Рішення
від 11.02.2022 по справі 580/2787/20
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 лютого 2022 року справа № 580/2787/20

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Рідзеля О.А., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) у залі суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Ломовате» до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмети спору, на стороні відповідача - державний інспектор у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Мокренчук Юлія Борисівна, про визнання протиправними і скасування припису та визнання протиправними дій,

ВСТАНОВИВ:

23.07.2020 до Черкаського окружного адміністративного суду звернулося сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Ломовате» (далі - позивач) із позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмети спору, на стороні відповідача - державний інспектор у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Мокренчук Юлія Борисівна (далі - третя особа), в якій просить суд:

- визнати протиправним та скасувати припис Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області №251-ДК/0116Пр/03/01/-20 від 26.06.2020;

- визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області в частині складання повідомлення про сплату шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу №251-ДК/0065ШК/11/01/-20 від 26.06.2020.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що перевірка дотримання позивачем вимог земельного законодавства здійснена без наявності законних підстав. Зокрема, позивача не було повідомлено про перевірку та не було надано для ознайомлення жодного розпорядчого документа, що має наслідком незаконність перевірки та відсутність її правових наслідків.

Також позивач зазначає, у співному приписі незаконно зазначено про самовільне зайняття позивачем земельних ділянок, оскільки користування ними відбувалось на підставі відповідного договору оренди, позивачем сплачується орендна плата та вживаються усі заходи для продовження договору оренди.

Ухвалою суду від 28.07.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними матеріалами. Встановлено відповідачу строк для надання відзиву на позовну заяву.

12.08.2020 відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому просить суд у задоволенні позову відмовити. Вказує, що спірний припис прийнятий з огляду встановлений за наслідками перевірки факт самовільного зайняття позивачем земельної ділянки після закінчення договору оренди. Крім того зазначає, що на спірні правовідносини розповсюджуються вимоги Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель , а не Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності . Отже, протилежні доводи позивача є необґрунтованими, а перевірка проведена законно.

25.08.2020 позивач подав суду відповідь на відзив з подібними позовній заяві доводами.

Ухвалою від 28.09.2020 суд зупинив провадження у справі до часу набрання законної сили рішенням Господарського суду Черкаської області за наслідками розгляду справи №925/808/20.

Ухвалою від 11.02.2022 провадження у справі поновлено.

Зважаючи на відсутність необхідності призначити у справі експертизу або викликати та допитати свідків, суд дійшов висновку розглянути справу без виклику сторін у судове засідання за наявними письмовими доказами.

Оцінивши доводи сторін, дослідивши письмові докази, суд встановив таке.

Листом від 13.05.2020 №362/02-75 Сагунівська сільська рада звернулась до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області з проханням провести перевірку вимог земельного законодавства щодо використання та охорони земель.

Підставою вказаного звернення зазначено, що СТОВ Ломовате самовільно займає земельні ділянки, загальною площею 261,4309 га, право оренди на які завершено 28.04.2020, про що внесено відповідний запис у реєстрі прав. Вказане позбавляє можливості передати земельні ділянки в оренду на конкурентних засадах і призводить до зменшення надходжень бюджету.

За наслідками розгляду вказаного листа, Головним управлінням Держгеокадастру у Черкаській області було прийнято наказ від 27.05.2020 №251-ДК про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки дотримання вимог земельного законодавства під час використання земель а адмінмежах Сагунівської сільської ради, а саме: земельних ділянок з кадастровими номерами: 7124985500:02:004:0760, 7124985500:02:004:0761, 7124985500:02:004:0762, 7124985500:02:004:0763, 7124985500:02:054:0753, 7124985500:02:001:0268, 7124985500:02:001:0270, 7124985500:02:001:0274, 7124985500:02:001:0273, 7124985500:02:002:0497, 7124985500:02:004:0712, 7124985500:02:003:0024, 7124985500:02:003:0022, 7124985500:02:003:0499, 7124985500:02:003:0023, 7124985500:02:004:0759.

Пунктом 2 вказаного наказу передбачено здійснити вищевказаний захід з 01.06.2020 до 12.06.2020 службовими особами відповідача ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .

04.06.2020 державний інспектор у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Мокренчук Юлія Борисівна провела обстеження земельних ділянок, площею 261,4309 га, за результатами якого складено акт обстеження земельної ділянки від 04.06.2020 №251-ДК/70/АО/10/01/-20, в якому зафіксовано, що земельні ділянки з кадастровими номерами: 7124985500:02:004:0760, 7124985500:02:004:0761, 7124985500:02:004:0762, 7124985500:02:004:0763, 7124985500:02:054:0753, 7124985500:02:001:0268, 7124985500:02:001:0270, 7124985500:02:001:0274, 7124985500:02:001:0273, 7124985500:02:002:0497, 7124985500:02:004:0712, 7124985500:02:003:0024, 7124985500:02:003:0022, 7124985500:02:003:0499, 7124985500:02:003:0023, 7124985500:02:004:0759, - засіяні зерновими культурами.

За наслідками перевірки 04.06.2020 дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки державний інспектор у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Мокренчук Юлія Борисівна відповідно до вимог статей 6 і 10 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель склала акт від 04.06.2020 №251-ДК/257/АП/09/01/-20, в якому зафіксовано самовільне зайняття вищевказаних земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення а адмінмежах Сагунівської сільської ради.

26.06.2020 виконавчому директору СТОВ Ломовате ОСОБА_3 вручено припис від 26.06.2020 №251-ДК/0116Пр/03/01/-20, яким зобов`язано у 30-ти денний термін з дня отримання припису усунути порушення вимог земельного законодавства, шляхом звільнення зайнятих земельних ділянок та приведення у стан, придатний до використання, або оформити право користування земельними ділянками.

Також, 26.06.2020 державний інспектор у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Мокренчук Юлія Борисівна здійснила розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, на суму 497309,00 грн. та вручено виконавчому директору СТОВ Ломовате Козіну Є.М. повідомлення від 26.06.2020 №251-ДК/0063ШК/11/01/-20 про сплату у 15-ти денний термін шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, у розмірі 479309,00 грн.

Не погоджуючись із приписом та розрахунком шкоди, позивач звернувся в суд з даним позовом.

Надаючи оцінку встановленим обставинам, суд врахував, що відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частинами 1 та 2 статті 2 Земельного кодексу України від 25.10.2001 №2768-III (далі - ЗК України) земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

Відповідно до статті 187 ЗК України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Згідно з статтею 188 ЗК України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Згідно постановою КМУ від 22.07.2016 №482 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України організація та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності є завданнями Держгеокадастру.

Відповідно до підпункту 25-1 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 №15, Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності.

Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон України Про державний контроль за використанням та охороною земель від 19.06.2003 №963-IV (далі - Закон №963-IV), який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Відповідно до статті 4 Закону №963-IV об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Згідно із статтею 6 Закону №963-IV до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.

Відповідно до змісту статті 9 Закону №963-IV державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються, зокрема, шляхом проведення перевірок.

Згідно з статтею 10 Закону №963-IV державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:

- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;

- у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення;

- викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України;

- передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення;

- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України;

- звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

Відповідно до зазначених норм, контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком інспекторів; законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів на вчинення яких уповноважено державних інспекторів.

Аналогічна позиція була висловлена Верховним Судом у постанові від 28 квітня 2021 року у справі №240/5335/18.

Позивач, стверджуючи про протиправність проведення вищевказаної перевірки та, як наслідок, відсутність її правових наслідків посилається на Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Проте, суд з цим не погоджується, зважаючи на наступне.

Статтею 2 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що його дія поширюється на відносини, пов`язані із здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Заходи контролю здійснюються органами Державної фіскальної служби (крім митного контролю на кордоні), державного нагляду за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки (крім здійснення державного нагляду за провадженням діяльності з джерелами іонізуючого випромінювання, діяльність з використання яких не підлягає ліцензуванню), державного архітектурно-будівельного контролю (нагляду), державного нагляду у сфері господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім діяльності з переказу коштів, фінансових послуг з ринку цінних паперів, похідних цінних паперів (деривативів) та ринку банківських послуг), державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зокрема державного нагляду (контролю) в галузі цивільної авіації - з урахуванням особливостей, встановлених Повітряним кодексом України, нормативно - правовими актами, прийнятими на його виконання (Авіаційними правилами України), та міжнародними договорами у сфері цивільної авіації.

Особливості та обмеження перевірок визначені у вказаному Законі не відносяться до здійснення Держгеокадастром та його територіальними органами перевірок дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель.

Враховуючи те, що норми Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності стосуються безпосередньо сфери господарської діяльності суб`єктів господарювання та жодним чином не стосуються перевірок дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель, на спірні правовідносини розповсюджуються норми Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель від 19.06.2003 №963-IV.

Аналогічна правова позиція була висловлена Верховним Судом у постановах від 17.09.2019 у справі № 806/1723/18, від 17.09.2019 у справі №806/1723/18, від 28 квітня 2021 року у справі №240/5335/18, в яких підставою проведення перевірки, винесення припису був факт самовільного захоплення земельної ділянки.

Отже, доводи позивача про незаконність проведення перевірки та відсутність її правових наслідків, суд вважає необґрунтованими.

Стосовно суті виявлених порушень та прийняття спірного припису, суд зазначає таке.

Позивач використовував масив земельних ділянок державної власності сільськогосподарського призначення площею 320,7842 га за межами с. Сагунівка в адміністративних межах села Сагунівка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на підставі договору оренди землі від 13.09.2010 (а.с. 27).

Відповідно до п. 1 Договору орендодавець, на підставі розпорядження Черкаської районної державної адміністрації від 20 серпня 2010 року №228 надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку с/г використання для ведення с/г виробництва за рахунок земель сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Ломовате в адмінмежах Сагунівської сільської ради, за межами населеного пункту.

В оренду передається земельна ділянка загальною площею 320,7842 га, з них: 250,9362 га рілля, 69,8480 га під господарськими будівлями і дворами (п. 2 Договору).

Відповідно до п. 8 Договору його укладено на 5 років. Після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 180 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію.

Договір від 13.09.2010 зареєстровано у Черкаському міськрайонному відділі Черкаської регіональної філії ДП Центр Державного земельного кадастру при Держкомземі України, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 13.09.2010 за №041079602001.

27.04.2015 Головне управління Держземагентства у Черкаській області та СТОВ Ломовате уклали додаткову угоду до Договору оренди землі.

Відповідно до умов Додаткової угоди сторони внесли зміни до наступних пунктів п.8 Договору, в якому сторони узгодили, що Договір поновлено строком на 5 (п`ять) років. Після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію,

До закінчення дії договору, 26.12.2019 позивач звернувся в Сагунівську сільську раду з клопотанням про продовження оренди землі та підписання додаткової угоди №2 до договору з урахуванням свого переважного права на продовження орендних відносин.

Сагунівська сільська рада рішенням сесії №24-12/VII від 18.02.2020 відмовила у поновлені договору оренди землі від 13.09.2010 за №041079602001.

Цим же рішенням було зобов`язано виконком сільради підготувати документацію на передачу спірних земельних ділянок на аукціон на право оренди землі (250,93 га). Окремо належить укласти договір оренди землі під господарськими будівлями і спорудами СТОВ Ломовате , загальною площею 69,84 га.

Вказане рішення Сагунівської сільської ради не оскаржене та є чинним.

Крім того, рішенням Господарського суду Черкаської області від 15 жовтня 2020 року у справі №925/808/20, залишеним без змін постановою Північного апеляційного господарського суду від 17.12.2020 відмовлено повністю у задоволенні позову сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ломовате» до Сагунівської сільської ради про визнання поновленим Договору оренди землі від 13.09.2010, який зареєстровано у Черкаському міськрайонному відділі районної філії державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах» 13.09.2010 за №041079602001 стосовно земельних ділянок з кадастровими номерами: 7124985500:02:002:0497; 7124985500:02:004:0712; 7124985500:02:003:0024; 7124985500:02:003:0023; 7124985500:02:003:0499; 7124985500:02:003:0022; 7124985500:02:001:0273; 7124985500:02:001:0274; 7124985500:02:001:0270; 7124985500:02:001:0268.

Отже, 28.04.2020 закінчився термін дії договору оренди від 13.09.2010, який зареєстровано у Черкаському міськрайонному відділі районної філії державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах» 13.09.2010 за №041079602001, з урахуванням додаткової угоди від 27.04.2015 щодо його поновлення строком на 5 (п`ять) років.

За змістом ст.1 Закон №963-IV самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

Згідно з ч.1 ст.116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до ст.125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Згідно з положеннями ст.126 ЗК України право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Отже, обов`язковою умовою фактичного використання земельної ділянки є наявність у особи, що її використовує, правовстановлюючих документів на цю земельну ділянку.

Аналогічні висновки викладені в рішення Верховного Суду від 30 липня 2020 року у справі №815/1566/13-а.

Оскільки актом обстеження від 04.06.2020 №251-ДК/70/АО/10/10/01/-20 зафіксовано обставини самовільного зайняття земельних ділянок, площею 261,4309 га, з кадастровими номерами: 7124985500:02:004:0760, 7124985500:02:004:0761, 7124985500:02:004:0762, 7124985500:02:004:0763, 7124985500:02:054:0753, 7124985500:02:001:0268, 7124985500:02:001:0270, 7124985500:02:001:0274, 7124985500:02:001:0273, 7124985500:02:002:0497, 7124985500:02:004:0712, 7124985500:02:003:0024, 7124985500:02:003:0022, 7124985500:02:003:0499, 7124985500:02:003:0023, 7124985500:02:004:0759, - і станом на час перевірки у позивача були відсутні правовстановлюючі документи, які підтверджували б правомірність користування цими земельними ділянками, суд дійшов висновку про правомірність спірного припису та відсутність підстав для його скасування.

Щодо позовної вимоги визнати протиправними дії відповідача в частині складання повідомлення про сплату шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу №251-ДК/0065ШК/11/01/-20 від 26.06.2020, суд зазначає таке.

Відповідно до пункту 7 Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу, затвердженої Кабінетом Міністрів України від 25 липня 2007 року №963, розрахунок розміру шкоди, заподіяної державі, територіальним громадам внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу, проводиться Держекоінспекцією та її територіальними органами або Держгеокадастром та його територіальними органами, а розміру шкоди, заподіяної юридичним та фізичним особам, - територіальними органами Держгеокадастру.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що дії відповідача, що полягають у складенні розрахунку розміру шкоди та відповідного повідомлення, здійснені на виконання вищезазначеної постанови, а отже є правомірними.

Доказів неточних розрахунків, застосування невірних коефіцієнтів суду не надано.

Тому позовна вимога про визнання дій щодо складення відповідного повідомлення протиправними є необґрунтованою.

Враховуючи встановлені судом обставини справи, суд дійшов висновку, що позов необґрунтований та не підлягає задоволенню, а судові витрати - розподілу згідно зі ст.139 КАС України.

Керуючись ст.ст. 6, 14, 242-245, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

1. Відмовити повністю у задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю «Ломовате» .

2. Судові витрати розподілу не підлягають.

3. Копію рішення направити учасникам справи.

4. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.

Суддя Олексій РІДЗЕЛЬ

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.02.2022
Оприлюднено16.02.2022
Номер документу103259623
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/2787/20

Рішення від 11.02.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Олексій РІДЗЕЛЬ

Ухвала від 11.02.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Олексій РІДЗЕЛЬ

Постанова від 11.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 18.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

О.А. Рідзель

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

О.А. Рідзель

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

О.А. Рідзель

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

О.А. Рідзель

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні