ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И м. Київ 29 травня 2017 року № 826/14529/16 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" дотреті особи: Національного агентства з акредитації України 1) Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби 2) Головне управління Держпродспоживслужби в місті Києві (Інспекція з питань захисту прав споживачів у місті Києві (Держспоживінспекції України) про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення, ОБСТАВИНИ СПРАВИ: Публічне акціонерне товариство "Укрнафта" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Національного агентства з акредитації України, треті особи: Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби, Головне управління Держпродспоживслужби в місті Києві (Інспекція з питань захисту прав споживачів у місті Києві (Держспоживінспекції України) про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування Атестата про акредитацію, зареєстрованого у Реєстрі акредитованих органів з оцінки відповідності від 15.04.2016 №2Н761. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач 15.04.2016 протиправно поновив дію Атестата про акредитацію № 2Н761 (дата первинної реєстрації 13.05.2015 року, дійсного до 12.05.2020 року) та підтвердження акредитації Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби (СЛЕД ДФС, код ЄДРПОУ 39925301), що засвідчує її компетентність відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) в сфері: фізико-хімічні випробування спирту, нафтопродуктів, a також визначення елементного складу речовин і матеріалів атомно-емісійним методом аналізу в індуктивній плазмі (далі - Атестат), оскільки такий Атестат був виданий СЛЕД Міндоходів, діяльність якої була припинена 22.10.2015, а тому Атестат підлягав скасуванню. Також, позивач наголошував, що оскільки ПАТ "Укрнафта" не знало і не могло знати про існування наказу ДФС від 04.11.2015 № 855, то це не дозволяє використовувати цей наказ у зазначеному спорі. Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив суд задовольнити позов у повному обсязі. Представники відповідача у судовому засіданні заперечили проти позовних вимог, через канцелярію суду надали письмові заперечення проти позову, в яких просили відмовити у задоволенні адміністративного позову повністю. Свої заперечення на адміністративний позов відповідач обґрунтовує тим, що скасування (визнання недійсним) атестата про акредитацію здійснюється, якщо, зокрема, ООВ повністю припиняє свою діяльність (ліквідується) або припиняє діяльність у сфері акредитації, в даному ж випадку СЛЕД Міндоходів припинилась в результаті реорганізації (приєднання) до СЛЕД ДФС, а тому підстави для скасування Атестата - відсутні. Представник третьої особи-1 у судовому засіданні заперечила проти позовних вимог, через канцелярію суду надала письмові пояснення на позов, в яких просила відмовити у задоволенні адміністративного позову повністю, стверджуючи, що Державна фіскальна служба України правонаступником усіх прав та обов'язків Міністерства доходів і зборів України, a СЛЕД ДФС є правонаступником всіх прав та обов'язків СЛЕД Міндоходів, відповідно до абзацу 3 пункту 1 Змін до Положення про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС, затвердженого Наказом ДФС від 04.11.2015 № 855. Представник третьої особи-2 у судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи був повідомлений належним чином, своєї позиції щодо позовних вимог суду не повідомив. Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд ухвалив продовжити розгляд справи у письмовому провадженні. Під час судового розгляду справи, суд,- В С Т А Н О В И В: Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби на замовлення Інспекції з питань захисту прав споживачів у м. Києві було досліджено проби дизельного палива ПAT «Укрнафта», результати якого були оформлені висновком від 04.02.2016 №142005701-0050. 25.02.2016 Інспекцією з питань захисту прав споживачів у м. Києві винесено постанову №000012 про накладення стягнень, якою до позивача застосовано штраф в розмірі 67014,00 грн. за реалізацію продукції паливо дизельне ДП-3-Євро4-ВО, що не відповідає вимогам нормативно-правового акту стосовно безпеки для життя, здоров'я та майна споживачів навколишнього природного середовища - «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927. ПAT «Укрнафта» подало до Голови Національного агентства з акредитації України скаргу (вих. № 10/632 від 14.03.2016) щодо діяльності Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби (код 39925301), в якій зазначено наступне: «на день подання цієї скарги у Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС (ідентифікаційний номер 39925301) відсутня акредитація для провадження діяльності у сфері фізико-хімічного випробування спирту, нафтопродуктів, а також визначення елементного складу речовин і матеріалів атомно-емісійним методом аналізу в індуктивній плазмі. Враховуючи вищезазначене та відповідно до статті 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 року № 2407-ІІІ Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» просить розглянути цю скаргу та скасувати Атестат про акредитацію, зареєстрований за №2Н761 від 13.05.2015 року, яким засвідчуються компетентність Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС.». Листом від 25.03.2016 №1-5/2-0383 Національне агентство з акредитації України (далі — НААУ), розглянувши лист вих. № 10/632 від 14.03.2016, повідомило, що на засіданні Комісії з розгляду скарг та пропозицій (далі – Комісія), яке відбулось 18.03.2016, було проаналізовано інформацію, що зазначена в листі, та прийнято наступне рішення: скарга є обґрунтованою; призупинено дію Атестату про акредитацію, а управлінню з акредитації лабораторій зобов'язано вжити заходи щодо подальших дій відповідно до встановлених процедур. Позивач в позовній заяві стверджує, що він на офіційному веб-порталі Національного агентства з акредитації України дізнався інформацію, що акредитація Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС була поновлена з 15.04.2016. Позивач, не погоджуючись з такими діями відповідача та вважаючи Атестат недійсним та таким, що підлягає скасуванню, звернувся з відповідним позовом до суду. Суд звертає увагу, що питання правомірності/неправомірності дій/рішень СЛЕД ДФС, а також компетенції СЛЕД ДФС щодо проведення дослідження проби дизельного палива ПAT «Укрнафта», оформленого висновком від 04.02.2016 №142005701-0050, не є предметом розгляду в даній справі, а тому не підлягає дослідженню судом. Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд вважає позов таким, що підлягає не задоволенню з наступних підстав. Відповідно до статті 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено, що акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність. Згідно з статтею 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» основними етапами здійснення акредитації є: подання заявки органом з оцінки відповідності (заявником) на акредитацію чи розширення сфери його акредитації; надання заявником інформації та документації, необхідної для акредитації; призначення групи аудиторів з акредитації; складання програми робіт з акредитації та інформування про це заявника; проведення аналізу наданої інформації та документації; проведення оцінки заявника на місці; аналіз зібраних матеріалів і складання акта оцінки з рекомендаціями щодо акредитації заявника (розширення сфери його акредитації) або відмови в акредитації заявника (відмови в розширенні сфери його акредитації); прийняття рішення про акредитацію заявника (розширення сфери його акредитації) або про відмову в акредитації заявника (відмову в розширенні сфери його акредитації). Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. У разі прийняття рішення про відмову в акредитації чи відмову в розширенні сфери акредитації заявникові видається (надсилається) письмове повідомлення про таку відмову, в якому зазначаються її підстави. Національний орган України з акредитації проводить моніторинг шляхом періодичного здійснення нагляду та/або повторних оцінок акредитованих органів, а на підставі звернень, поданих у встановлених законодавством випадках, або скарг, пов'язаних з діяльністю акредитованих органів, - здійснення у разі необхідності їх позачергових оцінок. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов'язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію. Рішення про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію приймає керівник національного органу України з акредитації, а у разі його відсутності - особа, яка його замінює. Строки здійснення акредитації визначаються національним органом України з акредитації. Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується, зокрема, на принципі добровільності акредитації. Статтею 12 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено, що акредитовані органи з оцінки відповідності повинні: дотримуватися вимог нормативно-правових актів та стандартів з питань акредитації, на відповідність яким вони акредитовані; посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано; оплачувати всі роботи, пов'язані з їх акредитацією та моніторингом; припинити посилання на акредитацію у своїй документації та рекламі у разі тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію. Правила застосування національного знака акредитації, затверджені наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 21 листопада 2002 р. N 339, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2002 р. за N 924/7212, згідно яких національний знак акредитації засвідчує, що організація, яка використовує цей Знак, акредитована Національним агентством з акредитації України. Щоб мати право посилатися на акредитацію або використовувати Знак, орган з оцінки відповідності повинен бути акредитованим НААУ. Акредитованому ООВ дозволяється використовувати Знак на протоколах чи сертифікатах, які він видає у межах своєї галузі акредитації. Знак може використовуватися спільно з логотипом або знаком акредитованого ООВ, при цьому розмір Знака не може бути меншим ніж логотип або знак акредитованого ООВ. У разі тимчасового зупинення дії атестата про акредитацію ООВ повинен негайно припинити видавати протоколи, сертифікати, а також інші документи, що містять Знак або текстове посилання на акредитацію. Однак це не повинно безпосередньо відображатися на виданих сертифікатах та призводити до їх автоматичного скасування. У разі визнання недійсним атестата про акредитацію ООВ повинен негайно припинити видавати будь-які документи, що містять Знак або текстове посилання на акредитацію. Акредитований ООВ може використовувати Знак з метою реклами виключно тих робіт, на які він був акредитований. Комерційні документи типу розцінок чи пропозицій щодо послуг, які не належать до галузі акредитації, повинні містити застереження, наприклад: "Ці розцінки стосуються послуг, що не належать до акредитації"". Листи, надруковані на фірмовому бланку зі Знаком і які використовуються разом з протоколами чи сертифікатами, що містять результати робіт поза галуззю акредитації, повинні містити застереження, наприклад: "Наведені результати не охоплені акредитацією". Акредитований ООВ не має права використовувати Знак на візитних картках своїх робітників. Акредитований ООВ не має права наносити Знак на продукцію або будь-яку упаковку до неї. Отже, з аналізу вищенаведених норм вбачається, що акредитація є добровільною, оскільки акредитованому органу в разі зупинення дії або скасування атестата про акредитацію заборонено лише посилатись на акредитацію та використовувати національний знак акредитації. Як вбачається з матеріалів справи, Атестатом про акредитацію, зареєстрованим у Реєстрі 23.09.2015 за №2Н761, дійсним до 12.05.2020, Національне агентство з акредитації України засвідчило компетентність Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень Міндоходів (код ЄДРПОУ 38765800) відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005) в сфері: фізико-хімічні випробування спирту, нафтопродуктів, а також визначення елементного складу речовин і матеріалів атомно-емісійним методом аналізу в індуктивній плазмі. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 №160 утворено Державну фіскальну службу як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України, реорганізувавши Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення. Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №311 утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1, в тому числі Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС. Реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2, зокрема, реорганізовано Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень Міндоходів шляхом приєднання до Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС. Наказом Державної фіскальної служби України від 01.10.2014 №154 затверджено Положення про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС. Наказом Державної фіскальної служби України від 04.11.2015 №855 затверджені Зміни до Положення про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС, затвердженого наказом ДФС від 01.10.2014 №154, зареєстрованого 31.07.2015, які є його невід'ємною частиною та якими пункт 1 викладено в наступній редакції: « 1. Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС є спеціалізованим органом з питань експертизи та досліджень у системі територіальних органів Державної фіскальної служби, який підпорядковується Державній фіскальній службі України (далі – ДФС). Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС є органом доходів і зборів. Скорочена назва Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС – СЛЕД ДФС. Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС є правонаступником усіх прав та обов'язків Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів.». Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 28.03.2016, 22.10.2015 припинено Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень Міндоходів (код ЄДРПОУ 38765800) в результаті реорганізації. Отже, на підставі вищевикладеного, судом встановлено, що діяльність Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів припинено в результаті реорганізації, а саме: приєднання до Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС. Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС звернулася до Національного агентства з акредитації України з листом (вх. №702/94-94-56-1 від 11.02.2016), в якому повідомила про зміни та просила переоформити атестат про акредитацію у зв'язку зі зміною назви організації на Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС. Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС звернулася до Національного агентства з акредитації України з листом (вх. №1576/94-94-55-1 від 17.03.2016), в якому повідомила про зміни (змінилась назва – на сьогодні лабораторія має назву Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень ДФС) та просила не призупиняти дію атестата акредитації і внести відповідні зміни до нього. Пунктом 3.1 розділу 3 Методики «Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію», затвердженої наказом від 25.12.2015 №204-Я встановлено, що поновлення дії атестата про акредитацію після його тимчасового зупинення, здійснюється за результатами оцінки наданих матеріалів ООВ щодо усунення невідповідностей та після проведення оцінки наданих матеріалів ООВ на місці (за необхідності). Рішення щодо поновлення дії атестата про акредитацію ООВ приймається на підставі результатів оцінки ООВ та висновків відповідної комісії НААУ. Відповідальність в процесі прийняття рішення щодо поновлення дії атестата про акредитацію ООВ (Ф-08.00.52) визначена в п. 8.2.8 Настанови з управління. Поновлений атестат діє з дати його поновлення до дати закінчення дії атестата, встановленої при акредитації. До Реєстру НААУ вноситься відповідний запис про поновлення. Атестат повертається до ООВ. Якщо дія атестата про акредитацію не поновлена на протязі терміну дії Рішення, то він скасовується. 18.03.2016 на засіданні Комісії з розгляду скарг та пропозицій, оформленого протоколом №4/2016, розглядалася скарга ПAT «Укрнафта» (вих. № 10/632 від 14.03.2016) щодо діяльності Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби (код 39925301), на якому вирішили, що скарга є обґрунтованою; рекомендовано Голові НААУ призупинено дію Атестату про акредитацію та дати доручення управлінню з акредитації лабораторій вжити заходи щодо подальших дій відповідно до встановлених процедур, про що було повідомлено позивача листом від 25.03.2016 №1-5/2-0383. 25.03.2016 Національне агентство з акредитації України, розглянувши протокол №4/2016 засідання Комісії з розгляду скарг та пропозицій від 18.03.2016, винесло рішення про тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію ООВ, яким тимчасово зупинено атестат про акредитацію ООВ №2Н761 дійсного до 12.05.2020 з 25.03.2016, а саме: до 24.06.2016. Пунктом 3.1 розділу 3 Методики «Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію», затвердженої наказом від 08.04.2016 №209-Я встановлено, що поновлення дії атестата про акредитацію після його тимчасового зупинення, здійснюється за результатами оцінки наданих матеріалів ООВ щодо усунення невідповідностей та за результатами оцінки ООВ на місці. Рішення щодо поновлення дії атестата про акредитацію ООВ приймається на підставі результатів оцінки ООВ та висновків відповідної комісії НААУ. Відповідальність в процесі прийняття рішення щодо поновлення дії атестата про акредитацію ООВ (Ф-08.00.52) визначена в п. 8.2.8 Настанови з управління. Поновлений атестат діє з дати його поновлення до дати закінчення дії атестата, встановленої при акредитації. До Реєстру НААУ вноситься відповідний запис про поновлення. Атестат повертається до ООВ. Якщо дія атестата про акредитацію не поновлена на протязі терміну дії Рішення, то він скасовується. В період з 11.04.2016 по 14.04.2016 Національним агентством з акредитації України проведено аналіз документів Випробувальної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2006, за результатами якого складено акт. 15.04.2016 Національним агентством з акредитації України прийнято наступні рішення: - рішення за результатами розгляду акта аналіз документів випробувальної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2006; - рішення щодо поновлення дії атестата про акредитацію ООВ, яким поновлено дію атестата про акредитацію ООВ №2Н761 дійсного до 12.05.2020 з 15.04.2016. - рішення щодо внесення змін, які стосуються наданої акредитації ООВ, яким вирішено переоформити атестат про акредитацію та сферу акредитації ООВ і внести їх до Реєстру. У зв'язку з чим, Національним агентством з акредитації України на заміну виданого 13.05.2015 у зв'язку з внесенням змін було видано Спеціалізованій лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС атестат про акредитацію, зареєстрований у Реєстрі 15.04.2016 за №2Н761, дійсний до 12.05.2020. Позивач, не погоджуючись з такою позицією відповідача, стверджує, що атестат про акредитацію, зареєстрований у Реєстрі 23.09.2015 за №2Н761, дійсний до 12.05.2020, виданий Спеціалізованій лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів підлягав скасуванню, а не тимчасовому зупиненню та поновленню із внесенням змін, оскільки діяльність СЛЕД Міндоходів була припинена. Відповідно до пункту 3.2 розділу 3Методики «Тимчасове зупинення або скасування атестата про акредитацію», затверджених наказами НААУ від 25.12.2015 №204-Я та від 08.04.2016 №209-Я, скасування (визнання недійсним) атестата про акредитацію здійснюється, зокрема, якщо ООВ (орган оцінки відповідності, в даному випадку СЛЕД Міндоходів) повністю припиняє свою діяльність (ліквідується) або припиняє діяльність у сфері акредитації. Згідно з статтею 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників. Матеріалами справи підтверджується, що діяльність Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів була припинена в результаті реорганізації, а саме: приєднання до Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС, а не ліквідації, тобто всі права та обов'язки СЛЕД Міндоходів перейшли до правонаступника СЛЕД ДФС; крім того, доказів припинення СЛЕД діяльності у сфері акредитації суду не надано. Крім того, суд звертає увагу, що незнання позивача про існування наказу Державної фіскальної служби України від 04.11.2015 №855, яким затверджені Зміни до Положення про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС, затвердженого наказом ДФС від 01.10.2014 №154, зареєстрованого 31.07.2015, не являється законною підставною для визнання такого доказу (даного наказу) неналежним та недопустимим під час розгляду даної справи. Відтак, вищенаведені твердження позивача є хибними та не відповідають нормам права і не підтверджуються належними та допустимими доказами. В той же час, матеріалами справи підтверджується, що відповідачем було дотримано процедуру, що передує поновленню дії атестата про акредитацію після його тимчасового зупинення, що свідчить про правомірність дій відповідача щодо поновлення з 15.04.2016 року дії Атестата про акредитацію № 2Н761 (дата первинної реєстрації 13.05.2015 року, дійсного до 12.05.2020 року) та підтвердження акредитації Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної фіскальної служби (код ЄДРПОУ 39925301) та спірного атестата, у зв'язку з чим, суд дійшов висновку про безпідставність та необґрунтованість позовних вимог. З огляду на викладене, керуючись статтями 69-71, 94, 160-165, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,- ПОСТАНОВИВ: У задоволенні адміністративного позову - відмовити повністю. Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі апеляційного оскарження постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя О.П. Огурцов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2017 |
Оприлюднено | 31.05.2017 |
Номер документу | 66762993 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Огурцов О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні