Постанова
від 27.01.2022 по справі 826/5138/18
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 січня 2022 року

м. Київ

справа № 826/5138/18

адміністративне провадження № К/9901/63291/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду :

головуючого - Бучик А.Ю.,

суддів: Кравчука В.М., Рибачука А.І.,

розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 червня 2018 року (суддя Добрянська Я.І.) та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2018 року (колегія суддів: Файдюк В.В., Мєзєнцев Є.І., Пилипенко О.Є.) у справі №826/5138/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕКТРСЕРВІС-ТРЕЙД" до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державної архітектурно-будівельної інспекції України третя особа - Головне управління Держгеокадастру у Київській області, про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ :

Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕКТРСЕРВІС-ТРЕЙД" звернулось до суду з позовом до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державної архітектурно-будівельної інспекції України, третя особа Головне управління Держгеокадастру у Київській області, в якому, з урахуванням уточнень, просило:

- визнати протиправним та скасувати наказ Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт від 19 жовтня 2015 року № КВ 083152921090" № 56 від 07 березня 2018 року;

- визнати протиправним та скасувати наказ Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Про внесення змін до п. 2 Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 березня 2018 року № 56, доповнивши його після слів та цифр "від 19 жовтня 2015 року № КВ 083152921090" словами та цифрами "а також повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт від 04 січня 2017 року № КВ 103170040188" № 63 від 16 березня 2018 року;

- зобов`язати Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подати дані для поновлення реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт від 19 жовтня 2015 року № КВ 083152921090 та повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації від 04 січня 2017 року № КВ 103170040188 до Державної архітектурно-будівельної інспекції України;

- зобов`язати Державну архітектурно-будівельну інспекцію України поновити реєстрацію Декларації про початок виконання будівельних робіт "Реконструкція (нове будівництво) нежитлового будинку під житловий будинок з вбудованими приміщеннями на вул. Ушинського, 14-А у Солом`янському районі м. Києва " від 19 жовтня 2015 року № КВ 083152921090 та повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт від 04 січня 2017 року № КВ 103170040188.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 червня 2018 року, залишеним без змін постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2018 року, позов задоволено.

Не погоджуючись з рішеннями судів попередніх інстанцій, відповідач подав касаційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судами норм матеріального та процесуального права, просить скасувати оскаржувані рішення та ухвалити нове, яким в задоволенні позову відмовити.

Касаційну скаргу обґрунтовано тим, що в березні 2017 року здійснено виїзд за адресою вул. Ушинського, 14-а, у Солом`янському районі м. Києва, під час якого за вказаною вище адресою на земельній ділянці, яка огороджена парканом, виконуються будівельні роботи із будівництва житлового будинку, уповноважені особи відсутні, що унеможливило проведення перевірки у відповідності до вимог п. 9 Порядку № 553.

На письмове запрошення Департаменту від 23 березня 2017 року № 073-2475 уповноважені особи замовника будівництва ТОВ "Спектрсервіс-Трейд" та проектної організації ТОВ "АБК "Квадрат" не з`явились, документів та матеріалів, необхідних для здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності не надано.

На підставі листа Головного управління Держгеокадастру у Київській області від 19 лютого 2018 № 10-10- 0.411-2411/2-18 та акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельною ділянкою від 19 лютого 2018 року № 83- ДК/34/АП/09/01/-18 Департамент оскаржуваними наказами скасував реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт, оскільки встановлено, що земельна ділянка, на якій здійснюється будівництв; не використовується за цільовим призначенням, що є підставою вважати цей об`єкт самочинним будівництвом.

Відповідач вказує, що суди дійшли помилкових висновків щодо того, що позивачем належним чином проведена зміна виду цільового призначення земельної ділянки, а відтак оскаржувані накази відповідача є правомірними.

Ухвалою Верховного Cуду від 25 жовтня 2018 року відкрито касаційне провадження.

У відзиві на касаційну скаргу позивач просить залишити касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи касаційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судами встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕКТРСЕРВІС-ТРЕЙД" є замовником об`єкту Реконструкції (нове будівництво) нежитлового будинку під житловий будинок з вбудованими приміщеннями на вул. Ушинського, 14-А у Солом`янському районі м. Києва.

Земельна ділянка за адресою: вул. Ушинського, 14-А у Солом`янському районі м. Києва перебуває у користуванні позивача на підставі договору оренди земельної ділянки від 05 грудня 2014 року за № 196 (кадастровий номер - 8000000000:72:011:0009), укладеного на підставі рішення Київської міської ради від 23 жовтня 2013 року № 363/9851.

12 грудня 2014 року за заявою позивача було внесено зміни щодо виду використання земельної ділянки по вул. Ушинського, 14-А у Солом`янському районі м. Києва (кадастровий номер - 8000000000:72:011:0009), а саме вид використання з "для експлуатації, обслуговування та реконструкції нежитлової споруди магазину" змінено на "для реконструкції нежитлової споруди-магазину під торгівельно-житловий та офісний комплекс з подальшою його експлуатацією та обслуговуванням".

19 жовтня 2015 року Департаментом державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві зареєстровано декларацію про початок виконання будівельних робіт за номером КВ 083152921090.

04 січня 2017 року Департаментом державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві зареєстровано повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт № КВ 103170040188.

19 лютого 2018 року державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Київський області - в.о. начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у м. Києві Управління з контролю за використанням та охороною земель та головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель у м. Києві Управління з контролю за використанням та охороною земель проведено перевірку з питання дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельної ділянки по вул. Ушинського, 14-А в м. Києві (кадастровий номер - 8000000000:72:011:0009).

Складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки, в якому зазначено, що вид використання земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:72:011:0009 змінено з порушенням вимог п.2 ч.1 статті 20, статті 122 Земельного кодексу України, статті 21 Закону України "Про державний земельний кадастр". Також зазначено, що земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:72:011:0009 використовується з порушенням вимог п.2 ч.1 статті 96 Земельного кодексу України - невиконання вимог щодо використання земель за цільовим призначенням.

На підставі вказаного акта Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) прийнято наказ від 07 березня 2018 року № 56 "Про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт".

16 березня 2018 року Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) прийнято наказ № 63 "Про внесення змін до наказу Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт" від 07 березня 2018 року № 56.

Вважаючи вказане рішення протиправним, позивач звернувся до суду.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції, з яким погодився апеляційний суд виходив з того, що згідно ст. 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" підставами для скасування реєстрації декларації є будівництво об`єкту на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи; будівництво об`єкту без належно затвердженого проекту. Проте суди дійшли висновку, що за заявою ТОВ "СПЕКТРСЕРВІС-ТРЕЙД" та на підставі технічної документації, яку було розроблено за згодою власника, змінено вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель без зміни цільового призначення земельної ділянки. Земельна ділянка, на якій здійснюються будівельні роботи має вид цільового призначення 03.07 землі громадської забудови: "Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі", що відповідає проекту будівництва.

Дослідивши спірні правовідносини, колегія суддів зазначає таке.

Відповідно до частини другої статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у разі виявлення інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, реєстрація такого повідомлення або декларації підлягає скасуванню інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування повідомлення або декларації замовник письмово повідомляється протягом трьох робочих днів з дня скасування.

Аналогічні положення містяться у Порядку виконання будівельних робіт, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13 квітня 2011 року (тут і далі - у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин; Порядок № 466).

Чинним законодавством у галузі містобудівної діяльності, зокрема підпунктом 5 пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності" від 17 січня 2017 року № 1817-УІІІ передбачено, що достатньою та необхідною правовою підставою для скасування органом архітектурно-будівельного контролю реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт є встановлення факту наведення у них замовником недостовірних даних, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом.

Зокрема, пунктом 15 Порядку № 466 передбачено, що у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання наведених у надісланому повідомленні недостовірних даних, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягає скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю.

Орган державного архітектурно-будівельного контролю скасовує право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, шляхом видачі відповідного розпорядчого акта. ДАБІ України виключає з реєстру запис про реєстрацію повідомлення не пізніше наступного робочого дня з дня повідомлення органом державного архітектурно-будівельного контролю про таке скасування.

Отже, скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт можливо лише, якщо буде встановлено наявність у декларації недостовірних даних або розбіжностей, які дають підставу вважати об`єкт самочинним будівництвом.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що об`єкт слід вважати самочинним будівництвом, зокрема, за наявності хоча б однієї з таких обставин: 1) об`єкт збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети; 2) об`єкт будується без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи; 3) об`єкт будується без належно затвердженого проекту з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

При цьому, під виявленням недостовірних даних у зареєстрованій декларації розуміється встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними у декларації.

Даний висновок узгоджується з правовою позицією, що міститься, зокрема, у постановах Верховного Суду від 18 жовтня 2018 року у справі № 695/3442/17, від 15 жовтня 2019 року у справі № 826/16382/15, від 17 жовтня 2019 року у справі № 826/6988/16.

Відповідно до статті 16 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях.

Згідно частини першої статті 19 Земельного кодексу України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії, зокрема, землі житлової та громадської забудови.

Відповідно до частини п`ятої статті 20 Земельного кодексу України види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

З наведених положень Земельного кодексу України вбачається, що наміри щодо використання земельної ділянки в межах певної категорії земель мають відповідати містобудівній документації та документації із землеустрою. Водночас, забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства, що визначено статтею 24 Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Аналогічний висновок міститься, зокрема, у постанові Верховного Суду від 23 грудня 2019 року у справі № 813/2946/17.

Статтею 373 ЦК України передбачено зокрема, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю (земельну ділянку) набувається і здійснюється відповідно до закону. Власник земельної ділянки має право використовувати її на свій розсуд відповідно до її цільового призначення.

Згідно зі положеннями статті 375 ЦК України власник земельної ділянки має право зводити на ній будівлі та споруди, створювати закриті водойми, здійснювати перебудову, а також дозволяти будівництво на своїй ділянці іншим особам. Власник земельної ділянки набуває право власності на зведені ним будівлі, споруди та інше нерухоме майно. Право власника на забудову здійснюється ним за умови додержання архітектурних, будівельних, санітарних, екологічних та інших норм і правил, а також за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням.

Аналіз наведених норм права свідчить про те, що обов`язковими ознаками права власності на землю є володіння, користування та розпорядження земельною ділянкою відповідно до закону і використання земельної ділянки за її цільовим призначенням. Право власника на забудову на своїй земельній ділянці здійснюється ним за умови додержання архітектурних, будівельних, санітарних, екологічних та інших норм і правил, а використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.

Даний висновок узгоджується з правовою позицією, яка міститься, зокрема, у постанові Верховного Суду від 16 липня 2019 року у справі № 520/8970/18.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про землеустрій" цільове призначення земельної ділянки - використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку. Документація із землеустрою (землевпорядна документація) - затверджені в установленому порядку текстові та графічні матеріали, якими регулюється використання та охорона земель державної, комунальної та приватної власності, а також матеріали обстеження і розвідування земель, авторського нагляду за виконанням проектів тощо.

Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року № 548 затверджено Класифікацію видів цільового призначення земель.

Згідно з пунктами 1.1 та 1.2 Класифікації видів цільового призначення земель, встановлено, що класифікація видів цільового призначення земель (далі - КВЦПЗ) розроблена відповідно до Земельного кодексу України, Закону України "Про землеустрій" та Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 2008 року № 224.

Код та цільове призначення земель застосовуються для забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення у державному земельному кадастрі.

Пункт 1.3 КВЦПЗ застосовується для використання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами для ведення обліку земель та формування звітності із земельних ресурсів.

Пункт 1.4 КВЦПЗ визначає поділ земель на окремі види цільового призначення земель, які характеризуються власним правовим режимом, екосистемними функціями, типами забудови, типами особливо цінних об`єктів.

Розділом II Класифікації видів цільового призначення земель визначено класифікацію видів цільового призначення земель, серед яких у секції В зазначено, що землі житлової забудови - це землі, які використовуються для розміщення житлової забудови (житлові будинки, гуртожитки, господарські будівлі та інше); землі, які використовуються для розміщення гаражного будівництва), а землі громадської забудови - це землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для публічних виступів, для музеїв та бібліотек, для навчальних та дослідних закладів, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об`єктів загального користування).

Розділ ІІІ Землі громадської забудови - (землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для публічних виступів, для музеїв та бібліотек, для навчальних та дослідних закладів, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об`єктів загального користування).

Згідно із частинами першою, другою статті 20 ЗК України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення. Зміна цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок у власність або надання у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Відповідно до абзаців першого, другого частини п`ятої статті 20 ЗК України види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою. Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33 -37 цього Кодексу.

З наведених норм права вбачається, що за цільовим призначенням землі України поділяються на категорії. У межах кожної категорії земель виділяються види використання земельної ділянки, які визначаються її власником або користувачем самостійно, крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони.

Статтями 38, 39 ЗК України передбачено, що до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об`єктів загального користування.

Використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.

Нецільовим використанням земельної ділянки з категорії земель житлової та громадської забудови є її використання за призначенням, не передбаченим генеральним планом населеного пункту, іншою містобудівною документацією, планом земельно-господарського устрою тощо, тобто всупереч земельному законодавству України.

Зміна виду використання земельної ділянки в межах однієї категорії земель не вважається зміною її цільового призначення, а отже, не потребує проходження процедур, які відповідно до земельного законодавства України застосовуються у разі зміни цільового призначення (розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, його затвердження тощо).

Вказаний висновок сформовано в постанові Великої Палати Верховного Суду від 01 червня 2021 року у справі № 925/929/19.

У цій справі Велика Палата Верховного Суду відступила від висновку, викладеного в постановах Верховного Суду України від 05 березня 2013 року у справі № 21-417а12, від 08 квітня 2015 року у справі № 6-32цс15, постанові Великої Палати Верховного Суду від 11 вересня 2018 року у справі № 712/10864/16-а та постановах Касаційного цивільного суду від 26 червня 2019 року у справі № 701/902/17-ц, від 03 червня 2019 року у справі № 708/933/17, від 24 лютого 2020 року у справі № 701/473/17, про те, що зміна виду використання землі в межах її цільового призначення повинна проводитися в порядку, встановленому для зміни цільового призначення такої землі.

Відтак колегія суддів не приймає доводів касаційної скарги щодо відсутності проекту землеустрою щодо зміни виду використання земельної ділянки.

Відповідно до відомостей Державного земельного кадастру земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:72:011:0009, на якій здійснює будівельні роботи позивач, має вид використання 03.07, що згідно розділу ІІІ Класифікації видів цільового призначення земель - землі громадської забудови Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі .

Відповідачем не надано інших доказів порушень земельного законодавства, що могли стати підставою, встановленою ст. 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" для скасування декларації про початок.

Відповідно до статті 350 КАС України (в редакції до набрання чинності змінами, внесеними Законом України від 15 січня 2020 року № 460-IX) суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

Керуючись статтями 345, 349, 350, 355, 356 КАС України, Суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Касаційну скаргу Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 червня 2018 року та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2018 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною і оскарженню не підлягає.

Головуючий А. Ю. Бучик

Судді В. М. Кравчук

А. І. Рибачук

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення27.01.2022
Оприлюднено09.02.2022
Номер документу103034942
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5138/18

Постанова від 27.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 22.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 25.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Постанова від 25.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 24.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні