ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
30 грудня 2021 р. м. ХерсонСправа № 663/2534/21
Суддя Херсонського окружного адміністративного суду Дубровна В.А., перевіривши виконання вимог статей 160-161 КАС України за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області, за участю третьої сторони яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача Комунального підприємства " Лазурне " Лазурненської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення органу місцевого самоврядування,
встановила :
27.08.2021 року ОСОБА_1 (надалі - позивач, ОСОБА_1 ), інтереси якого представляє адвокат Риженко Денис Олегович ( далі- представник позивача) звернувся до Скадовського районного суду Херсонської області з адміністративним позовом до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області, за участю третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача Комунальне підприємства "Лазурне" Лазурненської селищної ради в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати п.1, 3,5,6 рішення Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області №140 Про закріплення об`єкту благоустрою Комунальний пляж за КП Лазурне ЛСР від 25 березня 2021 року та Додаток №1 до нього.
Ухвалою Скадовського районного суду Херсонської області від 30.08.2021 року відкрито провадження у даній справі, вирішено розгляд справи проводити в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
Ухвалою Скадовського районного суду Херсонської області від 23.11.2021 адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , в інтересах якого діє адвокат Риженко Денис Олегович, до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Комунальне підприємство "Лазурне" Лазурненської селищної ради, про визнання протиправним та скасування рішення органу місцевого самоврядування передано на розгляд Херсонському окружному адміністративному суду.
28.12.2021 протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями дану справу передано на розгляд судді Дубровної В.А.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 30 КАС України спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються. Адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.
Ознайомившись з матеріалами даної адміністративної справи, суд вказує наступне.
Предметом оскарження у даній справі є окремі пункти рішення Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області № 140 Про закріплення об`єкту благоустрою Комунальний пляж за КП Лазурне ЛСР від 25 березня 2021 року та Додаток №1 до нього.
Відповідно до пунктів 1 та 2 частини першої статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист, зокрема, шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
При цьому, індивідуальний акт - акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк ( пункт 19 частини 1 ст. 4 КАС України).
Відтак, оскаржуване рішення відповідача є індивідуальним актом, яке прийнято Лазурненської селищної ради на виконання владних управлінських функцій та стосується Комунального підприємства Лазурне Лазурнянської селищної ради.
Відповідно до частини першої статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Пунктом 8 частини першої статті 4 КАС України позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду.
Відповідно до пунктів 4, 5 частини п`ятої статті 160 КАС України в позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.
Підставами позову є обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги щодо захисту права та охоронюваного законом інтересу. Підстави позову як елемент його змісту, повинні пояснювати, на підставі чого, тобто яких фактів (обставин) і норм якого закону позивач просить про захист свого права.
Гарантоване статтею 55 Конституції України й конкретизоване у законах України право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб стверджувальне порушення було обґрунтованим. Особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист.
Обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Суд захищає лише порушені, невизнані або оспорювані права, свободи та інтереси учасників адміністративних правовідносин. Порушення має бути реальним, стосуватися (зачіпати) зазвичай індивідуально виражених права чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.
Разом з тим, зі змісту позову неможливо встановити яким чином оскаржуване рішення порушує права позивача та які негативні наслідки створює дане рішення для позивача на момент звернення до суду.
Відповідно до ч. 13 ст. 171 КАС України, суддя, встановивши після відкриття провадження у справі, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 160, 161 цього Кодексу, постановляє ухвалу не пізніше наступного дня, в якій зазначаються підстави залишення заяви без руху, про що повідомляє позивача і надає йому строк для усунення недоліків, який не може перевищувати п`яти днів з дня вручення позивачу ухвали.
За таких обставин, позовна заява відповідно до частини 13 ст. 171 КАС України підлягає залишенню без руху із встановленням позивачу строку для усунення її недоліків.
Керуючись статтями160-162,169,241-243,248 КАС України, суддя
ухвалила :
Залишити позовну заяву без руху.
Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом десяти днів з дня вручення даної ухвали, шляхом надання нової редакції позовної заяви з зазначенням прав, які він вважає порушеними внаслідок прийняття Лазурненською селищною радою Скадовського району Херсонської області оскаржуваних пунктів рішення № 140 Про закріплення об`єкту благоустрою Комунальний пляж за КП Лазурне ЛСР від 25 березня 2021 року та Додатку №1 до нього, який є актом індивідуальної дії.
Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із вказівкою на номер справи 663/2534/21 та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
У разі невиконання цієї ухвали, позовна заява буде вважатися неподаною та повернута позивачу.
Ухвала окремо не оскаржується.
Суддя В.А. Дубровна
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.12.2021 |
Оприлюднено | 04.01.2022 |
Номер документу | 102389879 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Дубровна В.А.
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Дубровна В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні