіттю ОСОБА_2

21.06.2026 наказом Державної фіскальної служби України № ОСОБА_4 звільнено з посади заступника начальника Херсонської митниці ДФС.

13.07.2016 ОСОБА_2 звернувся до Херсонського міського центру зайнятості за сприянням у працевлаштуванні (а.с. 14).

На підставі наказу від 25.07.2016 № ОСОБА_5 отримав статус безробітного з 20.07.2016. Наказом від 27.07.2016 № НТ160727 йому призначено допомогу по безробіттю з 27.07.2016 (а.с. 17).

24.07.2017 ОСОБА_2 звернувся до Херсонського міського центру зайнятості із заявою про припинення реєстрації та зняття з обліку з 24.07.2017 у зв`язку з відмовою від послуг центру зайнятості та бажанням шукати роботу самостійно (а.с. 18).

На підставі наказу від 24.07.2017 № НТ170721 ОСОБА_2 припинено виплату допомоги по безробіттю (а.с. 17).

Наказом Державної фіскальної служби України № 2184-о від 18.09.2017 на виконання постанови Херсонського окружного адміністративного суду від 28.07.2016 у справі № 821/982/16, доповненої додатковою постановою Херсонського окружного адміністративного суду та залишеної без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 02.11.2016, ОСОБА_2 поновлено на посаді заступника начальника Херсонської митниці ДФС з 22.06.2016 (а.с. 24).

У період перебування на обліку в Херсонському міському центрі зайнятості, а саме з 27.07.2016 по 21.07.2017 відповідно до Відомості виплат матеріального забезпечення (а.с. 13) та Додатку 4 до Персональної картки Нарахування допомоги по безробіттю та платежі (а.с. 101-104) ОСОБА_2 отримав 70460,19 грн допомоги по безробіттю.

31.05.2021 за вих. № 2120/06/1937/21 Херсонський міський центр зайнятості звернувся до Голови комісії з припинення Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі з заявою про повернення коштів, які були виплачені ОСОБА_2 , як допомога по безробіттю.

15.06.2021 за вих. № 7.16-08/1-22/14/3539Митниця ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомила про відсутність можливості повернути виплачену ОСОБА_2 допомогу по безробіттю у зв`язку з відсутністю кошторисних призначень та закриттю рахунків у зв`язку з реорганізацією.

Як слідує з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 02.08.2021 внесено запис про припинення Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі припинено 02.08.2021.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Чорноморська митниця Держмитслужби перебуває в стані припинення.

25.08.2021 за вих. № 2120/06/2841/21 Херсонський міський центр зайнятості звернувся до Голови комісії з реорганізації Чорноморської митниці Держмитслужби з заявою про повернення коштів, які були виплачені ОСОБА_2 , як допомога по безробіттю.

09.09.2021 за вих. № 78.16-08/1-22/14/4127Чорноморська митниця Держмитслужби повідомила провідсутність можливості повернути виплачену ОСОБА_2 допомогу по безробіттю у зв`язку з відсутністю кошторисних призначень.

За обліковим даними Позивача станом на день звернення до суду сума виплаченого ОСОБА_2 забезпечення та вартості соціальних послуг 70460,19грн не повернута.

Всього за обліковими даними Позивача Відповідач має сплатити 124952,44 грн виплаченого ОСОБА_1 та ОСОБА_2 матеріального забезпечення - допомоги по безробіттю.

Оцінка суду установлених обставин та норм діючого законодавства

Згідно з абзацом сьомим частини першої статті 34 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (далі - Закон) Фонд загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття має право стягувати з роботодавця суму страхових коштів та вартість соціальних послуг, наданих безробітному в разі поновлення його на роботі за рішенням суду.

Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 35 Закону із роботодавця утримується сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітному в разі поновлення його на роботі за рішенням суду.

Таким чином, відповідно до статей 34, 35 Закону Фонд загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття має право стягувати з роботодавця суму виплачених страхових коштів та вартість соціальних послуг, наданих безробітному в разі поновлення його на роботі за рішенням суду, а роботодавець зобов`язаний відшкодувати суму виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітному у разі поновлення його на роботі за рішенням суду.

У пункті 46 постанови Великої Палати Верховного Суду від 06.09.2018 у справі № 902/291/17 Суд надав правові висновки стосовно застосування вказаних правових положень та вказав, що положеннями статей 34, 35 передбачено право Фонду стягувати з роботодавця суму виплачених страхових коштів та вартість соціальних послуг, наданих безробітному в разі поновлення його на роботі за рішенням суду, та обов`язок роботодавця відшкодувати суму виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітному в разі поновлення його на роботі за рішенням суду.

Відповідно до абзацу другого пункту 3 розділу VIII «Прикінцеві положення» Закону функції виконавчої дирекції Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, які здійснювалися органами державної служби зайнятості відповідно до цього Закону, починаючи з 2013 року покладаються на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, та його територіальні органи.

Згідно з пунктом 1 розділу ІІ Положення про державну службу зайнятості, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 16.12.2020 № 2663, у редакції на час зверненням із позовом, завдання з реалізації державної політики у сфері зайнятості населення та трудової міграції, соціального захисту від безробіття покладено на Державну службу зайнятості (далі - Служба).

За змістом пунктів 1-3 розділу ІІІ цього Положення Державний центр зайнятості, який є головною державною установою у централізованій системі державних установ Служби, виконує повноваження безпосередньо та через регіональні центри зайнятості та їхні філії, базові центри зайнятості, забезпечуючи, зокрема, надання соціальних послуг та виплату матеріального забезпечення відповідно до законів України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» та «Про зайнятість населення» .

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про організації роботодавців, їх об`єднання, права і гарантії їх діяльності» роботодавець - це юридична особа (підприємство, установа, організація) або фізична особа - підприємець, яка в межах трудових відносин використовує працю фізичних осіб.

Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» також визначено, що роботодавці - це підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами (частина перша статті 4 Закону).

У постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 28.02.2018 у справі № 927/171/17Суд надав правові висновки стосовно застосування вказаних правових положень та вказав, що ключовою ознакою роботодавця в правовідносинах, що виникають у зв`язку із загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, в тому числі на випадок безробіття, є самостійне ведення таким суб`єктом розрахунків із застрахованими особами та виплата ним грошового забезпечення.

Наказом Державної фіскальної служби України № 2184-о від 18.09.2017 на виконання постанови Херсонського окружного адміністративного суду від 28.07.2016 у справі № 821/982/16, доповненої додатковою постановою Херсонського окружного адміністративного суду та залишеної без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 02.11.2016, ОСОБА_2 поновлено на посаді заступника начальника Херсонської митниці ДФС з 22.06.2016.

Наказом Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України № 53-о від 28.12.2020 на виконання рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 23.11.2020 у справі № 540/993/20 ОСОБА_1 поновлено на посаді з 21.03.2020.

Як слідує з пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України № 296 від 28.03.2018 Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби Херсонську митницю ДФС перейменовано у Митницю ДФС у Херсонській області, Автономій Республіці Крим та м. Севастополі.

Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України № 1200 від 18.12.2018 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. За пунктом 2 зазначеної постанови Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України № 858 від 02.10.2019 Про утворення територіальних органів Державної митної служби установлено, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної митної служби.

Як слідує з Додатку 1 постанови № 858 від 02.10.2019 утворено Чорноморську митницю Держмитслужби, а за Додатком 2 Митниця ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі реорганізована шляхом приєднання до Чорноморської митниці Держмитслужби.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 858 від 02.10.2019 Про утворення територіальних органів Державної митної служби утворено Чорноморську митницю Держмитслужби (ідентифікаційний код 43335608).

На час розгляду даної справи Чорноморська митниця Держмитслужби перебуває в стані припинення, як юридична особа не припинена, хоча і перебуває у стані припинення, про що 11.11.2020 внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідно до частини восьмої статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» у разі приєднання юридичних осіб здійснюється державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті приєднання, та державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Приєднання вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються.

Відтак, виходячи з положень статей 91, 92, 96 та 104 ЦК України юридична особа, що реорганізується через приєднання, відповідає за своїми майновими зобов`язаннями самостійно до моменту припинення і переходу майна, прав і обов`язків до правонаступників в результаті реорганізації шляхом приєднання.

Як слідує із Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 02.08.2021 до Реєстру внесений запис про припинення Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Отже, зазначеним підтверджується, що саме Чорноморська митниця Держмитслужби є роботодавцем стосовно ОСОБА_1 та ОСОБА_2 для цілей частини четвертої статті 35 Закону та належним Відповідачем за заявленими Позивачем вимогами. Так, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 призначались, звільнялись та поновлювались на посадах, які перебували у складі Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (Херсонської митниці ДФС), яка реорганізована шляхом приєднання до Чорноморської митниці Держмитслужби, та на час звернення з позовною заявою припинена, а тому саме на Відповідача, як на правонаступника, до якого на підставі частини 1 статті 104 ЦК України перейшли всі права та обов`язки, покладений обов`язок відшкодувати суми виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітним у зв`язку з їх поновленням на роботі за рішенням суду.

Відповідно до статті 509 ЦК України зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов`язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку. Зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу та мають ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості.

Згідно зі статтею 11 ЦК України цивільні права та обов`язки можуть виникати, зокрема, із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки; у випадках, встановлених актами цивільного законодавства - з рішення суду та/або безпосередньо з актів цивільного законодавства.

Приписами статті 599 ЦК України унормовано, що зобов`язання припиняється його виконанням, проведеним належним чином.

Як зазначалося раніше, в силу приписів статей 34, 35 Закону на Відповідача у даній справі -Чорноморську митницю Держмитслужби покладено обов`язоквідшкодувати Херсонському міському центру зайнятості суму виплаченого забезпечення та вартості соціальних послуг, наданих ОСОБА_1 та ОСОБА_2 як безробітним, у зв`язку з поновленням їх на посадах.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 45 Закону реєстрація безробітного в територіальному органі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, припиняється, зокрема, у разі поновлення на роботі за рішенням суду, що набрало законної сили.

Пунктом 37 Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 № 198, передбачено, що підставою для припинення центром зайнятості реєстрації безробітного у зв`язку з поновленням на його роботі за рішенням суду є фактичне виконання цього рішення, а саме наказ роботодавця про поновлення на роботі, з яким обов`язково ознайомлюється особа, яку поновлюють.

У пункті 77 постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 18.03.2021у справі № 917/462/20 Суд надав правові висновки стосовно застосування вказаних правових положень та вказав, що набуття Фондом права стягувати з роботодавця суму виплачених страхових коштів і вартість наданих безробітному соціальних послуг та покладення на роботодавця обов`язку відшкодувати зазначені витрати Фонду Закон пов`язує з поновленням такої особи на роботі за рішенням суду, отже моментом виникнення цих права/обов`язку сторін спірних правовідносин є набрання законної сили відповідним судовим рішенням, а розмір витрат, що належить відшкодувати роботодавцю, визначається з урахуванням обставин виконання рішення про поновлення на роботі та дати припинення реєстрації, як безробітної, поновленої на роботі особи.

Таким чином, право Позивача стягнути з роботодавця суму виплачених страхових коштів та вартість соціальних послуг, наданих безробітному ОСОБА_1 у період перебування на обліку з 21.05.2020 по 27.12.2020, та безробітному ОСОБА_2 у період з 27.07.2016 по 21.07.2017, та обов`язок Відповідача відшкодувати відповідну суму у зв`язку поновленням їх на посадах виникли щодо ОСОБА_1 з 26.032021, після апеляційного перегляду та набрання рішенням законної сили, та щодо ОСОБА_2 - з 28.11.2016.

Чорноморська митниця Держмитслужби відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 895 Деякі питання територіальних органів Державної митної служби та наказів Держмитслужби від 19 жовтня 2020 року № 460 Про утворення територіальних органів Державної митної служби як відокремлених підрозділів та від 27 жовтня 2020 року № 480 Про реорганізацію територіальних органів Держмитслужби , на час виникнення спірних правовідносин та розгляду даної справи перебуває на стадії реорганізації шляхом приєднання до Державної митної служби України.

Відповідно до пункту 2 цієї постанови територіальні органи Державної митної служби, що реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною митною службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень і функцій територіальних органів, що реорганізуються.

З огляду на викладене суд висновує, що Херсонський міський центр зайнятості може вимагати виконання Відповідачем зобов`язання з відшкодування суми виплаченого забезпечення та вартості соціальних послуг, наданих ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , як безробітним, в розмірі 124952,44 грн.

Висновки суду з предмету судового розгляду

На підставі викладеного, за результатами оцінки доказів, з урахуванням обов`язку Відповідача відшкодувати Позивачу суму виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітним у разі поновлення їх на роботі за рішенням суду, доведеністю Позивачем власних вимог, неспростування їх Відповідачем, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню.

Розподіл судових витрат

Судовими витратами у даній справі є витрати Позивача на сплату судового збору відповідно до платіжного доручення № 1119 від 28.09.2021 сумі 2270 грн, які згідно з приписами статті 129 ГПК України підлягають стягненню з Відповідача.

На підставі вказаних правових норм та керуючись статтями 129, 238 та 240 ГПК України,

в и р і ш и в:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Стягнути з Чорноморської митниці Державної митної служби України (73003, м. Херсон, вул. Гоголя, 13; ідентифікаційний код 43335608) на користь Херсонського міського центру зайнятості (73027, м. Херсон, вул. Стрітенська, 7-а; ідентифікаційний код 35219574) - 124952,44 грн виплаченого матеріального забезпечення - допомоги по безробіттю та вартості соціальних послуг та 2270 грн компенсації по сплаті судового збору.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо її не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення подається протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя М.К. Закурін

Дата ухвалення рішення16.11.2021
Оприлюднено18.11.2021
Номер документу101163289
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/1304/21

Ухвала від 30.01.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Петренко Н.Д.

Ухвала від 19.01.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Петренко Н.Д.

Ухвала від 22.12.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Петренко Н.Д.

Ухвала від 18.12.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Петренко Н.Д.

Ухвала від 13.12.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Петренко Н.Д.

Постанова від 18.05.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Ухвала від 17.01.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Ухвала від 06.12.2021

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Ухвала від 25.11.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Закурін М. К.

Рішення від 16.11.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Закурін М. К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні