ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 листопада 2021 року
м. Київ
справа № 826/14529/16
адміністративне провадження № К/9901/42463/18
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
головуючого - Мороз Л.Л.,
суддів: Бучик А.Ю., Рибачука А.І.,
розглянувши у порядку попереднього розгляду у касаційній інстанції адміністративну справу №826/14529/16
за позовом Публічного акціонерного товариства Укрнафта до Національного агентства з акредитації України, треті особи: Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС, Головне управління Держпродспоживслужби в м.Києві (Інспекція з питань захисту прав споживачів у м.Києві (Держспоживінспекції України), про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення, провадження по якій відкрито
за касаційною скаргою Публічного акціонерного товариства Укрнафта на постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 29 травня 2017 року, ухвалену у складі головуючого судді Огурцова О.П., та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 18 липня 2017 року, постановлену у складі колегії суддів: головуючого судді Мацедонської В.Е., суддів:Лічевецького І.О., Мельничука В.П.,
в с т а н о в и в :
Публічне акціонерне товариство "Укрнафта" звернулося до суду з позовом до Національного агентства з акредитації України, треті особи: Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби, Головне управління Держпродспоживслужби в місті Києві (Інспекція з питань захисту прав споживачів у місті Києві (Держспоживінспекції України), про визнання протиправними дій щодо поновлення Атестата про акредитацію №2Н761, визнання недійсним та скасування Атестата про акредитацію, зареєстрованого у Реєстрі акредитованих органів з оцінки відповідності від 15.04.2016 №2Н761.
Позовні вимоги Товариство обґрунтовувало тим, що відповідач 15.04.2016 протиправно поновив дію Атестата про акредитацію № 2Н761 (дата первинної реєстрації 13.05.2015, дійсного до 12.05.2020) Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби (СЛЕД ДФС, код ЄДРПОУ 39925301), що засвідчує її компетентність відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) у сфері: фізико-хімічні випробування спирту, нафтопродуктів, a також визначення елементного складу речовин і матеріалів атомно-емісійним методом аналізу в індуктивній плазмі (далі - Атестат), оскільки такий Атестат був виданий СЛЕД Міндоходів, діяльність якої була припинена 22.10.2015, а тому Атестат підлягав скасуванню.
Постановою Окружного адміністративного суду м.Києва від 29 травня 2017 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 18 липня 2017 року, у задоволенні позову відмовлено.
Суди встановили, що ПАТ Укрнафта подано до Національного агентства з акредитації України скаргу від 14 березня 2016 року №10/632 щодо діяльності Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС (СЛЕД ДФС) (на час розгляду справи судом апеляційної інстанції відповідно до наказу ДФС України від 25 січня 2017 року №39 перейменовано на Департамент податкових та митних експертиз ДФС), в якій зазначено, що СЛЕД ДФС використовує у своїй діяльності Атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України Спеціалізованій лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів (СЛЕД Міндоходів) та зареєстрований в реєстрі за №2Н761. Зазначав, що діяльність СЛЕД Міндоходів припинено 22 жовтня 2015 року. Крім того, наведений Атестат було зареєстровано Національним агентством з акредитації України у Реєстрі 13 травня 2015 року, в той час як здійснення державної реєстрації юридичної особи СЛЕД ДФС відбулось лише 31 липня 2015 року. Таким чином, з огляду на відсутність у СЛЕД ДФС акредитації для провадження діяльності у сфері фізико-хімічного випробування спирту, нафтопродуктів, а також визначення елементного складу речовин і матеріалів атомно-емісійним методом аналізу в індуктивній плазмі, ПАТ Укрнафта просила скасувати Атестат про акредитацію, зареєстрований за №2Н761 від 13 травня 2015 року, яким засвідчується компетентність СЛЕД ДФС.
Рішенням Національного агентства з акредитації України Про тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію ООВ від 25 березня 2016 року (реєстраційний номер заявки 20761) за наслідками розгляду протоколу №4/2016 засідання Комісії з розгляду скарг та пропозицій від 18 березня 2016 року призупинено дію Атестату про акредитацію ООВ №2Н761, дійсного до 12 травня 2020 року, з 25 березня 2016 року. Тимчасове зупинення діє до 24 червня 2016 року. Про прийняте рішення позивача було повідомлено листом від 25 березня 2016 року №1-5/2-0383.
У зв`язку з поновленням з 15 квітня 2016 року дії Атестата про акредитацію №2Н761 ПАТ Укрнафта звернулось до відповідача з запитом на отримання інформації від 06 травня 2016 року №10/1083, у відповідь на який листом від 12 травня 2016 року №1-5/8-0573 позивача повідомлено, що Національне агентство з акредитації України здійснило поновлення дії атестата про акредитацію та внесення необхідних змін, що стосуються наданої акредитації СЛЕД ДФС, на підставі наданих письмового звернення керівництва цієї установи та документів, що підтверджують зміни, що відбулися, у відповідності до установленого в Національному агентстві з акредитації України порядку, що викладений в документації системи управління Національного агентства з акредитації України та відповідає Закону України Про акредитацію органів з оцінки відповідності і вимогам ДСТУ ISO/IEC 17011:2005.
Не погоджуючись з діями відповідача щодо поновлення з 15 квітня 2016 року дії Атестату про акредитацію №2Н761 та підтвердження акредитації СЛЕД ДФС, ПАТ Укрнафта звернулося до суду з цим позовом.
Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції, з висновками якого погодився апеляційний суд, мотивував своє рішення тим, що відповідачем було дотримано процедуру, що передує поновленню дії атестата про акредитацію після його тимчасового зупинення, що свідчить про правомірність дій відповідача щодо поновлення з 15 квітня 2016 року дії Атестата про акредитацію № 2Н761 (дата первинної реєстрації 13 травня 2015 року, дійсного до 12 травня 2020 року) та підтвердження акредитації Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС та спірного атестата.
Не погоджуючись з судовими рішеннями, позивач подав касаційну скаргу, у якій просить скасувати судові рішення та ухвалити нове рішення, яким позов задовольнити. В обґрунтування своїх вимог заявник посилається на неправильне застосування судами норм матеріального права. Вказує, що на час поновлення дії Атестату про акредитацію норми Положення про СЛЕД ДФС не містили даних, що остання є правонаступником СЛЕД Міндоходів. Крім того зазначає, що приєднання СЛЕД Міндоходів до СЛЕД ДФС було завершено 26.04.2016, а тому поновлювати з 15.04.2016 дію Атестата про акредитацію у відповідача не було правових підстав.
У поданих запереченнях відповідач та Департамент податкових та митних експертиз ДФС (СЛЕД ДФС) просять відмовити у задоволенні скарги. Зазначають, що Міндоходів було реорганізовано шляхом перетворення, а тому наказом ДФС від 01.10.2014 №154 було затверджено Положення СЛЕД ДФС згідно з яким остання є правонаступником усіх прав та обов`язків СЛЕД Міндоходів.
НААУ також звертає увагу, що ним було з`ясовано, що у зв`язку з реорганізацією СЛЕД ДФС не втратила компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Суд, переглянувши судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення скарги з огляду на таке.
Частиною 2 ст. 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 ст.1 Закону України Про акредитацію органів з оцінки відповідності визначено, що акредитація органів з оцінки відповідності - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Згідно зі ст.6 наведеного Закону акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Статтею 11 Закону України Про акредитацію органів з оцінки відповідності передбачено, що основними етапами здійснення акредитації є: подання заявки органом з оцінки відповідності (заявником) на акредитацію чи розширення сфери його акредитації; надання заявником інформації та документації, необхідної для акредитації; призначення групи аудиторів з акредитації; складання програми робіт з акредитації та інформування про це заявника; проведення аналізу наданої інформації та документації; проведення оцінки заявника на місці; аналіз зібраних матеріалів і складання акта оцінки з рекомендаціями щодо акредитації заявника (розширення сфери його акредитації) або відмови в акредитації заявника (відмови в розширенні сфери його акредитації); прийняття рішення про акредитацію заявника (розширення сфери його акредитації) або про відмову в акредитації заявника (відмову в розширенні сфери його акредитації).
Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності.
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п`ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
У разі прийняття рішення про відмову в акредитації чи відмову в розширенні сфери акредитації заявникові видається (надсилається) письмове повідомлення про таку відмову, в якому зазначаються її підстави.
Національний орган України з акредитації проводить моніторинг шляхом періодичного здійснення нагляду та/або повторних оцінок акредитованих органів, а на підставі звернень, поданих у встановлених законодавством випадках, або скарг, пов`язаних з діяльністю акредитованих органів, - здійснення у разі необхідності їх позачергових оцінок.
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов`язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію.
Рішення про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію приймає керівник національного органу України з акредитації, а у разі його відсутності - особа, яка його замінює.
Строки здійснення акредитації визначаються національним органом України з акредитації.
Відповідно до ст.12 Закону України Про акредитацію органів з оцінки відповідності акредитовані органи з оцінки відповідності повинні: дотримуватися вимог нормативно-правових актів та стандартів з питань акредитації, на відповідність яким вони акредитовані; посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано; оплачувати всі роботи, пов`язані з їх акредитацією та моніторингом; припинити посилання на акредитацію у своїй документації та рекламі у разі тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію.
Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 21 листопада 2002 року №339 затверджено Правила застосування національного знака акредитації, відповідно до п.5 яких у разі тимчасового зупинення дії атестата про акредитацію ООВ повинен негайно припинити видавати протоколи, сертифікати, а також інші документи, що містять Знак або текстове посилання на акредитацію. Однак це не повинно безпосередньо відображатися на виданих сертифікатах та призводити до їх автоматичного скасування.
Отже, у випадку встановлення національним органом України з акредитації, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов`язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію, та у випадку тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію, акредитований орган відповідності повинен припинити посилання на акредитацію у своїй документації та рекламі.
Згідно з Регламентом Європейського Парламенту та Ради (ЄС) №765/2008, що встановлює вимоги для акредитації та нагляду за ринком щодо реалізації продукції та скасовує Регламент (ЄЕС) №339/93, цей Регламент встановлює правила організації та здійснення акредитації органів оцінки відповідності, що виконують діяльність з оцінки відповідності (п.1 Регламенту).
Пунктами 10-13 ст.2 глави І наведеного Регламенту визначено, що акредитація означає декларуванням національним органом акредитації того, що орган оцінки відповідності виконує вимоги, встановлені гармонізованими стандартами і, де застосовне, будь-які додаткові вимоги, включаючи встановлені у відповідних галузевих схемах, для здійснення спеціальної діяльності з оцінки відповідності; національний орган акредитації означає єдиний орган в державі-члені, який має державну владу для здійснення акредитації; оцінка відповідності означає процес, що демонструє, чи виконуються спеціальні вимоги стосовно продукту, процесу, послуги, системи, особи чи органу; орган оцінки відповідності означає орган, який виконує діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспекцію.
В той же час, у п.п.8, 9, 15 вступної частини Регламенту зазначено, що акредитація є частиною загальної системи, включаючи оцінку відповідності та нагляд за ринком, створеної для оцінки та забезпечення відповідності застосовним вимогам. Особливе значення акредитації полягає у тому, що вона забезпечує офіційне декларування технічної компетенції органів, завданням яких є забезпечення відповідності застосовним вимогам. Оскільки мета акредитації - надавати офіційне декларування про компетентність органу, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше одного національного органа акредитації і мають гарантувати, що цей орган організовано таким чином, щоб гарантувати об`єктивність та неупередженість його діяльності.
Отже, акредитація органів з оцінки відповідності здійснюється з метою офіційного декларування компетентності такого органу на виконання діяльності з оцінки відповідності.
Відповідно абз.1 до п.8.5 Методики Тимчасове зупинення дії або скасування атестата про акредитацію р.8 Акредитація та моніторинг Порядку акредитації (Настанова з управління), яким керується у своїй діяльності відповідач, тимчасове зупинення дії або скасування атестата про акредитацію проводиться відповідно до методики Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію (М-08.00.20).
З абз.7 п.8.5 Тимчасове зупинення дії або скасування атестата про акредитацію р.8 Акредитація та моніторинг Порядку акредитації (Настанова з управління) вбачається, що скасування атестата про акредитацію здійснюється, якщо ООВ (орган з оцінки відповідності) повністю припиняє свою діяльність або припиняє діяльність в сфері акредитації.
Відповідно до п.3.2 р.3 Методики Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію , затверджених наказами НААУ від 25 грудня 2015 року №204-Я та від 08 квітня 2016 року №209-Я, скасування (визнання недійсним) атестата про акредитацію здійснюється, зокрема, якщо ООВ повністю припиняє свою діяльність (ліквідується) або припиняє діяльність у сфері акредитації.
Судами установлено, що Національним агентством з акредитації України було видано атестат про акредитацію №2Н761 (дата первинної реєстрації 13 травня 2015 року), яким засвідчено компетентність СЛЕД Міндоходів відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005) в сфері: фізико-хімічні випробування спирту, нафтопродуктів, а також визначення елементного складу речовин і матеріалів атомно-емісійним методом аналізу в індуктивній плазмі.
Разом з цим, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року №160 Про утворення Державної фіскальної служби утворено Державну фіскальну службу як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України, реорганізувавши Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року №311 Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України вирішено утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1, зокрема, Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС, та реорганізувати територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2 реорганізовано Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень Міндоходів шляхом приєднання до Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС.
Наказом ДФС України від 01 жовтня 2014 року №154 затверджено Положення про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС, яке було викладено в новій редакції наказом ДФС України від 14 квітня 2016 року №319, відповідно до п.1 вказаного положення, Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС є правонаступником усіх прав та обов`язків Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів.
Відповідно до передавального акта від 01 вересня 2015 року, затвердженого головою комісії з реорганізації Міністерства доходів і зборів України, Головою ДФС України 19 жовтня 2015 року, СЛЕД Міндоходів передала своєму правонаступнику - СЛЕД ДФС все майно, яке обліковується на балансі та поза балансом СЛЕД Міндоходів, всі майнові та немайнові права, фінансові зобов`язання СЛЕД Міндоходів, у тому числі зобов`язання, які оспорюються позивачем.
Тобто, діяльність СЛЕД Міндоходів не була повністю припинена шляхом ліквідації, а вказаний орган було реорганізовано шляхом приєднання до СЛЕД ДФС згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року №311. До СЛЕД ДФС, як до правонаступника, перейшли усі права та обов`язки СЛЕД Міндоходів.
Так, рішення про зупинення дії атестата про акредитацію №2Н761 з 25 березня 2016 року прийнято відповідачем з огляду на обґрунтованість скарги ПАТ Укрнафта .
У зв`язку з цим слід зазначити, що відповідно до п.8.5 Тимчасове зупинення дії або скасування атестата про акредитацію р.8 Акредитація та моніторинг Порядку акредитації (Настанова з управління) поновлення дії атестата про акредитацію після його тимчасового зупинення, здійснюється відповідно до методики Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію (М-08.00.20).
Пунктом 3.1 р.3 Методики Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію (М-08.00.20), затвердженої наказом від 25 грудня 2015 року №204-Я, встановлено, що поновлення дії атестата про акредитацію після його тимчасового зупинення, здійснюється за результатами оцінки наданих матеріалів ООВ щодо усунення невідповідностей та після проведення оцінки наданих матеріалів ООВ на місці (за необхідності). Рішення щодо поновлення дії атестата про акредитацію ООВ приймається на підставі результатів оцінки ООВ та висновків відповідної комісії НААУ. Відповідальність в процесі прийняття рішення щодо поновлення дії атестата про акредитацію ООВ (Ф-08.00.52) визначена в п.8.2.8 Настанови з управління. Поновлений атестат діє з дати його поновлення до дати закінчення дії атестата, встановленої при акредитації. До Реєстру НААУ вноситься відповідний запис про поновлення. Атестат повертається до ООВ. Якщо дія атестата про акредитацію не поновлена на протязі терміну дії Рішення, то він скасовується.
Зазначені положення також закріплені в 3.1 р.3 Методики Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію (М-08.00.20), затвердженої наказом від 08 квітня 2016 року №209-Я.
Судами установлено, що СЛЕД ДФС звернулась до Національного агентства з акредитації України з листом від 11 лютого 2016 року №702/94-94-56-1, в якому повідомила про зміни щодо створення СЛЕД ДФС, яка є правонаступником СЛЕД Міндоходів та просила переоформити атестат про акредитацію у зв`язку зі зміною назви організації на Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС.
17 березня 2016 року СЛЕД ДФС звернулась до відповідача з листом №1576/94-94-55-1, в якому повідомила про зміни у Спеціалізованій лабораторії з питань експертизи та досліджень та те, що станом на день звернення лабораторія має назву Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС.
З 11 квітня 2016 року по 14 квітня 2016 року НААУ було проведено аналіз документів СЛЕД ДФС на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2006, за наслідком якого складено акт, у висновках якого зазначено, що наданої документації достатньо, документи відповідають вимогам нормативних документів з акредитації, можливе проведення подальших робіт з акредитації, можливо не проводити оцінку заявника на місці.
За результатами розгляду акта, аналізу документів випробувальної лабораторії (СЛЕД ДФС) на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2006, 15 квітня 2016 року НААУ прийнято рішення, згідно з яким документи випробувальної лабораторії в цілому відповідають вимогам нормативних документів з акредитації, продовжити проведення подальших робіт з акредитації, немає необхідності проведення оцінки заявника на місці.
У зв`язку з цим, 15 квітня 2016 року НААУ прийнято рішення про поновлення дії атестата про акредитацію ООВ №2Н761, дійсного до 12 травня 2020 року, з 15 квітня 2016 року. Крім того, НААУ прийнято рішення від 15 квітня 2016 року щодо переоформлення атестату про акредитацію та сферу акредитації ООВ та внесення їх до Реєстру.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновками судів, що відповідачем було дотримано процедуру, що передує поновленню дії атестата про акредитацію після його тимчасового зупинення, що, в свою чергу, свідчить про правомірність дій НААУ щодо поновлення з 15 квітня 2016 року дії Атестата про акредитацію №2Н761 (дата первинної реєстрації 13 травня 2015 року, дійсного до 12 травня 2020 року) та підтвердження акредитації Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС, з огляду на відсутність визначених у Настанові з управління та методиці Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію (М-08.00.20) підстав для скасування Атестата про акредитацію №2Н761.
За таких обставин, колегія суддів дійшла до висновку про те, що рішення судів першої та апеляційної інстанцій у цій справі є законними та обґрунтованими і не підлягають скасуванню, оскільки суди, всебічно перевіривши обставини справи, вирішили спір у відповідності з нормами матеріального права та при дотриманні норм процесуального права, в них повно і всебічно з`ясовані обставини в адміністративній справі з наданням оцінки всім аргументам учасників справи, а доводи касаційної скарги їх не спростовують.
Відповідно до ст. 343 КАС України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а рішення без змін, якщо відсутні підстави для скасування судового рішення.
Керуючись статтями 343, 350, 356 Кодексу адміністративного судочинства України, Суд
п о с т а н о в и в :
Касаційну скаргу Публічного акціонерного товариства Укрнафта - залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 29 травня 2017 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 18 липня 2017 року у справі №826/14529/16 - залишити без змін.
Постанова суду касаційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та не може бути оскаржена.
...........................
...........................
...........................
Л.Л. Мороз
А.Ю. Бучик
А.І. Рибачук,
Судді Верховного Суду
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 23.11.2021 |
Оприлюднено | 24.11.2021 |
Номер документу | 101297435 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мороз Л.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні