Рішення
від 10.02.2022 по справі 200/13699/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 лютого 2022 року Справа№200/13699/21

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючої судді Буряк І.В.,

секретаря судового засідання Соколової С.О.,

за участю:

представника позивача: Шамрай А. О.

представник відповідач-1: Голуб М. І.

представник відповідач-2: Голуб М. І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельне підприємство Флагман до ГУ ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, -

УСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельне підприємство Флагман (далі - позивач, ТОВ БП Флагман ) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі - відповідач-1, ГУ ДПС у Донецькій області) та Державної податкової служби України (далі - відповідач-2, ДПС України) про:

визнання протиправними та скасування рішень комісії ГУ ДПС у Донецькій області про відмову у реєстрації податкових накладних (далі - ПН): від 05.07.2021 № 2831088/43418157; від 04.08.2021 № 2944574/43418157; від 04.08.2021 № 2944570/43418157; від 04.08.2021 № 2944575/43418157;

зобов`язання ДПС України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) ПН №№ 3, 14, 19, 10, датою їх фактичного надходження.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що за результатами господарської діяльності ним, відповідно вимог ПК України, направлено на реєстрацію ПН №№ 3, 14, 19, 10, реєстрацію яких було зупинено, у відповідній квитанції зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація зупинена, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0701, 0703, 0704, 0706, 0707, 0709, 0805, 0808, 0810 відсутній у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - ПДВ), як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Підприємством надано повідомлення про подання пояснень та копій документів, однак відповідачем-1 такі враховані не були, у зв`язку із ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів, а саме розрахункових документів та банківських виписок.

Позивачем направлено скарги на рішення Комісії до якої повторно додано копії документів, підтверджуючих здійснення господарської операції. За результатами розгляду відповідних скарг були прийняті рішення, яким скарги залишено без задоволення, оскільки платником не надано копії первинних документів щодо постачання товарів, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т. ч. рахунків-фактури.

Позивач вважає, спірні у справі рішення протиправними, оскільки ним було подано всі документи достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, отже такі підлягають скасуванню судом.

Ухвалою суду від 03.11.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Вирішено розгляд справи здійснювати у спрощеному позовному провадженні без виклику сторін за наявними у справі матеріалами у строк, встановлений статтею 258 КАС України.

Ухвалою суду від 15.12.2021 клопотання Головного управління ДПС у Донецькій області про розгляд справи у порядку загального позовного провадження задоволено, вирішено подальший розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження.

ДПС України надано відзив за змістом якого зазначено про безпідставність позовних вимог з огляду на те, що підприємством у порушення вимоги п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 не надано документи достатні для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Крім того, звертається увага, що строк звернення із даним позовом до суду сплинув 16.10.2021. Позивачем відповідний позов подано 18.10.2021, що є підставою для висновку про порушення строку звернення до суду.

ГУ ДПС у Донецькій області надано відзив, який за змістом є аналогічним відзиву ДПС України. Окремо звертається увага суду на правові позиції Верховного Суду у подібних правовідносинах, згідно переліку, наведеного у позовній заяві.

Крім того, заявлено клопотання про залишення позову без розгляду з огляду на пропуск позивачем тримісячного строку звернення до суду.

02 грудня 2021 року судом отримано відповідь на відзив, де позивач спростовує доводи ГУ ДПС у Донецькій області, з огляду на таке.

Позивачем надано документи, що підтверджують оплату за поставлений товар, який у подальшому був реалізований згідно ПН від 03.06.2021 № 3. Щодо ненадання інших, визначених відповідачем первинних документів, то по-перше Закон не визначає точного переліку для кожного виду економічної операції, а по-друге підприємством надано видаткові накладні, які підтверджують саме факт передачі товарів за господарськими операціями.

У підготовчому засіданні від 26.01.2022 протокольною ухвалою суду у задоволенні клопотання ГУ ДПС у Донецькій області про залишення позову без розгляду відмовлено.

Вказана ухвала мотивована тим, що згідно правової позиції Верховного Суду у складі судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду від 11.10.2019 (справа №640/20468/18) строк оскарження рішень контролюючих органів, які не стосуються нарахування грошових зобов`язань платника податків, за умови попереднього використання позивачем досудового порядку вирішення спору (застосування процедури адміністративного оскарження - абзац третій пункту56.18 статті56 ПК України), оскаржуються в судовому порядку у тримісячний строк за умови, якщо рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарги було прийнято та вручено платнику податків (скаржнику) у строки, встановлені ПК України. При цьому такий строк обчислюється з дня вручення скаржнику рішення за результатами розгляду його скарги на рішення контролюючого органу.

З матеріалів справи вбачається, що рішення за наслідками адміністративного оскарження прийнято та отримано позивачем 16.07.2021, отже строк звернення до суду складає 3 місяці, що обчислюється з 17.07.2021 (ч. 1 ст. 120 КАС України) та присічною датою звернення є 17.10.2021 - вихідний день, отже останнім днем строку є 18.10.2021 (ч. 6 ст. 120 КАС України).

Натомість позивач до суду звернуся 14.10.2021, про що свідчить конверт поштового відправлення 59 007 4302 9870, з вказаного висновується про відсутність факту пропуску строку звернення до суду.

Ухвалою суду від 10.02.2022 підготовче провадження у справі закрито, призначено справу до розгляду у судовому засіданні того ж дня, про що сторони у справі не заперечували.

Представник позивача у судовому засіданні від 10.02.2022 доводи та вимоги позовної заяви підтримав, просив їх задовольнити повністю.

Представник відповідачів судовому засіданні від 10.02.2022 проти арґументів позивача заперечував, просив у задоволенні позовної заяви відмовити.

Судом встановлено такі фактичні обставини у справі.

ТОВ БП Флагман зареєстроване у якості юридичної особи, включене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (код ЄДРПОУ 43418157), місцезнаходження юридичної особи: 87534, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Дунайська, буд. 8.

Здійснює діяльність, зокрема, за такими видами код КВЕД: 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами; 46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами 46.34 Оптова торгівля напоями 46.35 Оптова торгівля тютюновими виробами 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами 46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.

01 березня 2021 року між ТОВ БП Флагман (як постачальник) та ТОВ Військсервіс-Волонтер (як покупець) укладено договір поставки товару № 01/03-20, предметом якого є зобов`язання Постачальника поставити і передати у власність покупця товар, визначений у розділі 2, а Покупець зобов`язується приймати та оплачувати товар на умовах даного договору.

У п. 2.1 договору передбачено, що товаром є: продукти харчування в асортиментів, за номенклатурою, у кількості та за ціною, що визначається видатковою накладною на кожну окрему партію товару.

Одночасно з товаром постачальник передає такий пакет документів: документи про якість та безпечність, рахунок-фактура, видаткова накладна, ТТН (у випадку поставки товару на умовах DDP), податкові накладні з обов`язковою своєчасною реєстрацією. (п. 3.1 договору). Покупець оплачує поставлений товар шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом п`ятнадцяти банківських днів з дня підписання видаткової накладної. (п. 4.1). Оплата товару проводиться виключно на підставі наданих постачальником, оформлених відповідно до законодавства рахунку-фактури, видаткової накладної та ТТН (у випадку доставки товару на умовах DDP), документів, визначених у п. п. 2.3 даного договору та при умові реєстрації податкових накладних у ЄРПН. (п. 4.3) Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладною в момент передачі товару покупцю та підписується уповноваженими представниками сторін … .(п. 5.1)

Доставка товару проводиться за домовленістю сторін на кожну партію на наступних умовах: DDP (склад Покупця), FCA (перевізник), EXW (самовивіз) при цьому постачальник письмово надає покупцю перелік адрес, з яких може відвантажуватися товар покупцю у випадку самовивозу. (п. 5.4).

Надані позивачем документи свідчать про таке.

ТОВ БП Флагман складено:

накладну від 03.06.2021 РН-0000078 на загальну суму 250 239 грн., у т.ч. ПДВ - 41 706,53 грн. Вказана накладна містить підписи та печатки уповноважених сторін про приймання-передачу товару.

ПН від 03.06.2021 № 3 на загальну суму 250 239 грн., у т.ч. ПДВ - 41 706,53 грн.

25 червня 2021 року позивачем отримано квитанцію про зупинення реєстрації ПН від 03.06.2021 № 3, оскільки відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація зупинена, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0701, 0703, 0704, 0706, 0707, 0709, 0805, 0808, 0810 відсутній у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - ПДВ), як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (регіонального рівня) від 05.07.2021 № 2831088/43418157 відмовлено у реєстрації ПН, через ненадання платником розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Не погодившись із вказаним рішенням, ТОВ БП Флагман подало скаргу від 07.07.2021 із вимогою скасувати вказане рішення та зареєструвати відповідну ПН.

Також підприємством надано пояснення по суті господарських операцій та надано підтверджуючі господарську діяльність документи, зокрема банківські виписки. До скарги надано додатки на 25 арк.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (центрального рівня) від 16.07.2021 № 32588/43418157/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня без змін, оскільки платником не надано копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладних.

11 червня 2021 позивачем складено накладну від РН-0000085 на загальну суму 185 292,12грн., у т.ч. ПДВ - 30 882,02 грн. Вказана накладна містить підписи та печатки уповноважених сторін про приймання-передачу товару.

ПН від 11.06.2021 № 10 на загальну суму 185 292,12грн., у т.ч. ПДВ - 30 882,02 грн.;

05 липня 2021 року позивачем отримано квитанцію про зупинення реєстрації ПН від 11.06.2021 № 10, оскільки відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація зупинена, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0701, 0703, 0704, 0706, 0707, 0709, 0805, 0808, 0810 відсутній у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - ПДВ), як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (регіонального рівня) від 04.08.2021 № 2944575/43418157 відмовлено у реєстрації ПН, через ненадання платником копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладних.

Не погодившись із вказаним рішенням, ТОВ БП Флагман подало скаргу від 13.08.2021 із вимогою скасувати вказане рішення та зареєструвати відповідну ПН. До скарги надано додатки на 20 арк.

Також підприємством надано пояснення по суті господарських операцій та надано підтверджуючі господарську діяльність документи, зокрема, видаткові накладні, банківські виписки, повідомлення 20-ОПП, договори.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (центрального рівня) від 18.08.2021 № 37443/43418157/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня без змін, оскільки платником не надано копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладних.

Видаткова накладна від 17.06.2021 РН-0000089 на загальну суму 223 726,92грн., у т.ч. ПДВ - 37 287,82 грн. Вказана накладна містить підписи та печатки уповноважених сторін про приймання-передачу товару.

ПН від 17.06.2021 № 14 на загальну суму 223 726,92грн., у т.ч. ПДВ - 37 287,82 грн.;

06 липня 2021 року позивачем отримано квитанцію про зупинення реєстрації ПН від 17.06.2021 № 14, оскільки відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація зупинена, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0701, 0703, 0704, 0706, 0707, 0709, 0805, 0808, 0810 відсутній у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - ПДВ), як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (регіонального рівня) від 04.08.2021 № 2944574/43418157 відмовлено у реєстрації ПН, через ненадання платником копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладних.

Не погодившись із вказаним рішенням, ТОВ БП Флагман подало скаргу від 13.08.2021 із вимогою скасувати вказане рішення та зареєструвати відповідну ПН. До скарги надано додатки на 20 арк.

Також підприємством надано пояснення по суті господарських операцій та надано підтверджуючі господарську діяльність документи, зокрема, видаткові накладні; банківські виписки; повідомлення 20 ОПП, договори.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (центрального рівня) від 18.08.2021 № 37392/43418157/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня без змін, оскільки платником не надано копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладних.

Видаткова накладна від 24.06.2021 РН-0000094 на загальну суму 215 770,80грн., у т.ч. ПДВ - 35 961,80 грн. Вказана накладна містить підписи та печатки уповноважених сторін про приймання-передачу товару.

ПН від 24.06.2021 № 19 на загальну суму 215 770,80грн., у т.ч. ПДВ - 35 961,80 грн.;

12 липня 2021 року позивачем отримано квитанцію про зупинення реєстрації ПН від 24.06.2021 № 19, оскільки відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація зупинена, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0701, 0703, 0704, 0706, 0707, 0709, 0805, 0808, 0810 відсутній у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - ПДВ), як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (регіонального рівня) від 04.08.2021 № 2944570/43418157 відмовлено у реєстрації ПН, через ненадання платником копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладних.

Не погодившись із вказаним рішенням, ТОВ БП Флагман подало скаргу від 13.08.2021 із вимогою скасувати вказане рішення та зареєструвати відповідну ПН. До скарги надано додатки на 18 арк.

Також підприємством надано пояснення по суті господарських операцій та надано підтверджуючі господарську діяльність документи, зокрема, видаткові накладні, банківські виписки, повідомлення 20 ОПП, договори.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (центрального рівня) від 18.08.2021 № 37442/43418157/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня без змін, оскільки платником не надано копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладних.

Отже, установлені судом фактичні обставини свідчать, що відповідач-1 відмовив позивачу у реєстрації ПН від 03.06.2021 № 3 у зв`язку із ненаданням розрахункових документів та або/банківських виписок. Щодо інших ПН, у зв`язку із відсутністю документів, які підтверджують постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладних.

У питанні доведення власної правової позиції щодо ПН від 03.06.2021 № 3 ТОВ БП Флагман подано до суду платіжні доручення у підтвердження оплати товару, який у подальшому був реалізований згідно ПН № 3:

ТОВ Агро-Овен :

від 31.05.2021 № 56 на суму 76 500,00 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунку від 28.05.2021 № 616;

від 31.05.2021 № 59 на суму 4 000,00 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунку від 31.05.2021 № 618;

ТОВ Таврія-Скіф :

від 31.05.2021 № 58 на суму 10 800,00 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунку від 31.05.2021 № 498;

ТОВ Голден Фрукт :

від 02.06.2021 № 62 на суму 7 298,71 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунку від 01.06.2021 № ГФ-0000372;

від 01.06.2021 № 60 на суму 29658,54 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунку від 01.06.2021 № ГФ-0000371;

від 26.05.2021 № 51 на суму 6 641,16 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунку від 26.05.2021 № ГФ-0000359;

ФОП ОСОБА_1 :

від 09.07.2021 № 102 на суму 21 400,00 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунків від 06.2021 без ПДВ;

від 13.07.2021 № 106 на суму 23 430,00 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунків від 06.2021 без ПДВ;

від 21.08.2021 № 131 на суму 9 000,00 грн., з призначенням платежу оплата за товар згідно рахунків від 07.2021 без ПДВ;

Всього позивачем сплачено 263 190,07 грн., а сума ПН від 03.06.2021 № 3 складає 250 239,17 грн., утч ПДВ - 41 706,53 грн.

27 серпня 2021 року складено платіжне доручення № 37323 на суму 263 190,97 грн., де платником визначено ТОВ ВСВ , одержувач БП Флагман , призначення платежу - за овочі згідно договору від 01.03.2021 № 01/03-20.

Згідно наявної у матеріалах справи довідки ТОВ БП Флагман б/н, б/д станом на 13.10.2021 ТОВ Військсервіс-Волонтер згідно договору від 01.03.2021 № 01/03-20 розрахувалося за поставлений товар у сумі 1 342 284,44 грн. Заборгованість складає 1 462 079,20 грн.

Також БП Флагман , надано банківські виписки АТ КБ Приватбанк за період з 01.05.2021 по 31.05.2021 та з 01.06.2021 по 30.06.2021.

Щодо ПН № № 14, 19, 10 до суду подано докази за таким переліком (окрім наведених вище):

договір поставки від 11.06.2021 № 11062021 укладений з ТОВ Азовська фруктова компанія (постачальник), де передбачено, що поставка товару здійснюється транспортом постачальника (п. 4.1). На кожну партію товару постачальник надає: сертифікат якості (за вимогою), видаткову накладну, ТТН;

договір поставки від 19.04.2021 № 19/04-21, укладений з ТОВ Агро-Овен (постачальник), де передбачено, що постачальник здійснює оплату на умовах EXW Інкотермс 2010, за домовленістю сторін поставка може здійснюватися транспортом третіх осіб-перевізників. Разом з товаром Постачальник зобов`язаний передати: сертифікат якості, видаткову накладну, ТТН (п. 3.3, 3.5);

договір купівлі-продажу від 17.05.2021 № 23, укладений з ТОВ Голден фрукт , де передбачено, що доставка товару здійснюється силами, засобами та за рахунок Продавця у місце визначене Покупцем. Покупець за бажанням вправі здійснити самовивіз Товару (п. 4.3). Прийом-передача оформлюється шляхом підписання накладних. Отриманий товар має бути сплачений у розмірі 100 % згідно рахунку на умовах передоплати (п. 5.1);

договір поставки від 06.01.2021 № 06/01, укладений з ФОП ОСОБА_1 (постачальник), де передбачено, що Постачальник поставляє товар покупцю на умовах DDP або EXW (самовивіз зі складу Постачальника) (п. 2.2, 2,3). Датою поставки вважається момент підписання видаткової накладної, або ТТН. (2.4) Оплата здійснюється у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару та надання Покупцю належно оформлених оригіналів документів (п. 3.3)

У матеріалах справи наявні такі докази поставки товару, який у подальшому був проданий ТОВ Військсервіс-Волонтер :

видаткова накладна від 02.06.2021 № 534, ТТН від 02.06.2021 № 534 - постачальник ФГ Таврія-Скіф ;

накладна від 01.06.2021 № 0560, ТТН 01.06.2021 № 0560, накладна від 01.06.2021 № 748, ТТН від 01.06.2021 № 748, накладна від 09.06.2021 № 0572, накладна - постачальник ТОВ Агро-Овен ;

накладна від 26.05.2021 № 359, накладні від 01.06.2021 № 371, № 372 накладна від 16.06.2021 № 401, накладна від 22.06.2021 № 405 - постачальник ТОВ Голден Фрукт ;

видаткові накладні від 01.06.2021 № 2021, від 07.06.2021 № РН-0000023, від 16.06.2021 № РН-0000024, від 21.06.2021 № РН-0000028 - постачальник ФОП ОСОБА_1 ;

видаткова накладна від 11.06.2021 № 104, ТТН від 11.06.2021 № 104, видаткові накладні від 17.06.2021 № 109, від 23.06.2021 № 114 - постачальник ТОВ Азовська Фруктова Компанія .

За встановлених фактичних обставин справи, правова позиція суду обґрунтована таким.

Податковий кодекс України (у редакції, чинній на момент спірних правовідносин).

Стаття 185. Визначення об`єкта оподаткування

185.1. Об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, … ;

Стаття 187. Дата виникнення податкових зобов`язань

187.1. Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, … ;

б) … для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Стаття 201. Податкова накладна

201.1. На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Пункт 201.16. Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246)

Пункт 12. Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: … наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

Пункт 13. За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Пункт 14. Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.

Пункт 15. У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Пункт 17. У разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Пункт 19 Податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

Пункт 20. Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (застосовується у редакції, чинній на момент спірних правовідносин) затверджено:

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. (далі - Порядок зупинення реєстрації ПН)

Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. (далі - Порядок розгляду скарг)

Порядок зупинення реєстрації ПН .

Пункт 3. Податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): 4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Пункт 7. У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Пункт 10. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

11. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Додаток 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної наведено перелік Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Пункт 1. Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/34216 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520)

Пункт 2. Прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пункт 3. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Пункт 4. У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пункт 5. Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пункт 11. Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: … та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

Пункт 13. Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Висновки суду.

У постанові Верховного Суду від 30.07.2019 справа № 320/6312/18 зазначено, що вирішуючи питання щодо законності рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних, суди попередніх інстанцій мали надати оцінку рішенню (діям) щодо зупинення реєстрації цих податкових накладних, які за своїм змістом є передумовою для прийняття відповідачем оскаржуваних у даній справі рішень про відмову у реєстрації податкових накладних.

Звідси, суд зазначає, що первинним об`єктом судового дослідження у даній справі є обставини, за яких контролюючий орган вчинив дії щодо зупинення реєстрації податкових накладних та прийняв рішення про відмову у їх реєстрації. Підставою для таких дій мають бути: чіткі критерії оцінки ризиків відповідної господарської операції; конкретний перелік документів, встановлений податковим законодавством, який підлягав наданню контролюючому органу для дослідження при прийнятті ним оспорюваного рішення.

Керуючись викладеним, суд зазначає таке.

Щодо ПН від 03.06.2021 № 3.

Рішення Комісії регіонального рівня від 05.07.2021 № 2831088/43418157 обґрунтовано ненаданням платником розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

У матеріалах справи наявне платіжне доручення від 27.08.2021 № 37323 на суму 263 190,97 грн., де платником визначено ТОВ ВСВ , одержувач БП Флагман , призначення платежу - за овочі згідно договору від 01.03.2021 № 01/03-20.

Згідно наявної у матеріалах справи довідкти ТОВ БП Флагман б/н, б/д станом на 13.10.2021 ТОВ Військсервіс-Волонтер згідно договору від 01.03.2021 № 01/03-20 розрахувалося за поставлений товар у сумі 1 342 284,44 грн. Заборгованість складає 1 462 079,20 грн.

Водночас у за змістом договору поставки товару від 01.03.2021 № 01/03-20 вказано, що покупець оплачує поставлений товар шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом п`ятнадцяти банківських днів з дня підписання видаткової накладної. (п. 4.1). Оплата товару проводиться виключно на підставі наданих постачальником, оформлених відповідно до законодавства рахунку-фактури, видаткової накладної та ТТН (у випадку доставки товару на умовах DDP), документів, визначених у п. п. 2.3 даного договору та при умові реєстрації податкових накладних у ЄРПН. (п. 4.3)

З викладеного суд висновує, що обов`язок складення податкової накладної виникає у позивача за фактом першої події, а саме: дата відвантаження товарів (п. б ч. 1 п. 187.1 ст. 187 ПК України), більше того оплата покупцем поставленого товару здійснюється при умові реєстрації податкових накладних у ЄРПН. (п. 4.3)

Отже наявність чи відсутність розрахунку за вказаним договором на право позивача оформити податкову накладну з правової точки зору не впливає.

Позаяк у матеріалах справи наявне платіжне доручення від 27.08.2021 № 37323 (про що вказувалось вище), де платником визначено ТОВ ВСВ , одержувач БП Флагман , призначення платежу - за овочі згідно договору від 01.03.2021 № 01/03-20.

Верховним Судом у постанові від 01.12.2021 справа № 600/1878/20-а зазначено: З огляду на положення цієї норми (ч. 1 п. 187.1 ст. 187 ПК України, прим. суду), у платника податку на додану вартість виникають податкові зобов`язання з податку на додану вартість, а відтак і обов`язок зареєструвати податкові накладні, за першою із подій: або дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок або дата відвантаження товарів. Та обставина, що оплата цих коштів відбулась із затримкою у 4 дні, тобто 6 жовтня 2020 року, за наведених у цій справі обставин, не виключала обов`язок Позивача подавати на реєстрацію податкову накладну за першою із подій, передбачених пунктом 187.1 статті 187 ПК України, а саме за фактом поставки відповіднго товару (транспортних засобів).

Відтак, відсутність розрахункових документів у цій справі не могла бути безумовною підставою для відмови у реєстрації податкової накладної на підставі спірного у справі рішення від 5 жовтня 2020 року №1999697/38048777. .

Крім того, у рішення Комісії центрального рівня від 18.08.2021 № 37443/43418157/2, як підставу у залишенні скарги підприємства без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня - без змін визначає ненадання платником лише копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Тобто, питань Комісії центрального рівня щодо відсутності розрахункових документів не виникло.

Вказане у сукупності дає підстави суду для висновку про протиправність рішення Комісії регіонального рівня від 05.07.2021 № 2831088/43418157, наслідком чого є його скасування.

Щодо решти спірних рішень Комісії регіонального рівня, то підставою для відмови у реєстрації відповідних податкових накладних визначено ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Така позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18.

Правові норми закріплені у п. 11 Порядку № 1165 містять вимогу про те, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Натомість, як вбачається зі змісту спірних рішень, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкової накладної є ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити).

В приписі до вказаних пунктів, у дужках, зазначено, що документи, які не надано платником необхідно підкреслити. Між тим, спірні рішення відповідача-1 про відмову у реєстрації податкових накладних не містить жодних підкреслень, що свідчить про не надання комісією належної оцінки вирішенню питання, які ж саме документи платником податку не було подано і яким чином це унеможливило реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.

Зі свого боку суд, дослідивши наявні у справі докази, констатує, що позивачем подано документи, що підтверджують реальне здійснення господарської операції. При цьому, потрібно мати на увазі, що законодавством не визначено вичерпного переліку документів, якими має опосередковуватись виконання господарської операції.

Верховним Судом у постанові від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20 вказано таке: 76. Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним. … 79. Беручи до уваги викладене, суд зазначає, що спірне рішення містить лише загальне твердження без зазначення, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. .

Отже, суд вважає, що платником надано достатні докази для прийняття податковим органом рішення про реєстрацію ПН № № 14, 19, 10. Натомість суб`єктом владних повноважень не виконано обов`язок доказування, який покладено на останнього у силу ч. 2 ст. 77 КАС України та не доведено правомірність прийняття оскаржуваних у справі рішень, а тому суд вбачає достатність підстав для задоволення позову у даній частині.

Щодо вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН заявлені у справі податкові накладні.

Відповідно п. 13 Порядку № 520 рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до пунктів 19-20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України, а днем реєстрації податкової накладної може бути день зазначений у рішенні суду.

Враховуючи встановлені судом обставини протиправного прийняття Комісією регіонального рівня рішень про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН та відсутність законодавчо закріплених перешкод для такої реєстрації, суд вважає, що належним та ефективним способом захисту порушеного права позивача є саме зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН ПН № № 3, 14, 19, 10, датою їх фактичного надходження.

У даному випадку, задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН спірну податкову накладну датою її фактичного надходження, є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

На підставі викладеного, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем заявлено вимоги про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії. При вирішенні питання щодо суми належного до сплати судового збору, судом визнано вимоги щодо зобов`язання зареєструвати податкові накладні похідними, від вимог щодо визнання протиправним та скасування рішення, оскільки визнання протиправним рішення, дії чи бездіяльності є передумовою для застосування іншого способу захисту порушеного права

Позивачем сплачено судовий збір у загальному розмірі 18 160,00 грн.

Таким чином, судові витрати покладаються на відповідачів пропорційно задоволеним позовним вимогам.

Керуючись статями 9, 19, 72-79, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне підприємство «Флагман» (87534, Донецька область, м. Маріуполь, вул.. Дунайська, б. 8, ЄДРПОУ 43418157) до Головного управління ДПС у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59, ЄДРПОУ 44070187), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл. 8, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень комісії Головного управління ДПС у Донецькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та зобов`язання зареєструвати податкову накладну - задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати:

рішення ГУ ДПС у Донецькій області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.07.2021 № 2831088/43418157;

рішення ГУ ДПС у Донецькій області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.08.2021 № 2944574/43418157;

рішення ГУ ДПС у Донецькій області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.08.2021 № 2944570/43418157;

рішення ГУ ДПС у Донецькій області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.08.2021 № 2944575/43418157.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних:

податкову накладну від 03.06.2021 № 3 датою її фактичного надходження - 03.06.2021;

податкову накладну від 08.06.2021 № 14 датою її фактичного надходження - 17.06.2021;

податкову накладну від 11.06.2021 № 10 датою її фактичного надходження - 11.06.2021;

податкову накладну від 24.06.2021 № 19 датою її фактичного надходження - 25.06.2021;

Стягнути з ГУ ДПС у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59, ЄДРПОУ 44070187) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне підприємство «Флагман» (87534, Донецька область, м. Маріуполь, вул.. Дунайська, б. 8, ЄДРПОУ 43418157) судовий збір у розмірі 9 080,00 грн.

Стягнути з Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл. 8, ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне підприємство «Флагман» (87534, Донецька область, м. Маріуполь, вул.. Дунайська, б. 8, ЄДРПОУ 43418157) судовий збір у розмірі 9 080,00 грн.

Рішення прийнято у нарадчій кімнаті, вступну та резолютивну частини рішення проголошено у судовому засіданні 10.02.2022, повний текст рішення виготовлений 10.02.2022.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.

Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України.

Суддя І.В. Буряк

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.02.2022
Оприлюднено18.02.2022
Номер документу103347118
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/13699/21

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 30.05.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 17.05.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 04.05.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 07.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 09.12.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 10.02.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 25.01.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні