Рішення
від 14.12.2021 по справі 200/3615/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 грудня 2021 р. Справа№200/3615/21

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Аканова О.О., розглянувши в порядку загального позовного провадження у письмовому провадженні позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Азовмінводи» (місцезнаходження: 03057, Донецька область, м.Київ, вул.Антона Цедика, 16, код ЄДРПОУ 24650961) до Державної служби геології та надр України (місцезнаходження: 03057, Донецька область, м.Київ, вул.Антона Цедика, 16, код ЄДРПОУ 37536031) про визнання протиправним та скасування наказу «Про зупинення дії спеціальних дозволів та встановлення термінів на усунення порушень» від 14 серпня 2020 №346 в частині, що стосується товариства з обмеженою відповідальністю «Азовмінводи» ,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з вищевказаним позовом.

Позов обґрунтовано тим, що позивач вважає, що єдиним законним способом встановлення факту порушення ТОВ Азовмінводи особливих умов спеціального дозволу на користування надрами в частині надання звітних балансів запасів корисних копалин за формою 7-гр є проведення Держгеонадра заходу державного нагляду (контролю) в порядку передбаченому Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та складання за його результатами акту уніфікованої форми, що передбачено наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 26.06.2019 №229, в якому відображені відповідні порушення. Вважають, що відповідачем протиправно прийнято розпорядчий документ у формі наказу, яким застосовано санкцію у вигляді зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами, підставою для прийняття якого є виключно отримання листів ДНВП Геоінформ України .

Відповідач, заперечуючи проти позовних вимог, подав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що з метою отримання спеціального дозволу на користування надрами, відповідно до п.4 Особливих умов спеціального дозволу на користування надрами №2826 від 07.11.2002 надрокористувач зобов`язаний у встановленому порядку подавати до Державного науково-виробничого підприємства Державний інформаційно геологічний фонд України щорічні звіти про стан запасів корисних копалин за формою 7-гр. За результатами опрацювання листів від зазначеної установи, встановлено, що позивачем не подано звіти відповідної форми статистичної звітності. Зазначили, що спеціальний дозвіл за користування надрами містить Особливі умови відповідно до п.п.12 Порядку 615, дотримання яких є обов`язковим. Відповідачем до позивача направлено лист з проханням надати власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами. Інформації щодо згоди на анулювання спеціального дозволу на користування надрами від позивача не надходило. Отже самостійно анулювати спеціальний дозвіл не є можливим. У зв`язку з цим відповідач вважає, що діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, визначені чинним законодавством. Просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Ухвалою суду від 31 серпня 2021 року прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження в адміністративній справі; розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні без повідомлення сторін).

Ухвалою суду 22 вересня 2021 року розгляд справи вирішено здійснювати в порядку загального позовного провадження; продовжено підготовче засідання на тридцять днів з ініціативи суду; призначено підготовче засідання на 21 жовтня 2021 року о 10:30 год.

Ухвалою суду від 21 жовтня 2021 року відкладено підготовче судове засідання по адміністративній справі №200/3615/21-а на 23 листопада 2021 року о 11:00 год.

Ухвалою суду від 23 листопада 2021 року закрито підготовче провадження по адміністративній справі; призначено судовий розгляд по суті на 11:30 год. 14 грудня 2021 року.

Сторони до суду не з`явились, про час, місце, дату розгляду справи повідомлені належним чином.

Дослідивши наявні матеріали, всебічно та повно з`ясувавши всі обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВМІНВОДИ" (ТОВ "АЗОВМІНВОДИ") (код ЄДРПОУ 24650961) зареєстрована як юридична особа з 10 серпня 2005 року за адресою: Україна, 87503, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 48, корпус 3, квартира 25, із здійсненням видів діяльності за кодами КВЕД: 08.99 Добування інших корисних копалин та розроблення кар`єрів, н.в.і.у. (основний) 10.86 Виробництво дитячого харчування та дієтичних харчових продуктів 10.89 Виробництво інших харчових продуктів, н.в.і.у. 11.07 Виробництво безалкогольних напоїв; виробництво мінеральних вод та інших вод, розлитих у пляшки 22.22 Виробництво тари з пластмас 46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами 46.34 Оптова торгівля напоями 81.29 Інші види діяльності із прибирання 86.90 Інша діяльність у сфері охорони здоров`я 93.13 Діяльність фітнес-центрів 96.04 Діяльність із забезпечення фізичного комфорту 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах 52.10 Складське господарство 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна 36.00 Забір, очищення та постачання води.

Державна служба геології та надр України (далі - Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, який наділений функціями для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1174 (далі - Положення).

Відповідно до пункту 4 зазначеного Положення Державна служба геології та надр України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема:

- видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами);

- зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.

07 листопада 2002 року об`єкту ліцензування Азовське родовище (свердловина №8к) видано ліцензію (спеціальний дозвіл) на користування надрами № 2826 з метою видобування мінеральної лікувально-столової води «Молодецька» , для промислового розливу та внутрішнього застосування з лікувальною метою, власником ліцензії визначено товариства з обмеженою відповідальністю «Азовмінводи» , код ЄДРПОУ 24650961, місцезнаходження: 87503, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Київська, буд.48, корп.3, кв.25.

Державна служба геології та надр України ДНВП "ДІГФУ" надіслала лист від 03.07.2020 №08/303-1826 до Голови Державної служби геології та надр про те, що позивач станом на 03.07.2020 не направив до ДНВП "ДІГФУ" щорічну статистичну звітність за формою 7-гр. - Звітний баланс використання підземних вод.

14 серпня 2020 позивачем прийнято наказ №346, яким зупинено дію спеціальних дозволів на користування надрами, згідно з переліком, наведеним у додатку 1 до цього наказу; встановлено надрокористувачам терміни на усунення порушень законодавства про надра, згідно з переліком, наведеним у додатку 2 до цього наказу.

Згідно з витягу з переліку спеціальних дозволів на користування надрами, дію яких зупинено в додатку 1 до наказу Держгеонадр від 14.08.2020 №346 за реєстраційним номером « 37» зазначено 24650961 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВМІНВОДИ", надано 30 календарних днів на усунення порушень.

26.08.2020 на адресу відповідача позивачем надіслано лист з повідомленням про те, що наказ Держгеонадр (з додатками) розміщений на офіційному веб-сайті Державної служби геології та надр України. Зазначено, що інформацію на виконання наказу Держгеонадр необхідно надати до Держгеонадр. У разі ненадання інформації у визначений термін буде розглянуто питання щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами у встановленому законодавством порядку, повернувся за закінченням терміну зберігання №0411201974364.

Державна служба геології та надр України ДНВП "ДІГФУ" надіслала лист від 11.11.2020 №03/303-3539 до директора Департаменту державного геологічного контролю про те, що позивач не надає до ДНВП "ДІГФУ" звітність щодо балансу запасіва корисних копалин за формами 5-гр, 6-гр, 7-гр. за 2019 рік.

17.12.2020 позивачем на адресу відповідача надіслано лист з пропозицією у 15 денний строк надання Держгеокадастру власної позиції (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, згідно з спеціальним дозволом на користування надрами №2826 від 07.11.2002, який отримано згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення 0411202312713.

Вирішуючи спір, суд зазначає наступне.

Згідно частини першої та другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до пунктів 7 - 9 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг; позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду, а також суб`єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подано позов до адміністративного суду; відповідач - суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.

За змістом частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Так, статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно статті 1 Кодексу України про надра від 27 липня 1994 року №132/94-ВР (тут і далі в редакції на час виникнення спірних правовідносин) надра - це частина земної кори, що розташована під поверхнею суші та дном водоймищ і простягається до глибин, доступних для геологічного вивчення та освоєння.

Статтею 4 Кодексу України про надра визначено, що надра є виключною власністю Українського народу і надаються тільки у користування.

Згідно статті 13 Кодексу України про надра користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.

Положення про спеціальні дозволи на користування надрами наведені у статті 16 Кодексу України про надра.

Зокрема, згідно частини восьмої статті 16 Кодексу України про надра переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами, внесення до них змін, видача дублікатів, продовження терміну дії спеціальних дозволів на користування надрами, зупинення їх дії або анулювання, поновлення їх дії у разі зупинення здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр у встановленому законодавством порядку.

Статтею 56 Кодексу України про надра визначені основні вимоги в галузі охорони надр, а частиною першою статті 57 названого Кодексу передбачено, що у разі порушення вимог статті 56 та інших статей цього Кодексу користування надрами може бути обмежено, тимчасово заборонено (зупинено) або припинено центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або іншим державним органом, уповноваженим на застосування таких заходів реагування, в порядку, встановленому законодавством.

Центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра захисту довкілля та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр є Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) (пункт 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року №1174.

Повноваження Державної служби геології та надр України наведені у пункті 4 вказаного Положення, згідно підпунктів 9, 10 та 11 якого Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань: 9) видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); 10) зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення; 11) здійснює переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), внесення до них змін та видачу дублікатів, продовжує строк дії спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами).

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін регулює та визначає Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року №615.

Згідно пункту 21 Порядку №615 дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням Міндовкілля, Держпраці, МОЗ, Держекоінспекції, органів місцевого самоврядування, ДПС у разі: 1) порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; 2) виникнення внаслідок проведення робіт, пов`язаних з користуванням ділянкою надр, безпосередньої загрози життю чи здоров`ю працівників або населення; 3) невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища; 4) наявності підстав, передбачених Законом України «Про санкції» ; 5) невиконання умов висновків з оцінки впливу на довкілля та/або висновків державної екологічної експертизи; 6) відсутності висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи діяльності з видобування корисних копалин.

Дія дозволу також може бути зупинена органом з питань надання дозволу за поданням Міндовкілля за зверненням до Міндовкілля Держекоінспекції та/або її територіальних органів щодо невиконання умов висновків з оцінки впливу на довкілля та/або висновків державної екологічної експертизи, відсутності висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи діяльності з видобування корисних копалин.

Після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов`язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом.

Зупинення дії дозволу не звільняє надрокористувача від обов`язку проводити на ділянці надр роботи, пов`язані із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації або усуненням її наслідків.

Зупинення дії дозволу не є підставою для переривання строку його дії.

Дія дозволу поновлюється органом з питань надання дозволу після усунення надрокористувачем причин, що призвели до зупинення його дії.

У разі визнання за рішенням суду, що набрало законної сили, незаконним (безпідставним) зупинення дії та/або анулювання дозволу строк дії дозволу та відповідно строк користування надрами продовжується органом з питань надання дозволу на строк такого зупинення та/або анулювання.

Відповідно до частини першої пункту 24 Порядку №615 про надання, продовження строку дії, зупинення дії, поновлення дії, переоформлення, анулювання дозволу та внесення змін до нього Держгеонадра видає наказ, а Рада міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження.

Аналіз наведених норм матеріального права дає підстави для висновку про те, що за наявності передбачених законом підстав Державна служба геології та надр України має право видавати спеціальні дозволи на користування надрами, переоформлювати їх, видавати дублікати, продовжувати термін їх дії, зупиняти їх дію або анулювати, вносити до них зміни, поновлювати їх дію шляхом видання відповідних наказів. При цьому до повноважень Державної служби геології та надр України не належить скасування виданих нею ж наказів про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами. Водночас визначено, що після усунення надрокористувачем причин, що призвели до зупинення дії спеціального дозволи на користування надрами, Державна служба геології та надр України повинна поновити дію дозволу, а у разі визнання за рішенням суду, що набрало законної сили, незаконним (безпідставним) зупинення дії та/або анулювання дозволу Державна служба геології та надр України повинна продовжити строк дії дозволу та відповідно строк користування надрами на строк такого зупинення та/або анулювання.

Відповідно до п.24 постанови Кабінету міністрів України від від 30 травня 2011 р. №615 Про затвердження Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами про надання, продовження строку дії, зупинення дії, поновлення дії, переоформлення, анулювання дозволу та внесення змін до нього Держгеонадра видає наказ, а Рада міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження.

Таким чином, суд доходить висновку про те, що відповідачем встановлено порушення позивачем особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами в частині надання відповідних звітних балансів запасів корисних копалин за формою 5-гр, 6-гр, 7-гр, що передбачено Особливими умовами спеціального дозволу на користування надрами №2826 від 07.11.2002.

За таких підстав відповідачем прийнято відповідний наказ.

Відповідно до п.24 постанови Кабінету міністрів України від від 30 травня 2011 р. №615 Про затвердження Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами у разі визнання за рішенням суду, що набрало законної сили, незаконним (безпідставним) зупинення дії та/або анулювання дозволу строк дії дозволу та відповідно строк користування надрами продовжується органом з питань надання дозволу на строк такого зупинення та/або анулювання.

Суд зазначає, що Державна служба геології та надр України у справі №200/3615/21 звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Азовмінводи» про припинення право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозвілу на користування надрами №2826 від 07.11.2002 року.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 20 липня 2021 року в задоволенні позову відмовлено.

Рішення не набрало законної сили.

Ухвалою Першого апеляційного адміністративного суду від 08 листопада 2021 року апеляційне провадження у справі № 200/3615/21 за позовом Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю Азовмінводи про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу - зупинено до набрання законної сили судовим рішенням Донецького окружного адміністративного суду у справі № 200/3615/21 за зустрічним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Азовмінводи до Державної служби геології та надр України про визнання протиправним та скасування наказу Про зупинення дії спеціальних дозволів та встановлення термінів на усунення порушень від 14 серпня 2020 року № 346 в частині, що стосується Товариства з обмеженою відповідальністю Азовмінводи .

Таким чином, суд вважає, що при прийнятті оскаржуваного наказу, суб`єкт владних повноважень діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому правові підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

При цьому суд звертає увагу на те, що у позовній заяві не наведено норм матеріального права, на підставі яких, на думку позивача, відповідач не мав права приймати спірний наказ щодо зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами та, відповідно, які норми він порушив при його прийнятті.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку про безпідставність та необґрунтованість даного позову.

Керуючись статтями 2, 9, 72-78, 90, 139, 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

В задоволенні позову - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.О. Аканов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.12.2021
Оприлюднено17.12.2021
Номер документу101916674
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/3615/21

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 15.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Постанова від 19.07.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 19.07.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 14.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 11.11.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні