Рішення
від 04.02.2022 по справі 640/31012/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

місто Київ

04 лютого 2022 року справа №640/31012/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовомАкціонерного товариства Фондова біржа ПФТС (далі по тексту - позивач, АТ ФБ ПФТС ) доНаціональної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі по тексту - відповідач, НКЦПФР) провизнання протиправною та скасування постанови від 11 червня 2020 року №106-ДП-ФБ В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва, зазначаючи про протиправність оскаржуваної постанова, у зв`язку з тим, що АТ ФБ ПФТС в межах спірних відносин провело належним чином нагляд і аналіз дій ТОВ Капітал Таймс під час здійснення операцій 05 січня 2018 року щодо цінних паперів емітента.

Як зазначає позивач, законодавство не встановлює обов`язкових критеріїв належності, достатності або форми нагляду та аналізу, що проводиться фондовими біржами на виконання абзацу п`ятого пункту 7 Порядку запобігання маніпулюванню цінами під час здійснення операцій з цінними паперами на фондовій біржі, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 14 червня 2011 року №716.

Ухвалою від 14 грудня 2020 року Окружний адміністративний суд міста Києва відкрив провадження в адміністративній справі №640/31012/20 в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання.

Відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому зазначив про незгоду з позовними вимогами, у зв`язку із порушенням АТ ФБ ПФТС вимог абзацу п`ятого пункту 7 Порядку запобігання маніпулюванню цінами під час здійснення операцій з цінними паперами на фондовій біржі, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 14 червня 2011 року №716, в частині незабезпечення здійснення постійного нагляду та аналізу дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання, а саме: не здійснювався належним чином нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів, контроль за дотриманням членами біржі положень, правил біржі щодо запобігання маніпулюванню, контроль за поданням заявок на купівлю/продаж цінних паперів та їх аналіз, у зв`язку з чим оскаржувана постанова прийнята правомірно.

У відповіді на відзив позивач повторно вказав на відсутність обов`язкових критеріїв належності, достатності та форми нагляду та аналізу, що проводиться фондовими біржами на виконання абзацу п`ятого пункту 7 Порядку запобігання маніпулюванню цінами під час здійснення операцій з цінними паперами на фондовій біржі, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 14 червня 2011 року №716.

У запереченні на відповідь на відзив відповідач наголосив на порушенні позивачем вимог абзацу п`ятого пункту 7 Порядку запобігання маніпулюванню цінами під час здійснення операцій з цінними паперами на фондовій біржі, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 14 червня 2011 року №716, та вказав на правомірність оскаржуваної постанови.

Дослідивши наявні у справі докази, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив такі фактичні обставини, що мають значення для вирішення справи.

Постановою НКЦПФР про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 11 червня 2020 року №106-ДП-ФБ до АТ ФБ ПФТС застосована санкцію у вигляді попередження за порушення вимог законодавства щодо цінних паперів.

Вказана постанова винесена за наслідками розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні АТ ФБ ПФТС , щодо якого складено акт про порушення на ринку цінних паперів від 04 червня 2019 року №402-ДП-ФБ.

В акті порушення зазначено таке: комісія, керуючись пунктом 37 1 частини другої статті 7 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні , під час розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів, у відношенні торговця цінними паперами ТОВ Капітал Таймс , який укладав біржові контракти на АТ ФБ ПФТС , за результатами яких 05 січня 2018 року формувався біржовий курс цінних паперів АТ ДТЕК Дніпровські електромережі (далі - емітент), встановила ознаки маніпулювання цінами на фондовому ринку, визначені пунктом 1 частини першої статті 10 1 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні , а саме: здійснення операції чи надання заявки на купівлю або продаж фінансових інструментів, які надають або можуть надавати уявлення щодо ціни фінансового інструменту, що не відповідають дійсності, та вчиняються одноосібно або за попередньою змовою групою осіб і призводять до встановлення інших цін, ніж ті, що існували б за відсутності таких операцій або заявок та на підставі пункту 11 частини першої статті 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні застосувала відповідні санкції.

АТ ФБ ПФТС повідомила Комісію, що фактів можливого маніпулювання цінами під час здійснення операцій з цінними паперами емітента за 05 січня 2018 року, передбачених Порядком №716, не виявлено. Проте, Комісія встановила наявність ознак маніпулювання на фондовому ринку у діях ТОВ Капітал Таймс 05 січня 2018 року на АТ ФБ ПФТС , передбачених пунктом 1 частини першої статті 10 1 Закону, а саме: здійснення операцій чи надання заявки на купівлю або продаж фінансових інструментів, які надають або можуть надавати уявлення щодо ціни фінансового інструменту, що не відповідають дійсності, та вчиняються одноосібно або за попередньою змовою групою осіб і призводять до встановлення інших цін, ніж ті, що існували б за відсутності таких операцій.

Вказаний факт вчинення правопорушення зафіксований Комісією у постанові про накладення санкцій від 19 листопада 2018 року №619-ДП-Т у відношенні ТОВ Капітал Таймс .

Таким чином, на думку відповідача, позивач порушив вимоги п`ятого пункту 7 Порядку запобігання маніпулюванню цінами під час здійснення операцій з цінними паперами на фондовій біржі, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 14 червня 2011 року №716, в частині незабезпечення здійснення постійного нагляду та аналізу дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання, а саме: не здійснювався належним чином нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів ,контроль за дотриманням членами біржі положень, правил біржі щодо запобігання маніпулюванню, контроль за поданням заявко на купівлю/продаж цінних паперів та їх аналіз.

Вирішуючи спір по суті позовних вимог, Окружний адміністративний суд міста Києва керується такими мотивами.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

За змістом статті 2 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні державне регулювання ринку цінних паперів здійснюється зокрема з метою запобігання монополізації та створення умов розвитку добросовісної конкуренції на ринку цінних паперів; контролю за прозорістю та відкритістю ринку цінних паперів.

Згідно з частиною першою статті 5 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до частини першої статті 7 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні до основних завдань Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) належить зокрема здійснення державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних на території України, а також у сфері спільного інвестування; захист прав інвесторів шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

З наведених положень законодавства вбачається, що на відповідача покладено обов`язок зі здійснення контролю у сфері державного регулювання ринку цінних паперів.

Відповідно до пункту 1, 2 Порядку запобігання маніпулюванню цінами під час здійснення операцій з цінними паперами на фондовій біржі, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 14 червня 2011 року №716 (далі по тексту - Порядок №716), цей Порядок встановлює механізми та визначає дії учасників біржових торгів та фондової біржі, направлені на запобігання маніпулюванню цінами під час здійснення операцій з цінними паперами на фондових біржах.

Цей Порядок поширюється на фондові біржі, учасників біржових торгів, їх клієнтів та емітентів, цінні папери яких допущені до торгівлі на фондових біржах, крім органів державної влади, які відповідно до законодавства є учасниками біржових торгів.

Пункт 6 Порядку №716 визначає, що фондова біржа повинна здійснювати заходи щодо запобігання маніпулюванню шляхом визначення у правилах фондової біржі відповідних процедур запобігання маніпулюванню, зокрема:

- здійснення контролю за розкриттям емітентом цінних паперів, які знаходяться у біржовому реєстрі, інформації перед фондовою біржею, якщо надання такої інформації передбачено правилами фондової біржі та договором між фондовою біржею та емітентом;

- здійснення контролю за укладанням біржових угод з купівлі - продажу цінних паперів між учасниками біржових торгів з подальшим внесенням змін щодо ціни та подальшим неодноразовим перенесенням термінів виконання біржового контракту;

- здійснення контролю за поданням учасниками біржових торгів заявок на купівлю-продаж цінних паперів;

- здійснення нагляду у режимі реального часу за процесом проведення біржових торгів;

- проведення аналізу щодо маніпулювання поданих заявок на купівлю-продаж цінних паперів та укладених біржових угод за підсумками торговельної сесії;

- виявлення та проведення аналізу щодо маніпулювання та укладання нестандартних біржових угод;

- здійснення контролю при проведенні біржових торгів із застосуванням попереднього резервування активів;

- організаційного, технологічного та технічного забезпечення проведення біржових торгів, що обмежує можливість маніпулювання під час проведення біржових торгів та при обміні інформацією між фондовою біржею та депозитарієм за результатами біржових торгів;

- визначення структурного підрозділу та/або працівника (працівників) для здійснення запобігання маніпулюванню;

- здійснення контролю за укладанням біржових угод щодо: перевищення встановленої величини частки обсягу біржових угод, укладених відповідним учасником біржових торгів, від загального обсягу торгів за цим цінним папером за певний період; перевищення встановленої величини частки суми біржових угод, укладених відповідним учасником біржових торгів за певний період, від середнього значення такої суми угод, що укладені цим учасником біржових торгів; зміни обсягу торгів відповідним цінним папером за певний період на встановлену величину; перевищення встановленої величини частки угод, укладених між двома учасниками торгів за певний період по певному цінному паперу, в яких ці учасники торгів поперемінно виступають продавцями та покупцями (взаємні угоди), від загального обсягу торгів цим цінним папером за цей період.

Показники, зазначені в абзацах дванадцятому - п`ятнадцятому цього пункту, встановлюються фондовою біржею в правилах.

Фондова біржа може здійснювати додаткові заходи щодо запобігання маніпулюванню.

Згідно з пунктом 7 Порядку №716 з метою запобігання маніпулюванню фондові біржі забезпечують:

- контроль за дотриманням членами фондової біржі, учасниками біржових торгів та емітентами, цінні папери яких унесені до біржового реєстру, відповідних положень правил фондової біржі щодо запобігання маніпулюванню;

- накладення санкцій за порушення відповідних положень правил фондової біржі щодо запобігання маніпулюванню;

- відповідну взаємодію структурного підрозділу фондової біржі та/або працівника (працівників), які здійснюють запобігання маніпулюванню, з іншими структурними підрозділами фондової біржі та учасниками біржових торгів;

- постійний нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання;

- виявлення та дослідження фактів порушення учасниками біржових торгів відповідних положень правил фондової біржі щодо запобігання маніпулюванню.

Відповідно до пункту 9 Порядку №706 фондова біржа у разі виявлення у діях учасника біржових торгів або його клієнта ознак маніпулювання може призупинити біржові торги за таким цінним папером або призупинити допуск такого учасника до біржових торгів та зобов`язана повідомити про це Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку в одноденний строк та у спосіб, передбачений правилами фондової біржі.

Як визначає пункт 11 Порядку №716, фондова біржа за результатом виявлення у діях учасника (учасників) біржових торгів ознак маніпулювання протягом місячного строку здійснює встановлення особи (осіб), причетної(их) до можливого маніпулювання, перевіряє зміст дій щодо можливого маніпулювання, аналізує причини, що призвели до можливого маніпулювання, складає відповідний документ із зазначеного питання. При з`ясуванні змісту дій щодо маніпулювання фондова біржа може звертатися до учасників біржових торгів за інформацією, яка стосується біржових торгів.

Фондова біржа протягом одного дня після складання відповідного документа з висновком щодо можливого маніпулювання надає Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку такий документ з обґрунтованим описом підстав щодо його складання (пункт 12 Порядку №716).

Відповідно до пункту 17 Порядку №716 визначено, що до осіб, які здійснили дії щодо маніпулювання, фондова біржа застосовує санкції відповідно до правил фондової біржі та вживає заходів щодо усунення порушень.

Основні засади та вимоги до функціонування фондових бірж в Україні визначені Положенням про функціонування фондових бірж, затвердженим рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22 листопада 2012 року №1688 (далі по тексту - Положення №1688).

Відповідно до пункту 2 розділу І вказаного Положення учасник біржових торгів - член фондової біржі, а також у випадках, передбачених законодавством України, інші особи та державні органи, які згідно з правилами фондової біржі отримали право подавати заявки та укладати біржові контракти (договори).

Пунктом 4 розділу І Положення №1688 визначено, що до функцій фондової біржі належать, зокрема, здійснення контролю за дотриманням членами фондової біржі та іншими особами, які мають право брати участь у біржових торгах згідно із законодавством, правил фондової біржі; відповідне реагування на виявлені порушення законодавства про цінні папери та правил фондової біржі.

Згідно пунктів 1, 5 розділу ІІ Положення №1688, чинного на дату виникнення спірних відносин (05 січня 2018 року), правила фондової біржі, а також зміни до них затверджуються біржовою радою та реєструються Комісією.

Правила фондової біржі є обов`язковими для виконання фондовою біржею, членами фондової біржі, учасниками біржових торгів, емітентами, цінні папери яких унесені до біржового реєстру.

Правила фондової біржі регулюють відносини між емітентами, цінні папери яких унесені до біржового реєстру, та фондовою біржею, а саме: розкриття емітентом особливої інформації, інформації про фінансові показники діяльності емітента та події, що можуть суттєво вплинути на ціну цінних паперів такого емітента; повідомлення емітентом про дату, час та місце оприлюднення інформації, що відноситься до інсайдерської відповідно до законодавства України.

Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Положення №1688 правила фондової біржі щодо порядку організації та проведення біржових торгів повинні визначати, зокрема, процедуру запобігання маніпулюванню та укладанню нестандартних біржових контрактів (договорів).

Системний аналіз вищевикладених положень дає підстави для висновку про те, що на позивача покладено обов`язок здійснення заходів щодо запобігання маніпулюванню шляхом визначення у правилах фондової біржі відповідних процедур запобігання маніпулюванню, якими повинні керуватися учасники біржових торгів з моменту реєстрації зазначених правил.

Суд встановив, що наглядовою радою ПАТ Фондова біржа ПФТС 24 жовтня 2016 року затверджені Правила ПАТ Фондова біржа ПФТС , які зареєстровані Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку (рішення від 05 грудня 2016 року №1190) (далі по тексту - Правила), в яких у розділі 18 закріплені процедури, що здійснюються Біржею з метою запобігання маніпулюванню.

Відповідно до положень пункту 18.1 розділу 18 Правил визначено, що Біржа здійснює, зокрема, такі процедури: контроль за укладанням біржових контрактів купівлі-продажу цінних паперів, контроль за поданням учасниками біржових торгів заявок, нагляд у режимі реального часу за процесом проведення біржових торгів, аналіз щодо маніпулювання поданих заявок, виявлення та проведення аналізу щодо маніпулювання та укладання нестандартних біржових контрактів, постійний нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання.

Постійний нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання здійснюється у порядку, передбаченому пунктами 16.5 та 16.16 цих Правил, а саме:

відповідно до пункті 16.5 розділу 16 Правил поточний моніторинг здійснюється шляхом спостереження за ходом біржових торгів та проведенням розрахунків за укладеними біржовими контрактами, здійснення експертного аналізу окремих операцій учасників торгів та інших осіб, які мають право брати участь у біржових торгах, їх вплив на кон`юнктуру ринку, відповідність ринковим тенденціям;

відповідно до пункту 16.16 розділу 16 Правил аналіз заявок учасників біржових контрактів щодо наявності ознак маніпулювання цінами цінних паперів здійснюється шляхом встановлення Структурним підрозділом біржу фактів відповідності операцій учасників біржових торгів та інших осіб, які мають право брати участь у біржових торгах, визначеним законодавством ознакам маніпулювання. Вказаний аналіз здійснюється програмно-технічними засобами шляхом порівняння заявок, біржових контрактів та результатів торгів з критеріями маніпулювання, визначеними законодавством.

Таким чином, норми Правил визначають перелік дій, які позивач зобов`язаний здійснювати з метою запобігання маніпулюванню на ринку цінних паперів.

У оскаржуваній постанові відповідач зазначає про порушення позивачем абзацу п`ятого пункту 7 Порядку №716 в частині незабезпечення здійснення постійного нагляду та аналізу дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання, а саме: не здійснювався належним чином нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів, контроль за дотриманням членами біржі положень, правил біржі щодо запобігання маніпулюванню, контроль за поданням заявок на купівлю/продаж цінних паперів та їх аналіз.

Однак, оскаржувана постанова не містить чіткого мотивування в частині зазначених у ній порушень щодо незабезпечення позивачем постійного нагляду та аналізу дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання.

Відповідач, як суб`єкт владних повноважень, на якого покладено обов`язок доказування в адміністративному процесі, не надав суду належних доказів незабезпечення АТ ФБ ПФТС постійного нагляду та аналізу дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання та в чому це виявилось.

Суд звертає увагу, що відповідач не пояснив, яким чином має здійснюватись належний нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів, контроль за дотриманням членами біржі положень, правил біржі щодо запобігання маніпулюванню, контроль за поданням заявок на купівлю/продаж цінних паперів та їх аналізу, та які саме дії мав вчинити позивач.

Відповідач не зазначив, з якою періодичністю позивач зобов`язаний був здійснювати нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів, не вказав, на підставі яких саме положень законодавства на позивача покладено обов`язок, а не право здійснення заходів щодо наявності ознак маніпулювання, які не передбачені як обов`язкові Правилами.

При цьому відповідач не заперечує, що АТ ФБ ПФТС виконало відповідні процедури запобігання маніпулюванню, зазначені у Правилах біржі.

У свою чергу позивач наполягає, що, АТ ФБ ПФТС здійснює на постійній основі нагляд та аналіз дій учасників торгів під час здійснення операцій з цінними паперами.

Крім того, позивач надав суду копії письмового пояснення та доповідної записки начальника операційного управління біржі від 31 травня 2019 року, в яких відповідача повідомлено про проведення нагляд та аналізу дій ТОВ Капітал Таймс під час здійснення операцій 05 січня 2018 року щодо цінних паперів ПАТ Дніпрообленерго та про відсутність ознак маніпулювання на ринку у діях ТОВ Капітал Таймс на АТ ФБ ПФТС , передбачених пунктом 1 частини першої статті 10 1 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні , а саме: здійснення операцій чи надання заявки на купівлю або продаж фінансових інструментів, які надають або можуть надавати уявлення щодо ціни фінансового інструменту, що не відповідають дійсності та вчиняються одноосібно або за попередньою змовою групою осіб і призводять до встановлення інших цін, ніж ті, що існували б за відсутності таких операцій або заявок.

Таким чином, суд вважає помилковими висновки відповідача про порушення АТ ФБ ПФТС абзацу п`ятого пункту 7 Порядку №716 в частині незабезпечення здійснення постійного нагляду та аналізу дій учасників біржових торгів щодо наявності ознак маніпулювання, а саме: не здійснювався належним чином нагляд та аналіз дій учасників біржових торгів ,контроль за дотриманням членами біржі положень, правил біржі щодо запобігання маніпулюванню, контроль за поданням заявок на купівлю/продаж цінних паперів та їх аналіз.

З урахуванням викладеного суд вважає, що постанова НКЦПФР про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 11 червня 2020 року №106-ДП-ФБ є протиправною і підлягає скасуванню.

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідач не довів правомірність оскаржуваної постанови з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов АТ ФБ ПФТС підлягає задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки позов задоволено, на користь позивача належить стягнути сплачений судовий збір за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 72-77, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Акціонерного товариства Фондова біржа ПФТС задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною та скасувати постанову Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 11 червня 2020 року №106-ДП-ФБ.

3. Стягнути на користь Акціонерного товариства Фондова біржа ПФТС понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 2 102,00 грн. (дві тисячі сто дві гривні нуль копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно з частиною першою статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Відповідно до частини другої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Частина перша статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Акціонерне товариство Фондова біржа ПФТС (01004, м. Київ, вул. Шовковична, буд. 42-44; ідентифікаційний код 21711811);

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (01010, м. Київ, Московська, буд. 8, корп. 30; ідентифікаційний код 37956207).

Суддя В.А. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.02.2022
Оприлюднено23.02.2022
Номер документу103461017
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/31012/20

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 27.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 29.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 13.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 13.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 28.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 07.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 21.12.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні