Рішення
від 17.02.2022 по справі 360/8143/21
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

18 лютого 2022 рокуСєвєродонецькСправа № 360/8143/21

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Захарова О.В., розглянувши в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом адвоката Жердєва Сергія Миколайовича в інтересах ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Луганській області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

13 грудня 2021 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов адвоката Жердєва Сергія Миколайовича (далі представник позивача) в інтересах ОСОБА_1 (далі позивач, ОСОБА_1 ) до Головного управління ДПС у Луганській області (далі відповідач, ГУ ДПС у Луганській області), з такими позовними вимогами:

1) визнати протиправними дії ГУ ДПС у Луганській області щодо відмови в перерахунку з 05 серпня 2021 року середньомісячної заробітної плати позивача виходячи з середньоденної заробітної плати в сумі 531,22 грн;

2) зобов`язати ГУ ДПС у Луганській області здійснити позивачу перерахунок середньомісячної заробітної плати з 05 серпня 2021 року та нараховувати в подальшому середньомісячну заробітну плату, виходячи з середньоденної заробітної плати в сумі 531,22 грн;

3) зобов`язати ГУ ДПС у Луганській області здійснити виплату позивачу різниці недоотриманої середньомісячної заробітної плати за серпень та вересень 2021 року в розмірі 9820,23 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що на цей час позивач проходить з 31.05.2019 військову службу в Збройних Силах України на посадах осіб сержантського та рядового складу за контрактом, є учасником бойових дій та внутрішньо переміщеною особою.

Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Луганській області від 03 серпня 2021 року № 198-о позивача було звільнено 04 серпня 2021 року з посади головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області у зв`язку з переведенням для подальшої роботи у Головному управлінні ДПС у Луганській області.

Згідно з наказом Головного управління ДПС у Луганській області від 03 серпня 2021 року № 461-о позивача 05 серпня 2021 року призначено на посаду головного державного ревізора інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області в порядку переведення з Головного управління ДПС у Луганській області.

Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Луганській області від 03 серпня 2021 року № 462-о позивача увільнено від виконання обов`язків головного державного ревізора інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області з 05 серпня 2021 року до дня закінчення дії контракту зі збереженням місця роботи, посади і середнього заробітку на період з 05 серпня 2021 року до дня закінчення строку укладеного контракту або до дня фактичного звільнення, відповідно до діючого законодавства.

Представник позивача зазначив, що з травня місяця 2019 року по 05 серпня 2021 року позивач отримував середньомісячну заробітну плату, розраховану, виходячи із середньоденної в розмірі 531,22 грн.

Представник позивача звертає увагу, що у зв`язку із прийняттям відповідачем вищевказаних наказів від 03.08.2021 відносно позивача, а саме: наказу № 198-о щодо звільнення, наказу №461-о про призначення, наказу №462-о щодо увільнення від виконання обов`язків головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління погашення боргу Головного управління ДПС у Луганській області із збереженням місця роботи, посади і середнього заробітку до дня закінчення строку укладеного контракту або до дня фактичного звільнення, позивачу знов було зменшено середньомісячну заробітну плату, починаючи з 05 серпня 2021 року.

У зв`язку з даними обставинами позивач 22.10.2021 звернувся до відповідача із заявою щодо надання роз`яснень з приводу та підстав зменшення його середнього заробітку та з проханням здійснити перерахунок.

Відповідно до відповіді відповідача від 01.11.2021, до серпня місяця 2021 року середньомісячна заробітна плата позивача розраховувалась за середньоденною заробітною платою, яка складала 531,22 грн, а з серпня місяця 2021 року і до теперішнього часу відповідач здійснює нарахування середньомісячної заробітної плати позивача за середньоденною заробітною платою, що складає 243,33 грн.

Відтак, позивач та представник позивача вважають, що відповідачем порушено гарантію збереження за позивачем середнього заробітку, що передбачено статтею 119 Кодексу законів про працю України.

Ухвалою від 20 грудня 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу визначено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Від ГУПФУ в Луганській області 06 січня 2022 року надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач заперечує проти задоволення позовних вимог з таких підстав (а.с.41-44).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби» розпочато процедуру ліквідації як юридичних осіб публічного права територіальних органів Державної податкової служби, у тому числі Головного управління ДПС у Луганській області (ЄДРПОУ 43143746).

Наказом ДПС України від 30.09.2020 №529 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби України» утворено Головне управління ДПС у Луганській області (ЄДРПОУ ВП 44082150) як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України. Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби України, що ліквідуються, перейшли Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи. З 01 січня 2021 року Головне управління ДПС у Луганській області (ЄДРПОУ ВП 44082150) розпочало виконувати функції та повноваження Головного управління ДПС у Луганській області (ЄДРПОУ 43143746), яке ліквідується.

Так, Головне управління ДПС у Луганській області (ЄДРПОУ ВП 44082150) є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Луганській області (ЄДРПОУ 43143746). Разом з тим, у зв`язку з ліквідацією, як юридичної особи публічного права територіального органу ДПС, відбулась зміна його юридичного статусу, а саме Головне управління ДПС у Луганській області як самостійна юридична особа ліквідована, Головне управління ДПС у Луганській області, як відокремлений підрозділ ДПС без статусу юридичної особи утворено.

На підставі власноручно написаної заяви ОСОБА_1 , враховуючи попередження про наступне вивільнення, відповідно до Постанови КМУ № 893, наказу ДПС від 08.10.2020 № 556 «Про ліквідацію територіальних органів ДПС», у зв`язку з ліквідацією Головного управління ДПС у Луганській області, Головним управлінням ДПС у Луганській області видано наказ від 03.08.2021 № 191-0, яким позивача звільнено з займаної посади у зв`язку з переведенням для подальшої роботи у Головному управлінні ДПС у Луганській області.

Наказом Головного управління ДПС у Луганській області від 03.08.2021 №461-о «Про призначення ОСОБА_1 » позивача призначено на посаду головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області.

Таким чином, у даному випадку, трудовий договір з позивачем було фактично розірвано (припинено) і ОСОБА_1 було звільнено з посади головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746) і 05.08.2021 року укладено новий з Головним управлінням ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150), як територіальним органом ДПС без права юридичної особи

Отже викладене свідчить про те, що має місце ліквідація органу державної влади, наслідком ліквідації підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, є припинення дії трудового договору.

З 05.08.2021 позивач розпочав нові трудові відносини з іншою юридичною особою на іншій посаді державної служби, яка визначена структурою новоствореного державного органу. У зв`язку з цим, переведення позивача за його згодою до Головного управління ДПС у Луганській області як відокремленого підрозділу виключає факт продовження трудових відносин працівника з Головним управлінням ДПС у Луганській області, а відтак виключає нарахування середньої заробітної плати з урахуванням виплат за попереднім місцем роботи.

Відповідач вважає, що Головне управління ДПС у Луганській області у межах наданого кошторису не може здійснювати виплати працівнику виходячи із середньоденної заробітної плати за попереднім місцем роботи в іншому державному органі, який перебував у стані ліквідації та наразі ліквідований (номер запису щодо припинення №1003831110018005541 від 20.12.2021).

Відповідно до розрахунків Головного управління ДПС у Луганській області позивачу розрахована середньоденна заробітна плата в розмірі 285,71грн.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановив таке.

31.05.2019 позивачем укладено контракт про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України на посадах осіб сержантського та рядового складу (а.с.16-17).

Наказом ГУ ДПС у Луганській області від 29.08.2019 № 452-о ОСОБА_1 з 29.08.2019 призначено на посаду головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області в порядку переведення з ГУ ДФС у Луганській області (а.с.72).

Наказом ГУ ДПС у Луганській області від 29.08.2019 № 453-о позивача увільнено від виконання обов`язків головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області з 29.08.2019 із збереженням місця роботи, посади і середнього заробітку на період з 29 серпня 2019 року до дня закінчення дії контракту про військову службу (а.с.74).

Наказом ГУ ДПС у Луганській області від 03.08.2021 №191-о «Про звільнення ОСОБА_1 » позивача звільнено 04.08.2021 з посади головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області у зв`язку з переведенням для подальшої роботи у Головному управлінні ДПС у Луганській області (а.с.19).

Згідно з довідкою від 28.12.2021 №К-178/12-32-10-02-23 нарахування заробітної плати позивачу у період з 01.06.2021 по 04.08.2021 ГУ ДПС у Луганській області здійснювалося виходячи з розміру середньоденної заробітної плати в розмірі 531,22 грн (арк.спр.79).

Наказом ГУ ДПС у Луганській області від 03.08.2021 №461-о «Про призначення ОСОБА_1 » позивача 05.08.2021 призначено на посаду головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області в порядку переведення з Головного управління ДПС у Луганській області (а.с.20, 68).

Згідно з довідкою від 28.12.2021 №К-179/12-32-10-02-23 середньомісячна заробітна плата позивача за посадою головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області становить 285,71 грн (а.с.78).

У листі від 01.11.2021 №К-3478/12-32-10-0022 відповідачем на заяву позивача від 22.10.2021 №К/5336/ДЗН повідомлено, що наказом ГУ ДПС у Луганській області від 03.08.2021 №461-о «Про призначення ОСОБА_1 » позивача призначено на посаду головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Луганській області в порядку переведення з Головного управління ДПС у Луганській області. Посадовий оклад складає 5500,00 грн, на час розрахунку мінімальна заробітна плата складає 6000,00 грн, розмір середньоденної заробітної плати за займаною посадою складає 285, 71 грн (а.с.23).

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частин першої та другоїстатті 39 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», призов військовозобов`язаних та резервістів на військову службу під час мобілізації проводиться в порядку, визначеному цим Законом таЗаконом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».

Громадяни України, призвані на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, або прийняті на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, користуються гарантіями, передбаченими частинамитретьоютачетвертоюстатті 119 Кодексу законів про працю України, а також частиною першою статті 51, частиною п`ятою статті 53, частиною третьою статті 57, частиною п`ятою статті 61Закону України"Про освіту".

Гарантії для працівників на час виконання державних або громадських обов`язків закріпленістаттею 119 КЗпП України.

Відповідно до статті 119 КЗпП України на час виконання державних або громадських обов`язків, якщо за чинним законодавством України ці обов`язки можуть здійснюватись у робочий час, працівникам гарантується збереження місця роботи (посади) і середнього заробітку.

Працівникам, які залучаються до виконання обов`язків, передбачених законами України"Про військовий обов`язок і військову службу"і"Про альтернативну (невійськову) службу","Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", надаються гарантії та пільги відповідно до цих законів.

За працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, у яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно доЗакону України"Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".

Гарантії, визначені участині третійцієї статті, зберігаються за працівниками, які під час проходження військової служби отримали поранення (інші ушкодження здоров`я) та перебувають на лікуванні у медичних закладах, а також потрапили у полон або визнані безвісно відсутніми, на строк до дня, наступного за днем їх взяття на військовий облік у районних (міських) військових комісаріатах після їх звільнення з військової служби у разі закінчення ними лікування в медичних закладах незалежно від строку лікування, повернення з полону, появи їх після визнання безвісно відсутніми або до дня оголошення судом їх померлими.

Отже, з моменту призову на військову службу, за громадянами України, які були призвані на військову службу зберігаються: місце роботи та середній заробіток на підприємстві, установі, організації, в яких вони працювали на час призову.

Як вбачається з матеріалів справи, нарахування заробітної плати ОСОБА_1 з 05.08.2021 було здійснено ГУ ДПС у Луганській області виходячи з установленого йому наказом посадового (місячного) окладу у розмірі 5500 грн відповідно до вимог абзацу 3 пункту 4 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 №100.

При цьому, підставою для цього відповідач визначає те, що ГУ ДПС у Луганській області є новоствореною юридичною особою, куди призначено позивача згідно наказу від 03.08.2021 №461-о.

Суд не погоджується з даними доводами відповідача, з огляду на наступне.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 893 Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема, Головне управління ДПС у Луганській області.

Абзацами першим, третім-четвертим пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 893 Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби установлено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій; права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 227, Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).

ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи. ДПС та її територіальні органи є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення) (пункт 7 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 227).

Наказом Державної податкової служби України від 30 вересня 2020 року № 529 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи, зокрема, Головне управління ДПС у Луганській області як відокремлений підрозділ.

Наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 № 643 затверджене Положення Про Головне управління ДПС у Луганській області, яке є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України. Відповідно до пункту 1 Положення Головне управління ДПС у Луганській області є правонаступником усіх прав та обов`язків Головного управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746).

Згідно з інформацією, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Головне управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746) припинено 20.12.2021.

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 29 березня 2021 року державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи Головного управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44082150) проведена 14 грудня 2020 року, номер запису 1000741030008085321.

За правовою позицією Верховного Суду України, сформованою в постановах від 04 березня 2014 року (справа № 21-8а14), від 27 травня 2014 року (справа № 21-108а14), від 28 жовтня 2014 року (справа №21-484а14) слідує, що ліквідація юридичної особи публічного права має місце у випадку, якщо в розпорядчому акті органу державної влади або органу місцевого самоврядування наведено обґрунтування доцільності відмови держави від виконання завдань та функцій такої відмови. У разі ж покладення виконання завдань і функцій ліквідованого органу на інший орган, мова йде фактично про реорганізацію. Таким чином, встановлена законодавством можливість ліквідації державної установи (організації) з одночасним створенням іншої, яка буде виконувати повноваження (завдання) особи, що ліквідується, не виключає, а включає зобов`язання роботодавця (держави) по працевлаштуванню працівників ліквідованої установи.

Таким чином, ГУ ДПС у Луганській області у зв`язку із завершенням заходів з утворення ДПС України та оголошенням про початок її діяльності, та відповідно її територіальних органів, є правонаступником всіх прав та обов`язків ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746).

Як вбачається з наказу ГУ ДПС у Луганській області від 03.08.2021 №191-о ОСОБА_1 звільнено з посади головного державного ревізора-інспектора відділу погашення боргу з фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ управління по роботі з податковим боргом ГУ ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746) у зв`язку із переведенням для подальшої роботи у ГУ ДПС у Луганській області.

В свою чергу, наказом ГУ ДПС у Луганській області від 03.08.2021 №461-о позивача призначено на посаду в порядку переведення з ГУ ДПС у Луганській області, що свідчить про те, що за ним збережено місце роботи за весь період служби, а відтак і повинно бути збережено його середній заробіток, який він мав у ДПС у Луганській області(ідентифікаційний код 43143746).

Відповідно до абзацу 3 пункту 2 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 №100 у випадках збереження середньої заробітної плати середньомісячна заробітна плата обчислюється виходячи з виплат за останні 2 календарні місяці роботи, що передують події, з якою пов`язана відповідна виплата.

Підпунктом «ї» пункту 1 Порядку №100 визначено, що обчислення середньої заробітної плати застосовується у випадку залучення працівників до виконання військових обов`язків.

Матеріалами справи підтверджується, що за позивачем в ГУ ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746) була збережена середньомісячна заробітна плата на підставі рішення Луганського окружного адміністративного суду від 27.02.2020 у справі №360/335/20, що залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.05.2020 (а.с.24-32). При цьому, розмір його середньоденної заробітної плати в ГУ ДПС у Луганській області складав 531,22 грн.

Оскільки ГУ ДПС у Луганській області в спірних правовідносинах не є новоствореним органом, а має місце реорганізація ГУ ДПС у Луганській області, суд вважає, що ОСОБА_1 має право на гарантію збереження за ним середнього заробітку, який він мав саме у ГУ ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746) внаслідок переведення до новоутвореного ГУ ДПС у Луганській області.

Згідно із частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (частина друга статті 77 КАС України).

З огляду на наведене, суд вважає, що відповідачем не доведено правомірність своїх дій при обчисленні середньомісячної заробітної плати ОСОБА_1 з 05 серпня 2021 року виходячи із середньоденної заробітної плати у розмірі 285,71 грн, у зв`язку із чим відмова відповідача у проведенні перерахунку середньомісячної заробітної плати ОСОБА_1 є протиправною.

Як наслідок, підлягають задоволенню й позовні вимоги позивача щодо зобов`язання відповідача здійснити перерахунок середньомісячної заробітної плати позивача з 05 серпня 2021 року виходячи із середньоденної заробітної плати у розмірі 531,22 грн із здійсненням виплати різниці недоотриманої позивачем зарплати.

У задоволенні позовних вимог щодо зобов`язання відповідача нараховувати в подальшому середньомісячну заробітну плату, виходячи з середньоденної заробітної плати в сумі 531,22 грн та виплатити у визначеному позивачем розмірі суд відмовляє, зважаючи на те, що такі вимоги спрямовані на захист прав позивача у майбутньому, та які можливо не будуть порушені відповідачем. Суд звертає увагу, що захисту та відновленню в адміністративному судочинстві підлягає порушене право особи, відтак вимоги про захист прав на майбутнє є передчасними.

На підставі викладеного, позовні вимоги підлягають задоволенню частково.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, астаттею 139 Кодексу адміністративного судочинства Українине передбачено їх стягнення у даних випадках.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 94, 158-163, 167 КАС України, суд,-

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Луганській області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Головного управління ДПС у Луганській області щодо здійснення перерахунку середньомісячної заробітної плати ОСОБА_1 з 05 серпня 2021 року, виходячи із середньоденної заробітної плати у розмірі 531,22 грн (п`ятсот тридцять одна гривня 22 коп).

Зобов`язати Головне управління ДПС у Луганській області здійснити перерахунок середньомісячної заробітної плати ОСОБА_1 з 05 серпня 2021 року, виходячи із середньоденної заробітної плати в сумі 531,22 грн (п`ятсот тридцять одна гривня 22 коп).

Зобов`язати Головне управління ДПС у Луганській області здійснити виплату різниці недоотриманої ОСОБА_1 середньомісячної заробітної плати з 05 серпня 2021 року, виходячи із середньоденної заробітної плати в сумі 531,22 грн (п`ятсот тридцять одна гривня 22 коп).

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Захарова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.02.2022
Оприлюднено24.08.2022
Номер документу103417550
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них

Судовий реєстр по справі —360/8143/21

Ухвала від 23.08.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 28.06.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 13.06.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 03.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Ухвала від 14.03.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 13.10.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 17.02.2022

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні