Постанова
від 18.01.2022 по справі 420/6556/21
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 січня 2022 р.м.ОдесаСправа № 420/6556/21 Головуючий в 1 інстанції: Левчук О.А.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Шляхтицького О.І.

суддів: Домусчі С.Д. , Семенюка Г.В.

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу Арцизької міської ради на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03.08.2021 по справі № 420/6556/21 за позовом ОСОБА_1 до Арцизької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

Короткий зміст позовних вимог.

У квітні 2021 року ОСОБА_1 звернулась до Арцизької міської ради, в якому позивачка просила суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області № 929-VII від 19.10.2020 "Про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства у власність на території Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області із земель комунальної власності";

- зобов`язати Холмську сільську раду Арцизького району Одеської області (або її правонаступника станом станом на день ухвалення рішення) надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення орієнтовною площею 2,00 га, яка розташована на території Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області для ведення особистого селянського господарства (за межами населених пунктів) ОСОБА_1 , згідно її клопотання від 10.01.2020.

В обґрунтування позовних вимог зазначалось, що в оскаржуваному рішенні причиною відмови зазначена обставина, яка не відповідає вимогам Закону. Сама по собі відсутність інвентаризованих резервів землі такого цільового призначення не є законною причиною для відмови у задоволенні клопотання. Формулювання відмови в рішенні не відповідає підставі для відмови, зазначено в законі. Тобто відповідач свідомо прийняв повторно завідомо протиправне рішення. Відповідач не навів обставин, визначених ст. 118 ЗКУ, що свідчить про відсутність наміру суб`єкта владних повноважень прийняти обґрунтоване та законне рішення. При цьому, належним способом захисту прав позивача буде зобов`язання надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення орієнтовною площею 2,00 га.

Представником відповідача Арцизької міської ради відзив на позовну заяву до суду першої інстанції не надано.

Короткий зміст рішення суду першої інстанції.

Одеський окружний адміністративний суд рішенням від 03 серпня 2021 року позов ОСОБА_1 - задовольнив частково.

Визнав протиправним та скасував рішення Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області № 929-VII від 19.10.2020 "Про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства у власність на території Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області із земель комунальної власності".

Зобов`язав Арцизьку міську раду повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 10.01.2020 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення орієнтовною площею 2,00 га, яка розташована на території Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області для ведення особистого селянського господарства (за межами населених пунктів) та прийняти рішення відповідно до статті 118 Земельного кодексу України, з урахуванням встановлених судом обставин.

В задоволенні решти позовних вимог відмовив.

Короткий зміст вимог апеляційної скарги.

Не погоджуючись з даним рішенням суду в частині задоволення позовних вимог , Арцизька міська рада подала апеляційну скаргу.

В апеляційній скарзі зазначено, що рішення судом першої інстанції ухвалене з порушенням норм процесуального права, а саме не досконало проаналізовано доводи сторін та надані ними докази, тому просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти по справі нову постанову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Апелянт, мотивуючи власну правову позицію, акцентує на таких обставинах і причинах незаконності і необґрунтованості оскаржуваного судового рішення:

- суд першої інстанції не звернув увагу на те, що станом на час повторного розгляду Холмською сільською радою клопотання позивача, земельна ділянка, на яку вона мала намір отримати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безплатно у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 2 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності - була частиною сформованих земельних ділянок;

- судом першої інстанції не враховано висновок Верховного Суду у постанові від 09 грудня 2020 року по справі № 617/763/16-ц в якому зазначено, що надання дозволу на розробку проекту землеустрою двом окремим громадянам щодо однієї і тієї ж земельної ділянки є таким, що суперечить вимогам землеустрою та сприяє позбавленню одного з них можливості завершити розпочату ним відповідно до вимог чинного законодавства процедуру відведення земельної ділянки;

- судом першої інстанції проігноровано зроблений висновок у пункті 77 постанови Великої палати Верховного Суду від 29 вересня 2020 року у справі № 688/2908/16-ц (провадження № 14-28цс20) про те, що неконкурентне надання землі у користування за наявності двох або більше бажаючих не відповідає принципам забезпечення рівності права власності на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави; забезпечення гарантій прав на землю. Зокрема, не можна вважати справедливим і розумним надання землі особі, яка пізніше за інших дізналася про існування вільної земельної ділянки і звернулася з відповідною заявою.

18 січня 2021 року від представника Арцизької міської ради до суду надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи копії документів, що підтверджують надання рішенням Холмської сільської ради від 03.07.2020 № 504-671-VII іншим особам дозволів на розроблення землевпорядкованої документації щодо надання у власність земельних ділянок, на території яких розташована бажана земельна ділянка, за якими були розроблені проекти землеустрою та сформовані земельні ділянки.

Обставини справи.

Суд першої інстанції встановив, що 10 січня 2020 року ОСОБА_1 звернулась до Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2 га із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності на території Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області (за межами населених пунктів), додавши до нього копію паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків, графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (а.с. 22).

12 лютого 2020 року рішенням Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області № 447-VII ОСОБА_1 відмовлено у задоволенні клопотання.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 07 липня 2020 року по справі № 420/4369/20 визнано протиправним та скасовано рішення Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області №447-VII від 12.02.2020 "Про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства у власність на території Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області (за межами населених пунктів)"; зобов`язано Холмську сільську раду Арцизького району Одеської області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 10.01.2019 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2 га із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності на території Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області (за межами населених пунктів), з урахуванням висновків суду (а.с. 15-20).

19 жовтня 2020 року Холмською сільською радою Арцизького району Одеської області прийнято рішення № 929-VII, яким відмовлено у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства на території Холмської сільської ради Арцизського району із земель комунальної власності, у зв`язку з відсутністю інвентаризованих резервів землі такого цільового призначення (а.с. 26-27).

Позивач не погодився з рішенням відповідача звернувся до суду з даним позовом.

Висновок суду першої інстанції.

Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що оскільки оскаржуване рішення від 19 жовтня 2020 року № 929-VII не містить конкретної підстави, визначеної ч. 7 статті 118 Земельного кодексу України, з посиланням на відповідні докази, які слугували підставою для відмови позивачу у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою. Отже, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не означає позитивного рішення про надання її у користування, тому посилання Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області в оскаржуваному рішенні на надання дозволів іншим громадянам є необґрунтованим та суперечить приписам чинного законодавства.

Джерела права й акти їх застосування та оцінка суду.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини у сфері забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель регулюються, зокрема, Земельним кодексом України та Законом України "Про землеустрій".

Відповідно до ч.ч.1-3 ст.116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Згідно з ч.6 ст.118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до ч.7 ст.118 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін. У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Згідно з пп. "б" ч.1 ст.121 Земельного кодексу України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

З огляду на наведені норми законодавства, Земельним кодексом України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Таким чином, підставою відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Відповідно до частин 1-5 ст. 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

Формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель державної чи комунальної власності у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв).

Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.

Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Частиною 6 статті 79-1 Земельного кодексу України визначено, що формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про землеустрій" проект землеустрою- сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом; технічна документація із землеустрою - сукупність текстових та графічних матеріалів, що визначають технічний процес проведення заходів з використання та охорони земель без застосування елементів проектування.

За приписами статті 25 Закону України "Про землеустрій" документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації. Видами документації із землеустрою є, зокрема: й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.

Отже, проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та технічна документація із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок є різними за своєю суттю документами із землеустрою, не є тотожними за процедурою виконання такої документації.

Тобто, згідно із положеннями Земельного кодексу України способами формування земельної ділянки, у порядку відведення земельної ділянки із земель державної, комунальної власності (за відсутності на цій частині земної поверхні сформованих та зареєстрованих земельних ділянок), є поділ раніше сформованої земельної ділянки.

Надання дозволу на розробку проекту землеустрою має на меті лише формування земельної ділянки як окремого об`єкта. Натомість, коли йдеться про формування земельної ділянки із частини вже сформованного земельного масиву, що має кадастровий номер, її відведення відбувається на підставі технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки.

До того ж, відповідно до наданої завідувачем Арцизького сектору архівного відділу Болградської районної державної адміністрації копії протоколу пленарного засідання сорок шостої сесії Холмської сільської ради VІІ скликання від 03.07.2020р., щодо земельних ділянок, визначених у пункті 3 рішення Холмської сільської ради Арцизького району Одеської області від 04.06.2020 №479-VІІ Про розподіл земель комунальної власності, що розташовані на території Холмської сільської ради Холмською сільською радою Арцизького району Одеської області прийнято рішення від 03.07.2020р. №504-VІІ - 671-VІІ, якими задоволено заяви 168 осіб та надано дозволи на розробку землевпорядної документації щодо надання у власність земельних ділянок.

Вказані рішення є чинними, не скасованими та слугували підставою для виникнення правовідносин, пов`язаних з реалізацією суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів громадян, з одержанням дозволу на розробку документації з метою подальшого оформлення права власності на землю, які передбачають витрату коштів громадян на розробку такої документації, а отже у разі задоволення заяв інших осіб щодо надання дозволу на виготовлення технічної документації за рахунок зазначених вже розподілених земельних ділянок органом місцевого самоврядування буде порушено права осіб, які вже одержали відповідні дозволи та зазнали матеріальних втрат для реалізації свого суб`єктивного права.

Аналогічна правова позиція викладену у постанові Верховного Суду від 04.05.2020 у справі № 802/1539/17-а.

Судом апеляційної інстанції установлено, що Холмською сільською радою за результатом інвентаризації земель було визначено площі та сформовано земельні ділянки з кадастровими номерами: 4.7291 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:001:0525; 38.138 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:001:0526; 11.7844 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:001:0527; 5,3594 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:001:0530; 3.3028 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:001:0531 3.2206 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:002:0777 27.7971 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:002:0778 6,9651 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:002:0779 15.3278 га - кадастровий номер земельної ділянки: 5120486400:01:003:0842.

Тобто, станом на час повторного розгляду Холмською сільською радою клопотань позивача, земельні ділянки, на які ОСОБА_1 мала намір отримати дозволи на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності - були частиною сформованих земельних ділянок.

Отже, відведення вказаних позивачем в клопотаннях земельних ділянок відбувається на підставі технічної документації із землеустрою щодо їх поділу.

Відтак, на думку колегії суддів, у межах спірних правовідносин немає законодавчо передбачених підстав для надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності.

При цьому, на думку суду апеляційної інстанції, не змінює правового регулювання спірних правовідносин наявність між позивачем та органом місцевого самоврядування спору стосовно вказаних земельних ділянок.

У випадку коли земельні ділянки сформовані орган місцевого самоврядування позбавлений можливості вирішувати питання щодо надання стосовно них дозволу на розроблення проекту землеустрою.

Положеннями чинного, на момент виникнення спірних правовідносин, земельного законодавства не передбачено виключень навіть у разі наявності судового рішення про зобов`язання повторно розглянути заяву щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою.

Колегія суддів приймає до уваги рішення Верховного Суду від 03.10.2019 у справі №823/1172/17 яким зазначено, що оскільки позивач звернувся до відповідача із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, а не з технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок, що суперечить вимогам частини шостої статті 79-1 Земельного кодексу України, відповідач правильно відмовив у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою.

Крім того, апеляційний суд вважає за доцільне відмітити, що позивач не позбавлений можливості скористатися правом на безоплатне одержання земельної ділянки у спосіб та порядку передбачених приписами чинного земельного законодавства.

Таким чином, з урахуванням наведених вище норм законодавства та висновків Верховного Суду, враховуючи, що бажані позивачем земельні ділянки станом на час прийняття оскаржуваних рішень є частинами сформованих земельних ділянок, колегія суддів робить висновок про відмову у задоволенні адміністративного позову.

Відповідно до вимог статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно до положень статті 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення є, зокрема, недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи.

Враховуючи викладені обставини, колегія суддів приходить до висновку про необхідність скасування рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03.08.2021 та прийняття нової постанови про відмову у задоволенні позову.

Щодо судового збору та витрат на правничу допомогу, то відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, оскільки у задоволенні позову відмовлено, сплачені позивачем витрати поверненню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд ---

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Арцизької міської ради -задовольнити.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03.08.2021 по справі № 420/6556/21 в частині задоволення позовних вимог - скасувати.

Ухвалити нове рішення, яким у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 відмовити.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків, передбачених підпунктами а), б), в), г) пункту 2 частини 5 статті 328 КАС України.

Головуючий суддя Шляхтицький О.І. Судді Домусчі С.Д. Семенюк Г.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2022
Оприлюднено01.02.2022
Номер документу102845021
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6556/21

Постанова від 30.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 17.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Постанова від 18.01.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 04.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 07.10.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 21.09.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 03.08.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 25.06.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні