1Справа № 335/5369/20 1-кс/335/5930/2021
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 листопада 2021 року м. Запоріжжя
Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП у Запорізькій області ОСОБА_3 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до ЄРДР за № 42019081120000040 від 25.04.2019, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СУГУНП уЗапорізькій області ОСОБА_3 звернувся до Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя з клопотанням, щодо надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів.
В обґрунтовування поданого клопотання слідчий СУ ГУНП у Запорізькій області зазначив, що у вересні 2015 року ІНФОРМАЦІЯ_1 уклала з Європейським Союзом грантову угоду (контракт № 2015/358-554) на реалізацію проекту «Створення комплексної системи надання допомоги вимушеним переселенцям з АТО та громаді міста Бердянськ». Проект мав на меті реконструкцію двох комунальних будівель для ІНФОРМАЦІЯ_2 1,3 млн. євро (близько 32 млн. грн. за курсом НБУ на початок вересня 2016 року). З цієї суми 90 % гроші західних партнерів, решта місцевої громади. На виконання зазначеного проекту була створена комісія з уповноважених осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі ІНФОРМАЦІЯ_4 ), якою на конкурсній основі було обрано переможцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 . За результатами зазначеного конкурсу 20.07.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_4 код ЄДРПОУ НОМЕР_2 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (підрядник) було укладено договір підряду № 15 по об`єкту будівництва: «Реконструкція будинку по АДРЕСА_1 » на загальну суму 22 626 925,00 грн. Загальна сума за цим договором, яка була перерахована протягом 2017-2018 років на рахунок отримувача ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі поданих ВК БМР платіжних доручень відповідно до зареєстрованих в органі казначейства рахунків та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, становить 22 626 925,00 грн. Крім того встановлено, що на реалізацію зазначеного проекту 05.07.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_4 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (підрядник) було укладено договір підряду № 10 по об`єкту будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_2 ». У відповідності до висновку аналітичного дослідження № 82/08-01-08-02-05/33609949 від 28.07.2021 проведеного ІНФОРМАЦІЯ_6 про результати дослідження фінансової-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 встановлено, що генпідрядником для виконання договору підряду № 15 від 20.07.2017 по об`єкту будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_1 » були залучені субпідрядні організації за допомогою яких використано 84,7 % фінансування, на загальну суму 20 854 721,89 грн. у тому числі ПДВ 3 475 786,98 грн. При цьому обсяг постачання робіт ФОП ОСОБА_4 , ІПН НОМЕР_3 в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », з реконструкції будівлі по АДРЕСА_1 за період з 01.02.2018 по 11.10.2018, склав 13 452 132,46 грн. у тому числі ПДВ 2 242 022,08 грн. За вказаними правовідносинами між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ФОП ОСОБА_4 укладено договір субпідряду № 20/12 від 26.12.2017, сума якого складає 9 602 942 грн. Також встановлено, що ФОП ОСОБА_4 для надання послуг з будівництва закуповує відповідні матеріали (цемент, фарбу, гайки саморізи, свердла, муфти, хомути, електроди, відрізні круги та ін.). Аналізом зареєстрованих в єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН) податкових накладних встановлено, що протягом 2018 року в період взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в адресу ФОП ОСОБА_4 постачальниками виписані податкові накладні на поставку метизів, металовиробів, будівельних матеріалів, сантехніки, електротоварів та ін. на загальну суму 9 048 898,72 грн. у т.ч. ПДВ 1 507 414,62 грн. Крім того, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » згідно ЄРПН надав послуги ФОП ОСОБА_4 з організації праці субпідрядника при виконанні робіт з реконструкції будівлі по АДРЕСА_1 на загальну суму 249 789,66 грн. у т.ч. ПДВ 41 631,61 грн.
З метою встановлення вартості, об`ємів виконаних будівельних робіт субпідрядником ФОП ОСОБА_4 , вартості придбаних матеріалів, для подальшого їх аналізу з інформацією зазначеною ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в актах виконаних робіт, під час досудового розслідування, слідчий просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ФОП ОСОБА_4 ІПН НОМЕР_3 по правовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та іншими суб`єктами господарювання, які були постачальниками товарів.
Слідчий клопотання підтримав, про що надав відповідну заяву.
Представник особи, у володінні якої перебувають зазначені у клопотанні документи, в судове засідання не з`явився.
Розглянувши клопотання, перевіривши наданні матеріали до клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
У провадженні СУ ГУНП у Запорізькій області знаходиться кримінальне провадження, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019081120000040 від 25.04.2019, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.
Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ФОП ОСОБА_4 укладено договір субпідряду № 20/12 від 26.12.2017, сума якого складає 9 602 942 грн. Також встановлено, що ФОП ОСОБА_4 для надання послуг з будівництва закуповує відповідні матеріали (цемент, фарбу, гайки саморізи, свердла, муфти, хомути, електроди, відрізні круги та ін.).
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Зазначені слідчим обставини вказують на наявність достатніх підстав для задоволення клопотання про надання тимчасового доступу до документів зазначених у клопотанні, які перебувають у володінні ФОП ОСОБА_4 , ІПН НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 , з можливістю вилучення копій завірених належним чином, оскільки вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СУ ГУНП у Запорізькій області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл на тимчасовий доступ та можливість слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_5 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_6 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_7 , старшому слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_8 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_9 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_10 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_11 , вилучити копії документів завірених належним чином, які знаходяться у володінні ФОП ОСОБА_4 , ІПН НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 , а саме:
- договори з додатками та додатковими угодами, проектно-кошторисної документації, договірної ціни, дефектних актів, акти прийняття виконаних будівельних робіт, форми № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт/та витрат/, форми КБ-3, акти на закриття прихованих робіт, актів прийому об`єкта в експлуатацію, інших актів, проектів виконання робіт, виконавчої документації, видаткових накладних щодо придбання будівельних матеріалів, сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, технічних свідоцтв, паспортів, протоколів випробувань, платіжних документів, журналів виконання робіт, загальних журналів робіт, матеріалів листування, у тому числі щодо узгодження вартості будівельних матеріалів, календарний план (додаток № 1), документів на підтвердження здачі в обумовлені строки об`єкт в експлуатацію, документів гарантії якості виконаних робіт, декларації про початок виконання робіт та готовності об`єкта до експлуатації, документів отримання дозволу на виконання будівельних робіт, повідомлення, пропозиції з відповідними розрахунками щодо виконання додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, у тому числі договору з приводу організації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » праці ФОП ОСОБА_4 , договору субпідряду № 20/12 від 26.12.2017 з усіма додатками, додатковими угодами та іншими документами по взаємовідносинам між ФОП ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по об`єкту будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_1 »;
- договори з додатками та додатковими угодами, видаткові накладні, акти приймання-передачі, сертифікати якості, сертифікати відповідності, технічні свідоцтва, паспорти, протоколи випробувань, платіжні документи, специфікації, матеріали листування, а також інші документи по правовідносинам укладеним між ФОП ОСОБА_4 та суб`єктами господарювання в період часу з 01.01.2018 по 31.12.2019 з приводу придбання та подальшого використання матеріалів по об`єкту будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_1 »;
- виписки оборотно-сальдової відомості по рахунку № НОМЕР_4 по взаємовідносинам ФОП ОСОБА_4 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та іншими суб`єктами господарювання, в період часу з 01.01.2018 по 31.12.2019;
- виписки руху коштів по всім наявним рахункам відкритих у банківських установах та оформлених на ФОП ОСОБА_4 із зазначенням призначення платежів, дат і розшифровок проведених операцій, номерів документів та призначення платежів, повних даних платників і одержувачів грошових коштів за період з 01.01.2018 по 31.12.2019.
Встановити строк дії вказаної ухвали до 25 січня 2022 року.
Умисне невиконання ухвали суду тягне за собою кримінальну відповідальність, передбачену ст. 382 КК України.
Ухвала є остаточною і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2021 |
Оприлюднено | 21.05.2024 |
Номер документу | 101582118 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Крамаренко І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні