1Справа № 335/5369/20 1-кс/335/5932/2021
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 листопада 2021 року м. Запоріжжя
Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП у Запорізькій області ОСОБА_3 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до ЄРДР за № 42019081120000040 від 25.04.2019, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СУГУНП уЗапорізькій області ОСОБА_3 звернувся до Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя з клопотанням, щодо надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів.
В обґрунтовування поданого клопотання слідчий СУ ГУНП у Запорізькій області зазначив, що у вересні 2015 року ІНФОРМАЦІЯ_1 уклала з Європейським Союзом грантову угоду (контракт № 2015/358-554) на реалізацію проекту «Створення комплексної системи надання допомоги вимушеним переселенцям з АТО та громаді міста Бердянськ». Проект мав на меті реконструкцію двох комунальних будівель для ІНФОРМАЦІЯ_2 1,3 млн. євро (близько 32 млн. грн. за курсом НБУ на початок вересня 2016 року). З цієї суми 90 % гроші західних партнерів, решта місцевої громади. На виконання зазначеного проекту була створена комісія з уповноважених осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі ІНФОРМАЦІЯ_4 ), якою на конкурсній основі було обрано переможцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 . За результатами зазначеного конкурсу 20.07.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_4 код ЄДРПОУ НОМЕР_2 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (підрядник) було укладено договір підряду № 15 по об`єкту будівництва: «Реконструкція будинку по АДРЕСА_1 » на загальну суму 22 626 925,00 грн. Загальна сума за цим договором, яка була перерахована протягом 2017-2018 років на рахунок отримувача ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі поданих ВК БМР платіжних доручень відповідно до зареєстрованих в органі казначейства рахунків та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, становить 22 626 925,00 грн. Крім того встановлено, що на реалізацію зазначеного проекту 05.07.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_4 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (підрядник) було укладено договір підряду № 10 по об`єкту будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_2 ». У відповідності до висновку аналітичного дослідження № 82/08-01-08-02-05/33609949 від 28.07.2021 проведеного ІНФОРМАЦІЯ_6 про результати дослідження фінансової-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 встановлено, що генпідрядником для виконання договору підряду № 10 від 05.07.2017 по об`єкту будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_2 » було залучено субпідрядну організацію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , якою у відповідності до постачання робіт та послуг виписані податкові накладні на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на загальну суму 1 800 413,65 грн. у тому числі ПДВ 300 068,94 грн. За вказаними правовідносинами між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » укладено договір № 10/17 від 13.07.2017. Під час аналітичного дослідження встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » окрім виконання робіт також здійснювало придбання різноманітного устаткування, яке використовувалось в об`єкті будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_2 ». Так, при аналізі єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН) не встановлено отримання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » від постачальників устаткування на загальну суму 314 180 грн., а саме змішувальних груп Meibas, сонячної насосної групи Meibas та панелей гельованих. Згідно зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в період з 01.01.2017 по 31.12.2017, були придбані водонагрівачі та бойлери гарячого водопостачання, з яких найдорожчий коштує 30 498,71 грн. без урахування ПДВ, які придбано у кількості 3 шт. у ПП « ОСОБА_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 . При цьому згідно актів приймання виконаних будівельних робіт, відпускна ціна Електроводонагрівника (1 шт.), встановленого при виконані робіт з реконструкції будівлі по АДРЕСА_2 , складає 64 933 грн. Таким чином різниця у вартості складає 34 434,29 грн. Також згідно зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в період з 01.01.2017 по 31.12.2017, були придбані котли газові, з яких найдорожчий коштує 64 116,25 грн. без урахування ПДВ, які придбано у кількості 2 шт. у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_5 . При цьому згідно актів приймання виконаних будівельних робіт, відпускна ціна котла газового за 1 шт., встановленого при виконані робіт з реконструкції будівлі по АДРЕСА_2 , складає 105 837 грн. (встановлено 2 шт.). Таким чином різниця у вартості складає 83 441,50 грн. за 2 шт. Таким чином, з огляду на викладене, зазначені факти свідчать про те, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » штучно завищували вартість товарів на виконання договору підряду № 10 від 05.07.2017, тим самим привласнювали бюджетні кошти виділені на втілення та реалізацію грантової угоди та проекту.
У зв`язку з вищевикладеним, під час досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 по правовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », щодо реалізації зазначеного товару та іншими суб`єктами господарювання, які були постачальниками товарів, які є необхідними для встановлення усіх важливих обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з чим, слідчий звернувся з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у зазначеному товаристві.
Слідчий клопотання підтримав, про що надав відповідну заяву.
Представник особи, у володінні якої перебувають зазначені у клопотанні документи, в судове засідання не з`явився.
Розглянувши клопотання, перевіривши наданні матеріали до клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
У провадженні СУ ГУНП у Запорізькій області знаходиться кримінальне провадження, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019081120000040 від 25.04.2019, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.
Встановлено, що генпідрядником для виконання договору підряду № 10 від 05.07.2017 по об`єкту будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_2 » було залучено субпідрядну організацію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , якою у відповідності до постачання робіт та послуг виписані податкові накладні на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на загальну суму 1 800 413,65 грн. у тому числі ПДВ 300 068,94 грн. За вказаними правовідносинами між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » укладено договір № 10/17 від 13.07.2017.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Зазначені слідчим обставини вказують на наявність достатніх підстав для задоволення клопотання про надання тимчасового доступу до документів зазначених у клопотанні, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 , з можливістю вилучення копій завірених належним чином, оскільки вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СУ ГУНП у Запорізькій області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл на тимчасовий доступ та можливість слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_5 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_6 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_7 , старшому слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_8 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_9 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_10 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_11 , вилучити копії документів завірених належним чином, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 , а саме:
- договори з додатками та додатковими угодами, видаткові накладні, акти приймання-передачі, сертифікати якості, сертифікати відповідності, технічні свідоцтва, паспорти, протоколи випробувань, платіжні документи, специфікації, матеріали листування, а також інші документи по правовідносинам укладеним між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та суб`єктами господарювання, у період часу з 01.01.2017 по 31.12.2017, щодо придбання та продажу наступного устаткування: змішувальна група Meibas 1 у кількості 2 шт., змішувальна група Meibas 1 у кількості 1 шт., сонячна насосна група Meibas у кількості 1 шт., панелі гельовані у кількості 2 шт.;
- договори з додатками та додатковими угодами, проектно-кошторисну документацію, договірної ціни, дефектних актів, актів прийняття виконаних будівельних робіт, форми № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт/та витрат/, форми КБ-3, акти на закриття прихованих робіт, актів прийому об`єкта в експлуатацію, інших актів, проектів виконання робіт, виконавчої документації, видаткових накладних щодо придбання будівельних матеріалів, сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, технічних свідоцтв, паспортів, протоколів випробувань, платіжних документів, журналів виконання робіт, загальних журналів робіт, матеріалів листування, у тому числі щодо узгодження вартості будівельних матеріалів, календарний план (додаток № 1), документів на підтвердження здачі в обумовлені строки об`єкт в експлуатацію, документів гарантії якості виконаних робіт, декларації про початок виконання робіт та готовності об`єкта до експлуатації, документів отримання дозволу на виконання будівельних робіт, повідомлення, пропозиції з відповідними розрахунками щодо виконання додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, у тому числі договору № 10/17 від 13.07.2017 з усіма додатками, додатковими угодами та іншими документами по взаємовідносинам між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по об`єкту будівництва: «Реконструкція будівлі по АДРЕСА_2 »;
- договори з додатками та додатковими угодами, видаткові накладні, акти приймання-передачі, сертифікати якості, сертифікати відповідності, технічні свідоцтва, паспорти, протоколи випробувань, платіжні документи, специфікації, матеріали листування, а також інші документи по правовідносинам укладеним між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ПП « ОСОБА_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » код ЄДРПОУ НОМЕР_8 , в період часу з 01.01.2017 по 31.12.2017 з приводу придбання та поставки водонагрівачів та бойлерів;
- договори з додатками та додатковими угодами, видаткові накладні, акти приймання-передачі, сертифікати якості, сертифікати відповідності, технічні свідоцтва, паспорти, протоколи випробувань, платіжні документи, специфікації, матеріали листування, а також інші документи по правовідносинам укладеним між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , у період часу з 01.01.2017 по 31.12.2017, з приводу придбання та поставки котлів газових;
- виписку оборотно-сальдової відомості по рахунку № НОМЕР_9 по взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , ПП « ОСОБА_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » код ЄДРПОУ НОМЕР_8 , у період часу з 01.01.2017 по 31.12.2017;
- виписки руху коштів по всім наявним рахункам відкритих у банківських установах та оформлених на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » із зазначенням призначення платежів, дат і розшифровок проведених операцій, номерів документів та призначення платежів, повних даних платників і одержувачів грошових коштів за період з 01.07.2017 по 31.12.2019;
- копію статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , накази про призначення на посаду, посадові інструкції, трудові договори директора, а також посадових осіб, які від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », підписували документи по вищезазначеним правовідносинам.
Встановити строк дії вказаної ухвали до 25 січня 2022 року.
Умисне невиконання ухвали суду тягне за собою кримінальну відповідальність, передбачену ст. 382 КК України.
Ухвала є остаточною і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2021 |
Оприлюднено | 21.05.2024 |
Номер документу | 101582120 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Крамаренко І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні