Рішення
від 22.12.2021 по справі 380/12437/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 грудня 2021 року

справа №380/12437/20

провадження № П/380/12694/20

зал судових засідань № 12

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Кузана Р.І.,

секретар судового засідання Ящишин І.А.,

за участю:

представника позивача Стефановича Ю.М.,

представника відповідача Коржевич У.Ф.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом Громадської організації За рівні права та можливості до Львівської міської ради про визнання протиправною та скасування ухвали, зобов`язання вчинити дії, -

в с т а н о в и в :

Громадська організація За рівні права та можливості (місцезнаходження: 79026, м.Львів, вул.Карманського, 6/3, код ЄДРПОУ 4193163) (далі - позивач, ГО За рівні права та можливості звернулася до суду з позовом до Львівської міської ради (місцезнаходження: 79008, м.Львів, пл.Ринок, 1, код ЄДРПОУ 04055896) (далі - відповідач), в якому просить:

- визнати протиправною та скасувати ухвалу Львівської міської ради № 6804 від 07.09.2020 Про відмову ГО За рівні права та можливості у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації;

- зобов`язати Львівську міську раду надати Громадській організації За рівні права та можливості дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 06.05.2019 у справі № 1.380.2019.001556 позовну заяву ГО За рівні права та можливості задоволено частково, зокрема визнано протиправною та скасовано ухвалу Львівської міської ради №4649 від 14.02.2019 Про відмову Громадській організації За рівні права та можливості у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул.І.Франка (між будинками №157 - №157-б) та зобов`язано Львівську міську раду повторно розглянути заяву Громадської організації За рівні права та можливості про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул.І.Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації з врахуванням правової оцінки наданої у даному рішенні суду.

Зазначає, що 07.09.2021 Львівська міська рада на виконання постанови про відкриття виконавчого провадження від 06.02.2020 ВП №61171399, відкритого на підставі виконавчого листа № 1.380.2019.001556, ухвалою № 6804 відмовлено позивачу у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації, у зв`язку з обов`язковістю продажу земельної ділянки на конкурентних засадах (земельних торгах); невідповідністю містобудівної документації План зонування території м. Львова (зонінг) Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; том 1 Частина 2. Зонування Сихівського району; Том 1. Частина 6. Зонування Личаківського району , затвердженій ухвалою міської ради від 25.01.2018 № 2914; відсутністю документів, передбачених ст. 123 Земельного кодексу України та рішенням виконавчого комітету від 14.09.2017 № 2372 Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надає Львівська міська рада .

Позивач вважає, що зазначені в оскаржуваній ухвалі підстави для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою не передбачені Земельним кодексом України, у зв`язку з чим просить позов задовольнити.

Ухвалою від 04.01.2021 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою від 15.03.2021 суддя прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

Відповідач 26.05.2021 подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований тим, що ухвала Львівської міської ради від 07.09.2020 № 6804 Про відмову ГО За рівні права та можливості у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) прийнята органом місцевого самоврядування з дотриманням усіх вимог законодавства, а саме ст. 123 Земельного кодексу України. Вважає, що Львівська міська рада діяла у відповідності до чинного законодавства, правових підстав для задоволення позовних вимог не вбачає, оскільки відповідач жодним чином не порушив права позивача, діяв в межах наданих повноважень. Просив у задоволенні позову відмовити за безпідставністю позовних вимог.

На виконання вимог ухвали судового засідання від 30.08.2021, відповідач подав клопотання про долучення доказів.

Судові засідання неодноразово відкладалися за клопотаннями сторін.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, викладених в позовній заяві та відповіді на відзив. Просив суд позов задовольнити повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечила з підстав, наведених у відзиві на позовну заяву. Просила суд в задоволенні позову відмовити повністю.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

14.03.2018 ГО За рівні права та можливості звернулася до відповідача із заявою №100 в якій просила погодити вибір розташування земельної ділянки та надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації.

До заяви долучено план земельної ділянки (масштаб 1:500 000); довідку відділу Держгеокадастру у м. Львові від 21.04.2017; копію статуту громадської організації За рівні права та можливості ; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо громадської організації За рівні права та можливості .

За результатами розгляду заяви позивача Львівською міською радою надано відповідь від 04.04.2018 № 2403-1723. Заява по суті відповідачем розглянута не була.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 09.08.2018 у справі №813/1577/18 задоволено частково позов ГО За рівні права та можливості . Визнано протиправною бездіяльність Львівської міської ради щодо не розгляду клопотання ГО За рівні права та можливості від 14.03.2018 № 100 про погодження вибору розташування земельної ділянки та надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування на вул. І.Франка між будинками 157 - 157-б у м.Львові. Зобов`язано Львівську міську раду розглянути клопотання ГО За рівні права та можливості від 14.03.2018 №100 у відповідності до ч.3 ст.123 Земельного кодексу України.

На виконання вказаного рішення Львівського окружного адміністративного суду Львівською міською радою прийнята ухвала №4649 від 14.02.2019 Про відмову Громадській організації За рівні права та можливості у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул.І.Франка (між будинками №157 - №157-б). Вказана відмова мотивована обов`язковістю продажу земельної ділянки на конкурсних засадах (земельних торгах) та тим, що частина земельної ділянки площею 0,25 га на вул. І.Франка (між будинками №157 - №157-б) входить у межі земельної ділянки площею 0,0373 га на вул. І.Франка 155 (кадастровий номер 4610136800:01:002:0032).

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 06.05.2019 у справі № 1.380.2019.001556 за позовом Громадської організації За рівні права та можливості до Львівської міської ради про визнання незаконною та скасування ухвали, зобов`язання до вчинення дій, позовну заяву ГО За рівні права та можливості задоволено частково. Визнано протиправною та скасовано ухвалу Львівської міської ради №4649 від 14.02.2019 Про відмову Громадській організації За рівні права та можливості у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. І.Франка (між будинками №157 - №157-б). Зобов`язано Львівську міську раду повторно розглянути заяву Громадської організації За рівні права та можливості про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І.Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації з врахуванням правової оцінки наданої у даному рішенні суду.

На виконання постанови про відкриття виконавчого провадження від 06.02.2020 ВП №61171399, Львівська міська рада прийняла ухвалу від 07.09.2020 № 6804, якою відмовлено ГО За рівні права та можливості у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації у зв`язку з: обов`язковістю продажу земельної ділянки на конкурентних засадах (земельних торгах); невідповідністю місця розташування земельної ділянки містобудівній документації План зонування території м. Львова (зонінг) Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; том 1 Частина 2. Зонування Сихівського району; Том 1. Частина 6. Зонування Личаківського району , затвердженій ухвалою міської ради від 25.01.2018 № 2914; відсутністю документів, передбачених ст. 123 Земельного кодексу України та рішенням виконавчого комітету від 14.09.2017 № 2372 Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надає Львівська міська рада .

Не погодившись з такою ухвалою відповідача позивач звернувся до суду.

При вирішенні спору суд керувався таким.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з пунктом 2.1 статуту ГО За рівні права та можливості головною метою організації є - захист прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема, економічних, соціальних, культурних, екологічних та інших інтересів людей з інвалідністю, забезпечення їм рівних прав та можливостей.

Повноваження органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або користування та порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування встановлені статтями 92, 118, 122, 123 Земельного кодексу України, статтями 26, 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .

Відповідно до частини 2 статті 123 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 123 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

З урахуванням наведених вище правових норм суд зазначає, що Земельним кодексом України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а саме: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Відповідачем не надано суду доказів включення спірної земельної ділянки на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у м.Львові до переліку ділянок, права на які заплановано до продажу на конкурсних засадах (земельних торгах).

Відтак, суд вважає таку підставу для відмови у наданні позивачу дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації необґрунтованою та такою, що суперечить ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України.

Щодо невідповідності місця розташування земельної ділянки містобудівній документації План зонування території м. Львова (зонінг) Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; том 1 Частина 2. Зонування Сихівського району; Том 1. Частина 6. Зонування Личаківського району , затвердженій ухвалою міської ради від 25.01.2018 № 2914, суд зазначає таке.

Як встановлено судом, ГО За рівні права та можливості звернулася до відповідача із заявою, в якій просила погодити вибір розташування земельної ділянки та надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування з метою будівництва медичного центру діагностики та реабілітації.

Згідно з листом Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради від 22.10.2021 № 4-2401-10786 запропонована позивачем земельна ділянка на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) розташована в межах функціональної зони Ж-3 - зони багатоповерхової житлової забудови, що встановлює перелік переважних, супутніх, допустимих видів забудови та іншого використання земельних ділянок.

Функціональним регламентом зони Ж-3 передбачено переважні види забудови та іншого використання земельних ділянок, до яких відноситься будівництво багатоквартирних житлових будинків до 5-10 поверхів включно.

Супутні види забудови та іншого використання земельних ділянок в зоні Ж-3 передбачають будівництво: загальноосвітніх шкіл; дитячих дошкільних закладів; магазинів товарів першої необхідності, вбудованих і окремостоячих; закладів громадського харчування до 25 посадочних місць, вбудованих і окремостоячих; аптек; пошивочних ательє, ремонтних майстерень побутової техніки, перукарень, інших об`єктів побутового обслуговування; приміщень для фізкультурно-оздоровчих занять (вбудованих); приміщень для культурно-масової роботи і аматорської діяльності (вбудованих); майданчиків дитячих, спортивних, відпочинкових, господарських: сквери, алеї; гостьові (тимчасові) автостоянки; квітників, палісадників; об`єктів і будівель інженерної інфраструктури.

Допустимі види забудови та іншого використання земельних ділянок передбачають можливість будівництва: окремостоячих багатоквартирних житлових будинків баштового типу 12-16 поверхів включно; будинків-інтернатів для людей похилого віку та інвалідів; готелів, хостелів; поліклінік, амбулаторій, диспансерів без стаціонару; спортивних залів, басейнів, площинних спортивних споруд: клубні установи, центри дозвілля, танцювальні зали; позашкільних закладів; культових споруд; кафе, їдалень, ресторанів в окремостоячих будівлях; офісних приміщень (вбудовані); відділень, дільничних пунктів поліції: поштові відділення, пункти телефонного та телеграфного зв`язку; відділень банків; житлово-експлуатаційних і аварійно-диспетчерських служб: об`єкти пожежної охорони; кіосків, яток, тимчасових павільйонів роздрібної торгівлі і обслуговування населення; гаражів, вбудованих в житлові будинки; гаражів окремостоячих, боксів; гаражів манежного типу підземних; гаражів манежного типу наземних; майданчиків для вигулу собак; майданчиків для сміттєзбірників; громадських туалетів.

За наведених обставин справи та правового регулювання, суд погоджується з аргументами позивача, що проектування будівництва медичного центру діагностики та реабілітації в зоні Ж-3 не суперечить вимогам Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , та Плану зонування території м. Львова (зонінг) Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; том 1 Частина 2. Зонування Сихівського району; Том 1. Частина 6. Зонування Личаківського району , затвердженій ухвалою міської ради від 25.01.2018 № 2914 , у зв`язку з використанням земельної ділянки, на якій передбачається його розташування за допустимим видом забудови, встановленим для функціональної зони Ж-3 (поліклініки, амбулаторії, диспансери без стаціонару).

Отже, враховуючи вищенаведені обставини справи, суд приходить до висновку, що відмова Львівської міської ради у наданні дозволу на виготовлення проекту відведення земельної ділянки у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації з підстав невідповідності місця розташування земельної ділянки містобудівній документації є протиправною.

Також судом встановлено, що ГО За рівні права та можливості до заяви про погодження вибору розташування земельної ділянки та надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування №100 від 14.03.2018 було подано повний та вичерпний перелік документів, передбачений ч. 2 ст. 123 Земельного кодексу України, а саме: план земельної ділянки (масштаб 1:500 000); довідку відділу Держгеокадастру у м. Львові від 21.04.2017; копію статуту громадської організації За рівні права та можливості ; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо громадської організації За рівні права та можливості .

Статтею 123 Земельного кодексу України заборонено органам місцевого самоврядування вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Тому, суд відхиляє доводи відповідача щодо відсутності документів, передбачених ст. 123 Земельного кодексу України та рішенням виконавчого комітету від 14.09.2017 № 2372 Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надає Львівська міська рада .

Таким чином, Львівська міська рада, приймаючи ухвалу від 07.09.2020 № 6804 Про відмову ГО За рівні права та можливості у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації діяла не відповідно до норм Земельного кодексу України, а тому цю ухвалу Львівської міської ради належить скасувати.

Щодо позовної вимоги зобов`язати відповідача надати ГО За рівні права та можливості дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації, суд зазначає, що така задоволенню не підлягає з огляду на таке

На законодавчому рівні поняття дискреційні повноваження суб`єкта владних повноважень відсутнє. У судовій практиці сформовано позицію щодо поняття дискреційних повноважень, під якими необхідно розуміти такі повноваження, коли у межах, які визначені законом, адміністративний орган має можливість самостійно (на власний розсуд) вибирати один з кількох варіантів конкретного правомірного рішення.

Водночас, повноваження державних органів не є дискреційними, коли є лише один правомірний та законно обґрунтований варіант поведінки суб`єкта владних повноважень. Тобто, у разі настання визначених законодавством умов відповідач зобов`язаний вчинити конкретні дії і, якщо він їх не вчиняє, його можна зобов`язати до цього в судовому порядку.

Тобто, дискреційне повноваження може полягати у виборі діяти, чи не діяти, а якщо діяти, то у виборі варіанту рішення чи дії серед варіантів, що прямо або опосередковано закріплені у законі. Важливою ознакою такого вибору є те, що він здійснюється без необхідності узгодження варіанту вибору будь-ким.

У даній справі, повноваження щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою чи надання мотивованої відмови у його наданні, регламентовано абзацом 1 частини 3 статті 123 Земельного кодексу України. Водночас, як встановлено судом, відповідач приймаючи оскаржувану ухвалу, невірно потрактував норми ст.123 Земельного кодексу України, у зв`язку з чим при розгляді клопотання позивача надав протиправну відмову.

Тому, суд вважає, що належним способом захисту порушеного права позивача у цьому спорі є визнання протиправною та скасування оскаржуваної ухвали відповідача та зобов`язання Львівської міської ради повторно розглянути заяву Громадської організації За рівні права та можливості №100 від 14.03.2018 про погодження вибору розташування земельної ділянки та надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування на вулиці Івана Франка (між будинками №157 - №157-б), орієнтовною площею 0,25 га, для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації, з урахуванням висновків суду, викладених у цьому рішенні.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладене, зважаючи на те, що у спірних правовідносинах відповідач не навів належних обставин, що слугували підставою для відмови у погодженні вибору розташування земельної ділянки, наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування та не надав достатньо доказів на підтвердження правомірності свого рішення, тому виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити частково.

Відповідно до ст. 139 КАС України на користь позивача з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань необхідно стягнути судовий збір пропорційно до задоволених позовних вимог у розмірі 2102,00 грн. сплачений згідно з квитанцій №83 від 22.12.2021 та № 0.0.2042539511.1 від 08.03.2021.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295 КАС України, суд, -

в и р і ш и в:

позов задовольнити частково.

Визнати протиправною та скасувати ухвалу Львівської міської ради № 6804 від 07.09.2020 Про відмову ГО За рівні права та можливості у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га на вул. І. Франка (між будинками №157 - №157-б) у постійне користування для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації.

Зобов`язати Львівську міську раду повторно розглянути заяву Громадської організації За рівні права та можливості №100 від 14.03.2018 року про погодження вибору розташування земельної ділянки та надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування на вулиці Івана Франка (між будинками №157 - №157-б), орієнтовною площею 0,25 га, для будівництва медичного центру діагностики та реабілітації, з урахуванням висновків суду.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Львівської міської ради (місцезнаходження: 79008, м.Львів, пл.Ринок, 1, код ЄДРПОУ 04055896) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Громадської організації За рівні права та можливості (місцезнаходження: 79026, м.Львів, вул.Карманського, 6/3, код ЄДРПОУ 4193163 ) судовий збір в сумі 2102 (дві тисячі сто дві) грн.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення суду складене та підписане 04.01.2022

Суддя Р.І. Кузан

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.12.2021
Оприлюднено10.01.2022
Номер документу102425361
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/12437/20

Ухвала від 12.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 12.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 12.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 12.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 12.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 11.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 08.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 21.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 28.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні