Ухвала
від 18.01.2022 по справі 3/5025/443/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


У Х В А Л А

"18" січня 2022 р.Справа № 3/5025/443/12

Господарський суд Хмельницької області у складі:

суддя Вибодовський О.Д., при секретарі судового засідання Сорока Д.В., розглянувши матеріали справи

За заявою Публічного акціонерного товариства "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля-Авіа", м. Хмельницький

про визнання банкрутом

Представники сторін:

Від кредиторів: Жмуцька А.Г. - представник Хмельницького міського центру зайнятості за довіреністю №23-02/1866 від 12.11.2021р.;

Постульга В.Є. - представник ОСОБА_2 згідно ордера №293137/62 від 15.07.2021р. (в режимі відеоконференції);

Нетребко О.М. представник ГУ ДПС у Хмельницькій області;

Ліквідатор: Чернецька А.А.

В судовому засіданні відповідно до ст.240 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Суть:

Ухвалою господарського суду від 13.04.2012р. (суддя Вибодовський О.Д.) порушено провадження у справі №3/5025/443/12 про банкрутство Публічного акціонерного товариства „Хмельницьке авіапідприємство „Поділля - Авіа" за нормами Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою суду від 03.05.2012р. введено процедуру розпорядження майном, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Чернецьку А.А., зобов`язано боржника здійснити публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство.

Оголошення про порушення справи про банкрутство опубліковано в газеті „Урядовий кур`єр" №93 за 26.05.2012р.

Постановою господарського суду від 24.12.2014р. боржника визнано банкрутом, розпочато ліквідаційну процедуру строком 12 місяців, ліквідатором боржника призначено арбітражного керуючого Чернецьку А.А., м. Хмельницький, вул. Соборна, буд. 57, оф.111.

На адресу суду 10.06.2021р. від ліквідатора надійшла заява про покладення на керівника засновників та наглядову раду ПАТ „Хмельницьке авіапідприємство „Поділля - Авіа" субсидіарної відповідальності.

Ухвалою суду від 11.01.2022р. виключено ОСОБА_1 із числа учасників справи №3/5025/443/12 як неналежну сторону.

В обгрунтування поданої заяви ліквідатором зазначено наступне:

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, банкрут, Публічне акціонерне товариство "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля Авіа" (29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, Аеропорт ід. код 01130704) зареєстроване 12.06.2000р. в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи за № 16731200000000740 із статутним капіталом в розмірі 2 713 800,00 грн..

Відповідно до п.7.1 нової редакції статуту ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля Авіа" зареєстрованого 25.03.2011р., органами управління товариства є:

- Загальні збори акціонерів;

- Наглядова рада;

- Виконавчий орган.

Відповідно до розділу 8 Статуту, загальні збори є вищим органом Товариства та мають право приймати рішення з усіх питань діяльності Товариства. Згідно п. 8.38.14 Статуту, право голосу на загальних зборах мають акціонери - власники простих акцій Товариства. Одна голосуюча акція надає акціонеру один голос для вирішення кожного з питань, винесених на загальних зборах.

Згідно п. 8.38.15 Статуту, рішення загальних зборів з питання, винесеного на голосування, приймається простою більшістю голосів акціонерів.

Акціонерами, які володіють істотною часткою є:

- ТОВ "Укрзерногруп" (ЄДРПОУ 36854165, зареєстровано за адресою: 03067, м. Київ, вул. Машинобудівна, 37), що володіє 36,4454 % корпоративних прав від загальної кількості;

- ТОВ "Готель "Атлантік плюс", (ЄДРПОУ 37299955, зареєстровано за адресою: 98107, Автономна Республіка Крим, місто Феодосія, Чорноморська Набережна, 6), що володіє 11,0546 % корпоративних прав від загальної кількості;

- ОСОБА_2 (паспорт НОМЕР_1 виданий Дніпровським РУ ГУ МВС України в м. Києві, 12.07.2007р., ід. номер НОМЕР_2 зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 ), що володіє 47,5% корпоративних прав від загальної кількості.

Вищезазначені акціонери, що сукупно володіють 95% акцій товариства, мали вирішальний вплив та визначали напрямок діяльності товариства.

Відповідно до п. 9.1 Статуту, Наглядова рада Товариства є органом, що здійснює захист прав акціонерів товариства, і в межах компетенції визначеної законом і Статутом, контролює та регулює діяльність виконавчого органу Товариства.

Згідно відомостей Агентства з розвитку інфраструктури фондового ринку України встановлено, що відповідно до рішення загальних зборів акціонерів Товариства від 14.03.2011 р. до складу наглядової ради ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля Авіа" входять:

ОСОБА_3 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , паспорт НОМЕР_3 виданий Харківським РУГУ МВС України 17.03.1998. Займає посаду голови наглядової ради.

ОСОБА_4 зареєстрований за адресою: АРК, м. Феодосія, Паспорт: серія НОМЕР_4 виданий 10.12.2008 р. Феодосійським МВГУ МВС України в АР Крим) ід. код 2330410076

Відповідно до п.10.1 Статуту, виконавчий орган акціонерного Товариства здійснює управління поточною діяльністю Товариства, одноосібним виконавчим органом Товариства є директор.

Згідно відомостей Агентства з розвитку інфраструктури фондового ринку України встановлено, що Наглядовою радою Товариства від 23.11.2011р. (Протокол № 8) на посаду директора ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля Авіа" обрано ОСОБА_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_3 , паспорт НОМЕР_5 виданий Судацьким МВ ГУ МВС України в Криму 27.08.2000 р., ід. код НОМЕР_6 .

Ліквідатором встановлено ряд причинно-наслідкових зв`язків в діяльності керівних органів підприємства, які призвели до його банкрутства, зокрема:

ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді голови наглядової ради ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля Авіа", 25.11.2011р. уклав договір безпроцентної позики з фізичною особою ОСОБА_5 .

Відповідно до п. 1.1. вищезазначеного договору, ОСОБА_5 надав ОСОБА_3 у позику грошову суму в розмірі 4500000,00 грн., а останній зобов`язався повернути повну суму позики у строк до 31 березня 2012 року.

На забезпечення виконання зобов`язань ОСОБА_3 з повернення позики за вказаним договором, 25.11.2011 року між ОСОБА_5 та ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля Авіа" (як Поручителем) був укладений договір поруки. Згідно п. 1.2. цього договору поруки поручитель (ПАТ „Поділля-Авіа") відповідає перед кредитором у тому ж обсязі, що і боржник ( ОСОБА_3 ), включаючи сплату основного боргу, неустойки, відшкодування збитків, витрат, пов`язаних з отриманням суми у примусовому порядку, у тому числі судових витрат. За умовами п. 2.1. договору поруки, Поручитель (ПАТ „Поділля-Авіа") зобов`язався виконати зобов`язання перед кредитором за Боржника ( ОСОБА_3 ) протягом 5-ти днів з дати одержання від Кредитора вимоги про виконання зобов`язання.

На порушення взятих на себе зобов`язань за договором позики, ОСОБА_3 суму позики у строк до 31.03.2012 року ОСОБА_5 не повернув.

У зв`язку з неповерненням позики позичальником ОСОБА_3 , 04.04.2012 року ОСОБА_5 вручив керівнику поручителя - ПАТ „Поділля-Авіа" ОСОБА_1 вимогу про повернення суми позики за ОСОБА_3 ..

У червні 2012 року ОСОБА_5 звернувся до суду з позовом до ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа , третя особа ОСОБА_3 , про стягнення грошових коштів.

Рішенням Хмельницького міськрайонного суду від 17.07.2012 року у справі № 22ц-2290/1993/12 позов задоволено. Стягнуто з ОСОБА_3 на користь ОСОБА_5 4500000 грн. боргу; стягнуто з ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа на користь ОСОБА_5 4500000 грн. боргу за договором безпроцентної позики від 25.11.2011 року відповідно до договору поруки від 25.11.2011 року.

ОСОБА_5 звернувся із заявою про визнання кредиторських вимог в межах справи про банкрутство ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа до господарського суду Хмельницької області.

Досліджуючи правомірність виникнення кредиторської заборгованості ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа перед ОСОБА_5 судом встановлено, що укладаючи вказаний договір поруки директор підприємства діяв всупереч інтересам підприємства, так як при укладанні договору поруки на суму 4500000,00 грн. мета отримання прибутку була відсутня, виходячи з наступного.

Відповідно до п.8.6. Статуту ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля Авіа" визначено повноваження діяльності товариства, що належать до виключної компетенції загальних зборів товариства. Пунктом 8.6.22 Статуту до виключної компетенції загальних зборів товариства віднесено прийняття рішення про вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна, робіт та послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 25% вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності товариства. Згідно п. 9.6.19. Статуту, до виключної компетенції наглядової ради товариства відноситься прийняття рішення про вчинення правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 50000,00 грн. до 25% відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності товариства.

Згідно з п. 9.15. Статуту товариства, рішення наглядової ради оформляються у вигляді протоколу засідання, що підписується головою та секретарем наглядової ради. У разі відсутності голови наглядової ради протокол підписують секретар та члени наглядової ради.

31.01.2012 року між Публічним акціонерним товариством "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля-Авіа" (продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Укрзерногруп" (покупець) укладено договір купівлі-продажу (про передачу відступного), згідно пункту 1 якого продавець на підставі рішення загальних зборів акціонерів ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля-Авіа" від 30.01.2012 року (протокол № 3/2012 від 30.01.2012 р.) передає покупцю у власність в якості відступного на погашення заборгованості перед покупцем з повернення фінансової допомоги в сумі 1 276 300,00 грн. повітряне судно пасажирське моделі Ан-24Б, державний реєстраційний знак НОМЕР_7 , повітряне судно пасажирське, моделі Ан-26, державний реєстраційний знак НОМЕР_8 , повітряне судно вантажно-пасажирське, моделі Ан-26Б-100, реєстраційний знак НОМЕР_9 .

Ринкова вартість літаків визначена звітом оцінювача ТзОВ "Незалежний центр оцінки, експертизи та аналітики "Пи Кан" та станом на 09.01.2012 р. складає за літак Ан-24Б, державний реєстраційний знак НОМЕР_7 - 367 357,00 грн.; Ан-26, державний реєстраційний знак НОМЕР_8 - 402806,00 грн.; Ан-26Б-100, реєстраційний знак НОМЕР_9 - 344 336,00 грн; усього 1 114 499,00 грн. (пункт 3 договору).

Продаж літаків вчиняється на загальну суму 1 276 300,00 грн.. З моменту передачі літаків покупцю згідно пункту 5 цього договору, зазначені вимоги покупця вважаються погашеними (пункт 4 договору).

Відповідно до пункту 5 договору ціна продажу літаків дорівнює сумі грошових зобов`язань продавця перед покупцем по поверненню фінансової допомоги. Оплата ціни літаків проводиться шляхом зарахування зустрічних однорідних вимог покупця на загальну суму 1276300,00 грн., в т. ч. за договором безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 18.07.2011 р. на суму 37500 грн. (строк повернення допомоги, згідно додаткової угоди від 21.07.2011 р., не пізніше 31.12.2011 р.); за договором безпроцентної позики № 1 від 20.05.2011 р., № 2 від 15.06.2011р., № 3 від 21.12.2011 р. та № 4 від 29.06.2011 р., № 5 від 14.07.2011 р., № 6 від 18.07.2011 р., укладених між продавцем і ТзОВ "Готель "Атлантік" Плюс" за загальну суму 680800,00 грн., права вимоги за якими передані покупцю (строк повернення позики згідно додаткових угод від 21.07.2011 р. не пізніше 31.12.2011 р.); за договором безпроцентної позики № 3 від 17.01.2011 р. та додаткової угоди № 1 від 29.06.2011 р. до цього договору, укладених між продавцем і ПП "Оліяторг" на суму 558000,00 грн., права вимоги за якими передані покупцю (строк повернення позики згідно додаткової угоди від 21.07.2011 р. - не пізніше 31.12.2011 р.).

31.01.2012 р. сторонами складено, підписано та скріплено печатками акт прийому -передачі літаків за договором купівлі-продажу (про передачу відступного), згідно якого ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля- Авіа" передало, а ТзОВ "Укрзерногруп" прийняло у власність майно: повітряне судно пасажирське моделі Ан-24Б, державний реєстраційний знак НОМЕР_7 за ціною 420689 грн.; повітряне судно пасажирське, моделі Ан-26, державний реєстраційний знак НОМЕР_8 , за ціною 461 285 грн.; повітряне судно вантажно-пасажирське, моделі Ан-26Б-100, державний реєстраційний знак НОМЕР_9 , за ціною 394 326 грн..

Аналізуючи наведену господарську діяльність, ТОВ "Укрзерногруп", на користь якого здійснено відчуження літаків, входить до складу акціонерів ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля- Авіа" та володіє 36,4454 % акцій.

Одноосібним засновником ТОВ "Укрзерногруп" код ЄДРПОУ 36854165 є ОСОБА_6 , який перебуває у родинних зв`язках із ОСОБА_2 , акціонером, що володіє 47,5% корпоративних прав ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля- Авіа".

Згідно відомостей розміщених в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань робота підприємства побудована на здійсненні таких видів діяльності:

62.20.1 Авіаційні нерегулярні пасажирські перевезення (основний);

62.20.2 Авіаційні нерегулярні вантажні перевезення;

63.30.0 Послуги з організації подорожувань.

Під час здійснення ліквідаційної процедури, ліквідатором неодноразово направлялися запити засновникам та керівникам стосовно передачі бухгалтерської документації підприємства банкрута, за наявності якої можна було б встановити напрямки використання сум позик наданих засновниками.

Ліквідатором встановлено, що сумарний розмір вимог кредиторів ПАТ ХА Поділля-Авіа становить 1874490,41 грн., відповідно до даних інвентаризації на початок ліквідаційної процедури та відомостей ДВС про перелік примусово реалізованого майна встановлено майнові активи підприємства на загальну суму 262478,50 грн..

З огляду на вищевикладене, з урахуванням п.2. ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор просить суд стягнути солідарно із засновників:

- ТОВ "Укрзерногруп" (ЄДРПОУ 36854165, зареєстровано за адресою: 03067, м. Київ, вул. Машинобудівна, 37);

- ТОВ "Готель "Атлантік плюс", (ЄДРПОУ 37299955, зареєстровано за адресою: 98107, Автономна Республіка Крим, місто Феодосія, Чорноморська Набережна, 6);

- ОСОБА_2 (паспорт НОМЕР_1 виданий Дніпровським РУ ГУ МВС України в м. Києві, 12.07.2007р., ід. номер НОМЕР_2 зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 );

Стягнути солідарно з наглядової ради:

- ОСОБА_3 зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 , паспорт НОМЕР_10 виданий Харківським РУГУ МВС України 17.03.1998р.;

- ОСОБА_4 зареєстрованого за адресою: АРК, м. Феодосія, Паспорт: серія НОМЕР_4 виданий 10.12.2008 р. Феодосійським МВГУ МВС України в АР Крим) ід. код 2330410076;

На адресу суду 21.09.2021р. від представника ОСОБА_2 надійшло заперечення на заяву ліквідатора про покладення на керівника засновників та наглядову раду ПАТ „Хмельницьке авіапідприємство „Поділля - Авіа" субсидіарної відповідальності в якому зазначає, що в своїй заяві ліквідатор зазначає що встановлено ряд причинно-наслідкових зв`язків в діяльності керівних органів підприємства які призвели до його банкрутства.

Заява від 25.06.2012р. кредитора ОСОБА_5 про визнання вимог в процедурі банкрутства була подана до суду 2 липня 2012 року. Відповідно до цієї заяви, вимоги щодо повернення 4500000 грн. виникли не раніше 9 квітня 2012 року, а заява ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа про порушення справи про банкрутство датована 2 квітня 2012 року.

В затверджений реєстр вимог кредиторів дана вимога не визнана арбітражним керуючим Чернецькою А.А. і відповідно не була затверджена судом. Цей факт крім матеріалів справи підтверджується і самим змістом заяви ліквідатора про покладення субсидіарної відповідальності.

Арбітражному керуючому Чернецькій А.А. було відомо про факт укладення договору позики ще з 2012 року.

Заявник ніяким чином не доводить як договір поруки від 25.11.2011 року призвів до відсутності грошових коштів на рахунках боржника, або майна у боржника, що є необхідною умовою для доведення до банкрутства.

Таким чином, в діях як посадових осіб директора та Голови Наглядової ради ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа , так і акціонерів відсутні винні дії які б призвели до доведення ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа до банкрутства.

Субсидіарна відповідальність у справах про банкрутство є самостійний цивільно-правовий вид відповідальності, який покладається на засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі керівника боржника при наявності підтвердження вини вказаних осіб у доведенні юридичної особи (боржника у справі про банкрутство) до стану неплатоспроможності.

Притаманною ознакою цивільно-правової відповідальності є те, що особа, яка є відповідачем, повинна доказати відсутність своєї вини.

Після визнання боржника банкрутом, за наявності ознак доведення до банкрутства юридичної особи-боржника, погашення заборгованості банкрута є неможливим внаслідок дій та (або) бездіяльності засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають змогу іншим чином визначати його дії, до поки такі особи не доведуть протилежного.

Жодного доказу про те, що договір поруки від 25.11.2011 року вплинув на фінансовий стан боржника ліквідатор не навів.

Між Публічним акціонерним товариством "Хмельницьке авіапідприємством "Поділля-Авіа" (продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Укрзерногруп" (покупець) 31.01.2012 року укладено договір купівлі-продажу (про передачу відступного), згідно умов якого продавець на підставі рішення загальних зборів акціонерів ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля-Авіа" від 30 січня 2012 року (протокол №3/2012 від 30.01.2012 р.) передає покупцю у власність в якості відступного на погашення заборгованості перед покупцем з повернення фінансової допомоги в сумі 1276300,00 грн. повітряне судно пасажирське моделі Ан-24Б, державний реєстраційний знак НОМЕР_7 , повітряне судно пасажирське, моделі Ан-26, державний реєстраційний знак НОМЕР_8 , повітряне судно вантажно-пасажирське, моделі Ан-26Б-100, реєстраційний знак НОМЕР_9 .( п.1. договору)

У п. 2 договору зазначено, що літаки на момент укладення договору належать продавцю на праві власності, зареєстровані в державному реєстрі цивільних повітряних суден України. Технічний стан літаків описано у звіті оцінювача ТОВ "Незалежний центр оцінки, експертизи та аналітики "Пи Кан".

Загальна вартість літаків визначена звітом оцінювача ТОВ "Незалежний центр оцінки, експертизи та аналітики "Пи Кан" та станом на 09.01.2012 року складає за літак Ан-24Б, державний реєстраційний знак НОМЕР_7 - 367357,00 грн.; Ан-26, державний реєстраційний знак НОМЕР_8 - 402806,00 грн.; Ан-26Б-100, реєстраційний знак НОМЕР_9 - 344336,00 грн. Загальна вартість визначена в розмірі 1114499,00 грн. (п. 3 договору).

Продаж літаків здійснено на загальну суму 1 276 300,00 грн., в тому числі податок на додану вартість 21 2716,67 грн.

З моменту передачі літаків покупцю згідно п.5 цього договору, зазначені вимоги покупця вважаються погашеними.

У п.5 договору сторони визначили, що ціна продажу літаків дорівнює сумі грошових зобов`язань продавця перед покупцем по поверненню фінансової допомоги. Оплата ціни літаків проводиться шляхом зарахування зустрічних однорідних вимог покупця на загальну суму 1276300,00 грн., в т.ч. за договором безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 18.07.11р. на суму 37500грн. (строк повернення допомоги, згідно додаткової угоди від 21.07.2011р., не пізніше 31.12.2011р.); за договором безпроцентної позики №1 від 20.05.2011р., №2 від 15.06.2011р., №3 від 21.12.2011р. та №4 від 29.06.2011р., №5 від 14.07.2011р., №6 від 18.07.2011р., укладених між продавцем і ТОВ "Готель "Атлантік" Плюс" за загальну суму 680800,00 грн., права вимоги за якими передані покупцю (строк повернення позики згідно додаткових угод від 21.07.2011р. не пізніше 31.12.2011р.); за договором безпроцентної позики №3 від 17.01.2011р. та додаткової угоди №1 від 29.06.2011р. до цього договору, укладених між продавцем і ПП "Оліяторг" на суму 558000,00грн. права вимоги за якими передані покупцю (строк повернення позики згідно додаткової угоди від 21.07.2011р., - не пізніше 31.12.2011р.).

Умовами п.п.6,7 договору сторони визначили, що на дату укладення цього договору, літаки Ан-24Б держ. знак НОМЕР_7 , Ан-26 держ. знак НОМЕР_8 фактично знаходяться в аеропорту м. Хмельницький, літак Ан-26Б-100 держ. знак НОМЕР_9 знаходиться в аеропорту м. Івано-Франківськ. Передача літаків покупцю здійснюється за актом приймання-передачі, який підписується сторонами в день укладення цього договору.

Українсько-турецьке спільне підприємство Гюрсес-Інтур вважаючи, що може бути порушено його право як кредитора ПАТ "Хмельницьке авіапідприємством "Поділля-Авіа", звернувся з позовом до суду про визнання договору купівлі-продажу (про передачу відступного) від 31.01.2012 року недійсним.

Рішенням Господарського суду Хмельницької області (головуючий Муха М.Є.) від 29 січня 2014 року у справі №924/1283/13 в задоволенні позову було відмовлено та підтримано постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 19 березня 2014 року.

При прийнятті рішення в цій справі, суд враховував також рішення господарського суду Івано-Франківської області від 26.04.2013р., залишеним без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 31.07.2013р., по справі №909/391/13 за позовом ТОВ "Укрзерногруп" до ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля-Авіа", ПАТ "Страхова компанія "Дія" за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Першого міського відділу ДВС Хмельницького міськрайонного управління юстиції про визнання за ТОВ "Укрзерногруп" права власності на повітряне судно Ан-26Б-100, державний реєстраційний знак UR-26077 та зняття з арешту повітряного судна Ан-26Б-100, державний реєстраційний знак НОМЕР_9 накладеного постановою держаного виконавця Першого міського відділу ДВС Хмельницького міськрайонного управління юстиції Сарафіна О.Ф. від 01.02.12р. № 24316981, яким визнано за ТОВ "Укрзерногруп", м. Київ право власності на повітряне судно АН 26Б-100, державний реєстраційний знак НОМЕР_9 .

Таким чином, ліквідатор посилається на рішення суду як підставу незаконності вчинених акціонерами дій, однак в чому незаконність дій полягає не зазначає.

2010 року акції ВАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа перебувають у державній власності, а Фонд державного майна наказом від 21.09.2010 року №1358 затверджує уточнений план розміщення акцій ВАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа .

В кінці 2010 року акції підприємства продаються на торгах і фактично підприємство стає приватним.

Протягом 2011 року акціонери та пов`язані з акціонерами підприємства вкладають більше 1000000 гривень. Про це свідчать зазначені в заяві ліквідатора договір безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 18.07.2011р. на суму 37500грн. (строк повернення допомоги, згідно додаткової угоди від 21.07.2011р., не пізніше 31.12.2011р.); договір безпроцентної позики №1 від 20.05.2011р., №2 від 15.06.2011р., №3 від 21.12.2011р. та №4 від 29.06.2011р., №5 від 14.07.2011р., №6 від 18.07.2011р., укладених між ПАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа та ТОВ "Готель "Атлантік" Плюс" на загальну суму 680800,00 грн.; договір безпроцентної позики №3 від 17.01.2011р. та додаткової угоди №1 від 29.06.2011р. до цього договору, укладених між ПАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа та ПП "Оліяторг" на суму 558000,00грн. права вимоги за якими передані покупцю (строк повернення позики згідно додаткової угоди від 21.07.2011р., - не пізніше 31.12.2011р.)

Дійсність та легітимність вказаного договору від 31.01.2012 року неодноразово підтверджено судами, а перехід права власності на літаки не було визнано протиправним.

Отже, ліквідатором в своїй заяві жодним чином не доведено вину посадових осіб чи акціонерів ПАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа , а тому на думку представника ОСОБА_2 немає жодних підстав вважати що до цих суб`єктів може бути застосована передбачена ч. 2 ст. 61 Кодексу України з процедур бункрутства субсидіарна відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства.

21.09.2021р. на адресу суду від представника ОСОБА_2 надійшло клопотання про застосування строків позовної давності, в якому зазначає, що вимога кредитора Гончаренка ДА. про визнання вимог в процедурі банкрутства в розмірі 4500000 гривень була не визнана арбітражним керуючим Чернецькою А А. в 2012 році і відповідно не була затверджена судом, що підтверджується змістом заяви ліквідатора про покладення субсидіарної відповідальності.

Ліквідатору було відомо про рішення Господарського суду Хмельницької області (головуючий Муха М.Є.) від 29 січня 2014 року у справі №924/1283/13 яким в задоволенні позову про визнання недійсним договору від 31.01.2012 року було відмовлено та підтримане постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 19 березня 2014 року.

Посилаючись на Постанову Верховного Суду від 03 вересня 2019 року у справі № 923/1494/15 та ст. 267 ЦК України просить суд застосувати до вимог ліквідатора Чернецької А.А. щодо притягнення до субсидіарної відповідальності в справі №3/5025/443/12 строки позовної давності.

Присутній в засіданні суду ліквідатор наполягав на задоволенні заяви про покладення на керівника засновників та наглядову раду ПАТ „Хмельницьке авіапідприємство „Поділля - Авіа" субсидіарної відповідальності.

Представник ОСОБА_2 проти задоволення заяви ліквідатора про покладення на керівника засновників та наглядову раду ПАТ „Хмельницьке авіапідприємство „Поділля - Авіа" субсидіарної відповідальності заперечував з підстав викладених у поданому суду письмовому запереченні від 21.09.2021р.

Представники Хмельницького міського центру зайнятості та ГУ ДПС у Хмельницькій області підтримали позицію ліквідатора.

При прийнятті даної ухвали судом враховується наступне:

Відповідно до ч.6 ст.12 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Кодексом України з процедур банкрутства.

Пунктом 4, Прикінцевих та перехідних положень "Кодексу України з процедур банкрутства" установлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Згідно з ч.1 ст. 2 Кодексу, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.

Згідно з частиною першою статті 619 Цивільного кодексу України договором або законом може бути передбачена поряд із відповідальністю боржника додаткова (субсидіарна) відповідальність іншої особи.

Таким законом, який передбачає поряд із відповідальністю боржника додаткову (субсидіарну) відповідальність іншої особи, є Кодекс України з процедур банкрутства.

Так, відповідно до приписів ст.215 ГК України, встановлено підстави відповідальності за порушення законодавства про банкрутство, у випадках, передбачених законом, суб`єкт підприємництва - боржник, його засновники (учасники), власник майна, а також інші особи несуть юридичну відповідальність за порушення вимог законодавства про банкрутство, зокрема фіктивне банкрутство, приховування банкрутства або умисне доведення до банкрутства. Умисним банкрутством визнається стійка неплатоспроможність суб`єкта підприємництва, викликана цілеспрямованими діями власника майна або посадової особи суб`єкта підприємництва, якщо це завдало істотної матеріальної шкоди інтересам держави, суспільства або інтересам кредиторів, що охороняються законом.

Так, відповідно до п.2 статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства при здійсненні своїх повноважень ліквідатор має право заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства. Розмір зазначених вимог визначається виходячи з різниці між сумою вимог кредиторів і ліквідаційною масою.

У разі банкрутства боржника з вини його засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі з вини керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають можливість іншим чином визначати його дії, на засновників (учасників, акціонерів) боржника - юридичної особи або інших осіб у разі недостатності майна боржника може бути покладена субсидіарна відповідальність за його зобов`язаннями.

Стягнені суми включаються до складу ліквідаційної маси і можуть бути використані тільки для задоволення вимог кредиторів у порядку черговості, встановленому цим Законом.

Із матеріалів справи вбачається, що в ході ліквідаційної процедури у справі про банкрутство ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа ліквідатором 24.09.2015р. видано наказ №1 по ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа про створення інвентаризаційної комісії та проведення інвентаризації.

27.09.2015р. проведено інвентаризацію майна боржника, та затверджено її результати на засіданні комітету кредиторів від 30.09.2015р.

До складу ліквідаційної маси банкрута включено наступні активи: стрем`янка, лопасті гвинта, редуктор авіадвигуна, втулка гвинта, вагончик 2 шт., кран КН-1, автомобіль МАЗ 53334, паливозаправник, 1981 р.в., автомобіль УРАЛ 4320, держ. № НОМЕР_11 1985 р.в.

Відповідно до ч.2 п. 1 ст. 63 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатором визначено початкову вартість майна банкрута станом на 05.11.2019р. на суму 11 670,00 грн.

Згідно проведеної експертної оцінки автотранспорту, в ліквідаційній процедурі встановлено наступну початкову вартість:

- Автомобіль МАЗ 53334 початковою ціною - 23889,00 грн.;

- Автомобіль УРАЛ 4320 початковою ціною - 34711,00 грн.

Під час процедури розпорядження майном у справі про банкрутство ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа виконавчою службою Хмельницького МУЮ було реалізовано наступне майно банкрута:

1. Автомобіль CHEVROLET Нива 21230, 2004 р. в., д.з. НОМЕР_12 .- 25585,00грн.

2. Автомобіль ВАЗ 2107, 1996 р. в., д.з. НОМЕР_13 . - 4930,00грн.

3. Автомобіль ВАЗ 21213, 1996 р. в., д.з. НОМЕР_14 . - 6757,50 грн.

4. Автомобіль ВАЗ 21099, 1996 р. в., д.з. НОМЕР_15 . - 7310 грн.

5. Автобус ІКАРУС 256,1979 р. в., д.з. НОМЕР_16 . - 9000 грн.

6. Автомобіль КАВЗ 685,, 1985 р. в., д.з. НОМЕР_17 . - 2850 грн.

7. Док ангар металевий розміром 30x15 м. - 17136,00 грн.

8. Вагончик з металу розміром 6x3м. - 2000 грн.

9. Вагончик з металу розміром 6x3м. - 2000 грн.

10. Вагончик з металу розміром 6x3м. - 2000 грн.

11. Вагончик з металу розміром 9x3м. - 4500 грн.

12. Ємності місткістю 76 м. куб. під ПММ в кількості 10 шт - 100320,00 грн.

13. Літак АН-26-100, бортовий № Ш-26199 зав. № 58-06 - 66420,00 грн.

Кошти в сумі 250808,50 грн. спрямовано на погашення заборгованості працівників по заробітній платі.

В процедурі банкрутства ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа було виявлено активів загалом на суму 262 478,50 грн..

Під час здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором вживалися заходи щодо розшуку майна та повернення до ліквідаційної маси незаконно відчужених активів банкрута. Так, ліквідатором подано до суду заяву в межах справи про банкрутство про скасування реєстрації на земельні ділянки кадастровий № 6825087200:06:008:0295 площею 0,75 га, 6825087200:06:008:0292 площею 0,7632 га та 6825087200:06:008:0296 площею 0,6 га та повернення їх до складу ліквідаційної маси з підстав незаконного вибуття та передачі стороннім особам.

11.03.2021р. господарським судом Хмельницької області винесено рішення, яким відмовлено у позові ліквідатора про скасування реєстрації на земельні ділянки та повернення їх до складу ліквідаційної маси.

На даному етапі ліквідаційної процедури реалізовано всі наявні активи банкрута, однак за недостатністю майна кредиторські вимоги залишилися непогашеними.

Ліквідатор подав дану заяву лише виключно у ліквідаційній процедурі, в зв`язку з тим, що пред`явити таку вимогу можна лише після вчинення усієї повноти дій, спрямованих на виявлення та реалізацію активів боржника. Якщо після реалізації коштів недостатньо для задоволення вимог кредиторів, у ліквідатора виникає право на пред`явлення субсидіарної вимоги виключно з наявністю такого права пов`язаний розмір субсидіарної вимоги (постанова ВС від 20.03.2019 року у справі №5024/980/201 1). Ліквідатор подав таку заяву лише після реалізації обєктів ліквідаційної маси та розрахунків з кредиторами (Постанова ВС від 30.10.2019 року в справі №906/904/16).

Доведення до банкруцтва для покладення субсидіарної відповідальності має відбуватися на підставі документів та фактичних даних, здобутих у процедурах банкруцтва.

Субсидіарна відповідальність у справах про банкруцтво є самостійним цивільно-правовим видом відповідальності, який покладається на засновників у тому числі керівника, при наявності підтвердження вини у доведенні юридичної особи до стану неплатоспроможності (постанова Верховного Суду України від 30.10.2019 у справі №906/904/16).

Заява від 25.06.2012р. кредитора ОСОБА_5 про визнання вимог в процедурі банкрутства була подана до суду не пізніше 2 липня 2012 року. Відповідно до цієї заяви, вимоги щодо повернення 4500000 грн. виникли не раніше 9 квітня 2012 року, а заява ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа про порушення справи про банкрутство датована 2 квітня 2012 року.

В затверджений реєстр вимог кредиторів дана вимога потрапила, але була не визнана арбітражним керуючим Чернецькою А.А. і відповідно не була затверджена судом. Цей факт крім матеріалів справи підтверджується і самим змістом заяви ліквідатора про покладення субсидіарної відповідальності.

Арбітражному керуючому Чернецькій А.А. було відомо про факт укладення договору позики ще з 2012 року.

Заявник ніяким чином не доводить як договір поруки від 25.11.2011 року призвів до відсутності грошових коштів на рахунках боржника, або майна у боржника, що є необхідною умовою для доведення до банкрутства.

Таким чином, в діях як посадових осіб директора та Голови Наглядової ради ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа , так і акціонерів відсутні винні дії які б призвели до доведення ПАТ Хмельницьке авіапідприємство Поділля-Авіа до банкрутства.

Субсидіарна відповідальність у справах про банкрутство є самостійний цивільно-правовий вид відповідальності, який покладається на засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі керівника боржника при наявності підтвердження вини вказаних осіб у доведенні юридичної особи (боржника у справі про банкрутство) до стану неплатоспроможності.

Притаманною ознакою цивільно-правової відповідальності є те, що особа, яка є відповідачем, повинна доказати відсутність своєї вини.

Після визнання боржника банкрутом, за наявності ознак доведення до банкрутства юридичної особи-боржника, погашення заборгованості банкрута є неможливим внаслідок дій та (або) бездіяльності засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають змогу іншим чином визначати його дії, до поки такі особи не доведуть протилежного.

Жодного доказу про те, що договір поруки від 25.11.2011 року вплинув на фінансовий стан боржника ліквідатор не надав.

Між Публічним акціонерним товариством "Хмельницьке авіапідприємством "Поділля-Авіа" (продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Укрзерногруп" (покупець) 31.01.2012 року укладено договір купівлі-продажу (про передачу відступного), згідно умов якого продавець на підставі рішення загальних зборів акціонерів ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля-Авіа" від 30 січня 2012 року (протокол №3/2012 від 30.01.2012 р.) передає покупцю у власність в якості відступного на погашення заборгованості перед покупцем з повернення фінансової допомоги в сумі 1276300,00 грн. повітряне судно пасажирське моделі Ан-24Б, державний реєстраційний знак НОМЕР_7 , повітряне судно пасажирське, моделі Ан-26, державний реєстраційний знак НОМЕР_8 , повітряне судно вантажно-пасажирське, моделі Ан-26Б-100, реєстраційний знак НОМЕР_9 .( п.1. договору)

У п. 2 договору зазначено, що літаки на момент укладення договору належать продавцю на праві власності, зареєстровані в державному реєстрі цивільних повітряних суден України. Технічний стан літаків описано у звіті оцінювача ТОВ "Незалежний центр оцінки, експертизи та аналітики "Пи Кан".

Загальна вартість літаків визначена звітом оцінювача ТОВ "Незалежний центр оцінки, експертизи та аналітики "Пи Кан" та станом на 09.01.2012 року складає за літак Ан-24Б, державний реєстраційний знак НОМЕР_7 - 367357,00 грн.; Ан-26, державний реєстраційний знак НОМЕР_8 - 402806,00 грн.; Ан-26Б-100, реєстраційний знак НОМЕР_9 - 344336,00 грн. Загальна вартість визначена в розмірі 1114499,00 грн. (п. 3 договору).

Продаж літаків здійснено на загальну суму 1 276 300,00 грн., в тому числі податок на додану вартість 21 2716,67 грн.

З моменту передачі літаків покупцю згідно п.5 цього договору, зазначені вимоги покупця вважаються погашеними.

У п.5 договору сторони визначили, що ціна продажу літаків дорівнює сумі грошових зобов`язань продавця перед покупцем по поверненню фінансової допомоги. Оплата ціни літаків проводиться шляхом зарахування зустрічних однорідних вимог покупця на загальну суму 1276300,00 грн., в т.ч. за договором безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 18.07.11р. на суму 37500грн. (строк повернення допомоги, згідно додаткової угоди від 21.07.2011р., не пізніше 31.12.2011р.); за договором безпроцентної позики №1 від 20.05.2011р., №2 від 15.06.2011р., №3 від 21.12.2011р. та №4 від 29.06.2011р., №5 від 14.07.2011р., №6 від 18.07.2011р., укладених між продавцем і ТОВ "Готель "Атлантік" Плюс" за загальну суму 680800,00 грн., права вимоги за якими передані покупцю (строк повернення позики згідно додаткових угод від 21.07.2011р. не пізніше 31.12.2011р.); за договором безпроцентної позики №3 від 17.01.2011р. та додаткової угоди №1 від 29.06.2011р. до цього договору, укладених між продавцем і ПП "Оліяторг" на суму 558000,00грн. права вимоги за якими передані покупцю (строк повернення позики згідно додаткової угоди від 21.07.2011р., - не пізніше 31.12.2011р.).

Умовами п.п.6,7 договору сторони визначили, що на дату укладення цього договору, літаки Ан-24Б держ. знак НОМЕР_7 , Ан-26 держ. знак НОМЕР_8 фактично знаходяться в аеропорту м. Хмельницький, літак Ан-26Б-100 держ. знак НОМЕР_9 знаходиться в аеропорту м. Івано-Франківськ. Передача літаків покупцю здійснюється за актом приймання-передачі, який підписується сторонами в день укладення цього договору.

Українсько-турецьке спільне підприємство Гюрсес-Інтур вважаючи, що може бути порушено його право як кредитора ПАТ "Хмельницьке авіапідприємством "Поділля-Авіа", звернувся з позовом до суду про визнання договору купівлі-продажу (про передачу відступного) від 31.01.2012 року недійсним.

Рішенням Господарського суду Хмельницької області (головуючий Муха М.Є.) від 29 січня 2014 року у справі №924/1283/13 в задоволенні позову було відмовлено та підтримано постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 19 березня 2014 року.

Суд враховував також рішення господарського суду Івано-Франківської області від 26.04.2013р., залишеним без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 31.07.2013р., по справі №909/391/13 за позовом ТОВ "Укрзерногруп" до ПАТ "Хмельницьке авіапідприємство "Поділля-Авіа", ПАТ "Страхова компанія "Дія" за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Першого міського відділу ДВС Хмельницького міськрайонного управління юстиції про визнання за ТОВ "Укрзерногруп" права власності на повітряне судно Ан-26Б-100, державний реєстраційний знак UR-26077 та зняття з арешту повітряного судна Ан-26Б-100, державний реєстраційний знак НОМЕР_9 накладеного постановою держаного виконавця Першого міського відділу ДВС Хмельницького міськрайонного управління юстиції Сарафіна О.Ф. від 01.02.12р. № 24316981, яким визнано за ТОВ "Укрзерногруп", м. Київ право власності на повітряне судно АН 26Б-100, державний реєстраційний знак НОМЕР_9 .

Рішення вступило в законну силу.

Таким чином, ліквідатор посилається на рішення суду як підставу незаконності вчинених акціонерами дій, однак в чому незаконність дій полягає не зазначає.

2010р. акції ВАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа перебувають у державній власності, а Фонд державного майна наказом від 21.09.2010 року №1358 затверджує уточнений план розміщення акцій ВАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа .

В кінці 2010 року акції підприємства продаються на торгах і підприємство стає приватним.

Протягом 2011 року акціонери та пов`язані з акціонерами підприємства вкладають більше 1000000 гривень. Про це свідчать зазначені в заяві ліквідатора договір безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 18.07.2011р. на суму 37500грн. (строк повернення допомоги, згідно додаткової угоди від 21.07.2011р., не пізніше 31.12.2011р.); договір безпроцентної позики №1 від 20.05.2011р., №2 від 15.06.2011р., №3 від 21.12.2011р. та №4 від 29.06.2011р., №5 від 14.07.2011р., №6 від 18.07.2011р., укладених між ПАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа та ТОВ "Готель "Атлантік" Плюс" на загальну суму 680800,00 грн.; договір безпроцентної позики №3 від 17.01.2011р. та додаткової угоди №1 від 29.06.2011р. до цього договору, укладених між ПАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа та ПП "Оліяторг" на суму 558000,00грн. права вимоги за якими передані покупцю (строк повернення позики згідно додаткової угоди від 21.07.2011р., не пізніше 31.12.2011р.)

Дійсність та легітимність вказаного договору від 31.01.2012 року неодноразово підтверджено судами, а перехід права власності на літаки не було визнано протиправним.

Отже, ліквідатором в своїй заяві жодним чином не доведено вину посадових осіб чи акціонерів ПАТ Хмельницьке авіапідприємства Поділля-авіа , а тому немає жодних підстав вважати що до цих осіб може бути застосована передбачена ч.2 ст. 61 Кодексу України з процедур бункрутства субсидіарна відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства.

Що стосується клопотання представника ОСОБА_2 від 21.09.2021р. про застосування строків позовної давності, судом враховується, що ліквідатором не пропущено строк звернення до суду про покладення на керівника, засновників та наглядову раду боржника субсидіарну відповідальність.

11.03.2021р. господарським судом Хмельницької області винесено рішення, яким відмовлено у позові ліквідатора про скасування реєстрації на земельні ділянки та повернення їх до складу ліквідаційної маси.

За таких обставин, саме 11.03.2021р. ліквідатором встановлено недостатність майна для повного погашення кредиторської заборгованості банкрута.

Вищезазначене вказує на існування об`єктивної перешкоди для боржника своєчасно звернутися за захистом порушеного права зокрема в частині подання заяви про покладення субсидіарної відповідальності. Отже, вказане клопотання задоволенню не підлягає.

Відповідно до ст.ст. 73, 74, ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

За таких обставин, суд дійшов висновку про те, що виходячи з норм чинного законодавства та встановлених судом обставин справи, суд вважає заяву ліквідатора від 10.06.2021р. про покладення на керівника засновників та наглядову раду ПАТ „Хмельницьке авіапідприємство „Поділля - Авіа" субсидіарної відповідальності не обґрунтованою, не підтвердженою належними та допустимими доказами, яка не підлягає задоволенню.

Керуючись ст.61 "Кодексу України з процедур банкрутства", ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

У заяві ліквідатора від 10.06.2021р. про покладення на керівника засновників та наглядову раду ПАТ „Хмельницьке авіапідприємство „Поділля - Авіа" субсидіарної відповідальності відмовити.

Ухвала набирає законної сили 21.01.2022р. та підлягає оскарженню.

Відповідно до ч.1, ст.256 ГПК України апеляційна скарга на ухвалу суду подається - протягом десяти днів з дня його (її) проголошення до Північно-західного апеляційного господарського суду.

Суддя Вибодовський О.Д.

Віддрук. 17 прим.:

1- до справи

2- Хмельницький міський центр зайнятості - м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17/1 (khmgd@kmocz.gov.ua);

3 - ГУ ПФУ в Хмельницькій області м.Хмельницький, вул.Герцена, 10 (post@km.pfu.gov.ua);

4- Головному управлінню ДПС у Хмельницькій області, м.Хмельницький, вул.Пилипчука, 17 (km.official@sfs.gov.ua);

5 - КП "Аеропорт Хмельницький", м. Хмельницький, аеропорт Хмельницький;

6-ДП "Оризон-Навігація", Черкаська область, м. Сміла, вул. Мазура, 24;

7-ПАТ "Хмельницькобленерго" в особі міського району електромереж, м. Хмельницький, вул. Свободи, 57/2.;

8-ДП обслуговування повітряного руху України, аеропорт Бориспіль, м. Бориспіль, Київська область;

9-ТзОВ "GURSES TURIZM УЛУСЛАРАРАСИ ЙОЛДЖУ ТАШИМАДЖИЛИГИ ІХРАДЖАТ ВЕ ІТХАЛАТ ЛІМІТЕД ШІРКЕТІ ВІДДІЛЕННЯ В СТАМБУЛІ" -м. Хмельницький, вул. Водопровідна, 75/2, кв.59 ОСОБА_7 ;

10-ПАТ „Укртелеком" -м. Хмельницький, вул. Проскурівська 13;

11-ліквідатору - Чернецькій А.А. м. Хмельницький, вул. Соборна 57, оф. 111 (ІНФОРМАЦІЯ_1);

12 - ТОВ "Укрзерногруп", 03067, м. Київ, вул. Машинобудівна, 37;

13 - ТОВ "Готель "Атлантік плюс", 98107, Автономна Республіка Крим, місто Феодосія, Чорноморська Набережна, 6;

14 - ОСОБА_2 , АДРЕСА_1 ;

15 - ОСОБА_3 , АДРЕСА_2 ;

16 - ОСОБА_4 , АРК, м. Феодосія;

17 - ОСОБА_1 , АДРЕСА_3 .

Виготовлено з АСДС помічник судді Т.М.Козій дата 18.01.2022р.

Дата ухвалення рішення18.01.2022
Оприлюднено27.01.2022
Номер документу102747426
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання банкрутом

Судовий реєстр по справі —3/5025/443/12

Ухвала від 01.05.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 02.02.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Постанова від 20.11.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 10.11.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Постанова від 02.11.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 09.10.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 13.09.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 07.09.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 21.08.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 20.06.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні