ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
11 січня 2022 року м. Дніпросправа № 160/15406/21 Суддя І інстанції - Жукова Є.О.
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Чепурнова Д.В. (доповідач),
суддів: Мельника В.В., Сафронової С.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2021 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ГРОС ТРЕЙДІНГ до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування розпорядження, -
ВСТАНОВИВ:
ТОВ ГРОС ТРЕЙДІНГ звернулося до суду з вищевказаним позовом в якому просило визнати протиправним та скасувати розпорядження №178-о від 30.06.2021 р. про анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним №04080314201900539.
В обґрунтування заявлених позовних вимог вказує на протиправність оскарженого розпорядження, оскільки останнє не містить підстав, та доказів, з урахуванням яких контролюючий орган зробив висновок про подання ТОВ ГРОС ТРЕЙДІНГ документів для отримання ліценції, які не видавалися/не погоджувалися компетентними органами, а також не зазначено, які саме конкретно документи вважаються такими, що не видавалися/не погоджувалися такими органами, а тому відсутність вказаної інформації в оскарженому розпорядженні фактично унеможливлює перевірку правомірності підстав для його прийняття, що свідчить про дефектність такого розпорядження.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2021 року позовні вимоги задоволено.
Не погодившись із судовим рішенням Головне управління ДПС у Дніпропетровській області подало апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції року та прийняти нове рішення, яким відмовити задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Апеляційна скарга мотивована тим, що враховуючи відсутність у позивача необхідних для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним документів ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийнято оскаржене розпорядження, яке таким, що винесено в межах повноважень контролюючого органу та за наявності законних на те підстав.
Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Судом першої інстанції встановлено та з матеріалів справи вбачається, що ТОВ ГРОС ТРЕЙДІНГ (код ЄДРПОУ 42859585) згідно з відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та громадських формувань зареєстровано як юридична особа 04.03.2019 року за № 12291020000003967.
Основним видом діяльності позивача є 47.30 Роздрібна торгівля пальним.
У 2019 році позивачем була отримана ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним, а саме: ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним реєстраційний №04080314201900539 від 28.11.2019 р., строк дії - до 28.11.2024, адреса місця торгівлі: Україна, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 68А, АЗС.
30.06.2021 Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області прийнято розпорядження Про анулювання ліцензій за №178-о, згідно з яким у відповідності до ст.15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального (зі змінами та доповненнями), а саме: на підставі отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами, зобов`язано анулювати ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним згідно з додатком.
У додатку до розпорядження визначена видана ТОВ ГРОС ТРЕЙДІНГ ліцензія, а саме: ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним реєстраційний №04080314201900539 від 28.11.2019, строк дії - до 28.11.2024, адреса місця торгівлі: Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 68 А, АЗС.
Релевантними до спірних правовідносин є положення Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР (далі - Закон №481).
Так, порядок роздрібної торгівлі пальним урегульовано статтею 15 Закону № 481.
Вказаною нормою передбачено, зокрема, що роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Положеннями статті 15 Закону України №481/95-ВР зокрема передбачено, що ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.
Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в податкових органах.
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об`єкта.
Після видачі/призупинення/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального податковий орган вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.
Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.
Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження , зокрема на підставі:
отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами;
Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) письмового розпорядження про її анулювання.
Відповідно до статті 18 Закону №481/95-ВР, тимчасово до 01.01.2022 року, суб`єкти господарювання можуть отримувати ліцензію на право виробництва пального, право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об`єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об`єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 01.01.2014.
Порядок ведення Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі - Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального ), затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 545 від 19.06.2019 (далі - Порядок №545).
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Порядку № 545, Єдиним реєстром ліцензіатів та місць обігу пального є електронна база даних, яка містить інформацію про суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місця виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб`єктів господарювання, які провадять діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.
Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального формується та ведеться ДФС та її територіальними органами в електронній формі на підставі відомостей, зазначених у документах, які подаються суб`єктами господарювання для отримання ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним відповідно до статей 3 та 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального (пункт 2 Порядку № 545).
Підставою для виключення суб`єкта господарювання з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального є рішення про анулювання ліцензії, прийняте ДФС та її територіальними органами відповідно до статей 3 та 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального (пункт 6 Порядку № 545).
Інформація про суб`єкта господарювання вноситься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше робочого дня, наступного за днем видачі/зупинення/анулювання ліцензії або внесення змін до ліцензії (пункт 7 Порядку №545).
Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального розміщується на офіційному веб-сайті ДФС (пункт 8 Порядку №545).
Інформація, що міститься в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, є відкритою (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) (пункт 9 Порядку №545).
Обов`язкове передування анулюванню ліцензії процедури податкової перевірки, вказаний Закон № 481/95-ВР не передбачає.
Виходячи з аналізу зазначених правових норм суд першої інстанції вірно зазначив, що контролюючий орган наділений повноваженнями щодо анулювання ліцензій на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним з підстав встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії шляхом прийняття рішень про таке анулювання та внесенням до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального інформації про суб`єкта господарювання щодо анулювання ліцензій.
Зі змісту наведених приписів статті 15 Закону № 481/95-ВР, нормами чинного законодавства чітко регламентовано послідовну процедуру анулювання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним, яка полягає у такому:
1. встановлення обставини, яка визначена статтею 15 Закону №481/95-ВР як підстава для анулювання ліцензії;
2. прийняття органом, який видав ліцензію, письмового розпорядження про її анулювання;
3. внесення відомостей про анулювання ліцензії до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.
Так підставою для прийняття оскарженого розпорядження та анулювання ліцензій позивача на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер 04080314201900539 від 28.11.2019 р. став лист Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Дніпропетровській області за вих. №1004-1.13/610 від 13.04.2021, в якому повідомлено, що станом на дату надання відповіді, відсутня інформація щодо видачі/реєстрації документів, які засвідчують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта Будівництво автозаправочного комплексу з роздрібної торгівлі паливом по вул. Сучкова, 68 А у м. Новомосковську Дніпропетровської області та реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації №ДП 14211009698 від 14.06.2011.
При цьому, як вірно зазначив суд першої інстанції, під час прийняття оскарженого розпорядження контролюючим органом не було враховано, що споруда (об`єкт), розташований за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м .Новомосковськ, вул. Сучкова, 68 А, належать на праві приватної власності Товариству з обмеженою відповідальністю АЛЬФА СТАРК , в особі директора Чернушенко Руслана Леонідовича, що підтверджується: витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №188664512 від 13.11.2019 р., виданим Новомосковською державною нотаріальною конторою, Новомосковським міським нотаріальним округом - Носенко Андрієм Григоровичем, на підставі договору купівлі-продажу, серія та номер: 1-1886, виданого 13.11.2019 р., видавник: Новомосковська державна нотаріальна контора Дніпропетровської області.
За таких обставин право власності на вищевказаний об`єкт зареєстровано належним чином та відомості про право власності на останній міститься у державному реєстрі прав, є відкритими та загальнодоступними, як за об`єктом нерухомого майна, так і за суб`єктом права.
Відповідно до положень статті 15 Закону №481/95-ВР, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.
Для отримання ліцензій: реєстраційний №04080314201900539 від 28.11.2019 на право роздрібної торгівлі пальним за відповідною адресою, позивачем подано до контролюючого органу відповідно до норм чинного законодавства України заяву на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. До зазначеної заяв позивачем долучено необхідний повний пакет документів, який передбачений нормами Закону №481/95-ВР, разом із правовстановлюючими документами на майно.
Після отримання заяви з доданими до неї документами, контролюючим органом видана позивачу ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним, що свідчить про те, що контролюючим органом належним чином перевірено надані суб`єктом господарювання документи та визнано їх достатніми для видачі ліцензій.
Порушень статті 15 Закону №481/95-ВР при отриманні позивачем ліцензії не встановлено.
Спростовуючи доводи відповідача про відсутність інформації про те, що відповідно до даних Реєстру, відсутня інформація з приводу видачі/реєстрації документів, які засвідчують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта Будівництво автозаправочного комплексу з роздрібної торгівлі паливом по вул.Сучкова, 68 А у м. Новомосковську Дніпропетровської області та реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації №ДП14211009698 від 14.06.2011, яка викладена у листі ДАБІ за вих. №1004-1.13/610 від 13.04.2021 чим відповідач обґрунтовує наявність передбаченої ст.15 Закону №481/95-ВР підстави для анулювання ліцензії, як отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами, суд першої інстанції вірно зазначив, що у вказаному листі зазначено лише про відсутність інформації в Реєстрі щодо видачі/реєстрації декларації, а не вказано про її невидачу/непогодження чи взагалі відсутність такої декларації та її реєстрації.
При цьому реєстрація декларації про готовність об`єкта до експлуатації - це обов`язок державних органів, а саме, станом на 2011 рік - обов`язок Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області, печатки яких містяться на деклараціях про готовність об`єкта до експлуатації: ДП14211009698 від 14.06.2011 щодо об`єкту (АЗС), розташованого за адресою: вул. Сучкова, 68 А, м. Новомосковськ, Дніпропетровська обл., діяльність якої з 2015 року припинена.
Відповідно до п.2 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №461 від 13.04.2011 (у редакції, яка була чинною у 2011 році), прийняття в експлуатацію об`єктів, що належать до І-III категорії складності, та об`єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, проводиться шляхом реєстрації Державною архітектурно-будівельною інспекцією та її територіальними органами (далі - Інспекція) поданої замовником декларації про готовність об`єкта до експлуатації (далі - декларація).
Відповідно до п. 17 Порядку, реєстрація декларації здійснюється з дотриманням вимог Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності .
Декларація приймається в дозвільному центрі за місцезнаходженням об`єкта.
Реєстрацію декларації здійснює Інспекція за місцезнаходженням об`єкта на безоплатній основі.
Відповідно до п.18 Порядку, один примірник декларації після проведення і реєстрації повертається замовнику, а другий - залишається в Інспекції, яка її зареєструвала.
Тобто, єдиним документом, що надається замовнику на підтвердження реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації, є сама декларація з відміткою про її реєстрацію, проставленою Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області.
За таких обставин суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про безпідставність тверджень відповідача про відсутність в реєстрі інформації про реєстрацію декларації чи щодо незбереження в матеріалах архівних справ, оскільки ані самі замовники будівництва, ані власник нерухомого майна (ТОВ АЛЬФА СТАРК ), у яких позивач в подальшому орендував вказаний об`єкти, не мав ані права, ані жодної можливості внести інформацію про реєстрацію вказаної декларації до відповідних реєстрів і передати її в архів, оскільки це обов`язки державних органів.
Спростовуючи доводи відповідача про вилучення поданих заяв ТОВ ГРОС ТРЕЙДІНГ на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним разом із долученими до них документами Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, в рамках кримінального провадження №62019170000001282 від 12.12.2019 року, суд першої інстанції вірно зазначив, що до винесення вироку в рамках кримінального провадження, матеріали досудового розслідування не можуть вважатись належним доказом в адміністративному судочинстві. Сам факт існування кримінального провадження № 62019170000001282 від 12.12.2019 року та вилучення поданої заяви ТОВ ГРОС ТРЕЙДІНГ на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним разом із долученими до них документами Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, в жодному разі не може слугувати доказом правомірності прийнятого розпорядження.
Відповідно до ст. 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду; ніхто не зобов`язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину; обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконнім шляхом, а також на припущеннях; усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачиться на її користь.
Відповідно до частини 6 статті 78 КАС України, вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили, є обов`язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.
Виходячи з викладеного колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Колегія суддів апеляційного суду вважає, що в межах апеляційної скарги порушень судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при вирішенні цієї справи не допущено. Правова оцінка обставин у справі дана вірно, а тому апеляційну скаргу слід відхилити, а оскаржуване судове рішення залишити без змін.
Керуючись п.1 ч.1 ст. 315, ст.ст. 321, 322 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області - залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2021 року - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення в повному обсязі.
В повному обсязі постанова складена 11 січня 2022 року.
Головуючий - суддя Д.В. Чепурнов
суддя В.В. Мельник
суддя С.В. Сафронова
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2022 |
Оприлюднено | 15.02.2022 |
Номер документу | 103187501 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Чепурнов Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні