Рішення
від 30.12.2021 по справі 260/3160/20
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

30 грудня 2021 року м. Ужгород№ 260/3160/20 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Плеханова З.Б.

при секретарі Грин-Лумей В.Г.

за участю:

позивача: Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" -представники адвокати Твердохліб І.Ю., Дубровська О.М.

відповідача: Головне управління ДПС у Закарпатській області ,Державна податкова служба- представник Кремер І.

відповідач ГУ ДПС в м. Києві- представник не зявився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" до Головне управління ДПС у Закарпатській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

. Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у м. Києві (Код ЄДРПОУ 43141267) при призначенні та проведені перевірок Товариства з обмеженою відповідальністю „Київагронафтотрейд" (Код ЄДРПОУ 31202724) оформлених Актом № 1064/26-15-32-07/31202724 від 27.12.2019р. та Актом № 369/26-15-04-05-16/31202724 від 17.01.2020 р. не встановленої форми, за наслідком яких Позивачу було виставлено до сплати Податкові повідомлення-рішення від 10.02.2020 р. № 0000823207, № 0000833207 та Податкове повідомлення-рішення від 10.02,2020 р. № 0130550405.

3. Усунути порушення прав Товариства з обмеженою відповідальністю Київагронафтотрейд Код ЄДРПОУ 31202724 шляхом визнання протиправними та скасування Податкових повідомлень - рішень від 10.02.2020 р. № 0000823207, № 0000833207 та Податкового повідомлення-рішення від 10.02.2020 р. № 0130550405 прийнятих за наслідком дій Головного управління ДПС у м. Києві (Код ЄДРПОУ 43141267) при проведенні перевірок Позивача оформлених Актом № 1064/26-15- 32-07/31202724 від 27.12.2019р. та Актом № 369/26-15-04-05-16/31202724 від 17.01.2020 р.

4. Зобов`язати Головне управління ДПС у Закарпатській області (Код ЄДРПОУ 43143065) внести в електронний кабінет платника податків/Позивача відомості про виключення Товариства з обмеженою відповідальністю Київагронафтотрейд (код ЄДРПОУ 31202724) з реєстрів ризикових платників податків за відсутності ознак здійснення Позивачем ризикових операцій у зв`язку з встановленою відсутністю підстав за яким TOB Київагронафтотрейд (код ЄДРПОУ 31202724) було внесено до Журналу ризикових платників режиму „Робота комісії ДФС" 1С „Податковий блок" та зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) власними технічними засобами виключити існуючі обмеження при реєстрації податкових накладних для TOB „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД".

5. Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у м. Києві (Код ЄДРПОУ 43141267) при прийнятті Рішень:

ІІ№ІПІІІ IV 1від 02.03.2020 № 1471863/31202724від 02.03.2020 № 1471864/31202724від 20.07.2020 № 1749744/31202724від 02.03.2020 № 1471865/31202724 2від 04.08.2020 № 1800620/31202724від 03.03.2020 № 1473631/31202724від 02.03.2020 № 1471866/31202724від 03.03.2020 № 1473632/31202724 3від 02.03.2020 № 1471867/31202724від 04.03.2020 № 1475582/31202724від 04.03.2020 № 1475583/31202724від §6.08.2020 № 1811736/31202724 4від 06.08.2020 № 1811737/31202724від 31.01.2020 № 1447802/31202724від 13.07.2020 № 1726931/31202724від 28.02.2020 № 1470756/31202724 5від. 06.08.2020 т 1811738/31202724від 11.03.2020 № 1482276/31202724від 25.02.2020 № 1466064/31202724від 31.01.2020 № 1447801/31202724 6від 31.01.2020 № 1447799/31202724від 31.01.2020 № 1447800/31202724від 13.07.2020 № 1726918/31202724від 13.07.2020 т 1726919/31202724 7від 11.03.2020 № 1482275/31202724від 13.07.2020 № 1726920/31202724від 28.02.2020 № 1470757/31202724від 11.03.2020 № 1482273/31202724 8від 13.07.2020 № 1726922/31202724від 11.03.2020 № 1482274/31202724від 13.07.2020 № 1726921/31202724ві^ 06.08.2020 № 1811828/31202724 9від 06.08.2020 № 1811829/31202724від 04.06.2020 № 1611500/31202724від 04.06.2020 № 1611501/31202724від 20.07.2020 № 1749726/31202724 10від 25.08.2020 № 1866314/31202724від 20.07.2020 № 1749728/31202724від 06.08.2020 № 1811830/31202724від 25.08.2020 № 1866315/31202724 11від 07.07.2020 № 1706816/31202724від 25.08.2020 № 1866316/31202724від 20.07.2020 № 1749732/31202724від 25.08.2020 № 1866317/31202724 12від 25.08.2020 № 1866318/31202724 при відмові у реєстрації Товариству з обмеженою відповідальністю „Київагронафтотрейд" (Код ЄДРПОУ 31202724 ) перелічених податкових накладних:

№ІППІ IV 1від 18.07.2019 №341від 18.07.2019 №345від 31.07.2019 № 363від 31.07.2019 №364 2від 31.07.2019 №370від 07.08.2019 №379від 07.08.2019 №380від 07.08.2019 №381 3від 07.08,2019 №382від 28.08.2019 №420віч 28.08.2019 №421віч 11.09.2019 № 449 4від 30.09.2019 №481від 28.11.2019 №568від 28.11.2019 № 569від 29.11.2019 №573

5від 29.11.2019 №579від 11.12.2019 №599від 13.12.2019 №602віч 20.12.2019 №613 : 6від 21.12.2019 №618від 23.12,2019 №624від 27.12.2019 № 634від 27.12.2019 № 635 7від 27.12.2019 №636від 27;12.2019 № 638від 27.12.2019 №640від 27,12.2019 №641 8від 27.12.2019 №642від 27.12.2019 №643від 27.12.2019 № 645від 28.12.2019 № 655 9від 31.01.2020 № 10від 04.02.2020 №22від 14.02.2020 №30від 15.04.2020 № 73 10від 16.04.2020 № 74від 29.04.2020 № 78від 30.04.2020 № 86від 08.05.2020 № 90 11від 27.05.2020 № 95від 05.06.2020 № 103від 05.06.2020 № 104від 25.06.2020 № 109 12від 17.07.2020 №127

6.Визнати протиправними дії Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 5393) при прийнятті Рішень:

№ІПІП IV 1від 06.03.2020 № 7276/31202724/2від 06.03.2020 № 7277/31202724/2від 04.08.2020 №40161/31202724/2від 06.03,2020 № 7278/31202724/2 2від 25.08.2020 № 45119/31202724/2від 06.03,2020 № 7247/31202724/2від 06.03.2020 № 7279/31202724/2від 06.03,2020 № 7248/31202724/2 3від 06.03.2020 № 7280/31202724/2віч 11,03.2020 № 7785/31202724/2від 11.03.2020 № 7822/31202724/2від 25.08.2020 № 44912/31202724/2 4від 27.08.2020 № 45720/31202724/2від 07.02.2020 № 3578/31202724/2від 23.07.2020 № 37171/31202724/2від 06.03.2020 № 7265/31202724/2 5від 27.08.2020 № 45721/31202724/2віч 17.03.2020 № 9133/31202724/2від 03.03.2020 № 6677/31202724/2від 07.02.2020 № 3645/31202724/2 6,від 07.02.2020 № 3643/31202724/2від 07.02.2020 № 3644/31202724/2 . від 23.07.2020 № 37233/31202724/2від 23.07.2020 № 37232/31202724/2 7від 17.03.2020 № 9131/31202724/2від 23.07.2020 № 37236/31202724/2від 06.03,2020 .№ 7266/31202724/2від 17.03.2020 № 9152/31202724/2 8від 23.07.2020 № 37234/31202724/2від 17.03.2020 № 9132/31202724/2від 23.07,2020 № 37237/31202724/2від 27.08.2020 № 45723/31202724/2 9від 27.08.2020 № 45540/31202724/2від 16.06.2020 № 25932/31202724/2від 16.06.2020 № 25984/31202724/2від 04.08.2020 №40200/3120274/2 10від 03.09.2020 № 47730/31202724/2від 04.08.2020 № 40202/31202724/2від 27.08.2020 № 45541/31202724/2від 03.09.2020 № 47744 /31202724/2 11від 17.07.2020 № 35196/31202724/2від 03.09.2020 № 47745/31202724/2від 04.08.2020 № 40034/31202724/2від 03.09.2020 №47746/31202724/2 12від 03.09.2020 № 47731/31202724/2

при відмові у реєстрації Товариству з обмеженою відповідальністю „Київагронафтотрейд" ( код ЄДРПОУ31202724) пепелічених податкових накладних:

№ІППІ IV 1від 18.07.2019 №341від 18.07.2019 №345від 31.07.2019 № 363від 31,07.2019 №364 2від 31.07.2019 №370від 07.08.2019 №379від 07.08.2019 №380від 07.08.2019 №381 3від 07.08.2019 №382від 28.08.2019 №420від 28.08.2019 №421від 11.09.2019 № 449 4від 30.09.2019 №481від 28,11.2019 №568від 28.11.2019 № 569віч 29.11,2019 №573 5від 29.11.2019 №579від 11.12.2019 №599від 13.12.2019 №602від 20,12.2019 №613 6від 21.12.2019 №618від 23,12.2019 №624від 27.12.2019 № 634віч 27.12.2019 № 635 7від 27.12.2019 №636від 27.12.2019 № 638від 27.12.2019 №640від 27.12.2019 №641 8від 27.12.2019 №642віч 27.12.2019 №643від 27.12.2019 № 645від 28.12.2019 № 655 9від 31.01.2020 № 10від 04.02.2020 №22від 14.02.2020 №30віч 15.04.2020 № 73 10від 16.04.2020 № 74від 29.04.2020 № 78від 30.04.2020 № 86від 08.05.2020 № 90 11від 27.05.2020 № 95від 05.06.2020 № 103від 05.06.2020 № 104від 25.06.2020 № 109

7.Зобовязати Головне управління ДПС у м. Києві (Код ЄДРПОУ 43141267) та Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датами їх направлення TOB „Київагронафтотрейд" ( код ЄДРПОУ 31202724_ - податкові накладні:

№ІППІ IV 1від 18.07.2019 №341від 18.07.2019 №345від 31.07.2019 № 363віч 31.07.2019 №364 2від 31.07.2019 №370від 07.08.2019 №379від 07.08.2019 №380від 07.08.2019 №381 3від 07.08.2019 №382від 28.08.2019 №420від 28.08.2019 №421від 11.09.2019 № 449 4від 30.09.2019 №481від 28.11.2019 №568від 28.11.2019 № 569від 29.11.2019 №573 5від 29.11.2019 №579від 11.12.2019 №599від 13.12.2019 №602вщ 20.12.2019 №613 6від 21.12.2019 №618від 23.12.2019 №624від 27.12.2019 № 634віч 27.12.2019 № 635 7від 27.12.2019 №636від 27.12.2019 № 638від 27.12.2019 №640вщ 27.12.2019 №641 8від 27.12.2019 №642від 27.12.2019 №643від 27.12.2019 № 645від 28 .12 .2019 № 655 9від 31.01.2020 № 10від 04.02.2020 №22від 14.02.2020 №30від 15.04.2020 № 73 10від 16.04.2020 № 74від 29.04.2020 № 78від 30.04.2020 № 86від 08.05.2020 № 90 11від 27.05.2020 № 95від 05.06.2020 № 103вад 05.06.2020 № 104від 25.06.2020 № 109 12від 17.07.2020 №127

Позовні вимоги мотивує, тим, що віднесення позивача до переліку ризикових субєктів господарювання за ознакою "Відсутність за місцем реєстрації " є безпідставним, оскільки ТОВ "КАНТ" постійно перебувало за місцем реєстрації юридичної адреси, регулярно подавало звітність, вело переписку з податковим органом та отримувало всю кореспонденцію за місцем юридичної адреси, а також наявним є факт про відсутність заборгованості з платежів, контроль за якими покладено на контролюючі органи.

Крім того, позивача в обгрунтування позову зазначає, що до 01.02.2020 року Критерії ризиковості платника податку не могли застосовуватися до субєктів господарювання, так я к були затверджені лише листами ДФС та не мали статусу нормативно-правового акту.

Також позивач зазначає, що Акт перевірки, на підставі якого винесені ППР від 10.02.2020 року від 27.11.2019 року не існує, що робить прийняті рішення нікчемними, а Наказ від 17.12.2019 року №4878 "Про проведення фактичної перевірки не містить підстави для проведення перевірки у відповідності до п.п.80.2.5 ПКУ. та відсутня мета перевірки.

Позивач зауважує також на тому, що Акт фактичної перевірки від 27.12.2019 року складено за незрозумілий та конкретно не визначений період перевірки, що робить висновки Акту протиправними та не містить в Додатку переліку видаткових накладних , на які є посилання відповідачем в Акті, а також Акт не підписувався представниками контролюючого органу на місці перевірки , а дата та час зустрічі позивачу не призначалась в приміщенні контролюючого органу.

Крім того , позивач акцентує увагу на тому, що контролюючий орган при складанні Акту від 27.12.2019 року не врахував, що акцизна накладна в даному випадку повинна складатися власником АЗС (постачальником) в момент реалізації/відпуску пального по бланках-дозволах (талонах) кінцевому споживачу (у даному випадку Покупцям таких талонів у ТОВ "Кант").ТОВ КАНТ не є емітентом бланків-дозволів (талонів), які було закуплено ТОВ "КАНТ" по 11 договорах, де емітентами є інші юридичні особи, які і мали реєструвати акцизні накладні. в момент відпуску пального кінцевому споживачу.

Позивач заперечує висновки Акту перевірки щодо порушення позивчаем п.п. 213.1.12, 216.12,22.1.1,231.6,232.3, 232.4 ПКУ щодо перевищення обсягів реалізованого пального над обсягами придбаного без реєстрації відповідних заявок на поповнення обсягу залишку пального , в СЕАРП, що призвело до заниження суми акцизного податку , який підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет на загальну суму 5 686 879 грн. , оскільки акцизні накладні зареєстровані ТОВ КАНТ з реалізації пального в Системі електронного адміністрування реалізації пального містять відображення усіх господарських операцій з продажу пального бензовозними партіями в повному обсязі, а по талонах, смарт-картках- лише в обсязі пального, акцизні накладні по якому зареєстровано від Постачальника талонів на ТОВ КАНТ. а не на безпосереднього його кінцевого споживача.

Також позивач в спростування встановлення контролюючим органом наявних розбіжностей по кількості у системах "Система електронного адміністрування реалізації пального " та "Єдиний реєстр податкових накладних" щодо залишків пального за період з 01.01.2018 року по 30.06.2019 року включно зазначає, що реєстр містить відомості ще за розрахунками коригування, які виписані ТОВ КАНТ не лише на операції повернення товару, а й при самостійному виправленні помилок невірно сформованих акцизних накладних позивачем, що не враховано перевіряючими, і якщо не врахувати Розрахунки коригувань зроблених ТОВ КАНТ, відбувається задвоєння обсягів пального по вказаним кодам УКТ ЗЕД. Також зауважують, що під час виписки та реєстрації податкових накладних обсяги містять інформацію з видаткових накладних і відображають реальні літри реалізації, а під час виписки акцизних накладних обсяги реалізації по кожному виду палива реалізованого бензовозними нормами при реальній температурі навколишнього середовища відмінній від 15С підлягають переведенню в кілограми та літри при температурі 15С.

Позивач в спростування висновків акту перевірки зауважує, що замовники нафтопродуктів в більшості це бюджетні організації, а тому у вибраному періоді з 01.01.2018 по 30.6.2019 р. містяться податкові накладні по видатковим накладним до 01.01.2018р та не містяться всі податкові накладні по видатковим накладним до 30.06.2019, розрахунок по яким був здійснений пізніше вибраного періоду, який перевірявся, після надходження коштів безготівковим розрахунком.

Крім того, позивач зазначає, що в Акті від 17.01.2020 року зазначає, що у ньому не визначено періоду перевірки, і тільки в Розділі "Результати перевірки" можна здогадатися , що період перевірки становив вересень 2019 року, що свідчить про порушення контролюючим органом Методичних рекомендацій щодо організації та проведення камеральних перевірок ..... , наслідком чого є нікчемність результатів камеральної перевірки.

Також позивача зазначає про порушення контролюючим органом строків виставлення ППР від 10.02.2020 року у звязку з не було розглянуто заперечення на Акт від 17.01.2020 року .

Позивач зауважує, що у звязку з блокуванням реєстрації податкових накладних, їх реєстрація постійно зупинялася, а тому платник податку не міг передбачати та розраховувати на наявність достатньої суми податкового кредиту та своєчасно зареєструвати податкові накладні, в тому числі і у вересні 2019 року, а тому вини платника податків у несвоєчасній реєстрації 34-х податкових накладних за вересень 2019 року - не має.

Ще однією з причин несвоєчасної реєстрації 34-х податкових накладних є віднесення контрагента ТОВ "Белнафтогаз" до ризикових платників податку, і тому постало питання правомірності віднесення в суму податкового кредиту 270 961, 00 грн., включеного до податкової декларації з пдв за серпень 2019 року.м. Ужгороді ГУ ДПС у Закарпатській області було складено Акт від 01.10.2019 року.

ГУ ДПС в Закарпатській області та ДПС України надали суду відзив, в якому заперечили проти позовних вимог, зауваживши , що в ОАСК на розгляді знаходиться справа № 640/2767/20 за позовом ТОВ КАНТ до ГУДПС в Закарпатській області , ГУ ДПС в м. Києві, ДПС України про:

- визнання протиправними дії Головного управління ДПС у Закарпатській області, з порушенням порядку встановленого ст. 86 ПК України та принципу правової визначеності при проведення перевірок, оформлених Актом від 23.08.2019р. №2398/12-1/31202724 та Актом від 01.10.2019р. №252/04-03/31202724, та при внесенні 06.08.2019р. до Журналу ризикових платників режиму „Робота комісії ДФС" 1С „Податковий блок" за ознакою: "наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником" п. 1.6 Критеріїв ризикованості платника податку - обмеженою відповідальністю „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 31202724) з посиланням як на підставу для такого внесення на відсутність платника податку за юридичною адресою.

- Зобов`язати солідарно Головне управління ДПС України у м. Києві та Головне управління ДПС у Закарпатській області засобами Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датами їх направлення ТОВ „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" Код ЄДРПОУ 31202724 - податкові накладні від 22.07.2019р. №351, від 23.07.2019р. №352, від 23.07.2019р. №353, від 23.07.2019р. №354, від 24.07.2019р. №356, від 24.07.2019р. №357, від 24.07.2019р. №358.

- Зобов`язати Головне управління ДПС у м. Києві засобами Державної податкової служби України внести в електронний кабінет платника податків відомості про виключення Товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" Код ЄДРПОУ 31202724 з Журналу ризикових платників режиму „Робота комісії ДФС" ІС „Податковий блок" за ознакою: „наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником п. 1.6 Критеріїв ризикованості платника податку, та виключити існуючі обмеження при реєстрації податкових накладних для ТОВ „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД.

Також відповідач зауважує, що прийняття рішення на засіданні комісії ГУ ДФС в Закарпатській області про те, що ТОВ КАНТ відповідає ознаці "наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником" п.1.6. Критеріїв ризиковості платника податку та про внесення товариства до Журналу ризикових платників режиму "Робота Комісії ДФС" ІС "Податковий блок" не створює для товариства жодних правових наслідків та в жодному разі не створює перешкод для діяльності

Крім того, відповідач зазначає, що на час спірних правовідносин Критерії ризиковості платника податків були визначені у Листі ДФС в Україні від 05.11.2018 року, де було вказано , що Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1-1.6 цих Критеріїв, а внесення контролюючим органом платника податку до переліку ризикових платників є лише діяльністю контролюючого органу з виконання своїх повноважень, що не створює перешкод для діяльності господарюючого субєкта, про що Верховний Суд зробив висновки у постановах № 240/3665/19,280/2284/20, а зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування не є безумовною підставою для відмови в реєстрації і не впливає на податковий облік платника податку на додану вартість., про що також вказано Верховним Судом у справі № 240/3665/19. Станом на23.10.2020 року позивач обліковується в журналі ризикових платників.

Головне управління ДПС в м. Києві у своєму відзиві заперечило позовні вимоги та вказало наступні мотиви та обгрунтування своєї позиції.

В ході проведення фактичної перевірки ТОВ КАНТ ГУ ДПС в м. Києві надіслало письмовий запит від 17.12.2019 року про надання вказаних у запиті документів, на що у відповідь 17.12.2019 року отримало письмові пояснення та документи, зазначені в п. 2 "Описова частина" акта перевірки. Інших документів не надано.

24.12.2019 року ГУ ДПС в м. Києві надіслало позивачу письмовий запит з проханням надати пояснення та підтверджуючі документи з приводу встановлених розбіжностей між даними зазначеними у системах "Система електронного адміністрування реалізації пального" та "Єдиний реєстр податкових накладних" стосовно обсягів реалізованого пального за період з 01.01.2018 по 30.06.2019 року. У відповідь ТОВ КАНТ надало 26.12.2019 року письмове пояснення № 599, де вказало, що акцизні накладні на адресу покупців підакцизного пального, проданого з використанням бланків-дозволів (талонів) в Єдиному реєстрі акцизних накладних не реєструвало та надало реєстр господарських операцій з продажу пального по бланкам-дозволам ( талонам), по яким акцизні накладні у ЄРАН не реєструвались. Відповідно до проаналізованих документів під час перевірки було встановлено, що ТОВ КАНТ уклало з покупцями пального договори поставки та купівлі-продажу, які передбачають перехід права власності на пальне, а видаткові накладні виписані на адресу покупців підтверджують приймання-передачу пального та перехід права власності на нього, а пальне обліковувалось у літрах, а тому реалізація бланків бланків-дозволів(талонів) є за своєю суттю продажем пального, на що звертав увагу Верховний Суд у справі 815/2461/17. І оскільки ТОВ КАНТ за період з 01.01.2018 року по 30.06.2019 року здійснювало реалізацію пального на підставі договорів поставки, а отже зобовязано було відповідно до п. 231.1 ПКУ реєструвати акцизні накладні.

Також у відзиві відповідачем звернуто до увагу на те, що в ході перевірки було встановлено, що при реєстрації у відповідності до ПКУ, акцизних накладних на пальне, яке реалізовувалось з використанням талонів, періодично виникала відсутність обсягів пального для подальшої реалізації без поповнення залишків ліміту обсягів пального та сплати акцизного податку. З врахуванням п. 222.1 ПКУ позивачем занижено податкові зобовязання з акцизного податку на загальну суму 5 686 879 грн.

Щодо посилання позивача на відсутність підстав для проведення перевірки, то відповідач розяснює, що наказ і є рішенням керівника контролюючого органу, а доповідна записка від 17.12.2019 року № 873/26, на яку є посилання в Наказі являє собою внутрівідомчу службову кореспонденцію контролюючого органу, а мета перевірка визначена в Наказі.

Щодо посилання позивача на відсутність в Акті конкретно визначеного періоду , за який проводилася перевірка, то у ст. 86 ПКУ відсутні вимоги зазначення в акті фактичної перевірки періоду такої перевірки. Відповідач зауважує, що у абзаці й сторінки 4 Акту зроблена технічна помилка щодо номеру додатку.

Копія Наказу вручена 17.12.2019 року Генеральному директору ТОВ КАНТ, де було вказано період перевірки з 17.12.2019 року по 26.12.2019 року, про що неодноразово повідомлялось по телефону. Оскільки представники субєкта господарювання для ознайомлення з результатами перевірки та отримання Акту в останній день перевірки 26.12.2019 року не зявились, то 27.12.2019 року Акт було зареєстровано та надіслано на податкову адресу ТОВ КАНТ, а у звязку з неможливістю вручення Акту був складений відповідний акт.

Крім того, оскільки ПКУ не передбачено винятків щодо застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію в ЄРПН податкових накладних, крім тих, що є у п.120 ПКУ та п.п.35,42 підрозділу 10 Розділу ХХ, то за порушення граничних строків реєстрації ПН на загальну суму 152 142,50 грн. із порушенням строку реєстрації до 15 календарних днів було винесено ППР щодо застосування штрафу на суму 73 818,20 грн.

Щодо відмови в реєстрації податкових накладних, то комісія ГУ ДПС у м. Києві керувалася вимогами ПКМУ № 1165 від 11.12.2019 року, а оскільки при розгляді документів, наданих позивачем до розгляду на підтвердження реальності здійснення господарської операції Комісією було встановлено недостатність документів, а відповідно до висновку Верховного Суду у справі № 820/17987/14 договір не є первинним обліковим документом для цілей бухгалтерського обліку, оскільки такий свідчить тільки про намір виконати дії в майбутньому.

В судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги в повному обсязі.

Представник ГУ ДПС, ДПС України заперечив проти позовних вимог з мотивів викладених у відзиві.

Представник ГУ ДПС в м. Києві в судове засідання не зявився, хоча був належним чином повідомлений про судовий розгляд.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши представників сторін, суд дійшов до наступних висновків.

Згідно інформації з Єдиного реєстру юридичних та фізичних осіб:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (ТОВ "КАНТ"):

- Ідентифікаційний код юридичної особи 31202724

- місцезнаходження юридичної особи: Україна, 88017, Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ЗАГОРСЬКА, будинок 26, офіс 2

Розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) : 11800,00 грн.

Перелік засновників (учасників) юридичної особи: НЕПОМ`ЯЩИЙ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Розмір частки засновника (учасника): 11210,00

НЕПОМ`ЯЩИЙ ВЯЧЕСЛАВ ЮРІЙОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Розмір частки засновника (учасника): 590,00

Види діяльності

46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний)

19.20 Виробництво продуктів нафтоперероблення

46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами

46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням

47.30 Роздрібна торгівля пальним

52.24 Транспортне оброблення вантажів

52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту

41.10 Організація будівництва будівель

23 березня 2017 року між ТОВ КАНТ та ФОП ОСОБА_1 укладено Договір оренди нежитлового приміщення 18 к.в.м по АДРЕСА_1 , на підтвердження чого складено Акт приймання-передачі, а 29 грудня 2017 року укладено додаткову угоду, яким продовжено строк дії договору до 31 грудня 2018 року, а якщо сторони не розривають договір, то він пролонговується. Акт звірки від 01.10.2019 року містить інформацію про взаєморозрахунки між сторонами договору за період з 23.03.2017 року по 01.10.2019 року.

Згідно Протоколу № 95 від 06 серпня 2019 року засідання Комісії ГУ ДФС у Закарпатській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації вирішено внести до Журналу ризикових платників режиму "Робота Комісії ДФС ІС "Податковий блок" за ознакою: "наявна податкова інформація , що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником п. 1.6. Критеріїв ризиковості платника податку - ТОВ "Київагронафтотрейд".

Відповідно до Акту № 252/04-03/31202724 від 01.10.2019 про результати камеральної перевірки щодо перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість при перевірці термінів подання податкової звітності з ПДВ за серпень 2019 року було встановлено неправомірне віднесення до складу податкового кредиту суму ПДВ у розмірі 270961 грн. за серпень2019 року , а саме: встановлено розбіжність між даними задекларованими платником у декларації суми податкового кредиту ( р.10.1.колонка Б) та реєстром отриманих податкових накладних згідно наявних баз даних даних-ЄРПН, що призвело до заниження податкового зобовязання, що підлягає сплаті до бюджету у серпні 2019 року на суму 218026 грн.

03.10.2019 року ТОВ "Київагронафтотрейд" змінило юридичну адресу з АДРЕСА_1 на юридичну адресу м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, буд.4 корпус 21.

17 грудня 2019 року Головним управлінням ДПС у м. Києві прийнято Наказ № 4878 "Про проведення фактичної перевірки ТОВ " "Київагронафтотрейд".( код 31202724). яким наказано:

- 1 )провести фактичну перевірку ТОВ КАНТ за адресою в м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, буд.4корпус 21 з 17.12.2019 по 26.12.2019 тривалістю 10 діб.

2) перевірку провести з питань дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює придбання , зберігання та реалізацію пального за період з 01.01.18 по 26.12.2019 р.

3) підстава : доповідна записка управління контролю за обігом підакцизних товарів та адміністрування акцизного податку

В журналі реєстрації перевірок ТОА КАНТ особами, що здійснювали перевірку здійснено відповідний запис щодо вказаної перевірки.

27 грудня 2019 року ГУ ДПС у м. Києві зареєстровано за № 1064/26-15-32-07/31202724 Акт про результати фактичної перевірки дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює придбання, зберігання та реалізацію, який містить наступне:

1) вступна частина

Початок перевірки -17.12.2019 року

Перевірка проведена ТОВ "Київагронафтотрейд" за адресою м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, будинок 4, корпус 21.

Відповідно до наказу від 17.12.2019 року № 4878.

Перевірку здійснено в присутності генерального директора Непомящого Юрія Юрійовича

2) описова частина :

1. До перевірки надано:

- копії договорів на поставку пального в адресу ТОВ "Київагронафтотрейд", яке придбавалось використанням банків-дозволів( талонів)

- видаткові накладні за період з 01.01.2018 по 30.06.2019 виписані в адресу ТОВ КАНТ щодо поставки пального, яке придбавалось з використанням бланків-дозволів(талонів)

-видаткові накладні ТОВ КАНТ на реалізацію пального покупцям за період з 01.01.2018 по 30.06.2019 року, яке продавалось з використанням бланків-дозволів(талонів)

-оборотно-сальдові відомості та картки по рахункам № 281,311,361.631 з 01.01.2018 по 18.12.2019.

2.Відомості про пункти (склади, комплекси, станції. інші обєкти) з реалізації пального : відсутні.

3. Супровідні документи на товар, що реалізується наявні.

9. При перевірці використано:

-дозвільні, супровідні, реєстраційні документи за період з 01.01.2018 по 26.12.2019 вибірково

Перевіркою встановлено:

- ГУ ДПС в м. Києві надіслало письмовий запит від 17.12.2019 року про надання вказаних у запиті документів, на що у відповідь 17.12.2019 року отримало письмові пояснення та документи, зазначені в п. 2 "Описова частина" акта перевірки. Інших документів не надано. - - 24.12.2019 року ГУ ДПС в м. Києві надіслало позивачу письмовий запит з проханням надати пояснення та підтверджуючі документи з приводу встановлених розбіжностей між даними зазначеними у системах "Система електронного адміністрування реалізації пального" та "Єдиний реєстр податкових накладних" стосовно обсягів реалізованого пального за період з 01.01.2018 по 30.06.2019 року. У відповідь ТОВ КАНТ надало 26.12.2019 року письмове пояснення № 599, де вказало, що акцизні накладні на адресу покупців підакцизного пального, проданого з використанням бланків-дозволів (талонів) в Єдиному реєстрі акцизних накладних не реєструвало та надало реєстр господарських операцій з продажу пального по бланкам-дозволам ( талонам), по яким акцизні накладні у ЄРАН не реєструвались.

-В ході аналізу документів наданих для проведення перевірки встановлено, що ТОВ КАНТ на адресу покупців пального складено видаткові накладні на загальну суму 27 280975,53 грн.( у тому числі ПДВ - 4 546 829,26 грн). Перелік видаткових накладних , що підтверджують приймання передачу пального з використанням бланків-дозволів (талонів) на пальне та перехід права власності на пальне від ТОВ КАНТ до покупців наведено до акт у додатку 1.

Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунку 281 та видаткових накладних за період з 01.01.2018 по 30.06.2019 ТОВ КАНТ реалізовано пального у загальному обємі 1 018 275л. з використанням бланків-дозволів(талонів), на реалізацію яких акцизні накладні не реєструвалися.

Кількість днів , на яку перевищені граничні терміни реєстрації акцизних накладних в ЄРАН вказана у додатку до акту № 1.

В ході аналізу інформаційної системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП, підсистема "Реєстр операцій обсягів пального") встановлено, що при реєстрації у відповідності з ПКУ акцизних накладних на пальне, яке реалізовувалось з використанням бланків-дозволів(талонів) періодично виникала відсутність обсягів пального (за кодами УКТ ЗЕД 2710124194, 2710124195, 2710124512, 271024513, 2710124999, 2710194300,2711139700, 2711190000) для подальшої реалізації без поповнення залишків ліміту обсягів пального та сплати акцизного податку.

Перевіркою встановлено перевищення обсягів реалізованого пального над обсягами обчислення відповідно до п.232.3, ст.232 ПКУ без реєстрації відповідних заявок на поповнення обсягу залишку пального в СЕАРП, детальна інформація та розрахунок акцизного податку наведені у додатку до акту № 3.

ТОВ КАН занизило податкові зобовязання з акцизного податку на загальну суму 5 686 879 грн в порушення ст.ст. 231.1.12, 216.12, 222.1.1

Перевірку закінчено 26.12.2019 року о 17-00 годині.

Зауваження до перевірки- відсутні.

До акта додано: додаток1, додаток 2, додаток3 .

Акт підписано представниками органу, які здійснювали перевірку.

Представник субєкта господарювання для ознайомлення (отримання) з результатами перевірки не зявився.

В Акті містить запис : З актом представник ТОВ КАНТ ознайомився лише 13.01.2020 року після отримання курєрською доставкою. Запрошення на ознайомлення з результатами перевірки не отримував. З висновками акту перевірки не погоджуюся, тому в порядку ст. 86 ПКУ подаю заперечення на даний Акт.

Додаток № 1 до Акту містить : 6 4 Договори поставки із зазначенням назви постачальника, предмету договору , істотні умови.

23 січня 2020 року Генеральним директором ТОВ КАНТ подано до ГУ ДПС у м. Києві заперечення на Акт від 27.12.2019 № 1064/26-15-32-0/31202724 про результати фактичної перевірки дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює придбання , зберігання та реалізацію пального.

05 лютого 2020 року заступником начальника ГУ ДПС у м. Києві надано відповідь "Про розгляд заперечення ", де щодо зауваження, що Додаток № 1 до Акту від 27.12.2019 року не містить переліку видаткових накладних, як це вказано у Акті, натомість у Додатку № 1 визначено перелік Договорів , укладених ТОВ КАНТ з постачальниками зауважено , що у звязку з технічними помилками абз.1 сторінка 4 розділу 2 "Описова частина" міститься помилка щодо номеру додатку, а тому викладено в іншій редакції. З наслідками розгляду заперечень , скаргу залишено без задоволення.

10 лютого 2021 року ГУ ДПС в м.Києві прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000833207 відносно ТОВ КАНТ:

на підставі Акта перевірки від 27.11.2019 року № 1064/26-15-32-07/31202724 та

за даними інформаційних баз контролюючого органу (Єдиного реєстру акцизних накладних) , якими встановлено порушення п.231.1,п.231.3 та абзацу 1 п.231. ст. 231 розділу VI Податкового кодексу України

застосовано штрафні санкції в розмірі 2 843 439 грн.

10 лютого 2021 року ГУ ДПС в м.Києві прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000823207 відносно ТОВ КАНТ:

на підставі Акта перевірки від 27.11.2019 року № 1064/26-15-32-07/31202724

встановлено порушення п.п. 213.1.12 п.213.1 ст. 213, п. 216.12 ст. 216, п.222.1.1 п.222.1 ст.222, п.231.6 ст. 231, п.232.3, п.п.232.4.2 ПКУ

у звязку з чим збільшено суму грошового зобовязання за платежем пальне на 7 108 599 грн .

17 січня 2020 року ГУ ДПС у м.Києві складено АКТ № 369/26-15-04-05-16/31202724 "Про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ КАНТ (ПН 31202724).

В Акті зазначено наступне:

-відповідальними особами ТОВ КАНТ є : керівник Непомящий Юрій Юрійович

-головний бухгалтер:Непомящий Юрій Юрійович

При перевірці використано : бази даних ДПС України, ІС "Податковий блок", Єдиний реєстр податкових накладних.

Перевіркою встановлено порушення ТОВ КАНТ граничних строків реєстрації 34 податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних(таблиця1) в ЄРПН, визначених п.201.10.ст. 201 ПКУ.

Керівник з висновками Акту не погодився, зазначив, що подасть заперечення.

05 лютого 2021 року гендиректором ТОВ КАНТ подано заперечення, які 13.02.2020 року були розглянуті та залишені без задоволення.

Головним управлінням ДПС у м. Києві (Код ЄДРПОУ 43141267) були прийняті Рішення:

ІІ№ІПІІІ IV 1від 02.03.2020 № 1471863/31202724від 02.03.2020 № 1471864/31202724від 20.07.2020 № 1749744/31202724від 02.03.2020 № 1471865/31202724 2від 04.08.2020 № 1800620/31202724від 03.03.2020 № 1473631/31202724від 02.03.2020 № 1471866/31202724від 03.03.2020 № 1473632/31202724 3від 02.03.2020 № 1471867/31202724від 04.03.2020 № 1475582/31202724від 04.03.2020 № 1475583/31202724від §6.08.2020 № 1811736/31202724 4від 06.08.2020 № 1811737/31202724від 31.01.2020 № 1447802/31202724від 13.07.2020 № 1726931/31202724від 28.02.2020 № 1470756/31202724 5від. 06.08.2020 т 1811738/31202724від 11.03.2020 № 1482276/31202724від 25.02.2020 № 1466064/31202724від 31.01.2020 № 1447801/31202724 6від 31.01.2020 № 1447799/31202724від 31.01.2020 № 1447800/31202724від 13.07.2020 № 1726918/31202724від 13.07.2020 т 1726919/31202724 7від 11.03.2020 № 1482275/31202724від 13.07.2020 № 1726920/31202724від 28.02.2020 № 1470757/31202724від 11.03.2020 № 1482273/31202724 8від 13.07.2020 № 1726922/31202724від 11.03.2020 № 1482274/31202724від 13.07.2020 № 1726921/31202724ві^ 06.08.2020 № 1811828/31202724 9від 06.08.2020 № 1811829/31202724від 04.06.2020 № 1611500/31202724від 04.06.2020 № 1611501/31202724від 20.07.2020 № 1749726/31202724 10від 25.08.2020 № 1866314/31202724від 20.07.2020 № 1749728/31202724від 06.08.2020 № 1811830/31202724від 25.08.2020 № 1866315/31202724 11від 07.07.2020 № 1706816/31202724від 25.08.2020 № 1866316/31202724від 20.07.2020 № 1749732/31202724від 25.08.2020 № 1866317/31202724 12від 25.08.2020 № 1866318/31202724 при відмові у реєстрації Товариству з обмеженою відповідальністю „Київагронафтотрейд" (Код ЄДРПОУ 31202724 ) перелічених податкових накладних:

№ІППІ IV 1від 18.07.2019 №341від 18.07.2019 №345від 31.07.2019 № 363від 31.07.2019 №364 2від 31.07.2019 №370від 07.08.2019 №379від 07.08.2019 №380від 07.08.2019 №381 3від 07.08,2019 №382від 28.08.2019 №420віч 28.08.2019 №421віч 11.09.2019 № 449 4від 30.09.2019 №481від 28.11.2019 №568від 28.11.2019 № 569від 29.11.2019 №573

5від 29.11.2019 №579від 11.12.2019 №599від 13.12.2019 №602віч 20.12.2019 №613 : 6від 21.12.2019 №618від 23.12,2019 №624від 27.12.2019 № 634від 27.12.2019 № 635 7від 27.12.2019 №636від 27;12.2019 № 638від 27.12.2019 №640від 27,12.2019 №641 8від 27.12.2019 №642від 27.12.2019 №643від 27.12.2019 № 645від 28.12.2019 № 655 9від 31.01.2020 № 10від 04.02.2020 №22від 14.02.2020 №30від 15.04.2020 № 73 10від 16.04.2020 № 74від 29.04.2020 № 78від 30.04.2020 № 86від 08.05.2020 № 90 11від 27.05.2020 № 95від 05.06.2020 № 103від 05.06.2020 № 104від 25.06.2020 № 109 12від 17.07.2020 №127

7від 17.03.2020 № 9131/31202724/2від 23.07.2020 № 37236/31202724/2від 06.03,2020 .№ 7266/31202724/2від 17.03.2020 № 9152/31202724/2 8від 23.07.2020 № 37234/31202724/2від 17.03.2020 № 9132/31202724/2від 23.07,2020 № 37237/31202724/2від 27.08.2020 № 45723/31202724/2 9від 27.08.2020 № 45540/31202724/2від 16.06.2020 № 25932/31202724/2від 16.06.2020 № 25984/31202724/2від 04.08.2020 №40200/3120274/2 10від 03.09.2020 № 47730/31202724/2від 04.08.2020 № 40202/31202724/2від 27.08.2020 № 45541/31202724/2від 03.09.2020 № 47744 /31202724/2 11від 17.07.2020 № 35196/31202724/2від 03.09.2020 № 47745/31202724/2від 04.08.2020 № 40034/31202724/2від 03.09.2020 №47746/31202724/2 12від 03.09.2020 № 47731/31202724/2

при відмові у реєстрації Товариству з обмеженою відповідальністю „Київагронафтотрейд" ( код ЄДРПОУ31202724) перелічених податкових накладних:

№ІППІ IV 1від 18.07.2019 №341від 18.07.2019 №345від 31.07.2019 № 363від 31,07.2019 №364 2від 31.07.2019 №370від 07.08.2019 №379від 07.08.2019 №380від 07.08.2019 №381 3від 07.08.2019 №382від 28.08.2019 №420від 28.08.2019 №421від 11.09.2019 № 449 4від 30.09.2019 №481від 28,11.2019 №568від 28.11.2019 № 569віч 29.11,2019 №573 5від 29.11.2019 №579від 11.12.2019 №599від 13.12.2019 №602від 20,12.2019 №613 6від 21.12.2019 №618від 23,12.2019 №624від 27.12.2019 № 634віч 27.12.2019 № 635 7від 27.12.2019 №636від 27.12.2019 № 638від 27.12.2019 №640від 27.12.2019 №641 8від 27.12.2019 №642віч 27.12.2019 №643від 27.12.2019 № 645від 28.12.2019 № 655 9від 31.01.2020 № 10від 04.02.2020 №22від 14.02.2020 №30віч 15.04.2020 № 73 10від 16.04.2020 № 74від 29.04.2020 № 78від 30.04.2020 № 86від 08.05.2020 № 90 11від 27.05.2020 № 95від 05.06.2020 № 103від 05.06.2020 № 104від 25.06.2020 № 109

Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних було ненадання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг,зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів.

05 лютого 2020 року комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної в ЄДРПН прийнято Рішення № 20170 про відповідність /невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості , яким встановлено, що ТОВ КАНТ відповідає критеріям ризиковості платника податку.

10 лютого 2020 року ГУ ДПС у м. Києві прийнято податкове повідомлення-рішення, яким ТОВ КАНТ повідомлено, що на підставі Акту перевірки № 369/26-15-04-05-16/31202724 від 17.01.2020 року та/або за даними Єдиного реєстру податкових накладних за звітній період 2019 встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних , визначених пунктом 201.10 статті 201 та згідно п. 120-1.1 статті 120 ПКУ застосовано загальну суму штрафу в розмірі 73 818.2 грн. за платежем : ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ.

18 лютого 2020 року керівник ТОВ КАНТ оскаржив вказане ППР, однак 19.05.2020 року скаргу залишено без задоволення.

Згідно договору № 020719 між ТОВ КАНТ (постачальник) та КП по утриманню зелених насаджень Деснянського району Києва (покупець) , укладеного 03.07.2019 року постачальник зобовязується у 2019 році поставити та передати у власність покупця товар, зазначений у специфікації, а покупець-прийняти та оплатити товар. Передача товару ( у формі облікових карток-талонів) покупцю здійснюється згідно видаткових накладних.Сума договору - 2831860 грн.Покупець здійснює оплату товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 20 банківських днів з моменту одержання видаткової накладної та отримання облікових карток-талонів на товар покупця.

Згідно Договорів № 26-05/19-4 24.06.2019 року та № 33-09/19-4 від 29.10.2019 року між ТОВ КАНТ (постачальник) та КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району, предметом договору є поставка товару -Нафта та дистиляти на загальну суму 980 640 грн. Передача товару замовнику здійснюється по універсальних бланках-дозволах номіналом 10,20 або 30 л, які є документом обовязкової звітності і підставою для відвантаження товару з АЗС.

Відповідно до Договору №6/19 про закупівлю від 03.06.2019 року між ТОВ КАНТ (постачальник) та КП "Управляюча компанія " Вишгородської міської ради (замовник) постачальник зобовязується у встановлений строк передати у власність замовника товар , асортимент, кількість та ціна якого зазначені зазначені в Договорі , а саме: нафтопродукти по смарт-картках на суму 1182816, 00грн., а замовник зобовязується прийняти цей товар та оплатити його вартість .

Згідно Витягу щодо суми податку , на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні в ЄРПН з системи електронного адміністрування ПДВ № 22389356 на запит від 22.09.2020 загальна сума перевищення податкових зобовязань складає 1 755 527 за датою реєстрації 18.09.2020 .

Відповідно до Договору № ДГ-0003726 від 22.03.2019 на підставі видаткових накладних та рахунків-фактури від 30 серпня 2019 року постачальником є ТзОВ "Белнафтогаз", а одержувачем ТОВ КАНТ на умовах безготівкового розрахунку поставлено бензин, паливо дизельне.

Згідно банківських виписок проведені відповідна оплата згідно договору.

Мотиви та норми права застосовані судом.

Відповідно до п. 75.1.3. ПКУ фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

П.80.1. ПКУ встановлено, що фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи). Фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки (п.80.2 ПКУ)а за наявності хоча б однієї з таких підстав: ,зокрема пп.80.2.5. у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах і пального, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.

У відповідності до п.80.7. фактична перевірка проводиться двома і більше посадовими особами контролюючого органу у присутності посадових осіб суб`єкта господарювання або його представника та/або особи, що фактично здійснює розрахункові операції.

Результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка. Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, або особами, уповноваженими на це у встановленому порядку, у строки, визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов`язаний його підписати.( п. 86.1.КУ)

Відповідно до п.86.5. Акт (довідка) про результати фактичних перевірок, визначених статтею 80 цього Кодексу, складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючих органів, які проводили перевірку, реєструється не пізніше наступного робочого дня після закінчення перевірки. Акт (довідка) про результати зазначених перевірок підписується особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та його законними представниками (у разі наявності).Підписання акта (довідки) таких перевірок особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та/або його представниками та посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, здійснюється за місцем проведення перевірки або у приміщенні контролюючого органу.

Отже судом встановлено , що фактична перевірка , яка є предметом даного позову, була проведена з підстав за п. 82.5 згідно рішення керівника податкового органу -Наказу № 4878 у присутності керівника ТОВ КАНТ, про що було зроблено відповідний запис, де було вказано період проведення перевірки. Суд критично оцінює послання позивача на те, що платник податків не був повідомлений про закінчення перевірки, а тому не був присутній при підписанні акта, оскільки позивача було повідомлено про початок та кінець перевірки , а також про місце її проведення, і у відповідності до п. 86.5 акт був зареєстрований в податковому органі на наступний день після закінчення перевірки.

Щодо посилання позивача на те, що Додаток № 1 до Акту від 27.12.2019 року не містить переліку видаткових накладних, як це вказано у Акті, натомість у Додатку № 1 визначено перелік Договорів , укладених ТОВ КАНТ з постачальниками , то 05 лютого 2020 року заступником начальника ГУ ДПС у м. Києві надано розяснення, що у звязку з технічними помилками абз.1 сторінка 4 розділу 2 "Описова частина" міститься помилка щодо номеру додатку, а тому викладено в іншій редакції."

Оскільки в оскаржуваних ППР підставою зазначено АКТ № 1064/26-15- 32-07/31202724 , то зазначення дати складання акту 27.11.2010 року замість 27.12.2019 року не є підставою визнавати даний акт не чинним , а ППР незаконними, оскільки обидві сторони визнали про наявність фактичної перевірки і складання даного Акту.

Велика палата Верховного Суду у своїй постанові від 08.09.2021 у справі №816/228/17 відступаючи від позиції, викладеної Верховним Судом України у постанові від 27.01.2015 року, прийшла до наступного висновку: у разі якщо контролюючий орган був допущений до проведення перевірки на підставі наказу про її проведення, то цей наказ як акт індивідуальної дії реалізовано його застосуванням, а тому його оскарження не є належним та ефективним способом захисту права платника податків, оскільки скасування наказу не може призвести до відновлення порушеного права; неправомірність дій контролюючого органу при призначенні і проведенні перевірки не може бути предметом окремого позову, але може бути підставою позову про визнання протиправними рішень, прийнятих за наслідками такої перевірки; при цьому підставами для скасування таких рішень є не будь-які порушення, допущені під час призначення і проведення такої перевірки, а лише ті, що вплинули або об`єктивно могли вплинути на правильність висновків контролюючого органу за результатами такої перевірки та, відповідно, на обґрунтованість і законність прийнятого за результатами перевірки рішення .

Отже, суд дійшов висновку, що вказані формальні порушення, допущені ГУ ДПС в м. Києві під час фактичної перевірки ТОВ КАНТ не вплинули та об`єктивно не могли вплинути на правильність висновків контролюючого органу за результатами такої перевірки та, відповідно, на обґрунтованість і законність прийнятих за результатами перевірки оскаржуваних в даній справі рішень.

Позовна вимога щодо зобов`язання Головне управління ДПС у Закарпатській області (Код ЄДРПОУ 43143065) внести в електронний кабінет платника податків/Позивача відомості про виключення Товариства з обмеженою відповідальністю Київагронафтотрейд (код ЄДРПОУ 31202724) з реєстрів ризикових платників податків за відсутності ознак здійснення Позивачем ризикових операцій у зв`язку з встановленою відсутністю підстав за яким TOB Київагронафтотрейд (код ЄДРПОУ 31202724) було внесено до Журналу ризикових платників режиму „Робота комісії ДФС" 1С „Податковий блок" та зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) власними технічними засобами виключити існуючі обмеження при реєстрації податкових накладних для TOB „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" з огляду на встановлені судом обставини та досліджені докази задоволенню не підлягає, оскільки рішення про внесення позивача до реєстрів ризикових платників податків незаконним не визнавалось.

Крім того , оскільки ПКУ не містить винятків щодо застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію або відсутність реєстрації в ЄРПН податкових накладних ( за виключенням п.120.1 ст. 120 ПКУ та п.п. 35,42 розділу ХХ ПКУ, то суд дійшов висновку, що податковим органом правомірно встановлено Актом камеральної перевірки від 17.01.2020 року порушення строків реєстрації податкових накладених на загальну суму ПДВ 152 143,50 грн із порушенням строку реєстрації до 15 календарних днів та на загальну суму ПДВ 293 019,20 грн за порушення строку реєстрації від 15 до 30 календарних днів, на підставі чого винесено ППР від 10.02.2020 року № 0130550405 щодо застосування штрафу на суму 73 818,20 грн.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 N 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок N 1165 ), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (п.5)

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.( п.6)

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.( п.10)

Судом встановлено, що ТОВ КАН отримані квитанції, якими повідомлено про зупинення реєстрації податкових накладних, оскільки наявна відповідність п.1 Критерії ризиковості платника податків, запропоновано платнику надати пояснення та копії документів , які підтверджують реальність здійснення такої господарської операції для подальшого прийняття рішення про реєстрацію /відмову в реєстрації податкової накладної.

Відповідно до п.25. Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 5 Порядку встановлено, що документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Щодо посилання позивача, що внесення до Журналу ризикових платників режиму "Робота комісії ДФС ІС "Податковий блок" контрагента ТОВ "Белнафтогаз" вплинуло на несвоєчасність реєстрації податкових накладних за вересень 2019 року , то суд констатує, що відповідно до Акту № 252/04-03/31202724 від 01.10.2019 про результати камеральної перевірки щодо перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість при перевірці термінів подання податкової звітності з ПДВ за серпень 2019 року було встановлено неправомірне віднесення до складу податкового кредиту суму ПДВ у розмірі 270961 грн. за серпень 2019 року , а саме: встановлено розбіжність між даними задекларованими платником у декларації суми податкового кредиту та реєстром отриманих податкових накладних згідно наявних баз даних даних-ЄРПН, що призвело до заниження податкового зобовязання, що підлягає сплаті до бюджету у серпні 2019 року на суму 218026 грн., а рішення щодо виключення з Журналу ризикових платників режиму "Робота комісії ДФС ІС "Податковий блок" контрагента ТОВ "Белнафтогаз" не приймалось.

Судом встановлено, що було також досліджено під час фактичної перевірки , та не оспорюється сторонами, що ТОВ КАНТ зареєстровано платником акцизного податку з реалізації пального відповідно до Заяви за Формою № 1-АКП 01.03.2016 за № 153 та перереєстроване в СЕАРП СЕ 20.06.19 відповідно до Заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та / або акцизних складів за формою " 1-АКПС від 20.06.2019 № 21216494.

Відповідно до Єдиного державного реєстру субєктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва ,зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним ТОВ КАНТ отримало ліцензію на право оптової та роздрібної торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі № 990614201900798 з терміном дії з 01.07.2019 до 01.07.2024 року

Відповідно до пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне.

Реалізація пального для цілей розділу VI Кодексу - це будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (в тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання (абз. 2 пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).

Тому, суб`єкт господарської діяльності, який здійснюватиме будь-які операції, визначені пп. 14.1.212 п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України, є особою, яка реалізує пальне, і відповідно до пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу є платником акцизного податку.

Згідно з пп. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Податкового кодексу України особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов`язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців, до початку здійснення реалізації пального. Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Отже, особа (платник податку), яка планує здійснювати будь-які операції з пальним на митній території України, які визначені в абз. 2 пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, має до початку здійснення таких операцій зареєструватися платником акцизного податку з реалізації пального та в подальшому складати акцизні накладні на обсяги реалізації.

З метою посилення контролю за обігом підакцизного товару з 1 березня 2016 року набрали чинності і зміни до Податкового кодексу України внесені Законом України від 24.12.2015 року № 909-VII у частині запровадження акцизних накладних при реалізації пального, єдиного реєстру акцизних накладних та системи електронного адміністрування реалізації пального (ст.ст. 231, 232 Податкового кодексу України).

Так, зокрема п. 213.1 доповнено пп. 213.1.12 яким визначено, що об`єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації будь-яких обсягів пального понад обсяги, що: отримані від інших платників акцизного податку, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних; ввезені (імпортовані) на митну територію України, що засвідчені належно оформленою митною декларацією; вироблені в Україні, реалізація яких є об`єктом оподаткування відповідно до підпункту 213.1.1 цього пункту, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Таким чином, облік отриманого та витраченого (реалізованого) пального має вестись з метою виявлення об`єкта оподаткування акцизним податком, а саме: обсягів перевищення витраченого (реалізованого) пального над отриманим. При цьому якщо обсяги реалізованого (витраченого) пального не перевищують обсяги отриманого пального від інших платників акцизного податку, за які сплачено акцизний податок, то у платника податків не виникатиме і об`єкта оподаткування відповідно до пп. 213.1.12 п. 213.1 ст. 213 Кодексу.

Проте такий облік можливий лише за умови реєстрації суб`єкта господарювання платником акцизного податку.

Спільним Наказом МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ, ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТу УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ від 20.05.2008 N 281/171/578/1 55 "Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України ", яка встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов`язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.

Вимоги цієї Інструкції є обов`язковими для всіх суб`єктів господарювання (підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців), що займаються хоча б одним з таких видів економічної діяльності, як закупівля, транспортування, зберігання і реалізація нафти і нафтопродуктів на території України .

Відповідно до даної інструкції талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.

Постановою КМУ N 1442 від 20.12.1997 року із подальшими змінами затверджені Правила роздрібної торгівлі нафтопродуктами , відповідно до:

п.2.Роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у суб`єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Торгівля нафтопродуктами, призначеними для відпуску

споживачам, здійснюється через мережу автозаправних станцій, автогазозаправних станцій та автогазозаправних пунктів.

п.9 яких :

- Розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів, паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з продукцією споживачеві в обов`язковому порядку видається розрахунковий документ установленої форми на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару.

Судом встановлено, що операції з використанням талонів здійснювались з наданням ТОВ КАНТ видаткових накладних на пальне та оприбуткування/списанням на рахунках бухгалтерського обліку, а також випискою накладних на пальне, які реєструвались в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Дана позиція суду узгоджується з висновками зробленими Верховним Судом у справі № 815/2461/17.

Отже, ТОВ КАНТ здійснювало господарські операції, які змінювали активи товариства шляхом оприбуткування (списання) пального, що відображено на бухгалтерських рахунках , що передбачає передачу право власності а пальне та підпадає під визначення терміну "реалізація пального" у абз.2 п.п.14.1.2 ПКУ.

Відповідно до п. 231.1. ПКУ Платник податку при ввезенні на митну територію України пального або спирту етилового, з якого сплачено акцизний податок, або на умовах, визначених статтею 229 цього Кодексу, або реалізації пального або спирту етилового зобов`язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального або спирту етилового та зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

П.231.2. ПКУ встановлено , що форма та порядок заповнення акцизної накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Згідно п. 231.3.ПКУ акцизна накладна складається платником податку в день ввезення на митну територію України пального або спирту етилового чи в день реалізації пального або спирту етилового при кожній повній або частковій операції з реалізації пального або спирту етилового.

У відповідності до п 231.4. ПКУ право на складання акцизних накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники акцизного податку в порядку, передбаченому статтею 212 цього Кодексу.

Пунктом 231.5.ПКУ визначено , що при реалізації пального або спирту етилового особа, яка реалізує пальне або спирт етиловий, зобов`язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних, така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального або спирту етилового. Акцизні накладні, які не надаються отримувачу пального або спирту етилового, та акцизні накладні/розрахунки коригування, складені за операціями з реалізації пального або спирту етилового суб`єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку, також підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Оскільки ТОВ КАНТ здійснювало реалізацію пального без реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, то ним порушено п. 231.1. 231.3 та абз.1 п.231.6 ст. 231 ПКУ.

Оскільки при реєстрації акцизних накладних на пальне, яке реалізовувалось з використанням бланків дозволів виникала розбіжність між даними зазначеними у системах "Система електронного адміністрування реалізації пального" та "Єдиний реєстр податкових накладних" стосовно обсягів реалізованого пального за період з 01.01.2018 по 30.06.2019 року, то перевіркою правомірно встановлено перевищення обсягів реалізованого пального на обсягами обчислення без реєстрації відповідних заявок на поповнення обсягу залишку пального в СЕАРП, про що податковим органом в Додатку № 3 до Акту фактичної перевірки надано детальну інформацію та розрахунок акцизного податку, що призвело до заниження податкових зобовязань з акцизного податку на загальну суму 5 686 879 грн.

У відповідності до ст. 77 КАСУ кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього кодексу.2. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З врахуванням вищенаведеного , суд дійшов висновку, що позовні вимоги та наведені позивачем обставини не знайшли свого підтвердження, у звязку з чим задоволенню не підлягають.

Керуючись статтями 14 частиною 1, 242-246 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В :

1.У задоволенні позову Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" до Головне управління ДПС у Закарпатській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, зобов`язання вчинити дії - відмовити повністю .

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його виготовлення в повному обсязі.

СуддяЗ.Б.Плеханова

Повний текст рішення виготовлено та підписано 17 січня 2022 року ( з врахуванням відпустки судді)

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.12.2021
Оприлюднено07.02.2022
Номер документу102957012
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/3160/20

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 21.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 26.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 06.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 06.07.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 01.05.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 27.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 30.12.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Рішення від 30.12.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні