Рішення
від 06.12.2021 по справі 409/1072/21
ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Троїцький районний суд Луганської області

Справа № 409/1072/21

Провадження №2/433/351/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.12.2021 року

Троїцький районний суд Луганської області у складі:

головуючого судді Гавалешка П.С.,

за участю секретаря судового засідання Рєзнікової Л.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження в залі суду смт. Троїцьке цивільну справу за позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області до Троїцької державної нотаріальної контори Луганської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) про визнання неправомірною та скасування постанови про відмову у вчиненні нотаріальної дії

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся до суду з відповідним позовом, в обгрунтування якого зазначив, що 29 червня 2001 року Правлінням Національного банку України винесено постанову № 249 Про відкликання ліцензії на здійснення банківських операцій та ліквідацію Акціонерного комерційного агропромислового банку Україна , якою було відкликано ліцензію та ініційовано процес ліквідації Акціонерного комерційного агропромислового банку Україна . Рішенням комісії НБУ з питань нагляду і регулювання діяльності банків від 13.04.2009 АКАПБ Україна виключено з Державного реєстру банків у зв`язку із завершенням ліквідаційної процедури. На підставі договору купівлі-продажу № 130-04/055/128 від 28.08.2003 Кабінетом Міністрів України було викуплено в складі об`єктів цілісного майнового банківського комплексу АКАПБ Україна приміщення за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Троїцького району Луганської області. Відповідно до розпорядження КМУ від 13.10.2003 № 599-р Про використання викупленого майна Акціонерного комерційного агропромислового банку Україна , об`єкти цілісного майнового банківського комплексу Акціонерного комерційного агропромислового банку Україна передаються до сфери управління (в оперативне управління) державних органів. Відповідно до Додатку вказаного розпорядження, Пенсійному фонду України було передано: будівля (Пенсійний відділення), площею 1102 кв.м., двоповерхова цегляна з гаражем, розташована за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області; гараж, площею 33 кв.м., розташований за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області. 21 грудня 2016 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 988 Про деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України , згідно якої управління Пенсійного фонду України в Троїцькому районі Луганської області реорганізовується шляхом злиття в Білокуракинське об`єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області. Відповідно до Витягу з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо державного майна від 03.09.2020, на балансі Білокуракинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Луганської області знаходиться адмінбудівля (інвент. № 10232000001), гараж (інвент. № 10232000004) та котельня (інвент. № 10232000004) за адресою: Луганська область, смт. Троїцьке, пр. Перемоги, б. 77. Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна від 30.10.2020 встановлено, що на нерухоме майно за адресою: пр.Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області, накладено обтяження у вигляді заборони. Заборона накладена у 1999 році Троїцькою державною нотаріальною конторою та перенесена реєстратором Троїцької державної нотаріальної контори до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна 02.12.2005 за реєстраційним номером 2655400 на власника АКАПБ Україна на підставі повідомлення б/н, тобто після того, як було укладено договір купівлі-продажу. Заборона на відчуження нерухомого майна є перешкодою для реєстрації права оперативного управління майном. 15 квітня 2021 року Білокуракинським об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України Луганської області направлено лист до Троїцької державної нотаріальної контори про зняття заборони на відчуження вищезазначеного нерухомого майна, як такої, що є неактуальною. 23 квітня 2021 року надійшла постанова про відмову у вчиненні нотаріальної дії, якою у знятті заборони відмовлено, оскільки копії документів, на підставі яких було накладено заборону, знаходяться на зберіганні в Луганському обласному державному нотаріальному архіві в м. Луганську. Вважають дану постанову неправомірною, просять її скасувати та зобов`язати Троїцьку державну нотаріальну контору зняти заборону на об`єкт нерухомого майна шляхом внесення відповідних змін до Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна.

Ухвалою Троїцького районного суду Луганської області від 16.06.2021 року відкрито провадження в даній справі.

В судове засідання позивач свого представника не направили.

Відповідач в судове засідання свого представника не направили, про розгляд справи повідомлялись належним чином. Причина неявки суду не відома.

Виходячи з вищевикладеного, а також положень ч.3 ст.211 Цивільного процесуального кодексу України (далі - ЦПК України), суд вважає, що судовий розгляд справи можливий за відсутності осіб, які беруть участь у справі.

У зв`язку з неявкою в судове засідання всіх осіб, які беруть учать у справі, у відповідності до вимог ст. 247 ЦПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснюється.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає можливим задовольнити позовні вимоги в повному обсязі з таких підстав.

Судовим розглядом встановлено, що 29 червня 2001 року Правлінням Національного банку України винесено постанову № 249 Про відкликання ліцензії на здійснення банківських операцій та ліквідацію Акціонерного комерційного агропромислового банку Україна , якою було відкликано ліцензію та ініційовано процес ліквідації Акціонерного комерційного агропромислового банку Україна . Рішенням комісії НБУ з питань нагляду і регулювання діяльності банків від 13.04.2009 АКАПБ Україна виключено з Державного реєстру банків у зв`язку із завершенням ліквідаційної процедури.

На підставі договору купівлі-продажу № 130-04/055/128 від 28.08.2003 Кабінетом Міністрів України було викуплено в складі об`єктів цілісного майнового банківського комплексу АКАПБ Україна приміщення за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Троїцького району Луганської області .

Відповідно до розпорядження КМУ від 13.10.2003 № 599-р Про використання викупленого майна Акціонерного комерційного агропромислового банку Україна , об`єкти цілісного майнового банківського комплексу Акціонерного комерційного агропромислового банку Україна передаються до сфери управління (в оперативне управління) державних органів (а.с. 11).

Відповідно до Додатку вказаного розпорядження, Пенсійному фонду України було передано, зокрема: будівля (Пенсійний відділення), площею 1102 кв.м., двоповерхова цегляна з гаражем, розташована за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області; гараж, площею 33 кв.м., розташований за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області (а.с. 12-14).

Згідно акту приймання-передачі нерухомого майна Троїцького ТВБВ Луганської дирекції Банку Україна , що реалізоване згідно договору купівлі-продажу від 28.08.2003, управлінням Пенсійного фонду України у Троїцькому районі Луганської області в особі начальника управління Бондаревої О.В. прийнято від представника продавця в особі регіонального уповноваженого ліквідатора Банку Україна в Луганській області Альохіна М.О. нерухоме майно у складі: службове приміщення відділення з прибудовою, гаражем та огорожею за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області (а.с. 15).

21 грудня 2016 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 988 Про деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України , згідно якої управління Пенсійного фонду України в Троїцькому районі Луганської області реорганізовується шляхом злиття в Білокуракинське об`єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області.

Відповідно до Витягу з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо державного майна від 03.09.2020, на балансі Білокуракинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Луганської області знаходиться адмінбудівля (інвент. № 10232000001), гараж (інвент. № 10232000004) та котельня (інвент. № 10232000004) за адресою: Луганська область, смт. Троїцьке, пр. Перемоги, б. 77 (а.с. 16).

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна від 30.10.2020 встановлено, що на нерухоме майно за адресою: пр.Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області, накладено обтяження у вигляді заборони. Заборона накладена у 1999 році Троїцькою державною нотаріальною конторою та перенесена реєстратором Троїцької державної нотаріальної контори до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна 02.12.2005 за реєстраційним номером 2655400 на власника АКАПБ Україна на підставі повідомлення б/н, тобто після того, як було укладено договір купівлі-продажу (а.с. 17-18).

Позивач зазначає, що заборона на відчуження нерухомого майна є перешкодою для реєстрації права оперативного управління майном.

15 квітня 2021 року Білокуракинським об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України Луганської області направлено лист до Троїцької державної нотаріальної контори про зняття заборони на відчуження вищезазначеного нерухомого майна, як такої, що є неактуальною (а.с. 19).

23 квітня 2021 року на адресу Білокуракинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Луганської області надійшла постанова про відмову у вчиненні нотаріальної дії, якою у знятті заборони відмовлено, оскільки копії документів, на підставі яких було накладено заборону, знаходяться на зберіганні в Луганському обласному державному нотаріальному архіві в м. Луганську (а.с. 20).

Відповідно до статті 3 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , державна реєстрація прав є обов`язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав. Держава гарантує достовірність зареєстрованих прав на нерухоме майно. Права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону, запис про скасування державної реєстрації прав до державного реєстру прав вноситься у разі скасування на підставі рішення суду документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав.

Згідно ст. 182 ЦК України, право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Відповідно до ст. 1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод (1950 р.), ратифікованою Законом від 17 липня 1997 р. № 475/97-ВР (далі Конвенція), зокрема ст. 1 Першого протоколу до неї (1952 р.) передбачено право кожної фізичної чи юридичної особи безперешкодно користуватися своїм майном, не допускається позбавлення особи її власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права, визнано право держави на здійснення контролю за користуванням майном відповідно до загальних інтересів або для забезпечення сплати податків чи інших зборів або штрафів.

Зазначені принципи сформульовано і в рішенні Європейського Суду з прав людини у справі Спорронг і Лоннрот проти Швеції (23 вересня 1982 р.), відповідно до якого суд повинен визначити, чи було дотримано справедливий баланс між вимогами інтересів суспільства і вимогами захисту основних прав людини. Забезпечення такої рівноваги є невід`ємним принципом Конвенції в цілому і також відображено у структурі ст. 1 Першого протоколу.

Гарантії здійснення права власності та його захисту закріплено й у вітчизняному законодавстві. Так, відповідно до ч. 4 ст. 41 Конституції України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Згідно з усталеною практикою Європейського Суду з прав людини - стаття 1 Першого протоколу до Конвенції містить три окремі норми: перша, що виражається в першому реченні першого абзацу та має загальний характер, закладає принцип мирного володіння майном. Друга норма, що міститься в другому реченні того ж абзацу, охоплює питання позбавлення права власності та обумовлює його певними критеріями. Третя норма, що міститься в другому абзаці, визнає право договірних держав, серед іншого, контролювати використання майна в загальних інтересах. Друга та третя норми, які стосуються конкретних випадків втручання у право мирного володіння майном, повинні тлумачитися у світлі загального принципу, закладеного першою нормою (див., серед інших джерел, рішення у справі Вістіньш і Препьолкінс проти Латвії , заява № 71243/01, п. 93, від 25 жовтня 2012 року). Суд наголошує на тому, що перша та найбільш важлива вимога статті 1 Першого протоколу до Конвенції полягає у тому, що будь-яке втручання державного органу у право на мирне володіння майном повинно бути законним (див. рішення у справі Іатрідіс проти Греції (Iatridis v. Greece) [ВП], заява № 31107/96, п. 58, ECHR 1999-II). Вимога щодо законності у розумінні Конвенції вимагає дотримання відповідних положень національного законодавства та відповідності принципові верховенства права, що включає свободу від свавілля (див. рішення у справі Антріш проти Франції , від 22 вересня 1994 року, Series А № 296-А, п. 42, та Кушоглу проти Болгарії (Kushoglu v. Bulgaria), заява № 48191/99, пп. 49-62, від 10 травня 2007 року).

Статтями 316-320, 321, 328 ЦК України передбачено, що правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. На зміст права власності не впливають місце проживання власника та місцезнаходження майна. Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Держава - не втручається у здійснення власником права власності.

Право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

Право власності набувається на підставах, що не заборонені Законом, зокрема із правочинів і вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із Закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.

Відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.06.1999 р. № 31/5, зареєстрованим в Мін`юсті 10.06.1999 р. за № 364/3657, реєстр заборон це електронна база даних, яка містить відомості про обтяження нерухомого майна, а саме: накладені заборони та арешти нерухомого майна; вилучення записів про заборони відчуження та арешти нерухомого майна; тимчасові застереження щодо нерухомого майна та видані витяги з реєстру заборон.

Реєстраторами реєстру заборон є державні нотаріальні контори, державні нотаріальні архіви, приватні нотаріуси, які уклали відповідні договори з адміністратором і мають повний доступ до реєстру заборон через комп`ютерну мережу; державне підприємство Інформаційний центр Міністерства юстиції України та його регіональні філії в частині внесення відомостей щодо податкових застав та арештів, накладених органами державної влади.

У відповідності до ст.34 Закону України Про нотаріат накладення або зняття заборон є нотаріальною дією, вчинення яких в Україні покладається на нотаріусів, які працюють в державних нотаріальних конторах, державних нотаріальних архівах або займаються приватною нотаріальною діяльністю.

Відповідно до ст. 73 Закону України Про нотаріат , нотаріус за місцем розташування жилого будинку, квартири, дачі, садового будинку, гаража, іншого нерухомого майна чи місцем розташування земельної ділянки, або за місцезнаходженням однієї із сторін правочину накладають заборону їх відчуження: за повідомленням установи банку, підприємства або організації про видачу громадянину позик (кредиту) на будівництво, капітальний ремонт чи купівлю жилого будинку (квартири); при посвідченні договору довічного утримання; при посвідченні договору про заставу жилого будинку, квартири, дачі, садового будинку, гаража, земельної ділянки, іншого нерухомого майна; за повідомленням іпотеко держателя; в усіх інших випадках, передбачених законом.

Згідно зі ст. 74 Закону України Про нотаріат , одержавши повідомлення установи банку, підприємства чи організації про погашення позики (кредиту), повідомлення про припинення іпотечного договору або договору застави, а також припинення чи розірвання договору довічного утримання, звернень органів опіки та піклування про усунення обставин, що обумовили накладення заборони відчуження майна дитини, нотаріус знімає заборону відчуження жилого будинку, квартири, дачі, садового будинку, гаража, земельної ділянки, іншого нерухомого майна.

Згідно з п.п.5.1. п.5 гл.15 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012 року за № 296/5. нотаріус, який накладав заборону, знімає заборону відчуження майна при одержанні повідомлення: кредитора про погашення позики; про припинення (розірвання, визнання недійсним) договору застави (іпотеки); про припинення договору іпотеки у зв`язку з набуттям іпотекодержателем права власності на предмет іпотеки з рахунок виконання основного зобов`язання, після припинення договору іпотеки у зв`язку з відчуженням іпотекодержателем предмета іпотеки; про припинення, розірвання, визнання недійсним договору ренти, довічного утримання (догляду), спадкового договору; органів опіки та піклування про усунення обставин що обумовили накладення заборони відчуження майна дитини; про скасування рішення суду про оголошення фізичної особи померлою або закінчення п`ятирічного строку з часу видачі свідоцтва про право на спадщину, на майно особи, оголошеної померлою; про смерть другого з подружжя, що склали спільний заповіт; в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до п. 74,75 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 № 868 для проведення державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення обтяжень таких речових прав, та інші документи, визначені цим Порядком. Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно, є: рішення суду щодо обтяження речових прав на нерухоме майно, що набрало законної сили; рішення державного виконавця щодо обтяження речових прав на нерухоме майно; інші акти відповідних органів державної влади та посадових осіб згідно із законом.

Відповідно до п.п.2.1.1 п.2.1 Положення про Єдиний держаний реєстр заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.06.1999 р. № 31/5, зареєстрованим в Мін`юсті 10.06.1999 р. за № 364/3657, підставами для внесення до реєстру заборон відомостей про накладення (зняття) заборони та арештів на об`єкти нерухомого майна є накладення (зняття) державною нотаріальною конторою або приватним нотаріусом реєстратором заборони відчуження на об`єкти нерухомого майна.

Відомості про обтяження об`єкта вказаного вище нерухомого майна були внесені Троїцькою державною нотаріальною конторою, та перенесена реєстратором Троїцької державної нотаріальної контори до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна 02.12.2005 за реєстраційним номером 2655400, а отже вилучення запису повинно відбуватись за правилами, встановленими п.п.2.1.1 п.2.1 Положення.

Згідно п.5 глави 15 розділу II Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012 р. № 296/5 нотаріус, який наклав заборону, знімає заборону відчуження майна за рішенням суду.

Відтак, аналізуючи докази в їх сукупності, суд приходить до переконання, що позов підлягає до часткового задоволення шляхом скасування заборони відчуження об`єктів нерухомого майна: будівлі відділення, площею 1102 кв.м., двоповерхова цегляна з гаражем Пенсійний фонд, розташована за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області ; гараж, площею 33 кв.м., розташований за адресою: пр. Перемоги, б. 77, смт. Троїцьке Луганської області , оскільки наявність заборони на спірному майні є перешкодою для реєстрації права оперативного управління майном, а відповідачем, у свою чергу, не надано доказів на підтвердження існування підстав для заборони на відчуження спірного нерухомого майна.

Поряд з цим, позивачем не надано жодних належних та допустимих доказів порушення відповідачем - Троїцькою державною нотаріальною конторою прав позивача та вчинення даним відповідачем неправомірних дій. Тому суд приходить до переконання, що в задоволенні позовних вимог в частині визнання неправомірною та скасування постанови про відмову у вчиненні нотаріальної дії слід відмовити.

Керуючись ст. 182, 316-320, 321, 328 ЦК України, ст. 3-7, 10, 12, 81, 264, 265, 273, 352, 354 ЦПК України, суд

в и р і ш и в :

Позов Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області до Троїцької державної нотаріальної контори Луганської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) про визнання неправомірною та скасування постанови про відмову у вчиненні нотаріальної дії, задовольнити частково.

Скасувати внесену до Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна та зареєстровану реєстратором: Троїцькою державною нотаріальною конторою 02 грудня 2005 року за реєстраційним номером обтяження: 2655400 заборону (архівний запис), архівний номер: 2902450LUGANSK26, архівна дата: 15.11.2001, дата виникнення: 21.05.1999, № реєстра: 2, внутр. № 66012F302CF2502A2547 на об`єкт нерухомого майна, яке розташоване за адресою: проспект Перемоги, б.77, смт. Троїцьке Луганської області.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення із урахуванням п.п 15.5 п. 15 Перехідних положень ЦПК України.

Позивач: Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області, вул. Шевченка, б. 9, м. Сєвєродонецьк Луганської області, код ЄДРПОУ 21782461.

Відповідач: Троїцька державна нотаріальна контора Луганської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків), кв. Молодіжний, б. 19, смт. Троїцьке Луганської області, код ЄДРПОУ 41246789.

Суддя П.С.Гавалешко

06.12.21

СудТроїцький районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення06.12.2021
Оприлюднено06.12.2021
Номер документу101629475
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —409/1072/21

Ухвала від 06.12.2023

Цивільне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Окладнікова О. І.

Ухвала від 27.06.2023

Цивільне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Окладнікова О. І.

Ухвала від 27.06.2023

Цивільне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Окладнікова О. І.

Ухвала від 27.04.2023

Цивільне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Окладнікова О. І.

Рішення від 14.02.2022

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Гавалешко П. С.

Ухвала від 07.02.2022

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Гавалешко П. С.

Рішення від 06.12.2021

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Гавалешко П. С.

Ухвала від 15.11.2021

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Гавалешко П. С.

Ухвала від 07.09.2021

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Гавалешко П. С.

Ухвала від 16.06.2021

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Гавалешко П. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні