Рішення
від 27.01.2022 по справі 640/21865/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 січня 2022 року м. Київ № 640/21865/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Каракашьяна С.К., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Східспецремонт»доДержавної податкової служби Українипро визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Східспецремонт» (далі - позивач/ ТОВ «Східспецремонт») звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державної податкової служби України (далі - відповідач), в якому просить суд:

- визнати протиправними дії Державної податкової служби України щодо відмови у прийнятті до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунків коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2021 року №26 до податкової накладної від 09.09.2016р. №19; від 31.05.2021р. №25 до податкової накладної від 21.03.2017р. №1; від 31.05.2021р. №28 до податкової накладної від 28.12.2017р. №8;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в операційний день, коли їх було надіслано засобами електронного зв`язку, в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунки коригування кількісних і вартісних показників, а саме 15.06.2021 року, розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2021 року №26 до податкової накладної від 09.09.2016р. №19; розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2021 року від 31.05.2021р. №25 до податкової накладної від 21.03.2017р. №1; розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2021 року від 31.05.2021 р. №28 до податкової накладної від 28.12.201 7р. №8.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначає, що відповідач, на думку позивача, протиправно відмовляється реєструвати розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, оскільки, при складанні та направленні для реєстрації вказаного розрахунку позивачем були дотримані всі передбачені Податковим кодексом України та Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 (у редакції постанови КМУ від 26.04.2017 року № 341), а вказана відповідачем в квитанціях причина відмови у прийнятті не відповідає дійсним обставинам справи та вимогам законодавства.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував з підстав правомірності дій, зазначивши, що розрахунок коригування до податкової накладної, з дати складання якої минуло більше 1095 календарних днів, не може бути зареєстрований в ЄРПН у зв`язку зі сплином терміну, встановленого статтями 257 Цивільного кодексу України та 102 Податкового кодексу України.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва

ВСТАНОВИВ:

Між ТОВ «СХІДСПЕЦРЕМОНТ» та ПАТ «ДОНБАСЕНЕРГО» було укладено договір на виконання робіт №2 від 06.01.2015 року. Згідно з умовами договору Підрядник (ТОВ «СХІДСПЕЦРЕМОПТ») зобов`язався виконати роботи «Слов`янська ТЕС. Реконструкція енергоблоку ст.№7. Реконструкція котлоагрегату ТПП-200-1. Заміна водяних економайзерів 1 ступені (без колекторів) на корпусах 7А, 7Б» відповідно до технічного завдання, а Замовник (ПАТ «ДОНБАСЕНЕРГО») прийняти й оплатити роботи. Згідно з п. 1.3 Договору підрядник зобов`язався викопати Комплекс робіт, визначених договором, зі своїх матеріалів і своїми засобами, якщо інше не встановлено Додатком до Договору.

Строк виконання робіт зазначається в Додатку №1 до договору, а саме у термін згідно календарного графіку виконання робіт (з моменту підписання Договору - до 07.08.2015р.).

Ціна договору, відповідно до п.3.1, 3.4. 3.5 договору, дорівнює сумі загальної вартості пропозиції конкурсних торгів учасника-переможця і визначається Договірною ціною, що є Додатком №4 до даного Договору, становить 24 312 324.93грн., в т.ч. 1ІДВ 20% -4 052 054.16 гри., є твердою.

Пунктами 4.1, 4.3 Договору сторони визначили, що розрахунки з підрядником здійснюються в порядку, зазначеному у Додатку №1 до договору, у гривнях шляхом безготівкових розрахунків, а саме:

передплата в розмірі до 30% від ціни договору протягом 30 календарних днів від дати виставленого на оплату рахунку;

подальша оплата за договором здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, Акту приймання змонтованого устаткування, Довідки про вартість викопаних будівельних робіт за формою КБ-3 та виставленого на оплату рахунку до моменту, коли рівень оплати досягне 90% від ціни Договору;

10% від ціни договору протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту робочої комісії про виконання Комплексу робіт та виставленого на оплату рахунку.

До договору протягом 2015 2021 pp. додатковими угодами неодноразово вносилися зміни щодо строку дії договору та строків виконання робіт, щодо ціни договору, її динамічності та порядку розрахунків, щодо інших умов.

Додатковою угодою №2 від 30.12.2015 строк дії договору було продовжено до 31.12.2018р., а Додатковою угодою №5 від 28.12.2018р. - до 31.12.2021 р.

Додатковою угодою №4 від 26.12.2017р. сторони внесли зміни до порядку проведення оплати, а саме передбачили, що розрахунки з Підрядником за даним Договором здійснюються Замовником в порядку передоплати 80% від ціни Договору протягом 30 календарних днів від дати виставленого на оплату рахунку: подальша оплата за Договором здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, Акту приймання змонтованого устаткування, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 та виставленого па оплату рахунку до моменту, коли рівень оплати досягне 90% від ціни Договору; 10% від ціни Договору протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту робочої комісії про приймання Комплексу робіт та виставленого на оплату рахунку .

На виконання умов договору (з урахуванням внесених до нього змін) ПАТ «Донбасенерго» здійснило попередню оплату за договором у загальному розмірі 19 449 859,94 грн. наступними платежами: 09.09.2016 на суму 1 000 000,00 грн., 21.03.2017 на суму 533 697,48 грн., 21.03.2017 на суму 12 156 162,46 грн., 28.12.2017 на суму 760 000,00 грн.

За правилом «першої події» по даті отримання передплати позивачем було виписано податкові накладні, які були зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме:

№19 від 09.09.2016р. на суму 1 000 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 166 666, 67 грн.;

№1 від 21.03.2017р. па суму 760 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 126 666,67 грн.;

№8 від 28.12.2017р. на суму 17 689 859,94 грн., в т.ч. ПДВ 2 948 309,99 грн.

На виконання умов договору у березні 2020 року позивачем було передано замовнику результат робіт водяний економайзер 1 ступені (без колекторів) на корпусі 7А для котлоагрегату ТПП-200-1 (126 пакетів) на загальну суму 7 659 934,86грн., в т.ч. ПДВ 1276 655, 81 грн., що підтверджується копіями видаткової накладної №1 від 13.03.2020р., Акта №1 приймання-передачі устаткування від 13.03.2020 p., Акта вхідного контролю №1-А від 13.03.2020р. приймання за якістю і комплектністю водяного економайзера 1 ступеня (без колекторів) на корпус 7А котлоагрегату ТПП-200-1 (126 пакетів).

Згідно з Додатковою угодою №10 від 13.03.2020р., укладеною до договору №2 від 06.12.2015р., сторони виклали в новій редакції Додаток №4 (Договірна ціна) та узгодили до п.3 Додатку №1 Договору внести зміни, виклавши його в наступній редакції: «З дати набрання чинності зазначеною Додатковою угодою розрахунки з Підрядником за даним Договором здійснюються Замовником в порядку:

- частина суми передплати, здійсненої згідно Додаткової угоди від 26.12.2017р. №4 до Договору від 06.01.2015р. №2 в розмірі 80% від Ціни Договору вважається передплатою за виготовлення устаткування в розмірі 15 319 869,72грн. (Частина 1. Додатку №4 до Договору в редакції даної Додаткової Угоди);

- решта суми вважається передплатою за виконання робіт з «Реконструкція енергоблоку ст.№7. Реконструкція котлоагрегату. Заміна водяних економайзерів 1 ступені (без колекторів) на корпусах 7А, 7Б» в розмірі 4 129 990,22 грн.;

- подальша оплата за виконання робі і з «Реконструкція енергоблоку ст.№7. Реконструкція котлоагрегату. Заміна водяних економайзерів 1 ступені (без колекторів) на корпусах 7А, 7Б» здійснюється протягом 30 календарних днів від дати виставленого на оплату рахунку: подальша оплата за Договором здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КН-2в, Акту приймання змонтованого устаткування, Довідки про вартість виконаних будівельних робі і за формою КБ-3 та виставленого на оплату рахунку - до моменту, коли рівень оплати досягне 90% від ціни Договору;

-10% від ціни Договору протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту робочої комісії про приймання Комплексу робіт та виставленого на оплату рахунку.

Позивачем відкориговано податкову накладну №8 від 28.12.2017р. на суму 17 689 859.94 грн., в т.ч. ПДВ 2 948 309,99 грн. шляхом подання та реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування кількісних та вартісних показників №19 від 13.03.2020р. на суму 7 659 934.86грн., в т.ч. ПДВ 1 276 655.81 грн.

У травні 2021 року позивач завершив виконання та передав замовнику результат будівельних робіт - Головний корпус. Котельне відділення. Котлоагрегат ТПП-200-1 корпус 7Б. Водяний економайзер корпусу 7А на загальну суму 5 106 029,46 грн., в т.ч. ПДВ 851 004,91 грн., згідно довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) від 31.05.2021р.. Акта №1 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 року (форма КБ-2) від 31.05.2021р.

Додатковою угодою №12 від 31.05.2021р. до договору №2 від 06.01.2015р. було внесено зміни. Зокрема, сторони домовились про продовження строків виконання робіт, про те, що ціна договору становить 33 847 436,89 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 5 641 239,48 грн., а також про те, що з дати набрання чинності зазначеною Додатковою угодою розрахунки з підрядником здійснюються замовником у наступному порядку:

- передоплата в розмірі 19 449 859,94грн., згідно Додатковій угоді від 26.12.2017р. №4 до Договору, при цьому:

- частину передоплати в розмірі 7 659 934.86 грн. вважати передоплатою за виготовлення устаткування корпусу 7А;

- залишок суми передоплати в розмірі 11789 925,08 грн. вважати частковою передплатою за виконання робіт «Реконструкція енергоблоку ст.№7. Реконструкція котлоагрегату. Заміна водяних економайзерів 1 ступені (без колекторів) на корпусах 7А, 7Б»;

- подальша оплата за виконання робіт «Реконструкція енергоблоку ст.№7. Реконструкція котлоагрегату. Заміна водяних економайзерів 1 ступені (без колекторів) на корпусах 7А, 7Б» здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, Акту приймання змонтованого устаткування, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 та виставленого на оплату рахунку до моменту, коли рівень оплати досягне 90% від ціни Договору;

-10% від ніші Договору протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту робочої комісії про приймання Комплексу робіт та виставленого на оплату рахунку.

ТОВ «Східспецремонт» складено та направлено засобами електронного зв`язку для здійснення реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунки коригування кількісних і вартісних показників:

- від 31.05.2021р. №26 до податкової накладної від 09.09.2016р. №19;

- від 31.05.2021 р. №25 до податкової накладної від 21.03.2017р. №1;

- від 31.05.2021 р. №28 до податкової накладної від 28.12.2017р. №8.

Проте, отримано квитанції в яких зазначено, що «документ не може бути прийнятий - порушено вимоги статті 102 Податкового кодексу України та пункту 6 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р № 1246 (з урахуванням внесених змін), а саме: дата складання розрахунку коригування не може перевищувати більше ніж 1095 календарних днів дату складання податкової накладної, до якої складено такий розрахунок коригування».

Позивач вважаючи безпідставною відмову відповідача у прийнятті до реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників, звернувся з даним позовом до суду.

Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, суд бере до уваги наступне.

В силу вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

У відповідності до пункту 201.4 статті 201 Податкового кодексу України (у редакції, чинній на час складання податкових накладних), податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов`язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.

Згідно з вимогами пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Положення пункту 192.1 статті 192 Податкового кодексу України встановлюють необхідність коригування сум податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача шляхом складання розрахунку коригування до податкової накладної, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи, зокрема, повернення постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг. Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка видана їх отримувачу - платнику податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до підпункту 192.1.1 пункту 192.1 статті 192 Податкового кодексу України, якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то: а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов`язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок; б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв`язку з отриманням таких товарів/послуг.

Постачальник має право зменшити суму податкових зобов`язань лише після реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної.

За змістом окремих абзаців пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України слідує, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Пунктом 6 Порядку №1246 визначено, що розрахунок коригування до податкової накладної, яка складена до 1 лютого 2015 року та не підлягала реєстрації, відповідно до пункту 11 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу, підлягає реєстрації після реєстрації такої накладної, для чого постачальник (продавець) товарів/послуг повинен протягом операційного дня зареєструвати податкову накладну (незалежно від дати її складення з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Кодексу) та розрахунок коригування.

Таким чином, з метою застосування строку, визначеного статтею 102 Податкового кодексу України, як підстави для відмови у реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної необхідна наявність сукупності обставин, а саме податкова накладна, до якої подається розрахунок коригування, повинна бути складена до 01 лютого 2015 року, ця податкова накладна не підлягала внесенню до Реєстру у зв`язку з недосягненням суми, визначеної пунктом 11 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, ця податкова накладна не зареєстрована у Реєстрі з урахуванням строків давності, встановлених статтею 102 зазначеного Кодексу, на момент подачі розрахунку коригування до неї.

Водночас, пункт 6 Порядку № 1246 не підлягає застосуванню до спірних правовідносинах, оскільки податкові накладні №19 від 09.09.2016, №1 від 21.03.2017, №8 від 28.12.2017 зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, що підтверджується матеріалами справи.

Аналіз наведених норм свідчить про право позивача на внесення змін до податкових накладних, що були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку із зміною кількісних та вартісних показників, внесених до такої податкової накладної на підставі пункту 192.1 статті 192 Податкового кодексу України.

Аналогічна правова позиція міститься в постановах Верховного Суду від 27 листопада 2018 року в справі №826/5011/17 та від 07 листопада 2018 року в справі №816/1403/17.

Крім того, реєстрація податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН є обов`язком постачальника товарів чи послуг. Цьому обов`язку кореспондує обов`язок ДФС прийняти та зареєструвати подані платником податку-продавцем такі документи в ЄРПН.

Аналогічна правова позиція міститься в постанові Верховного Суду від 14 травня 2020 року в справі № 820/10538/15.

У даному випадку, податкові накладні до яких позивач 31 травня 2021 року склав розрахунки коригування №26, №25 та №28 були зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідними квитанціями, які згідно з п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України є належними доказами факту реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Отже, у спірних правовідносинах відсутні умови для застосування положень п. 6 Порядку № 1246, оскільки податкові накладні, до яких позивачем було складено розрахунки коригування підлягали реєстрації в ЄРПН та були зареєстровані.

Посилання ДПС на пропуск строку, який визначено ст. 102 Податкового кодексу України (1095 днів), здійснення коригування показників податкової накладної, суд не приймає до уваги, оскільки коригування податкового зобов`язання здійснено позивачем в межах строку дії договірних відносин у податковому (звітному) періоді, в якому такі зміни відбулися фактично, тобто в межах 1095 днів.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що оскільки податкові накладні вже були зареєстровані раніше, відмова Державної податкової служби України у прийнятті до реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2021 №26 до податкової накладної від 09.09.2016 №19, від 31.05.2021 №25 до податкової накладної від 21.03.2017 №1, від 31.05.2021 №28 до податкової накладної від 28.12.2017 №8 є безпідставною.

Зважаючи на відсутність у відповідача правових підстав для відмови у прийнятті до реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників, суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного прав позивача є зобов`язання ДПС України прийняти та зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунків коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2021 №26 до податкової накладної від 09.09.2016 №19, від 31.05.2021 №25 до податкової накладної від 21.03.2017 №1, від 31.05.2021 №28 до податкової накладної від 28.12.2017 №8 датою їх фактичного надходження.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Згідно з частинами першою та третьою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Щодо вимоги позивача про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду шляхом зобов`язання відповідача подати звіт про виконання рішення суду, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Зі змісту наведеної правової норми випливає, що зобов`язання суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, яке має застосовуватися у виключних випадках.

Поряд з цим суд враховує, що позивачем не наведено причин та не надано доказів, які б свідчили про те, що відповідач може ухилятися від виконання рішення суду.

Керуючись вимогами ст.ст. 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 139, 241 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю «Східспецремонт» задовольнити.

2. Визнати протиправними дії Державної податкової служби України щодо відмови у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2021 №26 до податкової накладної від 09.09.2016 №19, від 31.05.2021 №25 до податкової накладної від 21.03.2017 №1, від 31.05.2021 №28 до податкової накладної від 28.12.2017 №8.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України прийняти та зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2021 №26 до податкової накладної від 09.09.2016 №19, від 31.05.2021 №25 до податкової накладної від 21.03.2017 №1, від 31.05.2021 №28 до податкової накладної від 28.12.2017 №8 датою їх фактичного надходження.

4. Витрати по сплаті судового збору в сумі 6810,00грн. (шість тисяч вісімсот десять гривень 00 коп.) стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Східспецремонт» за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 КАС України.

Суддя С.К. Каракашьян

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.01.2022
Оприлюднено23.02.2022
Номер документу103458745
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —640/21865/21

Ухвала від 14.12.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 08.09.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 06.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 21.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Постанова від 17.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 01.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 01.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 30.03.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Рішення від 27.01.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 06.08.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні