Постанова
від 21.12.2021 по справі 580/5731/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 580/5731/20 Суддя (судді) першої інстанції: Валентин ГАРАЩЕНКО

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2021 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі: судді-доповідача: Беспалова О. О., суддів: Ключковича В. Ю., Парінова А. Б., розглянувши у порядку письмового провадження у місті Києві апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у м. Києві на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12 липня 2021 року (місце ухвалення: місто Черкаси, час ухвалення: не зазначений, дата складання повного тексту: 12.07.2021) у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Престижбуд-Інвест" до Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, державного кадастрового реєстратора відділу у Драбівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дунаєва А.В., третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю Геодезмарк ИНТ про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Престижбуд-Інвест" звернулось до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, державного кадастрового реєстратора відділу у Драбівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дунаєва А.В., в якій, з урахуванням уточнення позовних вимог, просило суд:

- визнати протиправними дії Державного кадастрового реєстратора відділу у Драбівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дунаєва Андрія Віталійовича щодо державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002 площею 0,2660 га, цільове призначення - для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу);

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у м. Києві (вул. Велика Васильківська, буд. 69, м. Київ, 03150, код ЄДРПОУ 39802366) скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002 площею 0,2660 га, цільове призначення - для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу) з одночасним припиненням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо такої земельної ділянки.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 12 липня 2021 року позов задоволено частково.

Визнано протиправними дії Державного кадастрового реєстратора відділу у Драбівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дунаєва Андрія Віталійовича щодо державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002 площею 0,2660 га, цільове призначення - для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу).

Зобов`язано Головне управління Держгеокадастру у м. Києві скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002 площею 0,2660 га, цільове призначення - для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу) з одночасним закриттям поземельної книги щодо такої земельної ділянки.

В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій апелянт просить скасувати рішення суду першої інстанції та винести нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Свої вимоги апелянт обґрунтовує тим, що на час винесення рішення судом першої інстанції були відсутні підстави для скасування державної реєстрації земельної ділянки встановлені Законом, оскільки заяви на поділ зазначеної земельної ділянки протягом часу її існування від власника чи користувача не подавались; строк наданий чинним законодавством заявнику в особі ТОВ Геодезмарк ИНТ на здійснення державної реєстрації речових прав на спірну земельну ділянку не минув; проект землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки повністю відповідав вимогам чинного законодавства.

До Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив, у якому позивачем заперечено щодо задоволення вимог апеляційної скарги.

Крім того, позивачем до Шостого апеляційного адміністративного суду 21.12.2021 року подано додаткові письмові пояснення та докази, відповідно до змісту яких 31.08.2021 до Головного управління Держгеокадастру у м. Києві від ТОВ Геодезмарк ИНТ

Надійшла заява щодо скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002.

Ухвалами Шостого апеляційного адміністративного суду відкрито провадження за апеляційною скаргою Головного управління Держгеокадастру у м. Києві на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12 липня 2021 року та призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 21.12.2021 року.

Сторони, будучи належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду апеляційної скарги, з належними документами, що посвідчують право представників представляти їх інтереси, в судове засідання не з`явилися.

В судовому засіданні суду апеляційної інстанції постановлено про перехід до розгляду справи в порядку письмового провадження у відповідності до ст. 311 КАС України.

У відповідності до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю - доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів встановила таке.

Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, між товариством з обмеженою відповідальністю "Престижбуд-Інвест" та товариством з обмеженою відповідальністю "Міська Бізнес Група" 04 серпня 2017 року укладено договорів, на виконання останнім робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Серпуховський, 5.

Підставою для розробки проекту стали клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 03.07.2017 та лист-повідомлення на адресу Київської міської ради №03/17 від 04.08.2017 щодо розроблення проекту землеустрою.

Розроблений проект землеустрою погоджено Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно висновку за № 6738/0/012/09-18 від 09.08.2018, а також отримано висновок про погодження зазначеного проекту землеустрою в ГУ Держгеокадастру у Полтавській області від 07.11.2018 № 10060/88-18, згідно розподілу за принципом екстериторіальності.

Позивачем, 22 вересня 2020 року подано заяву про внесення відомостей до Державного земельного кадастру № ЗВ-9709612262020 разом з доданим до неї проектом землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Серпуховський, 5.

Рішенням державного кадастрового реєстратора відділу у Турківському районі Головного управління Держгеокадастру у Львівській області розглянуто вказану заяву та прийнято рішення №РВ-4601583832020 від 29.09.2020 про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру з тих підстав, що електронний документ не відповідає установленим вимогам, про що зазначено у протоколі проведення перевірки електронного документа.

У висновку до протоколу перевірки електронного документа №ПП-4601225592020 від 29.09.2020 вказано, що земельна ділянка, яка заявлена позивачем до реєстрації співпадає на 71,2465% із земельною ділянкою з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002.

За результатами запиту позивача щодо скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002, Головне управління Держгеокадастру у м. Києві листом №21-26-0.22-4209/2-20 від 07.10.2020 роз`яснило позивачу про відсутність підстав для скасування державної реєстрації земельної ділянки.

Окрім цього, за результатами звернення позивача до голови Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру щодо скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002, листом №ГЛ-179/0-862/6-20 від 12.10.2020 Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області на підставі доручення Держгеокадастру від 05.10.2020 №П-29771/0/15-20-ГЛ повідомило позивача, що 29.09.2020 державним кадастровим реєстратором відділу у Драбівському районі Головного управління Дунаєвим А.В. опрацьована заява ЗВ-9709979202020 про державну реєстрацію земельної ділянки відповідно до поданих документів ТОВ "ГЕОДЕЗМАРК ИНТ".

За результатами розгляду проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки вказаному товариству для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу) у пров. Серпуховському, 7 у Голосіївському районі м. Києва державним кадастровим реєстратором 29.09.2020 прийнято рішення про здійснення державної реєстрації земельної ділянки у відповідності до п. 111 Порядку та з врахуванням вимог Тимчасового порядку взаємодії між державними кадастровими реєстраторами територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру на період реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 №455.

В листі також зазначено, що проект землеустрою погоджено відповідно до вимог статті 186-1 Земельного кодексу України, а саме: містить погодження Департаменту містобудування та архітектури Київмістобудування виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.06.2019 №5981/0/012/27, Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.04.2020 №066-1371, та експерта державної експертизи Головного управління у Хмельницькій області від 13.04.2020 №5887/82-20.

На підставі наведеного Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області вказало, що державний кадастровий реєстратор діяв у межах повноважень та у спосіб, визначений законодавством, тому підстав для скасування державної реєстрації земельної ділянки немає.

Не погоджуючись із правомірністю державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає про таке.

В силу вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру врегульовано нормами Закону України "Про Державний земельний кадастр" від 7 липня 2011 року №3613-VI.

Згідно з положеннями ст. 1 цього Закону, державна реєстрація земельної ділянки це внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.

Відповідно до ст. 22 Закону України "Про Державний земельний кадастр" документи, які є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, мають відповідати законодавству.

Виходячи з положень ч. 4-6 ст. 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:

- заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;

- оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;

- документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа.

Заява з доданими документами надається заявником особисто чи уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення, а в разі подання заяви в електронній формі - надсилається засобами телекомунікаційного зв`язку.

Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви:

- перевіряє відповідність документів вимогам законодавства;

- за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є:

- розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора;

- подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі;

- невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

- знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Постановою Кабінету Міністрів України №1051 від 17 жовтня 2012 року затверджено Порядок ведення Державного земельного кадастру (далі - Порядок).

За змістом положень п. 4 Порядку ведення Державного земельного кадастру здійснює Держгеокадастр та його територіальні органи.

Держателем Державного земельного кадастру є Держгеокадастр.

Функції адміністратора Державного земельного кадастру виконує визначене Держгеокадастром за погодженням з Мінекономіки державне підприємство, яке належить до сфери управління Держгеокадастру.

До складу Держгеокадастру та його територіальних органів входять державні кадастрові реєстратори, які здійснюють внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей в межах повноважень, визначених Законом України "Про Державний земельний кадастр" та цим Порядком.

Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, а також відмову у внесенні або наданні відомостей.

Державний кадастровий реєстратор має посвідчення Державного кадастрового реєстратора і власну печатку, форми та опис яких визначаються Мінекономіки.

Пунктом 5 Порядку передбачено, що до складу Держгеокадастру та його територіальних органів входять державні кадастрові реєстратори, які здійснюють внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей в межах повноважень, визначених Законом України "Про Державний земельний кадастр" та цим Порядком.

Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, а також відмову у внесенні або наданні відомостей.

Державний кадастровий реєстратор має посвідчення Державного кадастрового реєстратора і власну печатку, форми та опис яких визначаються Мінекономіки.

З наведеного вбачається, що державний кадастровий реєстратор самостійно приймає рішення про державну реєстрацію земельної ділянки або відмову в такій реєстрації, що у відповідності до завдання та засад адміністративного судочинства такі рішення державного кадастрового реєстратора підлягають перевірки судом.

При цьому, однією з підстав відмови в державній реєстрації земельної ділянки є невідповідність поданих документів вимогам законодавства.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 120 Земельного кодексу України при набутті права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у користуванні іншої особи, припиняється право користування цієї особи земельною ділянкою, на якій розташовані ці об`єкти. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об`єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

Отже, при переході права власності на житловий будинок до набувача переходить право користування земельною ділянкою, оскільки будинок не може існувати та нерозривно пов`язаний із земельною ділянкою.

Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, товариству з обмеженою відповідальністю "Престижбуд-Інвест" на праві власності належить житловий будинок загальною площею 31,9 кв. м., який знаходиться за адресою: м. Київ, провулок Серпуховський, буд. 5, що підтверджується копією витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно індексний номер 84133359 від 03.04.2017.

Право власності зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 29.03.2017, номер запису про право власності 19785300.

Відповідно до технічного паспорту на садибний (індивідуальний) житловий будинок по провулку Серпуховському, 5 в м. Києві у користуванні власників цього будинку перебуває земельна ділянка загальною площею 366 кв.м., з яких 42 кв.м. під будинком і 324 кв.м. зайняті фруктовим садом.

В подальшому 29.03.2017 право власності на будинок по провулку Серпуховському, 5 в м. Києві перейшло до товариства з обмеженою відповідальністю "Престижбуд-Інвест", до якого, з урахуванням наведених норм Земельного кодексу України, перейшло і право подальшого користування земельною ділянкою загальною площею 366 кв.м.

Згідно рішення державного кадастрового реєстратора відділу у Турківському районі Головного управління Держгеокадастру у Львівській області №РВ-4601583832020 від 29.09.2020 земельна ділянка, яка знаходиться під житловим будинком по провулку Серпуховському, 5 в м. Києві та заявлена позивачем до реєстрації співпадає на 71,2465% із земельною ділянкою з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002, яка зареєстрована в Державному земельному кадастрі за заявою ТОВ "Геодезмарк ИНТ" та знаходиться по провулку Серпуховському, 7 в м. Києві.

Відтак, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що реєстрація земельної ділянки в Державному земельному кадастрі з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002 за заявою ТОВ "Геодезмарк ИНТ" здійснена на підставі документів, які складені з порушенням ст. 120 Земельного кодексу України, оскільки фактично складена щодо іншої земельної ділянки, а тому, такі реєстраційні дії підлягають скасуванню.

Що ж стосовно доводів апелянта, які за своїм змістом є аналогічними доводам зазначеним у відзиві щодо відсутності встановлених Законом підстав для скасування державної реєстрації земельної ділянки, суд вважає за необхідне зазначити, що обставини на які посилається апелянт, є умовами, що допускають скасування державної реєстрації земельної ділянки без участі суду.

Натомість, приписи ч. 10 ст. 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" також, встановлюють, що підставою для скасування державної реєстрації земельної ділянки є ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки.

Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).

Отже, ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки є достатньою підставою для скасування державним кадастровим реєстратором державної реєстрації земельної ділянки саме в Державному земельному кадастрі, а не в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Вказівка в ч. 10 ст. 24 названого Закону про необхідність скасування речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки, можливо лише у випадку, якщо такі речові права зареєстровані щодо земельної ділянки.

Натомість, як вбачається з матеріалів справи, відомості про зареєстровані речові права на земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002 відсутні, що підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №265426139.

Крім того, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що оскільки станом на час вирішення даного спору, внесення змін до Державного земельного кадастру віднесено до повноважень Головного управлінням Держгеокадастру у м. Києві, то належним способом захисту порушених прав позивача є зобов`язання саме Головного управлінням Держгеокадастру у м. Києві здійснити скасування державної реєстрації в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:82:101:0002.

Інші доводи апеляційної скарги не спростовують позицію суду першої інстанції та відхиляються колегією суддів за необґрунтованістю.

Згідно ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Підсумовуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив оскаржуване рішення відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.

У відповідності до ст. 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності, крім випадків, якщо:

а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики;

б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи;

в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу;

г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Керуючись ст.ст. 229, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 328, 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у м. Києві на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12 липня 2021 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Престижбуд-Інвест" до Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, державного кадастрового реєстратора відділу у Драбівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дунаєва А.В., третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю Геодезмарк ИНТ про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії залишити без задоволення .

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12 липня 2021 року залишити без змін .

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку і строки, визначені статтями 328, 329 КАС України.

Суддя-доповідач О. О. Беспалов Суддя В. Ю. Ключкович Суддя А. Б. Парінов

(Повний текст постанови складено 21.12.2021 р.)

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2021
Оприлюднено24.12.2021
Номер документу102123881
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/5731/20

Постанова від 21.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 01.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 01.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 17.09.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Рішення від 12.07.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Рішення від 12.07.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 17.06.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 26.05.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 20.05.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 20.04.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні