Ухвала
від 23.11.2021 по справі 663/2534/21
СКАДОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 663/2534/21

Провадження № 2-а/663/31/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2021 року суддя Скадовського районного суду Херсонської області Шабрацький Г.О. розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 , в інтересах якого діє адвокат Риженко Денис Олегович, до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Комунальне підприємство "Лазурне" Лазурненської селищної ради, про визнання протиправним та скасування рішення органу місцевого самоврядування про визнання протиправним та скасування рішення органу місцевого самоврядування, -

ВСТАНОВИВ:

27 серпня 2021 року представник позивача - адвокат Риженко Д.О. звернувся до суду з позовною заявою, в якій просить визнати протиправним та скасувати п. 1 , 3, 5, 6 рішення Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області № 140 "Про закріплення об`єкту благоустрою "Комунальний пляж" за КП "Лазурне" ЛСР від 25.03.2021 та Додаток № 1 до нього.

Ухвалою Скадовського районного суду Херсонської області від 30 серпня 2021 року по справі відкрито провадження в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

19 жовтня 2021 року від представника відповідача - Мурашкіна А.В. до суду надійшло клопотання про передачу справи за підсудністю на розгляд до Херсонського окружного адміністративного суду.

В судове засідання позивач та його представник не з`явилися, 23 листопада 2021 року від представника позивача - адвоката Риженка Д.О. надійшло клопотання про слухання справи без його участі, в якому також просив вирішити питання направлення справи за підсудністю до Херсонського окружного адміністративного суду.

Представник третьої особи в судове засідання не з`явився про день, час та місце розгляду справи повідомлявся у встановленому законом порядку.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Суд, дослідивши матеріали справи та клопотання представників позивача та відповідача, приходить до наступних висновків.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ст. 20 КАС України, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті; 5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років". Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

Отже, у силу ст. 20 КАС України, вказана справа територіально не підсудна Скадовському районному суду Херсонської області.

Відповідно до ст. 29 КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо: 1) до початку розгляду справи по суті задоволено клопотання відповідача, зареєстроване у встановленому законом порядку, місце проживання (перебування) якого раніше не було відоме, про передачу справи за місцем його проживання (перебування); 2) при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду; 3) після відкриття провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду; 4) після задоволення відводів (самовідводів) чи в інших випадках неможливо утворити новий склад суду для розгляду справи; 5) ліквідовано або з визначених законом підстав припинено роботу адміністративного суду, який розглядав справу; 6) однією із сторін у справі є суд, в якому розглядається справа, або суддя цього суду; 7) справа підлягає розгляду як зразкова у порядку, визначеному статтею 290 цього Кодексу.

Питання про передачу адміністративної справи, крім випадку, визначеного пунктами 4-6 частини першої цієї статті, суд вирішує ухвалою. Ухвалу про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого може бути оскаржено (ч. 5 ст. 29 КАС України).

Відповідно до чч. 1, 2 ст. 30 КАС України,спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються. Адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.

Крім того, ч. 1 ст. 318 КАС України визначено, що рішення суду підлягає скасуванню з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю, якщо рішення прийнято судом з порушенням правил юрисдикції (підсудності), визначених статтями 20, 22, 25-28 цього Кодексу.

З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку про наявність підстав для передання вказаної адміністративної справи на розгляд Херсонському окружному адміністративному суду.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 2, 20, 29, 30, 318 КАС України,-

УХВАЛИВ:

Адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , в інтересах якого діє адвокат Риженко Денис Олегович, до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Комунальне підприємство "Лазурне" Лазурненської селищної ради, про визнання протиправним та скасування рішення органу місцевого самоврядування про визнання протиправним та скасування рішення органу місцевого самоврядування - передати на розгляд Херсонському окружному адміністративному суду.

Копію ухвали направити учасникам справи.

Передача адміністративної справи з одного суду до іншого на підставі відповідної ухвали, яка підлягає оскарженню, здійснюється не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження такої ухвали, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.

На ухвалу суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення може бути подана апеляційна скарга до П`ятого апеляційного адміністративного суду. Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її проголошення або складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження - якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя Скадовського районного суду

Херсонської області Г. О. Шабрацький

СудСкадовський районний суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення23.11.2021
Оприлюднено29.11.2021
Номер документу101420063
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —663/2534/21

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 04.04.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Скадовський районний суд Херсонської області

Шабрацький Г. О.

Ухвала від 30.08.2021

Адміністративне

Скадовський районний суд Херсонської області

Шабрацький Г. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні